Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Vesnicele dueluri...
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Motor Sport > Formula 1
Pages: 1, 2
FISICHELU
Vorbeam cu sandman de varianta unui topic despre duelurile din F1, pentru ca se ivesc peste tot, de obicei unde nu isi au rostul, si mai mult-degenereaza in polemici mult prea aprinse. Privesc poza (vezi attachment-ul) si ma intreb daca nu cumva suntem deplasati cu "rafuiala" asta vesnica, in incercarea de a convinge pe ceilalti ca echipa/pilotul cu care tinem e mai bun/buna decat oricare alta. Aproape ca seamana cu un talk-show in care invitati sunt niste surzi care urla unii la altii...
Aici puteti posta despre cine credeti ca e mai bun, insa va rog, cu argumente...
Si cand simtiti ca vi se zbat tamplele, uitati-va din nou la poza!...
happy.gif
[attachmentid=36300]
ionutctn
Mai am mai spus-o dupa parerea mea diferenta intre astia 3: KIMI, Alonso si Schumi e prea mica ma refer ca performanta care o pot obtine facand ceea ce stiu cel mai bine chiar daca finlandezul momentan nu e in lupta pentru titlu sau mai bine zis anul acesta nu a fost deloc. Desigur se pot face distinctii:
- putem spune ca dintre cei trei KIMI este cel mai agresiv ca stil de pilotaj si incearca absolut orice pentru a obtine un rezultat bun intr-o anumita cursa;
- Alonso se dovedeste a fi un pilot mult prea cerebral care se pare ca nu risca mai deloc in sensul ca mai bun un loc2 decat sa se apuce sa forteze masina sa il ajunga pe cel aflat la conducere;
- despre Schumi se poate spune ca isi manageriaza foarte bine stilul de pilotaj in sensul ca actioneaza intr-o asemenea maniera cand situatia din cursa i-o permite;
Desigur cel mai mult conteaza materialul tehnic de concurs, respectiv masina. Dupa cum se stie in formula 1 sunt 4 elemente decisive care decid performanta unei echipe:
- motor;
- cauciucuri;
- sasiu;
- pilot;
Acum privind duelurile dintre Alonso si Schumi e greu sa ne dam seama de superioritatea unuia sau altuia la momentul de fata avand in vedere stiluri diferite de pilotaj, materiale tehnice diferite, furnizori de cauciucuri diferiti. Asa putem analiza duelul de anul trecut dintre KIMI si Alonso si exemplele pot continua.
Cat despre duelul dintre echipe pot spune ca in prima jumatate a sezonului RENAULT a prezentat la startul curselor o masina mai competitiva iar in a doua jumatate Ferrari a revenit. Mai putem nota in acest sezon interzicerea echipei RENAULT folosirea acelui dispozitiv ceea ce trebuia facut fie la inceputul sezonului, fie la sfarsitul sezonului. Sau poate cei de la Michelin nu mai investesc pentru dezvoltarea cauciucurilor in F1 si atunci Ferrari au avut de castigat in a doua jumatate a sezonului.
cri123
Poza e truacta smile.gif pentru spectatori. Dupa ultimele afirmatii, nu prea par sa fie asa prieteni unul cu celalalt biggrin.gif

Si daca ne uitam de exemplu la Senna vs. Prost, si pe acolo erau cam reci relatiile... Cred ca asa este intre orice mari campioni, au orgolii imense, altfel nu ar fi acolo.
TMihai
Dueluri vesnice pana in Brazilia icon_mrgreen.gif E bun topicul asta! Ne scapa de stres. Totusi pt unii care vor scrie aici as avea un mic sfat "F1 se urmareste cu televizorul deschis" peacefingers.gif
DigitalScribe
Este super poza biggrin.gif
Pacat ca nu ramane Schumacher... Batalia pentru campionat nu va mai fi la fel de inversunata si spectaculoasa fara el. Pleaca fix cand lucrurile sunt incinse la maximum, pacat. Mi-ar fi placut sa mai vad un sezon batalia dintre cei doi.

Sper ca la anul Kimi si cu Alonso sa se bata de la egal la egal ca in 2005.

De la Renault nu astept decat ca macar in a doua parte a sezonului sa faca vreo figura frumoasa cu Kovalainen desi nu se stie niciodata ce surprize putem avea.
mihye
Dar Alonso nu va avea cu ce in 2007.

Cred ca va fi tot o lupta Renault-Ferrari cu McLaren spectatori (un an) dar vor avea sanse si japonezii datorita materialului nou de concurs al pilotilor de top.
DigitalScribe
McLaren au resurse financiare si din moment ce l-au cumparat pe Alonso sigur intentioneaza sa faca o figura frumoasa. Eu sunt convins ca McLaren la anul se va bate cu Ferrari cot la cot cu un Renault care va sclipi asa, din cand in cand.

O fi tehnica si fiabilitatea masinii plus a cauciucurilor care face diferenta insa fara vointa combinantiei pilot-echipa lucrurile nu merg in directia potrivita. Trebuie sa existe si o motivatie puternica pentru echipa tehnica si asta este unul din celelalte roluri ale pilotului. Alonso si Kimi au capitalul necesar sa finanteze aceasta motivatie. Renault va fi o echipa saraca din punctul asta de vedere si nu sunt convins ca partea tehnica va fi suficienta pentru a se ridica pe locul #1. Daca ar fi fost suficient Fisichela ar fi fost fix in spatele lui Alonso. Nu de putine ori in a doua jumatate a campionatului Alonso era singura masina Renault care se tinea strans dupa Ferrari.

Situatia la Ferrari cred ca va fi in 2007 una similara cu cea de la Renault acum. Kimi, un pilot ambitios cum e Alonso acum si Massa un pilot care nu exceleaza dar care isi cunoaste masina destul de bine precum Fisichela. Iar la Alonso va urma calea pe care a urmat-o Schumacher cu 2 campionate la o echipa Renault si apoi restul la o echipa cu bani.

Masinile in stadiul in care sunt acum nu au o prea mare relevanta pentru ce va urma. Cine ar fi ghicit ca Renault poate sa scoata din maneca 2 campionate dupa ce Ferrari parea de neinvins ? Eu zic ca McLaren are ce trebuie pentru 2007 sa castige.
cri123
Eu inclin sa cred ca va fi o lupta Kimi - Massa. Fisico poate va mai interveni in ea, dar nu cred ca are sanse. Asta decat daca Renault face o super masina la anul, ceea ce e foarte greu daca consideram avantajul enorm pe care il au Ferrari ca raman cu Bridgestone iar Renault schimba gumele ...
r&d
Stati linistiti ca McLaren lucreaza de mult la masina de anul viitor. Masina de anul asta nu a mai fost dezvoltata din vara, pentru ca nu avea rost. Sunt convins ca o sa faca o figura frumoasa.
Ferrari termina cu o masina buna, ramane de vazut cum o sa omologheze motorul pentru ca nu au doua curse terminate cu nici un monopost cu ultima specificatie.
Pentru Renault o sa fie un an de tranzitie, dar eu nu i-as da atat de repede la o parte. Sunt singurii care au reusit sa-si tina toti tehnicienii importanti (McLaren l-a pierdut pe Adrian Newey la sf. sezonului 2005, Ferrari ramane fara Ross Brawn). Sunt singurii care au deja piloti obisnuiti cu masina. Kimi are de invatat sa lucreze cu Ferrari, Alonso cu McLaren.
Marea problema (mai mare decat plecarea lui Alonso) este disparitia partenerilor traditionali, Michelin.
Oricum, lupta va fi mult mai stransa anul viitor, si cred ca o sa fie mai multe echipe care o sa castige curse pe merit.
Sa nu-i subestimam pe cei de la Honda.
Si fiti cu ochii pe RedBull. Anul viitor o sa se vada cu adevarat primul sasiu produs de Adrian Newey, cu experienta de succes pe care a avut-o cu Williams-Renault in anii 91-97. Nu este deloc intamplator ca cei de la RBR au in buzunar un motor Renault si pe A. Newey.
DigitalScribe
QUOTE(cri123 @ 11 Oct 2006, 13:01)
Eu inclin sa cred ca va fi o lupta Kimi - Massa. [...]
*


Cei doi vor fi in aceeasi echipa. Vezi ca nu zici bine ce zici.
FISICHELU
QUOTE(cri123 @ 11 Oct 2006, 11:19)
Poza e truacta smile.gif pentru spectatori. Dupa ultimele afirmatii, nu prea par sa fie asa prieteni unul cu celalalt biggrin.gif

Si daca ne uitam de exemplu la Senna vs. Prost, si pe acolo erau cam reci relatiile... Cred ca asa este intre orice mari campioni, au orgolii imense, altfel nu ar fi acolo.
*



Cam greu sa fie trucata...Mai vezi in galeria mea, 2005 Imola-San Marino.
ionutctn
QUOTE(DigitalScribe @ 11 Oct 2006, 13:42)
Cei doi vor fi in aceeasi echipa. Vezi ca nu zici bine ce zici.
*



Este clar ca Raikkonen va fi primul pilot la Ferrari iar Massa il va ajuta daca se poate sa ia titlul. Nu va fi o regula impusa de echipa dar valoarea lui Kimi va impune acest lucru la echipa.
La Renault vine Kovalainen; vom vedea ce se poate intampla.
cri123
Era numai o gluma cu poza trucata smile.gif Insa e numai spectacol, nu prea se inghit Alonso si Schumi ...
sorin_f39
M-am intors si eu din exil.........

Doar o vorba sa mai spun: mi se pare fortat titlul .... sau poate nu citesc eu printre randuri. "Vesnicile dueluri" intre Ferrari si Renault, respectiv MS si FA dureaza practic doar de 1 an. Anul trecut Ferrari a mers cum a mers, iar in perioada 2000 - 2004 stim cu totii ce s-a intamplat.

Oricum, as fi curios, poate se va face o statistica printre fanii (co-forum -istii) tandem -ului Renault / Alonso, cati sunt fani Renault si cati sunt fani Alonso. Bine, acelasi lucru e valabil si in cazul Ferrari / Schumi.
paulp
E cam relativa chestia.
Eu eram fan Senna, pina s-a hotarit ca e mai misto sa urmaresti cursele din nori. Apoi mi-am transferat preferinta pentru urmasul lui, Schumi.
Si am fost cu el inca de cind era la Benneton.
Apoi odata cu plecarea la Ferrari am devenit Ferrarist, poate si datorita lui, si voi ramine Ferrarist in continuare.
Asa ca orice sondaj ar da cu virgula wink.gif
sandman_
QUOTE(TMihai @ 11 Oct 2006, 11:00)
Dueluri vesnice pana in Brazilia  icon_mrgreen.gif E bun topicul asta! Ne scapa de stres. Totusi pt unii care vor scrie aici as avea un mic sfat "F1 se urmareste cu televizorul deschis" peacefingers.gif
*



Cine stie, face; cine nu face, invata pe altii; cine nu e in stare sa invete, da sfaturi...

QUOTE(mihye @ 11 Oct 2006, 11:08)
Dar Alonso nu va avea cu ce in 2007.

Cred ca va fi tot o lupta Renault-Ferrari cu McLaren spectatori (un an) dar vor avea sanse si japonezii datorita materialului nou de concurs al pilotilor de top.
*



Nu se stie niciodata. Dupa toate probabilitatile, cele mai bune echipe vor fi Ferrari, Renault si McLaren. Ferrari are avantajul (sau macii si renii dezavantajul) retragerii lui Michelin. Continuitatea in F1 inseamna foarte mult. Ferrari il au pe Massa, care e un pilot talentat si care il poate ajuta f. mult pe KR sa se obisnuiasca cu masina. De asemenea, la Renault HK este oarecum obisnuit cu masina, insa doar in conditii de teste, lipsindu-i experienta de cursa in F1, iar GF, oricat ar spune Flavy, nu poate fi pilot nr. 1 in echipa. In cel mai fericit caz pentru el, REnault va avea doi piloti nr.2 . La McLaren e mai delicata problema, pentru ca schimba anvelopele, schimba pilotul nr.1 (la fel ca si ceilalti), iar pilotul nr. 2 este un fost pilot de teste care a alergat jumatate de sezon in F1 (in ultima perioada). In afara de acestia, Button si Honda se anunta candidati importanti la puncte, mai ales pentru ca Honda nu schimba titularii. Toyota ar trebui sa schimbe multe la sasiu, insa este posibil ca un sezon cu BS sa fie un avantaj pentru ei.

Revenind la varf, daca se obisnuieste reped cu masina (teste de iarna/primavara, etc...) KR ar cam fi favorit la titlu. De asemenea, daca macii fac o masina buna si FA se obisnuieste cu ea (tot repede), si spaniolul ar avea o sansa la titlu, reeditand, astfel, duelul de anul trecut. FM e favorit la locul 3, iar daca se mai maturizeza, ar puta chiar sa se bata pentru titlu (la fel ca JV cu DH in '96). Pe GF si PdlR nu-i prea vad acolo, iar HK e inca "crud" pentru a se bate la titlu, dar ne poate surprinde oricand, chiar incurcand socotelile celor mari. JB, revigorat de victoria din Ungaria, cu un eventual sasiu si motor Honda performante, nu iese din calcul si, daca nu in bataie pentru titlu, sigur se va bate cu FM pentru locul 3. Dintre restul lumii, poate Rosbers ar face o figura frumoasa, dar dupa sezonul acesta, slabe sanse...

La echipe, Ferrari sunt favoriti si nu prea au cum sa piarda titlul (cu exceptia problemelor tehnice majore), iar renii si macii se vor bate pentru celelalte locuri de pe podium, cu Honda suflandu-le in ceafa.
sandman_
QUOTE(f39sor @ 12 Oct 2006, 12:20)

Oricum, as fi curios, poate se va face o statistica printre fanii (co-forum -istii) tandem -ului Renault / Alonso, cati sunt fani Renault si cati sunt fani Alonso. Bine, acelasi lucru e valabil si in cazul Ferrari / Schumi.
*



Avem deja un chestionar cu fanii echipelor aici.

Am deschis un poll relativ la fanii pilotilor aici.
sorin_f39
Stii de ce am scris asta?
Sa vezi cum o sa creasca de la anul "fanii McLaren" si o scada "fanii Renault".
Asta asa, ca o precizare......
FISICHELU
Banuiesc o cadere a echipelor care pana acum lucrau cu Michelin: Renault, McLaren, Honda, etc. Probabil pana se obisnuiesc cu anvelopele Bridgestone.
sandman_
QUOTE(f39sor @ 14 Oct 2006, 17:19)
Stii de ce am scris asta?
Sa vezi cum o sa creasca de la anul "fanii McLaren" si o scada "fanii Renault".
Asta asa, ca o precizare......
*



Eu cred ca vor scadea fanii FA si vor deveni fani HK.
Chestia e ca trebuie analizat tot. Multi dintre fanii lui KR vor trece la FA.

Eu consider ca e mai puternica simpatia pentru o echipa decat una pentru un pilot.
TMihai
QUOTE("Onlinesport")
Paralela Schumacher - Alonso

La ceva timp după încheierea Campionatului mondial de Formula 1, un reputat specialist, Jacques-Henri Gilbert, de la ziarul Le Temps, din neutra Elveție, face o comparație între spaniolul Fernando Alonso și Michael Schumacher.

Concluzia este că, în pofida imaginilor amatoristice induse, tânărul Alonso este departe de caracterizarea de cavaler fără frică și prihană, așa cum Michael Schumacher nu este nici pe departe căpcăunul descris adesea, după modul lipsit de sentimentalism cu care se comportă în cursă.

"Dacă germanul este recunoscut pentru umanismul său, pentru maniera sa de a-și susține și mulțumi mecanicii, Fernando Alonso, până acum, nu a dovedit niciuna dintre aceste calități, notează Gilbert. Astfel, tânărul hidalgo ar avea mult de învățat de la ilustrul său înaintaș."

"Trufaș, sfidător chiar, ranchiunos, arogant, Fernando Alonso își tratează adesea mecanicii și inginerii cu un dispreț regal. 2006 a fost cel de-al 4-lea sezon în sânul echipei Renault, dar el s-a purtat aici ca un mercenar, plătit - mai degrabă bine - pentru a-și face treaba, atât și nimic mai mult."

"În schimb, Michael Schumacher, la Ferrari, își cunoaște oamenii după prenume, joacă fotbal cu ei în perioadele de eseuri și le face cadouri cu prilejul căsătoriilor sau zilelor de naștere. Alonso nu are habar de viața și starea de sănătate a oamenilor care îi pregătesc mașina".

"În ce privește suporterii, scrie în continuare ziaristul elvețian, Alonso nu-și face probleme. Anul trecut, 80 de copii din Barcelona au primit un bilet special pentru Marele Premiu al Spaniei. Fernando este idolul lor, zeul lor, modelul lor. După ce l-au așteptat, însă, o oră pentru a-l vedea ieșind din padocul echipei, Alonso a trecut printre ei fără să-i vadă. După toate acestea, nimeni nu s-a mirat dacă echipa Renault nu s-a prea bucurat să-l vadă din nou campion".
lurk0000.gif
DigitalScribe
Pui 3 ani ai lui Alonso la Renault alaturi de cati ani are Schumacher la Ferrari...
Alonso e tanar, e copil, Schumacher e om cu familie, difera perspectiva enorm.

Ma uitam pe YouTube la un clip in care Alonso isi prezenta echipa si ii saluta pe toti (pe nume) deci ... cam gogoasa articolul.

http://www.youtube.com/watch?v=JzlAzU4StU4

Dupa ce te uiti la clipul asta mai zi-mi ca pui o baza in ce zice ala in articol... GOGOASA!!! Rusinica !

Alonso isi stie foarte bine echipa si la fiecare victorie ii felicita pe mecanici. Poate o fi fost el mai ambitios si mai inflacarat in teste ... dar stiam ca la un moment dat de ziua lui mecanicii i-au pregatit imnul tarii sale pe motor ca o surpriza, deci nu poti zice ca n-a fost o legatura emotionala intre Alonso si Renault. E un elvetian frustrat ala care a scris articolul.
TMihai
Eu n-am comentat in nici un fel daca imi pun baza in articol sau nu. Am expus doar si un alt punct de vedere. Ca si cei care au scris despre Schumi, si elvetianul tot ziarist e! Acum depinde doar de cei care citesc articolul rolleyes.gif
DigitalScribe
Nu trebuie sa fii defensiv ca nu te-am atacat pe tine. Am atacat articolul evident... si nici nu stiu daca l-am atacat pentru ca dovada ca e o gogoasa mare e atat de irefutabila incat nici nu trebuie sa fac vreun efort special.
TMihai
Am dat o explicatie pt "zi-mi ca pui o baza in ce zice ala in articol", n-am cautat sa devin defensiv. Sa zicem ca la faza cu numele celor din echipa s-a scos. Doar fiecare avea numele scris pe piept biggrin.gif La faza cu kinderii cum e?
ssilviu
QUOTE("Onlinesport")
Paralela Schumacher - Alonso

La ceva timp după încheierea Campionatului mondial de Formula 1, un reputat specialist , Jacques-Henri Gilbert, de la ziarul Le Temps, din neutra Elveție, face o comparație între spaniolul Fernando Alonso și Michael Schumacher.



Tocmai aceste cuvinte scad din calitatea acestei paralele.
sandman_
asta vroiam si eu za sic: de ce nu scrie acolo ca face comparatie intre spaniolul FA si elvetianul MS?
TMihai
In concluzie ce-i scris acolo sunt numai minciuni? Sau doar adevarul e denaturat? Ori doar ce scrie despre Schumi e adevarat? Sau e taman invers? unsure.gif
PAM
in concluzie doar pentru te numesti ziarist nu inseamna ca orice parere a ta este obiectiva sau ca detii adevarul absolut. wink.gif
Schumacher e genul de om pe care ori il placi ori il destesti, nu cred ca ii e cuiva indiferent, de unde si disputele pro si contra atat de inflacarate.
TMihai
Adevarat! Da' cu Fernandel cum ramane? icon_mrgreen.gif "Trufaș, sfidător chiar, ranchiunos, arogant"? Mie unu' chiar imi pare asa.
PAM
sincer, si mie mi se pare asa! tongue.gif si cum deja sunt 3 pareri asemanatoare (a mea, a ta si a reputatului specialist) atunci asa ii ramane numele! laugh.gif
dar parca "Trufaș, sfidător chiar, ranchiunos, arogant" tot pe Schumacher il caracterizeaza mai bine, parerea mea ... obiectiva of course. cool.gif
sandman_
QUOTE(TMihai @ 7 Nov 2006, 13:14)
In concluzie ce-i scris acolo sunt numai minciuni? Sau doar adevarul e denaturat? Ori doar ce scrie despre Schumi e adevarat? Sau e taman invers?  unsure.gif
*



Nici una, nici alta. este perceptia unui ziarist, care se deosebeste de ceilalti oameni prin faptul ca are legitimatie de ziarist si foloseste unele cuvinte sofisticate.

QUOTE(TMihai @ 7 Nov 2006, 13:39)
Adevarat! Da' cu Fernandel cum ramane?  icon_mrgreen.gif "Trufaș, sfidător chiar, ranchiunos, arogant"? Mie unu' chiar imi pare asa.
*



si stim cu totii de ce laugh.gif laugh.gif laugh.gif
DigitalScribe
Nu stiu cum se mai poate discuta dupa in stilul asta dupa ce s-a vazut clar clipul.
In toate clipurile care le-am vazut cu el in afara pistei e tot timpul zambaret, binedispus, se simte ca la el acasa. De unde trufas si sfidator ? Eu il percep ca pe un tanar (foarte tanar) ambitios. Ambitia uneori poate fi perceputa ca trufie, sfidare mai ales de adversari icon_mrgreen.gif Chiar si zambetul si starea de binedispunere poate fi perceputa la fel cand esti in tabara opusa.
DFA
Prea vreți și voi să vedeți lucrurile doar în alb și negru..., ăla bun și ăla rău..., în viață lucrurile întotdeauna sunt mai mult sau mai puțin gri.
Dacă ați petrece 1 săptămână cu fiecare dintre ei sunt sigur că nu v-ați mai face atâtea probleme de cum e unul și altul...
TMihai
DigitalScribe eu cred ca-ti place cam mult de el icon_mrgreen.gif Glumesc, nu da! In fine sa fie de capu' lui. Curios ce o sa declare la anu' daca-i plezneste vreun motor.
sandman_
Daca e baiat destept, o sa declare ca il intelege pe KR biggrin.gif
TMihai
P'asta l-ati vazut? Eu nu-l stiam blush.gif
ssilviu
Da, seamana cu manevra lui Schumacher aplicata cu JV in 97 tongue.gif
sandman_
nu seamana deloc...
centurion
Au inceput sa imi placa Mercedes AMG si duelurile din cadrul echipei; datorita lor, ajunge si Ferrari pe podium. Pacat doar ca nu duc treaba pana la capat: sa iasa ambii piloti din cursa.
meganus_bicorpus
VETTEL parca isi pierde cariera la Ferrari iar Kimi e la a doua tinerete...sau a treia?
sb-55-dan
Ce frumoasa e F1 cand nu castiga Ferrari wub.gif wub.gif wub.gif
meganus_bicorpus
sa nu exageram...
sb-55-dan
Chiar deloc.
centurion
Hai nu mai spune.....
sb-55-dan
Mai spun...
GBX
QUOTE(sb-55-dan @ 4 Jul 2016, 12:13)
Ce frumoasa e F1 cand nu castiga Ferrari  wub.gif  wub.gif  wub.gif
*


Cu sau fara Ferrari pe podium, F1 nu mai e ceea ce era acum 10 ani.
Dintr-o lupta a pilotilor pe circuit a devenit un joc al strategilor la boxe. Pilotul nu mai e, din pacate, actorul principal. sad.gif
R19/16v
QUOTE(sb-55-dan @ 4 Jul 2016, 13:57)
Mai spun...
*



Cu toate ca mai bine te-ai abtine.
sb-55-dan
QUOTE(GBX @ 4 Jul 2016, 13:05)
Cu sau fara Ferrari pe podium, F1 nu mai e ceea ce era acum 10 ani.
Dintr-o lupta a pilotilor pe circuit a devenit un joc al strategilor la boxe. Pilotul nu mai e, din pacate, actorul principal. sad.gif
*


Asa e.


4 Jul 2016, 13:33:
QUOTE(R19/16v @ 4 Jul 2016, 13:28)
Cu toate ca mai bine te-ai abtine.
*


Nu pot.
centurion
QUOTE(sb-55-dan @ 4 Jul 2016, 13:57)
Mai spun...
*


Mori de grija lor?

QUOTE(GBX @ 4 Jul 2016, 14:05)
Cu sau fara Ferrari pe podium, F1 nu mai e ceea ce era acum 10 ani.
Dintr-o lupta a pilotilor pe circuit a devenit un joc al strategilor la boxe. Pilotul nu mai e, din pacate, actorul principal. sad.gif
*


Stii care e pasul urmator? Pilotii sa intrebe daca au voie sa depaseasca.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2020 Invision Power Services, Inc.