Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: BAHRAIN GP
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Motor Sport > Formula 1
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
DrK
da.. si il gasim pe 7 si dupa el pe marele campion button
CGDBZ
Eu zic ca s-a descurcat onorabil Schumi tinind cont ca vine dupa 3 ani de absenta , sa vedem in cursa , cine are nervi mai tari .
DMP
Vettel e singurul care a eusit sa vina sub 1:54.000, in Q2.

Pos No Driver Team Q1 Q2 Q3 Laps
1 5 Sebastian Vettel RBR-Renault 1:55.029 1:53.883 1:54.101 14
2 7 Felipe Massa Ferrari 1:55.313 1:54.331 1:54.242 16
3 8 Fernando Alonso Ferrari 1:54.612 1:54.172 1:54.608 20
4 2 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:55.341 1:54.707 1:55.217 19
5 4 Nico Rosberg Mercedes Benz GP 1:55.463 1:54.682 1:55.241 13
semit
Forza Schumi wub.gif
Arhimede
Doamne ce imbecil e michi............
balanel
Subscriu.
Arhimede
El vedea o masina lotus(desi erau 2) ca nu mai porneste(desi astepta sa plece in turu de incalzire) si apoi a observat ca a reusit sa porneasca motorul.......

Vede ca din masina lui webber iese fum, dar cand vede mecanicii de la redbull pregandu-se spune ca il asteapta pe vettel......
semit
cate limbi pe oo la adresa lui doruleț laugh.gif gata!!!.. MUTE+TVR HD =wub.gif


patronul Riceard Bran radmasa.gif radmasa.gif
Merced
E criminal Miki, imi vine sa arunc televizoru' pe geam. ohmy.gif
Arhimede
Domnu' dan....

A facut varza si supravirarea...
TMihai
Cred ca e prima victorie Ferrari pt care nu prea ma bucur sleep.gif . Imi pare foarte rau pt Vettel...merita din plin victoria. Schumi a terminat mai mult decat onorabil si sper sa-l vad pe podium in curand.
Mi s-a parut mie sau spectacolul a cam lipsit si cursa asta?

L.E. Era sa uit...Miki praf cum ne-a obisnuit bash.gif
AlexV
spectacol zero barat sad.gif

regulamentul de anul asta parca e facut de guvernul boc.

Altis
Nu am urmarit de cativa ani cursele... Foarta anosta prezentarea :|
Aspectul masinilor total schimbat; parca sunt mai din topor asa.Si echipele... huh.gif
Un link care sa ma aduca si pe mine la curent cu echipele, pilotii, etc? Au trecut 5-6 ani de cand eram duminica cu ochii lipiti de TV :|
Multumesc!
Andy_ACS
Mie nu imi place ca au interzis realimntarea in timpul cursei, un aspect interesant erau strategiile de opriri la boxe - plecai cu benzina mai multa si erai mai lent, dar opreai mai tarziu, sau plecai cu benzina putina sa obtii loc bun in calificari, insa apoi opreai repede in cursa. Parca e din ce in ce mai de rahat tot regulamentul. Mult prea multe ingradiri stupide.
Ma bucur pt scuderie, imi pare rau de Vettel.

Bafta!
DMP
@Altis: f1.com
Arhimede
QUOTE(TMihai @ 14 Mar 2010, 15:49)
Cred ca e prima victorie Ferrari pt care nu prea ma bucur  sleep.gif . Imi pare foarte rau pt Vettel...merita din plin victoria. Schumi a terminat mai mult decat onorabil si sper sa-l vad pe podium in curand.
Mi s-a parut mie sau spectacolul a cam lipsit si cursa asta?

L.E. Era sa uit...Miki praf cum ne-a obisnuit  bash.gif
*




De ce merita Vettel?
Andy_ACS
Ideea e ca atunci cand un pilot obtine pole position, conduce trei sferturi din cursa insa e silit sa termine pe 4 din vina unor probleme tehnice e pacat, e o situatie nelacuta pentru el. Cat a avut masina OK s-a descurcat de minune, mie imi place Vettel, e tanar si cred ca are sanse bune sa ajunga mare pilot.

Bafta!
Batrānul
Finalul cursei:

Locul 1 - F. Alonso (Ferrari)
Locul 2 - F. Massa (Ferrari)
Locul 3 - L. Hamilton (McLaren)
DMP
Cat timp Vettel a avut masina OK a mers foarte bine insa nu a reusit sa se distanteze foarte mult in fata celor de la Ferrari insa fata de Ham a avut un avans consistent. Mie mi-a parut bine ca nu a fost depasit si de Rosberg pe final.
Cursa tine pana la final si problemele tehnice pot aparea oricand si pot lovi un pilot excelent asa cum o masina foarte buna poate ajuta un pilot mediu.

Cursa a fost putin spectaculoasa.
Noul regulament, prin partea cu interzicerea alimentarii in cursa, a diminuat ceva din posibilele evenimente spectaculoase si asa cam putine in sezonul trecut.
TMihai
QUOTE(Arhimede @ 14 Mar 2010, 16:39)
De ce merita Vettel?

Da' de ce o merita Alonso?
Io_mi_s
Ma bucur pt. Alonso. De ce-o fi facut cel mai rapid tur de pista dupa ce l-a depasit pe Vettel? Am impresia ca doar el si Alguersuari au coborat sub 1:59:00.
Mult dramatism a redat acel 'team radio' in care Sebastian intreba daca nu se poate rezolva problema masinii lui...
Am urmarit si pilotii Renault, desigur. E bine, dom'le, e bine.
sorin_f39
Exceptand probleme lui Vettel, cursa de astazi a fost exact in ritmul calificarilor de ieri : primi trei piloti de ieri s-au distantat si astazi. E bine ca Ferrari are un pas inainte fata de ceilalti (in cel mai rau caz, acelasi ritm cu Red Bull Renault).
Inceput extraordinar pentru Ferrari.

Forza FERRARI !!!
CGDBZ
Schimbari de regulament o gramada dar cursa a fost in nota majoritatii curselor de formula 1 din ultimul timp , plictisitoare plus comentatorul ala stresant , nu si-o gasi si el un job mai bine platit sa scapam de el .
sorin_f39
QUOTE(TMihai @ 14 Mar 2010, 17:34)
Da' de ce o merita Alonso?
*


Pentru ca a avut in cursa cea mai buna si rapida masina. Iar spaniolul a fost mai rapid decat Massa.
dil
Si pana la urma care este capacitatea unui rezervor de combustibil? Cei doi comentatori au debitat urmatoarele:
* rezervoarele sunt duble fata de cele de anul trecut; anul trecut aveau 80 litri
* anul asta au 240 litri
* anul asta au cam 250 litri
sorin_f39
Tot din auzite : 200 litri.
Am cautat si eu informatia asta pe site -ul F1, dar nu gasit nimic in acest sens.
Io_mi_s
Aici scrie ca de la vreo 120 la cel putin 235 l.
CGDBZ
Ma asteptam sa vad vre-un pilot in "pana prostului" .
sorin_f39
QUOTE(Io_mi_s @ 14 Mar 2010, 19:10)
Aici scrie ca de la vreo 120 la cel putin 235 l.
*


up.gif
Mi-a scapat asta atunci cand m-am uitat pe site -ul lor.
TMihai
QUOTE(sorin_f39 @ 14 Mar 2010, 18:34)
Pentru ca a avut in cursa cea mai buna si rapida masina.

Pana la problemele lui Vettel poate. Pana sa-i cedeze esapamentul neamtului, nu mi s-a parut nici o clipa ca ar fi avut sanse la victorie.
Raman la parerea mea, subiectiva de altfel, Vettel merita mai mult victoria.
sorin_f39
Daca ar fi depins strict de Vettel, poate ca as fi de acord cu tine. Sincer vorbind, daca masina germanului nu ar fi avut probleme, atunci 99% cred ca Vettel ar fi castigat.
Dar cum in curse victoria depinde atat de pilot cat si de masina, revin la ceea ce am scris.
CGDBZ
Sansa face parte din viata , ghinionul lui Vettel a fost sansa lui Alonso , iar aici a contribuit si echipa prin realizarea unei masini fiabile , fiabilitate de care masina lui Vettel nu a beneficiat .
TMihai
Lasa ca nici Ferrari cu 2 motoare deja schimbate n-o fi vreun model de urmat in ceea ce priveste fiabilitatea.
sorin_f39
Important este ca au rezistat in cursa.

Nu mai fi carcotas : am obtinut dubla si asta conteaza.
Daca altfel nu se poate, atunci imi doresc sa castigam toate cursele asa si sa iesim campioni atat la piloti cat si la constructori inca de la jumatatea sezonului.
CGDBZ
Poate daca era masina lui Vettel pe mana celor de la Ferrari nu mai avea probleme si chiar sunt curios de ce au schimbat motoarele cei de la Ferrari , stie careva ?
sorin_f39
Uite aici:

http://www.formula1.com/news/headlines/2010/3/10528.html

DrK
De ce am eu impresia ca Vettel defapt statea prost cu benzina? Dupa linia de sosire a tras pe dreapta instant smile.gif
A mers o parte din cursa cu 2:03 iar cand a aparut un Mercedes in spatele lui a facut 2:01. Sa desfundat teava de esapament singura? I s-a spus clar sa o ia mai incet ca nu mai termina cursa.
CGDBZ
Nu stiu engleza dar multumesc oricum si apropo nu sunt fan Ferrari .
dantes
Vettel? Pacat... i-au apasat aia de la standuri butonul de eco2 ca doar are motor reno tongue.gif ..loss of power, loss of power...normal...eco2 eco2 tongue.gif

Ferrari on top...one-two

MSC...un loc 6 ok cu o masina in dezvoltare.. Restul... plictisitor...
Altis
Multumesc DMP!

Schumi de ce a iesit asa departe de catarg? E maisna slaba sau e el iesit din forma?
CGDBZ
Cred ca putin din amandoua dar nu e rau un loc 6 pentru inceput.
Altis
In ultimul an cand ma uitam eu la F1, Ferrari se intrecea cu mcmercedes. Schumi era la Ferarri, Coulhart la Mcm(sau BMW), Barichelo (nu stiu cum se scrie exact) era la Ferrari. Desi fan Ferrari, eram cam ofticat ca neamtu manca tot ce era pe pista. Deja mi se parea la vremea aia ca nu mai este spectaculos nimic. Shumie era pole sau locul doi dupa Bari care il lasa in fata si apoi punea minute distanta intre el si pluton. Azi, pentru mine a redevenit subit interesant, repet, dupa pauza sus amintita, cand l-am vazut pe Schumi pe 6. As fi vrut sa vad un BMW sau Renault pe locul I cu un Ferrari in coada sau invers, dar nu a fost sa fie smile.gif
EDIT: Si nu ma refer la masina cu aripi ( ce echipe ciudate, India, Redbull...) ci de ex. sa il vad pe Schumi in locul doi alergand dupa primul.
DMP
QUOTE(sorin_f39 @ 14 Mar 2010, 19:31)
Daca ar fi depins strict de Vettel, poate ca as fi de acord cu tine. Sincer vorbind, daca masina germanului nu ar fi avut probleme, atunci 99% cred ca Vettel ar fi castigat.
Dar cum in curse victoria depinde atat de pilot cat si de masina, revin la ceea ce am scris.
*



Si eu sunt de aceeasi parere.
Pe f1.com apare un raspuns al lui Alonso in care afirma ca, atata timp cat Vettel a mers pe pneuri soft, ca si Alonso, i-a fost imposibil sa mearga in ritmul lui Vettel chiar daca a facut tot ce tinea de el.
Dupa schimbul de pneuri cu unele mai dure a inceput sa tina ritmul si sa se apropie dar nu stie sigur daca asta se datora pneurilor sau inceputului problemelor la masina lui Vettel.
Altis
QUOTE(DigitalScribe @ 22 Oct 2006, 21:12)
Ce satisfactie poti avea cu adevarat la finele cursei cand nu exista nici o batalie in vreo depasire la baioneta ? Victoriile trebuie furate, nu asigurate
*



QUOTE(CGDBZ @ 14 Mar 2010, 18:29)
Schimbari de regulament o gramada dar cursa a fost in nota majoritatii curselor de formula 1 din ultimul timp ,plictisitoare
*



Incercand sa revin la zi, citeam din urma...
Azi chiar am vazut cateva depasiri, si cand spun depasiri, ma refer la unele in care ma asteptam sa vad motorul scotand fum in linia dreapta. Plus ca a fost una la limita, nu mai stiu care (nefiind la curent cu echipele nu stiu sa spun, am vazut doar ca pilotul respectiv a riscat destul de mult). Acum am realizat ca au trecut mai bine de 10 ani de cand ma uitam disperat la F1 si am renuntat tocmai pentru ca era anost deja...
http://www.formula1.com/results/driver/1997/

Chiar astept cu nerabdare urmatoarea cursa!
Modus
QUOTE(TMihai @ 14 Mar 2010, 19:28)
Pana la problemele lui Vettel poate. Pana sa-i cedeze esapamentul neamtului, nu mi s-a parut nici o clipa ca ar fi avut sanse la victorie.
Raman la parerea mea, subiectiva de altfel, Vettel merita mai mult victoria.
*



Alonso se apropia deja de Vettel inainte sa apara problema tehnica a masinii germanului. Alonso era mai rapid si se apropia clar; daca Vettel nu ar fi avut probleme Alonso ar fi incercat sa-l depaseasca fara discutii - daca ar fi reusit ramane sa vedem intr-o cursa viitoare.

15 Mar 2010, 13:24:
QUOTE(Altis @ 14 Mar 2010, 21:12)
Incercand sa revin la zi, citeam din urma...
Azi chiar am vazut cateva depasiri, si cand spun depasiri, ma refer la unele in care ma asteptam sa vad motorul scotand fum in linia dreapta. Plus ca a fost una la limita, nu mai stiu care (nefiind la curent cu echipele nu stiu sa spun, am vazut doar ca pilotul respectiv a riscat destul de mult).
http://www.formula1.com/results/driver/1997/

Chiar astept cu nerabdare urmatoarea cursa!
*



http://www.wat.tv/video/gp-f1-2010-bahrain...bxo7_vbhb_.html

DanCVA
Cred ca masina lui Vettel a avut prea putina benzina si ca si-au dat seama in timpul cursei ca motorul lor papa mai mult ca un 1.5dci, iar noua ne-au servit o gogoasa cu pierderea de putere.
Manuel
Spune-mi ca dancva nu vine de la Dan Mihai Alexandrescu! rugaciune.gif
ionutctn
A fost Team Radio in care Vettel a intrebat daca nu pot remedia problema pierderii de putere iar inginerul i-a raspuns ca e o problema mecanica ce nu se poate rezolva de catre ei in timpul cursei.
bucatzel
QUOTE(AlexV @ 14 Mar 2010, 16:12)
spectacol zero barat sad.gif

regulamentul de anul asta parca e facut de guvernul boc.
*



radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif

True... Io tot asteptam sa se intample minunea, sa revina anii '80-'90 in F1, da' nimic. Cu regulamentul pacii nici n-ai sanse... Ar trebui sa se dea 1 punct daca depasesti pe cineva, si sa se scada 2 daca esti depasit. Sa vezi dupa aia tragedie daca vreunu' ca Schumi se califica pe ultimul loc. Termina aia de la HRT campionatul cu -4 puncte biggrin.gif
Acu' ani buni se puncta si fastest lap-ul. ar trebui s-o faca iar.

Idei ar fi, dar cata vreme F1 e in mainile unui basinos batran, care deja de o bucata buna de vreme abereaza doar ca sa se afle in treaba (Fratele de sange al lui Michi, Bernie) n-o sa se intample. Sa ajunga si Michi sa observe ca timpii din GP2 nu-s asa departe de aia din F1?

Pe de alta parte... io cred ca e din cauza lui Schumi. Ca si inainte, tot spectacolul se dadea pe ultimele locuri, alea de nu primeau puncte. Si locurile astea fara puncte devin din ce in ce mai putine... Estimez ca in urmatorii ani, o sa se schimbe podiumul, n-o sa mai aiba 3 trepte, ci 22-24-26, cati piloti or fi, sa nu se simta nici ceilalti lasati pe dinafara.

Acu' se c@c@ pe ei ca n-ar fi rea regula cu 107%. Avand in vedere ca si in calificarile astea aia de la HRT s-ar fi incadrat in limita aia (Senna, nu mai tin minte sigur de bronzat), toata discutia cu pericolul pilotilor inceti mi se pare alt bullshit.

A, da... nu petitii online anti alexandrescu sunt calea...
Mail-uri repetate...

Sa va transcriu si voua continutul mail-ului de astazi.

relatiicupublicul@tvr.ro

QUOTE
Buna ziua, draga televiziune platita din banii mei.
Tin sa te felicit pentru munca extraordinara depusa de cand m-am uitat prima oara la sticla cu lumini miscatoare si pana acum.
Ma bucur mai ales ca ai refolosit personajul principal al emisiunii "Feriti-va de magarus", dar nu inteleg de ce a trebuit sa-l trimiti pana in Bahrein, ca sa comenteze curse de automobilism?
Pentru ca nu este deloc in aria lui de expertiza... Sunt ferm convins ca ar face mai bine fata unor evenimente mondene, dupa cum tot incearca sa scape aluzii subtile de-a lungul comentariilor de cursa.

Nici prietenul sau credincios nu este mai breaz, insa el nu se pricepe la absolut nimic, el doar polueaza sonor de-a lungul fiecarei transmisiuni.

Este totusi de apreciat efectul umoristic al celor doi prezentatori. In timpul unei transmisiuni de la boxe, au reusit sa se avertizeze unul pe altul "VEZI CA SUNT TRANSMISIUNI DE LA BOXE" de suficiente ori incat sa nu se mai si auda transmisiunile despre care era vorba... Nici macar baiatul ala care era in studio, si care mai avea si el idee ce se intampla prin cursa n-a reusit sa inteleaga ce se spusese, atat de tare il deranjasera acesti Balanel si Miaunel moderni.


Daca cumva o sa le desfaceti contractul de munca celor doi incapabili, o sa ma mai uit la TVR-uri. Daca nu, de-acum incolo cursa o s-o privesc pe RTL . La cate lucruri utile (sau macar inteligente) se spun pe TVR1 in timpul cursei, as putea s-o privesc si pe postul natonal chinezesc, tot as iesi mai castigat. Partea nasoala e ca daca nu ma uit la cursa, n-o sa mai am absolut nici un motiv sa ma uit la postul ala de televiziune platit din banii mei. Urmeaza, in timp, scaderea venitului din reclame, reduceri de personal, reduceri in grila de emisiuni, va fi concediat in sfarsit Michi & co, dar nu va mai conta, ca deja F1 va fi transmis pe ProTV/PrimaTV/Antena1/OTV. Ceea ce inseamna ca aceasta miscare va continua sa spiraleze spre un faliment incet, dar sigur al TVR-urilor. Si toate astea, doar pentru ca ati ales cel mai mare bolovan de pe planeta pe post de comentator la cursele de Formula 1.


Va recomand si voua sa faceti la fel. In fiecare zi in care Michi deschide gura pe sticla. Cineva tot trebuie sa cedeze psihic, pana la urma. Si al naibii daca o sa fiu eu.
CGDBZ
de-acum incolo cursa o s-o privesc pe RTL radmasa.gif , eu chiar m-am uitat o data pe RTL fiind enervat la culme de superbul comentariu in direct al stimabilului nostru comentator .
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.