Am reusit sa o stric ! In ultimul timp merge relantiul prost . Turatia scade BRUSC de la 800 pana la 600 sau chiar mai putin la intervale de timp NEREGULATE .
Nu imi permit sa dau vina pe amestecul sarac pentru ca nu a umblat nimeni la carburator .
O posibila cauza ar fi jiclorul de relanti , dar nu cred ...
O alta posibila cauza este aprinderea; am desfacut capacul de la ruptor-distribuitor si am dat cu un smirghel fin pe lulea ( care era innegrita- e normal ? ) si pe capac .
Posibil sa am platinile impuscate ?
La drum merge si trage liniar indiferent de sarcina si turatie .
ps : ma enerveaza la culme pentru ca inainte la 800rpm daca aveam muzica nu imi dadeam seama daca am motorul pornit decat daca puneam mana pe schimbator .
De ce ne intrebi pe noi daca ai platinile puscate?
Verifica avansul static, vacumatic, amestecul la ralanti-din surub si distanta la platini.
Nu trebuie sa umbli la carburator ca sa ia mizerie pe undeva, curata si jiclorul de ralanti.
$$ilvviu
4 May 2007, 19:40
Eu mai degraba as invinovati jiclorul de ralanti. O platina impuscata se manifesta si in mers.
sobolan
4 May 2007, 20:06
jiclorul de aer de pe carb.....
...mai desfa-l ca mergi cu consum mare....
In seara asta :
- am suflat jiclorul de relanti . DEGEABA . Era curat .
- Am invartit de delcou fara nici un efect . Daca micsoram avansul statea relantiul jos de tot si tot mergea neregulat . Aceleasi efecte si daca il maream .
- Am verificat platinile - nu erau impuscate , chiar aratau foarte bine . Distanta nu am avut cum sa o verific dar cred ca e in regula .
- Parca dupa ce am curatat luleaua si capacul delcoului merge mai bine .
Ramane de facut :
- verificat avansul vacuumatic
- cumparat platini noi si reglate ( chiar daca alea vechi erau bune )
- umblat la surubul de aer . ( desi nu cred ca e de acolo )
Imi e teama ca s-ar putea sa fie ceva mai grav ... o supapa care nu inchide bine asa se manifesta ?
sobolan
5 May 2007, 07:14
daca e supapa nici nu poti sa mergi cu ea....tremura de o ia dracu.....si consuma cat o raba.....crede-ma ,din ce zici tu, cred ca e o problema de aprindere....bobina ? ia una de proba de la un prieten ! vezi care-i treaba si ne zici si noua......in sarcina cum trage ? tot intrerupt ?
cauta sa cureti carburatorul......
Daca toate sunt bune, verifica jocul la culbutori ca am patit-o si eu de 2 ori.
La culbutori dereglati are aceleasi simptome. I-am reglat si sa simtit imediat diferenta.Cel putin la mine sa intamplat dupa cateva forje serioase,nu stiu de ce.
Succes!
Verifica circuitul diuzei, sa nu fie mizerie.
pana la urma ce a fost, ca postul in care mi-am dat cu parerea ca era platina devina mi-a fost sters ! oare de ce ?
danny_b
5 May 2007, 13:29
Spala carburatorul in CARBUROL . Sub clapeta ai 3 gaurele de la ralanti care sar putea sa fie partial infundate.Inainte sa te apuci de spalat , scoate toate jigloarele din corpul carburatorului ,dupa care scufunda corpul in solutie cca. 30 min.Apoi il speli cu jet de apa calda si il sufli la toate orificiile cu aer comprimat.Solutia sa depaseasca nivelul corpului .Mai vorbim.
eu cred ca i s-a uzat piesa mobila din platina si s-a micsorat spatiul dintre ele
QUOTE
cumparat platini noi si reglate
Unde se gasesc platini gata reglate?
Chestia e ca mi s-a intamplat in timp, din ce in ce mai rau ... maine poate pun si un filmulet . Uneori se manifesta urat de tot , alteori mai putin urat .
"La drum merge si trage liniar indiferent de sarcina si turatie ."
@sobolane , am zis asta in primul post .
@Fizz, "La culbutori dereglati are aceleasi simptome. I-am reglat si sa simtit imediat diferenta.Cel putin la mine sa intamplat dupa cateva forje serioase,nu stiu de ce.
Succes!"
Sa inteleg ca la tine culbutorii s-au dereglat dupa forja ? Daca da , SUNT SIGUR CA E DIN CULBUTORI si e nasol !
@galeo, tocmai de aia ma gandeam la un set de platini noi si ulterior reglate cu lera personala
sobolan
5 May 2007, 21:22
QUOTE(SiloS @ 5 May 2007, 20:41)
"La drum merge si trage liniar indiferent de sarcina si turatie ."
@sobolane , am zis asta in primul post .
pai ,atunci, ce ai cu supapele ? n-ai de treaba?
vezi sa nu ai returul infundat la pompa de benz ! gunoaie ceva ?
curata carburatorul in decarbusolv si apoi sufla-l cu aer !
Marti masina a fost dusa la doctorelu' ei ... nu stiu ce i-a facut, dar acum merge bine, ca pe vremuri . ( trage si mai bine dupa ce a fost la doctor)
Pe langa motor, doctorelul i-a mai facut si frana de mana sa tina mai jos, si prin urmare, frana de picior tine mai sus (are cursa moarta mai putin de 1/4 fata de 1/3 cat era inainte) .
O sa il intreb pe doctor ce i-a facut si o sa va spun ...
diaconuliviu
10 May 2007, 14:40
QUOTE(AlexU @ 5 May 2007, 09:52)
[...]postul in care mi-am dat cu parerea ca era platina devina mi-a fost sters ! oare de ce ?
Pentru ca foloseai IRC! (se scrie "s
-ar", nu "s
`ar")
Freelancer
16 May 2007, 08:39
Prin urmare cum s-a rezolvat? Am si eu simptome asemanatoare la Dacia mea.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.