Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Problema cu apa...
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
nixu
Am observat ca de la o vreme masina mea pierde apa..destul de multa...
chiar juma de litru la o zi de alergat prin orasul fiebinte...
am fost atent la nivelul apei seara si apoi dimineata...nici o schimbare... deci nu pierde stand pe loc...
dar se pierde apa in timpul mersului....si asta de cateva saptamani....
aveti idee unde ar fi buba??? unsure.gif
Kojak
Break 1310 sau lgn.?
- daca e break 1310, posteaza unde trebuie, si anume la:"Probleme Tehnice - CLT"
nh1980ro
Pai in primul rand e vb de Logan sau de berlina din semnatura?

Daca e vb de berlina, vezi ca cele pe injectie au probleme cu garnitura de chiulasa care se cam duce pe la vreo 35000-40000km.
Vezi daca n-ai spuma in capacul de la ulei si vezi cum arata uleiul pe joja.

Daca n-ai spuma sau alte alea, vezi daca nu-ti curge apa pe undeva(radiator, furtune, pe sub borcanul de expansiune etc.).
nixu
cu scuzele de rigoare.....
rog un moderator sa mute topicul.... nu am fost atent...
da e vb de o dacie 1310 break pe injectie....
o sa ma uit dupa spuma...
uleiul pe joja e maroniu.... maroniu inchis....
e pus acum vreo 3000 km
nh1980ro
Maroniu laptos (ca laptele cu cacao) sau maroniu-transparent?
$$ilvviu
Haideti sa nu ne gandim la ce e mai rau. De ce sa nu pornim cu inceputul? Ai inspectat-o cu atentie? Poate pierde pe la radiator.
Cu un por suficient de mic incat la rece sa nu treaca apa prin el, in mers poate pierde destul de multa.
sddragos
Si eu am avut aceeasi problema, doar ca pierdea mai putina si aveam radiatorul ud in permanenta. Am cumparat un tub cu o pulbere speciala pentru radiator (1,5 RON) si de atunci nu mai am probleme.
argon
Mai poate picura la imbinarile furtunelor cu pompa de apa. Eu am patit sa-mi picure pe la tur si nu se observa decat foarte greu. Am schimbat colierul cu unul mai lat si am rezolvat.
mihai0070
Praful ala 2+2 este ok pentru astfel de scurgeri minore ... jumare de litru in cati km parcursi ... este mult pentru un por ... cred ca ai vre-o pierdere mai mare ...care se manifesta doar cand circuitul de racire este sub presiune ... tezteaza scurgerea in felul urmator ... sacrifica un litru de benzina si las-o sa mearga la relanti ... eventual tureaz-o si vezi daca gasesti balta pe jos ... daca nu ... atunci ai belea in motor ...
nixu
merci de sfaturi.... cu proxima ocazie o sa ii fac niste teste....
Paollo
Si mie imi pierde doar in mers... am verificat si rasverificat tot.. shimbat vas expansiune, verificat coliere etc.. apoi am aerisit tot.. Dar e la fel.. cam la 50 km pierde ~ 300ml..

Exista vreo posibilitate sa se piarda prin evaporare.. chiar fierbere? pt ca indicatorul imi merge cam des la prima linie de sus.
iulian.bisty
cand aveam dacia berlina mie imi pierdea pe la pompa de apa la gauica dispre partea de jos si doar la peste 2000 rpm asta am observat cand am pus-o pe groapa si am verificat amanuntit cu o lampa . A fost foarte greu de depistat pt ca se facea curent de la rotatia paletilor
Cristy
Si la mine a inceput sa piarda din ce in ce mai mult antigel pe la pompa (vad pe loc cum picura de la pompa peste furtunul de jos)... sa se fi dus asa rpd pompa? a fost inlocuita acum 8 luni din cauza ca se strambase putin axul la un accident.
$$ilvviu
Uita-te bine. Picura pe langa ax, pe langa pompa sau pe langa furtun?
Cristy
Ma uit maine mai atent, ca am si scut cu 4 gauri... ce am vazut la prima vedere a fost faptul ca se vedea picurand apa de pe pompa pe furtunul de dedesubtul ei, iar fulia e curata. Ce ma frapeaza e faptul ca la altii tine ani de zile, iar asta are doar 8 luni. Si a fost si in cutie cu holograma, ca in Razboiul Stelelor.
Cristy
De la capacul de la pompa era, l-am inlocuit si e ok. Am vazut ca unii etansau cu silicon rosu. Eu i-am pus garnitura noua, fara silicon, are ceva?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.