Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: acceleratia ma lasa
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
raven80
Buna ziua la toti. Am dat de-o problema si n-o pot scoate la capat.Ce se intimpla:
Am o Dacia 1300 berlina din 1977, cu carburator carfil irm 32 . De vreo 2 luni cand accelerez peste 80, merge inecat(imi da rateuri ) si nu mai vrea sa mareasca viteza deloc ,oricat asi apasa pe acceleratie,dar nu se opreste.Cand reduc viteza merge ok.
Ce-am facut eu:i-am schimbat: setul de jiclere , ansamblu Poanto , filtru si garnitura din carburator, garniturile de la pompa de benzina si tot am probleme.Ce sa mai fac?
Wolfman
Nivelul benzinei din carburator este OK?
raven80
Eu zic ca da:distanta intre plutitor si capacul carburatorului cu garnitura aferenta tinut in pozitie orizontala(cu plutitorul deasupra) e de 6 mm.
Wolfman
Eu verificam nivelul (pe vremea cand aveam Dacie) ochiometric - sa fie la jumatatea planului inclinat al carburatorului; cand era sub aceasta limita nu mai aveam benzina peste 110/h.

Cand dai la cama (cu furtunul de alimentare scos) pompa de benzina scuipa benzina suficienta sau de-abia galgaie?
raven80
Da am debit bun cand dau la cama,dar nu inteleg setarea ochiometric a nivelului cum spui tu (poate ai alt carburator).
OCEBE
QUOTE(raven80 @ 29 Oct 2004, 08:48)
Da am debit bun  cand dau la cama,dar nu inteleg setarea ochiometric a nivelului cum spui tu (poate ai alt carburator).
*



Daca n-ai ochiul format, stabileste nivelul tinand vertical capacul si masurand o distanta intre plutitor si capac de cca 7mm.

Rateurile amintite de tine sunt rateuri in adevaratul sens al cuvantului (adica in carburator sau esapament) sau de fapt masina merge "in suturi"?
In cazul in care ai rateuri in carburator sau esapament, verifica in primul rand avansul (sa nu fie prea mic si, respectiv, prea mare), apoi distributia (tachetii corect reglati, lantul, supapele, etc).
Daca masina merge "in suturi", cel mai probabil e din cauza lipsei de benzina (sau benzina f.proasta) sau aprinderea (platine, ansamblu delco + condensator, bobina, etc) care nu face fata la turatii ridicate.
raven80
Da, imi "da suturi",avansul e bun,la fel si distributia.Benzina nu poate fi ca am mai
schimbat locul de unde alimentez,dar la aprindere s-ar putea sa fie ceva.Mersi pt. idee
klaus
Fiind vorba de o problema berlina, nu de tips&tricks, se muta la probleme CLT.
s3bi
sigur este de la nivelul benzinei din carburator care este prea mic (am patit-o si eu) ai mare grija sa nu-l faci nici prea mare.
raven80
Asa e ,nivelul din carburator a fost problema,un mecanic mi l-a reglat pana la urma si a mers.Acum merge mai bine,ajung la 135 intr-a 4-a mult mai usor.Mai mult nu merge ,poate si pt. ca e din 1977.Oricum viteza max. din fabrica e 140 la
ora.Mersi la toti pt. sfaturi,eu stiu ca sunt incepator si mai am multe de invatat.Salutare
notchman
Dupa ce ti'a facut nivelul, ..cum este acuma ?
Adica distanta plutitor .
Nivelul "ochiometric" unde se afla , luand ca referinta "panta" din carburator ?
Thanks!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.