Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: releu semnalizare
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
Pages: 1, 2
vali_PRS
Am si eu una bucata intrebare ... se poate pune releu de semnalizare de genul celor ce au fost puse pe ultima generatie de papucuri pe o 1300-1310 ??
ceaki
se poate pune orice releu pe dacie de la orice masina alimentata pe 12 v . atat ca difera piciorusele de la releu.
LauTM
Vezi ca este Relee cu 3 pini sau 4 pini,mai bine uita-te la mufa care intra in releu cite fire are!Succes.
andutzu
QUOTE(LauTM @ 11 Sep 2007, 10:34)
Vezi ca este Relee cu 3 pini sau 4 pini,mai bine uita-te la mufa care intra in releu cite fire are!Succes.
*


post-336-1110552475.gif "sunt relee" sleep.gif
ontopic: De ce vrei releu de tip nou? ce are in plus sau ce face in plus fata de modelul vechi?
kalyyyyyy
releele de tip vechi sunt "mecanice",cele noi sunt electronice.Cel vechi face zgomotul ca un tacanit,cel nou face bip-bip.Cele de pe dacii se potrivesc,eu am avut montat unul,e un pin mai putin si nu exista masa(releul nu mai trebuie pus pe caroserie si legat acel fir.)Problema e ca la cat zgomot exista in habitaclu nu prea il auzi pe cel nou.Mai e o chestie,daca ai un bec ars cel vechi semnalizeaza in alt ritm(mai repede) si astfel aflii ca ai un bec ars,cel nou nu face asta.Oricum mai cauta ,s-a discutat,sunt cateva topicuri pe aceasta tema!
argon
releul de la papuc diesel nu e inclus in calculatorul masinii?
Merced
Asa stiam si eu...
andutzu
QUOTE(kalyyyyyy @ 11 Sep 2007, 18:44)