Am revenit. Mașina a mai fost plecată duminică pt încă ~ 70 km, fâcând circa 130 km de la "tragedie". Pe la ora 15, după ce am venit de la școală, am coborât cu gândul să rezolv treaba și i-am dat o cheie de cum am ajuns. A luat-o imediat, dar nu-și mai menținea turația de relanti (mi-am adus aminte de ce mi-ați zis). Am oprit-o și m-am băgat sub ea. Am scos uleiul care era în plus.. (m-am cam umplut de ulei, noroc că n-a fost taică-miu prin preajmă
), dar tot a mai rămas cu 1 mm deasupra nivelului maxim, pe jojă.. are ceva?
Înainte să mă apuc, am sunat mecanicul "mașinii" și mi-a zis să las deoparte furtunul care iese din capacul de la culbutori. Însă am văzut că are un T, întâi intră în carburator, apoi în saxofon.
Care capăt al furtunului trebuie înlăturat? Cel care intră în carburator? Sau cel care intră în galerie, sub carburator?
Încă o chestie:
de când am luat mașina din service, scoate fum alb-albăstrui, și cam urât mirositor. Inițial am zis că nu-i nicio problemă, că o fi de la frig, de la motorul rece etc. ÎNSĂ problema persistă..
De exemplu, azi, după ce am scos uleiul, i-am mai dat o cheie și scotea MAI MULT fum alb-albăstrui. N-a fost nimic, m-am pus pe "curățat" carburatorul cu mâna, umplându-mi podul palmei de ulei... După vreo 20 de "curățări", drept "răsplată" nu mai scotea acel fum la relanti. Ci doar la turații mari (exact ca înainte).
Mă deranjează doar că nu e același fum ca la celelalte mașini, alb, care se evaporă imediat. Al meu are o tentă albăstruie și persistă în aer... știe cineva care ar putea fi cauza?
Mulțumesc anticipat!