DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> resetare ceas bord din senin, proble de electrica?

chriss80
post 25 Mar 2007, 20:37
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 82
Joined: 25 March 07




Buna ziua, sunt un membru nou, discutiile din acest forum mi s-au parut interesante si din care am aflat multe lucruri. Sunt posesor al unui model de Dacia Solenza Rapsodie fabricata in 2003, cumparata de mine de la fostul propritar in decembrie 2006. Am 32000km la bord.Fostul propritar si-a facut datoria fata de masina inlocuid piesele la timp(consumabile),ulei si alte accesorii. A mers bine masina... smile.gif si inca merge bine ,numai ca din cand in cand se reseteaza ceasul din bord(mentionez faptul ca nu am decuplat bateria de la borne ca sa fie un motiv intemeiat) si nu stiu de ce.pur si simplu din senin,dar la pornire...Mi se pare o problema minora ca sa ma duc la un service sa intreb asa ceva si ma gandeam ca poate ar putea ca cineva dintre dumneavoastra,cei din forum sa-mi poata da o solutie sau un sfat pentru a rezolva aceasta problema... Va multumesc


--------------------
Dacia Solenza 2003 / Rapsodie - GL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.r
post 25 Mar 2007, 20:49
Post #2


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.721
Joined: 14 March 06




In cel mai bun caz, este vorba de baterie, care este pe duca !!!

Mie mi s-a intamplat la fel. Am fost la Nalba si mi s-a pus diagnosticul.


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvanalexa
post 26 Mar 2007, 08:26
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 17 October 06




Dupa cum zici masina e din 2003, cam mult pentru o baterie din fabrica (in cazul in care nu a fost schimbata)


--------------------
dacia solenza 2004 Scala - NT 06 KDL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BoomPunk
post 26 Mar 2007, 09:01
Post #4


Membru fara respect ptr lege si ``organ``!


Group: Members
Posts: 637
Joined: 20 March 06
From: Bucharest




Asa cum au zis si cei care au mai scris aici,90% sunt sanse sa fie bateria,dar mai poate fi vorba si de ceva probleme pe partea electrica.Mai poate fi vorba de firul de la electromotor,care din cauza ``materialelor de calitate si a drumurilor de aceeasi calitate`` poate sa se fi slabit in timp.Recomandat daca ai de unde sa iei o baterie BUNA pentru ceva timp,sa faci cateva drumuri cu ea sa vezi daca se mai intampla.Daca o mai patesti,uitate pe forum,am mai zis chiar eu unde gasesti firul de la electromotor ca sa-l infigi bine la locul lui.Succes!


--------------------
Dacia de calcat Zepter
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 26 Mar 2007, 09:40
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Nu am inteles ce treaba ar avea acel fir de la alternator cu bordul , ci doar in legatura cu bateria .
DAR o baterie slaba inseamna ca masina nu mai porneste si n ca se reseteaza kilometrajul zilnic . Pentru resetarea acelui kilometraj in principiu trebuie sa scoti borna , sau anumite sigurate sau relee de pe traseul de alimentare a bordului si cicuitului electric de pornire sau sa actionezi butonasul de la bord si sa-l mentii vre-o 3 sec apasat . Acum este posibil ca borna/bornele sa fie oxidate si sa nu faca un contact ferm . Mai este posibil sa existe un contact de masa deficient ( se poate reseta si de la absenta sau insuficienta masei ! ) sau oxidarea unor contacte la bord ( la mufele de conectare , cele 4 ) ... pot fi multe cauze ... verifica pe rand ...


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BoomPunk
post 26 Mar 2007, 13:30
Post #6


Membru fara respect ptr lege si ``organ``!


Group: Members
Posts: 637
Joined: 20 March 06
From: Bucharest




marius80_eugen,mie mi s-a intamplat exact asa cum am zis,din cauza firului de laa alternator care nu facea bine legatura,imi reseta bordul cand dadeam cheie si dadea rateuri...poate nu crezi pana nu se intampla...dar asta e,sunt dacii,deci orice e posibil,inclusiv imposibilul! smile.gif))


--------------------
Dacia de calcat Zepter
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
toto
post 26 Mar 2007, 14:00
Post #7


Destul de fost membru


Group: Members
Posts: 432
Joined: 26 April 04
From: Bucuresti




verifica si nivelul electrolitului din baterie (daca nu ai facut-o si bateria e cea originala) si completeaza dupa caz cu apa distilata...un deget deasupra elementilor...
mie mi s-a resetat cand am ramas fara apa in baterie si cand incercam sa pornesc. e drept ca nici nu pornea, dar poate e un inceput...

am invatat "de-a lungul vietii" ca bateriile astea au un "comportament" destul de bizar...la prima vedere...smile.gif


--------------------
Honda CIVIC 5D 1.8 Sport M/T - '07
romania, frumoasa tara...pacat ca e locuita...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.r
post 26 Mar 2007, 14:51
Post #8


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.721
Joined: 14 March 06




Daca n-a verificat nivelul pana acum, este prea tarziu. Bateriile au un comportament ciudat pentru ca, de obicei nu "cad" toti elementii deodata. Si este de ajuns unul sa nu se mai incarce si gata. Te duci intr-un service si-ti faci o diagnoza cu un aparat care masoara incarcarea dar si viteza de descarcare, lucru care se face printr-o rezistenta calibrata de nu stiu ce valoare. Nu trebuie sa-ti bati capul prea mult, ci doar sa le ceri alora sa-ti verifice starea bateriei. La Nalba (ca acolo m-am dus eu) m-a costat 14 lei diagnoza asta. Cu factura ! Fara, te descurci tu ...

@marius: iti spun eu ca daca e baterie de fabrica, adica cyclon, asa face, si asta e primul semn al decesului bateriei. La mine exact asa a facut. Probabil ca atunci cand dai la demaror nu mai ajunge curent destul la bord si se reseteaza ceasul, nu stiu ... cert e ca la mine asta s-a intamplat, si n-am umblat nici la electromotor, iar cand am scos bateria veche, bornele erau perfect curate, pentru ca o mai desfacusem si ii completasem apa, o curatasem, etc ... asa se comporta astea daca au parte de drumuri prin oras si porniri dese ...

This post has been edited by cristi.r: 26 Mar 2007, 14:57


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chriss80
post 26 Mar 2007, 20:02
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 82
Joined: 25 March 07




Va multumesc pentru sfaturi,aveti putina dreptate in legatura cu bateria dar daca era ea de vina nu arata in bord martorul de baterie ca sunt probleme? Am verificat-o astazi si intr-adevar trebuie sa mai completez cu apa distilata.Am curatat si bornele pentru orice eventualitatecu toate ca erau curate,le-am strans mai ferm la pozitie,in fine o sa completez maine si nivelul din baterie si altceva n-as mai putea face decat o diagnoza la baterie la un service cum am fost sfatuit...Am inlocuit si o rezistenta de 25A din tabloul de sigurante din interior(nu ca ar fi fost stricata ca banuiesc ca altfel n-ar fi mers deloc) responsabil de tabloul de bord(m-am uitat si eu prin cartea tehnica a masinii).
Problema cu resetarea ceasului am avut-o inainte de o zi cand am schimbat bujiile(aveam deja 32000km si intr-adevar trebuiau schimbate) asa ca exclud faptul ca ar putea sa fie probleme de la schimbatul bujiilor si aprindere.Dar daca astazi am verificat-o la motor,am scos si fisele si in interiorul acestora am observat o pasta alba sau ceva asemanator...Aveti idee ce ar putea fi? Bujiile au fost stranse bine la montare dar poate ca nu suficient de bine si scapa gaze care contribuie la formarea pastei acesteia albe? Motorul merge bine sper sa rezolv problema cu bateria sau aprinderea sau ce o fi...M-ar interesa parerea voastra de ce se formeaza substanta asta alba? Bujiile sunt de fabrica sau de origine Eyquiem RFC 52 LZ. O chestie ciudata e ca in manualul tehnic se recomanda bujii siliconate Eyquiem RFC 52 LS,deci cu terminatia LS. Pe masina erau montate tot LZ,din fabrica si oricum nu am gasit LS-uri,toti comerciantii zicandu-mi ca ei nu cunosc altceva pentru motoarele de Solenza...(ma refer la codul piesei)
Va multumesc anticipat...


--------------------
Dacia Solenza 2003 / Rapsodie - GL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
seba3621
post 27 Mar 2007, 22:37
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 126
Joined: 11 October 05
From: Timisoara




Substanta aceea alba e ceva pasta siliconica si e pusa acolo din fabrica. Am cautat denumirea exacta in carte dar nu gasesc acum. Ideea e ca trebuie sa fie acolo substanta aia alba.
Chestia cu resetatul ceasului o pateam frecvent inainte sa schimb bateria. (In fiecare dimineata) Probabil scadea tensiunea destul de mult cand dadeam la cheie.
Si ultimul punct: se pare ca nu se gasesc bujii Eyquiem RFC 52 LS, doar LZ. Incearca sa cauti Sagem RFC 52 LZ care sunt recomandate in manualul de reparatii, dar merge f bine si cu alea de origine.


--------------------
Dacia Solenza 1.4mpi Clima 2004 - TM 36 xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex_axn
post 5 Jul 2009, 23:42
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 639
Joined: 30 December 04
From: Bucuresti




Salutare!

Am si eu o problema legata de resetare ceasului si a kilometrajului zilnic.
Saptamana trecuta dupa ce am pornit masina si am plecat, la 2-3 minute s-a resetat ceasul de bord si zilierul.. am zis eu ca ceva nu e in ordine ca nu mi s-a mai intamplat pana acum.

asta seara am patit aceiasi chestie, la 2 minute dupa plecare s-a resetat ceasul si zilierul si mi s-a aprins si becul de la benzina pret de 2-3 secunde (rezervorul mai bine de jumate plin). precizez ca la cd-player nu s-a resetat nimic.

e pe duca UCH-ul, bateria sau e vreo masa?
bateria are 4 ani, dar mai tine cd-playerul o ora cu muzica destul de tare fara sa o pornesc.

best regards!


--------------------
vw passat 2009 - B __ ___
"putine lucruri poti sa le faci cu vorba buna dar cu vorba rea nici atatea"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 6 Jul 2009, 00:01
Post #12


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




QUOTE(alex_axn @ 6 Jul 2009, 00:42)
Salutare!

Am si eu o problema legata de resetare ceasului si a kilometrajului zilnic.
Saptamana trecuta dupa ce am pornit masina si am plecat, la 2-3 minute s-a resetat ceasul de bord si zilierul.. am zis eu ca ceva nu e in ordine ca nu mi s-a mai intamplat pana acum.

asta seara am patit aceiasi chestie, la 2 minute dupa plecare s-a resetat ceasul si zilierul si mi s-a aprins si becul de la benzina pret de 2-3 secunde (rezervorul mai bine de jumate plin). precizez ca la cd-player nu s-a resetat nimic.

e pe duca UCH-ul, bateria sau e vreo masa?
bateria are 4 ani, dar mai tine cd-playerul o ora cu muzica destul de tare fara sa o pornesc.

best regards!
*



problema asta am patit-o eu la logan... la mine la logan era de la siguranta de la Plafoniera care era arsa (am atins eu 2 fire) si orice siguranta bagam le ardea, bordul se reseta in prostie si nu mai memora nimic, iata cum am procedat.... am scos borna la baterie, am scos siguranta la plafoniera (cea arsa) am montat siguranta noua am pus borna si problem solved totul merge ok, asta este cazul meu, la logan, dar mai stii smile.gif


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex_axn
post 6 Jul 2009, 21:32
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 639
Joined: 30 December 04
From: Bucuresti




eu n-am umblat la nimic. bordul merge ok.. adica s-a resetat de 2 ori dar nu e chiar asa haotic cum spui ca era la tine.

ma gandesc la vreo masa slabita... cred ca cea de la electromotor nu are vreo legatura, dar oricumn masina porneste bine, nu sunt probleme. poate masa principala? parca am mai citit pe undeva ca mai e o masa pe undeva prin zona pedalelor? stiti ceva?

nu a mai avut nimeni probleme cu resatatul ceasului la solenza?


--------------------
vw passat 2009 - B __ ___
"putine lucruri poti sa le faci cu vorba buna dar cu vorba rea nici atatea"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stx
post 13 Jul 2009, 12:12
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 69
Joined: 10 June 09
From: Bucuresti




salutare , am si eu o problema asemanatoare, cand inchid usile ,cand dau flashuri ,cand pornesc cu cdplayeru pornit sau cand apas frana sa imi reseteze CB sau sa scada in intensitate luminiile (renumitele ceasuri+CB logan), am ferificat bornele, bateria are 4 ani sa fie de la vro siguranta?


--------------------
Dacia Solenza 2004,clima - b56lrt
baiatu' cu intrebari
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
blanos
post 17 Jul 2009, 11:47
Post #15


VITEZOMAN


Group: Members
Posts: 34
Joined: 6 July 08




sal .vezi daca ai masa pe caroserie .eu am patito in mers sa oprit de tot.
am dus-o la stanga acasa m-am uitat pe forum si am gasit firul de la masa era agatat de caroserie si de la apa aruginit, l-am inlocuit cu unul cu papuc si totul e ok .bafta


--------------------
DACIA SOLENZA SCALA,LOGAN VERSIUNE 1,4 ............BLN-urile mele
blanos VITEZOMAN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
veryvalentinno
post 17 Jul 2009, 18:17
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 3 June 08




bateria prea slaba,am patito si eu si am chemat mecanicul si mia zis ca e bateria


--------------------
solentza solentza 2004 1.4 - b70wal
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex_axn
post 20 Jul 2009, 23:16
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 639
Joined: 30 December 04
From: Bucuresti




se pare ca resetarea ceasului era un semn...

in cele din urma masa principala a cedat. cablu rupt, ramas cu masina in drum.

daca aveti probleme de genul asta, recomand calduros verificarea cu atentie a masei principale.

sa auzim de bine!


--------------------
vw passat 2009 - B __ ___
"putine lucruri poti sa le faci cu vorba buna dar cu vorba rea nici atatea"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
manugothic
post 23 Jul 2009, 14:12
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 23 July 09




fratilor eu am avut o gramada de probleme la inchidere,pornire,etc(cam tot ce tine de electrica)si pt asta am un sfat:curatati toate contactele posibile,din bord,de sub bord si de sub capota in special cutia decodoare si releele


--------------------
dacia solenza 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
m_iulian2000
post 5 Aug 2009, 16:21
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 22 March 07




confirm si eu cele spuse de cristi68 in postul 12 ... la fel mi re reseta ceasul la fiecare pornire a masinii si aveam siguranta de la plafoniera arsa. Am SLZ.


--------------------
dacia solenza europa / 2005 - **-**-MAN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin_p6
post 14 Sep 2009, 23:14
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 20 January 09
From: Constanta




Spuneti-mi si mie va rog care este siguranta de la plafoniera ca la fel patesc si eu de 1 saptamana si sunt disperat.Nu se intampla de fiecare data dar din cand in cand la pornire nu se invarte nimic si se reseteaza ceasul.Si daca ar fi bateria pe duca de ce uneori invarte si alteori nu?
Si masa principala unde se afla ?


This post has been edited by catalin_p6: 14 Sep 2009, 23:16


--------------------
Dacia Solenza 2004 Clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 14 Sep 2009, 23:28
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.334
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Nu mai stiu exact care este siguranta, dar afli daca te uiti pe dosul capacului. Sa-l intorci invers fata de pozitia de montaj.
Uneori invarte si alte ori nu pentru ca este dus un element.
Azi am schimbat si eu bateria originala care a fost pe masina din fabrica si simptomele din ultimele zile erau urmatoarele: pornit dupa o zi si jumatate de stationare la sfert, mers vreo 10 km prin oras, oprit motor cam 5 minute, cand sa pornesc - pauza. Nu invartea nici juma' de tura. Pornita cu cabluri si lasata in parcare de sambata dimineata pana azi la 11 a pornit iar la sfert.
Cand a fost verificata azi inainte de schimbare cu un aparat, am vazut exact ce element era dus deoarece a inceput sa fiarba instantaneu, motorul fiind oprit.
Prima impresie dupa schimbare: porneste cum ii arat cheia. Inainte invartea de 2-3 ori pana sa porneasca + ca se reseta bordul si imi cerea codul CD-ului.
Masa pleaca de la borna minus a bateriei pana pe carcasa cutiei de viteza si de acolo pe caroserie.

This post has been edited by cristio_79: 14 Sep 2009, 23:33


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin_p6
post 16 Sep 2009, 10:27
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 20 January 09
From: Constanta




Multumesc baieti mi-au fost de ajutor sfaturile voastre.S-a remediat problema si a costat 5 lei verificatul bateriei la electrician(foarte bun mosul ala de pe sos.Mangaliei aproape de gara) cu densiometrul ,avea 2 elementi cazuti,si 130 lei baterie noua Cyclon asemanatoare cu cea din fabrica numai ca are si ochi magic.In total 135 lei.
Primii bani pe care ii cere masinuta asta intr-un an si 3 luni. biggrin.gif


--------------------
Dacia Solenza 2004 Clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
micutu82
post 14 Dec 2010, 11:38
Post #23


Membru


Group: Members
Posts: 153
Joined: 2 October 05




Am si eu o mica prob cam la fel cum aveti sau ati avut si voi. Am o solenza din 2004 si de la un timp imi face urmatoarele figuri. Cand pun contactul se reseteaza ceasurile(mentionez faptul ca atunci pe langa zgomotul pompei de benzina mai face un zgomot ciudat dar parca nu e de scurt) sau cand am oprit motorul mi s-a aprins si s-a stins becul de la plafoniera.,,intr-o fractiune de secunda..sau tot asa la oprirea motorului mi s-a oprit si pornit casetofonul si oprit iar..tot asa intr-o fractiune de secunda.
Maine ma duc la adras in militari sa mi-o puna pe tester..ei au spus ca sunt sanse sa fie uch-ul..dar mai repede ma gandesc la o siguranta (sau cel putin asa sper). Bateria nu cred ca e..ca a stat masina si 3-4 zile pe bara cu frigurile astea si a pornit apoi la prima cheie

This post has been edited by micutu82: 14 Dec 2010, 11:40


--------------------
Dacia Solenza Scala 2004 - 123135
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramsen
post 14 Dec 2010, 15:35
Post #24


My Solenza


Group: Members
Posts: 3.368
Joined: 15 May 08
From: Pitesti - ARGES




ce ceas ai pe slz...se poate sa fie si o siguranta care nu face contact ...dar de obicei la resetare ceas este vinovata bateria...am patit-o eu acum 2 luni


--------------------
DACIA SOLENZA CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004 - Inca o mai DETIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
micutu82
post 14 Dec 2010, 15:44
Post #25


Membru


Group: Members
Posts: 153
Joined: 2 October 05




E acu masina la un prieten, ca are de facut niste drumuri, si m-a sunat sa-mi spuna ca de fiecare data cand a oprit motorul ii s-au resetat si ceasurile..d-asta nu prea vad legatura bateriei.
Ceasurile sunt cele clasice de solenza...le-am mai schimbat o data ca indica prost benzina

This post has been edited by micutu82: 14 Dec 2010, 15:46


--------------------
Dacia Solenza Scala 2004 - 123135
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidiu87
post 14 Dec 2010, 19:39
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 593
Joined: 18 March 08
From: Resita




Daca ar fi din cauza bateriei, ceasurile se reseteaza exact in momentul in care dai la demaror, si nu la oprirea motorului.Cum ai dat la demaror si cand a pornit ceasurile sunt deja resetate.Am patit o si nu odata si sunt constient ca a fost bateria de vina.La baterie noua nu mai face,deci la tine nu cred ca asta e problema.

This post has been edited by ovidiu87: 14 Dec 2010, 19:40


--------------------
Dacia Solenza Rapsodie 2003 - Numar de Caras
"In aceasta lume nimic nu este sigur in afara de moarte si taxe"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
micutu82
post 14 Dec 2010, 19:56
Post #27


Membru


Group: Members
Posts: 153
Joined: 2 October 05




S-a intamplat de cateva ori si cand pun contactul sa se reseteze..si am uitat sa mentionez ca intr-una din zile mi s-au resetat in mers:D am intrat in pasaj la obor..si cand am aprins farurile..ceasurile s-au resetat..si masina a dat in nas..dar doar pt o fractiune de secunda..si apoi a mers perfect iar cand am ajuns la destinatie si am oprit motorul iar s-au resetat ceasurile. Mai mentionez faptul ca atunci in mers farurile n-au fluctuat ca si cum ar fi fost o cadere de tensiune

This post has been edited by micutu82: 14 Dec 2010, 19:58


--------------------
Dacia Solenza Scala 2004 - 123135
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramsen
post 14 Dec 2010, 21:24
Post #28


My Solenza


Group: Members
Posts: 3.368
Joined: 15 May 08
From: Pitesti - ARGES




minusul de pe caroserie cum se prezinta???la tine este ceva imperfect la un contact...


--------------------
DACIA SOLENZA CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004 - Inca o mai DETIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
micutu82
post 14 Dec 2010, 22:08
Post #29


Membru


Group: Members
Posts: 153
Joined: 2 October 05




Daca m-as pricepe ti-as zice radmasa.gif


15 Dec 2010, 12:42:
Am terminat la adras si din verificarile si spusele lor este bateria. Cica era scurt pe baterie. Mi-am schimbat bateria la ei..ca daca tot mai face..sa ma pot duce sa le dau foc tongue.gif

This post has been edited by micutu82: 15 Dec 2010, 12:42


--------------------
Dacia Solenza Scala 2004 - 123135
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GabrielD
post 2 Nov 2015, 23:45
Post #30


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 31 May 09
From: Pitesti




wacko.gif Baterie aproape noua (2 luni), nu porneste, stinge bordul,reseteaza ceasul

Am citit ce scrie in acest topic si nu stiu daca problema pe care o are masina mea Logan 1,4 MPI este bateria.
*****
In urma cu 2 luni, cand sa plec, am dat la demaror, s-a auzit un clic, s-a stins bordul, s-a resetat ceasul la 0:00, a scos singura CDul din CDplayer (fatada nu era pusa!) si nu a pornit. Am incercat de mai multe ori degeaba, martorii de bord erau tot mai slabi. Am pornit-o impinsa, am dus-o la service, au schimbat bateria (veche de 3 ani), a mers normal apoi.

*****
In urma cu 1 luna am folosit putin radioul (de obicei nu-l folosesc), am pus CDul invers (cu fata in jos) de cateva ori si mi-a dat"CD ERROR" bineinteles, apoi pe radio a mers de cateva ori. Apoi la o noua incercare nu a mai mers deloc, nu se mai aprindea ecranul, parca nu mai intra curent in el. Am verificat siguranta, era buna. Am pus fatada in alt CDplayer identic pe alt Logan, si mergea. Am pus alta fatada pe CD playerul meu si nu mergea. Am crezut ca s-a stricat de tot si ma gandeam sa merg la service intr-o zi sa il schimbe eventual, dar nu m-am grabit pentru ca nu il folosesc prea des.

*****
Acum, problema recenta.
Azi, dupa ce nu am pornit masina 3 zile, cand am dat la demarou, s-a stins bordul, s-a reaprins, s-a resetat ceasul la 0:00, CDplayerul a vrut sa ejecteze un CD, dar nu era nici un CD in el, s-a auzit doar zgomotul de ejectare (fatada nu era pusa), acele vitezometrului si turometrului au miscat putin in sus, cateva unitati, s-au mai auzit cateva pacanituri ritmice in zona bordului sau a capotei, nu stiu sigur, motorul nu s-a invartit deloc si nu pornit, s-a mai auzit ceva ca un motoras electric, poate pompa de benzina, dar parca era din bord.
Am incercat de cateva ori, la fel. Nu a pornit. Am pus fatada la radio, pe care il credeam mort de tot si, surpriza, merge. M-am gandit ca poate e vreo legatura intre problema de pornire si reinvierea radioului si am decis sa il elimin din circuit scotindu-i siguranta respectiva. A doua surpriza, merge si cu siguranta scoasa.

Bateria are doua luni. Bujiile au 48.000 km. In ultima vreme pornea la rece dupa cateva rotiri sau la a doua cheie si chiar cu sprit, uneori.

Ce sa fie?!

This post has been edited by GabrielD: 3 Nov 2015, 00:49


--------------------
Dacia Logan 2006 LaureatePlus(ABS) 1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2024 - 19:38
Forum Renault