se subtureaza . . ., help :D
![]() ![]() ![]() |
se subtureaza . . ., help :D
nenestean |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 512 Joined: 22 October 08 From: Sighetu Marmatiei ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
solenza
2004 / motor 1.4
- MM 05 VFP Pe drumul cel bun !!
|
|||
S.Alex-F |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 156 Joined: 4 February 09 From: Bucuresti S4 ![]() |
Salut colegul!
Doar ca fapt divers: Incearca sa verifici si starea motorasului pas cu pas!? ![]() |
--------------------
DACIA
SuperNova
2002Clima
- XX-XX-ALX "A gresi incepe din momentul in care nu incercam sa reparam ce am constatat ca am gresit!"
|
|
nenestean |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 512 Joined: 22 October 08 From: Sighetu Marmatiei ![]() |
si ce anume sa verific ?
cum sa fac ? |
--------------------
Dacia
solenza
2004 / motor 1.4
- MM 05 VFP Pe drumul cel bun !!
|
|
CIPTUNING |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 891 Joined: 22 November 05 ![]() |
Catalizatorul sa nu fie obturat..
|
--------------------
SLZ
SCALA
- BZ 04 XLZ "Religia-o frază de dânșii inventată
Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug" Eminescu- Imparat si proletar ;) |
|
nenestean |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 512 Joined: 22 October 08 From: Sighetu Marmatiei ![]() |
si cum sa aflu daca catalizatorul are probleme ?
problema asta apare, cu subturarea......dupa 500 km..... mers....pe caldura... am incerc noatea....si nu am avut aceeasi problema....noatea fiind mai racoare...dar temp la bord arata normal .... |
--------------------
Dacia
solenza
2004 / motor 1.4
- MM 05 VFP Pe drumul cel bun !!
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Facandu-i o testare. Dar sa fie dinamica, adica in mers, ca pe loc nu iese nimic.
Pentru curatare corp clapeta si motoras sunt topicuri dedicate. Cel mai elocvent este pe reno.ro, sectiunea clio>tutoriale. |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
nenestean |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 512 Joined: 22 October 08 From: Sighetu Marmatiei ![]() |
mersi....am gasit topicul pe reno.ro dar..... pe forum mi-a spus cineva sa schimb motorasul pas cu pas.......de unde stiu ca sa il schimb sau va fi destul doar sa il curat ?
mersi This post has been edited by nenestean: 1 Sep 2009, 21:25 |
--------------------
Dacia
solenza
2004 / motor 1.4
- MM 05 VFP Pe drumul cel bun !!
|
|
S.Alex-F |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 156 Joined: 4 February 09 From: Bucuresti S4 ![]() |
Bun!
Avand in vedere ca nu ai primit un raspuns concludent....am sa incerc sa te ajut eu cu privire la MPP! Motorasul pas cu pas....se curata...dar aproape degeaba, defapt cureti sectiunea moderata de catre MPP nu motorasul in sine!..sectiunea...adica acel canal separat din corpul clapeta....ca pe el il cureti! CAnd se aduna mizerie ...pe acolo....in corp si pe tija MPP-ului gestionarea cantitatii de aer va fi foarte dificila ...si deaici...si prblemele de instabilitate a motorului! Curatarea in cazul asta este recomandata si se va simti efectul garantat! Nu are rost sa schimbi MPP-ul daca acesta nu este ars(cazuri foarte rare depistate) sau daca a trosnit ceva de prin ansamblul lui! Daca nici dupa curatarea acestuia nu se simte niciun rezultat....se va incerca recalibrarea acestuia...(presupunand ca nu este ars)..recalibrarea in service la coltul blocului...sau cu ajutorul cunostintelor!(se scoate si se reintroduce in lacasul lui cu tija scoasa la maxim...aproape de max) Schimbarea lui se face atunci ...si numai atunci cand este ars...si nu mai poate fi facut nimic! Sau atunci cand tie lene sa faci ceam zis sus si ai bani de te dau afara din casa!! |
--------------------
DACIA
SuperNova
2002Clima
- XX-XX-ALX "A gresi incepe din momentul in care nu incercam sa reparam ce am constatat ca am gresit!"
|
|
Solenzul |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru curios Group: Members Posts: 404 Joined: 18 March 08 From: Campulung-Muscel ![]() |
Vericule am avut aceeasi probleme ca tine acum cateva luni si am rezolvat schimband pompa de benzina deoarece nu avea debit si nici presiune. Cauta pe forum ca o sa gasesti si postarea mea si vei citii acolo mai in detaliu. Numai bine!
|
--------------------
Dacia
Solenza 2004 Clima ;
Duster Explorer 2017 ;
- AG-09-***, AG-26-***
|
|
nenestean |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 512 Joined: 22 October 08 From: Sighetu Marmatiei ![]() |
dupa cum am vazut ca ai scris pe froum cum ai probat pompa de de benzina ..... la mine nu am sub bancheta usita din aceea....
![]() oare nu pot fi de vina filtru de benzina ?> nu l'am schimbat niciodata si oare unde se afla filtru/filtrele de benzina ? |
--------------------
Dacia
solenza
2004 / motor 1.4
- MM 05 VFP Pe drumul cel bun !!
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Foloseste functia de cautare. S-a discutat de n'spe mii de ori despre pompa de benzina.
Trebuie sa dai rezervorul jos, iar singurul filtru este in ansamblul pompa benzina. Ai topic in care se arata cum se poate face bucati toata pompa. |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
ionutiulia |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 295 Joined: 19 August 09 ![]() |
sal
ARE DREPTATE solenzu.pe mine era sa ma omoare un tir pe drumul dinspre slatina la pitesti.am intrat in depasire in treapta a 4 a si aveam cam 80 km/h si cand am ajuns paralel cu loganul care-l depaseam dintro data i s-a luat ''curentul '' la motor adica nu mai tragea si dadea semne de oprire am inceput sa dau inferioare dar degeaba nu mai avea nici un pic de putere era ca si cum ai ramane fara aer si nu poti sa mai respiri.dupa aceasta intamplare am mers la autocobalcescu si mi sa spus sa schimb pompa de benzina si sa nu mai bag aditivi in benzina.nu am schimbat-o si am mai mers asa cu ea pana luna trecuta adica vreo1 an jumate timp in care m-am mai confrumtat cu acele simptome.luna trecuta m-am hotarat sa demontez pompa si sa vad care este treaba.imi crescuse si consumul la 10L la suta in bucuresti.cand am desfacut pompa pe site era rugina ca mocheta adica nu stiu pe unde mai tragea benzina iar pompa propriu -zisa era ruginita.am curatat sitele cu spray si am inlocuit pompa.a scazut consumul dramatic am consumat 12L in bucuresti si am facut 150 km mers normal nu sportiv.plus ca are si putere motorul ca nu mai tragea deloc ma rugam de ea rau.sper ca poate sa iti fie de folos |
--------------------
solenza
europa
2004
|
|
nenestean |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 512 Joined: 22 October 08 From: Sighetu Marmatiei ![]() |
da.....exact aceleasi simptome.....cand intram in depasiri.....parca ma tragea cineva in spate ......
deci in concluzie....POMPA .... ce zici...daca tot ti'ai schimbat'o(pompa) conteaza ce pompa pun ?(firma care o produce) sa iau de la reprezentanta ? la ce pret ajunge treaba asta ? mersi mult |
--------------------
Dacia
solenza
2004 / motor 1.4
- MM 05 VFP Pe drumul cel bun !!
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Cauta tot Bosch prin magazinele de piese.
Daca o iei in cutie albastra cu Dacia / Renault este mai scumpa decat daca o iei in cutie originala Bosch. |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
BoomPunk |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru fara respect ptr lege si ``organ``! Group: Members Posts: 637 Joined: 20 March 06 From: Bucharest ![]() |
Sau intereseaza-te ce cod are cea originala,ea fiind Bosch,sunt zeci de comercianti care aduc asa ceva,mai ales cei specializati in piese.Poti alege intre Unix,Autonet,Augsburg,Auto total...Daca soliciti prin mail oferta de pret...iesi sigur mai ieftin decat in oricare magazin.La Unix,daca soliciti acest reper,intereseaza-te cat te costa in cutie pe care scrie Unix,nu stiu cum fac ei,dar e cam la jumatate de pret,desi continutul cutiei e la fel de original ca si ce e in cutia de producator.Bafta!
|
--------------------
Dacia
de calcat
Zepter
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Cauta in magazinele de piese auto obisnuite care au piese pentru Dacia.
Este o cutie ( mai degraba cutiuta ) galbena pe care scrie Bosch cu rosu. Este piesa pentru Dacia asa ca se gaseste in magazinele specializate, nu trebuie sa cauti la piese pentru masini straine. Si eu m-am interesat, inainte sa o cumpar din magazin de piese Dacia, pe la diverse magazine de piese pentru masini straine si preturile erau mult mai mari. La un astfel de asa-zis depozit, i-am dat codul Bosch si cea mai ieftina pompa a fost un no name la vreo 390 de lei, iar piesa Bosch avea un pret de m-a dat pe spate: 1100 lei. Eu am cumparat-o cu 280 lei. Precizez ca este vorba de pompa electrica, nu tot ansamblul pompa benzina. Vezi topicul lui klaus cu pompa desfacuta, ai acolo si codul. Dar daca te duci in magazin de piese Dacia nu ai nevoie de el. |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
nenestean |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 512 Joined: 22 October 08 From: Sighetu Marmatiei ![]() |
multumesc de ajutor, am luat codul de la topicul lui klaus si o sa merg maine sa vad prin magazine ce mi se promite.
si.... daca schimb pompa.....scria cineva pe forum ca ar trebuii schimbata si garnitura ..cea care vine intre corpul care intra in rezervor si rezervor.... se poate sa comand si una din aceea ? ? mersi. |
--------------------
Dacia
solenza
2004 / motor 1.4
- MM 05 VFP Pe drumul cel bun !!
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Eu nu am schimbat nici garnitura, nici piulita. Dupa desfacerea piulitei, garnitura a ramas pe gura rezervorului. Nu am scos-o pentru ca citisem ca este posibil sa se deformeze si sa nu mai poata fi folosita. Piulita a strans foarte bine la montare, am facut destule plinuri de atunci si nu a curs deloc.
|
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
augustin87r |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 865 Joined: 18 June 06 From: Rm.Valcea ![]() |
cristio_79,ionutiulia si nenestean cati km aveti cu masinile de a trebuit sa schimbati pompa de benzina?
|
--------------------
Dacia
Solenza Clima
2003
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Nu cred ca tine de kilometri, ci de noroc, in cea mai mare parte.
Daca nimeresti de cateva ori benzina cu impuritati, acestea se vor depune pe sita obturand-o. Pompa va trage din ce in ce mai greu, va "obosi" si nu va mai putea furniza presiunea ( si debitul ) care trebuie. |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
nenestean |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 512 Joined: 22 October 08 From: Sighetu Marmatiei ![]() |
QUOTE(augustin87r @ 7 Sep 2009, 01:28) cristio_79,ionutiulia si nenestean cati km aveti cu masinile de a trebuit sa schimbati pompa de benzina? 84.000 ![]() QUOTE(cristio_79 @ 7 Sep 2009, 12:01) Corectemondo ![]() .... am fost prin magazine si am gasit pompa...in cutie de BOSCH si pretul e intre 275 si 350 iar la reprezentanta nu este numai tot ansamblul cu 570 dar de la reprezentanta mi sa recomandat mai intai sa verific presiunea si nustiu mai ce au zis ei pe acolo....si pe urma daca trebuie sa schimb pompa.....ca(ziceau ei) sa nu sar sa si dau banii ca poate nu trebuie. acu.....o sa urmeze sa merg sa verific tot.....si pe urma am sa schimb ce va trebuii. multumesc de ajutor. sanatate. |
--------------------
Dacia
solenza
2004 / motor 1.4
- MM 05 VFP Pe drumul cel bun !!
|
|
nenestean |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 512 Joined: 22 October 08 From: Sighetu Marmatiei ![]() |
in final si prin urmare..... merge bine acuma fara sa schimb pompa
si am rezolvat cam asa: nu aveam usita deasupra rezervorului...... asa ca i'am facut una ![]() apoi am confectionat o cheie pt surubul acela de la rezervor am desfacut si am scos pompa am demontat'o siiii......surprizaaa era plin plin de mizerie in filtru ..... parca nisip am curatat tot cu un spray pt curatat frane si cam atat......montat tot la loc....strans foarte bine surubul apoi am confectionat un capac pt rezervor si am facut un plin....plin plin de tot (nu a curs deloc pe la surub la rezervor) si am mers in proba pana la cluj si inapoi (aprox.500km) a mers struna ![]() dar am alta chestie ![]() am bord de logan de aproape un an si cand faceam plinul imi arata 50 l dar acum dupa ce am desfacut pompa.....si am pus la loc nustiu de ce....dar imi indica 40l(asta e corect pt solenza)dar oare ce a facut sa se schimbe asa ? ![]() |
--------------------
Dacia
solenza
2004 / motor 1.4
- MM 05 VFP Pe drumul cel bun !!
|
|
Solenzul |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru curios Group: Members Posts: 404 Joined: 18 March 08 From: Campulung-Muscel ![]() |
Ai pus plutitorul incorect? Altceva nu are ce sa fie.
|
--------------------
Dacia
Solenza 2004 Clima ;
Duster Explorer 2017 ;
- AG-09-***, AG-26-***
|
|
nenestean |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 512 Joined: 22 October 08 From: Sighetu Marmatiei ![]() |
plutitorul l'am pus corect.....sigur !!
a mers la locul lui. cineva imi zicea....ca sa decalibrat....n'am priceput nimic ![]() |
--------------------
Dacia
solenza
2004 / motor 1.4
- MM 05 VFP Pe drumul cel bun !!
|
|
DZL |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 26 May 09 ![]() |
Salut!Ama avut si eu o problema de genu se subtura motorul si de cele mai multe ori se oprea.Prima oara mi-am dat seama cand ma intreceam cu un golf4 1.4.Cand o turam peste 4000 se subtura sau se oprea motorul faa sa-mi dau seama.
Nu stiu ce s-a intamplat ca a fost remediata problema;daca nu s-a rezolvat singura ![]() |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004-Avantage
- GL 06 DJK
|
|
Solenzul |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru curios Group: Members Posts: 404 Joined: 18 March 08 From: Campulung-Muscel ![]() |
O fi mers plutitorul la locul lui dar fi atent la o chestie... Daca bagi mana in rezervor o sa vezi pe "tavanul" rezervorului niste proeminente iesite in afara. Cand ii faci plinul, plutitorul se opreste in acele proeminente si nu se ridica pana in "tavan". Iar neridicandu-se iti arata mai putin. Daca misti pompa sau plutitorul in pozitia corecta o sa se ridice si iti va arata corect. Asadar mare grija la acest mic detaliu. Eu am fost patzit.
![]() Si acum referitor la pretzul pompei electrice, nu imi amintesc 100% cat am dat pe ea dar stiu sigur ca peste 300 lei nu a costat. E stantat pe ea Bosch, o serie si apoi scrie made in Germany. Aveti grija ca sunt si unele romanesti, putin mai ieftine. Voi alegeti ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza 2004 Clima ;
Duster Explorer 2017 ;
- AG-09-***, AG-26-***
|
|
ionutiulia |
![]()
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 295 Joined: 19 August 09 ![]() |
sal neneastan.imi pare bine ca ai rezolvat problema cu pompa.augustine masina mea are 65 mii km e din 2004.eu am schimbat pompa din cauza ca nu mai tragea pompa mai merge inca u am aruncat-o dar daca o puneam la loc rugina continua sa mearga in site si iar le infunda si dupa cum am spus mi s-a ruginit tabla aceea care inveleste pompa acolo unde scrie firma codurile si ce mai scrie ca eu nu am mai putut sa le citesc ca le citise rugina inaintea mea.dar as vrea sa ne spui si noua DIN CE SI CUM AI CONFECTIONAT CHEIA DE DESFACUT PIULITA DE LA POMPA aia de la rezervor???? ca este cam scumpa in targ la vitan 1milion jumate si nu prea se gaseste.acum am o pompa facuta de cei de la CONEX ca astia copiaza piesele de la masini de numa numa 1 mili am dat pe ea dar va spun sincer nu stiu cat o tine merge f bine garantie 1 an dar??????????
|
--------------------
solenza
europa
2004
|
|
Fancyman |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 495 Joined: 10 September 04 From: Pitesti ![]() |
Ma bag si eu putin in discutie; sa-ntelegem ca daca scoatem ansamblul pompei din rezervor avem acces la filtru sa-l curatam de mizerie ? As vrea sa fac si eu operatia asta pt ca nu-mi mai trage ca la-nceput.
Sorry, intre timp am citit topicul lui Klaus si m-am lamurit - nu e recomandat ! This post has been edited by Fancyman: 29 Sep 2009, 12:17 |
--------------------
Stepway
1,0Tce
Confort/Laureate/Variant
|
|
nenestean |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 512 Joined: 22 October 08 From: Sighetu Marmatiei ![]() |
deci.....dca ai probleme cu pompa.....doar atunci o desfaci.....
asa ca numai vrei sa cureti acolo ....fara sa ai probleme nu este recomandat....e adevarat. eu am facut o cheie dintr'un platband indoit in forma de semiluna si cu doua ureschiuse la capete..... si il indoi atat pana cand vezi ca intra exact pe surubul acela de plastic.... si prinzi de acea"cheie" cu un mox....sau o cheie franceza si desurubezi normal ![]() desfaci turu.....si mufa cu firele scoti surubul (ai grije la garnitura....nu te lega de ea;)) scoti pompa....si incerci sa desfaci partea aia de jos....capacul acela.. iese greu....si eu l'am crapat si apoi a iesit.... si chiar daca ar fi sa nu iti iasa... numai unpic crapat cu cutitu nu e nici o problema...pt ca acolo nu ii presiune...acolo unde vine filtru ![]() strangi bine bine la loc cand tremini ![]() bagi turu la loc....si mufa si apoi pui contactu....fara sa pornesti...il ti asa vreo 4 sec. iar il iei.....si tot asa de vreo 5 ori... apoi ii dai contact si gata:) |
--------------------
Dacia
solenza
2004 / motor 1.4
- MM 05 VFP Pe drumul cel bun !!
|
|
ionutiulia |
![]()
Post
#30
|
Membru autentic Group: Members Posts: 295 Joined: 19 August 09 ![]() |
partea de jos a pompei , acel cosulet sau suport al sitelor eu cei drept prima data l-am scos din greseala adica am lovit cu ciocanul [nu foarte dur] in capul acelor nervuri de pe margine pt ca el are un inel pe corpul pompei in care se intepeneste cand il bagi la loc si a iesit dar a doua oara am luat un fier mai lung si l-am pus in capul acelor nervuri lovind cu ciocanul in capul fierului.incercati si sigur va merge fara stricaciuni.referitor la cheie am sa incerc si eu sa fac acel dispozitiv din placbanda cred ca este similar cu cel de introdus segmentii de pe piston cu piston cu tot in camasa sau cilindru cand faci segmentarea.dar vreau sa ii sudez sau sa ii lipesc pe interior niste nervuri care sa se uneasca cu cele de pe piulita sa se stranga bine pana la semn.daca nu merge o las ca a ta.cu garnitura la mine a sarit de pe rezervor si am pus-o la loc si am strans, principala treaba este sa nu o rupi sau sa o ciupesti .apropo cum merge masina acum? dupa aceasta operatiune?
|
--------------------
solenza
europa
2004
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 5th May 2025 - 16:59 |