DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> se aprind becurile din bord!, :((

cryssboy
post 18 May 2008, 09:43
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 25 January 08




sal.am o dacia 1310 din 94 si iam facut motoru de circa 1000km... dupa ce merg cativa km mi se aprind becurile la apa si la ulei din bord.acul la apa nici nu se ridica..iar cel de la ulei cateodata o ia razna.am deschis capota dupa circa 3 km de mers unpic mai tare (schimbat la 3-4 mii) si bineinteles becurile erau aprinse la relanti, si am pus mana pe furtunul de la radiator => frigea de abia puteai tine mana pe el!! parca as fi mers 500km.inainte parca nu se incingea asa si rar de tot daca mi se aprindeau becurile..dar nu tin minte sa se fi aprins...(inainte sa fac motoru). va rog ajutati-ma!

18 May 2008, 09:46:
mentionez ca la motor am schimbat aproape tot ..pompa de ulei e noua...am schimbat uleiu la 500km ..credeam ca ala e de vina ca era de 5 lei litrul...Dar degeaba ..am bagat elf sporti 20w-50 si tot degeaba.nu stiu ce sa mai fac.. ma gandesc sa nu fie sonda aia bulita?sa nu fie ceva infundat? nu am idee..nu prea ma pricep eu. nu vrea sa mai merg cu ea...mi-e frica sa nu se duca naibii ...

This post has been edited by cryssboy: 18 May 2008, 09:46


--------------------
DACIA 1310 L 1994 1,4 - BR-O1-GTA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianne
post 18 May 2008, 10:43
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 518
Joined: 9 September 05
From: Bucuresti




nivel mic pe joja de ulei? lipsa presiune si implicit nivel ulei


--------------------
Dacia 1310 L 1996 - B44UCJ
parerea unui amator...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cryssboy
post 18 May 2008, 10:56
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 25 January 08




uleil pe joja e la normal. ieri am verificat!!


--------------------
DACIA 1310 L 1994 1,4 - BR-O1-GTA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianne
post 18 May 2008, 11:12
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 518
Joined: 9 September 05
From: Bucuresti




pompa nu are debit sau sonda nu e buna - la pornire, cu motor rece, se aprind becurile? daca la doar la cald se aprind poate ca pompa nu are debit sau are ceva infundat - nu prea ma pricep. Cred ca mai multe detalii privind felul in care se manifesta, pas cu pas, problema, ar ajuta. Poate fi filtrul de ulei?


--------------------
Dacia 1310 L 1996 - B44UCJ
parerea unui amator...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cryssboy
post 18 May 2008, 11:19
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 25 January 08




deci acum am pornito.motor rece. presiune la 2000 ture la maxim! o las 5 minute la relanti
presiune la jumate.se incalzeste calumea motoru.dau doua bobarnace la ceasu de apa se ridica acul aproape de jumate.scot capacul pe unde bag ulei...arunca mici stropi de ulei. filtru de ulei e nou nout de romcarbon schimbat acu 100km odata cu uleiul. bun toate bune si frumoase pana acum..dar daca o scot la o tura si ma dau f putin la ea dar nu neaparat se aprind becurile si incepe si sa scoata un sunet cam urat motorul.acum o scot si revin cu detalii mai incolo.

18 May 2008, 11:50:
am mers aproximativ 2 3 km..la dus totu ok..dupa vreo 5-6 sute de metri presiunea in mers scazuse la 1 din 3(am bord scoica).la intors cand am ajuns acasa in fata portii hopaaa luminite in bord.


This post has been edited by cryssboy: 18 May 2008, 11:50


--------------------
DACIA 1310 L 1994 1,4 - BR-O1-GTA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianne
post 18 May 2008, 12:00
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 518
Joined: 9 September 05
From: Bucuresti




Sincer, nu stiu. Se pare ca la tine se dilueaza usor uleiul, iar mai apoi isi recapata consistenta. Imi pare rau...


--------------------
Dacia 1310 L 1996 - B44UCJ
parerea unui amator...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cryssboy
post 18 May 2008, 12:03
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 25 January 08




altcineva ma poate ajuta?

18 May 2008, 14:41:
nimeni????????????

This post has been edited by cryssboy: 18 May 2008, 14:41


--------------------
DACIA 1310 L 1994 1,4 - BR-O1-GTA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 18 May 2008, 14:44
Post #8


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




pana acum tot nu m-am lamurit. ai presiune la rece si la cald sta pe rosu? atunci ori e pompa de ulei(scapa pe la ax)(cel mai probabil), daca nu, pinionul care o invarte


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cryssboy
post 18 May 2008, 15:01
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 25 January 08




pinionul care o invarte e nou.da..exact asa,la rece ma presiune si cum se incalzeste se aprind becurile.si mi s epare mie ca se incalzeste excesiv.din cauza asta se aprinde si la apa?


--------------------
DACIA 1310 L 1994 1,4 - BR-O1-GTA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 18 May 2008, 15:03
Post #10


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(cryssboy @ 18 May 2008, 11:19)
deci acum am pornito.motor rece. presiune la 2000 ture la maxim! o las 5 minute la relanti
presiune la jumate.se incalzeste calumea motoru.dau doua bobarnace la ceasu de apa se ridica acul aproape de jumate.scot capacul pe unde bag ulei...arunca mici stropi de ulei.
*



Dupa ce ti s-a incalzit motorul bine de tot ,scoate atunci capacul de la culbutori si vezi daca iti arunca , daca NU pompa de ulei ,sau ulei de calitate indoielnica ,daca DA, si mai turezi un pic ,acoperi cu mana sa nu te stropesti , inseamnca ca poti suspecta chiar si partea electica ... dry.gif


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cryssboy
post 18 May 2008, 15:11
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 25 January 08




am scos capacul cand era motorul cald si arunca...era chiar la relantie...oare ce sa fie de la partea electrica?


--------------------
DACIA 1310 L 1994 1,4 - BR-O1-GTA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 18 May 2008, 15:16
Post #12


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(cryssboy @ 18 May 2008, 15:11)
am scos capacul cand era motorul cald si arunca...era chiar la relantie...oare ce sa fie de la partea electrica?
*



Atat timp cat iti ajunge ulei in rampa inseamna ca pompa lucreaza si ajunge ulei la componentele motorului ,verifica papucii de la sonda de ulei ,este un manocontact cat si cel de la apa de pe chiuloasa !
Daca zici ca ti se incalzeste apa asa repede , automat are influenta asupra uleiului , motor cald ,racire ineficienta 9 nu strica sa faci aerisirea din nou ) ,uleiul se subtiaza ...

This post has been edited by Minel: 18 May 2008, 15:20


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 18 May 2008, 15:28
Post #13


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




daca acul de la temp nu ajunge la punctul rosu superior(in cazul in care e bun ceasul si sonda), atunci se aprinde din cauza sondelor de la ulei(ori sunt defecte, ori contacte stricate ori presiune scazuta)

This post has been edited by cristitranca: 18 May 2008, 15:29


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cryssboy
post 18 May 2008, 15:36
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 25 January 08




ma gandeam sa nu fie tremostatul stricat ,sa fie ramas inchis.papucii de la sonda iam verificat...:-??


--------------------
DACIA 1310 L 1994 1,4 - BR-O1-GTA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 18 May 2008, 16:21
Post #15


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




pai, il scoti si verifici. verifici o data daca el isi mai face treaba, si cu el scos, vezi daca se mai incinge motorul


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cryssboy
post 18 May 2008, 16:51
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 25 January 08




o sa il pun pe tata sa il desfaca.


--------------------
DACIA 1310 L 1994 1,4 - BR-O1-GTA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mar10may
post 18 May 2008, 19:32
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 347
Joined: 20 February 08
From: slobozia




nu e greu de scos termostatul.desfaci furtunul ala gros de deasupra radiatorului,scoti termostatul si pui furtunul la loc.e f simplu.ai grija cand pui termostatul la loc sa il pui la fel.sa nu il pui invers.un mic sfat pe care t i l as da e sa folosesti un antigel mai bun,nu din ala de 6 lei.poti folosi glaceol rx tip d.ca la logan,solenza,sn.e 16 lei 1 l dar face.are punctul de fierbere mai ridicat si face treaba mai bine fata de cel clasic.


--------------------
dacia 1310 berlina 2000 - IL17EDY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cryssboy
post 18 May 2008, 20:18
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 25 January 08




o sa incerc sa il scot...altcineva stie care poate fi problema la harbu meu? nu stiu daca termostatul poate influenta becurile la ulei...


--------------------
DACIA 1310 L 1994 1,4 - BR-O1-GTA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 18 May 2008, 20:54
Post #19


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




becurile ulei/apa se aprind ambele. poti atinge la mtoor de masa firele de la ulei la masa si vezi daca se aprinde un bec sau ambele. eu stiam ca se aprind ambele


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ceaki
post 18 May 2008, 21:30
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 301
Joined: 7 January 07
From: cluj-napoca




se aprind ambele becuri numai cand nu este presiune de ulei fiindca in caz ca unul se arde sa avertizeze celalalt. la apa se aprinde numai becul de apa atunci cand creste temperatura. la tine poate ca cineva ti-a facut legatura intre becuri cu o sarma in loc sa fie dioda. in cazul asta ti se aprind becurile si cand creste temperatura la apa. scoate firul de la sonda de apa care e pt bec si pune-o la masa. vezi atunci daca se aprind ambele becuri sau numai cel de la apa.


--------------------
dacia berlina 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cryssboy
post 19 May 2008, 10:05
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 25 January 08




becurile ca becurile...pot incerca ce mi-ai zis..dar si acul???? e sub 1...adica aproape de rosu.


--------------------
DACIA 1310 L 1994 1,4 - BR-O1-GTA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ceaki
post 19 May 2008, 10:30
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 301
Joined: 7 January 07
From: cluj-napoca




da, ii si treaba cu acul. cel mai bine ar fi s-o verifici cu un manometru


--------------------
dacia berlina 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cryssboy
post 19 May 2008, 10:40
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 25 January 08




ok..un o sa mai circul cu ea pana nu ma duc sa o verific.

19 May 2008, 12:21:
am pus firul de la sonda de apa la masa si nimic. nu se aprinde nimic.!! eu ma gandesc asa: de ce cand e motoru rece are presiune ok? inseamna ca pompa baga presiune. ma gandesc sa fie termostatul blocat pe inchis si de aceea se incinge f repede si f tare motorul si uleiul din baie din cauza asta sa se faca apa . de aici se aprind becurile si sta acul jos..ma gandesc eu. acum nu stiu daca e posibil asta.

This post has been edited by cryssboy: 19 May 2008, 12:21


--------------------
DACIA 1310 L 1994 1,4 - BR-O1-GTA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ceaki
post 19 May 2008, 14:40
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 301
Joined: 7 January 07
From: cluj-napoca




vezi ca pe chiuloasa sunt doua sonde de apa la una cand scoti firul si il pui la masa, tre sa se aprinda becul, la cealalta tre sa mearga ceasul de apa. totul se face cu contactul pus. scoate termostatul si vezi cum e atunci. normal prima data trebuia sa se aprinda becul de la apa daca aveai temperatura mare


--------------------
dacia berlina 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 19 May 2008, 15:37
Post #25


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




daca cu motorul rece ai presiune(constat clar, cu manometru eventual),la ralanti

la cald, la ralanti nu ai presiune, atunci ori e ulei de proasta calitate ori e pompa de vina.

daca ai sti cum sa scoti pompa si sa verifici....verificarea cam asa: o pui intr-un ulei gros si miste mecanismul cu mana, ea trebuie sa aduca sus uleiul. pe unde iese ulei din ea, astupi cu degetul si invarti in continuare. daca face presiune si nu scapa pe langa ax e ok cu ulei rece, vascos.

apoi faci aceeasi treaba in benzina. daca scapa benzina pe langa ax, atunci nu e buna pompa. se fabrica acum niste rahaturi numite de uzina facute de nea caisa la colt, care crapa cand ti-e lumea mai draga. unui prieten i-a crapat pompa in depasire.....buf..si gata presiunea la ulei. cu motorul rece, cat era uleiul vascos mergea, dupaia..ciuciu... sa nu fie si la tine la fel.


poate , f bine sa fie si sonda de vina.


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cryssboy
post 19 May 2008, 20:28
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 25 January 08




proba la pompa cand era noua ia facuto mecanicu ...eram langa el...a facut exact cum zic dar nu si cu benzina. m-as fi dus la el acum dar a plecat in italia.am gasit pe altcineva...un nea caisa de la colt..e mecanic omu de meserie, face masini acasa... are manometru tot...o sa ma duc maine ..sa imi regleze si culbutorii.revin cu detalii.


--------------------
DACIA 1310 L 1994 1,4 - BR-O1-GTA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paca
post 19 May 2008, 21:52
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 559
Joined: 1 August 07




iti faci motoru si pui ulei la 5 lei litru ? nu te inteleg...de ce l-ai mai facut ? chiar si pt rodaj poti opta pentru un ulei bun..nu cel mai scump dar sa fie macar mediu.


--------------------
Dacia 1310 berlina 1997 - IS 91 VIC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 20 May 2008, 06:39
Post #28


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(cristitranca @ 19 May 2008, 15:37)
se fabrica acum niste rahaturi numite de uzina facute de nea caisa la colt, care crapa cand ti-e lumea mai draga.
*


Cautati pompe de ulei de Scornicesti , sunt foarte bune , eu o am de un an si jumate si functioneaza foarte bine ,garantie se ofera la ea 18 luni fara montaj in service, (conosc vanzatorul tongue.gif ) ,eu unul mi-s tare multumit de ea ,cred ca si motorul ca ii asigura o ungere corespunzatoare


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cryssboy
post 20 May 2008, 09:44
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 25 January 08




@paca asa mia zis mecanicu...am mers cu el 600km.acum am bagat elf sporti txi 20w50. io nu cred ca din cauza uleiului de 5 lei se intampla asta.acel ulei l-am bagat pt a se spala motoru de eventualele mizerii ce au ramas sau ce s-au curatat de pe piesele bagate . .....

20 May 2008, 12:21:
am fost cu ea la verificat. pompa e de vina!...facea jumate din presiunea care trebuie.....nu erau la plan rotitele alea si scapa pe acolo...

20 May 2008, 20:11:
rectificat pompa ulei:D presiune - maxim smile.gif
se poate inchide


This post has been edited by cryssboy: 20 May 2008, 20:11


--------------------
DACIA 1310 L 1994 1,4 - BR-O1-GTA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 20 May 2008, 21:02
Post #30


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




ar trebui sa li se dea in cap celor care produc pompe proaste. daca sunt pompe bune, nu au nevoie de rectificari....ma bucur ca s-a rezolvat


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 09:59
Forum Renault