consum sarit mult din normal, DACIA CIUDATICA
![]() ![]() ![]() |
consum sarit mult din normal, DACIA CIUDATICA
alexisroka |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 8 July 08 ![]() |
|
||
--------------------
BOLID - Dacia
1300
90 berlina
- HD 05 KGI Posesor de autovehicul de teren
|
|||
Sp!ke |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru dreptaci Group: Members Posts: 421 Joined: 13 October 07 From: Bucharest ![]() |
Te-ai uitat in baia de ulei sa vezi nivelul uleiului? Daca nu... fa-o acum!. Verifica si daca returul pompei de benzina e functional.
|
--------------------
Dacia
Logan MCV 1.5 DCI 77kw & Logan 1.4 MPI 55kw
2007/2009 Laureate Renault Logan... by Dacia...
|
|
alexisroka |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 8 July 08 ![]() |
uleiul la nivelul normal intre min si max pe joja asa cum este de cand l-am pus in motor (am facut vreo 240 km), dar nu stiu cum ar influenta nivelul uleiului consumul
referitor la a doua problema dupa ce am vazut cat consuma i-am facut consumul si dintr-o canistra de 3 litri cu furtunele de tur si retur in ea si acelasi lucru ![]() |
--------------------
BOLID - Dacia
1300
90 berlina
- HD 05 KGI Posesor de autovehicul de teren
|
|
Minel |
![]()
Post
#4
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
Sp!ke |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru dreptaci Group: Members Posts: 421 Joined: 13 October 07 From: Bucharest ![]() |
Exact, la asta ma refeream cand am intrebat de nivelul uleiului. Daca iti intra benzina in baie pe la pompa de benzina, aveai nivelul de ulei foarte mult peste nivelul care il stiai tu. O alta cauza ar fi nivelul benzinei din carburator. Daca cuiul pontou nu inchide perfect, sau diferenta dintre plutitor si capacul carburatorului e mai mica de marimea unui creion (7mm), atunci regleaza nivelul nivelul benzinei din colectorul carburatorului. Daca... nu mai stiu cum se numeste chestia aia care se monteaza in carburator, pe diametrul admisiei (se vede imediat, in carburator, cum ridici racordul de legatura dintre filtrul de aer si carburator) este montat invers, iarasi creste conosumul. Daca avansul la aprindere este dereglat, iarasi creste consumul. Daca filtrul de aer este infundat, iarasi creste consumul. Dupa cum vezi, cauze pot fi multe.
This post has been edited by Sp!ke: 24 Oct 2008, 21:08 |
--------------------
Dacia
Logan MCV 1.5 DCI 77kw & Logan 1.4 MPI 55kw
2007/2009 Laureate Renault Logan... by Dacia...
|
|
pcostica |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
...centrator...
Bafta! |
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
Minel |
![]()
Post
#7
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Postez un link cu niste atasamente care sper sa iti fie de ajutor !!!
http://www.daciaclub.ro/de-ce-se-intampla-...ml#entry1376241 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
alexisroka |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 8 July 08 ![]() |
multumesc mult minel
![]() o sa verific toate aspectele prezentate in tabelele respective va tin la curent cu ce se intampla ![]() |
--------------------
BOLID - Dacia
1300
90 berlina
- HD 05 KGI Posesor de autovehicul de teren
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#9
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
eu stau la curent
![]() Dupa aceea treci la carurator ... |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
alexisroka |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 8 July 08 ![]() |
verificat ieri pompa de benzina, functioneaza ok, schimbat fisee bujii cu unele TESLA deoarece nu reuseam sa verific incarcarea din cauza ca erau ff uzate, totodata curatat si verificat bujii, mai umblat pe la reglaje la carburator, refacut consumul din canistra de 3l, si cam tot pe acolo, aprox. 15l%. Maine cumpar set complet de jicloare de 1300 de Brasov si le schimb. Sa vedem............
![]() |
--------------------
BOLID - Dacia
1300
90 berlina
- HD 05 KGI Posesor de autovehicul de teren
|
|
HIV |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 14 September 08 From: Cluj Napoca ![]() |
Buna ! A venit frigul , au aparut problemele
![]() Luni am bagat de 40 de roni benzina , adica vreo 11 litri . am facut 3 drumuri acasa-centru (cam 7 km dus intors) si gata , acul de la benzina pe 0 . M-am gandit ca nah , aglomeratie , alea alea , n-am dat importanta . Miercuri noaptea am mai bagat de 40 de roni , am mers pana in partea aialalta a orasului si inapoi(cam 25 de km dus intors) , iar acul pe 0 . Now what's the meaning of this? P.S. Printzesa se comporta exemplar , n-am fost nevoit sa reglez nimic odata cu venirea frigului deci se exclude sa fi stricat eu ceva . This post has been edited by HIV: 15 Nov 2008, 18:38 |
--------------------
Dacia
1310
1986 CJ 06 JBU
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#12
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
printesa poate haleste benzina din cauza reglari proaste a carburatorului sau accelerezi pana la 2000 de ture si schimbi treapta de viteza iar acul de la turatie scade la 1400 de ture ... si cand apesi din nou acceleratia iar haleste mai mult progresiune dozeaza benzina
![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
HIV |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 14 September 08 From: Cluj Napoca ![]() |
da bine , nu am turometru , dar de obicei schimb vitezele destul de sus . nici vorba 2000 de ture
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1986 CJ 06 JBU
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#14
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
peste 3000 de ture daca nu ai blocat circuitul econstant la carburator arunca aiurea din cauza fluxului mare si iar creste consumul aiurea
![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
HIV |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 14 September 08 From: Cluj Napoca ![]() |
da bine , creste cu 1-2 litri la suta . Printesa mea e mai nesatula de atata
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1986 CJ 06 JBU
|
|
0000 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 338 Joined: 18 June 08 From: Rm Sarat ![]() |
Ai umblat cumva pe la avans?
|
--------------------
dacia
1310
1990
|
|
HIV |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 14 September 08 From: Cluj Napoca ![]() |
deloc
|
--------------------
Dacia
1310
1986 CJ 06 JBU
|
|
Paca |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 559 Joined: 1 August 07 ![]() |
si a mea consuma mult...nu stiu de ce....cu benzina de 55 de ron am mers aproximativ 95-100 km...mi se pare un consum exagerat si nu inteleg de ce...nu am umblat nici la carb nici la avans.ca o alta problema....la un moment dat imi sarea turul din pompa..adica sarea furtunul cu tot cu teava aia mica din pompa.de ce oare?
|
--------------------
Dacia
1310
berlina 1997
- IS 91 VIC
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Pentru a putea da vina pe carburator, puteti da racordul de la filtru jos, si accelerand la vreo 3000 de ture, urmariti ca debitul de benzina sa fie aproape invizibil, clapeta sa nu se umezeasca ( sa stea aproape uscata). Daca e umeda si se vede benzina ca la dus, poti sa pui o galeata la toba sa recuperezi. Mare pierdere e pe la supapa "gascanului" de la sprit, caruia , din '92 , eu le pun un arc din sarma de nichelina de la rezistente, si sprituie numai cand se apasa acceleratia, dupa care se opreste. Vezi sa nu fi pierdut jiclorul de la econostat. Eu il micsorez, pana il aduc la diametrul celui de aer, de alaturi (ceea ce am observat ca si fabrica a facut in ultimul timp).Am mai scri de altfel toate modificarile, in vreo doua randuri in doua variante (le gasiti mai in urma) , ce reduc consumul la 5,3 fara a afecta pre mult performantele.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
ZTV |
![]()
Post
#20
|
![]() fost membru activ pe Daciaclub Group: Members Posts: 1.674 Joined: 14 December 07 ![]() |
am si eu o intrebare, sper sa nu se supara initiatorul topicului, deci:
Este normal sa fac 125 km in oras cu 15 l de benzina, porniri la 4 dimineata, drumuri scurte, 5 minute cu socul tras , cat incalzesc motorul in parcare ( cat fumez tigara de dimineata ), deci am facut 125 km numai in oras, dimineata si in orele de varf. Parca iarna trecuta nu am avut consumul asta, specific ca masina a stat la tinichigiu + vopsitore cam 2 luni. Eu aveam un consum excelent, iarna - vara, si acuma cred ca a sarit putin peste normal. dar este si posibil ca nici nu incalzesc bine motorul si deja trebuie sa-l opresc masina. Voi ce ziceti? |
--------------------
-------
xxx
xxx
- xxx xxx
|
|
cgeorge |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 9 August 07 ![]() |
mie imi consuma 16-17% % in oras dupa segmentare.. am fost la mecanic si mi-a spus ca ca am jiglorul la aer blocat/rupt
![]() |
--------------------
Renault
Megane
2006 privilege 1.5 dci
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#22
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
ciudat defect...daca cumperi IA NUMAI DE CARFIL.ca pe restu dai banii degeaba.
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
baranga |
![]()
Post
#23
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
QUOTE(cgeorge @ 10 Dec 2008, 14:38) mie imi consuma 16-17% % in oras dupa segmentare.. am fost la mecanic si mi-a spus ca ca am jiglorul la aer blocat/rupt ![]() acelasi consum l-am scos si eu cu un carburator cu niste jicloare de "carfil" de 12 lei,bineinteles contrafacute;asta pe distante scurte gen 1km-2km pe oras,motor rece,semafoare,aglomeratie;am avut un consum de aprox 20%; am pus un set de jicloare originale de 1300 si situatia s-a schimbat,adica pe distante scurte 1-2 km si motor rece consum in oras aprox. 14%. ;pe distante gen 10-15km in oras si motorul relativ cald am scos consumul de aproximativ 9% URBAN(in oras) (masurat la sticla,calculat la sange) asa ca mare atentie cum calculati consumul; acest expeiment l-am facut dupa ce am citit un post de la "imbunatatiri" in care cineva zicea sa nu calculam consumul pe distante scurte si cu motorul rece,gen2 km azi,2 maine,3km poimaine....si am zis sa vad si eu cat consuma a mea.rezultatele ...mai sus ![]() |
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
msanyix |
![]()
Post
#24
|
Membru Group: Members Posts: 170 Joined: 9 November 07 From: Livezeni, Mures ![]() |
Parerea-experienta mea ca peste 12-13% nu ar trebui sa urce in nici un caz. Daca urca peste ceva este defect. Am avut Break 1400 papa undeva la 10% urban distante 4-10km si 8% in afara pe distante mari. DA`rupea asfaltu`cu asa consum!
Idei: Curatare carb, verificare jigloare, verificare furtune tur si retur, pompa benzina, filtru aer, furtunasul intre galerie si carb sa aiba diuza in el. This post has been edited by msanyix: 10 Dec 2008, 17:06 |
--------------------
VW Passat
B5.5 Variant
1.9 TDI
- MS 08 PNK
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#25
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
adica tie iti faleste 14 litri la 2 km parcursi cand ai motorul rece ?
![]() ![]() Recalibrarea jicloarelor se realizeaza incarcand jiclorul respectiv cu cositor si dupa aceea dand gaura cu spiralul calibrat in jiclorul respectiv. Pana si jicloarele puse pe dacie din fabrica nu sunt calibrate corect pentru motorul respectiv. |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
baranga |
![]()
Post
#26
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
nu m-ai inteles;nu 14 litrii la 2 km parcursi cu motorul rece;am consum de 14% la 2km parcursi cu motorul rece adica la 2 km facuti cu motorul rece imi consuma 280 grame(masurat la sange);pornit,soc tras,stat la semafor;
in schimb cu motorul caldut am facut 10km cu 900 grame(masurat la sange) in aceleasi conditii de trafic,deci......... si jicloarele care le-am pus sunt mai batrane ca mine,eu zic ca-s bune;stiti voi cum era moda pe vremea aia,isi mai lua lumea piese chiar daca nu le trebuia... |
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
ZTV |
![]()
Post
#27
|
![]() fost membru activ pe Daciaclub Group: Members Posts: 1.674 Joined: 14 December 07 ![]() |
dupa ce am refacut returul la mine ia cam 9 % in oras, in frig, porniri la rece, soc tras, drumuri gen 1,5 - 2,5 km. Am facut 230 km in afara si a halit cam 12-12,5 L de benzina. La carburator nu am umblat de cand am luat masina. Este Carfil stoc.
Adevarat ca merg si in stil " economic " . This post has been edited by ZTV: 11 Dec 2008, 09:43 |
--------------------
-------
xxx
xxx
- xxx xxx
|
|
Lunaticul |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 203 Joined: 27 December 07 From: Iasi ![]() |
Ce avea returul ? Era infundat ? Si eu am probleme in ceea ce priveste consumul pe benzina. Am facut cu 21litri 188 km din care 140 km extraurban
![]() ![]() In plus am facut doar drumuri lungi, afara un drum de 90 km si unul de 50, iar in oras doar drumuri de 7-8 km. This post has been edited by Lunaticul: 11 Dec 2008, 09:54 |
--------------------
Dacia
1310 L
1996 In orice situatie, ceea ce este cel mai dificil de facut, este, deobicei, ceea ce trebuie facut.
|
|
ZTV |
![]()
Post
#29
|
![]() fost membru activ pe Daciaclub Group: Members Posts: 1.674 Joined: 14 December 07 ![]() |
da, am avut retur infundat. Am inlocuit toate instalatie de retur. Acuma merge cat de cat OK, d.p.d.v. al consumului.
|
--------------------
-------
xxx
xxx
- xxx xxx
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#30
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(ydaniel @ 10 Dec 2008, 15:04) [...]IA NUMAI DE CARFIL.ca pe restu dai banii degeaba. Daca mai gasesti. La noi astia de la magazine nu aduc ca-s 30 ron la producator fata de 8 lei celelalte. Mai sint unele scris Carfil cu masina de scris si-s fake-uri. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 09:16 |