Solenta cu climatizare automata?
![]() ![]() ![]() |
Solenta cu climatizare automata?
Ionel 1966 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() ionel 1966 Group: Members Posts: 107 Joined: 28 November 06 From: Margineni-Bacau ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza Scala
2003
- BC 96 XXX
|
|||
C a t a l i n |
![]()
Post
#2
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
N-ai condus încă ceva cu cruise control activ...
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#3
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(Ionel 1966 @ 30 Mar 2009, 18:59) Ideia mi-a venit facand un test drive cu noul Renault Simbol cu clima automata? Ce ar presupune o astfel de instalatie pe Solenze cu AC. Ma gandeam si eu la asa ceva. Numa sa las climatizarea asa cum e si sa modific doar panou. Comenzile sa le pun pe motorase direct in sistem, iar ventilatorul sa-l pun pe relee. |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
Ionel 1966 |
![]()
Post
#4
|
![]() ionel 1966 Group: Members Posts: 107 Joined: 28 November 06 From: Margineni-Bacau ![]() |
Cam la asa ceva ma gandeam si eu folosind ca ajutor un panou de comanda de la un aer conditionat casnic.
|
--------------------
Dacia
Solenza Scala
2003
- BC 96 XXX
|
|
slider2 |
![]()
Post
#5
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
daca ultimul tau post se vrea a fi o explicatie pentru primul, nu e de bine.....
clima automata in visele voastre pe solenza. nu ca nu s-ar putea dar cate implica nici nu vreau sa ma gandesc. adaptarea panoului de comenzi pentru ventilatie si aer conditionat, pentru a-l face mai aratos si mai stilat, e cu totul si cu totul altceva. adica sa arate ceva de genul: This post has been edited by slider2: 30 Mar 2009, 20:17 Attached thumbnail(s) 13590590003.jpg ( Size: 26.9k ) Number of downloads: 1222 13612630011.jpg ( Size: 30.12k ) Number of downloads: 1351 |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
adimaridum |
![]()
Post
#6
|
MEMBRU INDEPENDENT Group: Members Posts: 330 Joined: 25 September 07 From: Bucuresti ![]() |
Trebuie sa fi mult prea pasionat si sa nu ai ce face cu banii,
parerea mea e ca nu se merita,cu banii care-i bagi iti poti lua multe altele pentru Solenza ta |
--------------------
Mercedes
W123
1979/2400 D
- .......?? EX:Opel Ascona 1985
EX:Ford Transit 1985 EX:Mercedes 190 E si 230 TE EX:1300,1310,1400 Break,2X Solenza. FAN DACIA |
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#7
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
pskint25 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru de ieri pe maine Group: Members Posts: 500 Joined: 15 June 07 From: Aproape ![]() |
sa nu porneasca ac cand esti in depasire a ai pus-o
![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Scala 1.4 MPi... vreau RS
- B81PSK Always ahead!
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#9
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(pskint25 @ 7 Apr 2009, 09:44) Pai eu nu prea merg cu ac pornit la drum lung. De exemplu anul trecut cand am mers la mare am preferat sa las putin geamurile deschise. Apoi cand am prins aglomeratie si a trebuit sa stau pe loc am dat drumul la ac. |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
driverx |
![]()
Post
#10
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
QUOTE(tilix_boss2008 @ 7 Apr 2009, 09:41) NU cred ca realizezi ce inseamna transformarea. Mai un senzor, mai un calculator, mai niste teste si cazuri particulare (o groaza) care trebuie tratate. Altfel o sa te alegi cu o chestie care tot porneste/opreste compresorul, dimineata nu stii de ce o sa mori de frig, etc, etc, etc, etc, etc. Unii traiti pe alta planeta.... Macar de s-ar vedea in posturile voastre ca aveti talent si capacitate de duce un proiect dinasta la capat. Ca asta chiar as admira. Dar vad tot felul de idei crete aparute din frustrari de masina ieftina, plictiseala sau lipsa de idei mai bune. Mai e unu pe aici care nu stie pe unde e corpu clapeta, dar face masina cu hidrogen ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#11
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(driverx @ 7 Apr 2009, 10:01) NU cred ca realizezi ce inseamna transformarea. Mai un senzor, mai un calculator, mai niste teste si cazuri particulare (o groaza) care trebuie tratate. Altfel o sa te alegi cu o chestie care tot porneste/opreste compresorul, dimineata nu stii de ce o sa mori de frig, etc, etc, etc, etc, etc. Unii traiti pe alta planeta.... Macar de s-ar vedea in posturile voastre ca aveti talent si capacitate de duce un proiect dinasta la capat. Ca asta chiar as admira. Dar vad tot felul de idei crete aparute din frustrari de masina ieftina, plictiseala sau lipsa de idei mai bune. Mai e unu pe aici care nu stie pe unde e corpu clapeta, dar face masina cu hidrogen ![]() ![]() ![]() E problema mea ca imi fac, si daca il fac ma chinui pana imi iese bine inainte de a ilpune pe masina ![]() Asa ca intru in vacanta si asta am sa fac ca am tot ce imi trebuie. |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
driverx |
![]()
Post
#12
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Sa ne anunti cand e gata. Si sa faci si un filmulet.
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
slider2 |
![]()
Post
#13
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
eu cred ca va certati degeaba, pentru ca vorbiti de doua lucruri diferite. initiatorul topicului a visat o chestie, si-a dat seama ca e cam foarte greu de realizat, si apoi s-a "dat" dupa tilix, care din cate am inteles eu, nu vrea sa puna clima automata pe solenza, ci sa modifice comenzile de la ac. vrea ceva in genul pozelor pe care le-am pus eu mai sus.
cel putin eu asa am inteles, daca tilix are alte ganduri, sunt de acord ca nu e rentabil din punct de vedere economico-financiar, ca s-ar putea sa nu functioneze cum trebuie, dar daca el vrea sa faca asta e problema lui. pana la urma nu o face pe masina si banii nostrii, ci pe solnita si cheltuiala lui. |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
cosmin_cosmin_1 |
![]()
Post
#14
|
nu stiu Group: Members Posts: 309 Joined: 30 June 04 From: Valcea ![]() |
eu am inceput lucrul la acelasi proiect, doar ca pe un opel tigra. nu aveam nici AC dar i-am montat deja compresorul si tevile, mai trebuie sa schimb aeroterma cu una speciala pentru AC. Progresul pana acum: mi-am facut rost de motorase pentru comanda clapetelor cu 10 lei din dezmembrari, am facut un circuit cu atmega32 care sa invarta motorasele in ambele sensuri. mai am si un panou de climatizare de la un saab e la care o sa pastrez butoanele si in care o sa-mi construiesc tot montajul.
ca sa nu-ti porneasca Ac-ul in timpul depasirii se face relativ usor luand semnalul de la maneta de semnalizare. decat cearta, mai bine ne-am gandi la logica de functionare. |
--------------------
Opel
Tigra si corsa
anii 90
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#15
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
![]() ![]() Vă legați la cap fără să vă doară... Clima implică multe chestii... Nu uitați că temperatura aia setată în bord reprezintă temperatura dorită în habitaclu, iar computerul ajustează ventilația, și temperatura aerului debitat în funcție de niște senzori de lumină, temperatură, calitatea și umiditatea aerului... Asta nu e pasiune, e naivitate. This post has been edited by MAERSK: 7 Apr 2009, 12:36 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
driverx |
![]()
Post
#16
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
QUOTE(adită @ 7 Apr 2009, 11:27) Lasa-i ma. Probabil o sa ajunga la faza in care li se porneste automat AC-ul, mai flutura automat 2 voleti acolo si o sa se jure ca au clima automata. La Lancer-ul nou deja or aparut nu stiu cate versiuni de calculator de clima. Ghiciti de ce. Pentru ca apareau tot felul de probleme. Una e cand bagi aer pe sus, alta e cand bagi aer pe jos. Temperatura target se atinge altfel in cele doua moduri. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
psychoo |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.685 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
de ce va legati de pornitul compresorului cand sunteti in depasire? ia probati o chestie: AC pornit si accelerati in drum drept, fara a fi in depasire in treapta 2 de exemplu pana la 5000 rpm si scoateti din viteza lasand la relanti motorul (sau pe loc o turati in gol), si ascultati atenti cam dupa cat timp cupleaza din nou compresorul
![]() din fabrica are optiunea de decuplare cand simte pedala de acceleratie apasata mai tare. nu este imposibil. trebuie un calculator care sa ia deciziile corecte in functie de senzori. cel mai simplu ar fi sa se achizitioneze sistemul de comanda de la o masina lovita, apoi adaptat. merge si refacut de la 0, doar ca s`ar putea sa treaca un an si sa fie tot in teste jucaria ![]() |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#18
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Ai încurcat QUOTE-ul.
![]() |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Marian66 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.524 Joined: 27 January 09 From: Bucuresti, Pantelimon ![]() |
asta cu modificatu panoului nu e o idee deloc rea, il vopsesti, ii pui alte butoane, leduri, alte manetele, eventual daca esti maniac poti sa adaptezi un termometru interior/exterior, dar zic ca mai mult decat ASPECT de clima automata nu ai ce sa obtii de la solenza. de ce credeti ca optiunea clima automata costa cat costa la masinile adevarate?
|
--------------------
Dacia / Smart
Logan VAN / ForTwo
2009
|
|
klaus |
![]()
Post
#20
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
daca va uitati pe preturile mai recente o sa vedeti ca nu mai costa asa de mult optiunea de climatronic
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Marian66 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.524 Joined: 27 January 09 From: Bucuresti, Pantelimon ![]() |
la vw fara vreo 400 nu cred ca scapi, asa e, a mai scazut, la modelele vechi (gen astra classic, e vreo 800-1000); oricum, astea sunt optiuni de masini adevarate, asta e parerea mea. solenza, pe care o conduc cu mare placere si imi fac treaba cu ea, fara AC
![]() cand o sa facem un test drive cu o masina cu faruri adaptive care , vb aia, "vad dupa coltz" ![]() |
--------------------
Dacia / Smart
Logan VAN / ForTwo
2009
|
|
klaus |
![]()
Post
#22
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
La faruri adaptive sunt si solutii ieftine, cum ar fi alea de pe clio 3, care nu cred ca au un cost mai mare de vreo 20 de euro.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Tinand cont de faptul ca SLZ are f mare pierdere de temperatura , fluiera vantul peste tot la viteze mai mari , majoritatea aveti chederele de peste 4-5 ani , parerea MEA este ca A/C-ul va merge cam 80% din timp pt a mentine sa spunem 25'C in masina , cand afara sunt 35 . Asta inseamna consum mai mare si daca vrei si daca nu vrei , acel pericol ca intr-o depasire sa-ti porneasca ( nu sa fi mers cand ai inceput-o , ci sa porneasca in timp ce o faci ) , apoi pe mod manual , pot sa-l pornesc cand vreau eu si cum vreau , in timp ce , pe automat ... e mai dificil .
La cateva masini mai ieftine cu clima pe ele ( sub 14.000 euro ) , multi posesori au ajuns la concluzia ca mai bine era manual A/C-ul , ca sa nu mai spun de faptul ca in grupul VAG , majoritatea masinilor trecute de 5-6 ani au MARI probleme cu comp. de clima . |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
klaus |
![]()
Post
#24
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Bune ideile atat decat ca la cel manual de pe solenza merge TOT TIMPUL, ca doar nu stai apasa butonul pt pornire, mai trec 10 minute, apasa din nou butonul pentru oprire.
Pericolul ca intr-o depasire sa-ti porneasca e cam spre zero, ca nu permite UCE injectie Stiu un parc mare de masini din grupul VAG cu vechime mai mare de 5 ani si NICI UNA nu are probleme cu computeruil de clima (toate sunt cu climatronic). E o performanta atatea idei "corecte" intr-ujn singur post, trebuie sa recunosc. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
mariandex |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 29 April 08 From: bucuresti ![]() |
ca sa faci un climatronic pe solenza e multa bataie de cap pentru ca iti trebuiesc multe componente pentru care masina din fabrica nu a fost proiectata sa le aiba (ex. calculator de comfort , robineti elecrtomagnetici pentru caloriferele de racire/incalzire , circuit de ocolire pentru A/C , pentru caldura nu e nevoie ca are radiator de racire , T-uri de legatura pt. conductele de racire , panou electronic de comanda + toate cablurile aferente si modificat bordu sa incapa tot si sa fie si estetic ) e c-am mult de munca si nu se baga nici un service sa te ajute indiferent de suma (nu exagerat ca daca ai avea 50.000 de iepuroi si i-ai tranti pe masa la Dacia Pitesti , ca vrei climatronic pe solenza , pe criza asta ti-ar pune dublu climatronic cu tot cu bord luat de pe un megan
![]() This post has been edited by mariandex: 18 Apr 2009, 14:39 Attached thumbnail(s) DSC08192.JPG ( Size: 262.2k ) Number of downloads: 882 DSC08199.JPG ( Size: 337.36k ) Number of downloads: 759 |
--------------------
dacia
solenza
2004 scala
- b 12 yzu nu te lega la cap daca nu te doare ,
preventiv ia-ti o pastila |
|
C@talin |
![]()
Post
#26
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
Ptr cine nu stie senzoru de temperatura la clima ptr habitaclu e chiar intre butoanele de dezaburire parbriz si luneta din poza 2
![]() |
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#27
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Zgârcit mai ești mă... N-ai dat drumul la A/C, să nu urce consumul... Deh, abia ai strâns 5 mii pentru mașină, de unde să mai dai și pentru benzină... Nu mai vorbim de ulei sau distribuție...
Sigur, mai e varianta în care habar n-ai ce fac butoanele alea de pe acolo, și ți s-a părut mai cool să aprinzi ledul de ECON... This post has been edited by MAERSK: 18 Apr 2009, 16:56 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
C@talin |
![]()
Post
#28
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
era misto sa fie toate aprinse,posibil sa fi incercat omu
![]() ![]() |
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
mariandex |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 29 April 08 From: bucuresti ![]() |
QUOTE(MAERSK @ 18 Apr 2009, 16:33) Zgârcit mai ești mă... N-ai dat drumul la A/C, să nu urce consumul... Deh, abia ai strâns 5 mii pentru mașină, de unde să mai dai și pentru benzină... Nu mai vorbim de ulei sau distribuție... Sigur, mai e varianta în care habar n-ai ce fac butoanele alea de pe acolo, și ți s-a părut mai cool să aprinzi ledul de ECON... eu i-am aratat omului c-am cum arata un bord de climatronic si ce ar implica aceasta schimbare dar tu am impresia ca ma c-am iei la misto , ce te face pe tine crezi ca daca mi-am permis sa-mi cumpar o a doua masina nu as avea bani de benzina sau de consumabile ma crezi sofer de duminica ? si nu am cu ce umple parcarea ? si chestia cu butoanele ma c-am faci sa rad , ma ocup de electronica de 20 si ceva de ani si nu cred ca as avea vreo problema cu indentificatul butoanelor dar daca asta e parerea ta despre mine ce pot sa-ti zic decat multa bafta in continuare multi Km. fara belele si sa ai grija de masina pe care o ai (daca ai) si de permis (daca ai) , ca din profilul tau postat pe forum nu scrie nimic. Te saluta cu respect Mariandex ! |
--------------------
dacia
solenza
2004 scala
- b 12 yzu nu te lega la cap daca nu te doare ,
preventiv ia-ti o pastila |
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#30
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Am, n-am, nu mă laud pe forum... Înțeleg că ți-a luat 20 de ani să înveți electronică, deh, e mai greu să citești, când scrii în halul ăsta.
Cunoști funcția butonului ECON? |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 19:20 |