disc ambreiaj?
![]() ![]() ![]() |
disc ambreiaj?
MojoGaby |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 26 March 09 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia Berlina
1310
1998
|
|||
ydaniel |
![]()
Post
#2
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
pai poate ai simmeringul spart si arunca pe disc ulei.
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
MojoGaby |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 26 March 09 ![]() |
si cum pot sa vad daca e simeringul spart??
|
--------------------
Dacia Berlina
1310
1998
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
O sa vezi ulei de motor intre motor si cutie, la imbinarea dintre cele doua. Dar trebuie sa te bagi sub masina. Se vede scutul si baia de ulei umezita de la ulei.
De cateva zile am si eu problema asta si speram sa nu fie de la simering, ca nu prea aveam chef sa dau cutia jos, dar ieri m-am bagat sub masina, am dat scutul jos si tocmai de acolo este. Locul unde parchez masina era curat, nu aveam nici un fel de scurgere de ulei,iar de cateva zile am vazut ca apar picaturi pe jos. Mie nu-mi patineaza inca ambreiajul, dar nici nu vreau sa ajung pana acolo. Cei care au mai schimbat simeringuri imi pot spune si mie ce marca sa caut, ca nu mai sunt la curent cu piesele de Dacie 13XX. |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
MojoGaby |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 26 March 09 ![]() |
pai pe cutie e ceva ulei si imi mai pica si mie cateodata...da am inteles ca asa e cu cutia de dacie,e normal sa mai pice ulei
|
--------------------
Dacia Berlina
1310
1998
|
|
micri |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 22 January 08 ![]() |
salut
am o pb si vreau sa aflu si eu cand trebuie sa prinda ambreiajul atunci cand este ok |
--------------------
dacie
1310TLX
1988
|
|
argon |
![]()
Post
#7
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
cand ridici piciorul de pe pedala...cand anume, cand vrei tu, se regleaza din cablu.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
micri |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 22 January 08 ![]() |
intrebarea mea era cand pedala este la podea sau sus si imi cer scuze ca nu am fost mai explicit
|
--------------------
dacie
1310TLX
1988
|
|
ovidiu87 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 593 Joined: 18 March 08 From: Resita ![]() |
eu o tin reglata un pic SUB jumatea cursei pedalei
|
--------------------
Dacia
Solenza Rapsodie
2003
- Numar de Caras "In aceasta lume nimic nu este sigur in afara de moarte si taxe"
|
|
gangara |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 882 Joined: 30 October 07 ![]() |
cartea dacă nu mă înșel spune să ai 20-25 mm cursă liberă a pedalei. în majoritatea cazurilor este mai mare. când am schimbat ambreajul și placa mecanicul mi-a reglat cum a știut el însă cursa liberă tot în cotele astea i-a reușit.
|
--------------------
Renault
Megane
2011/E2
- rosii
|
|
the fast and furious |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 588 Joined: 3 October 06 From: Bucuresti ![]() |
Si la mine se vad urme de ulei prin fereastra de la disc ambreiaj si volanta . De patinat nu am observat. Sa inteleg ca e vorba de semeringul palier ca fiind cel in cauza ? |
--------------------
Dacia / Opel -
Berlina / Astra Classic -
1999 / 2006
- B -- ---
|
|
cannavaro |
![]()
Post
#12
|
![]() . Group: Members Posts: 812 Joined: 15 July 05 From: Ploiesti ![]() |
Am si eu o problema. Am desfacut cutia de viteze si acum vreau sa ajung la discul de ambreiaj.( de 200 ). Problema ca nu ies deloc alea 6 suruburi cu imbus. Mi-e frica sa nu le stric si sa nu mai pot sa le desfac deloc. Ce sa fac?
|
--------------------
Dacia
1300
TSP
- PH-89-XXX Dacia 1300 1981 - B-83-GRS
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#13
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
nu se rup:)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
cannavaro |
![]()
Post
#14
|
![]() . Group: Members Posts: 812 Joined: 15 July 05 From: Ploiesti ![]() |
Pai nu se rup suruburile dar se toceste interiorul lor si exteriorul imbusurilor, ptr ca nu stau fixe in surub.
This post has been edited by cannavaro: 28 Jul 2009, 17:41 |
--------------------
Dacia
1300
TSP
- PH-89-XXX Dacia 1300 1981 - B-83-GRS
|
|
argon |
![]()
Post
#15
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
la alea nu folosesti imbusuri din piata, ci profesionale, ce se pun in prelungitor.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
pavel_daniel |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 365 Joined: 16 January 08 ![]() |
Salut.Sunt si eu interesat de o problema legat de discul tau de ambreiaj.Cum ai putut sa vezi ca nu-i uzat deoarece este asezat intre placa de presiune si volanta?.Sper sa nu fiu considerat curios sau indiscret.multumesc.
|
--------------------
trabant
601
1970
- sj-02 jan
|
|
cannavaro |
![]()
Post
#17
|
![]() . Group: Members Posts: 812 Joined: 15 July 05 From: Ploiesti ![]() |
Sal, pai am reglat motorul cum trebuie, zic eu, iar motorul urca in ture mult si nu fuge direct proportional, fata de cum mergea pana de curand.
|
--------------------
Dacia
1300
TSP
- PH-89-XXX Dacia 1300 1981 - B-83-GRS
|
|
schumi_86 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 20 September 08 From: Constanta City ![]() |
Acelasi lucru se mai cunoaste si la mine,de ex. in seara asta la o partida de liniute cu un tovaras am observat la demaraj ca nu fuge cum ar trebuii sa fuga.....
![]() Oricum stiam ca este uzat dar se cunoaste din ce in ce mai mult.... |
--------------------
Dacia
1310
1988,berlina
- CT-00-ZMP
|
|
apline5 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.037 Joined: 6 June 07 ![]() |
QUOTE(pavel_daniel @ 28 Jul 2009, 20:30) Salut.Sunt si eu interesat de o problema legat de discul tau de ambreiaj.Cum ai putut sa vezi ca nu-i uzat deoarece este asezat intre placa de presiune si volanta?.Sper sa nu fiu considerat curios sau indiscret.multumesc. la ambreiaj fi200 se vede discul da nu cred ca iti dai seama cat de tocit e fara sa-l dai jos, la fi170 si 180 nu-ti permite volanta sa vezi discul...oricum desfaci ![]() |
--------------------
bmw
318ci
1990
- ct 11 - - -
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Mai redu un pic, lasa-l numai pe al de 170.
Pentru a desface suruburile, bate in ele cu un ciocan de 0,5 perpendicular pe surub, de doua trei ori, pentru a se slabi putin. Daca ai un imbus drept, baga-l si bate in el, ca intr-un dorn. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
motor de 1300, cu palier marit, singurul surub imbus care il are este la intinzatorul lantului distributiei. Motor 1400 cu palier marit la fel, doar imbusul ala. Motor 1300 palier normal, habar n-am daca initial avea imbus, intinzatorul era hidraulic si inlocuit cu unul mecanic. Tot cu imbus e prins. In rest volanta prinsa de ax cu suruburi m10 (parca sunt cu pas fin) si placa de presiune prinsa de volanta cu 6 suruburi m6. Se desfac cu o tubulara de 10.
Doar ambreajul de 200 e mai jmecher si foloseste imbusuri? |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
cannavaro |
![]()
Post
#22
|
![]() . Group: Members Posts: 812 Joined: 15 July 05 From: Ploiesti ![]() |
La baza masina e Dacia 1300 1981 4 trepte. In urma modificarilor am facut-o 1.6 5 trepte cu ambreiaj de 200, care a are 6 suruburi imbus de 6. Intrebarea mea banala este: de ce au fost folosite suruburi tip imbus, si nu unele normale?
|
--------------------
Dacia
1300
TSP
- PH-89-XXX Dacia 1300 1981 - B-83-GRS
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
presupun ca e la moda imbus, torcs si dumnezeu mai stie ce le mai vine astora in minte sa foloseasca.
Deci doar ambreajul de 200 are imbus da? |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
Club12TRS |
![]()
Post
#24
|
![]() Coupe Maniac Group: Members Posts: 300 Joined: 14 February 09 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(cannavaro @ 28 Jul 2009, 17:26) Am si eu o problema. Am desfacut cutia de viteze si acum vreau sa ajung la discul de ambreiaj.( de 200 ). Problema ca nu ies deloc alea 6 suruburi cu imbus. Mi-e frica sa nu le stric si sa nu mai pot sa le desfac deloc. Ce sa fac? 3 variante daca nu ies cu imbus: 1. le scoti la dalta si ciocan; 2. mergi undeva cu cazanu' tractat si sudezi piulite pe suruburi; 3. razi capetele suruburilor cu bormasina - incepi cu spiral de 4 mm, apoi 5mm, 6mm etc. QUOTE(Mr_Devil83) motor de 1300, cu palier marit, singurul surub imbus care il are este la intinzatorul lantului distributiei. Motor 1400 cu palier marit la fel, doar imbusul ala. Motor 1300 palier normal, habar n-am daca initial avea imbus, intinzatorul era hidraulic si inlocuit cu unul mecanic. Tot cu imbus e prins. In rest volanta prinsa de ax cu suruburi m10 (parca sunt cu pas fin) si placa de presiune prinsa de volanta cu 6 suruburi m6. Se desfac cu o tubulara de 10. Doar ambreajul de 200 e mai jmecher si foloseste imbusuri? Capul surubului de la intinzatorul lantului de distributie nu este imbus, ci cremalier (asa-zisa coada de soarece / soricel / soricioaica), iar suruburile de fixare al placilor de presiune de 170 si 180 sunt de 7mm, nu 6, si se desfac / strang cu cheie de 11 mm, nu de 10. This post has been edited by Club12TRS: 30 Jul 2009, 00:39 |
--------------------
Alfa 145T.Spark /
Citroen Saxo /
Fiat Punto2B / Ex Oltcit 12TRS
- B xx xxx
|
|
tichondrius95 |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru Group: Members Posts: 198 Joined: 21 February 09 From: Onesti , Bacau ![]() |
Dale cu sprei degripant, da mai mult, sau le incealjesti un pic si se desfac.
30 Jul 2009, 14:43: Mojo, la tine pare a fi discu, deci patineaja dak iti urca in turatie si nu trage. Poti curata discu', il speli cu benzina, sau vezi mai regleaza un pic ambreaju, sa tina mai sus( mai dai un pic drumu la surub). Oricum k sa il cureti trebuie sa dai cutia jos si daca tot umbli, e bine sa pui nou si disc si rulment de presiune, de regula. This post has been edited by tichondrius95: 30 Jul 2009, 13:43 |
--------------------
2 x DACIA 1310
2 x Berlina 1310
1983 Rk CN4 1.4, 5+1 / 1997 CN 3 1.4 , 5+1
- BC02XXX / BC07XXX
|
|
yon |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 449 Joined: 2 February 08 From: slatina ![]() |
pai...daca slabeste surubul va tine mai jos nu mai sus, se va mari lungimea cablului deci ambreiajul va cupla mai jos si va debraia la fel...sau ma insel?
![]() This post has been edited by yon: 2 Aug 2009, 12:55 |
--------------------
Dacia
1310/Supernova
1995/2003
|
|
SGM.MYKE |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru cu gargauni la cap Group: Members Posts: 584 Joined: 10 August 05 From: Stuttgart ![]() |
Nu, nu te inseli.
|
--------------------
Honda
Integra TypeR
1999_1.8 190CP Stiu putin, dar vreau mai mult.
|
|
cannavaro |
![]()
Post
#28
|
![]() . Group: Members Posts: 812 Joined: 15 July 05 From: Ploiesti ![]() |
Sal, am desfacut cutia, am reparat ce era stricat prin ea, am schimbat toate semeringurile ca sa nu mai fie problema de ulei, am batut si ferodouri pe discul vechi de ambreiaj care nu era foarte uzat. Am montat totul, si surpriza masina tot nu trage. Se tureaza prea mult raportat la deplasarea vitezometrului. Ce sa fie de vina? Placa de presiune? Parea buna la prima vedere. Carburatorul dublucorp?
|
--------------------
Dacia
1300
TSP
- PH-89-XXX Dacia 1300 1981 - B-83-GRS
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
QUOTE(cannavaro @ 4 Aug 2009, 00:31) Sal, am desfacut cutia, am reparat ce era stricat prin ea, am schimbat toate semeringurile ca sa nu mai fie problema de ulei, am batut si ferodouri pe discul vechi de ambreiaj care nu era foarte uzat. Am montat totul, si surpriza masina tot nu trage. Se tureaza prea mult raportat la deplasarea vitezometrului. Ce sa fie de vina? Placa de presiune? Parea buna la prima vedere. Carburatorul dublucorp? Nu patineaza discul ? Daca era placa erau probleme la debraiere .Poate ai strins cablul de ambreaj prea tare ? ![]() |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
cannavaro |
![]()
Post
#30
|
![]() . Group: Members Posts: 812 Joined: 15 July 05 From: Ploiesti ![]() |
Nu e strans tare cablul, m-a ajutat la operatiune un mecanic care face de multi ani d-astea. Probleme am doar cand scot din marchariere, nu intra in a 1-a din prima, trebuie sa mai dau putin cu spatele si apoi intra usor.
|
--------------------
Dacia
1300
TSP
- PH-89-XXX Dacia 1300 1981 - B-83-GRS
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th May 2025 - 10:22 |