DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages  1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Radare

begginer_slz
post 26 Jul 2009, 11:43
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 1 March 09




Salut! Nu stiu daca s-a mai discutat sau daca postez bine, dar prin search nu am gasit nimic. Problema sta astfel: am auzit ca radarele fixe sunt ilegale si prin urmare nu mai sunt active cu exceptia sistemului de pe DN1, dar acum vine intrebarea mea...toate camerele sunt si radare sau unele sunt doar pentru supravegherea traficului? Nu de alta, dar io cu cat merg in afara localitatii, merg si inauntru...asa ca sub 90 nu am mers niciun moment pe DN1. Multumesc anticipat!


--------------------
Dacia Solenza 1.4 MPI 75 CP nervosi 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_ar
post 26 Jul 2009, 12:47
Post #2


Membru autentic si conservator


Group: Moderatori
Posts: 4.437
Joined: 23 February 07
From: Arad




Toate sunt ilegale si aiurea! Baga mare!


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 1.5 dCI 2005
iGO 9.6.29.357899
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Batrânul
post 26 Jul 2009, 17:01
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.463
Joined: 22 March 05
From: Bucuresti




Pe DN1 (intre Buc. si BV) se afla in total 21 camere de supraveghere.
Dintre ele doar 7 au posibilitatea de a amenda si fotografia pentru depasirea vitezei, fiind activate de senzorii inductivi ingropati in asfalt.
Cel mai bine ar fi sa mergi in toate localitatile de pe DN1 cu max. 70 km/ora.
Daca totusi vrei sa stii exact amplasarea acestor camere - exista Google, MS Live Search, Yahoo! Search si multe altele. De exemplu:
http://www.roportal.ro/discutii/ftopic7442.html

This post has been edited by Batrânul: 26 Jul 2009, 17:03


--------------------
Renault Clio IV 2015 / Life 1.2 16V
Ex Dacia 1300 (1975), Oltcit (1984), Dacia 1310 (1996), SuperNova (2001), R. Symbol (2007)
Cine nu are batrani sa-si cumpere... Astept oferte...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
begginer_slz
post 26 Jul 2009, 17:07
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 1 March 09




Hai sa fim seriosi, drum cu 2 benzi pe sens, asfalt impecabil, 70 km/h? Mi se pare aiurea, singuru loc in care e ok sa mergi cu 70 mi se pare intersectia DN1 cu DN 71 parca la Sinaia acolo, unde sunt momente chiar de 50-60. Acum ca stiu care sunt cu radare si care nu, e minunat, ca o frig mai bine. Multumesc


--------------------
Dacia Solenza 1.4 MPI 75 CP nervosi 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Duyu
post 26 Jul 2009, 17:10
Post #5


Membru dependent de forum


Group: Members
Posts: 2.259
Joined: 10 March 06
From: B u c u r e ș t i




Vezi ca pe asfaltul ala impecabil sunt si multe treceri de pietoni. Eu consider ca limita de viteza din localitati este foarte ok si nu e chiar asa de greu sa o respecti. wink.gif


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3

An Fabricație: 2006

Kilometraj: ~95.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Batrânul
post 26 Jul 2009, 18:08
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.463
Joined: 22 March 05
From: Bucuresti




Cred ca noul nostru coleg de forum va posta in curand la topicul "contestatii radar"...


--------------------
Renault Clio IV 2015 / Life 1.2 16V
Ex Dacia 1300 (1975), Oltcit (1984), Dacia 1310 (1996), SuperNova (2001), R. Symbol (2007)
Cine nu are batrani sa-si cumpere... Astept oferte...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 26 Jul 2009, 18:11
Post #7


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Eu zic sa urmezi sfatul lui adi_ar.

Restul colegilor care chiar si-au pus mintea cu noul nostru coleg - de ce va chinuiti...?


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 26 Jul 2009, 18:15
Post #8


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Meștere, vezi că sunt niște copaci nervoși pe marginea DN1...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_scala_2004
post 31 May 2011, 12:24
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.580
Joined: 16 April 09




http://www.promotor.ro/masini-noi/news/rad...nctiune-8298402

QUOTE
O echipă formată din reprezentanți ai Ministerului de Interne, ai Ministerului Sănătății și Ministerului Transportului vor pregăti un cadru legal de funcționare a raderelor fixe, la solicitarea Poliției Rutiere.

Această cerere, de repunere în funcțiune a radarelor fixe, se dorește a fi o măsură de reducere a numărului de accidente. "Direcția Rutieră a inițiat demersurile pentru reimplementarea radarelor fixe. Au fost destule probleme și discuții interminabile pe această temă și din acest motiv am cerut să participe toți factorii implicați în siguranța rutieră. După ce se va găsi cea mai bună soluție, vor urma recalibrări și reașezări ale radarelor fixe, astfel încât să servească în primul rând la reducerea numărului accidentelor rutiere", a explicat comisa­rul-șef Lucian Diniță, șeful Poliției Rutiere.

Conform statisticilor, se pare că viteza este principala cauză a accidentelor grave de pe teritoriul României. "Obiectivul României este de a ține pasul și de a menține același trend cu Uniunea Europeană în ceea ce privește numărul și reducerea consecințelor accidentelor rutiere", a explicat Lucian Diniță.

Până se va reglementa și agrea un cadru legal singurele arme ale polițiștilor în combaterea vitezomanilor rămân, în principal, radarele mobile.


ai dreaq nici unu' nu zice ca pe linga viteza, lipsa de experienta a celor de la volan, oboseala, o cauza, la fel de importanta, este lipsa infrastructurii !




--------------------
... ... ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jay333
post 31 May 2011, 12:42
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 979
Joined: 25 June 07




QUOTE(george_scala_2004 @ 31 May 2011, 12:24)
este lipsa infrastructurii !
*


Adica daca locuiesti la Cucuietii din deal (unde, sa presupunem, asfaltul este crater langa crater), o vezi pe Maricica in fusta mini si, de emotie, calci acceleratia in loc de frana, iesi in decor si rupi dacia made in 1970, drumul e de vina? ohmy.gif


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_scala_2004
post 1 Jun 2011, 09:32
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.580
Joined: 16 April 09




QUOTE
Radarele fixe vor fi reintroduse pe șosele, iar numărul lor s-ar putea chiar dubla. Pentru a intra în vigoare, o astfel de măsură are nevoie însă de cadru legal. Șeful Poliției Rutiere, comisarul-șef Lucian Diniță, a declarat pentru gândul că a propus înființarea unui grup de lucru interministerial, care să realizeze un ordin comun de reglementare în domeniu.

"Atunci când vom avea un cadru legal, vom repune în funcțiune cele peste 120 de radare fixe montate deja de autoritățile locale, a explicat Diniță. Vrem să evităm situații cum a fost cea a unei firme de recuperatori care căutau contravenienții acasă, pentru a le cere banii de amendă. Avem nevoie de o legislație clară. Trebuie să știm exact unde le punem, câte ne trebuie. Aparatele vor fi montate doar în localități".

Pentru omologare, specialiștii de la metrologie trebuie să își de acordul. Apoi, trebuie stabilită și metodologia de achiziție a noilor aparate.

Una dintre nemulțumirile polițiștilor erau legate de sistemul de lucru. "Ai mei erau slugi, înainte", își amintește șeful Poliției Rutiere. "Lucrau în dispecerate, iar banii ajungeau la administrațiile publice locale. Toată lumea spunea că radarele fixe sunt o afacere a Poliției Rutiere, dar acestea erau gestionate de autoritățile locale. În plus, dacă un șofer din Satu Mare era amendat la Ialomița, și plătea când ajungea acasă, banii rămâneau acolo".

Pe de altă parte, va fi evitată montarea unui număr prea mare de radare fixe, într-o singură localitate. "Avem nevoie de reevaluarea amplasării. În unele localități erau montate radare din kilometru în kilometru. Nu există un standard european în domeniu, dar trebuie să evităm abuzurile. Pot pune câte camere de supraveghere vor, dar nu și radare", avertizează Diniță.

De principiu, mai spune oficialul, radarele ar trebui montate acolo unde sunt "puncte negre". Adică, acolo unde au loc frecvent accidente rutiere grave. La nivel național, pe șosele există peste 220 de astfel de "puncte negre". Asta ar însemna achiziționarea a cel puțin încă 100 de radare fixe, pentru a acoperi toate zonele de risc.

Potrivit șefului Poliției Rutiere, celor peste 550 de radare mobile aflate în dotarea mașinilor de Circulație, li s-ar putea adăuga încă 200 de radare fixe, ceea ce ar duce la un total de peste 750 de radare la nivel național.

"Din 2009, în fiecare an am reușit să scădem numărul de accidente rutiere grave", mai spune Lucian Diniță. "Înainte eram pe penultimul loc la siguranță rutieră, după Malta, acum suntem pe locul 17, pe la mijlocul clasamentului. Până în 2020, avem de atins o rată a scăderii numărului de accidente grave de 55 la sută, scădere asumată la nivelul statelor membre UE. Acum suntem la cota de 10 la sută. Dacă nu vom atinge cei 55 la sută, europenii ne vor acuza că nu vor putea respecta ținta fixată din cauza noastră", precizează oficialul.


http://www.gandul.info/news/radarele-fixe-...u-slugi-8300072


--------------------
... ... ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 1 Jun 2011, 12:09
Post #12


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Deci ala declara asa:
1. Pana acum amenzile care s-au dat nu au avut cadru legal, deci au fost abuzuri.
2. Radarele fixe montate in afara localitatilor erau abuzive (daca se vor monta doar in localitati de acum inainte)
3. Radarele fixe nu aveau omologare de la metrologie, daca acum e nevoie ca metrologia sa dea omologare, deci erau montate cu incalcarea legii si amenzile incalcau prevederile exprese din lege.
4. montarea deasa a fost un abuz
5. montarea lor nu a avut la baza criterii obiective ("puncte negre" cum zice cetateanul)

Deci foarte tare. Pentru aceste ILEGALITATI cine raspunde? Cine face o parnaie sau ia o amenda penala? Banii incasati prin incalcarea legii cine ii da inapoi?


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_scala_2004
post 1 Jun 2011, 12:40
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.580
Joined: 16 April 09




cine ? nimeni ! banii de la cec depusi pentru dacia, inainte de '89 cine i-a platit ? banii de la fni-ce cine i-a platit ? banii din falimentul bancorex cine i-a platit ? hotaririle cedo prin care Romania a fost condamnata cine i-a platit ?

oricine altcineva in afara de vinovati ! adica de la buget. adica de la noi !
de ce crezi ca se va schimba ceva de acum inainte ?


--------------------
... ... ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
StefanT
post 1 Jun 2011, 12:44
Post #14


STF - Special Tactical Force


Group: Members
Posts: 3.413
Joined: 19 April 04
From: Bucuresti




Deci.. alea de pe E85, posibil sa reintre in functiune? sad.gif


--------------------
Suzuki GSX-1300-R 2008 - B'100'HAY
Fan Reno 53379
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_scala_2004
post 1 Jun 2011, 13:12
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.580
Joined: 16 April 09




nu numai...


--------------------
... ... ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marian66
post 1 Jun 2011, 15:39
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.524
Joined: 27 January 09
From: Bucuresti, Pantelimon




QUOTE(george_scala_2004 @ 1 Jun 2011, 13:40)
banii din falimentul bancorex cine i-a platit ?
*



astia i-am platit toti soferii, cand am bagat benzina de atunci si pana prin noiembrie 2010, taxa de solidaritate de 1 ban/l de carburant

eu unul sunt de acord cu radarele fixe si le-as pune in fiecare localitate! daca se monteaza la o distanta rezonabila de intrarea in localitate, sa ai timp sa franezi, daca banii se duc chiar la bugetul local, si firmele care le monteaza sunt platite doar pt servicii, nu cu comision din amenzi ca pana acum, e ok.


--------------------
Dacia / Smart Logan VAN / ForTwo 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cread
post 2 Jun 2011, 07:50
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 325
Joined: 29 April 09




Daca tu esti de acord cu radarele la tot pasul , inseamna ca tu mergi in toate localitatile cu 50/h, incearca sa calculezi cat faci pina la Bacau, de ex.


--------------------
renault Megane 2 Grandtour . 2004 1,5 dci 80cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_scala_2004
post 2 Jun 2011, 07:56
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.580
Joined: 16 April 09




apropo de Bacau:

QUOTE
Deja sunt doua! Dupa Monica Columbeanu, se pare ca mai exista inca o bacauanca proprietara de Bentley si, din nefericire, a avut nenorocul de a deveni celebra chiar cu ajutorul Politiei Rutiere.

Soferita in varsta de 42 de ani, originara din Bacau si sotie a omului de afaceri Costica Rusu, a fost prinsa la iesirea din localitatea Posta Calnau, din judetul Buzau, cu viteza de 211 km/h. Asta in conditiile in care viteza maxima admisa pe sectorul de drum respectiv era de 110 km/h, intrucat se afla, in momentul in care a dat ochii cu radarul, in afara localitatii.

Chiar daca a fost inregistrata de aparatul radar cu aproape dublul vitezei legale, Carmen Rusu a scapat relativ ieftin: suspendare de permis pentru o perioada de 90 de zile si amenda pe care, din momentul in care conduce un Bentley, o va plati cu banii marunti pe care ii are in buzunar.


http://www.autoevolution.ro/stire/bacauanc...deo-116472.html



--------------------
... ... ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 2 Jun 2011, 08:04
Post #19


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




QUOTE(klaus @ 1 Jun 2011, 12:09)
Deci ala declara asa:
1. Pana acum amenzile care s-au dat nu au avut cadru legal,Pentru aceste ILEGALITATI cine raspunde?
*


Cred ca deja stii raspunsul tongue.gif NIMENI

Camerele astea sunt fix pixul, inca o afacere pt a prinde soferii neatenti.Cine vrea sa mearga tare tot asa va merge pt ca se intereseaza din timp de amplasarea lor ori le au pe gps. 200 pana in camere icon_mrgreen.gif , 70 in fata lor ori 50 (depinde de sectorul de drum) asa ca sunt fix pixul. Oricum este jale, iar ma astept la speriati de bombe pe Dn 2, speriati care merg cu 30 .Apropo de soferita cu Bentley, cu cat vroiai sa mearga?cu 110? radmasa.gif fii serios.Cine isi cumpara masina de genul asta nu va merge legal cu ea.

This post has been edited by M i h a i: 2 Jun 2011, 08:06


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
StefanT
post 2 Jun 2011, 09:25
Post #20


STF - Special Tactical Force


Group: Members
Posts: 3.413
Joined: 19 April 04
From: Bucuresti




Pe E85 exista sectoare de drum reglementate la 110? (amu sa nu imi spuneti despre acei 9 kmph in plus fata de legala, ca nici asa nu dau 110).
blink.gif

EDIT: Mihai, ai dreptate. Cine isi cumpara masini de genul ala nu merge legal. Vorba aia, sunt multi cu Megane si alte modele care trag spre 200... icon_mrgreen.gif

This post has been edited by StefanT: 2 Jun 2011, 09:26


--------------------
Suzuki GSX-1300-R 2008 - B'100'HAY
Fan Reno 53379
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dantes
post 2 Jun 2011, 10:00
Post #21


Membru


Group: Members
Posts: 3.312
Joined: 12 December 03
From: Tzaranoaia




Eu tot nu inteleg de ce mama ciorilor nu se poate sa se mearga LEGAL pe E85? Adica sa se respecte viteza? Aaaaa..o sa vine x si y sa-mi spuna ca o sa faca jdemii de ore in plus pana la destinatie...... SI ? Astea sunt drumurile!!! NU e autostrada, e o tara de rahat ca nu se face una, DAR circuli LEGAL !!! Nu degeaba s-au pus limite de viteza! Asta si cu cea din ciclul banda de urgenta pe care nu mai are sens sa o comentez... Eu atat intreb: Pe A1/A2/A3 cand e un tir pe banda 1 care circula cu 90km/h si un autoturism depaseste tirul cu 100km/h, unul care vine din spate cu 130km/h e normal sa depaseasca pe banda de urgenta? Dar de...sunt multi care sunt contrariati ca boul care circula normal nu se da la o parte pe banda de urgenta...
Si pe A2 sunt niste limite de viteza pe ici pe colo ptr. ca le este lene sa repare niste "hopuri" si daca nu esti atent chiar e nasol ca poti pierde controlul volanului...sau dupa podul din dreptul jandarmeriei de pe DN1 unde e curba si e valurit drumul, nu de pomana reduc multi viteza chiar si sub cea legala...dar poate sunt unii mai zmei...


--------------------
O masina oarecare . - .
Old school
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 2 Jun 2011, 10:24
Post #22


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.336
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




QUOTE(klaus @ 1 Jun 2011, 13:09)
Deci ala declara asa:
1. Pana acum amenzile care s-au dat nu au avut cadru legal, deci au fost abuzuri.
2. Radarele fixe montate in afara localitatilor erau abuzive (daca se vor monta doar in localitati de acum inainte)
3. Radarele fixe nu aveau omologare de la metrologie, daca acum e nevoie ca metrologia sa dea omologare, deci erau montate cu incalcarea legii si amenzile incalcau prevederile exprese din lege.
4. montarea deasa a fost un abuz
5. montarea lor nu a avut la baza criterii obiective ("puncte negre" cum zice cetateanul)

Deci foarte tare. Pentru aceste ILEGALITATI cine raspunde? Cine face o parnaie sau ia o amenda penala? Banii incasati prin incalcarea legii cine ii da inapoi?
*




Klaus, un bun prieten de-al meu a lucrat la Codec ... firma care instala radarele fixe (cele mai multe din tara) si te asigur ca aveau verificare metrologica, aviz semnat de la politia rutiera si tot ce era necesar ca si aviz la vremea aia .... hotararea de a le oprii a fost una politica dupa cum o sa vedeti in curand .... firma UTI Romania va primii contractul la nivel national .... s-au luat de cei de la Codec pentru ca astia nu au vrut sa vanda sau macar sa se asocieze cu UTI, a carei conducere are influente si spate in sfera politica ... asta o stiu din surse sigure ... omul a fost Director de Operatiuni la Codec vreo 2 ani ....


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cread
post 2 Jun 2011, 10:39
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 325
Joined: 29 April 09




Daca va intra UTI pe felie,,,,cred ca vor monta radare si pe aleile dintre blocuri,,, in fine, momentan nu mai am niciun punct de penalizare, asa ca voi avea posibilitatea sa adun cateva + ceva amenzi .


--------------------
renault Megane 2 Grandtour . 2004 1,5 dci 80cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 2 Jun 2011, 11:35
Post #24


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




QUOTE(dantes @ 2 Jun 2011, 10:00)
1.Eu tot nu inteleg de ce mama ciorilor nu se poate sa se mearga LEGAL pe E85?
2.Dar de...sunt multi care sunt contrariati ca boul care circula normal nu se da la o parte pe banda de urgenta...
*


1pt ca nu toti sunt pensionari si stau cu ochii pe acul de motorina
pt ca nu toti vor sa faca ani pana la destinatie
pt ca nu toti au 1.2 htp
pt ca unii se mai si grabesc si sunt in criza de timp

2.Sa nu imi zici ca tu mergi legal mereu.Pe Autostrada ai 2 benzi+una de urgenta, nu compara cu E85 unde ai o singura banda.PE E85 este de bun simt ca sa te bagi pe aia de urgenta(daca este loc ori daca circuli incet) ca sa fluidizezi Mister Dantes, nu pt altceva.De ce toti tiristii merg pe banda de urgenta?Pt ca sunt prosti si nu stiu legea?Nu Mister, ei se retrag pe banda aia pt ca au bun simt si se gandesc la fluidizare.Iti dai seama ce se poate intampla daca tiristii si cei cu stil de pensionar vor circula numai pe banda 1 iar banda aia ''''de urgenta''' o sa fie lasata goala?

This post has been edited by M i h a i: 2 Jun 2011, 11:36


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balanel
post 2 Jun 2011, 12:14
Post #25


Transmisie automata - confort si siguranta.


Group: Members
Posts: 1.219
Joined: 29 September 06




QUOTE(dantes @ 2 Jun 2011, 10:00)
Eu tot nu inteleg de ce mama ciorilor nu se poate sa se mearga LEGAL pe E85? Adica sa se respecte viteza? Aaaaa..o sa vine x si y sa-mi spuna ca o sa faca jdemii de ore in plus pana la destinatie...... SI ? Astea sunt drumurile!!! NU e autostrada, e o tara de rahat ca nu se face una, DAR circuli LEGAL !!! Nu degeaba s-au pus limite de viteza! Asta si cu cea din ciclul banda de urgenta pe care nu mai are sens sa o comentez... Eu atat intreb: Pe A1/A2/A3 cand e un tir pe banda 1 care circula cu 90km/h si un autoturism depaseste tirul cu 100km/h, unul care vine din spate cu 130km/h e normal sa depaseasca pe banda de urgenta? Dar de...sunt multi care sunt contrariati ca boul care circula normal nu se da la o parte pe banda de urgenta...
Si pe A2 sunt niste limite de viteza pe ici pe colo ptr. ca le este lene sa repare niste "hopuri" si daca nu esti atent chiar e nasol ca poti pierde controlul volanului...sau dupa podul din dreptul jandarmeriei de pe DN1 unde e curba si e valurit drumul, nu de pomana reduc multi viteza chiar si sub cea legala...dar poate sunt unii mai zmei...
*



N-ai ce sa faci, astea sunt mentalitatile.
Daca as avea ocazia sa plec din tara, as pleca si pe loc, cu hainele pe care le am acum pe mine.
Si eu circul tot legal, si sunt din ce in ce mai deranjat de tupeul celor care circula ilegal, dar au pretentia ca tu care circuli legal sa le inlesnesti modul de a circula, eventual sa te opresti pe dreapta sa astepti sa treaca Mariile Lor.
A, ne grabim? Plecam din timp, plecam mai devreme. E chiar ceva urgent? Asta e, daca e chiar urgent, ce mai conteaza o amenda radar?
Nu vrei sa faci mii de ani pana la destinatie? Ia avionul!

This post has been edited by balanel: 2 Jun 2011, 12:15


--------------------
chevrolet aveo sedan t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013 (in curand alta masina, cu transmisie automata)
*********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale.
Fan Mircea Badea.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cread
post 2 Jun 2011, 13:50
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 325
Joined: 29 April 09




Mihai up.gif


--------------------
renault Megane 2 Grandtour . 2004 1,5 dci 80cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tribunul
post 2 Jun 2011, 14:13
Post #27


Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal


Group: Members
Posts: 3.024
Joined: 19 July 05
From: Micul Paris




QUOTE(cread @ 2 Jun 2011, 08:50)
Daca tu esti de acord cu radarele la tot pasul , inseamna ca tu mergi in toate localitatile cu 50/h, incearca sa calculezi cat faci pina la Bacau, de ex.
*


Lasand la o parte discutiile despre starea drumurilor, daca esti in Nemtia sau Bulgaria respecti sau nu fara sa comentezi TOATE indicatoarele de viteza?


--------------------
Renault "Megane" Scenic 2 2007
"Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulia_boris
post 2 Jun 2011, 15:00
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 434
Joined: 17 September 10




bine zis,tribunul..daca traim in romania trebe sa ne bagam picioarele-n ele de legi..da' p-afara musai sa fii in ton cu legea altfel se duc epuroii pe amenzi..si nu-ti convine..aici ne'facem ceva' pe ea de lege..duminica trecuta am mers pe intergalacticul DN1..comentariul meu de pe alt topic mi-a fost sters..eram surescitata la greu..este incredibil cu ce parteneri de trafic te intalnesti pe drumurile patriei..ma abtin,iarasi,sa nu-mi dau frau liber expresiilor de cartier.. mad.gif ca sa nu-mi mai fie sters comentariu'..ca o concluzie trista nu degeaba sunt 'lanturi' de cruci pe soselele noastre..autostrazile sunt 'parfum'..dn-urile sunt criminale..si la propriu si la figurat..asta pt ca unii au impresia ca daca au 200 de cai trebe sa-si lase toate hergheliile pe asfalt..indiferent de consecinte.. huh.gif ca sa nu fie dubii nu-s una care sa mearga cu 50 peste tot..in general respect indicatoarele..ca d-aia-s puse..imi place s-o pun la treaba pe masinuta unde se poate..de obicei pe A1,2..da' duminica mi-au iesit peri albi..plus ca eu nu vreau sa stau nicio zi fara carnet..daca se poate..


--------------------
Dacia Dokker Laureate 1,6.. 2016 - B 696 BUL
Cu cat cunosc mai bine oamenii, cu atat iubesc mai mult cainii.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dantes
post 2 Jun 2011, 15:29
Post #29


Membru


Group: Members
Posts: 3.312
Joined: 12 December 03
From: Tzaranoaia




Si a respecta legea inseamna bun simt...


--------------------
O masina oarecare . - .
Old school
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 2 Jun 2011, 15:56
Post #30


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.466
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




Da' care din voi credea ca ditai lantul de radare a fost inchis din cauza ca erau soferii nemultumiti? Ca daca era doar scuza ca "politia completeaza amenzi pe care nu le incaseaza", sigur se gasea o cale de mijloc.

Mai departe, continui cu ceva off-topic, daca tot au inceput altii.

@dantes up.gif

QUOTE(M i h a i @ 2 Jun 2011, 12:35)
De ce toti tiristii merg pe banda de urgenta?Pt ca sunt prosti si nu stiu legea?Nu Mister, ei se retrag pe banda aia pt ca au bun simt si se gandesc la fluidizare.
*


Nu, ci ca sa aiba loc de depasire "grabitii". Pe soferul ala de tir il doare fix in clutius maximus de fluidizarea deplasarii tale. Dar stie ca daca face loc, are mai putine sanse sa isi piarda o zi la politie dand declaratii despre creierii de pe asfalt al unui "grabit".

This post has been edited by bucatzel: 2 Jun 2011, 15:57


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages  1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 22:44
Forum Renault