Problema pornire Dacia 1310 din `98, Problema Dacia
![]() ![]() ![]() |
Problema pornire Dacia 1310 din `98, Problema Dacia
tictac |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 28 January 10 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1997
- B 62 RRN
|
|||
Minel |
![]()
Post
#2
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Woooow cate emoticoane ....
![]() Acum pe bune , sunt enjpe mii de topicuri care sunt pe aceiasi tema , foloseste functia SEARCH si mai mult ca sigur o sa iti gasesti raspunsul . Bafta ! This post has been edited by Minel: 28 Jan 2010, 06:17 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
saioc.vasile |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 15 January 09 From: chitila ![]() |
Nici eu nu sunt specialist dar stiu ca atunci cand electromotorul invarteste dar sa invarteasca nu asa ameteala si masina nu porneste incepi verificarile cu:
Benzina-scoti furtunul din carb si ii dai la coada.Vine benzina? Da. Ok. Trec la capac delcou.Are fisuri,este umed ,etc, Luleaua....... Platina........... Scantee centrala............ Scantee pe fiecare fisa............ Bujii............ Daca totul este OK nu are cum sa nu porneasca Trebuie sa fie ceva undeva |
--------------------
dacia
1310
1998
- if 01 wff
|
|
sorin1983 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.627 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
bobina ai verificat-o?
|
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
pirvumark |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 472 Joined: 30 September 09 ![]() |
nu iti dadea scanteie ca lumea cred. cam asta se intampla pe vreme rece. daca invartea hrrr hrrr hrrr hrrr si nu lua inseamna ca nu avea putere sa aprinda combustibilul.
ori ai mers cu faruri, aeroterma si alte prostii aprinse si bateria nu s-a incarcat bine, si pe frigul ala era ofilita, ori ai alta problema, cum ar fi dop de gheata sau fura curent, pe la vreo fisa crapata, fir neizolat, capac delcou, etc. 28 Jan 2010, 13:17: apropo, trageti socul ala la maxim pe vreme rece, ca de aia l-au facut si cand o ia dati-i drumu la jumate si pe urma de tot. eu la -20 de grade, o pornesc cu socul de tot tras si 2 pedale inainte, iau piciorul de pe acceleratie, dau cheie, o ia si moare*uleiul gros). \ mai dau 2 pedale, socul ramane tras si poc. o las 5-10 secunde cu socul la maxim, si pe urma in interval de 15 secunde il imping progresiv pana la capat tinand-o din acceleratie constant. si gata. This post has been edited by pirvumark: 28 Jan 2010, 13:17 |
--------------------
dacia
1310
1987/tx/1289cc
- GL-03-ZVI
|
|
tictac |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 28 January 10 ![]() |
am vazut si eu dupa ce am postat ca am cam exagerat cu smile urile
![]() ![]() ![]() This post has been edited by tictac: 29 Jan 2010, 05:54 |
--------------------
Dacia
1310
1997
- B 62 RRN
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
de obicei mai poate fi capacul de distributie de la delco umed , face condens , studiaza-l cu atentie in jurul ploturilor sa nu aibe crapaturi dara are , atunci schimba-l , acolo pe crapaturi condenseaza apa si da o parte din scinteie la masa,
incearca sa pornesti in diverse moduri , de exemplu a mea nu pornea decit daca dadeam 2 pedale (nu 1 nu 3)si trageam socul 40% la 1 nu avea benzina suficienta la 3 se inneca |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Tu zici ca invarte, dar e o turatie normala, sau e ca pe vreo 92 de ani? Daca vei lua bateria in casa, scapi de una din griji.Apoi, un dop de gheata face minuni, in sensul ca te face sa strici tot.Daca ai o sursa de aer cald , incalzeste pompa, capacul delcoului si carburatorul , apoi pui alcool in rezervor, sa eviti inghetarea apei si devine si solubila in benzina. La fisele mai vechi, se formeaza in jurul ceramicii bujiei, un inel de cauciuc carbonizat (protectorul de cauciuc se carbonizeaza), care conduce bine, si da la masa. Taiati o bucata din acel prezervativ, din locul unde devine flexibil. Cat despre baterie...
Attached thumbnail(s) Bateria_iarna.jpg ( Size: 888.6k ) Number of downloads: 4721 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
al1n |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 416 Joined: 1 August 08 From: Iasi ![]() |
salut,
dupa ce a stat acasa pe frig o saptamana(-30 grade) am dat sa pornesc azi si la a doua cheie mia sarit busonul de la ulei(pe unde bag ulei in motor) si joja. acum sunt speriat de ceea ce sa intamplat sa nas vrea sa se mai repete cu toate ca sper sa nu mai fie ger afara. aveti vreo idee ce sa intamplat ca eu sincer as suspecta furtunul care vine din capac in T la carburator sa se fi infundat cu "muci "inghetati. precizez ca dupa aia am pornito si dupa cateva reglaje merge aproximativ ca inainte.va rog sa imi ziceti daca ar putea fi ceva mai grav.va multumesc. |
--------------------
Dacia/Renault
Berlina 1.4/Symbol Expression 1.2 16v
'99/2010
|
|
baranga |
![]()
Post
#10
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
ai gpl??
|
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
tictac |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 28 January 10 ![]() |
nu are gpl.. ar fi bun unul
![]() turatia era buna.. bateria a fost tinuta la redresor cam 24 ore, am incercat si cu bateria unui prieten care era aproape noua de 800A nimic.. problema ara ca si la al1n "muci" inghetati pe furtunul de la T. dupa ce i am curatat "nasucul de muci" ![]() ![]() aaa ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1997
- B 62 RRN
|
|
al1n |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 416 Joined: 1 August 08 From: Iasi ![]() |
gpl nam, probleme din parindere iarashi nu cred ca sunt,aprinderea este AT01 cu senzor, iam scshimbat capacul delco si o fisa dupa ce am reusit sa o pornesc.merge bine masina nu pot sa ma plang doar c as vrea sa stiu de ce au sarit in sus capacul si joja.
|
--------------------
Dacia/Renault
Berlina 1.4/Symbol Expression 1.2 16v
'99/2010
|
|
burlacu marian |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Group: Members Posts: 177 Joined: 1 July 09 From: MURFATLAR ![]() |
pentru ca incercand sa pornesti benzina care nu a ars s-a scurs si a ajuns in baia de ulei si de aici patania. verifica nivelul uleiului, eventual fa schimbul
This post has been edited by burlacu marian: 31 Jan 2010, 17:11 |
--------------------
renault
symbol
2006/1,4 8v
- CT 17 ***
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Leaga dopul cu un elastic, sa se intoarca cand sare, si lasa uleiul ca n-are nimic. Ai acelasi nivel ca acum o luna? Numai o proba pentru laborator poate sa-ti spuna daca ai dilutie, si nu e chiar interesant. Dacaia merge si cu lapte, cu indigouri, gazolina,cu pene la disc, cu-n lemn in loc de roata...
A sarit odata, mai sare odata si vine primavara. Mai pui niste bailagare, si trci si iarna ailalta. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
burlacu marian |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 177 Joined: 1 July 09 From: MURFATLAR ![]() |
bun sfat
![]() |
--------------------
renault
symbol
2006/1,4 8v
- CT 17 ***
|
|
georgetnxu |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 14 November 11 ![]() |
am si eu o problema nu prea am inteles pana la urma care ar fii problema...... ieri a mers masina tot o lua la sfert.... precizez ca am carburator dublu corp...... si azi dimineata pe la 8 asa m-am dus sa o pornesc:d cand sa dau sa porneasca .... nimik dadea sa porneasca si atat da nici de nebuna nu pornea....... pana la urma am luat bujiile in casa leam ars tot tot leam pus inapoi si tot nimik tot asa dadea sa porneasca da nu pornea.... am mai stat ce am mai stat cand era bateria aproape pe duca zik sai mai dau o cheie si cand hop a pornit.... care sa fie problema ...????
|
--------------------
DACIA
1310
1996
- PH-09-TNX
|
|
vion |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 851 Joined: 20 May 10 From: Bucuresti ![]() |
am avut oltcit 11 ani (carb dublu corp)m-am lovit destul de des de chestia asta n-am o explicatie foarte clara dar stiu ca schimbam bujiile(nu neaparat bujii noi dar aveam mereu mai multe) apoi dupa ce pornea ii faceam niste aspiratii cu palma si cam asta era
|
--------------------
dacia
sandero stepway
2015
|
|
djboss |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 10 October 10 From: Dr Tr Severin ![]() |
Am aceeasi problema ca , alui tictac, si masina este la fel tot 98 tot acelas motoru,am verificat acel T-u sa vad daca are muci sai suflut,nu a avut era curat,apoi am verificat capacu la delcou nu era fisurat si nu avea condens,platina era la locul ei, apoi am desfacut o bujie eram cam neagra am curatato,am incercat sa pornesc tot in zadar nu porneste.Am terminat bateria acum urmeaza s-o pun dinou pe statie
![]() Tot la fel mi-a facut si mie seara a mers in regula si a doua zi cand sa pornesc nu a mai vrut:( ce sa mai verific ? acum vreau ca so trag dupa alta masina ca poate o fi inecata......dar asa rau,benzina am 4 litri in ea care iam bagat sa fiu sigur ca are |
--------------------
Dacia
1310
1998
- MH-03-HUY
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
pentru cei care au aprindere tranzistorizata de gotronic(rosie,mica) fara senzor,modelul AT 01,atentie,01 nu 011,e posibil sa va impuste platinele la frig. Am patit-o si eu si un prieten de-al meu,porneam dimineata,mergea bine,totul ok,daca peste noapte dadea un ger,dimineata urmatoare n-o mai lua nici in ruptul capului sau o lua foarte foarte greu(pe gaz,ca pe benzina daca era scantreia slaba si se udau bujiile,adio). Am schimbat aprinderea cu AT 011 si de-atunci ma mai uit la platine din an in pasti cand mai trebuie sa reglez distanta(am niste super-platine de calitate la care se uzeaza pintenul de la platina mobila de bune ce sunt si imi mai ajunge platina cam la juma de an la 0,25
![]() This post has been edited by sebymesteru: 29 Jan 2012, 15:04 |
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
mai difera si schema si de aici unele probleme
This post has been edited by bygy007: 29 Jan 2012, 15:21 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
GR-02-BBR |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 11 February 12 ![]() |
aceasi problema o am si eu
![]() ![]() ![]() |
--------------------
dacia
1400
1999
- GR-02-BBR
|
|
GR-02-BBR |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 11 February 12 ![]() |
era condensatorul de la delcou,,,,
![]() |
--------------------
dacia
1400
1999
- GR-02-BBR
|
|
bundaionut |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru Group: Members Posts: 111 Joined: 23 January 09 From: BUZAU ![]() |
salut
se da urmatoarea problema: masina nu vrea sa plece pe benzina dimineata, o pornesc doar pe gaz. in rest functioneaza si pe benzina, doar ca nu vrea sa plece. ce poate fi? |
--------------------
Dacia
1310 L GPL
1999
|
|
maru |
![]()
Post
#24
|
![]() Rromania..da leand uof cios Group: Members Posts: 672 Joined: 1 September 13 ![]() |
daca porneste pe gaz dimineata si motorul funtioneaza fara intreruperi (Rotund) si apoi o dai pe benzina si functioneaza tot bine,problema ta poate fi din:
1.carburator : ori nu este curatat/reglat corect sau nu`ti tine benzina in CNC (camera de nivel constant) din cauza vreunui jiclor sau probleme pe la plutitor 2.pompa benzina : nu`ti tine presiune si esti nevoit sa`i dai mult la automat ca sa traga benzina si sa o duca in carburator 3.vreun releu sau contact imperfect (uita`te la cel ca opreste benzina si misca putin de el, baga`i si scoate`i firele de cateva ori) iar cand se incalzeste in compartimentul motor isi revine fa o proba: cand ajungi seara acasa las`o pe benzina si a doua zi te duci la masina si ii pui contactul, apoi ii dai putin la codita pompei de benzina, tragi socul cam 3/4, ii dai 2-3 sprituri (apesi pedala de acceleratie), o lasi 4-5 secunde ca sa aibe timp vaporii de benzina sa coboare in galeria de admisie, calci ambreiajul, o scoti din viteza si ii dai la automat fara sa accelerezi |
--------------------
Dacia
1310 Break
2003 Zambeste, maine poate fi mai rau !
|
|
bundaionut |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru Group: Members Posts: 111 Joined: 23 January 09 From: BUZAU ![]() |
problema e ca nu am pompa cu codita.
o las asa pana sambata, cand o sa incerc sa o mai pornesc pe benzina si sa verific tot ce mi-ai spus |
--------------------
Dacia
1310 L GPL
1999
|
|
maru |
![]()
Post
#26
|
![]() Rromania..da leand uof cios Group: Members Posts: 672 Joined: 1 September 13 ![]() |
atunci daca nu ai coada la pompa de benzina poti face altfel:
1. ii pui contactul ca sa deschida valva 2.scoti furtunul din carburator si tragi putin cu gura pana vine benzina 3.preventiv dai cotul care vine de la filtrul de aer la o parte si bagi cu seringa in degajarea speciala care duce direct in CNC (camera de nivel constant) 4.apoi treci la ce am scris mai sus daca iti porneste la prima cheie inseamna ca ai o problema la alimentare (din cate am inteles pe GPL iti porneste bine si functioneaza rotund motorul) |
--------------------
Dacia
1310 Break
2003 Zambeste, maine poate fi mai rau !
|
|
bundaionut |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru Group: Members Posts: 111 Joined: 23 January 09 From: BUZAU ![]() |
da, pe gaz am pronit-o fara probleme azi dimineata la -12 grade. o sa incerc asa cu mi-ai recomandat.
multumesc |
--------------------
Dacia
1310 L GPL
1999
|
|
Dimitri |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 3 September 09 From: Constanta ![]() |
Am si eu o problema la pornire, am pus linkul mai jos ca sa vedeti despre ce e vorba, bateria e noua, electromotorul e nou schimbat. am aprindere electronica dar cu platina, curand voi schimba electronica dar fara platina. In orice caz se simte ca si cum tot procescul e obturat de ceva doar ca nu-mi dau seama de unde. Capacul de delcou este ok, condensatorul este dat jos fiindca masina are gpl pe ea. Cineva mi-a sugerat ca e posibil sa fie de la pompa de apa... Nu stiu ce sa zic dar astept pareri daca aveti idee. Intr-un final am pornit-o, iar dupa aceea nu exista nici o problema la repornire. Problema apare doar dimineata dupa ce sta toata noaptea.
VIDEO This post has been edited by Dimitri: 8 Jan 2015, 21:08 |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1998
|
|
maho |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.217 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Dupa cat de greu invarte, ar trebui totusi sa masori cu un multimetru bateria, inainte de pornire, si (pui pe cineva) in timpul actionarii demarorului. Daca valorile sunt normale, ramane doar electromotorul, delcoul n-are treaba cu simptomele alea.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
Dimitri |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 3 September 09 From: Constanta ![]() |
Bateria este noua, acu 2 zile cumparata. Cu aia veche la fel facea, dupa ce am pus Varta invarte un pic mai cu chef dar tot greoi. Voi trece pe la electric s-o verifice, poate intr-adevar ai dreptate.
This post has been edited by Dimitri: 8 Jan 2015, 21:16 |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1998
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 21:39 |