DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> probleme cu franele, nu am frane

ocheselionut
post 7 May 2005, 19:48
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 21 April 05




Salut !
Am si eu o problema de fapt mai multe ... Acum 3 saptamani mi-am luat si eu prima masina ... dacie binenteles , si am constatat ca nu am frane mai deloc , nu pierd lichid de frana nici macar putin dar totusi nu imi tin deloc franele , am facut si eu ca tot omul o aerisire si degeaba ,am fost si la un service sa imi faca aerisire si tot degeaba doar ca acolo mi-au spus oamenii ca ar trebuii sa imi facut tot spatele ,ei si chestia asta m-a speriat pt ca nu stiu ce inseamna si nu stiu cam cat m-ar costa,frana de mana nu am de loc.
Stie cineva cam ce as putea sa fac sa am si eu frane, fara sa ma usture prea mult la buzunar?


--------------------
dacia 1310 - tl 01 dmb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mewtwo
post 7 May 2005, 19:51
Post #2


LA LA LA TRA LA LA


Group: Members
Posts: 129
Joined: 21 April 04
From: Bucuresti




Ionute, in primu' rand bine ai venit in club ! Cu franele nu-i de joaca ! Trebuie sa mergi la un mester priceput si sa nu te zgarcesti...ai mare grija...daca ceva trebuie sa ai bun pe masina sa fie franele pe primul loc ! Hai bafta multa !


--------------------
DACIA LOGAN Laureate
....regimul HAMBURGHEZO-MOSIERESC.....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut232
post 8 May 2005, 13:52
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 331
Joined: 10 March 04




incearca sa mergi cu frana de mana trasa la juma de cursa,si spui atunci...

This post has been edited by ionut232: 8 May 2005, 13:53


--------------------
Logan 1.4 MPI 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dyda
post 9 May 2005, 12:06
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 677
Joined: 30 April 04




in primul rind spune ce fel de pompa ai Simplu circuit ( 3 conducte ), dublu circuit fara ICP ( tot 3 conducte) sau Dublu circuit cu ICP ( 4 conducte )


--------------------
Kox
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtulea
post 9 May 2005, 15:00
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 392
Joined: 11 April 05
From: Ploiesti (Alba-Iulia)




QUOTE(ocheselionut @ 7 May 2005, 18:48)
Stie cineva cam ce as putea sa fac sa am si eu frane, fara sa ma usture prea mult la buzunar?
*



Nu ai frane la prima pedala? Verifica grosimea placutelor pe fata si a ferodoului pe spate. Nu ai frana de mana? Verifica ferodourile pe spate si vezi sa nu fie blocat cablul de la frana de mana. Eu aveam frana de mana numai pe o roata din cauza blocarii cablului in mantaua lui.
Cum spunea si "mewtwo" cu franele nu-i de gluma!


--------------------
Dacia Logan sept 2006, Laureate 1,6 - PH-78-UTU
Do not try to forget your past, IT made you what you are!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Al Cap0nE
post 9 May 2005, 15:27
Post #6


Lex talionis


Group: Members
Posts: 407
Joined: 19 February 04
From: Bucuresti




Pune pe cineva sa calce frana si sa o tina apasata. Vezi daca ies bule de aer in borcanul de lichid. Daca da, schimba garniturile de la pompa, sau chiar pompa.


--------------------
Dacia 1310 84 - KPN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B31AYZ
post 9 May 2005, 15:39
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 1 April 04




QUOTE(ocheselionut @ 7 May 2005, 21:48)
Salut !
Am si eu o problema de fapt mai multe ... Acum 3 saptamani mi-am luat si eu prima masina ... dacie binenteles , si am constatat ca nu am frane mai deloc , nu pierd lichid de frana nici macar putin dar totusi nu imi tin deloc franele , am facut si eu ca tot omul o aerisire si degeaba ,am fost si la un service sa imi faca aerisire si tot degeaba doar ca acolo mi-au spus oamenii ca ar trebuii sa imi facut tot spatele ,ei si chestia asta m-a speriat pt ca nu stiu ce inseamna si nu stiu cam cat m-ar costa,frana de mana nu am de loc.
Stie cineva cam ce as putea sa fac sa am si eu frane, fara sa ma usture prea mult la buzunar?
*



Salut ,

Si eu am avut problema cu franele ca tine .Am schimbat discuri fata si placute , plus ferodouri pe spate .Concluzia ? Fata tine brici .Spatele deloc .Si la mine nu pierdea lichid vizibil dar am constatat ca pierdea la spate . Nu pierdea vizibil pentru ca nu-mi lucreaza cum trebuie repartitorul pe spate .Acum trebuie sa-l schimb .Am fost si cu tamburii la strung ca sa nu fie ovalizati.Eu zic sa verifici garniturile si repartitorul pe spate .
Bafta .


--------------------
DACIA 1300 din 1980 - B31AYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtulea
post 10 May 2005, 08:15
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 392
Joined: 11 April 05
From: Ploiesti (Alba-Iulia)




QUOTE(B31AYZ @ 9 May 2005, 14:39)
... Nu pierdea vizibil pentru ca nu-mi lucreaza cum trebuie repartitorul pe spate .Acum trebuie sa-l schimb ...
*



Ti-as recomanda cu caldura sa-ti schimbi repartitorul caci altfel nu vei avea frane pe spate niciodata. In plus daca tre sa-i faci ITP-ul baietii de la service exact acolo vor cauta buba si-ti vor respinge masina (eu am patit chestia asta).
PS: daca ai tevi de otel la frane e nasol ca ruginesc si se pot fisura. verifica si starea tevilor.


--------------------
Dacia Logan sept 2006, Laureate 1,6 - PH-78-UTU
Do not try to forget your past, IT made you what you are!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wo_name
post 10 May 2005, 09:10
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 150
Joined: 10 August 04
From: Timisoara




poate nu-ti lucreaza pistoanele pe spate, astea nu sunt asa de scumpe cred ca pe undeva la 200.000/buc. si/sau etriere pe fata (undeva la 500.000 - 600.000/buc.)

ar trebui sa le verifici sa nu fie pistoane blocate, poti sa aerisesti si tot degeaba.



--------------------
Dacia Logan MCV Laureate 1.6 8v 2011 - TM ?? ???
Parerea mea ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B31AYZ
post 10 May 2005, 09:18
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 1 April 04




QUOTE(rtulea @ 10 May 2005, 10:15)
Ti-as recomanda cu caldura sa-ti schimbi repartitorul caci altfel nu vei avea frane pe spate niciodata. In plus daca tre sa-i faci ITP-ul baietii de la service exact acolo vor cauta buba si-ti vor respinge masina (eu am patit chestia asta).
PS: daca ai tevi de otel la frane e nasol ca ruginesc si se pot fisura. verifica si starea tevilor.
*



Tevile cred ca sunt din cupru.Cand a incercat sa le aeriseasca , cu aerisitorul scos nu curgea lichid .Cand apasam pedala curgea foarte putin lichid .


--------------------
DACIA 1300 din 1980 - B31AYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B31AYZ
post 10 May 2005, 09:22
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 1 April 04




QUOTE(wo_name @ 10 May 2005, 11:10)
poate nu-ti lucreaza pistoanele pe spate, astea nu sunt asa de scumpe cred ca pe undeva la 200.000/buc. si/sau etriere pe fata (undeva la 500.000 - 600.000/buc.)

ar trebui sa le verifici sa nu fie pistoane blocate, poti sa aerisesti si tot degeaba.
*



Da , si asta poate e o problema .Chiar daca le-am demontat , curatat si schimbat garnituri .


--------------------
DACIA 1300 din 1980 - B31AYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtulea
post 10 May 2005, 09:52
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 392
Joined: 11 April 05
From: Ploiesti (Alba-Iulia)




QUOTE(B31AYZ @ 10 May 2005, 08:18)
Tevile cred ca sunt din cupru.Cand a incercat sa le aeriseasca , cu aerisitorul scos nu curgea lichid .Cand apasam pedala curgea foarte putin lichid .
*



Ulterior am obs ca ai 1300. Astea toate au tevile de cupru. Scuze de confuziune. Daca spui ca nu-ti vine lichidul la pistoane ori sunt infundate tevile (putin probabil, chiar imposibil la tevi de cupru) ori s-a dus repartitorul. Singura solutie este sa inlocuiesti repartitorul.


--------------------
Dacia Logan sept 2006, Laureate 1,6 - PH-78-UTU
Do not try to forget your past, IT made you what you are!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B31AYZ
post 10 May 2005, 10:11
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 1 April 04




QUOTE(rtulea @ 10 May 2005, 11:52)
Ulterior am obs ca ai 1300. Astea toate au tevile de cupru. Scuze de confuziune. Daca spui ca nu-ti vine lichidul la pistoane ori sunt infundate tevile (putin probabil, chiar imposibil la tevi de cupru) ori s-a dus repartitorul. Singura solutie este sa inlocuiesti repartitorul.
*



Asta ma gandeam si eu. Daca nu merge repartitorul , ar trebui sa meraga frana de mana ? Cu sabotii schimbati , garnituri si rotunjiti la strung tamburii , frana de mana nu merge . Am contatat ca trageam foarte greu de levierul care actiona frana de mana .Dupa ce a frecat 150 km , levierul s-a slabit .Am constatat ca nu avea contrapiulita la reglajul cablurilor .Am pus si contrapiulita .Acum nu mai feaca de speriat si tine foarte putin , aproape deloc . Sa fie din repartitor ? Am bagat o gramada de bani in directie si frane sa fie perfecte cand plec la mare si sunt dezamagit .


--------------------
DACIA 1300 din 1980 - B31AYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtulea
post 10 May 2005, 10:29
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 392
Joined: 11 April 05
From: Ploiesti (Alba-Iulia)




QUOTE(B31AYZ @ 10 May 2005, 09:11)
Asta ma gandeam si eu. Daca nu merge repartitorul , ar trebui sa meraga frana de mana ?
*



Mare atentie la montarea cablului de frana de mana. Acesta are la capete doua busci de broz, cred, care se bat in partea de jos a carcasei rotii. Acestea au rolul de a pretensiona arcul de readucere al sabotilor de frana dupa eliberarea manetei. Ele trebuie batute pana la capat in locasul lor, altfel roata nu se mai desfraneaza (intelegi tu ce am vrut sa spun). Daca a frecat 150 Km nu s-a incalzit roata? Daca da, atunci desfa oala rotii si verifica rulmentii. Posibil s-a scurs toata vaselina si s-a adunat pe interiorul ei => patineaza frana.Inlocuirea repartitorului este singura solutie pentru a avea frana de serviciu pe spate.


--------------------
Dacia Logan sept 2006, Laureate 1,6 - PH-78-UTU
Do not try to forget your past, IT made you what you are!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B31AYZ
post 10 May 2005, 10:41
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 1 April 04




QUOTE(rtulea @ 10 May 2005, 12:29)
Mare atentie la montarea cablului de frana de mana. Acesta are la capete doua busci de broz, cred, care se bat in partea de jos a carcasei rotii. Acestea au rolul de a pretensiona arcul de readucere al sabotilor de frana dupa eliberarea manetei. Ele trebuie batute pana la capat in locasul lor, altfel roata nu se mai desfraneaza (intelegi tu ce am vrut sa spun). Daca a frecat 150 Km nu s-a incalzit roata? Daca da, atunci desfa oala rotii si verifica rulmentii. Posibil s-a scurs toata vaselina si s-a adunat pe interiorul ei => patineaza frana.Inlocuirea repartitorului  este singura solutie pentru a avea frana de serviciu pe spate.
*



S-a incalzit roata rau de tot .Am dat cu apa pe ea .Fierbea. Deci trebuia sa am oricum frana de mana daca era corect montata ? Cred aca am ramas fara vasilina , dara acum sunt in Bucuresti si fac distante scurte .Trebuie sa ajung la service pana plec la mare si sa rezolv problema cu franele spate .Nu am vazut nici o bucsa la cablul frana mana . Era cablul cu un tumburul metalic in capat , care se prindea intr-un locas si ramanea agatat din cauza tumburusului.Cred ca merg bucsile respective pentru ca , cand trag frana de mana cablul de la roata se tesnsioneaza si cand o las se detensioneaza .Proba am facut-o cu cineva sub masina .Chestia e ca degeaba se tensioneaza si detensioneaza .Nu se actioneaza frana de mana .A frecat sabotii care stateau nemiscati .Nu mai stiu ce sa cred .Cand era tamburul dat jos si apasam frana se miscau un pic sabotii si reveneau .Chiar speram sa fie ok. Dar nu curgea lichid la aerisire .Venea foarte greu si putin .Am sa schimb repartitorul dar ma deranjeaza frana de mana .
Ai idee cat e un repartitor? E mai bine sa-l pun pe direct ? E treaba dificila si trebuie reglat corect asta e beleaua .Sunt putini care fac treaba cum trebuie .


--------------------
DACIA 1300 din 1980 - B31AYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtulea
post 10 May 2005, 11:09
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 392
Joined: 11 April 05
From: Ploiesti (Alba-Iulia)




QUOTE(B31AYZ @ 10 May 2005, 09:41)
S-a incalzit roata rau de tot .Am dat cu apa pe ea .Fierbea.
*



Sa nu mai faci chestia cu apa niciodata. Lasa roata sa se raceasca de la sine. Roata ti s-a incalzit tocmai pentru ca arcul nu-ti mai destindea sabotii. Trebuie sa fie o bucsa caci altfel n-ai avea ce sa-ti tensioneze arcul cand tragi frana de mana. Habar nu am cat costa un repartitor. Nu-ti recomand sa pui pe direct. Treaba repartitorului este sa deschida sau sa inchida circuitul spate functie de incarcarea masinii pe puntea spate. O sa ai frane slabe si pe fata daca pui spatele pe direct. Normal este ca fata sa franeze mai mult ptr ca este incarcata mai mult, cam cu 100 Kg fata de puntea spate => aderenta mai buna.


--------------------
Dacia Logan sept 2006, Laureate 1,6 - PH-78-UTU
Do not try to forget your past, IT made you what you are!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B31AYZ
post 10 May 2005, 11:20
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 1 April 04




QUOTE(rtulea @ 10 May 2005, 13:09)
Sa nu mai faci chestia cu apa niciodata. Lasa roata sa se raceasca de la sine. Roata ti s-a incalzit tocmai pentru ca arcul nu-ti mai destindea sabotii. Trebuie sa fie o bucsa caci altfel n-ai avea ce sa-ti tensioneze arcul cand tragi frana de mana. Habar nu am cat costa un repartitor. Nu-ti recomand sa pui pe direct. Treaba repartitorului este sa deschida sau sa inchida circuitul spate functie de incarcarea masinii pe puntea spate. O sa ai frane slabe si pe fata daca pui spatele pe direct. Normal este ca fata sa franeze mai mult ptr ca este incarcata mai mult, cam cu 100 Kg fata de puntea spate => aderenta mai buna.
*



Asa este cum spui tu .E posibil sa fi ovalizat din nou tamburul .Nu stiam ce se intampla daca ramane fara valisina in rulmenti si cum se comporta masina cu rulmenti dusi .Am facut traseu de la Costesti Valcea pana la C-lung Arges .In ce priveste repartitorul nu am sa-l elimin .Mai vroiam o parere avand in vedere ca e dificil de schimbat si reglat .Multumesc .


--------------------
DACIA 1300 din 1980 - B31AYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtulea
post 10 May 2005, 12:13
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 392
Joined: 11 April 05
From: Ploiesti (Alba-Iulia)




QUOTE(B31AYZ @ 10 May 2005, 09:41)
Dar nu curgea lichid la aerisire .Venea foarte greu si putin .
*



Inca o chestie. Nu cumva ai facut aerisirea pe spate cu masina ridicata pe elevator? Caz in care repartitorul este inchis deci nu vine lichid la roti.


--------------------
Dacia Logan sept 2006, Laureate 1,6 - PH-78-UTU
Do not try to forget your past, IT made you what you are!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B31AYZ
post 10 May 2005, 12:22
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 1 April 04




QUOTE(rtulea @ 10 May 2005, 14:13)
Inca o chestie. Nu cumva ai facut aerisirea pe spate cu masina ridicata pe elevator? Caz in care repartitorul este inchis deci nu vine lichid la roti.
*



Aerisirea am facut-o cu roata respectiva suspendata pe cric .Restul pe roti .Asa stiam si eu ca se aeriseste cu greutate pe spate sa actioneze repartitorul . Treaba nasoala .


--------------------
DACIA 1300 din 1980 - B31AYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtulea
post 10 May 2005, 12:27
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 392
Joined: 11 April 05
From: Ploiesti (Alba-Iulia)




QUOTE(B31AYZ @ 10 May 2005, 11:22)
Treaba nasoala .
*



Nu e nasoala doar ca cine are dacie trebuie sa stie ca: " Ai dacie ai parte" (de reparatii) biggrin.gif


--------------------
Dacia Logan sept 2006, Laureate 1,6 - PH-78-UTU
Do not try to forget your past, IT made you what you are!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 10 May 2005, 12:28
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




pt B31 AYZ can faci aerisirea pe spate urca si tu doua persoane in spate sau suie pe cineva pe portbagaj.


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B31AYZ
post 10 May 2005, 13:06
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 1 April 04




QUOTE(rtulea @ 10 May 2005, 14:27)
Nu e nasoala doar ca cine are dacie trebuie sa stie ca: " Ai dacie ai parte" (de reparatii) biggrin.gif
*



Buna gluma .


--------------------
DACIA 1300 din 1980 - B31AYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B31AYZ
post 10 May 2005, 13:07
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 1 April 04




QUOTE(mihai1677 @ 10 May 2005, 14:28)
pt B31 AYZ can faci aerisirea pe spate urca si tu doua persoane in spate sau suie pe cineva pe portbagaj.
*



Ok.


--------------------
DACIA 1300 din 1980 - B31AYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lacaru
post 10 May 2005, 13:11
Post #24


Membru


Group: Members
Posts: 108
Joined: 20 August 04
From: Brasov




Am o intrebare in legatura cu lichidul de frana. Am observat ca de ceva timp (nu stiu exact, cred ca de cateva luni), lichidul de frana din rezervorul pompei nu mai este transparent si este gri inchis (prezinta un fel de depuneri fine ca un fel de nisip). Ce ar putea fi? Ma bate gandul sa golesc instalatia si sa schimb lichidul.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtulea
post 10 May 2005, 13:42
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 392
Joined: 11 April 05
From: Ploiesti (Alba-Iulia)




QUOTE(Lacaru @ 10 May 2005, 12:11)
Am observat ca de ceva timp (nu stiu exact, cred ca de cateva luni), lichidul de frana din rezervorul pompei nu mai este transparent si este gri inchis (prezinta un fel de depuneri fine ca un fel de nisip). Ce ar putea fi?
*



Ceea ce ai observat tu se numeste "mizerie". Ce tip de lochid folosesti? DOT3 sau DOT4? Recomandabil ar fi DOT4. Goleste instalatia, umple-o cu DOT4, aeriseste-o si ai rezolvat, partial, problema.


--------------------
Dacia Logan sept 2006, Laureate 1,6 - PH-78-UTU
Do not try to forget your past, IT made you what you are!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lacaru
post 10 May 2005, 13:56
Post #26


Membru


Group: Members
Posts: 108
Joined: 20 August 04
From: Brasov




Am lichid Lifrom (parca e DOT3). Da de unde vine mizeria asta? Ar fi bine sa detectez si sursa de mizerie.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtulea
post 10 May 2005, 14:02
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 392
Joined: 11 April 05
From: Ploiesti (Alba-Iulia)




QUOTE(Lacaru @ 10 May 2005, 12:56)
Am lichid Lifrom (parca e DOT3). Da de unde vine mizeria asta? Ar fi bine sa detectez si sursa de mizerie.
*



Mizeria poate sa vina din pompa de frana, circuitul franei (tevi) si pistonase. Ca sa scapi de ea spala instalatia cu lichid de frana.
Pune DOT4, e cel mai bun lichid de frana.

This post has been edited by rtulea: 10 May 2005, 14:02


--------------------
Dacia Logan sept 2006, Laureate 1,6 - PH-78-UTU
Do not try to forget your past, IT made you what you are!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut232
post 10 May 2005, 20:08
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 331
Joined: 10 March 04




ocheselionut mai traiesti frate?sau vorbim singuri?
sa stii ca avem multe probleme despre care sa discutam...
sau nu mai raspunzi ca ai patit-o cu franele? huh.gif


--------------------
Logan 1.4 MPI 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi_21us
post 10 May 2005, 23:52
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 274
Joined: 5 March 04
From: Brasov




salut.am si eu o problema.postez si eu aici ca sa nu mai deschid alt topic daca nu se supara ocheselionut.imi merge infranata roata stanga fata si miroase fff tare a placute si se incinge janta de nu poti sa tii mana pe ea.placutele sunt noi.aerisirea e facuta cum trebe.pompa noua.pedala este destul de tare.la prima pedala mi se blocheaza toate 4 rotile.faran de mana am.si trage ff greu masina.abea daca pot sa ii dau a 4-tra.
ce credeti ca poate avea?mi-am facut programare la service la TESS pt joi dimineata.sper sa fie numai pistonasul de curatat.


--------------------
Fiat Albea 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtulea
post 11 May 2005, 07:45
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 392
Joined: 11 April 05
From: Ploiesti (Alba-Iulia)




QUOTE(cristi_21us @ 10 May 2005, 22:52)
imi merge infranata roata stanga fata si miroase fff tare a placute si se incinge janta de nu poti sa tii mana pe ea.placutele sunt noi...si trage ff greu masina...abea daca pot sa ii dau a 4-tra...sper sa fie numai pistonasul de curatat.
*



Daca ai inlocuit placutele este normal sa se incalzeasca roata pana cand se rodeaza putin functie de santurile de pe discul rotii. Ca si remediu rolleyes.gif (eu am patit la fel ca tine) eu am batut un pic in etrier ca sa intre mai spre roata. Explicatia pe care mi-am dat-o este ca etrierul sta prea fix si placutele nu se indeparteaza de disc. Incearca si vezi.


--------------------
Dacia Logan sept 2006, Laureate 1,6 - PH-78-UTU
Do not try to forget your past, IT made you what you are!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th June 2025 - 21:18
Forum Renault