problema enervanta, alternator, fise, platina etc
![]() ![]() ![]() |
problema enervanta, alternator, fise, platina etc
roakru |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 28 June 10 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310 CL
1987 la avatar e imortalizata prima mea lectie de reglat avans, de la un mosulica care l-am gasit urcand pe transfagarasan.
|
|||
Alex4u |
![]()
Post
#2
|
![]() Ultima scursura' umana Group: Members Posts: 2.131 Joined: 19 March 10 From: Scursureștii de Campie ![]() |
eu sunt de parere ca tot vreo dioda din alternator poate fii:-?? ai masurat sa vezi cat baga? la borna bateriei si la releu cand pui frana/cand ai luminile aprinse asa aflii cel mai usor ce poate fii
|
--------------------
EX:DACIA
BERLINA TX
1987 Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese Ex Audi A4 1.6 105 HP Ex Peugeot 206 Ford Focus II 2009. Opel Astra G 1.6 16v |
|
roakru |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 28 June 10 ![]() |
nu am aparat de masura, iar tovarasul care are aparat e plecat.
edit: am stat si am luat un releu de incarcare de la un prieten, tot la fel face. am dat alternatorul jos, am verificat diodele (ca in manual), carbuni toate bune si frumoase, curatat toate contactele de la alternator pana in baterie, tot la fel. am ramas fara idei ![]() This post has been edited by roakru: 10 Sep 2010, 19:11 |
--------------------
dacia
1310 CL
1987 la avatar e imortalizata prima mea lectie de reglat avans, de la un mosulica care l-am gasit urcand pe transfagarasan.
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
roakru |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 28 June 10 ![]() |
am o alta problema, la motor acum. o accelerez usor nu brusc si incepe motorul sa mearga intrerupt pentru un scurt moment, imi face asa si daca o tin constanta. mai incolo o sa schimb bujiile, o sa fac din nou avansul ( ma invatat un nene batran sa il reglez la semnul dupa volana(daca am zis bine)), o sa verific platina, dar am pus una noua acum o saptamana, fara lera, am dat jos capacul de delcou, iar platina era lipita de chestia aia metalica din care relgezi distanta si am pus platina noua, chestia metalica noua si am apropiat-o pana cand sa lipit de platina, am pornit motorul si merge perfect rotund, am testat-o la viteza si mergea bine. E bine cum am facut?
|
--------------------
dacia
1310 CL
1987 la avatar e imortalizata prima mea lectie de reglat avans, de la un mosulica care l-am gasit urcand pe transfagarasan.
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
cu asta trebuia sa incepi, distanta la platina se pune deschisa la maxim sa fie 0,4 mm, apoi avansul
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
roakru |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 28 June 10 ![]() |
am facut o lera de 0.4 mm, am reglat platina, am schimbat bujiile(bosch 0.7 mm, sunt bune?), am facut avansul(cu semnul pe volanta), m-am dat o tura mica cu ea si nu mai facea, DAR ma enerveaza, de cand mi-am facut avansul la volanta cand o accelerez mai brusc imi da putin in bot, tremura si pe urma se tureaza. a umblat un "meserias" la aer si debit de benzina si de atunci imi face asa. astept raspunsuri.
multumesc anticipat! edit: am facut o plimbarica cu batranica si tot la fel imi face, imi merge putin intrerupt, in special cand urc un deal. ce sa verific? This post has been edited by roakru: 11 Sep 2010, 15:33 |
--------------------
dacia
1310 CL
1987 la avatar e imortalizata prima mea lectie de reglat avans, de la un mosulica care l-am gasit urcand pe transfagarasan.
|
|
xrt3xrt3 |
![]()
Post
#8
|
![]() o721 380 039 www www www N-am Stare!!! .Ro Group: Members Posts: 117 Joined: 10 February 10 From: Ploiesti-Bucuresti ![]() |
roakru
pe partea de aprindere, lasa platina i-ati o aprindere cu senzor Gotronic, schimba sfintele fise de urziceni cu ceva Tesla sau chiar beru, iar bujiile pune-ti macar brisk, daca nu denso/ beru /eqviem. cat despre partea cu alternator... e 15 ron un aparat de masura.. fa ce scria omul ala la masuratori, dar masoara si cu motorul rece si dupa o juma de ora demers cu masinuta... s-ar putea sa ai ceva pe la rotor... iti zic asta ca si eu tot probl asta o am si o aman de luni de zile... daca esti din ploiesti te ajut eu cu multimetru.. multa bafta... LE referitor la avans-volanta, in general la dacie dupa ce lai fixat la volanta ii mai dai putin pana o simti tu cum merge rotund.. iar tremuratulla accelaerare e din cnc lasa plutitoru mai sus This post has been edited by xrt3xrt3: 12 Sep 2010, 19:20 |
--------------------
Dacia
1310 pe GPL
1998
- DB 05 MBI
|
|
roakru |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 28 June 10 ![]() |
am umblat la cnc, era cam dereglat. aveam inchis 11mm si deschis 16mm. l-am facut ca in carte 7mm inchis, 13 mm deschis. problema la lumini am observat azi ca a disparut
![]() @xrt3xrt3- stau in baicoi, posibil maine sa trec la facultate la upg. edit: uitasem... la rece sau la cald, o las la relanti si cand o accelerez brusc, se intrerupe nitel si pe urma urca in ture. This post has been edited by roakru: 13 Sep 2010, 14:29 |
--------------------
dacia
1310 CL
1987 la avatar e imortalizata prima mea lectie de reglat avans, de la un mosulica care l-am gasit urcand pe transfagarasan.
|
|
xrt3xrt3 |
![]()
Post
#10
|
![]() o721 380 039 www www www N-am Stare!!! .Ro Group: Members Posts: 117 Joined: 10 February 10 From: Ploiesti-Bucuresti ![]() |
cnc- daca nivelul e prea mic de la o anumita viteza/turatie ramai fara benzina ( ca si cum ai face pana prostului) daca eprea mare ti-o ineaca. curge pe la garnitura(la fel se intampla si cand nu inchide poanto-ul)
frana- nustiu ce plosca zicea omu ala dar dak e vb de servo frana acolo nu e vb de compresie ci de vacuum- de unde si denumirea de pompa vacuumatica; din ea este scos aerul cu ajutorul motorului-galeriei, asa ca verifica sa ai traseul intre galerie si servo etans, dar ca idee e normal sa scada putin turatia... doar si pt ca se aprind becurile pe spate... ziceai k ai probl cu alternatoru... pompa benina... ulei poate sa iti curga pe la imbinarea dintre motor sau imbinarea cu "clopotelul" garnitura de jos, dak te deranjeaza scurgetea ia-ti garnituri noi, un tub de silicon rosu si ai rez cu 20 lei zici ca tot iti da in nas, curata pompa de benzina, sufla cu o pompa de roti pe tur iar daca teava propriuzisa de din fie si nu din Cupru puneti un filtru la rezervor pe furtunasul care leaga teava de tur si teava de la rezervor... asta a fost prima mea problema la dacie 3 mecanici s-au chinuit cu ea pana am pus filtru ala... stii tu... schimba jiglere, poantou, desfunda carburator, mangaie.. adus flori.. acadele.. |
--------------------
Dacia
1310 pe GPL
1998
- DB 05 MBI
|
|
roakru |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 28 June 10 ![]() |
o alta problema, la electromotor, acum vro 3-4 luni am schimbat bendixul cu unul nou(firma no name, era doar intr-un plastic sigilat si atat, pret 16 roni) l-am pus pe asta nou toate bune si frumoase pana acum luna, nu mai sarea pe coroana, ma uit la electromotor si am vazut un surub slabit, din cate stiu din surubul ala reglezi cum sa sara pe coroana, l-am strans a mers perfect. azi nu mai sarea deloc, ma uit la surub era strans. Nu stiu ce sa ii mai fac. Ideei?
cu bateria si alternatorul. bateria cu motorul oprit 12.85v, relatii 14.4, in ture 14,4, consumatori relanti 14.3, in ture 14,4. releu electornic. dar tot mai sunt zile in care imi scade intensitatea la lumina, nu mereu, cand ii pica ei pata. cu servofrana, tot la fel, cand ii pica pata, apas pe pedala si da sa moara motorul, cum ridic isi revine. edit: am rezolvat cu pompa de benzina sa nu mai piarda ulei, am pus-o pe cea veche, cu supape noi. imi pierdea pe la inbinarea cozii cu corpul pompei. edit: mersi, o sa stau maine sa verific electromotorul si instalatia electrica. Inca ceva, o mica lamurire cu privire la montarea acestui releu releu.JPG ( Size: 9.28k ) Number of downloads: 909 din cat ma duce pe mine capul, sa vin cu + de la baterie, trecut prin intrerupator si pus la mufa 30 de la releu si proiectoarele puse la oricare din restu si - ori pe caroserie ori cu fir in paralel la minus baterie. accept orice alta varianta de montare. This post has been edited by roakru: 5 Nov 2010, 16:47 |
--------------------
dacia
1310 CL
1987 la avatar e imortalizata prima mea lectie de reglat avans, de la un mosulica care l-am gasit urcand pe transfagarasan.
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
daca bobina cupleaza (porneste motorul) , si nu sare bendixul , posibil sa fie furca rupta
la alternator daca scoate tensiunile alea e mai mul t decit ok e perfect , vezi sa nu fie vre-o legatura slaba pe undeva , traseul este baterie , alternator , bloc de lumini , contact electric , instalatie |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
roakru |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 28 June 10 ![]() |
si inca o problema, imi stau cam in de 3-4-5 sec becurile in bord, din cate am mai citit pe aici, poate sa fie ori pompa de ulei ori axul de la delcou. Ma gandeam sa schimb eu axul, dar as vrea detalii amanuntite cu schimbarea lui. am citit niste posturi dar nu prea am inteles
![]() |
--------------------
dacia
1310 CL
1987 la avatar e imortalizata prima mea lectie de reglat avans, de la un mosulica care l-am gasit urcand pe transfagarasan.
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
poate fi sonda sau uleiul , nivel insuficient in baie , o masurare a presiunii ar fi ok
axul la pompa se schimba cu tot cu pompa , pentru asta se da baia jos , pinionul la pompa se poate schimba acel pinion antreneaza pompa de ulei si delcoul , asa ca mare atentie cum umbli pe acolo , initial se aduce motorul la semn , se memoreaza pozitia distribuitorului (luleaua) , se scoate delcoul , cu un surub de 10 mai lung parca se infileteaza si se trage afara , celalalt pinion se monteaza identic , dupa ce se monteaza pinionul se veifica pozitia distribuitorului sa fie in aceeasi pozitie ca la inceput |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
mecanick_maverick |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 462 Joined: 10 April 09 From: Madrid ![]() |
QUOTE(roakru @ 5 Nov 2010, 11:38) o alta problema... Inca ceva, o mica lamurire cu privire la montarea acestui releu releu.JPG ( Size: 9.28k ) Number of downloads: 909 din cat ma duce pe mine capul, sa vin cu + de la baterie, trecut prin intrerupator si pus la mufa 30 de la releu si proiectoarele puse la oricare din restu si - ori pe caroserie ori cu fir in paralel la minus baterie. accept orice alta varianta de montare. Cam gresit calculul täu . Solutia corectä aici |
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|
Tudor Badescu |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 17 December 09 ![]() |
Roakru,am vazut acum primul post din topic.Teul pe care l-ai aratat in foto e teul ce contine duza si pe ramura laterala economizorul de benzina.Are o supapa cu arc ce introduce aer in galeria de admisie cand creste acolo depresiunea,in frana de motor,dezamorsand circuitul de ralanti.Daca e mizerie,se poate bloca pe partial deschis si saraceste anapoda amestecul de ralanti si cel de progresie.Rezulta mers neregulat sau chiar oprirea motorului.
|
--------------------
dacia
1310,
1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
|
|
roakru |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 28 June 10 ![]() |
bun. azi am schimbat garniturile la baia de ulei, pus ulei 3 litri marca TOTAL 15w40, schimbat si filtru. Lasat vro juma de ora pentru a se usca bine siliconul negru, pornit motor, in vro 5 secunde sau stins becurile si a crescut presiunea la 6(rece), si 3 la relanti la cald. dupa vro 2 ore sa plec cu masina, a pornit imediat, si am stat vro 4 secunde sa se stinga becurile. Nu stiu ce sa ii mai fac.
edit: pompa este originala, 11-1987 This post has been edited by roakru: 9 Nov 2010, 19:06 |
--------------------
dacia
1310 CL
1987 la avatar e imortalizata prima mea lectie de reglat avans, de la un mosulica care l-am gasit urcand pe transfagarasan.
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
poate sa fie supapa de la filtrul de ulei , coboara tot in baie si dureaza pina se amorseaza
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
roakru |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 28 June 10 ![]() |
filtru de ulei este cel care mi la dat la pachet cand am cumparat ulei, scrie P800 pe el, habar nu am...ce filtru imi recomandati?
|
--------------------
dacia
1310 CL
1987 la avatar e imortalizata prima mea lectie de reglat avans, de la un mosulica care l-am gasit urcand pe transfagarasan.
|
|
bashtalu |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.051 Joined: 9 September 06 From: Bucuresti ![]() |
mann
|
--------------------
Audi
A4
2005
|
|
roakru |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 28 June 10 ![]() |
dau dintr-o problema in alta
![]() acum, iar face figuri cu luminile. Cam ce si simptome are incarcarea, daca condesatorul dupa alternator nu mai functioneaza la parametri care trebuie? nu am aparat de masura la dispozitie. |
--------------------
dacia
1310 CL
1987 la avatar e imortalizata prima mea lectie de reglat avans, de la un mosulica care l-am gasit urcand pe transfagarasan.
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Condensatorul ala e pt deparazitare. Daca e in scurt sau partial scurt scade tensiunea.
Daca am inteles bine la tine la relanti scad luminile si incarcarea. Ia incearca sa strangulezi furtunul dintre servofrina si galerie. Daca relantiul creste si luminile isi revin, de regula simeringul de pe axul servo distrus. Nu prea se gaseste, uneori se improvizeaza din ceva covor din cauciuc si doua preducele. Daca ai noroc, poate mai gasesti kit de reparatie servofrina. Sau, daca ai si bord Cn cu capsule vacuumatice, poate una din ele e neetansa si pe la ea "trage aer fals".. Apoi, masoara si tensiunea de incarcare. Recomand releu electronic cu fir de referinta. Eventual fulie mica pe alternator... Nivelul, amestecul, ai mai multe de verificat. Ia-o incet si pe rind. This post has been edited by diaconuliviu: 10 Nov 2010, 13:51 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
roakru |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 28 June 10 ![]() |
un raspuns rapid va rog frumos, sa presupunem ca sa ars selenoidul( bobina de la electromotor, care se misca cand ii dau curent, chestia aia de se prinde in 4 suruburi), este posibil sa nu dea curent la rotor ca sa il roteasca?....adica dau cheie se aude niste tacaneli (ca de releu) si selenoidul nu sare, rotorul nu se invarte.
|
--------------------
dacia
1310 CL
1987 la avatar e imortalizata prima mea lectie de reglat avans, de la un mosulica care l-am gasit urcand pe transfagarasan.
|
|
ursu_florin2002 |
![]()
Post
#24
|
![]() Administrator Group: Members Posts: 279 Joined: 4 April 08 ![]() |
Ai verificat carbunii ? (perii colectoare). Posibil sa fie dus starterul. Gasesti ieftin in dezmembrari ( cam 20 lei).....mai verifica si furca....na , e plastic , se mai rupe. Vezi daca ai si bucsa de reglaj la prinderea electromotorului pe motor (este la una din cele 3 gauri). Oricare din ele poate fi de vina.
Mai poti curata si acele canale ( santuri) de pe rotor....Da-l jos , pune-l direct pe baterie si verifica-l....nu-i mare lucru , si se vede din prima. This post has been edited by ursu_florin2002: 10 Nov 2010, 16:51 |
--------------------
Renault
Symbol
2008 - 1,4 8v
|
|
roakru |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 28 June 10 ![]() |
am pus selenoid nou, si nimic tot la fel...tacane releul si atat, nici un semn de viata. am pus pe alt releu nimic la fel.
edit: maine fac rost de vro 3 electromotoare( nu le stiu starea de functionare)... alta intreabare: Sa zicem ca e bobina la rotor in scurt, asta ar insemna sa nu functioneze, nici selenoidul(starterul, cum so numi)? edit: @diaconuliviu - o sa incerc maine dupa ce fac electromotorul ceea ce ai zis tu. Bordul este original, scoica sau cum se zice. This post has been edited by roakru: 10 Nov 2010, 18:23 |
--------------------
dacia
1310 CL
1987 la avatar e imortalizata prima mea lectie de reglat avans, de la un mosulica care l-am gasit urcand pe transfagarasan.
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
ia vezi periile daca nu cupleaza , poate reusesti sa il repari singur
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
roakru |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 28 June 10 ![]() |
bunnnn, electromotor facut, din 3 electromotoare am facut 1 bun( pentru cat timp, habar nu am).
Astazi, in lipsa de ocupatie, ma manca pe mine sa ii fac o aerisire, deoarece nu am mai umblat la frane de vro 4 luni si simteam ca e pedala cam jos si moale. Zis si facut, sun un tovaras, l-am pus la volan, am pornit motorul, si tipam la el sa faca pedale(asa ma invatat un nene). Am facut aerisirea, am constatat ca un purjor/aerisitor cand faceam pedale mai scotea cate o picatura de lichid, in spate, asta o sa rezolv maine cand ma duc sa cumpar unul nou. Acum sa ajungem la ce e mai interesant, de cand am luat masina cand franam se auzeau troncanituri pe spate( la tamburi) nu erau asa deranjante, nu se auzeau asa tare. Acum juma de ora am plecat cu masina, apas pe pedala si ma bucuram ca tine sus si bine ![]() Din cate stiu, sunt tamburi mari, si cilindri de break ceva de genu, ma pus un mester sa cumpar, dar i-am cumparat degeaba ca nu ia pus. Si vreau sa va mai spun ca habar nu am sa reglez saboti sau cum se numeste, tot ce pot sa va zic, ca in mod sigur nu sunt reglati cum am citit pe forum, adica sa se frece nitel de tambur. Mai stiu ca am sistem cu autoreglaj ![]() Ceea ce vreau eu, niste detalii : - cum sa reglez distanta intre tambur si segmenti de frana - cum sa schimb segmenti de frana. Daca se poate, cu lux de amanunte, eventual si poze. De genu, 1. scoti cricul din masina. 2. scoti manivela. 3. pauza de tigara ca ai obosit. 4. slabesti piulitele de la prezoane.....etc. Am cam exagerat. Multumesc anticipat! ![]() |
--------------------
dacia
1310 CL
1987 la avatar e imortalizata prima mea lectie de reglat avans, de la un mosulica care l-am gasit urcand pe transfagarasan.
|
|
ghitza |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
e autoreglaj acolo,adica e cu clicket si atata se desfac pan ating in tamburi.Dai roata jos .scoti tamburu(ma gandesc ca asta stii)si cum te uiti la saboti in dreapta ai un sistem de parghie care calca pe un pinten cu zimti pe el.Acuma ai sa vezi ca daca dai de parghie inspre dreapta cu surubelnita ceva o sa faca click,click si se desfac saboti,atata ii desfaci pana intra putin fortat tamburu,adica ,dai un click pui incerci sa pui tamburu si tot asa pana intra putin fortat.Te uiti sa ai arcurile de la clopotei care tine saboti apropriati de platou,si sa nu ai scurgeri de lichid
12 Nov 2010, 19:33: te mai uiti daca tot ai desfacut si la cablul de frana ,el trece prin tendon di pe urma ajunge la saboti,E acolo unde intra prin tendin are o bucsa de cauciuc care o pui corespunzator altfel nu tine bine frana de mana(ai grija sa nu o rupi ce baga al dracu de nasol)si e FOARTE IMPORTANT sa nu fie unsi saaboti sau tamburii,bafta si sper sa fi inteles This post has been edited by ghitza: 12 Nov 2010, 18:33 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
roakru |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 28 June 10 ![]() |
@diaconuliviu - am sugrumat furtunul care intra in plosca de servofrana si turatia a scazut...este de bine sau de rau?
@ghitza - mersi pentru sfaturi, dar tot am stat o jumate de ora cu surubelnita in mana si ma uitam ciudat de ce parghie sa dau, dar intr-un final am nimerit(din greseala) alta problema: am facut aerisire, lichid nu pierde, am iesit sa testez. La primul test 40km/h, 2 persoane, am adus-o la 0 repede(dupa parerea mea, perfect), a scartait odata si scurt rotile dupa fata amdoua si pe urma lin, oricum nu am apasat la fund pedala si ca "ciobanu". Al doilea test 60km/h, singur in masina, apasat ca "ciocanu" portiune de asfalt cu putin nisip, sa blocat o roata pe fata dreapta (cum stai la volan), pe urma o portiune de asflat curat, sa blocat tot dreapta. Acum vro 4 luni, discuri noi, si un etrier pe stanga, placute noi si cam atat. Cam ce sfaturi imi puteti da sa remediez problema, macar daca se blocheaza sa se blocheze amandoua sa nu am surprize cum am avut iarna trecuta sa fac patinaj artistic pe zapada dupa o frana brusca. STIU nu sariti in cap, trebuia frana de motor, dar eram incepator si ma cam batea dacia ![]() |
--------------------
dacia
1310 CL
1987 la avatar e imortalizata prima mea lectie de reglat avans, de la un mosulica care l-am gasit urcand pe transfagarasan.
|
|
ghitza |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
pai poate mai ai aer in instalatie,ai aerisit bine?
vezi la roata care nu infraneaza dc nu face asta,dar posibil sa mai ai aer la acea roata |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 22:56 |