DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Porneste greu dimineata

cristian8905
post 4 Dec 2010, 23:04
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 10 December 09




Salut,am si eu o dacie 1310 din 99 si nush c naiba are diminetza cand vreau so pornesc imi porneste foarte greu.....a 3 a 4 a cheie.....si nush din ce cauza.....pt ca dupa c o pornesc dimineatza dupa accea pornsete f usor "numai ii areti cheia" si porneste.....si chiar nu stiu d unde sa iau problema....daca stie cineva care ar fi buba....va rog sa imi spuneti si mie....tin sa mentionez ca nu a pornit dintotdeauna asa rau....doar acum d vro luna o luna si ceva.....ms si astept rasp vostru

This post has been edited by Ov: 6 Dec 2010, 14:39


--------------------
Dacia Dacia 1400
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 5 Dec 2010, 00:15
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




verifica dimineata inainte sa dai cheie ca daca tragi putin acceleratia la carburator ai benzina?scoate burduful de pe carburator si asa o sa vezi.cred ca pompa nu tine benzina la tine dupa mai mult timp


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BH 90 PUP
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
N E S
post 5 Dec 2010, 00:32
Post #3


Big Daddy


Group: Members
Posts: 672
Joined: 11 April 09
From: Constanta




Vezi tu cristian, parerile sunt impartite. Inchipuie-ti ca eu ma confrunt cu problema asta de 2 ani de zile de cand masina e sub aripa mea. Unii zic ca e de la pompa de benzina, altii carburatorul, unii zic aprinderea...am incercat zeci de mii de metode de pornire, cu un sprit, cu doua...are zile cand o ia la prima, are zile cand ia la a 5-a. Nu stiu ce sa spun, eu am luat bujiile la schimbat, platina, lulea, capac delco, fise, reglat avans, reglat carb, si unele dimineti toot asa face. De site si alte curatiri nu mai zic.
Daca poate totusi cineva sa dea un sfat, e binevenit biggrin.gif
Drumuri bune sa avem!


--------------------
Dacia 1310L 1999
I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristian8905
post 5 Dec 2010, 00:39
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 10 December 09




si eu am incercat treaba aia cu trasu socului pana la jumate,unpic,detot,dau si cate o pedala doua inainte sa o pornesc,dar tot aia e acum o sa schimb platina sa vad c o sa se intample daca nu merge cu aia o sa incerc sa mai reglez avansul desi d acolo nu cred ca e vro problema caci dupa c porneste merge f bine.........e posibil sa fie si de la aer????


--------------------
Dacia Dacia 1400
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vi_escu
post 5 Dec 2010, 00:59
Post #5


Membru somnambul


Group: Members
Posts: 1.996
Joined: 13 November 04
From: republica procurorilor




Asa a facut si vara sau doar acum cand e rece?
Inainte sa o pornesti da de cateva ori la coada pompei (cama). Daca dupa asta porneste fara probleme inseamna ca pierzi pe undeva benzina din carburator.


--------------------
Logan ABS plus 1,6MPi . 2007
Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pitzu
post 5 Dec 2010, 01:04
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 26 November 10




incercati sa o porniti fara sprituri,uitati-va la bujii dak nu-s ude dimineata..poate curge benzina pe langa garniturile de la carburator...
a mea o pornesc fara soc si fara sprit k se inneaca daca dau...
o varianta ar mai fi sa aveti in carburator nivelul mic si dimineata o ia greu pana ii vine benzina mai multa...doar o parere


--------------------
dacia 1310 95
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristian8905
post 5 Dec 2010, 01:17
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 10 December 09




nu am cam la pompa d benzina e deaia automata....am incercat si fara sprituri nu o ia.....c nam incercat sa ma uit daca dimineatza e uscat carburatorul sau nu.....o sa ma uit si la treaba asta cu carburatorul.....mai astept si alte pareri.

5 Dec 2010, 01:17:
cama.....si nu facea si azivara tot asa treaba asta mio face acum d vro luna si ceva.

This post has been edited by cristian8905: 5 Dec 2010, 01:17


--------------------
Dacia Dacia 1400
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
N E S
post 5 Dec 2010, 09:01
Post #8


Big Daddy


Group: Members
Posts: 672
Joined: 11 April 09
From: Constanta




Vara e lege la mine ori una ori doua chei trebuie sa dau. mai mult nu ca stia ca ii dau foc. Am incercat acum doua zile o chestie discutata pe aici, si anume sa vin cu un set de bujii din casa, si sa le pun in locul celor care le am deja pe masina. Asta ca sa elimin condensul. Tot asa facea. Garniturile de la carburator sunt noi, si capacul strans destul de bine. acum...nu stiu ce poate avea. Cert e ca m-am obisnuit.
Partea care ma uimeste este ca dupa ce se incalzeste un pic, merge atat la relanti cat si in sarcina de-ti vine s-o mananci. De pornit nu mai zic, nici nu cobor din casa ca si porneste smile.gif))


--------------------
Dacia 1310L 1999
I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pitzu
post 5 Dec 2010, 09:29
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 26 November 10




iti spun eu de la cei ......
schimba bobina de inductie si condensatorul si o sa vezi k porneste usor..bobina cand se incalzeste merge usor.....cand e rece da scanteie putin si de aia porneste greu


--------------------
dacia 1310 95
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 5 Dec 2010, 09:55
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Pentru a nu va mai lega de ce nu trebuie, va propun sa dati capacul de la carburator intr-o parte, scoateti furtunul de benzina da la capac, si bagati un surub in capatul lui, pentru a nu curge cand motorul porneste.Porniti motorul fara capac, dar nivelul sa fie normal. Va va iesi din cap ideea cum ca n-ar fi buna garnitura.
Iti porneste prost dimineata, pentru ca nu o lasi unde-i place ei. Dormi si tu diseara pe casa scarii (daca stai la bloc), si sa-mi spui cum te scoli dimineata. Si fiarele vorbesc. Nu e gluma si nu fac misto (nu-mi sta bine sa fac misto cand nu-i de gluma),dar va trebui ca masina s-o lasi seara, undeva ferita de curentii de aer (reci) , umezi, pentru ca toate piesele sunt pline de condens dimineata, si scanteia, numai la bujie nu e. In rest , peste tot. Du-te dimineata, inainte de a o porni, sterge cu o carpa absorbanta (sau libres), fisele, bobina, capacul la delcou si p-afara si interior, pana raman uscate, sau incalzeste-le cu un pistol de aer cald sau uscatorul de par. Te vei convinge ca nu o lasi unde ii place. Seara, motorul fiind cald, oprindu-l in calea curentilor umezi (ceata, burnita...), are toata placerea sa se scufunde intr-o baie umeda, care sa te satisfaca dimineata. Lipsa scutului, a unor aparatori laterale (din plastic sau cauciuc) in zona planetarelor, duc la si mai mari depuneri de roua pe motor. Incearca intr-o seara sa o lasi cu botul intr-un perete(fara sa-l atingi), si daca se poate sa fie aparata si din lateral, macar pe o parte. S-ar putea sa ramai surprins. Problema principala e la capacul delcoului. Incearca cu o gaura mai mare, si inca alta pe partea opusa, pentru a se aerisi mai bine interiorul. Sau astup-o pe cea existenta. Asta cu gaura, e numai o ideie, care mie mi-a mers.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristian8905
post 6 Dec 2010, 01:15
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 10 December 09




azi m-am uitat la platina....si am masurat dinstanta la ea cu lera(spion)....si am 0.50 e f mult probabil sa fie de acolo nu??....am vrut sa desfac surubul sa o reglez dar nu am putut cu o surubelnita normala...si mai lata in cap nu am momentan.....stiu ca dinstanta la platina tre sa fie 0.45 parca sau 0.40.....care stiti daca poate fi d acolo anuntati-ma si p mine nu sa ma apuc sa desfac aiurea platina.....


--------------------
Dacia Dacia 1400
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 6 Dec 2010, 08:36
Post #12


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




trebuie sa ai 0,4 mm,e posibil sa fie de acolo.


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
N E S
post 6 Dec 2010, 15:46
Post #13


Big Daddy


Group: Members
Posts: 672
Joined: 11 April 09
From: Constanta




Boon, mai expun si eu in continuare. Astazi am dat la automat paana a venit un vecin sa imi dea curent ca nu mai avea vlaga. Avand in vedere ca am verificat tot ce se putea verifica....intreb si eu:
Exista posibilitatea sa porneasca greu din cauza culbutorilor dereglati? si daca da, la cati km sugerati sa ii verific si sa ii reglez?


--------------------
Dacia 1310L 1999
I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 6 Dec 2010, 16:52
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




cu bateria cum stai , ce densitate ai la electrolit?


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
unikat45
post 6 Dec 2010, 21:02
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 375
Joined: 4 May 06




de la culbutori da...a mea a facut asa pina in primavara.. anul curent am facut jocurile 0,2 peste tot... si a mers bine de atunci acu ca a venit iarna mai face figuri...uneori o ia din prima alteori din a treia sau a patra.... de cele mai multe ori dau chei scurte de maxim 8..10 secunde si jonglez cu socul... o idee buna ar fi parcarea mai la dos...dar cu bahluiul la aproximativ 20 m distanta e tot una..e curent si umezeala..oricat as feri-o

o idee buna e montarea unei aprinderi at 011 cu senzor scapam de pierderile de curent prin contactele platinate si restul...
nu stiu inca ce sa fac cu capacul de la delcou si cu depunerile de oxid de pe contactele din interior... am vreo trei feluri in dotare (bosch, beru, metal plast) si toate se oxideaza... pipa.. nu mai zic... oxidul ala se comporta ca un rezistor de multi kohmi..papa din scanteie

pentru cazuri extreme ar fi interesant un uscator la 12V....am una mica de 7 Ah..de ups as putea sa o utilizez

ar fi interesant si o izolatie termica a bateriei... sa nu o ia frigul prea tare


--------------------
Dacia 1310 Dacia 1310 1999 - IS 01882
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 6 Dec 2010, 21:05
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




si la mine e problema oxidul pe capac delcou.am schimbat si fisele..tot asa..ce se poate face?


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BH 90 PUP
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
N E S
post 6 Dec 2010, 22:17
Post #17


Big Daddy


Group: Members
Posts: 672
Joined: 11 April 09
From: Constanta




Pentru bygy007, sincer sa fiu bateria as putea spune ca sa prezinta bine, are un an si jumatate, si nu are decat ochiul magic care este verde inca.
Pentru cei cu, cocleala la contactele capacului delco...am pus capac nou doduco acum 2 saptamani....am si eu 3 contacte coclite....
Culmea stiti care este...anul trecut la -10 grade o lua la a 2-3 cheie...acum m-am chinuit cu ea.
Si imi mentin intrebarea....cam dupa cati km se verifica culbutorii eventual reglati? 1000 e ok?


--------------------
Dacia 1310L 1999
I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rodi
post 6 Dec 2010, 22:29
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 648
Joined: 2 November 10




QUOTE(unikat45 @ 6 Dec 2010, 21:02)


ar fi interesant si o izolatie termica a bateriei...  sa nu o ia frigul prea tare
*



Primul pas ar fi lipire pe baza bacului bateriei a unui material termoizolant. Se face usor, se croieste o placa izolanta , se unge cu silicon si se aseaza bateria pe ea.

De la baza vine frigul principal care omoara bateria, chiar si pe gresia de acasa. Nu mai zic de tabla cu cauciuc a suportului bateriei la masina.


--------------------
--- --- --- - ---
E PUR SI MUOVE (it. - cit.)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
unikat45
post 6 Dec 2010, 22:52
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 375
Joined: 4 May 06




materiale? ce ne recomanzi.. un polistiren extrudat? sa vata minerala..serios ca am de gand sa ii fac..


--------------------
Dacia 1310 Dacia 1310 1999 - IS 01882
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rodi
post 6 Dec 2010, 22:56
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 648
Joined: 2 November 10




Merge si un carton din acela stratificat, foarte gros cu spatii in el (multicelular) sau poate mai au baietii pe aici alte idei...


--------------------
--- --- --- - ---
E PUR SI MUOVE (it. - cit.)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 6 Dec 2010, 23:25
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




daca bateria este buna atunci cauza poate fi

lipsa benzinei in carburator , ceea ce implica mai multe inclusiv pompa

lipsa scinteiei , aprindere defectuoasa

as verifica inainte sa fac ceva dimineata daca sprituieste in carburator , daca nu as pune un dop de sticla de benzina in carburator si as incerca sa pornesc

daca sprituieste atunci as cauta probeme pe la aprindere fise capac etc

verifica si izolatorul de la delco ala unde vine cablul de la bobina


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
N E S
post 6 Dec 2010, 23:30
Post #22


Big Daddy


Group: Members
Posts: 672
Joined: 11 April 09
From: Constanta




of bygy daca erai din constanta te imbogateam....in fine am sa verific cum ai spus tu treaba cu pompa de benzina....inca un lucru ar trebui sa stii...am o aprindere electronica dinaia neagra...Malvina....sincer sa fiu nu stiu cum se comporta atunci cand nu mai functioneaza...


--------------------
Dacia 1310L 1999
I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallyyy
post 6 Dec 2010, 23:55
Post #23


Dacia Clubber


Group: Members
Posts: 2.385
Joined: 13 December 07
From: Pitesti




Va complicati prea mult , ma refer la verificat carburatorul si garnituri etc.,daca ala 'benzineste' e ok,a dracu dacie stiu pe altii de ii dadeau benzina cu seringa la pornire,eu unul am exclus intotdeauna ca problemele de pornire sa fie din carburator,rareori sa se intample din el , in cele mai rau caz sa o inneci din carburator..... probleme voastre se trag strict de la aprindere verifcati platina ,fise ,buji si cel mai important bobina de inductie , ca si o recomandare pentru temperaturile astea din ce in ce mai joase sa aveti BATERIE NOUA ......culbutorii reglati ca la carte ,facuti de un mecanic , nu de toti priceputii .Masina trebuie sa porneasca la prima cheie .In 90% din cazurile de pornire e din aprindere (deh ce sa-i faci asa e pe dacie defectuoasa) ,in restul cazurilor din carburator ,membrane ,garnituri etc

This post has been edited by vallyyy: 6 Dec 2010, 23:56


--------------------
Dacia 1300 Fost dacist
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 7 Dec 2010, 00:06
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




eu faceam asta radmasa.gif ca nu aveam benzina in rezervor ca sa ajut la pornire , aveam o gaura in gitul ala de la carburator de plastic sa ajut la pornirea pe gaz laugh.gif

N E S poate sa fie si aprinderea cu probleme , icearca odata si fara ,la mine se dusese condesatorul din ea , pornea bine dar nu avea forta intrerupea in mers incearca daca e cu un condesator clasic intre - bobina indictie si masa , adica acolo unde vine firul de tirometru si masa , vezi la capac ploturile sa nu fie fisurate esye suficient o fisura mica si neagra ca sa o ia aiurea scinteia

This post has been edited by bygy007: 7 Dec 2010, 00:10


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iordache ionut lucian
post 7 Dec 2010, 10:37
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 69
Joined: 30 November 10




pt toata lumea distanta la bujii si la platina se regleaza in functie de raportul de compresie pe fiecare cilindru asa scrie la carte . da cum la dacie se stie ca nus doua lafel incercati sa reglati bujiile la 06 si platina la 04 . si ce daca nu o ia din prima cheie nu e problema daca mere masina bine cnd e motoru cald lasati masinile in pace daca merg nu umblati la ele e nomal sa nu porneasca dimineata ca se face condens in motor


--------------------
Dacia si Audi Dacia 1410 BREAK Audi 80 1,6td 1999 break 1990 80 1,6 td - IF 28 JSM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rodi
post 7 Dec 2010, 10:44
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 648
Joined: 2 November 10






--------------------
--- --- --- - ---
E PUR SI MUOVE (it. - cit.)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
N E S
post 7 Dec 2010, 21:38
Post #27


Big Daddy


Group: Members
Posts: 672
Joined: 11 April 09
From: Constanta




Nu zic ca as avea vreo problema cu faptul ca ia 2 chei sa porneasca....chiar imi convine ca prima cheie rupe pelicula de ulei. Dar da-o in doamne iarta-ma sa dau ca nebunu 10 chei dimineata nu e prea frumos. Am un vecin cu o dacie din 82. Nimic modificat la ea, doar intretinuta excelent, ca de, e pensionar omu si sta mai toata ziua p'acasa. Mereu cand ne intalneam diminetile, a mea lua 6 chei, a lui pornea din a doua fara mare chinuiala.
N-am pretentii sa se comporte ca vreun Bugatti dar nici ultima roaba de pe lume totusi

P.S. bygy cred ca am rezolvat intr-un fel problema, cred ca de la capacul delco era. L-am pus pe cel vechi inapoi, tot doduco, si acum se simte altfel la pornire. sa vad maine dimineata cum e

This post has been edited by N E S: 7 Dec 2010, 21:40


--------------------
Dacia 1310L 1999
I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallyyy
post 8 Dec 2010, 07:22
Post #28


Dacia Clubber


Group: Members
Posts: 2.385
Joined: 13 December 07
From: Pitesti




QUOTE(N E S @ 7 Dec 2010, 21:38)
Nu zic ca as avea vreo problema cu faptul ca ia 2 chei sa porneasca....chiar imi convine ca prima cheie rupe pelicula de ulei. Dar da-o in doamne iarta-ma sa dau ca nebunu 10 chei dimineata nu e prea frumos. Am un vecin cu o dacie din 82. Nimic modificat la ea, doar intretinuta excelent, ca de, e pensionar omu si sta mai toata ziua p'acasa. Mereu cand ne intalneam diminetile, a mea lua 6 chei, a lui pornea din a doua fara mare chinuiala.
N-am pretentii sa se comporte ca vreun Bugatti dar nici ultima roaba de pe lume totusi

P.S. bygy cred ca am rezolvat intr-un fel problema, cred ca de la capacul delco era. L-am pus pe cel vechi inapoi, tot doduco, si acum se simte altfel la pornire. sa vad maine dimineata cum e
*




Lasa ca mai aveam si eu un vecin cu o dacie mai noua si el o incalzea 10 minute si ii murea apoi , si eu ma urcam in a mea ,socul tras , doua sprituri , cheie si plecam ( si a mea era vechitura fata de a lui din toate punctele de vedere) , dar aveam reglata aprinderea ca la carte , baterie noua si carburatorul fiert si bibilit


--------------------
Dacia 1300 Fost dacist
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cielo99
post 8 Dec 2010, 08:11
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 478
Joined: 21 November 10




Pentru cei care va oxideaza contactele la capacul de delco, verificati daca la delco sunt de aluminiu(albe) si la fise de alama(galbene) si protectia aia de cauciuc de pe fisa nu etanseaza perfect sa nu primeasca aer aveti 90% sanse sa oxideze.


--------------------
Daewoo/Peugeot Cielo/307 1999/gle 2003/break - de cluj
[COLOR=blue]Banii in lipsa inteligentei sunt foarte periculosi.[/COLOR]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
unikat45
post 8 Dec 2010, 09:28
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 375
Joined: 4 May 06




cand spuneam de oxidarea la capacele delcou vorbeam de partea de interior...acolo unde practic se transfera scanteia de la pipa catre fisa... acolo oxidul poate genera probleme..
nu zic ca nu ar putea sa oxideze si pe dinafara... adica unde se conecteaza fisa...


--------------------
Dacia 1310 Dacia 1310 1999 - IS 01882
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th June 2025 - 22:16
Forum Renault