Nu trece peste 100km/h
![]() ![]() ![]() |
Nu trece peste 100km/h
croco112 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 29 April 08 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
solenza
2004 prima
|
|||
ovidiu87 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 593 Joined: 18 March 08 From: Resita ![]() |
Injector infundat sau bujie defecta. Ar mai fi si pompa de benzina in ultimul rand...
|
--------------------
Dacia
Solenza Rapsodie
2003
- Numar de Caras "In aceasta lume nimic nu este sigur in afara de moarte si taxe"
|
|
argon |
![]()
Post
#3
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Sau catalizator infundat.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
ramsen |
![]()
Post
#4
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
sau chiar pompa de benzina...
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
canea_dragos |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 660 Joined: 13 April 09 From: Bucuresti ![]() |
Incearca sa-i dai forja schimband pe la 4000 rpm(doar dupa ce se incalzeste motorul) si mergi asa vreo 50 km. Ar trebuie sa se desfunde daca e ceva infundat.
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 Confort
- PH 88 CDM
|
|
aliosha |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 312 Joined: 14 December 09 From: arges ![]() |
daca spui ca la ralanti iti sta frumos atunci io zic cum ca bujiile n-ar avea treaba; iar in ceea ce priveste injectoarele sau pompa de benzina nu am auzit sa dea simptome din astea, dar nu zic sa fie exclus. eu am avut o familia diesel la munca cu motor de 1.9 si avea aceleasi simptome ca si a ta. prima data nu mai trecea de 110, apoi o perioada nu mai trecea de 100 si intr-o zi i-au venit piticii de tot, nu a mai trecut de 60 si a inceput sa dea si apa pe afara. am dus-o la atelier si ce crezi, catalizatorul era spart. sa ne tii la curent cu rezolvarea.
|
--------------------
Renault
Megane 2.2 CC
2008
|
|
alex_DNK |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.795 Joined: 9 May 08 From: Slobozia ![]() |
acceasi problema am avut si eu cu opelul...nu mai trecea de 60. a fost de la catalizator. era infundat
|
--------------------
skoda
octavia
2009
- 87 dnk
|
|
dede_alex_87 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 27 August 08 From: Rm. Vilcea ![]() |
iti spun cum o desfund eu, forja in a 3-a pana la 4500 de ture si o las in frana de motor apoi neschimband viteza, iar cand ajunge pe vreo 2000 de ture ii dau a 2-a. La mine si-a mai dat drumul la puturosenie facand asta, acum eu am zis o parere, tu faci cum crezi.
|
--------------------
Dacia
Solenza
2003
|
|
adi09 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 19 February 11 ![]() |
Aceiasi problema am avut-o si eu la mine nu trecea de 120km era de la catalizator
Ia incearca sa o turezi pe loc sa vezi daca se duce pana la 6000rpm la mine nu trecea de 3500rpm si prostu de la service mi-a schimbat pompa de benzina si degeaba noroc ca a venit un mecanic mai luminat si a scos sonda landa ca sa imi dau seama ca e de la catalizator , scoatei sonda landa si da o tura sa vezi daca trecea de 100km asa iti dai seama ca sa nu dai bani aiurea ca mine ![]() |
--------------------
dacia
solenza/confort
2003
- ------
|
|
croco112 |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 29 April 08 ![]() |
masina mea a fost foarte putin folosita in ultima jumatate de an pentru ca am o masina de servici..............bujiile sunt schimbata in vara si au maxim 1500 de km cu ele.....uleiul la fel.....filtru de aer....
Acum intrebarea care ma pune pe ganduri este UNDE ESTE SITUATA SONDA LAMBDA......pt ca luna trecuta cand erau zapezile alea mari, in fata parcaii mele era zapada multa si inghetata de la deszapezire.....asa ca am dat cu spatele masina fiind parcata cu fata.....si cand am trecut peste zapada, partea de sub motor a cam lovit destul de tare....spun asta pentru ca in acel moment s a blocat alarma......probabil s a lovit firul care este in cutie sau unde se leaga pentru avertizarea sonora cand mergi cu spatele......problema pe care am rezolvat o prin scoaterea sigurantei pe care o avea alarma......si de atunci masina nu am mai folosit o pana aseara..... Nu stiu cat de turata sta pentru ca fiind model Prima nu am turometru..... astept sfaturi in continuare multumesc tuturor |
--------------------
dacia
solenza
2004 prima
|
|
crick |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 666 Joined: 2 January 09 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(adi09 @ 21 Feb 2011, 15:37) Aceiasi problema am avut-o si eu la mine nu trecea de 120km era de la catalizator Ia incearca sa o turezi pe loc sa vezi daca se duce pana la 6000rpm la mine nu trecea de 3500rpm si prostu de la service mi-a schimbat pompa de benzina si degeaba noroc ca a venit un mecanic mai luminat si a scos sonda landa ca sa imi dau seama ca e de la catalizator , scoatei sonda landa si da o tura sa vezi daca trecea de 100km asa iti dai seama ca sa nu dai bani aiurea ca mine ![]() Cred ca te referi la scoaterea mufei cu fire nu la scoaterea sondei de acolo ca altfel o sa cam rasufle nasol... |
--------------------
Dacia Solenza
Scala
2003
- B _____
|
|
solenzoi |
![]()
Post
#12
|
Membru Group: Members Posts: 143 Joined: 11 November 07 ![]() |
Am patit si eu ceva similar in vara. La doua zile dupa ITP ,pe drum drept nu mai tragea de nici un fel, dar la relanti era perfect .Problema a fost la pompa de servo frana , chestia aia mare aflata in spatele vasului cu lichid de frana. Se stricase si placutele de frana nu mai reveneau la locul lor .Initial am crezut ca e catalizatorul dar am avut noroc ca , fiind vara iesea caldura de la frane ca din iad.Dupa simptomele descrise de dvs nu ar fi vorba de de am patit eu dar .... mai stii. O seara buna!
|
--------------------
Dacia
Solenza
2003, Scala
- Cj-75 LAR
|
|
liviu05 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru din Brasov Group: Members Posts: 316 Joined: 7 May 05 From: brasov ![]() |
Ai incercat sa scoti filtrul de aer din circuit?
Este posibil sa nu poata sa respire, sa se sufoce! ![]() |
--------------------
DACIA /Citroen
1300/ Xsara
1978(1989)2003
- BV05PAI
|
|
croco112 |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 29 April 08 ![]() |
hai cu ajutorul posesori de solenza
|
--------------------
dacia
solenza
2004 prima
|
|
ovidiu87 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 593 Joined: 18 March 08 From: Resita ![]() |
Ce ai verificat din tot ce s a zis?Te ai uitat pe sub ea sa vezi daca ai strambat catalizatoru?Noi dam sfaturi, dar daca tu nu te pui sa faci nimic sa eliminam din posibilele probleme, nu te putem ajuta cu adevarat.Ci doar ne expumem fiecare ce ar putea fi.
Ti au spus baietii sa o forjezi un pic, ai facut asta?Daca da ce s a intamplat?vreun efect? |
--------------------
Dacia
Solenza Rapsodie
2003
- Numar de Caras "In aceasta lume nimic nu este sigur in afara de moarte si taxe"
|
|
croco112 |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 29 April 08 ![]() |
m am uitat sub ea.....nu este nimik indoit sau spart......bujiile sunt ok...fisele le am verificat deci sunt bune.......am incercat sa o forjez...daaaar..e foarte greu de dat forja......in treapta a doua la 40km/h se comporta ca si cum se taie alimentarea...si in treapta a treia la 60km/h la fel...duk pedala in fund dar e maxim si ca ture si ca viteza.....si daca o tin asa cateva secunde incepe sa scada viteza si sa mearga sacadat
|
--------------------
dacia
solenza
2004 prima
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(croco112 @ 24 Feb 2011, 16:14) m-am uitat sub ea.....nu este nimic indoit sau spart......bujiile sunt ok...fisele le-am verificat, deci sunt bune.......am incercat sa o forjez...daaaar..e foarte greu de dat forja......in treapta a doua la 40km/h se comporta ca si cum se taie alimentarea...si in treapta a treia la 60km/h la fel...duc pedala in fund dar e maxim si ca ture si ca viteza.....si daca o tin asa cateva secunde, incepe sa scada viteza si sa mearga sacadat 1. invata sa scrii corect. 2. Injector defect sau pompa de benzina. Eu as paria pe pompa de benzina. Vreuna din bujii avea alta culoare decat restul? Daca da, poate e totusi un injector. This post has been edited by bucatzel: 24 Feb 2011, 16:24 |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
wheelman2011 |
![]()
Post
#18
|
traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul Group: Members Posts: 172 Joined: 20 January 11 From: Bucuresti ![]() |
treaba cu catalizatorul infundat poate fi valabila si in cazul asta il dai jos, ii scoti ceramica si apoi il pui la loc si ai rezolvat-o, iar pentru cei care nu stiu unde este plasat va spun ca e chiar sub motor si daca dai scutul jos il vezi imediat arata ca o toba mai mica si de lovit nu prea ai cum ca trebuie sa dai foarte tare si sa faci praf si scutul care il protejeaza. Totusi de la simptomele care le ai tu s-ar putea sa fie si de la pompa de benzina care merge inca dar nu mai asigura un debit suficient in sarcina, de la injectoare nu prea are cum sa fie ca de la alea iti face figuri si in relanti, porneste greu etc. si ca sa probezi pompa poti sa vezi ce debit refulat are aprox. 1,5l/ min dar iti spun cu aproximatie ca nu mai tin exact minte cat trebuie sa fie.
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 CLIMA 1.4 MPI Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul !
|
|
croco112 |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 29 April 08 ![]() |
multumesc f mult pentru sfaturi....si eu tind spre pompa de benzina......cat costa o pompa de benzina???
24 Feb 2011, 17:36: pentru BUCATZEL.....cred ca nu este asa o grava greseala ca am scris fara cratima.....nu mi spune ca nu ai sarit niciodata vreo litera mai ales daca esti pe graba......cred totusi ca puteai sa te legi de asta daca scriam legat This post has been edited by croco112: 24 Feb 2011, 17:36 |
--------------------
dacia
solenza
2004 prima
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(croco112 @ 24 Feb 2011, 17:34) pentru BUCATZEL.....cred ca nu este asa o grava greseala ca am scris fara cratima.....nu mi spune ca nu ai sarit niciodata vreo litera mai ales daca esti pe graba......cred totusi ca puteai sa te legi de asta daca scriam legat QUOTE(Regulamentu') Nu este permisa sub nici o forma folosirea unui limbaj tip "mirc" (daka, k, lol etc.) si nici a scrierii cu sh, tz, k etc. Punem accent pe calitatea mesajului (atat din punct de vedere al continutului cat si ca mod corect de redactare in limba romana) si nu pe "cantitatea" sa. Dupa cum vezi, nici macar nu te rog doar eu, te roaga regulamentul. Si inca un hint. In loc sa pui 'jdemii de puncte ca separatori intre idei, incearca un simplu punct, sau aliniat nou, dupa caz. O sa faca minuni pentru cei care iti citesc post-urile. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
croco112 |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 29 April 08 ![]() |
esti lupul moralist, destul de ciudat pentru cineva care se numeste bucatzel e bine ca numele tau nu contine TZ...............daca asta este singura problema ma lipsesc de sfatul tau.......................mai vrei si puncte??????????
|
--------------------
dacia
solenza
2004 prima
|
|
ovidiu87 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 593 Joined: 18 March 08 From: Resita ![]() |
O fisa defecta(in sensul ca scapa scantei pe langa) , sau o bujie sparta , se pot vedea seara ridicand capota si cineva accelereaza brusc.Se vor vedea multe scantei la fisa/bujia defecta.
In cazul de fata si eu consider ca pompa de benzina e gata. wheelman2011 - ca sa lovesti catalizatorul este extrem de usor. Daca prinzi ceva pe mijloc , catalizatorul are in partea din spate o "brida" de sustinere si aia odata lovita, sparge ceramica in interior .Odata sparta ceramica vor fi zdranganeli la plecari de pe loc si in frana de motor . La un moment dat o bucata va obtura evacuarea . Asta e patita de mine exact in aceasta ordine. Nu am lovit catalizatorul extrem de tare, scutul avea doar zgarieturi , dar a fost suficient sa se desfaca cele 2 bucati de ceramica de la locul lor.(o bucata e la intrarea in catalizator si cealalta bucata la iesirea din catalizator, la mijloc avand un spatiu de 5-10 cm gol) |
--------------------
Dacia
Solenza Rapsodie
2003
- Numar de Caras "In aceasta lume nimic nu este sigur in afara de moarte si taxe"
|
|
croco112 |
![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 29 April 08 ![]() |
ok. Multumesc. O sa verific seara. Am verificat azi, a scos fisele pe rand, insa daca le tin prea mult scoase, incepe sa ma curenteze cablul si nu l mai pot tine in mana.
Inca o intrebare: Cum verific catalizatorul daca e bun?????? |
--------------------
dacia
solenza
2004 prima
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#24
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
Mergi la o statie itp, spune-le sa iti verifice noxele. Daca le ai bune, inseamna ca si catalizatorul functioneaza corect.
|
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
alin mutu |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 4 May 09 ![]() |
poate doar catalizatoru sa fie sau BOBINA de inductie:
1 pompa de benzina daca era mergea masina foarte urat(am patit eu la supernova mea) 2sonda lamda daca era crestestea exagerat de mult consumu 3bujii-le daca nu erau bune tremura masina la relanti ca o berlina lesinata(am patit eu tot la supernova) 4fisele la fel 5doar bobina de inductie daca nu mai da tensiunea de 16kV are un mers foarte prost si foarte puturos:D croco 112 cand vrei poti venii la servis adica la Denisserv situat pe strada ilioara numaru 15 sau sa ma sunii nu cred ca este atat de important ca se scrie cu K inloc de c sau ca mai lipsete cate o litera ca nu suntem la scoala generala asa pentru (Bucatel) croco 112 are nevoie de ajutor pentru masina nu pentru gramatica 25 Feb 2011, 14:30: la cum stiu eu ca mergea masina ta croco 112 mi se pare ciudat dar din cand in cand mai trebuie sa ne mai luam la o liniuta ceva sa dasfundam toate cele:)) This post has been edited by alin mutu: 25 Feb 2011, 14:30 |
--------------------
dacia
supernova
2002 clima
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#26
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
Mesajele off topic au fost sterse.
Recapitulare: -fara mirc-isme -fara messenger-isme -fara atacuri la persoana -fara flame Cine mai calca pe bec primeste concediu. |
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
corbex |
![]()
Post
#27
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Din ce spui, se cam taie alimentarea la diferite viteze, incepind cam de la o anume turatie. Asta inseamna benzina insuficienta. TI-au spus doi colegi asta. As merge pe mina lor.
Off topic: Bucatzel e ungur, asa se scrie numele lui. Lasa-l pe el! Sa vorbim despre tine. Folosirea limbii imbogatita cu k-uri s-ar justifica doar daca pe tine te-ar chema kktzel. |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
croco112 |
![]()
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 29 April 08 ![]() |
revin, si imi cer scuze daca am deranjat.
azi am luat totul prin eliminare, si anume am curatat si motorasul pas cu pas verificat bujii, fise, si tot,dar masina nu se mai tureaza nici pe loc. se tureaza pana pe la 2000 dupa care da in nas si tremura foarte rau motorul si implicit toata masina. Am scos sonda lambda si am mers asa cu ea careva ture de bloc, iar masina merge impecabil. am crezut ca este de la sonda, insa am pus o alta sonda de pe pe o supernova functionala si face exact la fel, ceea ce ma conduce la ideea ca sunt ceva probleme cu catalizatorul. Am intrat sub masina si are intr-adevar o mica lovitura la marginea catalizatorului dar nu pare asa de grava. Totusi cum pot sa fiu sigur ca asta este problema(catalizatorul)? ca unul nou costa cam mult. Exista vreo metoda? Sau cum il pot desfunda din moment ce nu pot merge turat cu masina? |
--------------------
dacia
solenza
2004 prima
|
|
andri1940 |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.741 Joined: 23 March 08 From: Pitesti ![]() |
Pai e clar ca ai catalizatorul infundat, mai ales daca merge bine cu sonda lambda scoasa- deci gazele de evacuare ies lejer din motor. Solutia cea mai ieftina este sa spargi ceramica din catalizator si sa mergi cu el golit.
Uite cum se face: This post has been edited by andri1940: 13 Mar 2011, 01:50 Attached thumbnail(s) catalizator_euro2_desfacut.JPG ( Size: 124.63k ) Number of downloads: 774 catalizator_euro2_desfacut2.JPG ( Size: 134.88k ) Number of downloads: 838 |
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16v
Dynamique 2002
|
|
ovidiu87 |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 593 Joined: 18 March 08 From: Resita ![]() |
Daca nu ai bani pt testul de gaze , eu as zice sa pui supernova si masina ta pornite una langa alta si vezi la toba de esapament cam ce debit de aer are si una si cealalta (ralanti si turatie).Plus ca daca ai ceramica sparta in el , in 90% din cazuri zornaie la plecari de pe loc / frana de motor.
|
--------------------
Dacia
Solenza Rapsodie
2003
- Numar de Caras "In aceasta lume nimic nu este sigur in afara de moarte si taxe"
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 21:16 |