Stropitoare de parbriz suplimentara la SLZ, ca sa puteti spala tot parbrizul
![]() ![]() ![]() |
Stropitoare de parbriz suplimentara la SLZ, ca sa puteti spala tot parbrizul
i96nds |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|||
sod |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 312 Joined: 20 December 03 From: Iasi ![]() |
pe mine m-ar interesa sa pun un motor mai puternic si duze ca la VAG-uri, din alea care disperseaza jetul intr-o spuma fina. Sincer nici nu m-am uitat unde e motorul si daca poate fi pus altul. A facut cineva asemenea inlocuiri?
|
--------------------
Renault Megane
Estate Privilege dCI
- B-xx-GNU
|
|
Vlad Georgescu |
![]()
Post
#3
|
![]() /----\ <--- Logan Group: Members Posts: 342 Joined: 24 July 03 From: Bucuresti ![]() |
Felicitari ca ti-a iesit.
Stropitoarea de la Solenza mi se pare un defect major al masinii. E greu de reglat, iar iarna, datorita pozitiei, daca nu dezapezesti COMPLET "santul" ala unde e stropitoarea, nu ai stropitoare. Pls pune niste poze daca poti. Din pacate eu nu am curaj sa imi fac singur astfel de operatii la masina, pentru ca nu ma pricep, nu am manualitate, si o stric - iese o mare varza. Tare-as vrea sa existe un service care sa faca tuning de genul asta la Solenze (modificari folositoare cum ar fi oglinzi incalzite, stropitoare suplimentara, bec in portbagaj, nu chestii de fitze). This post has been edited by Vlad Georgescu: 11 Jul 2005, 17:37 |
--------------------
Volțvagăn
Glonț
2080 Tdi Quad BiTurbo DSG 8
- - Athos, Porcos si Bairamis
|
|
Charlton |
![]()
Post
#4
|
![]() ان سيارتي ك Group: Members Posts: 366 Joined: 18 February 05 From: Gugulania ![]() |
Te rog frumos sa ne pui si ceva poze , sunt si eu curios sa vad cum ai facut montajul .
Mersi mult , si te asteptam cu poze. ![]() |
--------------------
Dacia Logan
Preferance
2005 /
- CS-05-FUB Batranul marinar cu alge in barba si scoici pe burta.
GPS...chinezarie da' bun. |
|
Zippy |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru din 2003 Group: Members Posts: 917 Joined: 26 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Oho..iata o imbunatatire care merita aplaudata.Bravo i96nds !
Asteptam poze! |
--------------------
[ Ex SLZ 2003 |.|
VW JETTA
2014
- B 97 Z I P ] Viteza ucide! Centura de siguranta salveaza vieti!
|
|
valioglu |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 498 Joined: 2 July 04 ![]() |
Super interesant. Jeturile bat bine sau dau in stergatoare?
Poze please, iar daca tot faci poate prinzi cum sare jetul pe parbriz. Ar fi de mare angajament. Thanks. |
--------------------
DACIA SOLENZA
CONFORT 1.4
- B-01-DOG viata e scurta dar nedreapta
|
|
i96nds |
![]()
Post
#7
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Jeturile ti le reglezi dupa aia cum vrei tu. Ideea e ca aceste duze au o anumita pozitie fata de parbriz. Adica e un unghi anume. Ele fiind prinse in aceasta tabla ce e sub parbriz... nu ai ce sa le faci mare lucru...
Adica, sa ma exprim altfel: de aia la majoritatea masinilor se monteaza duzele pe capota de la motor - ca sa poata sa aiba jetul un unghi de atac corespunzator. In felul acesta jetul nu da in stergatoare. Insa la SLZ nu e asa de simplu. Oricat te-ai chinui nu faci jetul sa bata cum trebuie. Adica tot in lama stergatorului bate. Ideea e sa dai doua spritzuri ca sa bage lichid si sa ude lama stergatoarelor, inainte ca acestea sa plece in cursa. In felul acesta nici nu se va zgaria parbrizul cand se plimba stergatoarele. Asa ca eu mi-am reglat cele 4 jeturi sa bata acolo unde vreau eu, adica 2 in stanga si 2 in dreapta, pe mediana parbrizului (orizontal vorbind....). Am facut abstractie de lamela de la stergatoare. Adica le-am scos ca sa reglez jeturile. Dupa aia le-am pus la loc. E drept ca acum inca mai bate jetul in lamela stergatorului din dreapta insa sunt foarte multumit. Dupa ce pleaca stergatoarele in cursa atunci abia ii dau tare spritz si se umezeste parbrizul asa cum imi doream. Si sotia e foarte multumita acum. Inainte nu se mai vedea nimic din partea dreapta de la mustele decedate dupa 100 Km.... Acum e si ea fericita ca poate admira peisajul patriei. |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
costi |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Eu nu pricep de ce va plingeti ca bat in lamele;
Depinde de cum "dai" jetul' normal ca daca tintesti lamelele acolo se duce Poti insa da lichid de spalare cind lamelele sint jos Care-i problema ? |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
toto |
![]()
Post
#9
|
![]() Destul de fost membru Group: Members Posts: 432 Joined: 26 April 04 From: Bucuresti ![]() |
oricum e adevarata faza ca daca incerci sa le potrivesti...ai pus-o...
![]() la mine erau perfec reglate din fabrica insa aprins ceva acolo si cred ca s-a infundat partial. eu am zis ca s-au dereglat si am umblat la ele pe urma s-a desfundat si de atunci nu mai pot sa le fac sa bata ok foarte dubios... |
--------------------
Honda
CIVIC
5D 1.8 Sport M/T - '07 romania, frumoasa tara...pacat ca e locuita...
|
|
Daedalus |
![]()
Post
#10
|
![]() sound addicted Group: Members Posts: 947 Joined: 1 March 05 From: Bucuresti ![]() |
Ba poti sa le reglezi dar iti iei 2 sticle de 2 litri de apa cu tine, umplii buzunarele cu rabdare, iti iei un ac si te pui pe treaba. Ideal ar fi sa mai ai pe cineva cu tine ca sa nu alergi de o mie de ori de dupa usa pana in masina sa testezi de fiecare data cum bate jetul. Succes
|
--------------------
Dacia Solenza
Scala 1.4 MPI
2004
- B xx FTU mda
|
|
GABONE77 |
![]()
Post
#11
|
![]() el jefe Group: Members Posts: 856 Joined: 9 August 04 From: Bucuresti ![]() |
eu nu sunt de parere ca daca umbli la ele nu le mai reglezi. eu am reusit asta singur destul de usor si neajutat de nimeni. si la o supernova la fel. acum depinde si de masina poate difera duza de la una la alta.
|
--------------------
Dacia
Sandero
2009 1.6 MPI Laureate
- TPG cine e bun e bun si cand e rau
|
|
driver |
![]()
Post
#12
|
![]() i'm not driving fast, i'm flying low... Group: Members Posts: 542 Joined: 10 November 04 From: South Coast ![]() |
QUOTE(sod @ 11 Jul 2005, 16:29) pe mine m-ar interesa sa pun un motor mai puternic si duze ca la VAG-uri, din alea care disperseaza jetul intr-o spuma fina. Sincer nici nu m-am uitat unde e motorul si daca poate fi pus altul. A facut cineva asemenea inlocuiri? daca mai pui putin detergent de vase (doar putin) intr-o solutie gata preparata obtii acelasi efect, adica se trasforma jetul in spuma. Pisatoarea e foarte simplu de reglat, doar ca iti trebuie un pic de mana de chirurg ![]() This post has been edited by driver: 27 Jul 2005, 22:17 |
--------------------
Nissan
Leaf
cu baterie
- RLU
|
|
nvmirel |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 7 May 04 From: Bucuresti ![]() |
Vrem poze!!!! pentru localizarea cat mai exacta a gaurii din stanga si a modului de stropire.
Multumim! |
--------------------
Dacia
Solenza
|
|
b64chr |
![]()
Post
#14
|
![]() Moderator incepator Group: Moderatori Posts: 1.004 Joined: 17 December 04 From: Buzias, Timis ![]() |
Problema la SLZ este ca traiectoria jetului este mult influentata de viteza. Pe loc uzi bine acoperisul si la peste 100 uda doar jos de tot. La masinile cu duze in capota influenta vitezei este mai mica.
|
--------------------
Dacia Solenza 2003
/ Skoda Octavia
2009
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#15
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
La SLZ unghiul jetului e prea mare. de-aia e influentat atat de mult de viteza. la masinile straine ati vazut ca duzele sunt puse la o distanta destul de mare de parbriz tocmai pentru ca jetul sa aiba un unghi cat mai mic si sa fie influentat mai putin de viteza. Dar in cazul lor pompele sunt mai puternice.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
sod |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 312 Joined: 20 December 03 From: Iasi ![]() |
eh, fuck it, cat de mult poate sa coste o pompa de cateva ori mai puternica? Cred ca e destul de simplu de montat
|
--------------------
Renault Megane
Estate Privilege dCI
- B-xx-GNU
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#17
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
pai nu stiu cat poate sa coste. dar daca un amarat de "mecanism" de iluminare torpedo de Clio costa 30 EUR eu zic ca te duce destul de mult. Una de dacie e 400-450k. Aia o fi un milion. De montat nu cred ca e greu, mai ales ca nu ii trebuie un loc si o pozitie anume. Deci se poate adapta ceva foarte usor.
Dar degeaba iei pompa mai puternica daca nu pui duzele unde trebuie (adica pe capota). Eu asta incerc sa evit. Gaurirea tablei. Ca niste duze sunt usor de gasit. Dai o mica spaga la unul de la dezmembrari si ti le da. Ce mare scofala sunt? Pompa sa zicem ca e un milion. Deci nu te-ar costa exagerat de mult. dar gaurile, bleah, nu ma incanta. Dar ca idee. Am vazut pe anumite masini ca au duzele pe bratele stargatoarelor. Deci jetul nu e influentat in nici un fel de viteza. Si bat tot timpul unde trebuie. Nu e nevoie nici de alta pompa. |
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
driver |
![]()
Post
#18
|
![]() i'm not driving fast, i'm flying low... Group: Members Posts: 542 Joined: 10 November 04 From: South Coast ![]() |
daca vrei jet de lichid din stergatoare, e mai complicat pt ca trebuie sa treaca prin axul stergatorului si de acolo pleaca o conducta mai subtire montata pe brat, cel putin asa e la cea la care m-am uitat. Dar la astea au gaurile mai mici si se infunda mult mai repede.
|
--------------------
Nissan
Leaf
cu baterie
- RLU
|
|
Adrian_Solenza |
![]()
Post
#19
|
![]() Solenza... prima iubire! Group: Members Posts: 912 Joined: 4 July 04 From: Buc (Ap. Patriei) ![]() |
Mie imi merge bine stropitoarea! No need to change it!
|
--------------------
Citroen
C3
1.4Hdi 2011
- Inca numere rosii...
|
|
cristyyy2003 |
![]()
Post
#20
|
![]() R.I.P. Marli Group: Members Posts: 736 Joined: 19 December 04 From: Bucuresti ![]() |
offtopic: Si la PECHINEZ?
![]() |
--------------------
Suzuki
SX4
2008
- B 67 TMK "Greierii" ma innebunesc!
|
|
trifoiul |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 19 August 05 From: Tg-Ms ![]() |
La semafoare cand incerc sa spal parbrizul recunosc ca mai stropesc si eu putin pe deasupra...si daca vreun nefericit mai tine si geamul deschis...asta e...de ce nu au si ei clima sa-si tina geamurile inchise
![]() |
--------------------
Dacia Solenza
Clima 1.4 Mpi
- MS-98-PIF The little engine that could...
|
|
i96nds |
![]()
Post
#22
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Uite si niste poze. Imi pare rau de calitatea execrabila a pozelor. Nu se vede foarte clar. Insa cine are ochi de vazut ... va vedea !
Stropitoarea suplimentara din fata pasagerului: Pict0039.jpg ( Size: 97.22k ) Number of downloads: 1303 In cercul rosu se vede ceea ce ne intereseaza. Pict0040.jpg ( Size: 108.96k ) Number of downloads: 1317 Iata si ambele stropitori: Pict0041.jpg ( Size: 126.14k ) Number of downloads: 1350 Inca o poza cu pozitia: Pict0042.jpg ( Size: 88.65k ) Number of downloads: 1212 Imi pare rau ca nu am putut face poza si cu jeturile. Insa eram singur si nu puteam face poza din afara masinii in timp ce trageam de maneta, nu? Oricum, jeturile le reglati cum vreti voi. This post has been edited by i96nds: 3 Oct 2005, 09:50 |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
urduban |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru Group: Members Posts: 120 Joined: 21 April 03 From: Bucuresti-Sebastian ![]() |
nu stiu unde gasesc stropitoare atasate pe bratul stergatorului(cred ca au o eficienta mult mai mare,decat cele fixe) si asa se scapa si de problema darleor ramase pe capota..!!
|
--------------------
Dacia
Supernova ,Matiz
- B-28-xxx
|
|
i96nds |
![]()
Post
#24
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Aici e discutia pentru SLZ - la acest model nu raman dare pe capota. Doar la DSN exista asa o problema si rezolvarea parca era pe acolo pe undeva. Unii ziceau de dezmembrari - modelul de la nu stiu ce Peugeot 605.
This post has been edited by i96nds: 3 Oct 2005, 16:12 |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
Reed |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 773 Joined: 16 June 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
A monta inca o duza cam in aceeasi pozitie doar ca mai la dreapta nu mi se pare o inovatie pre de treaba (vezi problema cu zapada), daca tot vrei sa faci o miscare inteleapta muta-le pe capota si acolo nu ai decit sa le reglezi cum vrei. Mod de amplasare e asemanator cu cel de pe Logan.
|
--------------------
Seat
Toledo Signo 1,6 16V
2002
- - former Solenza Prima 1,4 8V
|
|
BGV |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru Group: Members Posts: 134 Joined: 4 June 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Reed @ 3 Oct 2005, 21:55) A monta inca o duza cam in aceeasi pozitie doar ca mai la dreapta nu mi se pare o inovatie pre de treaba (vezi problema cu zapada), daca tot vrei sa faci o miscare inteleapta muta-le pe capota si acolo nu ai decit sa le reglezi cum vrei. Mod de amplasare e asemanator cu cel de pe Logan. Arata urat pe capota, apreciez mai mult capota 'curata' |
--------------------
DACIA
LOGAN
2012,laureate
- GVB RENAULT GRAND SCENIC,2005,AUTOMAT
|
|
danygaro |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 529 Joined: 19 October 04 ![]() |
Eu sunt multumit de felul cum bat stropitorile chiar daca mai spala si luneta si faptul ca sunt mascate si nu sunt la nivelul capotei motor, e OK. Iarna acolo ar cam ingheta, in plus s-ar mai depune si gheata destul de groasa peste noptile geroase si nu stiu daca s-ar topi pana la serviciu. Deci "merge si asa" cum le-au pus franco-romanii.
Un pic off-topic, stie cumva SIGUR cineva care este capacitatea rezervorului pentru lichid de spalare parbriz ?????????? Eu am pus in acel rezervor doar apa distilata (demineralizata),+ solutie de spalat geamuri -CLIN-. Le spala super bine, si contine si putin alcool. |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 - Confort - Lot refuzat la export
- CT-96-PIX Ce cate ori mergi cu Dacia, este ca si cand te-ai da intr-un Roller Coaster sau Mountagne Rousse. Niciodata nu stii ce te asteapta, este mereu imprevizibila, de fiecare data traiesti senzatii noi si necunoscute, iar la final poti avea fel de fel de surprize.
Cu prostul nescolarizat, te lupti un pic si ai scapat, Dar duci o munca colosala, cu prostul care are scoala. |
|
i96nds |
![]()
Post
#28
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(danygaro @ 12 Oct 2005, 12:23) Un pic off-topic, stie cumva SIGUR cineva care este capacitatea rezervorului pentru lichid de spalare parbriz ?????????? Eu stiu ca e 3.4 litri. Cine da mai mult ? ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
teodor |
![]()
Post
#29
|
. Group: Members Posts: 176 Joined: 27 November 03 From: Bucuresti ![]() |
La mine au intrat 5 litrii, cam inghesuiti dar a intrat
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Passat 4Mot 2.0TDI
SLZ 1,9 Diesel
2006
- BZ-xx-www M-am trezit Luni si m-am gandit Marti sa ma duc Miercuri la munca...Da` cand am vazut Joi ca vine Vineri, ce dreaq` sa caut Sambata la munca...cand Duminica e zi libera ...
|
|
i96nds |
![]()
Post
#30
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
teodor, vezi ca se zice "litri" si nu "litrii".
totusi... cum i-ai inghesuit ? |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th June 2025 - 10:55 |