DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> La viteze peste 110km(in vit a-5 a) mers neregulat- tremur

dandanus
post 6 Nov 2003, 20:00
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 17 May 03




Se simte un mers neregulat al motorului si la viteze mici dar in viteza a 5a parca o loveste cineva pe dedesubt e ca si cum ai avea o roata blocata intermitent. Am verificat injectoarele pe rind dar nu se observa nimic. Pot fi infundate partial? ( am vrut sa spun ca am scos pipele pe rind intelegeti voi) Am verificat rotile nu incalzeste nici una . Benzina aceiasi de 2 ani.
Daca stiti despre ce ar putea fi vorba va rog si va ascult. Multumesc!
PS Confort 10000K trbuie sa-i fac revizia. :?: :?: :?:


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GeorgeB
post 6 Nov 2003, 22:35
Post #2


the 7 stars of Pleiades constellation


Group: Members
Posts: 1.870
Joined: 7 January 03
From: Bucuresti




cred ca este planetara... din pacate a asta suna ...


--------------------
SUBARU Legacy 2.5 - ---
L7 2.5 all in black - edition -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 6 Nov 2003, 23:22
Post #3


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Ia vezi sa n-ai un pic de catalizator infundat....... :roll:


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fion98
post 7 Nov 2003, 09:18
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 231
Joined: 9 September 03
From: Bucuresti




Off-topic
Marty cum se poate desfunda catalizatorul, icon_twisted.gif icon_twisted.gif , daca se poate, sau trebuie schimbat?


--------------------
Dacia LOGAN - IL-xx-DIO
--
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 7 Nov 2003, 09:24
Post #5


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Se poate desfunda, DAR pentru totdeauna! Se da catalizatorul jos, se ia o surubelnita babana (lungime si grosime) cu care se purcede la spargerea "fagurelui" din interiorul tobei catalitice. Se continua cu spartul pina cade tot ce e de cazut din ala (mai putin tabla, bineinteles). Se mai poate face si altfel, e mai putin de munca dar necesita un aparat de sudura, si anume, se taie o fanta pe burta catalizatorului, dupa care se procedeaza ca la punctul de mai sus. Dupa terminarea "curatarii", se pune bucata de tabla la loc si se sudeaza.
Insa, Cea mai economica metoda ramine inlocuirea catalizatorului cu o teava. Doar ca trebuie sa ai grija sa-ti pui catalizatorul inapoi cind te duci la ITP sau la garantie


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fion98
post 7 Nov 2003, 09:39
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 231
Joined: 9 September 03
From: Bucuresti




Thanks

laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif


--------------------
Dacia LOGAN - IL-xx-DIO
--
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dandanus
post 7 Nov 2003, 15:59
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 17 May 03




Cred ca este un injector cu probleme, va spun mai multe dupa ce o rezolv.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
f_zoltan
post 7 Nov 2003, 22:29
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 92
Joined: 31 March 03
From: Petrosani




Tocmai m-am procopsit cu aceeasi problema, da' la 24000. In prima faza am crezut ca sunt rotile neechilibrate, ca mi-am schimbat jentile si 2 cauciucuri, da' la a treia echilibrare, facuta in sfarsit ca lumea, tremurul a ramas. Se simte mai ales in a 4-a de pe la 2500-2800 ture si in a 5-a cam tot pe acolo. Joaca schimbatorul de draci are.
Pe la 110-120 km/h, dar numai uneori, mai ales daca e un oarecare viraj, tremurul se transfera si se amplifica de necontrolat in volan. Uneori am mers insa si peste 130 fara tremur. Tremurul schimbatorului dispare daca apas ambreiajul, deci nu e de la roti. Am observat ca tremurul apare cu precadere la accelerari sau decelerari putin mai fortate.
Urmeaza sa merg marti la un service decent, ca cel din zona m-a depanat pe mine in loc de motor.


--------------------
Dacia SN Confort - HD 13 FMZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
f_zoltan
post 11 Nov 2003, 20:19
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 92
Joined: 31 March 03
From: Petrosani




Nasol! Am fost azi la service, sa vad de tremur, si m-au lamurit bustean. Mi-au pus bolnavul pe calculator, au constata ca motorul lucreaza in parametri normali (mi-a si aratat meseriasul si a parut in cunostinta de cauza), mi-au schimbat filtrul de benzina, dupa ce s-au minunat de ce nu mi-a fost schimbat la revizia de 20000 (tot acolo), si m-au trimis in probe. Rezultatul... KK.
Si azi dimineata, in drum spre service (100 km), problema a ajuns sa fie chiar enervanta, se amplifica tot mai mult. Stiti careva ceva? AJUTOOOR!!!!!


--------------------
Dacia SN Confort - HD 13 FMZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanescu
post 11 Nov 2003, 20:26
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 181
Joined: 21 August 03
From: Bucuresti




ia si tu un mecanic de la service cu tine in masina ca poate asa ii convingi...


--------------------
renault megane 2.2 sedan 1.5dci 80cp 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DSops
post 11 Nov 2003, 20:31
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 663
Joined: 20 November 02
From: Timisoara




Nu am auzit de asa ceva, dar vin si eu cu o idee. La tine au testat motorul si au zis ca e ok IN SARCINA ? Daca nu, ar trebui, sau mergi la drum cu testerul conectat, sau daca au role de verificat frana, poate se pot frana, daca nu mers pe cric cu frana partiala, chiar daca iti pare rau de placute. Daca totul e ok, ai undeva jocuri care genereaza un fenomen oscilant, desi asa ceva nu cred. Mai degraba un fel de suprareactie la calculator.


--------------------
Melg cu tutu la plimbale
Pe unde-i gloapa mai male.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 11 Nov 2003, 20:33
Post #12


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Sa fie un injector partial infundat si sa nu mai dea benzina suficienta pentru anumite turatii ?


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DomnulK
post 12 Nov 2003, 01:27
Post #13


ex kAndrei


Group: Members
Posts: 1.403
Joined: 7 September 03
From: Bucuresti




Tampoanele de la motor au mai imbatranit.
S-au lasat lonjeroanele.
s-a descentrat volanta.
Discul de ambreiaj.
placa de presiune.
shi multe altele
despre trepidatul la Schimbatorul De Viteze...... a prin joc pe la articulatii...de aia se mishca asha......regleaza-l shi tu umpic.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.6 MPI 2004
Asfalt Uscat!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DSops
post 12 Nov 2003, 01:31
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 663
Joined: 20 November 02
From: Timisoara




Bine ca nu i-ai spus ca a racit soacra.


--------------------
Melg cu tutu la plimbale
Pe unde-i gloapa mai male.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
f_zoltan
post 12 Nov 2003, 10:00
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 92
Joined: 31 March 03
From: Petrosani




Mi-a mai zis ieri un prieten ceva de tampoane, iar ambreiajul parca nu e nici el tocmai kusher... Nu sunt rele sugestiile...


--------------------
Dacia SN Confort - HD 13 FMZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dandanus
post 14 Nov 2003, 22:50
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 17 May 03




A fost un injector cu probleme probabil infundat.
A pus altul in loc mi- luat 500.000 cam mult zic eu!
Eu am mai avut de doua ori injectoare infundate nu am gasit nici o explicatie. Am schimbat si filtrul de benzina (aveam cu sistem de prindere
prin apasare, am pus colier si am strins bine) poate o fi de acolo ca m-am
saturat de injectoare infundate.
PS Sa va mearga bine masinile sau sa va mearga bine sa le schimbati. Bafta!


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
f_zoltan
post 18 Nov 2003, 22:45
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 92
Joined: 31 March 03
From: Petrosani




Am curatat si eu injectoarele. Diferenta de comportament al motorului e cer si pamant, deci cheltuiala a fost cu folos, dar schimbatorul inca mai tremura (nu asa de des si de necontrolat), iar tremurul volanului apare si el din cand in pasti. Pot merge si cu 130 cu volanul absolut stabil, pentru ca alteori sa-l apuce pandaliile intre 100-110. :?


--------------------
Dacia SN Confort - HD 13 FMZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DSops
post 19 Nov 2003, 09:20
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 663
Joined: 20 November 02
From: Timisoara




Esti sigur ca nu ai rotile fata un pic dezechilibrate? can merg in faza se aduna diferentele si cand merg in contrafaza se scad si nu mai tremura? Ridica masina pe un cric stabil si baga viteza in roata suspendata si vezi daca se scutura sau nu.


--------------------
Melg cu tutu la plimbale
Pe unde-i gloapa mai male.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
f_zoltan
post 19 Nov 2003, 10:51
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 92
Joined: 31 March 03
From: Petrosani




Sigur 100% nu pot fi, ca tare greu gasesc un meserias in chestia asta in zona mea. Pot fi sigur doar ca am facut echilibrare de 3 ori in o saptamana, pana cand masina a inceput sa se comporte aproape decent. Oricum, ultimul loc in care am fost, daca aparatul era corect reglat, omul era vizibil priceput. Si am ajuns sa ma cam pricep, din pacate sad.gif O sa verific si directia, ca am chinuit-o 25000 pe drumuri infecte.


--------------------
Dacia SN Confort - HD 13 FMZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
...Roadrunner...
post 19 Nov 2003, 10:55
Post #20


Membru fondator "Skija Klan (c)"


Group: Members
Posts: 751
Joined: 27 September 02
From: Bucuresti




E de la planetara/planetare !!!......du-te la un service si roaga-i sa-ti verifice jocul in tripoda ...99% e din plantara lunga !!!


--------------------
Renault MeganeII - B-81-RoadRunner
Bip... Bip... !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DSops
post 19 Nov 2003, 11:13
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 663
Joined: 20 November 02
From: Timisoara




Pe drum drept si cu acceleratia apasata? Ar trebui tripoda sa fie bipoda deja!


--------------------
Melg cu tutu la plimbale
Pe unde-i gloapa mai male.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 19 Nov 2003, 11:16
Post #22


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




QUOTE

Pe drum drept si cu acceleratia apasata? Ar trebui tripoda sa fie bipoda deja!


Din ce simptome am "citit" zic si eu ca Beep!Beep! (adica Roadrunnerul nostru) ca e de la planetara!


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
...Roadrunner...
post 19 Nov 2003, 11:59
Post #23


Membru fondator "Skija Klan (c)"


Group: Members
Posts: 751
Joined: 27 September 02
From: Bucuresti




QUOTE
Pe drum drept si cu acceleratia apasata? Ar trebui tripoda sa fie bipoda deja!


Am patit si eu la Nova exact acceleasi lucruri ...du-te si schimba planetarele (desi la mine a fost doar aia lunga) ....


--------------------
Renault MeganeII - B-81-RoadRunner
Bip... Bip... !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
f_zoltan
post 19 Nov 2003, 15:20
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 92
Joined: 31 March 03
From: Petrosani




Mersi de sfaturi. O sa cercetez si o sa dau de stire. Adevarul e ca eu cam halesc planetarele, la break-ul dinainte am facut praf o planetara dupa 13000. Nu-i chiar frumos, da' cred ca sunt si proaste.
Parerea mea! :oops:


--------------------
Dacia SN Confort - HD 13 FMZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GeorgeB
post 19 Nov 2003, 15:43
Post #25


the 7 stars of Pleiades constellation


Group: Members
Posts: 1.870
Joined: 7 January 03
From: Bucuresti




hei hei hei .... la 9500km nu mi-o ia nimeni innainte ... da ?!?!?!??!


--------------------
SUBARU Legacy 2.5 - ---
L7 2.5 all in black - edition -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
f_zoltan
post 19 Nov 2003, 17:21
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 92
Joined: 31 March 03
From: Petrosani




Da, sensei, s'traiti!


--------------------
Dacia SN Confort - HD 13 FMZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 19 Nov 2003, 17:50
Post #27


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.522
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




un coleg a patzit exact acelasi lucru, ce-i drept la un passat si problema a fost ca era dusa bucsa de cauciuc de care e prins amortizorul sus (suspensie tip Mac Pherson cum are si dsn/slz) si la schimbari ale acceleratiei masinii, incepea sa vibreze amortizorul. Si el tot asa i-a dat cu schimbat/echilibrat rotzi, verificat directie cu tot cu caseta (sau marog ce-i acolo ca avea servo) si tot tacamul, asta pana s-a dus la porsche romania in service si i-au dat aia de cap. Si pe mine ma intrebase dar nu am putut decat sa-i zic ca e de undeva de la directie. Asa ca Verifica ce ti-am zis. Stiu ca e si un fel de rulment unde e prins amortizorul sus, care cica iti face directia sa mearga mai usor. Uita-te si la ala cand dai jos. Mare grija la demontat ca am vazut un mecanic care a luat la pila capul de amortizor dupa ce se stricase de tot gaura imbus cu care tii contra cand desfaci piulitza de la amortizor.


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 19 Nov 2003, 17:52
Post #28


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.522
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




aaa, si dupa ce a pilit de s-a plictisit ca sa faca un cap patrat acolo sa poata sa tina contra, s-a lecuit si a spart cu dalta piulitza smile.gif)


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
f_zoltan
post 19 Nov 2003, 18:39
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 92
Joined: 31 March 03
From: Petrosani




Tremurul meu e un fel de "intrare in rezonanta". Daca nu incepe, pot urca hat departe pe vitezometru fara probleme. Daca incepe o data, se amplifica pana la greu suportabil.
Apropo de piulita, cheia mecanicului de Dacie e dalta si ciocanul. Nu stiu cand 'om scapa de metehnele astea de ingineri de mina, si sa se foloseasca SDV-urile corespunzatoare. Poate vom trai pana atunci, poate nu. Masinile noastre sigur nu vor apuca.


--------------------
Dacia SN Confort - HD 13 FMZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
f_zoltan
post 7 Jan 2004, 23:00
Post #30


Membru incepator


Group: Members
Posts: 92
Joined: 31 March 03
From: Petrosani




Acum, la 3 luni de la primele semne sunt apropae convins ca e din motor. Tremurul s-a accentuat, apare acum si la ralanti, motorul trage e KK fata de ceea ce stia inainte. Si acu o luna si ceva am curatat si injectoarele. Astept sa am o zi de piedut in service, poate reusesc sa scap.


--------------------
Dacia SN Confort - HD 13 FMZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th June 2025 - 07:27
Forum Renault