rateuri pe esapament
![]() ![]() ![]() |
rateuri pe esapament
stagiarul |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 15 December 15 ![]() |
|
||
--------------------
uaz
469b
1973
- nu-01-are
|
|||
dstdan |
![]()
Post
#2
|
![]() Damian Stefan Tolbariu-Dan dst Team Group: Members Posts: 343 Joined: 6 November 13 From: Mures autoservice Team DST Dan ![]() |
Nu suntem asi in toate, dar simptomatologia masinii e de amestec prea bogat in carburant.
Vezi, verifica, masoara : - nivelul in carburator, - fisele (masoara fisele de pe fiece bujie si cea centrala), - masoara bobina de inductie (probabil face figuri la relanti, un curent slab de alimentare duce- induce, un curent redus pe fisa centrala, iar in acceleratii sa scoata tensiune buna alimentarii optime a bujiilor !) - capacul delco (nu distribuie uniform si continuu) - verifica incarcarea, tensiunea la baterie si tens. pe bobina Si ar mai fi, dar poate scapi cu vreo una de aici! Succes, e meritoriu efortul tau, ca pasionat de masini de legenda. |
--------------------
Dacia,Renault,VW -
1310, Megan, Tiguan
1997, 2003, 2008
- TAM Mintile luminate discuta idei, mintile mediocre discuta evenimente, mintile reduse discuta oameni!
D.S.T.DAN Team |
|
razvan32 |
![]()
Post
#3
|
![]() superdaciuta Group: Members Posts: 842 Joined: 12 January 08 From: Ploiesti ![]() |
ai reglat avansul bine?
|
--------------------
DACIA
1310
1990 TX BERLINA
- 6-PH-7008
|
|
stagiarul |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 15 December 15 ![]() |
avansul e dereglat rau. mecanicul a umblat la el, si cand ii zic ca trebuie reglat el imi spune ca stie ce are de facut
![]() |
--------------------
uaz
469b
1973
- nu-01-are
|
|
sobolan |
![]()
Post
#5
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
regleaza avansul si daca ai pune si alta bobina macar de proba !
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
stagiarul |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 15 December 15 ![]() |
si cum mai exact se regleaza avansul? sau de unde pot stii ca e reglat ca la carte?
|
--------------------
uaz
469b
1973
- nu-01-are
|
|
maho |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Citeste pe aici.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
stagiarul |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 15 December 15 ![]() |
in ce masura se pot repara carburatoarele? la mine problema ar fi ca mi-l inunda cu benzina iar mecanicul ce se ocupa de masina mea ori nu are chef sa-l repare ori nu stie. dar tind sa cred ca e prima varianta; si astfel ma pune sa aduc un nou carburator. mult mai usor e de schimbat decat de reparat nu-i asa?
![]() mai exact cica plutitorul ar fi defect si astfel benzina nu mai este absorbita prin depresiune, ci picura neincetat atunci cand se actioneaza pedala de acceleratie sau atunci cand se actioneaza manual pompa de benzina. e corect ce-am zis? nu ma prea pricep la chestii din astea, dar incerc sa le inteleg. cert e ca am vazut cu ai mei ochi cum picura benzina in carburator, si cica n-ar trebuie sa fie asa. simptomele care le are in urma acestei inundari cu carburant ar fi: - se opreste (mai lent asa) motorul in mers ca si cum as ramane fara benzina, insa dupa cum am spus mai sus, in carburator benzina colcaie ![]() - rateurile pe evacuare pareri? LE: am uitat sa precizez ca la rece nu mi se opreste motorul asa din senin, ci doar am rateuri pe esapament This post has been edited by stagiarul: 17 Feb 2016, 16:39 |
--------------------
uaz
469b
1973
- nu-01-are
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#9
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Fie plutitorul dus, fie cuiu' nu mai inchide. E simplu de reparat cu conditia sa gasesti piese de calitate.
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
dstdan |
![]()
Post
#10
|
![]() Damian Stefan Tolbariu-Dan dst Team Group: Members Posts: 343 Joined: 6 November 13 From: Mures autoservice Team DST Dan ![]() |
Daca e plutitorul spart, ai nivelul f. mare in carburator. Il inlocuiesti, costa vreo 7 lei. Schimba si cuiul pontou cu tot cu scaun, tot vreo 8 lei. Ai treaba 10 minute, totul este plug and play, te dumiresti la fata locului daca nu ai mai facut-o. E ca la sex, prima data esti mai timid, apoi incepe sa-ti placa
![]() |
--------------------
Dacia,Renault,VW -
1310, Megan, Tiguan
1997, 2003, 2008
- TAM Mintile luminate discuta idei, mintile mediocre discuta evenimente, mintile reduse discuta oameni!
D.S.T.DAN Team |
|
vladut88 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
Da , numai ca piesele de UAZ le gasesti greu
|
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
stagiarul |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 15 December 15 ![]() |
l-as schimba cu mare placere. numai ca in cazul meu e vorba de un carburator de UAZ si nu de Dacie si nu gasesc piese asa rapid.
o sa-mi comand un kit de reparatie pentru tipul meu de carburator insa mai astept si alte raspunsuri poate mai detaliate, la toate inrebarile puse de mine ![]() |
--------------------
uaz
469b
1973
- nu-01-are
|
|
stagiarul |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 15 December 15 ![]() |
am schimbat carburatorul si acum arata clar cum trebuie sa dozeze benzina un carburator functional. e o diferenta mare intre vechiul si noul carburator. numai ca am o problema care tot persista: rateurile pe esapament.
pot fi aceste rateuri pe esapament ca nu sunt colbutorii stransi/reglati cum ar trebuie ei sa fie? |
--------------------
uaz
469b
1973
- nu-01-are
|
|
sobolan |
![]()
Post
#14
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
maho |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Poate fi si avansul dereglat; incearca sa rotesti stanga-dreapta putin de delco (intai slabeste-l putin din piulita), si pune pe cineva sa tina mana la teava de esapament in timpul asta; rotesti usor intr-un sens sau altul, pana obtii turatie maxima si cel din spate zice ca nu mai "stranuta". Apoi strangi piulita la loc. E o metoda empirica de reglaj a avansului, acceptabila daca ai putina ureche. Ralanti si turata.
Reglajul cubutorilor il gasesti si pe ala, pe-aici pe forum. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
stagiarul |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 15 December 15 ![]() |
QUOTE(maho @ 18 Mar 2016, 15:59) Poate fi si avansul dereglat; incearca sa rotesti stanga-dreapta putin de delco (intai slabeste-l putin din piulita), si pune pe cineva sa tina mana la teava de esapament in timpul asta; rotesti usor intr-un sens sau altul, pana obtii turatie maxima si cel din spate zice ca nu mai "stranuta". Apoi strangi piulita la loc. E o metoda empirica de reglaj a avansului, acceptabila daca ai putina ureche. Ralanti si turata. Reglajul cubutorilor il gasesti si pe ala, pe-aici pe forum. -a umblat si la avans de fata cu mine. mari schimbari nu se simteau in mersul masinii atunci cand rotea-stanga dreapta de delco. -evacuarea si admisia sunt si ele reglate dupa cat scrie in manual sa-mi bag eu ceva in ei de mecanici. ca 'mi-au facut masina' insa la rar m-au respins iar pentru rateurile de pe esapament. cineva spune sa schimb bobina, altcineva ca e deraglat avansul iar eu plimb masina dute-vino cu platforma de la service la RAR si pierd si timp si nervi si bani. urmeaza acum sa ii iau si o alta bobina sa ii fac proba sa vad cum merge din alta parte aud sa ii pun o aprindere electronica. dar... ce schimbari a instalatiei presupune aceasta aprindere electronica? se pune si o altfel de bobina? si mai ce altceva? |
--------------------
uaz
469b
1973
- nu-01-are
|
|
sobolan |
![]()
Post
#17
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
maho |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Eu mi-am dat cu parerea gandindu-ma la dacie, dar nu stiu in ce masura seamana motorul si aprinderea, cu ce au tu (Uaz); normal ar trebui sa se simta diferente mari la rotirea delcoului.
Senzorul aprinderii electronice inlocuieste platina din delco, care se "impusca" uneori. La dacii, unele bobine sunt "lungi" - cu carcasa metalica, altele "scurte" - carcasa de ebonita, in functie de model. Ar mai fi bujiile si fisele, de verificat pe partea de aprindere. This post has been edited by maho: 22 Mar 2016, 21:55 |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
sobolan |
![]()
Post
#19
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
maho |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Nu stiu, eu (o) am lunga.
This post has been edited by maho: 22 Mar 2016, 22:38 |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
stagiarul |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 15 December 15 ![]() |
|
--------------------
uaz
469b
1973
- nu-01-are
|
|
BLUE R 19 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(stagiarul @ 22 Mar 2016, 21:31) -a umblat si la avans de fata cu mine. mari schimbari nu se simteau in mersul masinii atunci cand rotea-stanga dreapta de delco. -evacuarea si admisia sunt si ele reglate dupa cat scrie in manual sa-mi bag eu ceva in ei de mecanici. ca 'mi-au facut masina' insa la rar m-au respins iar pentru rateurile de pe esapament. cineva spune sa schimb bobina, altcineva ca e deraglat avansul iar eu plimb masina dute-vino cu platforma de la service la RAR si pierd si timp si nervi si bani. urmeaza acum sa ii iau si o alta bobina sa ii fac proba sa vad cum merge Astia de la standul de analiza gaze pot regla perfect motorul, nici nu au nevoie de stroboscop (daca se pricep si au bunavointa), daca nu se poate regla pot spune unde este problema (aprindere, carburatie, distributie). This post has been edited by BLUE R 19: 23 Mar 2016, 01:02 |
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
stagiarul |
![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 15 December 15 ![]() |
si astia de la analiza gaze cine sunt? cei de la RAR? ca daca e vorba de ei sansele sa aiba bunovointa sau pricepere tind spre 0. mai ales ca mecanicul care-mi inspecteaza masina seamana si cu Gregorian Bivolaru
|
--------------------
uaz
469b
1973
- nu-01-are
|
|
sobolan |
![]()
Post
#24
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 20:44 |