DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> minimul necesar de scule

Rentz
post 18 Nov 2005, 13:50
Post #1


Addicted to diesel


Group: Members
Posts: 79
Joined: 27 August 05




Acum doua seri mi-au spart portbagajul si m-au lasat fara sculele mostenite de la vechiul proprietar
Vreau sa ma apuc sa-mi iau altele.
Puteti sa-mi spuneti si mie care ar fi minimul necesar de scule pe care sa le am in portbagaj ?
Si ce alte piese de schimb sa mai am ?


--------------------
RENAULT CLIO SYMBOL 1.5 dCI 65cp 2006 - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 18 Nov 2005, 13:53
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




Pai nu-ti aduci aminte ce-ai avut ? smile.gif
Vezi ca mai este un topic pe tema asta, desi la 1300 cred ca trebuie sa ai un arsenal complet acolo.

http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...hl=trusa++scule


This post has been edited by costi: 18 Nov 2005, 13:58


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daccia
post 18 Nov 2005, 15:54
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 86
Joined: 9 December 04




Pai cred ca minimum care te poate ajuta in orice situatie e un card cu 300-500RON pe el, un telefon mobil cu cartela si numarul verde a lu' Dacia Service icon_mrgreen.gif .
Sau un patent si o surubelnita cu cap drept, si eventual o cheie de 10. tongue.gif
Sau vorba cuiva de pe forum: o sticla de benzina si o bricheta... ph34r.gif .


--------------------
Dacia 1310 Berlina - B-10-CMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutctn
post 18 Nov 2005, 16:13
Post #4


Membru cu TDI


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 20 November 04
From: Bucuresti




Pai pe langa un set minim de scule mai iti trebuie si un set minim de piese in caz de te lasa kazanu' in drum cand ti-e lumea mai draga. Eu deja ma gandesc sa fac lista si cu lista de piese de plecat de pe loc in caz de raman cu sandramaua in drum. Ma refer aici la alea care se pot strica fara simptome dinainte, ca alea de tacane, scataie, bataie sti dinainte si le schimbi din timp.


--------------------
Dacia 1310 1998
Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costas
post 20 Nov 2005, 01:57
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 9 August 05
From: Bucuresti




minimul in lb. romana nu exista... eventual minimum:
patent, surubelnita, chei fixe, platina, set bujii, capac delco, fise... etc


--------------------
Dacia 1310L - gl 10 acg
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dreamer
post 20 Nov 2005, 11:24
Post #6


Un visator hoinar ...


Group: Members
Posts: 1.750
Joined: 23 September 05
From: Brasov




minim ... pai sa vedem .... cam un sfert din motor ? biggrin.gif
daca vreti un pic mai mult ... tot ceea ce se poate demonta in 5 min biggrin.gif
la 1300 e bine sa ai destule in masina ... sa nu uiti de set de imbusuri smile.gif

This post has been edited by Dreamer: 20 Nov 2005, 11:25


--------------------
Ex Renault Megane 1, 2 si 4 2002 diesel, 2004 si 2017 benzina
Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 20 Nov 2005, 11:40
Post #7


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Mondiru, pagina 411, e mai mult decat suficient...


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sir_Alex
post 20 Nov 2005, 19:49
Post #8


Mem Brew fara alcool


Group: Members
Posts: 443
Joined: 2 January 05
From: Bucuresti




Sarma (in primul rand), cheie de 10 (e bine sa ai un intreg arsenal de chei), ciocan, patent, banda izolatoare, smirghel, perie de sarma si cheie pentru bujii. Si daca cumva nu ai, nu ar strica sa ai si o stanga de tractare.


--------------------
BMW / Dacia 320 - 2,0 Diesel / Logan 1.6.16v 2003/2007 - B-XX-TDI
Dacia...masina initierii mele pe sosea si un drum nesfarsit prin service-uri.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cezarb
post 21 Nov 2005, 15:59
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 16 June 05




1.In primul rand, trusa de scule si piese de schimb trebuie "armonizata" cu cunostintele pe care le detii. Daca te pricepi, ia-ti mai multe, sa nu fii luat prin surprindere. Dacia este plina de surprize.

2. Pentru pastrarea in masina, iti recomand o geanta potrivita sau o trusa de scule. Gasesti o multime de modele pe la alde Metro, Bricostore, etc., solide , din plastic, cu sau fara sertarase. Este practic si o poti lua cu tine in cazul in care nu folosesti masina mai multa vreme.O alta varianta este cea cu dulapior in portbagaj-de recomandat din tabla si cu incuietoare.Incearca sa nu le tii gramada, ci organizate cat de cat- ai sa apreciezi asta mai ales iarna...);

3. Scule: trusa chei fixe drepte (pana la 22), trusa chei cu cot (poate lipsi, dar este utila daca tre' sa tii contra), 4 surubelnite (2 cruce mare/mica, 2 drepte mare/mica), patent sau spitz (asta-i mai bun, daca are ciocul lung),ciocan de 300g-suficient,cheie de bujii, trusa inbus hexagon,1-2 tubulare (8-10, 10-12,12-13,etc.), perie de sarma,smirghel gros si foarte fin (cam 0,5 m din fiecare), o pila mica (cum sunt cele de ceasornicar), un dorn ascutit sau un punctator, 1rola de banda izolatoare(e bine sa fie de firma, nu rahaturi care se desfac dupa 3 zile), cutter (eventual cu lame de rezerva), sarma (de fier sau de cupru, dar ceva mai groasa), lampa cu cablu pentru reparatii , vaselina , 1 rola banda adeziva rezistenta (duct tape-gasiti si la magazinele auto, este gri-argintiu , este lata si rezistenta-buna pentru furtune sparte, dar nu numai),lanterna (dupa buget),cateva suruburi cu saibele si piulitele aferente de 4,5,6 si 8 (de obicei, piulitele desfacute cad undeva de unde nu mai pot fi recuperate), aparat de masura(pentru profesionisti biggrin.gif ),pasta de etansare siliconica(d-aia rosie la tub, pentru garnituri) ;

4. Cric (e bun d-ala hidraulic, nu sunt scumpe , sunt usor de folosit si mai compacte), pompa aer sau compresor(e bine sa aiba manometru, sa nu mai carati altul dupa voi),cablu remorcaj, set cabluri de pornit masina (nu se stie pe ce amarat ajuti in drum- sau ce om de treaba te ajuta pe tine biggrin.gif ),extinctor (cauta unul ceva mai mare , cu praf -astea romanesti sunt foarte bune. Nu lua sprayuri d-alea mici, sunt frectie la picior de lemn), lanturi, lopata pliabila si un saculet de nisip, racleta geamuri, spray ptr. dezghetat yalele-iarna, 1 pereche manusi d-alea de worker, o galeata mica si perie de spalat (astea le iei la nevoie), trusa sanitara , triunghi si o vesta reflecorizanta (nu-i rea daca ramai noaptea in pana pe drum-risti sa te spulbere vreun dobitoc chior);

5. 1-2 seturi becuri (gasesti la toate magazinele auto), 1-2 seturi sigurante, 2-3 m cablu litat izolat, capac delcou, set fise, platina,condensator,bobina (cam exagerat, dar nu-i rau la drum lung), bujii, pompa benzina (iar exagerat, dar se poate), perii alternator si demaror (nu ocupa loc mult..), plutitor carburator (ma rog..), set jigloare (pentru cei exigenti), 1 m furtun de benzina, 1 arc acceleratie (ala lung, prins sub filtrul de aer), ulei, antigel, solutie de spalat parbrizu si lichid de frana pentru completat,solutie sau praf pentru astupat gaurile din radiator;

6. Mai poti avea in vedere, in special iarna sau cand umbli prin padure: patura, topor, ceva de aprins focul (nu radeti, stiu pe cineva care a ramas noaptea cu masina blocata in padure...);

7. Evident, un mobil cu incarcator de masina si cartela valida , sau o cartela ptr. telefon public si numere utile la indemana.

8. Multa, multa fantezie icon_mrgreen.gif (Pentru cei care cred ca unele din chestiile de mai sus sunt inutile :mergeam noaptea pe la 1 pe camp si mi-a sarit arcul de la acceleratie. S-a dus pedala la fund, de-am zis ca explodeaza motoru. Dupa ce am oprit si m-am linistit, mi-am dat seama ca nici vorba sa mai gasesc rahatu ala de arc. Asa ca mi-am scos elasticul de la ..., l-am pus in trei si cu un patent si o sarma am rezolvat problema. Am mers o saptamana cu elasticu', pana am luat alt arc. Ma obisnuisem cu senzatia... 04.gif
Par multe, dar incap intr-o cutie de scule mai mare. Multa bafta!

This post has been edited by cezarb: 21 Nov 2005, 16:01


--------------------
dacia 1310 L - BZ02SBE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 21 Nov 2005, 20:19
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




hai frate nici chiar asa, daca ai masina pusa la punct n-ai nevoie decat de cateva chei, o surubelnita si un patent...
Ca doar nu ma apuc sa-i fac setu pe drum. radmasa.gif

This post has been edited by andu911: 21 Nov 2005, 20:20


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cezarb
post 22 Nov 2005, 15:53
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 16 June 05




QUOTE(andu911 @ 21 Nov 2005, 16:19)
hai frate nici chiar asa, daca ai masina pusa la punct n-ai nevoie decat de cateva chei, o surubelnita si un patent...
Ca doar nu ma apuc sa-i fac setu pe drum.  radmasa.gif
*


1. Pai, cum am zis mai sus, iti alegi ce pui in trusa in functie de cunostinte si tupeu. Si de lungimea drumului care-l parcurgi. Una-i sa mergi 2 km prin oras, care-i plin de service-uri si magazine auto, si alta sa urci in creierii muntilor, prin nu-s ce zone izolate. Cu ce am scris acolo, poti rezolva cam toate problemele urgente care tin de alimentarea cu benzina, partea electrica si aprindere. In plus, o cutie din aia nu ocupa loc mult in portbagaj. Eu unul, decat sa fac cu mana pe marginea drumului sau sa dau 5 mil/km alora de la remorcaj, mai bine tin trusa bine echipata intr-un colt de portbagaj-in juma de ora rezolv problema si-mi vad de drum.
2. Am uitat de : cablu de acceleratie si ambreiaj. In plus, e bine sa aveti si clema aia din capul pedalei de ambreiaj, de care se prinde cablu. Mie mi s-a rupt o data pe camp si am mers 2 km pe jos, sa fac rost de cineva sa ma ia la remorca. Din cauza unui rahat din tabla de 1 RON. Sad but true. mad.gif
Mult succes!


--------------------
dacia 1310 L - BZ02SBE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cezarb
post 24 Nov 2005, 09:05
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 16 June 05




Mai treceti si o forfecuta (uzata) sau ciordita din trusa nevestei. Deosebit de utila.


--------------------
dacia 1310 L - BZ02SBE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
onyx-20
post 24 Nov 2005, 10:19
Post #13


Onyx-20


Group: Members
Posts: 431
Joined: 10 March 05
From: Suceava




ati spus de curea de alternator?


--------------------
Dacia 1300 1976 - SV 03 TMC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Petea
post 24 Nov 2005, 19:25
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 142
Joined: 31 August 05
From: Iasi




Iaca ce am eu in portbagaj tot timpul (ca incepator):
- un set complet de chei fixe (de la 6 la 27) + una reglabila;
- doua surubelnite late mari, una mica si una in cruce;
- ciocan si patent;
- sarme, sfoara, leucoplast si scotch;
- cutter + briceag multifunctional;
- lampa cu alimentare de la baterie + lanterna cu leduri;
- bara rigida de tractare;
- roata de rezerva + cheie si cric;
- pompa cu manometru + triunghi + trusa in garantie;
- un set de bujii;
- un set complet de sigurante;
- un set complet de becuri pentru Dacia (de la far, semnalizare, stopuri, bord);
- o curea de alternator;
- 2 capace delco + o platina;
- 1 jiglor (pentru cazul in care il suflu in iarba pe ala de la carburator);
- 4 piulite pentru prezoanele de la roata (daca le pierd prin zapada pe alea ale rotii);
- o cutie cu vaselina;
- 1 litru de apa distilata + unul cu lichid de parbriz;
- carpe, servetele + alte mizilicuri.
De cand a venit iarna mai am:
- o lopata Linneman;
- o canistra din tabla de 20 l plina ochi (daca raman blocat pe undeva sa am macar caldura);
- 3 pungi de sare (stiu ca e mai bun nisipul ca nu rugineste tabla dar sarea e mai eficienta si iau sare din considerente de spatiu);
- un set de lanturi pentru fata.
Prin comparatie, unchiu-miu, care e sofer profesionist, nu are nici macar o surubelnita.

P.S.: pentru baietii "buni": am alarma si sunt de categoria grea smile.gif.

This post has been edited by Petea: 24 Nov 2005, 19:28


--------------------
Dacia Logan 2006 - is
Eten Glofiish x500 + iGo Romania 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cezarb
post 25 Nov 2005, 08:13
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 16 June 05




QUOTE(onyx-20 @ 24 Nov 2005, 06:19)
ati spus de curea de alternator?
*


Aoleu, ai dreptate. Ca n-as dezbraca nevasta de ciorapi pe frigu' asta icon_mrgreen.gif
Lasand gluma la o parte, atat la prima Dacie 1300, cat si la actuala, am trusa bine garnisita in portbagaj si nu am fost niciodata luat prin surprindere. Ce-i drept, intretinerea a fost ca la carte, astfel ca nu le-am dat motive sa-mi faca figuri pe drum... (ca o ciudatenie-am avut mai multe mici probleme cu actuala 1310, decat cu aia dinainte...ceea ce spune multe despre meseriasii de la Dacia..) mad.gif


--------------------
dacia 1310 L - BZ02SBE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jaf
post 25 Nov 2005, 09:38
Post #16


Membru din mijloc


Group: Members
Posts: 641
Joined: 25 May 04
From: Cluj-Napoca




Si eu care am in masina doar 2 surubelnite si cricul.. nici cheie de roti nu am blush.gif .. Petea mai omorat


--------------------
trotineta tri roti 2012 ful vidaut chiele
"ati facut dacia de rasul lumii cu 'inventiile' voastre"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Petea
post 25 Nov 2005, 17:28
Post #17


Membru


Group: Members
Posts: 142
Joined: 31 August 05
From: Iasi




Am uitat sa spun ca am gasit pe net niste plasturi de 11x15 cm care dau caldura timp de 12 ore. Am si 10 de aia in portbagaj (ca tot veni iarna). Ce vreti, asa-i ca incepator, esti mai stresat. Probabil ca in timp o sa ma calmez si o sa umblu si eu fara nimic la mine ca unchiu-miu radmasa.gif .


--------------------
Dacia Logan 2006 - is
Eten Glofiish x500 + iGo Romania 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
west
post 25 Nov 2005, 17:32
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 23 May 05




hai sa va zic eu ce am in dacie biggrin.gif
-1 Cric hidraulic
-1 Cric hidraulic cu roti biggrin.gif
-1 cutie cu 30-40 chei fixe
-1 cheie dinamometrica
-2 patenti
-1 ciocan
-1 cheie franceza
-1 cleste
-1 bidon ulei
-1 bidon lichid frana
-2 halogene
-2 stergatoare
-2 tampoane cutie viteze
-1 capac delcou
-1 bormasina
-9 surubelnite


--------------------
x x - x
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
romulus
post 25 Nov 2005, 17:39
Post #19


membru fost posesor de Dacie


Group: Members
Posts: 460
Joined: 11 January 05
From: Targu Mures




West, esti mecanic si astea sunt sculele din masina de interventie? unsure.gif


--------------------
Daewoo Cielo 1997 - MS 06 BCL
pana la urma, totul se rezuma la obisnuinta...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
west
post 25 Nov 2005, 17:41
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 23 May 05




QUOTE(romulus @ 25 Nov 2005, 17:39)
West, esti mecanic si astea sunt sculele din masina de interventie? unsure.gif
*



Nu chiar...dar daca le aduc in casa, risc sa nu le mai gasesc blush.gif


--------------------
x x - x
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
romulus
post 25 Nov 2005, 17:46
Post #21


membru fost posesor de Dacie


Group: Members
Posts: 460
Joined: 11 January 05
From: Targu Mures




QUOTE(west @ 25 Nov 2005, 17:41)
Nu chiar...dar daca le aduc in casa, risc sa nu le mai gasesc  blush.gif
*


De parca daca le tii in masina sunt mai in siguranta radmasa.gif


--------------------
Daewoo Cielo 1997 - MS 06 BCL
pana la urma, totul se rezuma la obisnuinta...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
thegodsglory
post 26 Nov 2005, 03:55
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 87
Joined: 31 December 04
From: B




... si neaparat, o carpa (de preferat mai multe) uscata si curata! ajuta la combaterea efectului de sera din habitaclu laugh.gif
iar pentru tipicari, o carpa de sacrificiu, pt sters uleiu' de pe joja. de preferat se tine sub capota, langa amortizor. radmasa.gif

This post has been edited by thegodsglory: 26 Nov 2005, 03:55


--------------------
dacia 1310 alb-ruginiu :) - b14
it's a feature, not a bug.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
west
post 26 Nov 2005, 04:06
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 23 May 05




QUOTE(thegodsglory @ 26 Nov 2005, 03:55)
... si neaparat, o carpa (de preferat mai multe) uscata si curata! ajuta la combaterea efectului de sera din habitaclu  laugh.gif
iar pentru tipicari, o carpa de sacrificiu, pt sters uleiu' de pe joja. de preferat se tine sub capota, langa amortizor. radmasa.gif
*



Sau un lighean in care se pun bateria si cutiile cu ulei


--------------------
x x - x
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 27 Nov 2005, 07:44
Post #24


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Cablurile de acceleratie si de ambreiaj nu-si au rostul in randul pieselor de rezerva. Si spun asta pentru ca daca unui oarecare sofer de Dacie i se-ntampla sa i se strice, daca-l duce capul sa le inlocuiasca si apoi sa le regleze ar cam trebui sa fie in stare sa se si deplaseze cu masina dupa defectarea (ruperea) lor pana la cel mai apropiat...


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AC
post 28 Nov 2005, 09:34
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 569
Joined: 11 March 04
From: Iasi




QUOTE(Muttley @ 27 Nov 2005, 07:44)
Cablurile de acceleratie si de ambreiaj nu-si au rostul in randul pieselor de rezerva. Si spun asta pentru ca daca unui oarecare sofer de Dacie i se-ntampla sa i se strice, daca-l duce capul sa le inlocuiasca si apoi sa le regleze ar cam trebui sa fie in stare sa se si deplaseze cu masina dupa defectarea (ruperea) lor pana la cel mai apropiat...
*


si dupa parerea ta, cum te deplasezi dupa ce se rupe cablul de acceleratie sau de ambreiaj?


--------------------
Dacia 1310 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 29 Nov 2005, 05:39
Post #26


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Daca se rupe cablul de acceleratie se face-n felul urmator: se "regleaza relantiul" din surubul de la clapeta la o valoare mai mare (3000 de ture sa zicem...). Pentru a face treaba asta, se scoate inainte arculetul de pe surub deoarece cand se comprima complet (spira pe spira) limiteaza infiletarea surubului si turatia mare nu se poate obtine. Acest relanti asigura deplasarea multumitoare a masinii pana la primul magazin...
Daca se rupe cablul de ambreiaj, cu motorul oprit se baga-ntr-a-ntaia si se actioneaza demarorul. Daca bateria si demarorul sunt in buna stare, motorul va porni si masina se va deplasa. Cu putin noroc, treapta a 2-a o poate cupla si un sofer "mai neexperimentat" sa zicem si este suficienta pt a deplasa masina cu pana la 40km/h de exemplu... Un sofer mai inspirat poate s-o gaseasca si pe a treia...
Recunosc, deplasarea masinii in asemenea conditii va fi destul de greoaie, dar luand in calcul probabilitatea defectarii acestor piese, care este destul de mica, nu cred ca se justifica cumpararea si apoi ocuparea spatiului din masina cu ele...


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cezarb
post 29 Nov 2005, 09:20
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 16 June 05




QUOTE(Muttley @ 29 Nov 2005, 01:39)
Daca se rupe cablul de acceleratie se face-n felul urmator: se "regleaza relantiul" din surubul de la clapeta la o valoare mai mare (3000 de ture sa zicem...). Pentru a face treaba asta, se scoate inainte arculetul de pe surub deoarece cand se comprima complet (spira pe spira) limiteaza infiletarea surubului si turatia mare nu se poate obtine. Acest relanti asigura deplasarea multumitoare a masinii pana la primul magazin...
Daca se rupe cablul de ambreiaj, cu motorul oprit se baga-ntr-a-ntaia si se actioneaza demarorul. Daca bateria si demarorul sunt in buna stare, motorul va porni si masina se va deplasa. Cu putin noroc, treapta a 2-a o poate cupla si un sofer "mai neexperimentat" sa zicem si este suficienta pt a deplasa masina cu pana la 40km/h de exemplu... Un sofer mai inspirat poate s-o gaseasca si pe a treia...
Recunosc, deplasarea masinii in asemenea conditii va fi destul de greoaie, dar luand in calcul probabilitatea defectarii acestor piese, care este destul de mica, nu cred ca se justifica cumpararea si apoi ocuparea spatiului din masina cu ele...
*


Decat sa faci asemenea "experimente" riscante pentru ambreiaj, cutia de viteze, baterie si demaror, nu crezi ca-i mai simplu sa ai in portbagaj un amarat de cablu de ambreiaj (incolacit, incape in buzunar), pe care-l schimbi cu putina indemanare in mai putin de 5 minute? blink.gif Ca sa nu mai punem la socoteala ca drumul pana la primul service nu-i nici drept si nici lipsit de intersectii, gropi, caini, militieni, curbe, etc. Cum faci cand ajungi la o intersectie? Opresti motorul si repeti figura cu demarorul!!?? Pai daca esti in Bucuresti cu un carnat de soferi furiosi dupa tine...
Cat despre acceleratie...poti sa faci ca unii masochisti pe care i-am vazut pe strada...au legat o sfoara de clapeta de acceleratie, de care trageau pe geam... radmasa.gif


--------------------
dacia 1310 L - BZ02SBE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 29 Nov 2005, 13:25
Post #28


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Ma rog, cum spui tu atunci... Posturile din topic mi-au lasat impresia ca e vb de scule si piese care sa ne scoata din mizerie la drum lung, in camp, in pustietate, noaptea, cu haite de lupi maraind p-aproape... Poate am inteles eu rau si de fapt era vb despre Bucuresti, unde mie cel putin mi se pare infinit mai simplu s-o iau pe jos pana la magazin atunci cand mi se rupe unul dintre cablurile astea (care de fapt se rup mult prea rar). In fine, my bad... sleep.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 30 Nov 2005, 19:44
Post #29


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




deci ce am eu(car degeaba):
-chei de la 6-32
-cheie de bujii
-set lere
-patent
-sfic
-sarma
-10 suruburi
-lampa portativa
-becuri
-smirghel\
-set:capac delco,platina,condesnsator,rotor
-0.5 l de ulei de motor\
-2 leviere
-camera
-ventile
-bujii,vreo 5
-2 curele de ventilator
-si cam atat.poate mai am ascunse

This post has been edited by ydaniel: 30 Nov 2005, 19:47


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 30 Nov 2005, 20:49
Post #30


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.389
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Daca nu ai garaj sau loc pe balcon, cari sculele mentionate mai sus in portbagaj. Ma intreb ce greutate au obiectele mai sus mentionate.........


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 01:19
Forum Renault