Probleme Dacia 1310 Berlina, Probleme Dacia 1310 Berlina
![]() ![]() ![]() |
Probleme Dacia 1310 Berlina, Probleme Dacia 1310 Berlina
Zwargolak |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 26 April 16 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1995
- B-14-CFA
|
|||
sobolan |
![]()
Post
#2
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
Ala nu era mecanic,nu-i dadeam nici un ban si daca comenta primea o cheie de roti in cap.....Al doilea era un pacalici mai mare.....
O masina nu se poate diagnostica pe un forum,aici toti ne dam cu parerea dar nu putem sti ce are exact...... Din ce spui tu si daca si daca as fi in locul tau as schimba garniturile toate de sub carburator si as pune mana pe un manual de reparatii ca sa ma mai edific..... Cutiile se mai pot repara inca,daca dai de una mai rea ? omu' de unde o iei poate ca ti-o schimba si-ti da alta dar platesti manopera la doua demontari....nu e ok.... This post has been edited by sobolan: 29 Apr 2016, 00:45 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Zwargolak |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 26 April 16 From: Bucuresti ![]() |
Am citit că abia pe la 200.000 de kilometri să fie probleme la compresie, adică la setul motor. A mea abia are 89.000 de kilometri. Nu știu ce să zic, a avut probleme, în sensul că si când intra intr-a 5, abia mai prindea 110 la oră, pe autostradă.
Nu cunosc alți mecanici dornici să mă ajute, iar eu sunt afon complet la tehnică motor. Știu să verific uleiul, să schimb roata, însă cam atât. am vorbit cu un amic mecanic și trebuie să vină el să se uite la ea, căci socră-meu nu mai poate, fiind la țară. Ăla era bun, dacă data trecută a făcut-o să meargă în jumătate de oră. Oricum, aici voi posta noutățile, în caz că interesează pe cineva. Eu m-am decis s-o fac ca nouă, plus ceva. Și asta nu dintr-o dată, ci treptat. Luna asta reparată, luna viitoare aranjată cosmetic, luna cealaltă niște aftermarketuri. Adică celebrele mânere lipsă, precum și astupatul prizelor de aer laterale. Trebuie să mă documentez cum afectează și ce anume astuparea lor. Căci dacă sunt acolo puse, în mod sigur au un rost. |
--------------------
Dacia
1310
1995
- B-14-CFA
|
|
razvan32 |
![]()
Post
#4
|
![]() superdaciuta Group: Members Posts: 842 Joined: 12 January 08 From: Ploiesti ![]() |
prizele de aer laterale sunt puse cu un scop. sa nu se abureasca geamurile pe interior. nu este bine sa le astupi.
|
--------------------
DACIA
1310
1990 TX BERLINA
- 6-PH-7008
|
|
Zwargolak |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 26 April 16 From: Bucuresti ![]() |
Am înțeles, mulțumesc. Pentru aia erau. Nu știu cum au făcut aerisirea cei ce au făcut modificările astea (dacă au făcut-o).
|
--------------------
Dacia
1310
1995
- B-14-CFA
|
|
sobolan |
![]()
Post
#6
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Zwargolak |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 26 April 16 From: Bucuresti ![]() |
Merci. O sa m-apuc de astea după ce-o repar. Deocamdata e doar o idee. Să vedem ce-o fi cu motorul pana una alta
|
--------------------
Dacia
1310
1995
- B-14-CFA
|
|
ct_71_ccl |
![]()
Post
#8
|
![]() ct_71_ccl Group: Members Posts: 195 Joined: 3 February 07 From: constanta ![]() |
Slt si bine ai venit pe forum!eu zic sa cauti un mecanic care stie cu ce se maninca Dacia si sa o faci sa meargă fără sa o tiganesti gen paravinturi,presuri,antene cozi de rechin,etc.Las-o asa cum e modelul iesit pe poarta fabricii!Poti pune jante de aluminiu,folie pe geamurile dinspate,ornament de inox la esapament-dar de bun simt,potrivt cu dimensiunile tevii esapamentului,geamuri electrice,închidere centralizata,etc!Cit despre faptul ca nu intra a 5a,vezi un reglaj la patina desub masina,la pirghia schimbatorului de viteza,sa nu fie joc in bucsi si sa ai arc acolo.Despre faptul ca nu sta la relanti si da rateuri,curatat carb si reglat platini,avans,cubutori.Daca ne spui si de unde esti si mai bine,poate gasesti pe cineva care stie,sa te ajute la reglaje!Spor!
|
--------------------
dacia,renault
logan,clio
1,2 16 v - 2011;1,6 16 v - 2009
- ct 72 ccl,ct 71 ccl
|
|
Zwargolak |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 26 April 16 From: Bucuresti ![]() |
Sunt din Bucuresti. Nu cunosc niciun mecanic dornic sa ma ajute. Am un amic (prieten al unui prieten), însă ăla ba nu poate, ba nu e acasa, ba nu știu ce.
Nu am de gând să pun prostii de genul aripă de rechin (țigăneală curată) sau spoilere, eleroane, pleoape pe faruri, fel de fel de prostii. Până una alta, s-o văd în stare bună de funcționare. Am pus carburator nou (mă rog, tot vechi, dar de rezervă), platini noi, bujii noi, cuylbutori, draci laci. S-au schimbat. Pot pune un filmulet cu mașina când pornește apoi își dă duhul, dacă o ajuta pe cineva să-și dea seama. Mecanicul a zis că 2 si 3 au compresie proasta si trebuie schimbate. De asemenea, pe teava ieșea fum ablastru, deci halește ulei în prostie. Eu nu știu să fac nimic nimic, în afară de verificat uleiul și schimbat roata. A și desfăcut chestii de caroserie din șuruburi, apoi puse la loc, aia poate face orice copil cred. La intrarea in a 5-a stiu ca mi-a zis mai demult un mecanic faptul că sunt duse cătările vitezelor. Adică biata maică-mea, când schimba viteza, avea obiceiul sa se joace stanga dreapta cu schimbatorul. Și-n 10 ani, zi de zi aproape de mers cu mașina, asta s-a văzut și schimbatorul de viteze joaca la punctul mort in toate directiile. Nu știu ce trebuie schimbat și cum. Acum cativa ani mi-a ramas blocata intre vitezele 1 si 3. Adica a mers doar impinsa pana la mecanic, in mijlocul Neptunului. I-a făcut ăla nu știu ce chestie si-a mers. Ba pe autostrada, din a 4-5 incercare a luat si-a 5-a, insa mai mult de 100-10 n-a prins. |
--------------------
Dacia
1310
1995
- B-14-CFA
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
ia verifica daca ai doza aia de plastic din furtunul care este intre carburator si pata calda (cu sageata) poate s-a deteliorat si din cauza aia nu sta la relanti, supapa servofrina , si refa etansarea dintre carburator si galeria de admisie , distantierul sa fie din textolit si foloseste garnituri din clingherit intre piese
This post has been edited by bygy007: 1 May 2016, 17:43 Attached thumbnail(s) ok_15129.jpg ( Size: 81.61k ) Number of downloads: 310 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
sobolan |
![]()
Post
#11
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(ct_71_ccl @ 30 Apr 2016, 17:17) despre faptul ca nu intra a 5a,vezi un reglaj la patina desub masina,la pirghia schimbatorului de viteza, patina aia e pentru R si vag pentru 1 si 2 ![]() QUOTE(Zwargolak @ 1 May 2016, 14:16) aia poate fi si de la simeringurile supapelor sau mai rar ulei prost/subtire/neadecvat..... |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Zwargolak |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 26 April 16 From: Bucuresti ![]() |
bygy007 - Mulțumesc, am să mă uit să vgăd ce e cu furtunul ăla. Deși având în vedere câte s-au schimbat p-acolo, tocmai un furtunel să fie de vină. Cine știe.
sobolan - simeringurile supapelor unde sunt, cum le pot verifica/ schimba? Apropos, am urcat un filmuleț cu mașina aici: http://francisc.org/out/dacia.mp4 Și furtunelul de care zicea bygy007 pare a fi crăpat, într-adevăr. |
--------------------
Dacia
1310
1995
- B-14-CFA
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
mie imi miroase a garnitura de chiulasa arsa , vezi bulburucii din vasul de expansiune , scapa compresie in circuitul de racire
This post has been edited by bygy007: 1 May 2016, 21:11 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Zwargolak |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 26 April 16 From: Bucuresti ![]() |
Aia nu stiu daca a schimbat-o, insa cred ca nu. Tocmai ca bolborosea apa aia. Aia nu trebuia sa fie incolora? Intreb si eu, maronul ala ruginiu nu-mi arata a ceva sanatos. Antigelul stiu ca era verde cand l-am pus, acum 5 ani. Trebuie schimbat si ala, aia clar. Si daca cu garnitura noua tot asa face? E clara treaba cu set motor? Ca na, plm, pana la urma, aia a mai ramas de schimbat...
|
--------------------
Dacia
1310
1995
- B-14-CFA
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
tie iti trebuie un mecanic sa iti faca o revizie la motor , cu alte cuvinte trebuie refacut motorul.....
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
sobolan |
![]()
Post
#16
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Zwargolak |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 26 April 16 From: Bucuresti ![]() |
Mecanic bun. Am dus-o la mecanic si i-a dat cu virgula. au schimbat fel de fel si tot nu merge. Mai da-i incolo ca-i prea de tot. Refacut motor ce inseamna? si supape? Stiti pe vreun baiat de comitet care sa faca treaba asta? Ca eu din pacate n-am cunostinte in domeniu si nici cunostintele necesare.
|
--------------------
Dacia
1310
1995
- B-14-CFA
|
|
uponten |
![]()
Post
#18
|
![]() Arhanghel M Group: Members Posts: 56 Joined: 14 April 16 ![]() |
Refacut motor : cam multe!! (ori set nou +etc., ori o segmentare + etc. ca tot umbli p-acolo).
Ca si cheltuieli, cu manopera undeva la 800-1500 lei (cu operatiuni de rectificare chiuloasa, arbori ) |
--------------------
Dacia
1300
1976
- 1-SB-4116 „De la orice om ai întotdeauna de învățat, chiar și când tace.“ De la tine ce invat ?
|
|
Zwargolak |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 26 April 16 From: Bucuresti ![]() |
Da, de sume din astea auzisem și eu. N-ar fi mai ieftin să iau altă mașină de pe care să iau motorul și cutia de viteze?
Adică am găsit-o cu 1000 lei de exemplu, cu motor refăcut. Îi pun motorul și cutia la a mea și pe aia o păstrez de alte piese. Că schimbat motor și cutie nu o fi așa costisitor. |
--------------------
Dacia
1310
1995
- B-14-CFA
|
|
razvan1985 |
![]()
Post
#20
|
![]() membru...unic Group: Members Posts: 2.046 Joined: 18 May 11 From: bucuresti ![]() |
Pare garnitura de chiulasa,eu st din Bucuresti dar...
Stau cam rau cu timpul(dispun de cunostintele necesare,am scule gen dinamometrica presa montaj segmenti pe cilindri,cleste montaj segmenti pe pistoane,dar asa cum spuneam mai sus,ma omoara lipsa timpului,poate o rezolvam daca ai bani pt reparatie,pt ca iti vor trebui niste bani,nu stii ce e in motor...) |
--------------------
Dacia/Delta
1410/1310/L/MLS
1996/1988
- B 91 RZN/B 191 RZN decat una proasta,mai bine mai multe bune...(masina)
|
|
Zwargolak |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 26 April 16 From: Bucuresti ![]() |
Răzvan, mulțumesc. De reparație să zic da, adică... cât ar costa un motor nou. (alt motor, nou pt masina mea). Însă nu dispun de sume cu 0 zerouri pentru manoperă. Însă gratuit nu-mi vei repara asta, știu și eu, deci nu se pune problema să nu mă revanșez.
Poate cu ocazia asta învăț și eu ceva legat de mecanică motor, ce e aia supapă, dacă e același lucru cu valva de la motoarele mai noi (cu 16 valve etc.). Numai să-mi zici când ai tu timp să vii măcar să te uiți la ea. eu maine trec pe la mecanicii lui peste sa vad daca au facut ceva. Nici nu cred ca au rezolvat ceva, sincer sa fiu. In alta oridine de idei, stie cineva ce trebuie sa aiba masina ca sa treaca RAR-ul? Ca unii ziceau ca dacă are pete de chit pe ea nu e problema la RAR, cica motorul sa mearga si sa ai triunghiuri, stingator si cutie de prim ajutor. Și na, sa nu curga rugina din ea. Mai ales că-i Dacie 1310, deci batrana, intelesesem ca astia de la RAR sunt mai rigurosi la inspectarea ei. This post has been edited by Zwargolak: 3 May 2016, 17:45 |
--------------------
Dacia
1310
1995
- B-14-CFA
|
|
razvan1985 |
![]()
Post
#22
|
![]() membru...unic Group: Members Posts: 2.046 Joined: 18 May 11 From: bucuresti ![]() |
Unde locuiesti/ai masina ?
3 May 2016, 21:08: Intreb pt ca sunt dispus sa te ajut,dar ca sa fiu sincer prefer s-o fac la mine acasa,in fata portii. Nu-mi place sa ma car cu un portbagaj de scule dupa mine. This post has been edited by razvan1985: 3 May 2016, 20:08 |
--------------------
Dacia/Delta
1410/1310/L/MLS
1996/1988
- B 91 RZN/B 191 RZN decat una proasta,mai bine mai multe bune...(masina)
|
|
Zwargolak |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 26 April 16 From: Bucuresti ![]() |
Mașina o am la Costin Georgian, la câteva sute de metri de gura de metrou. Cum sa facem s-o aduc la tine, ea nemergând (aflu mâine dacă merge sau nu), și cel mai grav, neavand itp valabil. Asigurare am, insa fara itp nu e voie cu ea pe strazi.
Mie mi-au luat-o mecanicul tractata, pe stradutele din spatele blocului (stau la 2 statii de tramvai de atelierul lui). Am sa aflu maine ce si cum și revin cu un mesaj aici (fiind membru incepator nu pot da mesaj privat). Mulțumesc mult! |
--------------------
Dacia
1310
1995
- B-14-CFA
|
|
razvan1985 |
![]()
Post
#24
|
![]() membru...unic Group: Members Posts: 2.046 Joined: 18 May 11 From: bucuresti ![]() |
Ok,ne auzim !
😉 |
--------------------
Dacia/Delta
1410/1310/L/MLS
1996/1988
- B 91 RZN/B 191 RZN decat una proasta,mai bine mai multe bune...(masina)
|
|
Zwargolak |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 26 April 16 From: Bucuresti ![]() |
Salutare tuturor.
Se pare că toate grijile pe care mi le-am făcut au fost de la bobina de inducție. Care era luată de nouă. Stricată. Aia nu funcționa cum trebuie. Pornea motorul prost, cu supapepe deschise mult prea mult, ca să funcționeze cat de cat, pana opreai motorul. Nu stiam treaba asta, mie mi se spusese ca am nevoie ba de set motor, ba de alt motor, mai bine decat sa-i fac segmentare, rectificare, toate cele. I-a trecut prin cap unui mecanic batran sa schimbe bobina de inducție. A luat una veche, romanesca, de pe alta dacie de-o adusesera niste clienti in service. Porneste la sfert de cheie, sta la relanti la 1000 de turatii. Toarce ca pisica. Răzvan, mulțumesc mult pentru amabilitatea de-a mă ajuta. Când mă voi apuca (prin vară sper) de făcut chestii la masina, la tine vin. Adică geamuri electrice, carburator dublu, filtru de aer schimbat, chestii uzuale de mărit nițel puterea daciei. Nu inchideti topicul, deoarece doresc sa pun update-uri. Multumesc! |
--------------------
Dacia
1310
1995
- B-14-CFA
|
|
razvan1985 |
![]()
Post
#26
|
![]() membru...unic Group: Members Posts: 2.046 Joined: 18 May 11 From: bucuresti ![]() |
Ma bucur ca ai rezolvat,bafta !
😉 |
--------------------
Dacia/Delta
1410/1310/L/MLS
1996/1988
- B 91 RZN/B 191 RZN decat una proasta,mai bine mai multe bune...(masina)
|
|
sobolan |
![]()
Post
#27
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
da' bulele in borcan nu-s de la bobina......
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
problema se va vedea cind va face un drum mai lung
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
razvan1985 |
![]()
Post
#29
|
![]() membru...unic Group: Members Posts: 2.046 Joined: 18 May 11 From: bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia/Delta
1410/1310/L/MLS
1996/1988
- B 91 RZN/B 191 RZN decat una proasta,mai bine mai multe bune...(masina)
|
|
Zwargolak |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 26 April 16 From: Bucuresti ![]() |
Acum nu mai are bule in borcan. Nici forjata, nici la relanti.
Adica mai scoate 2-3 bulburuci la minut. cica isi face aerisirea. Asa a zis mecanicul. Dar nu baga intr-una cum era in filmulet.Ma duc acum sa vad ca cica nu-i bun contactul pe care ieri l-am cumparat. Sa vedem ce si cum. |
--------------------
Dacia
1310
1995
- B-14-CFA
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 23:06 |