merge perfect la relanti dar moare in mers, Nu mai stiu ce sa ii fac rog AJUTOR!!!
![]() ![]() ![]() |
merge perfect la relanti dar moare in mers, Nu mai stiu ce sa ii fac rog AJUTOR!!!
stefan_punk |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 14 July 05 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia 1300
berlina
- b-48-prj
|
|||
andu911 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
vezi ca ai pulverizatorul infundat, ia un set de jicloare noi, ORIGINALE, set care contine si pulverizatorul ala...
Tu esti sigur ca ai cumparat originale ? aa si sufla carburatorul cu un compresor...ia-l si du-te la o vulcanizare, in caz ca n-ai compresor...da-le la baieti o bere si pune-i sa ti=l sufle bine This post has been edited by andu911: 23 Nov 2005, 11:02 |
--------------------
-
-
-
|
|
stefan_punk |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 14 July 05 ![]() |
pulberizatorul este acel papagal???
![]() |
--------------------
Dacia 1300
berlina
- b-48-prj
|
|
rtulea |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 392 Joined: 11 April 05 From: Ploiesti (Alba-Iulia) ![]() |
Dupa ce ai curatat carburatorul ai reglat nivelul in camera de CNC. S-ar putea ca din cauza ca nivelul este prea mic masina sa se opreasca sau sa tinda sa se opreasca dupa accelerari bruste. Nivelul este la 6,5 mm iar cursa libera este de 13 mm. Pentru reglarea nivelului se tine capacul in sus cu plutitorul atarnand si garnitura pusa iar intre plutitor si garnitura se introduce fie un burghiu de 6,5 sau o tigara (au acelasi diametru). TIGAREA SA FIE STINSA
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
sept 2006, Laureate 1,6
- PH-78-UTU Do not try to forget your past, IT made you what you are!
|
|
andu911 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
deci du-te la carburator si trage de clapeta de acceleratie...vezi daca sprituieste benzina
|
--------------------
-
-
-
|
|
SPORTivu |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 308 Joined: 21 April 05 From: Bucuresti ![]() |
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1974 BMW E23 732i 1982
BMW E12 525A 1979 Aro 243 Militar 1979 |
|
Dyda |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
QUOTE(andu911 @ 23 Nov 2005, 09:52) vezi ca ai pulverizatorul infundat, ia un set de jicloare noi, ORIGINALE, set care contine si pulverizatorul ala... Tu esti sigur ca ai cumparat originale ? aa si sufla carburatorul cu un compresor...ia-l si du-te la o vulcanizare, in caz ca n-ai compresor...da-le la baieti o bere si pune-i sa ti=l sufle bine Pe linga giscan verifica si membrana pompa sprit sa nu fie deteriorata, acelasi efect are ca la giscan obturat |
-------------------- Kox
|
|
stefan_punk |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 14 July 05 ![]() |
am schimbat la carburator membrana la pompa de sprit, acel ax de acceleratie cu tot cu clapeta aceea, jigloarele (cu ele sau cu alea vechi tot la fel face).
Am spalat din nou carburatorul l-am suflat de ... si am aceeasi problema numai ca nu mai este asa rau poate este un pic mai bine dar doar un pic ![]() |
--------------------
Dacia 1300
berlina
- b-48-prj
|
|
Petea |
![]()
Post
#9
|
Membru Group: Members Posts: 142 Joined: 31 August 05 From: Iasi ![]() |
Nu stiu daca te ajuta dar hai sa-ti spun ce am patit eu. Acum o saptamana am fost la Cluj. Necunoscand orasul, am alimentat de la prima benzinarie intalnita (nu dau nume ca sa nu fie reclama). De la benzina aia mi s-au tras o groaza de belele. Motorul tusea in sarcina si parea ca se ineaca, se oprea cand schimbam vitezele dar mergea la relanti. Initial am zis ca e ceva infundat la carburator. Dar azi, (dupa ce am mers pana aproape s-a terminat benzina aia) am alimentat de la benzinaria mea obisnuita si desi am facut 300 km azi nu am mai avut nici un fel de probleme. Precizez ca nu am umblat deloc sub capota, asa mi-am si dat seama ca e benzina de vina.
Incearca sa pui si un aditiv in benzina care ajuta la eliminarea apei. Nu zic ca asta e cauza dar poate, poate ajuta. Spor. |
--------------------
Dacia
Logan
2006
- is Eten Glofiish x500 + iGo Romania 2006
|
|
Dreamer |
![]()
Post
#10
|
![]() Un visator hoinar ... Group: Members Posts: 1.750 Joined: 23 September 05 From: Brasov ![]() |
Stefan ... verifica cuiul ponto si nivelul plutitorului. Eu de acolo zic ca e !
|
--------------------
Ex Renault
Megane 1, 2 si 4
2002 diesel, 2004 si 2017 benzina Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
|
|
B-38-NFS |
![]()
Post
#11
|
![]() membru Group: Members Posts: 113 Joined: 30 August 05 From: BUC -DR TABEREI ![]() |
la mine sunt aceleasi simptome doar ca poate nu o sa ma credeti se aceelereaza dupa ce iau piciorul dupa pedala ,
![]() ianite se acelera dupa ce puneam frana ,am schimbat si garniturile de la pompa de servo ,am zis ca e de acolo .nimik . tre sa o turez destul de mult ca sa pornesca de pe loc sa fie plutitorul ?? stiu ca merge reglat la tigara ,gresesc ?? ar mai putea fi shi altceva platina e reglata . si ce e mai curios e ca atunci cand trag socul in loc sa se tureze moare ???stie cineva oare trage aer fals pe undeva ??? nu mai stiu ce sa fac |
--------------------
spark /chevrolet
solenza/dacia
2006/2005
- b-23-REU NU E SUFICIENT SA FI BUN ,CI E SUFICIENT SA FI SI BUN DE CEVA .....
|
|
B-38-NFS |
![]()
Post
#12
|
![]() membru Group: Members Posts: 113 Joined: 30 August 05 From: BUC -DR TABEREI ![]() |
cablu de aceleratie nu cred ca ar fi pt ca ar ramane turata tot timpul ,adica sa agate undeva ,sa fie arcul acela de la carburator ??
|
--------------------
spark /chevrolet
solenza/dacia
2006/2005
- b-23-REU NU E SUFICIENT SA FI BUN ,CI E SUFICIENT SA FI SI BUN DE CEVA .....
|
|
Dreamer |
![]()
Post
#13
|
![]() Un visator hoinar ... Group: Members Posts: 1.750 Joined: 23 September 05 From: Brasov ![]() |
hmmm... eu pateam faza cu socul inainte sa curat carburatorul si sa reglez aprinderea. Dupa ce am rezovlat toate astea ... chestia cu socul a disparut. Ai incercat sa pui carburatorul pe stand ? Iti zice nenea cat consuma si regleaza el toate cele necesare.
Eu am patit faza ca " dedea in nas " cand acceleram si era de la plutitor. Facusem prea mic nivelul de benzina in carburator, din dorinta mea de a consuma cat mai putin ... ![]() ![]() Ala se regleaza la tigara, la surubelnita ... si mai apoi ... la test ![]() |
--------------------
Ex Renault
Megane 1, 2 si 4
2002 diesel, 2004 si 2017 benzina Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
|
|
stefan_punk |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 14 July 05 ![]() |
Multumesc pentru interes si idei
![]() acel buson de aer de la filtru e pus pe iarna (carton nu am pus), aseara am schimbat si fisele am pus siliconice acum ramane sa fac un drum mai lung sa vad daca mai face urat . Aseara am facut maxim 5 km si a mers bine dar nu sunt sigur ca va merge pentru ca asa facea si cu fisele celelalte cand am fost plecat la drum lung. Poate o sa fac azi un drum pana in ploiesti asa o sa vad sigur daca s-a rezolvat problema. De mers acum mai rotund nu stiu ce sa zic parca ar merge la fel o sa vad la drum cum o sa fie. Mi se pare o idee buna si cea cu aditivul in benzina poate oi avea apa in rezervor ca nu mai stiu ce sa ii mai fac sunt total descurajat. o sa ii pun si carton la radiator. De reglat plututorul l-am reglat la tigare. B-38-NFS cred ca la tine este o problema mica am patit si eu asta vezi ca la tine este acea duza care este intr-un furtun ce intra in carburator. probabil s-a marit acea gaura dute si cumpara alta ca e foarte ieftina ![]() |
--------------------
Dacia 1300
berlina
- b-48-prj
|
|
stefan_punk |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 14 July 05 ![]() |
aceasta givrare care probabil se intampla nu contrazic se poate sa se intample si la mine nu contrazic pe nimeni, o sa o rezolv asa cum pot adica sa pun carton in fata radiatorului pentru ca acel furtun care intra in galerie la mine nu exista la galerie dar exista la filtru. Ce ma sfatuiti sa pun si un firtun legat cu sarma de galerie sau sa las decat cartonul in fata?
|
--------------------
Dacia 1300
berlina
- b-48-prj
|
|
B-38-NFS |
![]()
Post
#16
|
![]() membru Group: Members Posts: 113 Joined: 30 August 05 From: BUC -DR TABEREI ![]() |
QUOTE(stefan_punk @ 26 Nov 2005, 07:29) Multumesc pentru interes si idei ![]() acel buson de aer de la filtru e pus pe iarna (carton nu am pus), aseara am schimbat si fisele am pus siliconice acum ramane sa fac un drum mai lung sa vad daca mai face urat . Aseara am facut maxim 5 km si a mers bine dar nu sunt sigur ca va merge pentru ca asa facea si cu fisele celelalte cand am fost plecat la drum lung. Poate o sa fac azi un drum pana in ploiesti asa o sa vad sigur daca s-a rezolvat problema. De mers acum mai rotund nu stiu ce sa zic parca ar merge la fel o sa vad la drum cum o sa fie. Mi se pare o idee buna si cea cu aditivul in benzina poate oi avea apa in rezervor ca nu mai stiu ce sa ii mai fac sunt total descurajat. o sa ii pun si carton la radiator. De reglat plututorul l-am reglat la tigare. B-38-NFS cred ca la tine este o problema mica am patit si eu asta vezi ca la tine este acea duza care este intr-un furtun ce intra in carburator. probabil s-a marit acea gaura dute si cumpara alta ca e foarte ieftina ![]() e noua si aia de fapt cam totu ai nou capac delcou ,garnituri carburator,platina,bujii,carburator curatat scos tot de pe el si demontat la loc exact cum era,fltru de benzina nou si el . masina a mai ramas sa o schimb atat. ![]() mai ramane sa schimb maine garnitura pompa sprit ,garnituri din nou si sa pun niste silicon rosu cam peste tot . |
--------------------
spark /chevrolet
solenza/dacia
2006/2005
- b-23-REU NU E SUFICIENT SA FI BUN ,CI E SUFICIENT SA FI SI BUN DE CEVA .....
|
|
stefan_punk |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 14 July 05 ![]() |
cred ca a avut dreptate cine a zis de givrare chiar si cu fisele schimbate cu toate ca merge mai rotund tot se opreste. Am facut azi dimineata un drum cu masina de la dristor pana la gara de nord ( cred ca 10 km si am avut problema ca mi se oprea motorul in mers
![]() ![]() Sper sa fie asta problema ca altfel iau o dinamita si ... ![]() Nu de altceva dar chiar nu mai stiu ce sa ii fac daca nu e asta |
--------------------
Dacia 1300
berlina
- b-48-prj
|
|
hadrian_ |
![]()
Post
#18
|
Membru Group: Members Posts: 104 Joined: 27 May 05 ![]() |
salut
Treaba cu jivratul carburatorului e reala.E de folos cartonul pus in fata radiatorului,dar mai de folos este sa pui un carton indoit in L pe carburator,scori furtunul de benzina,dai o gaura in carton,bagi furtunul in gaura aia si apoi in carburator.Cartonul protejeaza carbul de curentul de aer rece. Apropo de reglatul nivelului la tigara...tigara are 7,6,ca glontzul,pt cei ce au facut armata:).Deci din start daca faci la tigara,pui un nivel mai mare,si deci masina nu trage.Se pare ca un juma de mm conteaza,iar cand e vorba de 1-1,5 mm conteaza bine de tot. Si eu am patit ca masina sa aibe aceleasi simptome :hatinari,nu trage,oprire la ralanti.Am alsat vreo doua zile si a trebuit sa suflu carbul la o benzinarie,fara sa dau jos corpul inferior.S-a rezlolvat.Treaba e ca trebuie presiune destul de mare,nu ajuge aia data de o pompa de mana |
--------------------
dacia
1
- 16
|
|
stefan_punk |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 14 July 05 ![]() |
pentru cei ce au mai intalnit problema cu givrarea daca este ea din ce mi-a mai zis si mie lumea ea se produce la temperaturi de sub 0 celsius.
Motorul tot se opreste nu stiu ce sa ii mai fac |
--------------------
Dacia 1300
berlina
- b-48-prj
|
|
stefan_punk |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 14 July 05 ![]() |
o sa mai verific odata cuiul pontou poate o fi de acolo o sa ii las nivelul mai mare poate...
|
--------------------
Dacia 1300
berlina
- b-48-prj
|
|
andutzu |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 385 Joined: 19 December 04 ![]() |
Am si eu o problema asemanatoare. Motorul merge perfect normal la relanti.Problema esta ca daca o accelerez brusc incepe sa tremure si se aud niste rateuri in carburator (nu foarte puternice) si se mentin pana iau piciorul dupa acceleratie. Daca o accelerez mai incet nu prea imi face probleme, doar in depasiri si cand plec mai brusc de pe loc. Vreau sa va zic ca pe bujia de la cilindrul 4 se depune calamina si e mereu neagra (celelalte sunt in regula) am schimbat-o dar degeaba. Eu banuiesc ca e o supapa arsa. Voi ce ziceti?
|
--------------------
Dacia
1310
- PH 23 ALX REMAT Tuning.
|
|
B-38-NFS |
![]()
Post
#22
|
![]() membru Group: Members Posts: 113 Joined: 30 August 05 From: BUC -DR TABEREI ![]() |
la mine a fost problema de aer .
tragea aer fals pe la flansa de inbinare cu galeria ,sa rezolvat cu mult silicon rosu ,si cu schimbarea garniturilor. ![]() |
--------------------
spark /chevrolet
solenza/dacia
2006/2005
- b-23-REU NU E SUFICIENT SA FI BUN ,CI E SUFICIENT SA FI SI BUN DE CEVA .....
|
|
moshulik |
![]()
Post
#23
|
Membru Group: Members Posts: 189 Joined: 12 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Cam asa seamana si aici problema, motorul trage aer fals pe undeva.
Din cate am citit, oprirea motorului cam coincide cu apasarea franei. Daca masina are servofrana este posibil sa fie fisurata membrana de la servofrana, deci degeaba ii inlocuiesti garniturile, daca membrana e fisurata. Pentru a izola acest defect trebuie obturat furtunul care vine de la galeria de admisie la "toba" servo-franei si facut proba (masina va frana mai greu, in lipsa servo-ului), dar pentru diagnosticare merge facuta proba asta. Nu stiu exact cum vine furtunul acela de la galeria de admisie la servo, dar trebuie sa se poata scoate dintr-un stutz al cutiei de depresiune si sa se poata insuruba acolo un surub cu diametru apropiat de interiorul furtunului si strans apoi cu colier, pentru a asigura o obturare eficienta. Mult mai sigur insa obturarea ar trebui sa se faca chiar langa galerie, fisura poate este chiar pe furtun. |
--------------------
skoda
octavia, am avut DSN, oltcit.
2003
- b-etc-etc Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.
|
|
stefan_punk |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 14 July 05 ![]() |
furtunul si acea supapa sunt noidar mi se pare ca acel furtun e mai moale inspre motor o sa vad daca e fisurat pe undeva si sa ii pun si o garnitura noua la supapa ca e tot garnitura veche, atunci cand am schimbat supapa nu avea la magazin si garnitura
|
--------------------
Dacia 1300
berlina
- b-48-prj
|
|
andutzu |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 385 Joined: 19 December 04 ![]() |
QUOTE(andutzu @ 28 Nov 2005, 20:51) Am si eu o problema asemanatoare. Motorul merge perfect normal la relanti.Problema esta ca daca o accelerez brusc incepe sa tremure si se aud niste rateuri in carburator (nu foarte puternice) si se mentin pana iau piciorul dupa acceleratie. Daca o accelerez mai incet nu prea imi face probleme, doar in depasiri si cand plec mai brusc de pe loc. Vreau sa va zic ca pe bujia de la cilindrul 4 se depune calamina si e mereu neagra (celelalte sunt in regula) am schimbat-o dar degeaba. Eu banuiesc ca e o supapa arsa. Voi ce ziceti? Am observat o chestie interesanta in seara asta... dupa cum v-am zis masina incepe sa tremure si sa smuceasca numai la viteze (pana in 60km/h) respectiv turatii mici 1000-2500rpm. Daca trag putin socul dispar vibratiile si nu mai smuceste si merge perfect chiar cand o calc mai brusc.Acum vad ca rateuri nu mai da. Ce are?!?! |
--------------------
Dacia
1310
- PH 23 ALX REMAT Tuning.
|
|
stefan_punk |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 14 July 05 ![]() |
inca nu am modificat nivelul din cnc sper sa o fac maine, ca azi am avut treaba toata ziua, asta nu inseamna ca am mers cu masina ca deocamdata mi-e frica sa nu raman cu ea in intersectie sa ma injure toata lumea
![]() |
--------------------
Dacia 1300
berlina
- b-48-prj
|
|
stefan_punk |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 14 July 05 ![]() |
QUOTE(andutzu @ 29 Nov 2005, 20:59) Am observat o chestie interesanta in seara asta... dupa cum v-am zis masina incepe sa tremure si sa smuceasca numai la viteze (pana in 60km/h) respectiv turatii mici 1000-2500rpm. Daca trag putin socul dispar vibratiile si nu mai smuceste si merge perfect chiar cand o calc mai brusc.Acum vad ca rateuri nu mai da. Ce are?!?! la fel mi s-a intamplat si mie la inceput astea au fost primele simtome dupa care am inceput sa schimb una alta de pe masina eu iti recomand sa schimbi decat capacul daca are contactii prea uzati si fisele sau doar acea fisa care este pe bujia aceea care se depune calamina poate ca nu mai primeste tensiune si de aceea o gasesti mereu pluna calamina pentru ca nu functioneaza si eventual sa cureti sau sa inlocuiesti bujiile, si inca ceva daca nu merge nici asa sufla si carburatorul e o idee buna ce a zis hadrian_ adica sufla-l tu chiar la benzinarie e gratis si sti tu sigur ca e treaba bine facuta This post has been edited by stefan_punk: 29 Nov 2005, 21:16 |
--------------------
Dacia 1300
berlina
- b-48-prj
|
|
andutzu |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 385 Joined: 19 December 04 ![]() |
Merci de sfat! Maine asta am sa fac. Curat carbu si schimb capacul delcoului.Fisele cred ca nu sunt de vina deoarece le-am schimbat de curand si sunt de calitate.Oricum am sa incerc sa o schimb pe cea de la cilindrul care imi face probleme.Am bujii brisk, cu care am mers cam 4000km.Arata foarte bine, erau roscate cand le-am demontat cu exceptia uneia de care am mentionat. Maine le iau la mana pe toate si va zic daca am rezolvat ceva.
Ps Capacul delcoului nu l-am mai schimbat de un an jumate, are cam 25.000km. Am uitat sa mentionez ca am aprindere electronica (se poate sa faca si aia figuri?) |
--------------------
Dacia
1310
- PH 23 ALX REMAT Tuning.
|
|
incubus |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 96 Joined: 12 March 05 From: Medgidia-Constanta ![]() |
Pentru stefan_punk:
Apropos de problema prezentata de tine in primul mesaj de pe acest topic, pot sa-ti spun ca si eu am exact acelasi simptom; am suflat carbul de nu stiu cate ori, l-am spalat in decarburol, sunt la al 3-lea set de jigloare (care cica sunt de Carfil), am reglat de nu stiu cate ori avansul static si am tot invartit "la ochi" rozeta de la vacumatic, tot degeaba: cand accelerez brusc, motorul moare, da sa se inece, hacaie, etc, indiferent de e cald sau rece. AM OBSERVAT INSA ca toate aceste simptome dispar daca merg permanent cu socul foarte putin tras, adica pana sa inceapa sa se deschida si clapeta de acceleratie. La ralanti nu-ti prea dai seama de diferenta, dar in sarcina se comporta mult mai bine, chira daca nu e complet incalzit. Incearca si tu, poate "merge si-asa" ! |
--------------------
Dacia
Logan
1,4 mpi
- CT-07-NYO
|
|
B-38-NFS |
![]()
Post
#30
|
![]() membru Group: Members Posts: 113 Joined: 30 August 05 From: BUC -DR TABEREI ![]() |
QUOTE(moshulik @ 29 Nov 2005, 10:41) Cam asa seamana si aici problema, motorul trage aer fals pe undeva. Din cate am citit, oprirea motorului cam coincide cu apasarea franei. Daca masina are servofrana este posibil sa fie fisurata membrana de la servofrana, deci degeaba ii inlocuiesti garniturile, daca membrana e fisurata. Pentru a izola acest defect trebuie obturat furtunul care vine de la galeria de admisie la "toba" servo-franei si facut proba (masina va frana mai greu, in lipsa servo-ului), dar pentru diagnosticare merge facuta proba asta. Nu stiu exact cum vine furtunul acela de la galeria de admisie la servo, dar trebuie sa se poata scoate dintr-un stutz al cutiei de depresiune si sa se poata insuruba acolo un surub cu diametru apropiat de interiorul furtunului si strans apoi cu colier, pentru a asigura o obturare eficienta. Mult mai sigur insa obturarea ar trebui sa se faca chiar langa galerie, fisura poate este chiar pe furtun. la mine era schimbata si membrana si tot asa facea . toata treaba era de de la aerul fals . si cand luam piciorul de pe aceleratie se tura . This post has been edited by B-38-NFS: 29 Nov 2005, 22:10 |
--------------------
spark /chevrolet
solenza/dacia
2006/2005
- b-23-REU NU E SUFICIENT SA FI BUN ,CI E SUFICIENT SA FI SI BUN DE CEVA .....
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th June 2025 - 16:46 |