DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages  1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Oldtimer: FIAT 600D, an fabricatie 1965

FLEX
post 20 Apr 2004, 15:02
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 570
Joined: 14 November 03
From: Bucuresti




Deoarece tatal meu a primit masina de servici, sint nevoit sa pun cumva la pastrare dragul meu Fiat 600 ... pina la toamna va sta in curte la bunica mea, la Zarnesti, linga Brasov, apoi peste iarna in garajul care se va elibera ...
Ideea e ca vreau sa-l tin intr-un fel de semiconservare, in sensul ca atunci cind ajung pe acolo sa dau citeva ture cu el, pentru drumuri locale, sa i se mai dezmorteasca motorul si frinele ...
Am de gind sa procedez la urmatoarele operatiuni:
- baterie tinuta in casa
- plin de benzina
- schimbat ulei anual
- amplasat pe dale de beton 40x40cm, pina oi face rost de capre ca lumea
- acoperit cu prelata din aceea partiala, prinsa in 4 colturi

V-as fi profund recunoscator daca m-ati putea ajuta cu alte sfaturi pentru conservarea in bune conditii a acestei masini care nu m-a lasat niciodata in drum.

PS: Frecventa vizitelor la bunica mea va fi la ~ 2 luni.

Va multumesc!


--------------------
Daewoo Matiz Fiat 600D
"Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
van den plas
post 20 Apr 2004, 16:48
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 183
Joined: 22 January 04
From: Bucuresti




Imi amintesc ca intentionai sa-i pui si aprindere electronica care elimina platina. Ai renuntat la idee ?


--------------------
Ford Mondeo TDCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
northwood
post 20 Apr 2004, 16:55
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 236
Joined: 26 November 03
From: Bucuresti




Flex, in cartea lui Mondiru sunt detaliate toate operatiile recomandate la conservarea unui automobil.

Amintesc de acolo injectarea in cilindri de ulei de motor si debraiere cu ajutorul unei cale.

Nu se lasa frana de mana trasa.

Se ung cu vaselina elementele cromate. Dupa punerea pe capre, se dezumfla rotile la jumatate din presiunea normala. Se acopera cauciucurile cu huse, pentru a nu fi afectate de soare.


--------------------
SKARPEA MTB Galben_Gri 2009
Maxon CM 10 - Midland ML 145
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
van den plas
post 20 Apr 2004, 17:04
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 183
Joined: 22 January 04
From: Bucuresti




Toate indicatiile din carte sunt foarte bune daca conservarea se face pt. o perioada mai indelungata. Dar daca intentioneaza sa o conduca din doua in doua luni nu cred ca sunt practice.


--------------------
Ford Mondeo TDCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLEX
post 20 Apr 2004, 17:48
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 570
Joined: 14 November 03
From: Bucuresti




QUOTE
Imi amintesc ca intentionai  sa-i pui si aprindere electronica care elimina platina. Ai renuntat la idee ?


Deoacamdata da! oricum, este o hobby-car si mai fac si eu cite unele pe la ea cind am timp ... si bani de aruncat ... vreau s-o inscriu la Retromobil si sa particip macar la raliul de la Sinaia ... s-ar putea sa am vreo sansa la proba de suplete/indeminare ... hihihihi! important e sa participi, nu?


--------------------
Daewoo Matiz Fiat 600D
"Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 21 Apr 2004, 12:21
Post #6


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Flex, cred ca cel mai important lucru este sa faci cumva in asa fel incat ambreiajul sa fie apasat cat timp masina sta in conservare, cum a spus si Northwood. Si asta pentru ca discul de ambreiaj poate rama intepenit. Spun asta din experienta oarecum personala. In fata blocului era o rabla de Skoda si l-am rugat pe proprietar sa o mute pe un teren viran sa pot sa-mi parchez si eu masina. Omul a fost de acord insa cand a trebuit sa o mutam nu s-a putut pentru ca ambreiajul era intepenit. Pana la urma i-au luat-o astia de primarie, dar nu stiu cum ca nu am vazut faza (cred ca pe sus cumva).


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FiveThreeFive
post 21 Apr 2004, 12:42
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 232
Joined: 26 June 03
From: Bucuresti




Ti-as mai recomanda ca, inainte de a intra in conservare, sa pui 1..2 flacoane de izopropil (se gaseste la statiile de benzina), de preferinta cu rezervorul cat mai gol (inainte de a face plinul). Pune o doza dubla decat cea recomandata pe flaconul de izopropil.
Izopropilul se amesteca cu apa din rezervor si ajuta la evitarea coroziunii rezervorului + conductelor. Iti recomand doza dubla deoarece, in timp ce masina sta, se mai strange apa in rezervor din cauza condensului.

Cala de lemn care va tine ambreiajul apasat este bine sa nu impinga pana la capat pedala, ci doar cca. 1/3 din cursa acesteia. Astfel, ambreiajul nu va fi sub presiune, dar nici elementele elastice din placa de presiune nu vor fi supuse la un stres prea mare.


--------------------
ex- Dacia 1310 Break , on the road: 1988-2003 , scrapped: 2010
VIN# UU1R13300J0056523. User formely known as "old1310".
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AC
post 21 Apr 2004, 13:26
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 569
Joined: 11 March 04
From: Iasi




FLEX, te sfatuiesc sa pornesti masina cateva minute de fiecare data cand o vizitezi pe bunica.


--------------------
Dacia 1310 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLEX
post 21 Apr 2004, 13:35
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 570
Joined: 14 November 03
From: Bucuresti




Evident ca sta voi face, ba chiar o sa ma dua pe acolo cu ea, sa se mai hodine si Mati un pic ...

Pe mine cel mai mult ma nelinistesc frinele, mai precis cilindri de frina; sint noi, originali, dar mi-e tema sa nu se gripeze stind prea mult (sistemul de frinare e cu tamburi pe toate rotile).


--------------------
Daewoo Matiz Fiat 600D
"Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FiveThreeFive
post 21 Apr 2004, 17:29
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 232
Joined: 26 June 03
From: Bucuresti




QUOTE
Pe mine cel mai mult ma nelinistesc frinele, mai precis cilindri de frina; sint noi, originali, dar mi-e tema sa nu se gripeze stind prea mult

E foarte justificata ingrijorarea. Din pacate, prea multe nu ai ce sa-i faci. In plus, lichidul de frana are o anumita preferinta pentru vaporii de apa, pe care ii absoarbe foarte usor, si, ca urmare, devine coroziv...

Singura solutie (care mai intarzie degradarea): schimba complet lichidul de frana din instalatie (daca nu l-ai schimbat deja COMPLET in ultimul an). Cumpara lichid de frana de calitate, si prin metoda preferata de aerisire, lasa sa iasa lichid pe la fiecare cilindru receptor in parte, pana cand curge perfect curat (dar nu mai putin de 300..500 ml / cilindru receptor), in functie de capacitatea circuitului de franare.

Daca faci operatia asta cam o data la 3 ani, si operezi franele din cand in cand (de fiecare data cand pornesti masina, poate o data la 2-3 luni), atunci sunt convins ca sistemul de franare se va pastra in conditii foarte bune.


--------------------
ex- Dacia 1310 Break , on the road: 1988-2003 , scrapped: 2010
VIN# UU1R13300J0056523. User formely known as "old1310".
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLEX
post 22 Apr 2004, 11:08
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 570
Joined: 14 November 03
From: Bucuresti




Multumesc, old, ca intotdeauna amabil si bazat in afirmatii; sincer, nu ma gindeam sa-l schimb chiar acum, deoarece w/e de 1Mai l-as petrece altfel, insa cu prima ocazie o sa fac ce spui. La Fiat-urile 500, 600, 850 si 1100 frinele sint cea mai mare problema, slabe si nefiabile, cu tendinte de gripare.
Eu as folosi lichid de frina 2+2 DOT3 pentru schimbul total, peste vreo 2 luni.

PS: Multumesc adminilor pentru recuperarea acestui topic, ca se volatilizase aseara ...


--------------------
Daewoo Matiz Fiat 600D
"Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLEX
post 3 May 2004, 12:21
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 570
Joined: 14 November 03
From: Bucuresti




Transportat, fotografiat, pus la pastrare ...

Sper ca pina diseara sa pun niste poze ...

PS: se cam vede ca n-am pus eu mina pe ea, are ceva probleme, pe care le voi detalia mai incolo, taica-meu s-a ocupat numai de motor ...


--------------------
Daewoo Matiz Fiat 600D
"Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLEX
post 3 May 2004, 14:05
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 570
Joined: 14 November 03
From: Bucuresti




Iata si pozele (partea 1):

Attached thumbnail(s)
Fiat600-006.JPG ( Size: 64.42k ) Number of downloads: 719
Fiat600-005.JPG ( Size: 70.07k ) Number of downloads: 687
Fiat600-002.JPG ( Size: 64.25k ) Number of downloads: 710
Fiat600-001.JPG ( Size: 79.94k ) Number of downloads: 690


--------------------
Daewoo Matiz Fiat 600D
"Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLEX
post 3 May 2004, 14:20
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 570
Joined: 14 November 03
From: Bucuresti




Alte poze (partea 2):

Attached thumbnail(s)
Fiat600-011.JPG ( Size: 71.14k ) Number of downloads: 582
Fiat600-009.JPG ( Size: 78.38k ) Number of downloads: 160
Fiat600-007.JPG ( Size: 74.72k ) Number of downloads: 167


--------------------
Daewoo Matiz Fiat 600D
"Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 3 May 2004, 14:25
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




Super tare masinuta. Eu care am mers citiva ani intr-o Panda ma simt mai apropiat de ea. Flex nu stiu daca la noi exista un club Fiat 600 dar in Italia da. Ma gindeam ca poti intra in legatura cu ei (nu stiu cum) in caz ca ai nevoie de piese sau alte alea. Oricum felicitarile mele pt pasiune ta.


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLEX
post 3 May 2004, 14:34
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 570
Joined: 14 November 03
From: Bucuresti




Si mai (partea 3):

Attached thumbnail(s)
Fiat600-015.JPG ( Size: 64.56k ) Number of downloads: 267
Fiat600-014.JPG ( Size: 52.82k ) Number of downloads: 230
Fiat600-012.JPG ( Size: 80.61k ) Number of downloads: 245


--------------------
Daewoo Matiz Fiat 600D
"Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLEX
post 3 May 2004, 14:40
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 570
Joined: 14 November 03
From: Bucuresti




Ultimele (partea 4):


*Recunoasteti filtrul de aer? ... m-am gindit ca gasesc cartus mai usor ...

*Cluburi Fiat 600 sint si in Germania, Franta, Anglia, Belgia, Olanda ... dar eu imi gasesc piese aici, noi sau din dezmembrari ... din pacate, 600-le nu e atit de popular precum Fiat 500 ...

Attached thumbnail(s)
Fiat600-017.JPG ( Size: 44.01k ) Number of downloads: 237
Fiat600-019.JPG ( Size: 50.86k ) Number of downloads: 371
Fiat600-018.JPG ( Size: 61.9k ) Number of downloads: 266
Fiat600-016.JPG ( Size: 44.42k ) Number of downloads: 209


--------------------
Daewoo Matiz Fiat 600D
"Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 3 May 2004, 14:49
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




Super tare masinuta. A fost un model ceva cu "giardiere" sau "jardiere", un fel de variatie la modelul principal. Dar mi s-a parut mie sau au fost modele la care usa se deschidea invers?


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLEX
post 3 May 2004, 15:06
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 570
Joined: 14 November 03
From: Bucuresti




Da, variantele de la A la C aveau usile care se deschideau inspre spate (suicidal doors) si motor de 595cmc, 27CP; de la D pina la R (!!!!) au avut usi cu deschidere normala si motor de 767cmc, 32CP; al meu e D, seriile urmatoare au avut alt filtru de aer, alternator in loc de dinam, evacuare 4>2>1, in loc de 4>1, etc.; modelul 600 a fost construit in ~2.500.000 de bucati sub sigla Fiat, in alte sute de mii de exemplare sub marcile Seat si Zastava; a existat si derivatul 750, cu grila de aerisire in bot, precum si minivan-ul Multipla, cu 6 locuri (sedan-ul are 4).

Giardinera era un fel de barchetta cu coviltir, pentru vilegiaturisti


--------------------
Daewoo Matiz Fiat 600D
"Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLEX
post 3 May 2004, 20:33
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 570
Joined: 14 November 03
From: Bucuresti




Probleme constatate pe drumul Bucuresti-Brasov:

-frine din parti, nici macar aia de mina ... nivelul lichidului constant, deci nu pierde pe nicaieri; nu se intareste la pedalari repetate, deci probabil ca trebuiesc reglati sabotii si cablul frinei de mina.
-ambreiaj care cupleaza in hopuri; probabil cablu gripat, deoarece tatal meu avea o problema cu el in sensul ca nu mai revenea pedala ... singurul arc de revenire e in spate, linga cutie, asa ca probabil trebuie inlocuit cu unul mai puternic ... cablul de ambreiaj are cam 2.5m lungime, deci se freaca de camasa la greu ...
-joc la directie; capetele de bara sint noi, asa ca ar mai fi varianta unui joc in caseta (sistemul cu melc care angreneaza pe sector de cerc, nu pinion-cremaliera); directia merge foarte greu; presiunea in cauciucuri 2atm, aproape dublu decit cea recomandata (0.9 pe fata si 1.1 pe spate); e posibil ca din cauza asta sa mearga aiurea directia?
-deoarece cablul de plus+demaror s-a rupt de pe borna, a fost inlocuita borna si scurtat cablul, ceea ce nu permite o fixare ferma a bornei pe baterie; intrebare: e posibil sa gasesc cabluri+borna de plus de Dacia care sa aiba si papucul mama, cel care merge mai departe la demaror? cablul de curent general il inadesc cu o bucata de teava de cupru strivita.
-cursa pedalei de acceleratie este foarte mica, deoarece pedala s-a curbat in jos in 39 de ani de utilizare; o sa o catar pe un distantier, deoarece mai mult de 70km/h n-a vrut, cu acceleratia la blana ...
-PROBLEME MARI CU RACIREA! ... ce se intimpla: radiatorul a avut 3 elementi fisurati; in disperare de cauza, tatal meu a bagat in sistemul de racire pilitura de-aia nenorocita de 25.000ROL/pungutza; ulterior, a reparat radiatorul (eliminare elementi sparti); CUM SCOT PILITURA DIN MOTOR SI RADIATOR? cred ca s-a depus aia exact pe unde nu trebuie, o fi colmatat bazinele radiatorului, etc. Drumul de 180km l-am facut in tronsoane de 30-50km, deoarece se incingea ca draq! deoarece sistemul de frinare e inchis (fara vas de expansiune), apa odata ajunsa la temperatura de fierbere e eliminata din circuit sub forma de vapori; asa ca dupa x km parcursi, pierdeam aproape toata apa ... am consumat ~ 4.5l de apa pina la Brasov.

In rest, aceeasi masina lenta, zgomotoasa, cu o tinuta de drum deplorabila, dar trainica si inchegata ... Forza Italia!

PS: daca ma puteti ajuta cu idei, sugestii despre cum pot rezolva problemele de mai sus va multumesc foarte mult; cunosc masina bine, asa ca pot dapta o idee generala la particularitatile ei ...


--------------------
Daewoo Matiz Fiat 600D
"Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLEX
post 13 Jul 2004, 17:55
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 570
Joined: 14 November 03
From: Bucuresti




Intrebare intrebatoare:

ULEIUL recomandat pentru masina asta la vremea fabricatiei era ulei monograd mineral, dupa cum urmeaza:

SAE 40 - temperaturi peste +30gC
SAE 30 - temperaturi 0/+30gC
SAE 20 - temperaturi 0/-15gC
SAE 10 - temperaturi sub -15gC

Actualmente, in motor e ulei mineral Petrom, din pacate nu-i stiu specificatiile, e din acela obisnuit la bidon transparent, despre care mecanicosul a zis ca e cel mai bun pentru motoarele astea vechi ...

Privind lista de mai sus, as fi tentat sa pun ulei 10w40, presupunind ca indicativii SAE sint aceiasi de pe vremea lui Pazvante, pe cind se punea uleiul in motor functie de anotimp vara/iarna si alegind valorile maximale, deoarece motorul trebuie sa mearga si la +30 si la -15 (macar o cheie tot ii dau la iarna, ca de iesit din curte e exclus la ce troiene se fac pe la Zarnesti).

Voi ce parere aveti? credeti ca exagerez cu 10w40, care e totusi un ulei semisintetic, sau sa-i pun ceva mai potolit? si oare uleiul Agip o fi bun? (avind in vedere originea italiana a bondoacei)

PS: acum o saptamina am reglat frinele, inclusiv cea de mina, am schimbat lichidul de frina si am aerisit corespunzator, am spalat circuitul de racire cu Radiator Flush 2+2 si am pus antigel ... motorul a mers continuu vreo 3 ore, l-am tinut si accelerat pe loc vreo 10 minute in continuu si nu s-a mai infocat, oare am rezolvat cu racirea?


--------------------
Daewoo Matiz Fiat 600D
"Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLEX
post 14 Jul 2004, 18:04
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 570
Joined: 14 November 03
From: Bucuresti




Fiindca vad ca n-am succes altfel, sa va iau pe coarda sensibila:

CE ULEI FOLOSITI PENTRU MOTORUL DE DACIA 1300 (frantzuzoaice sau optzeciste)?

Ma intereseaza doar specificaatiile (XXwYY), singura mea dorinta ar fi sa folosesc un ulei all season, deoarece Fiatul merge foarte putin si e mai mare pacatul sa schimb uleiul vara-iarna; tineti cont ca vorbesc despre un motor batrin, cu diverse uzuri, bucshat (nu mai avea compresie, acum e adus la cota 0) dar care inca n-a trecut de cota 1 de uzura a cuzinetilor.


--------------------
Daewoo Matiz Fiat 600D
"Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GoGu
post 14 Jul 2004, 22:16
Post #23


Prea de la tara


Group: Moderatori
Posts: 1.970
Joined: 14 August 03
From: Iasi




Poate un 20w40 sau un 15w40 ar fi mai "realiste"...


--------------------
Renault Scenic 1.5dCi recolta 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 15 Jul 2004, 09:39
Post #24


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.511
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




in 1300 bagam numai 20w40 romanesc si mergea fff bine, in schimb il schimbam destul de des: 2000-2500 km


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
van den plas
post 15 Jul 2004, 11:06
Post #25


Membru


Group: Members
Posts: 183
Joined: 22 January 04
From: Bucuresti




QUOTE

tatal meu a bagat in sistemul de racire pilitura de-aia nenorocita de 25.000ROL/pungutza; ulterior, a reparat radiatorul (eliminare elementi sparti); CUM SCOT PILITURA DIN MOTOR SI RADIATOR? cred ca s-a depus aia exact pe unde nu trebuie, o fi colmatat bazinele radiatorului, etc.  

Aceeasi problema am avut-o si eu. Am apelat la un atelier de reparat radiatoare pt. a vedea daca aia sunt in stare sa o rezolve. Asa am aflat ca singura modalitate de curatare ar fi sa se taie niste capacele in corpul radiatorului, pe unde sa se poata face curatirea (mecanica), dupa care capacelele sa fie lipite la loc. Evident ca pt. un radiator de dacie nu merita, asa ca mi-am cumparat unul nou. In cazul tau banuiesc ca se poate lua in considerare si curatarea.


--------------------
Ford Mondeo TDCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLEX
post 15 Jul 2004, 18:23
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 570
Joined: 14 November 03
From: Bucuresti




@Ov: pai mai mult de 2000-2500km/an n-o sa faca masinuta, asa ca ar fi OK, sa zic ca-l schimb anual; uleiul la care te referi e Petrom 20w40? pot sa-l las in motor 2 ani ?(e posibil sa nu fac mai mult de 1500km/an).

@van den plas: sti ce e cel mai nashpa? nu am cum sa pun mina sa vad daca trece lichidul de racire prin toti elementii decit daca dau radiatorul jos ... sincer, decit sa dau gauri in el, mai bine incerc sa adaptez vreun radiator de Tico (suficient de mic ca sa intre acolo) sau sa incerc sa-l mai curat pe asta; oricum, pina nu-l scot pe serpentinele de la Piriul Rece nu am cum sa-mi dau seama daca desfundarea pe care i-am aplicat-o e eficienta ...


--------------------
Daewoo Matiz Fiat 600D
"Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iXigen
post 12 Dec 2004, 00:01
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 10 December 04




frumoasa masinuta... bunicul meu a avut un fiat 850 impecabil... si l-a vandut sad.gif


--------------------
Dacia 1300 - XX-XX-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLEX
post 13 Dec 2004, 13:24
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 570
Joined: 14 November 03
From: Bucuresti




Hehe, da, e frumoasa!
Am bagat pina la urma ulei Elf 15W40, prilej cu care am constatat ca pierde ulei prin sonda de presiune, din fericire am de schimb.
Am reusit sa cumpar un radiator original NOU de Zastava din Serbia, abia astept sa il pun pe masina la primavara, prilej cu care voi schimba si cablurile de acceleratie si soc, precum si rulmentii fata, care sint varza.
Am un gind straniu de a pune un carbelitor de Tico pe magareata ...


--------------------
Daewoo Matiz Fiat 600D
"Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 13 Dec 2004, 17:51
Post #29


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




Ai ales bine uleiul...iti permite utilizare atat iarna cat si vara. Eu d'asta pun, dar nu elf. Nu-mi renteaza.

Cat despre gandul tau straniu, merita incercat. Vezi mai intai care e diferenta de diametru la difuzor, ca sa stii daca te poti astepta la crestere de putere (si consum). Dar ar trebui sa-ti mai dea cativa caluti smile.gif


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
St
post 15 Dec 2004, 17:22
Post #30


Membru


Group: Members
Posts: 4.466
Joined: 18 July 04
From: Bucuresti




Misto masina, si e destul de bine intretinuta. Felicitari tatalui tau si tie pentru eforturile pe care le faci pentru conservare.


--------------------
Ford/ BMW Mondeo/ 650GS 2018/ 2004
Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages  1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 04:11
Forum Renault