Nu baga caldura
![]() ![]() ![]() |
Nu baga caldura
pastrama |
![]()
Post
#1
|
||
![]() scursura umana Group: Members Posts: 2.603 Joined: 18 August 05 From: Ct ![]() |
|
||
--------------------
Tedei
-
-
|
|||
DragosP |
![]()
Post
#2
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
Nu trebuie neaparat desfacut bordul. Vezi prin partea dreapta a consolei centrale (pe la picioarele de la locul mortului) ce-i pe acolo. Or fi sarit furtunele de la locul lor...
|
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
pastrama |
![]()
Post
#3
|
![]() scursura umana Group: Members Posts: 2.603 Joined: 18 August 05 From: Ct ![]() |
Am desfacut p-acolo. Am scos si torpedoul...cu ocazia asta am mai usurat si masina de vreo 2kg de praf.
Furtunele sunt in regula, fiecare la locul lui. Problema e in tulumba aia din mijloc...acolo e ceva in neregula da nu stiu cum sa fac s-o scot(trebuie scos caloriferul???) |
--------------------
Tedei
-
-
|
|
AIX |
![]()
Post
#4
|
![]() quite a regular Group: Members Posts: 604 Joined: 21 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Trebuie sa vina aer cald si pe aeratoarele laterale? Praca la a mea venea doar prin alea din centru, daca nu spun prostii.
![]() |
--------------------
.
.
.
|
|
spiridon |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 786 Joined: 5 May 05 From: Iasi ![]() |
3 sugestii:
1.Ridica capota si vezi daca usita de la gura de admisie aer curat se inchide etans (stinga tulumbei de aer)- atunci cind pirghia de admisie a aerului de pe consola e pe recirculare aer interior. Daca nu se inchide etans, e timpul sa o reglezi - slabesti cu surubelnita clema de fier de deasupra camasii cablului de actionare si muti cablu pina cind usita se inchide etans apoi stringi la loc ! (aproximativ !!!- ca totul e dintr-un plastic execrabil...parerea mea !) 2. In partea din dreapta jos a consolei centrale sunt capetele actionarilor pentru caldura - fix pe acelasi principiu = cu cablu ! In timp acestea se slabesc. Verifica-le sa lucreze corect ! Eu as fi foarte atent la actionarea gradului de caldura - adica sa fii sigur ca la caldura maxima se impinge pina la limita maxima pirghia (un segment de roata dintata din plastic) ! Se regleaza tot cu slabirea-fixarea-stringerea a surubului camasii. 3. Daca nu mai ai caldura ca iarna trecuta nu ezita sa schimbi termostatul (270k) - schimbare o poti face singur in fata blocului cu o cheie de 10 si 2 sticle de plastic ! Parerea mea e ca termostatele la DSN trebuie schimbate la 3 ani obligatoriu - deoarece nu-si mai fac treaba - imbatrineste materialul din ele ! Feelingul meu este ca un termostat nou duce si la economii de combustibil ca sa nu spun de CONFORT TERMIC ! This post has been edited by spiridon: 2 Nov 2006, 19:05 |
--------------------
Dacia Supernova
- prima iubire, a inceput in...
2001
- IS- inginer - frezez si programez chei, repar telecomenzi, immo off 0741024494
|
|
pastrama |
![]()
Post
#6
|
![]() scursura umana Group: Members Posts: 2.603 Joined: 18 August 05 From: Ct ![]() |
Mersi Spiridon de sfaturi.
Cred ca pan` la urma o sa schimb termostatul... Daca-mi face cineva si un tutorial cu schimbarea termostatului...dau o bere la prima ocazie. Multumesc. |
--------------------
Tedei
-
-
|
|
catalin80 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 728 Joined: 30 July 04 From: Bucuresti ![]() |
pe aeratoarele laterale vine aer rece daca cel de recirculare este deschis ( cel putin asa e la mine)
|
--------------------
renault clio symbol
,
skoda superb
|
|
pastrama |
![]()
Post
#8
|
![]() scursura umana Group: Members Posts: 2.603 Joined: 18 August 05 From: Ct ![]() |
Azi am inghetat...dureaza minim 15 min sa se incalzeasca motorul si sa bage caldura...deci...termostatul, nu??
|
--------------------
Tedei
-
-
|
|
Liviu |
![]()
Post
#9
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
M-am uitat in manualul de service. La Supernova sistemul de circulare de aer e facut in asa fel incat NUMAI AERATOARELE CENTRALE dau aer cald.
Am sa pun un screenshot cand ajung acasa ca sa va convingeti si voi. Deci tineti aeratoarele laterale inchise daca nu vreti rece. |
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|
miki |
![]()
Post
#10
|
![]() #Hırsızlargibigeceniniçine Group: Members Posts: 1.248 Joined: 30 July 02 From: Bucuresti ![]() |
Nu stiu cum scrie la manual....dar... la mine baga "amestecat" pe laterale!
|
--------------------
Renault
Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE/Santa Fe
2004 / 2019/2008
- XX-B-XXX #Hırsızlargibigeceniniçine
Funken Kurbelwelle Uzun Araç! Değer Așılırsa |
|
alexbucur |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 26 October 06 From: Bucuresti, Brasov ![]() |
fantastic, n-am mai pomenit asa ceva la nicio alta masina! si eu am aceeasi problema, baga rece pe laterale, ma gandeam ca e ceva stricat in nici un caz ca asa e fabricata!
|
--------------------
Dacia
Supernova
2001 rapsodie
|
|
klaus |
![]()
Post
#12
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
La rugamintea lui liviu:
circuit.gif ( Size: 44.62k ) Number of downloads: 513 Attached thumbnail(s) aeroterma.gif ( Size: 39.78k ) Number of downloads: 530 aeroterma_1.gif ( Size: 20.53k ) Number of downloads: 482 aeroterma_2.gif ( Size: 14.41k ) Number of downloads: 431 |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Liviu |
![]()
Post
#13
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
Deci dupa cum spuneam, aeratoarele laterale dau numai aer rece ... ii multumesc lui Klaus ptr poze.
Dupa ce se incalzeste toata instalatia, aerul nu mai e super rece caci se mai incalzesc tuburile alea + aer amestecat cu zice miki ... dar in principiu iarna se merge cu lateralele inchise ![]() |
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|
DragosP |
![]()
Post
#14
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
Măi dragilor. Așa o fi, da' de ce naiba a mea DSN a băgat întotdeauna în aceeași măsură și cald și rece (de la A/C) peste tot?
![]() |
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
clr |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Liviu, imi pare rau sa te contrazic, dar pe laterale baga si aer cald. Stiu ce scrie in manual, ba chiar m-am si contrazis la service cu cel care mi-a schimbat caloriferul, care insa mi-a aratat concret cum vine tubulatura. Problema cred ca este de la proasta etansare, care face sa vina acel aer 'amestecat'. La mine, pentru a avea aer cald acolo trebuie sa fie indeplinita una din doua conditii: ori sa am inchise aeratoarele centrale, ori sa am viteza mica si aeroterma in functiune. Deci trebuie sa vina aer cald si pe acolo. |
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
pastrama |
![]()
Post
#16
|
![]() scursura umana Group: Members Posts: 2.603 Joined: 18 August 05 From: Ct ![]() |
Cu directionarea aerului a avut careva probleme? Cum s-a rezolvat? A trebuit sa desfaceti toata tulumba aia mare?
A! Si e vreo diferenta intre sistemul de climatizare la o SN cu AC fata de una fara AC? Io am Campus, deci fara AC. |
--------------------
Tedei
-
-
|
|
Liviu |
![]()
Post
#17
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
Eu v-am spus ce scrie in MANUALUL DE SERVICE!
Daca la voi e altfel .. treaba voastra. |
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|
madkat |
![]()
Post
#18
|
![]() ™™™™™™™™™ Group: Members Posts: 2.351 Joined: 3 May 05 From: Bucuresti ![]() |
klaus - esti 100% sigur ca aia e aeroterma de DSN? - pentru ca la 3 SRN-uri la care am umblat ventilatorul avea axul vertical - nu orizontal ca in diagrama ta...
sau poate difera in functie de an? - eu am umblat la DSN-uri din 2001 si 2002 ... in plus - pe aeratoarele laterale a mea baga aer la aproape aceeasi temperatura ca pe centrale - treaba cu aer rece iarna pe laterale era la CN This post has been edited by madkatweb: 6 Nov 2006, 12:27 |
--------------------
Alfa Romeo & VW
156 2.5 V6 & Bora TDI
1999 & 2001 Hoping for the best, and expecting the worst
|
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#19
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
Si la mine baga pe lateral rece ... dar daca dau sa bage pe la picioare ( deci nu mai baga pe mijloc ) baga aer super fierbinte si pe laterale
![]() |
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
florinpopa2007 |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 11 November 06 ![]() |
aeratoarele laterale baga aer cald sau rece (cel rece se foloseste pentru a dezaburi geamul sa se poata vedea in oglinda)in functie de cu se actioneaza separatorul
|
--------------------
Dacia
SupeRNova
2002-Rapsodie
- DB 04 YGC
|
|
pastrama |
![]()
Post
#21
|
![]() scursura umana Group: Members Posts: 2.603 Joined: 18 August 05 From: Ct ![]() |
|
--------------------
Tedei
-
-
|
|
Remus66 |
![]()
Post
#22
|
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 25 September 04 ![]() |
Pentru Pastrama.
uite cum am schimbat eu acum 2 ani termostatul pentru ca intr-adevar era defect si nu aveam caldura suficienta iarna. Citeste cu atentie postul nr.40. http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...59entry161359 |
--------------------
Volkswagen Golf 4
Pacific Variant
2005
- B-71-KPD Cu un nescolarizat, te lupti un pic si ai scapat; dar duci o lupta colosala, cu prostul care are scoala!
|
|
Remus66 |
![]()
Post
#23
|
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 25 September 04 ![]() |
Scuza-ma Pastrama, rectific, citeste cu atentie postul nr. 34.
|
--------------------
Volkswagen Golf 4
Pacific Variant
2005
- B-71-KPD Cu un nescolarizat, te lupti un pic si ai scapat; dar duci o lupta colosala, cu prostul care are scoala!
|
|
pastrama |
![]()
Post
#24
|
![]() scursura umana Group: Members Posts: 2.603 Joined: 18 August 05 From: Ct ![]() |
Remus, merci mult.
Luni ma duc sa-l cumpar si incerc sa-l schimb. |
--------------------
Tedei
-
-
|
|
Remus66 |
![]()
Post
#25
|
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 25 September 04 ![]() |
Ce mai faci Pastrama, nu ne mai spui nimic nou, ai schimbat termostatul sau nu?
|
--------------------
Volkswagen Golf 4
Pacific Variant
2005
- B-71-KPD Cu un nescolarizat, te lupti un pic si ai scapat; dar duci o lupta colosala, cu prostul care are scoala!
|
|
pastrama |
![]()
Post
#26
|
![]() scursura umana Group: Members Posts: 2.603 Joined: 18 August 05 From: Ct ![]() |
Am schimbat pe dracu...
Mai stau putin sa fac rost de bani ca tre sa schimb si caloriferu...si cu ocazia asta schimb si antigelu. Ma ... in ea de masina. ![]() |
--------------------
Tedei
-
-
|
|
dadu221 |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 726 Joined: 11 March 04 From: Ploiesti ![]() |
care-i mersu cu termostatu ala ?? de ce nu pornesti masina si tii mana pe furtunul care merge de la termostat la radiator si vezi si tu cand simti caldura pe el si ochesti cam pe unde e acul de la apa. mai intai incerca sa faci re reglajul clepetei de aer cald-rece dini masina treaba acre se poate face ff usor. Apoi poti incerca sa arunci banii pe termostate si mai stiu eu ce. Legat de calorifer .. la mine a debutat cu miros in masina sar foarte putin sesizabil 1luna-2 si l-am ignorat . in prezent a facut un praf alb ca la sulfatarea unei borne si nu mai are nik .. deci mai merge de cateva luni nu a mai facut probleme. la fel si cu radiatorul
![]() |
--------------------
DSN rapsodie
-
2002
- ph-22-unu Ie doar o amarata de dacie
|
|
bertro |
![]()
Post
#28
|
Membru dezmembrat Group: Members Posts: 592 Joined: 3 June 05 From: IASI, rumenia ![]() |
pastrama, te-ai interesat cam cat costa un calorifer nou?
ieri am desfacut si eu aeroterma si am scos jaful de calorifer spart (nu pricep de ce nu au facut altfel tevile alea, incat sa poata fi scos fara sa dai jos aeroterma si implicit jumate de bord). Cu ocazia aia am constatat si ca acea clapeta care schimba de pe rece pe cald (directionand aerul prin calorifer sau ocolindu-l), nu se inchidea calumea nici cand mecanismul era rotit la maxim (deci maneta ar fi fost pe maxim caldura). Verifica si la tine sa nu fie tot asa, eu am fortat paleta aia la maxim inchis si am blocat-o acolo, chit ca n-o sa mai pot comuta pe rece din bord, oricum imi pun robinet pe furtunul de la calorifer. PS: am vazut ce zice manualul, dar din ce am constatat eu ieri "la fata locului" (asta daca nu m-or fi inselat ochii), atunci cand clapeta e data pe caldura, TOT aerul de la ventilator e trecut prin calorifer, si abia apoi e impartit spre diversele guri de aerisire, deci teoretic ar trebui sa iasa aer cald peste tot. Desigur, cu mentiunea ca la pitesti cuvantul "etans" se pare ca are alt sens decat in restul lumii (la aeroterma mea, sunt pe alocuri distante si de 2 mm la imbinarile intre cele 2 jumatati. o sa recurg la niste burete din ala auto-adeziv pt usi). |
--------------------
DACIA
Nova GT
- xx xx XXX posesor de DrACIA NOVA GT
|
|
Altis |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 754 Joined: 24 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Confirm spusele antevorbitorilor mei...La mine, indiferent de pozitia clapetei, baga aer cald in aceeasi masura si pe laterale si pe centru...
|
--------------------
Tucson
JM
2007
- . Luati saitu' de cultura si bagati-l in duba sa-i acordam "primul ajutor"!
|
|
CristiRzR |
![]()
Post
#30
|
![]() Fost posesor DSN Group: Members Posts: 531 Joined: 29 August 06 From: Constangeles ![]() |
Eh...de cand ma stiu, la mine, intotdeauna a bagat aer pe laterale putin mai rece decat pe mijloc...ciudat...dar m-am obisnuit cu ideea
![]() |
--------------------
VW
Golf
1993 GL 1,8i
- CT 85 RZR VW Golf 2007 Trendline 1,4i
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 21st July 2025 - 07:12 |