DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Smucituri si rateuri

Xionz
post 19 Dec 2006, 16:07
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 19 December 06




Buna , sunt nou pe forum si sofer proaspat .

Am luat o dacie an 73 si e normal sa am probleme ... da incet incet vreau sa o pun la punct .

Am schimbat fise , bujii (champion) , carburator, capac de delcou si am probleme cu ea . Smuceste, se subtureaza si cand o accelerez ramane cate-o data accelerata si ma sperie . Cand accelerez incepe sa pocneasca ... Dupa ce am schimbat fisele si platnie , a inceput sa mearga incredibil O ZI , dupa care au revenit smuciturile .

Ce sa ii mai fac ....


--------------------
Dacia 1300 73 - TM 05 UCD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
senatoru_alex
post 19 Dec 2006, 17:22
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 3 December 06




punei bujii sinteron sunt cele mai bune dupa parerea mea la mine porneste super misto si vezi avansul cum e regleazal si tu asa dupa ureche cum merge mai rotund vezi si jiglerul de aer si vezi cum baga jiglerul de acceleratie dc baga sau nu.dupa toate astea aaa vezi ca jiglerul de acceleratie e in carburator nu trebuie desfacut ci doar sa dai la o partea bratul acela negru care vine de la filtru de aer.regleaza platina la 0.6 dc ai taler dc nu ia o lama gilet si rupeo in doua o bagi intreb platina si piciorusul ala de e fix.smuciturile sunt din aprindere de cele mai multe ori.vezi si tu cum merge dupa toate astea.

bafta


--------------------
dacia 1310 dacia 1310 1987 tlx - TUN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutctn
post 19 Dec 2006, 17:36
Post #3


Membru cu TDI


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 20 November 04
From: Bucuresti




Aprindere/carburator dereglate. Dupa cum se stie degeaba schimib platine/ bujii daca nu sunt bine reglate; la carburator de verificat camera de nivel sa fie bine reglata restul fiind carburator nou presupun ca nu sunt probleme; totusi desi nou vezi sa nu traga aer fals pe undeva.


--------------------
Dacia 1310 1998
Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 19 Dec 2006, 17:59
Post #4


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




QUOTE(senatoru_alex @ 19 Dec 2006, 17:22)
smuciturile sunt din aprindere de cele mai multe ori
*


Nu prea cred, și la mine astă vara îmi smucea mașina, problema era de la cuiul poantou, care a ramas blocat pe închis.
El a spus că ''a inceput sa mearga incredibil O ZI '', nu știu dacă aprinderea își revine peste noapte, dar te asigur că, carburatorul își poate reveni pentru ceva timp. Eu sunt pățit iar această pățanie mi-a lăsat un gust amar, pe loc am schimbat platinile, condensatorul, capacul delcou, până nu m-am uitat în carburator nu am rezolvat problema.


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Xionz
post 19 Dec 2006, 19:25
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 19 December 06




Degeaba ... acuma mi-a murit si bateria ... astept pe cineva sa imi dea curent ...

Ca idee o sa ma uit la jigler . Cred ca de acolo o fi problema . Inca ceva ... se ff ... contactul , cand porneam incepea electromotorul sa faca un sunet ciudat . Poate cumva sa afecteze ?


--------------------
Dacia 1300 73 - TM 05 UCD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Versatu
post 19 Dec 2006, 21:11
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 10 July 06




nu poate afecta.....atata timp cat electomotoru e invartit inseamna ca el primeste semnal de la contact....deci e ok

sunetu la electomotor e din cauza ca ai bateria slabita.....el incearca sa porneasca motorul da nu reuseste si bendixul este aruncat inapoi

am patit si eu ceva asemanator si era de la platina.....ramasese in contact (nu mai avea distanta aia de 0,6-0,7 )

bafta


--------------------
DACIA 1310 1985 - B-26-UHN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tabek
post 20 Dec 2006, 00:12
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 305
Joined: 23 June 05
From: Cluj Napoca




Platina la 0,6-0,7 citesc pe-aici? blink.gif
Platina se regleaza la 0,4 si nu cu lama Gillette, ci cu lera.


--------------------
Dacia/Peugeot 1310L/307 1996/2006 - MM05HVM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danny_b
post 20 Dec 2006, 10:44
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 29 January 06
From: Cluj-Napoca




Vorbeste cu un cunoscator,adica meserias bun, sa se uite si la delcou.S-ar putea sa fie putin uzat si sa ai si de acolo probleme, mai cu seama daca surubul care tine fixa platina , e uzat .Oricum sa-l verifice.Apoi verifica sa nu ramina blocata clapeta de acceleratie sau cablul.


--------------------
DACIA dacia 1310 break 1990 GPL - CJ-01-XAN
Ascunse sunt caile DOMNULUI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Xionz
post 20 Dec 2006, 11:52
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 19 December 06




Am mentionat ca am schimbat delcoul.



--------------------
Dacia 1300 73 - TM 05 UCD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tabek
post 20 Dec 2006, 12:02
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 305
Joined: 23 June 05
From: Cluj Napoca




ai spus ca ai schimbat capacul delco. Deci, ai schimbat doar capacul, sau tot delcoul? De care ai luat?


--------------------
Dacia/Peugeot 1310L/307 1996/2006 - MM05HVM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
randomm
post 20 Dec 2006, 14:14
Post #11


Ex Dacia owner


Group: Members
Posts: 216
Joined: 27 June 06
From: Iasi




Ma bag si eu in seama pe topicul omului.... la mine se manifesta la fel, numai ca eu sunt pe GPL. Vreau sa iau o aprindere din aia electronica si un set nou de bujii. Mai poate fi de la altceva? Carburatorul eu zic ca iese din discutie in cazul meu, dat fiind ca sunt pe gaz. A inceput sa se manifeste asa de cand s-a facut mai frig. Ca o culme a ironiei, dimineata porneste fara probleme, se manifesta numai in mers intre 2500 si 3000 de ture.


--------------------
Opel Astra G 2000 - BT-03-TBF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Xionz
post 21 Dec 2006, 09:52
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 19 December 06




Una din probleme cica era contactul care nu mai decupla electromotorul iar a doua problema din cate aud este pipa care habar nu am ce face da zice ca e infundata .
Aveti idee cam cat costa o pipa din aia ?


--------------------
Dacia 1300 73 - TM 05 UCD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tibip
post 21 Dec 2006, 13:22
Post #13


Membru


Group: Members
Posts: 132
Joined: 17 October 06
From: Cluj-Napoca




Verifica furtunul de cauciuc care vine dinspre carburatos si merge jos la galeria de admisie. In furtunul asta gasesti un plastic care are o gaura de 1.5 mm in ea. Daca acest orificiu se infunda (si crede-ma ca are obiceiul asta, mai ales in frig) atunci de manifesta defectul mentionat de tine. Ai grija cu ce desfunzi gaura aia. Este un orificiu calibrat. Eu l-am schimbat pe al meu (12 mii lei vechi...).


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988 - numar simplu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Xionz
post 22 Dec 2006, 16:24
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 19 December 06




Am rezolvat aprinderea : am cumparat alt contact pentru ca celalalt era stricat nu decupla electromotorul , si am schimbat pipa si de pornit porneste .

Dar o problema a ramas ... da rateuri la greu . Pusca de sare toba din ea .

Mi-a zis cineva ca ar putea sa fie de la transmisie .... se poate asa ceva ?

This post has been edited by Xionz: 22 Dec 2006, 17:01


--------------------
Dacia 1300 73 - TM 05 UCD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 22 Dec 2006, 18:14
Post #15


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




Ce treabă au rateurile cu transmisia blink.gif .
Verifică camera de nivel constant și jiclorul, ar putea fi decalibrat. Rateurile îți apar numai în evacuare sau, mai apar și pe admisie?.


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danny_b
post 22 Dec 2006, 19:38
Post #16


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 29 January 06
From: Cluj-Napoca




In toba se aprinde amestecul nears la care ajunge cu intirziere schinteia.Deci e o problema de aprindere --reglare avans la aprindere. Verifica si regleaza avansul vacumatic , care intra la turatii mari .


--------------------
DACIA dacia 1310 break 1990 GPL - CJ-01-XAN
Ascunse sunt caile DOMNULUI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hotice
post 23 Dec 2006, 18:24
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 6 December 06
From: Bucuresti




Salut, descrie mai bine te rog, ce intelegi prin "rateuri". Simti ca se opreste, ca nu mai are forta cand face asta, sau auzi POOOC pe toba? Daca simti ca se opreste, poate sa fie de la mai multe lucruri (avans, bujii, ceva infundat, probleme p aprindere - sa nu dea scanteie puternica), etc. Daca face POOc de zici tu ca iti darama toba, alea sunt detonatii. Adik, ai compresia prea puternica, si amestecul explodeaza cand nu trebuie...Un mod de eliminare este folosirea unei benzine cu cifra octanica mai mare..

Sa iti zic cum am facut eu: am luat o sticla de fanta de 1L (ca nu ma dadeau banii afara din casa, sa fac un plin), am scos cablu de la pompa, cel care vine din rezervor, si l-am bagat in sticla aia... In sticla era efix 100 de la petrom. A mers saracutza mea masina de nu o recunosteai...frumos, fara detonatii, smucituri, etc (are si forta la demaraj ceva mai buna, nu cu mult).

Problema e ca daca nu pui si returul in sticla, o sa iti arunce excesul in rezervor, si nu ai facut nimic..o sa mearga cateva minute, max:) have fun, sper sa mearga


--------------------
Dacia 1300 1977
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hotice
post 23 Dec 2006, 18:26
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 6 December 06
From: Bucuresti




Am uitat ceva, referitor la bujii. Am avut pb cu a mea, si am trecut prin multe seturi de bujii (brisk, NGK, Sinterom, ceva frantuzesc, si alte no-name-uri). Si la mine Sinteroamele au mers foarte bine, dar si Brisk


--------------------
Dacia 1300 1977
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C.C.
post 23 Dec 2006, 18:50
Post #19


Membru


Group: Members
Posts: 192
Joined: 10 April 05




daca nu-i dai de cap, uita-te (cu mecanicul eventual) daca lucreaza supapele. eu am patit ce zici tu atunci cand mi s-a indoit o tija de la culbutori si a trebuit schimbata.
la aprindere verifica si condensatorul (daca ai). platina sa nu fie puscata, bujii bune. in rest, n-ai ce sa-i prea faci. apoi treci la alimentare- pompa, carburator, etc.
si ai grija la vesnicele greseli tampite: fise inversate, aprinderea la punct, etc.
problema se pune la dacii ca de obicei: scanteieste, benzineste.. biggrin.gif


--------------------
Renault Espace IV 2004 - abxxxx
scopul NU scuza mijloacele!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vyper
post 29 Jan 2007, 12:19
Post #20


speed_man


Group: Members
Posts: 257
Joined: 14 October 05




am si io o problema legate de aceste smucituri....deci motorul merge bine relantiu constant la 800 motorul trage bine! cand e putin turata in treapta, si face in orice treapta, daca iau picioru brusc dupa acceleratie parca da in nas asa...incepe sa se smuceasca si parca bate ceva sub masina parca ar fi in cutie! e posibil sa fie ceva din cutie? sau trebuie sa reglez celelalte aprindere, carb? oare e posibil sa fie ceva rupt in cutie? ohmy.gif


--------------------
dacia 1310 TX 1986 berlina - DJ-05-SGR
nu da inapoi atunci cand ai dreptate...da nici n-o arde aiurea frate...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin-g3
post 29 Jan 2007, 12:26
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 201
Joined: 26 August 04
From: BaileGovora ; BUCURESTI




Tampoane motor???


--------------------
AsconaC/AstraF BERLINA 85/96
"Esti prost si vrei să te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceată!" - MAERSK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vyper
post 29 Jan 2007, 12:31
Post #22


speed_man


Group: Members
Posts: 257
Joined: 14 October 05




din tampoane nu e ...nici cele de la cutie nici cele de la motor...sunt bune toate...astept pareri ca ma cam enerveaza ca trebuie sa calc si ambreiaju cand decelerez brusc


--------------------
dacia 1310 TX 1986 berlina - DJ-05-SGR
nu da inapoi atunci cand ai dreptate...da nici n-o arde aiurea frate...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 29 Jan 2007, 13:18
Post #23


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




Nu știu ce să zic, dar și eu când iau piciorul brusc de pe accelerație îmi dă în nas, ca să zic așa, dar e normal pentru că e frână de motor. Dacă apeși și ambreiajul ambreiajul mai face?
Posibil aceeași problemă? => http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=64301


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLP
post 29 Jan 2007, 13:24
Post #24


Sef de trib


Group: Members
Posts: 1.120
Joined: 8 April 04
From: Bucuresti-Titan




daca se intampla cand mergi cu masina si esti in frana de motor eu zic ca sunt planetarele ..... cel putin la mine asa e


--------------------
. . .
Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 29 Jan 2007, 13:30
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Platina?
Smuceste "du-te-vino" inainte-inapoi, cu ceva rateuri in toba? Si cu salturi de turometru de la 1500 la 2-3000?
Daca da, verifica platina in primul rind.
Ai cumva Malvina?


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AAlpine1
post 29 Jan 2007, 13:39
Post #26


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




QUOTE(vyper @ 29 Jan 2007, 12:19)
am si io o problema legate de aceste smucituri....deci motorul merge bine relantiu constant la 800 motorul trage bine! cand e putin turata in treapta, si face in orice treapta, daca iau picioru brusc dupa acceleratie parca da in nas asa...incepe sa se smuceasca si parca bate ceva sub masina parca ar fi in cutie! e posibil sa fie ceva din cutie? sau trebuie sa reglez celelalte aprindere, carb? oare e posibil sa fie ceva rupt in cutie? ohmy.gif
*



uitate la carb ca dupa descrie e posibil sa fie infundat ...........


--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ageana
post 29 Jan 2007, 13:43
Post #27


->


Group: Members
Posts: 1.885
Joined: 9 September 06




@vyper: credeam ca masina lui tata e singura care face asa. Cand iau piciorul de pe acceleratie zici ca e cineva cu un pickhammer si bate in podeaua masinii. Uneori cand e mai turata si iau piciorul zici ca trece prin podea.
Eu cred ca e de la suportii cutiei ca altceva nu-mi explic. CUtia cred ca bate in podea. Totusi m-am uitat pe sub ea si eu nu am vazut nimic suspect.
Suportii de motor i-am schimbat cand am vopsit masina (recent).


--------------------
Ideal Pro Rider 2009
Percussive maintenance engineer.
Turkish rhombus owner.
Dezmembrez Ferrari Enzo 2003, motor bun, nu papă ulei.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
disaster
post 29 Jan 2007, 13:51
Post #28


Membru cu detector de radar


Group: Members
Posts: 367
Joined: 31 May 04
From: UE - Bucharest




QUOTE(vyper @ 29 Jan 2007, 14:19)
am si io o problema legate de aceste smucituri....deci motorul merge bine relantiu constant la 800 motorul trage bine! cand e putin turata in treapta, si face in orice treapta, daca iau picioru brusc dupa acceleratie parca da in nas asa...incepe sa se smuceasca si parca bate ceva sub masina parca ar fi in cutie! e posibil sa fie ceva din cutie? sau trebuie sa reglez celelalte aprindere, carb? oare e posibil sa fie ceva rupt in cutie? ohmy.gif
*





Tampoanele sau tobele. wink.gif


--------------------
Renault Latitude 2011
Life sucks. Enjoy
Viteza nu ucide, oprirea brusca da.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AAlpine1
post 29 Jan 2007, 13:52
Post #29


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




evacuarea bate in podea.............verificati tampoanele de la evacuare


--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vyper
post 29 Jan 2007, 15:54
Post #30


speed_man


Group: Members
Posts: 257
Joined: 14 October 05




la asta ma gandesc si io...la evacuare...in rest nu prea vad ce bate...din cate vad pe aici mie imi era frica ma gadeam ca parca bataiele alea se aud in cutie...ma gandea ca poate e de acolo...dar din cate vad ca scrieti pe aici...nu cred ca se poate asa ceva...o sa ma uit la toabe si o sa va zic wink.gif


--------------------
dacia 1310 TX 1986 berlina - DJ-05-SGR
nu da inapoi atunci cand ai dreptate...da nici n-o arde aiurea frate...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 21st July 2025 - 19:28
Forum Renault