Smucituri si rateuri
![]() ![]() ![]() |
Smucituri si rateuri
Xionz |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 19 December 06 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1300
73
- TM 05 UCD
|
|||
senatoru_alex |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 3 December 06 ![]() |
punei bujii sinteron sunt cele mai bune dupa parerea mea la mine porneste super misto si vezi avansul cum e regleazal si tu asa dupa ureche cum merge mai rotund vezi si jiglerul de aer si vezi cum baga jiglerul de acceleratie dc baga sau nu.dupa toate astea aaa vezi ca jiglerul de acceleratie e in carburator nu trebuie desfacut ci doar sa dai la o partea bratul acela negru care vine de la filtru de aer.regleaza platina la 0.6 dc ai taler dc nu ia o lama gilet si rupeo in doua o bagi intreb platina si piciorusul ala de e fix.smuciturile sunt din aprindere de cele mai multe ori.vezi si tu cum merge dupa toate astea.
bafta |
--------------------
dacia 1310
dacia 1310
1987 tlx
- TUN
|
|
ionutctn |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 1.373 Joined: 20 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Aprindere/carburator dereglate. Dupa cum se stie degeaba schimib platine/ bujii daca nu sunt bine reglate; la carburator de verificat camera de nivel sa fie bine reglata restul fiind carburator nou presupun ca nu sunt probleme; totusi desi nou vezi sa nu traga aer fals pe undeva.
|
--------------------
Dacia
1310
1998 Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it. |
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#4
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
QUOTE(senatoru_alex @ 19 Dec 2006, 17:22) Nu prea cred, și la mine astă vara îmi smucea mașina, problema era de la cuiul poantou, care a ramas blocat pe închis. El a spus că ''a inceput sa mearga incredibil O ZI '', nu știu dacă aprinderea își revine peste noapte, dar te asigur că, carburatorul își poate reveni pentru ceva timp. Eu sunt pățit iar această pățanie mi-a lăsat un gust amar, pe loc am schimbat platinile, condensatorul, capacul delcou, până nu m-am uitat în carburator nu am rezolvat problema. |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
Xionz |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 19 December 06 ![]() |
Degeaba ... acuma mi-a murit si bateria ... astept pe cineva sa imi dea curent ...
Ca idee o sa ma uit la jigler . Cred ca de acolo o fi problema . Inca ceva ... se ff ... contactul , cand porneam incepea electromotorul sa faca un sunet ciudat . Poate cumva sa afecteze ? |
--------------------
Dacia
1300
73
- TM 05 UCD
|
|
Versatu |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 10 July 06 ![]() |
nu poate afecta.....atata timp cat electomotoru e invartit inseamna ca el primeste semnal de la contact....deci e ok
sunetu la electomotor e din cauza ca ai bateria slabita.....el incearca sa porneasca motorul da nu reuseste si bendixul este aruncat inapoi am patit si eu ceva asemanator si era de la platina.....ramasese in contact (nu mai avea distanta aia de 0,6-0,7 ) bafta |
--------------------
DACIA
1310
1985
- B-26-UHN
|
|
tabek |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 23 June 05 From: Cluj Napoca ![]() |
Platina la 0,6-0,7 citesc pe-aici?
![]() Platina se regleaza la 0,4 si nu cu lama Gillette, ci cu lera. |
--------------------
Dacia/Peugeot
1310L/307
1996/2006
- MM05HVM
|
|
danny_b |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 29 January 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Vorbeste cu un cunoscator,adica meserias bun, sa se uite si la delcou.S-ar putea sa fie putin uzat si sa ai si de acolo probleme, mai cu seama daca surubul care tine fixa platina , e uzat .Oricum sa-l verifice.Apoi verifica sa nu ramina blocata clapeta de acceleratie sau cablul.
|
--------------------
DACIA
dacia 1310 break
1990 GPL
- CJ-01-XAN Ascunse sunt caile DOMNULUI
|
|
Xionz |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 19 December 06 ![]() |
Am mentionat ca am schimbat delcoul.
|
--------------------
Dacia
1300
73
- TM 05 UCD
|
|
tabek |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 23 June 05 From: Cluj Napoca ![]() |
ai spus ca ai schimbat capacul delco. Deci, ai schimbat doar capacul, sau tot delcoul? De care ai luat?
|
--------------------
Dacia/Peugeot
1310L/307
1996/2006
- MM05HVM
|
|
randomm |
![]()
Post
#11
|
![]() Ex Dacia owner Group: Members Posts: 216 Joined: 27 June 06 From: Iasi ![]() |
Ma bag si eu in seama pe topicul omului.... la mine se manifesta la fel, numai ca eu sunt pe GPL. Vreau sa iau o aprindere din aia electronica si un set nou de bujii. Mai poate fi de la altceva? Carburatorul eu zic ca iese din discutie in cazul meu, dat fiind ca sunt pe gaz. A inceput sa se manifeste asa de cand s-a facut mai frig. Ca o culme a ironiei, dimineata porneste fara probleme, se manifesta numai in mers intre 2500 si 3000 de ture.
|
--------------------
Opel
Astra G
2000
- BT-03-TBF
|
|
Xionz |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 19 December 06 ![]() |
Una din probleme cica era contactul care nu mai decupla electromotorul iar a doua problema din cate aud este pipa care habar nu am ce face da zice ca e infundata .
Aveti idee cam cat costa o pipa din aia ? |
--------------------
Dacia
1300
73
- TM 05 UCD
|
|
tibip |
![]()
Post
#13
|
Membru Group: Members Posts: 132 Joined: 17 October 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Verifica furtunul de cauciuc care vine dinspre carburatos si merge jos la galeria de admisie. In furtunul asta gasesti un plastic care are o gaura de 1.5 mm in ea. Daca acest orificiu se infunda (si crede-ma ca are obiceiul asta, mai ales in frig) atunci de manifesta defectul mentionat de tine. Ai grija cu ce desfunzi gaura aia. Este un orificiu calibrat. Eu l-am schimbat pe al meu (12 mii lei vechi...).
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
- numar simplu
|
|
Xionz |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 19 December 06 ![]() |
Am rezolvat aprinderea : am cumparat alt contact pentru ca celalalt era stricat nu decupla electromotorul , si am schimbat pipa si de pornit porneste .
Dar o problema a ramas ... da rateuri la greu . Pusca de sare toba din ea . Mi-a zis cineva ca ar putea sa fie de la transmisie .... se poate asa ceva ? This post has been edited by Xionz: 22 Dec 2006, 17:01 |
--------------------
Dacia
1300
73
- TM 05 UCD
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#15
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Ce treabă au rateurile cu transmisia
![]() Verifică camera de nivel constant și jiclorul, ar putea fi decalibrat. Rateurile îți apar numai în evacuare sau, mai apar și pe admisie?. |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
danny_b |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 29 January 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
In toba se aprinde amestecul nears la care ajunge cu intirziere schinteia.Deci e o problema de aprindere --reglare avans la aprindere. Verifica si regleaza avansul vacumatic , care intra la turatii mari .
|
--------------------
DACIA
dacia 1310 break
1990 GPL
- CJ-01-XAN Ascunse sunt caile DOMNULUI
|
|
Hotice |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 6 December 06 From: Bucuresti ![]() |
Salut, descrie mai bine te rog, ce intelegi prin "rateuri". Simti ca se opreste, ca nu mai are forta cand face asta, sau auzi POOOC pe toba? Daca simti ca se opreste, poate sa fie de la mai multe lucruri (avans, bujii, ceva infundat, probleme p aprindere - sa nu dea scanteie puternica), etc. Daca face POOc de zici tu ca iti darama toba, alea sunt detonatii. Adik, ai compresia prea puternica, si amestecul explodeaza cand nu trebuie...Un mod de eliminare este folosirea unei benzine cu cifra octanica mai mare..
Sa iti zic cum am facut eu: am luat o sticla de fanta de 1L (ca nu ma dadeau banii afara din casa, sa fac un plin), am scos cablu de la pompa, cel care vine din rezervor, si l-am bagat in sticla aia... In sticla era efix 100 de la petrom. A mers saracutza mea masina de nu o recunosteai...frumos, fara detonatii, smucituri, etc (are si forta la demaraj ceva mai buna, nu cu mult). Problema e ca daca nu pui si returul in sticla, o sa iti arunce excesul in rezervor, si nu ai facut nimic..o sa mearga cateva minute, max:) have fun, sper sa mearga |
--------------------
Dacia
1300
1977
|
|
Hotice |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 6 December 06 From: Bucuresti ![]() |
Am uitat ceva, referitor la bujii. Am avut pb cu a mea, si am trecut prin multe seturi de bujii (brisk, NGK, Sinterom, ceva frantuzesc, si alte no-name-uri). Si la mine Sinteroamele au mers foarte bine, dar si Brisk
|
--------------------
Dacia
1300
1977
|
|
C.C. |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru Group: Members Posts: 192 Joined: 10 April 05 ![]() |
daca nu-i dai de cap, uita-te (cu mecanicul eventual) daca lucreaza supapele. eu am patit ce zici tu atunci cand mi s-a indoit o tija de la culbutori si a trebuit schimbata.
la aprindere verifica si condensatorul (daca ai). platina sa nu fie puscata, bujii bune. in rest, n-ai ce sa-i prea faci. apoi treci la alimentare- pompa, carburator, etc. si ai grija la vesnicele greseli tampite: fise inversate, aprinderea la punct, etc. problema se pune la dacii ca de obicei: scanteieste, benzineste.. ![]() |
--------------------
Renault
Espace IV
2004
- abxxxx scopul NU scuza mijloacele!
|
|
vyper |
![]()
Post
#20
|
![]() speed_man Group: Members Posts: 257 Joined: 14 October 05 ![]() |
am si io o problema legate de aceste smucituri....deci motorul merge bine relantiu constant la 800 motorul trage bine! cand e putin turata in treapta, si face in orice treapta, daca iau picioru brusc dupa acceleratie parca da in nas asa...incepe sa se smuceasca si parca bate ceva sub masina parca ar fi in cutie! e posibil sa fie ceva din cutie? sau trebuie sa reglez celelalte aprindere, carb? oare e posibil sa fie ceva rupt in cutie?
![]() |
--------------------
dacia
1310 TX
1986 berlina
- DJ-05-SGR nu da inapoi atunci cand ai dreptate...da nici n-o arde aiurea frate...
|
|
catalin-g3 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 201 Joined: 26 August 04 From: BaileGovora ; BUCURESTI ![]() |
Tampoane motor???
|
--------------------
AsconaC/AstraF
BERLINA
85/96 "Esti prost si vrei să te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceată!" - MAERSK |
|
vyper |
![]()
Post
#22
|
![]() speed_man Group: Members Posts: 257 Joined: 14 October 05 ![]() |
din tampoane nu e ...nici cele de la cutie nici cele de la motor...sunt bune toate...astept pareri ca ma cam enerveaza ca trebuie sa calc si ambreiaju cand decelerez brusc
|
--------------------
dacia
1310 TX
1986 berlina
- DJ-05-SGR nu da inapoi atunci cand ai dreptate...da nici n-o arde aiurea frate...
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#23
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Nu știu ce să zic, dar și eu când iau piciorul brusc de pe accelerație îmi dă în nas, ca să zic așa, dar e normal pentru că e frână de motor. Dacă apeși și ambreiajul ambreiajul mai face?
Posibil aceeași problemă? => http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=64301 |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
FLP |
![]()
Post
#24
|
![]() Sef de trib Group: Members Posts: 1.120 Joined: 8 April 04 From: Bucuresti-Titan ![]() |
daca se intampla cand mergi cu masina si esti in frana de motor eu zic ca sunt planetarele ..... cel putin la mine asa e
|
--------------------
.
.
. Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear |
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Platina?
Smuceste "du-te-vino" inainte-inapoi, cu ceva rateuri in toba? Si cu salturi de turometru de la 1500 la 2-3000? Daca da, verifica platina in primul rind. Ai cumva Malvina? |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#26
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
QUOTE(vyper @ 29 Jan 2007, 12:19) am si io o problema legate de aceste smucituri....deci motorul merge bine relantiu constant la 800 motorul trage bine! cand e putin turata in treapta, si face in orice treapta, daca iau picioru brusc dupa acceleratie parca da in nas asa...incepe sa se smuceasca si parca bate ceva sub masina parca ar fi in cutie! e posibil sa fie ceva din cutie? sau trebuie sa reglez celelalte aprindere, carb? oare e posibil sa fie ceva rupt in cutie? ![]() uitate la carb ca dupa descrie e posibil sa fie infundat ........... |
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
ageana |
![]()
Post
#27
|
![]() -> Group: Members Posts: 1.885 Joined: 9 September 06 ![]() |
@vyper: credeam ca masina lui tata e singura care face asa. Cand iau piciorul de pe acceleratie zici ca e cineva cu un pickhammer si bate in podeaua masinii. Uneori cand e mai turata si iau piciorul zici ca trece prin podea.
Eu cred ca e de la suportii cutiei ca altceva nu-mi explic. CUtia cred ca bate in podea. Totusi m-am uitat pe sub ea si eu nu am vazut nimic suspect. Suportii de motor i-am schimbat cand am vopsit masina (recent). |
--------------------
Ideal
Pro Rider
2009 Percussive maintenance engineer.
Turkish rhombus owner. Dezmembrez Ferrari Enzo 2003, motor bun, nu papă ulei. |
|
disaster |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru cu detector de radar Group: Members Posts: 367 Joined: 31 May 04 From: UE - Bucharest ![]() |
QUOTE(vyper @ 29 Jan 2007, 14:19) am si io o problema legate de aceste smucituri....deci motorul merge bine relantiu constant la 800 motorul trage bine! cand e putin turata in treapta, si face in orice treapta, daca iau picioru brusc dupa acceleratie parca da in nas asa...incepe sa se smuceasca si parca bate ceva sub masina parca ar fi in cutie! e posibil sa fie ceva din cutie? sau trebuie sa reglez celelalte aprindere, carb? oare e posibil sa fie ceva rupt in cutie? ![]() Tampoanele sau tobele. ![]() |
--------------------
Renault
Latitude
2011 Life sucks. Enjoy
Viteza nu ucide, oprirea brusca da. |
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#29
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
evacuarea bate in podea.............verificati tampoanele de la evacuare
|
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
vyper |
![]()
Post
#30
|
![]() speed_man Group: Members Posts: 257 Joined: 14 October 05 ![]() |
la asta ma gandesc si io...la evacuare...in rest nu prea vad ce bate...din cate vad pe aici mie imi era frica ma gadeam ca parca bataiele alea se aud in cutie...ma gandea ca poate e de acolo...dar din cate vad ca scrieti pe aici...nu cred ca se poate asa ceva...o sa ma uit la toabe si o sa va zic
![]() |
--------------------
dacia
1310 TX
1986 berlina
- DJ-05-SGR nu da inapoi atunci cand ai dreptate...da nici n-o arde aiurea frate...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 21st July 2025 - 19:28 |