5 trepte pe dacie 1300?
![]() ![]() ![]() |
5 trepte pe dacie 1300?
cipriottu |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 16 December 06 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1300
1975/1300
|
|||
vyper |
![]()
Post
#2
|
![]() speed_man Group: Members Posts: 257 Joined: 14 October 05 ![]() |
dai search ca mi se pare ca s-a mai discutat...oricum in principiu merge fara nici o problema...mi se pare ca trebuie sa pui disc de 180 daca ai dela de 160
![]() |
--------------------
dacia
1310 TX
1986 berlina
- DJ-05-SGR nu da inapoi atunci cand ai dreptate...da nici n-o arde aiurea frate...
|
|
alex-mun |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.115 Joined: 14 October 06 ![]() |
depinnde...la unele, nu incape la cal, deorece cv cu 5, e mai lata, si atunci tre sa modifici putin. in afara de asta iti mai trebe jug, si planetare scurte
|
--------------------
DACIA
1300
1976
- CT 84 MUN
|
|
OAP |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti ![]() |
eu am pus de pe un renault 18...a trebuit sa schimb capac fata, priza, planetare scurte...in partea din spate am pastrat timoneria si am data gaura i n podea ...poti schimba capacul de spate...a si mai sunt si suportii de spate
|
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|
cipriottu |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 16 December 06 ![]() |
si totusi cum modific eu "calu"sa pun cutie cu 5 viteze sau nu se poate
|
--------------------
dacia
1300
1975/1300
|
|
sobolan |
![]() ![]()
Post
#6
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
Pt VYPER ! nu exista disc si placa de 160....poate ai vrut sa scrii de 170...asa mai merge....ca sa raspund initiatorului topiculu : tre sa schimbi carterul ambreiaj(carcasa ambreiaj), daca ai dacia mai veche de 86 tre sa schimbi si planetarele ....tre sa umbli oleaca si sa modifici tabla aia de sub torpedou dintre plansee pedalier ca cv de 5 tr e mai lunga decat aia de de 4 tr.....nu stiu exact cum o prinzi de sub masina adica ce traversa se potriveste.....daca vrei sa pui disc de 180 si placa de 180 tre sa schimbi si volantu si daca nu ai arbore cu palier marit nu merge pus volant de 180.....las-o tot cu ambreiaju de 170.....vezi ca ar trebui sa mearga.....
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
OAP |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti ![]() |
1. eu am lasat discul si placa de 1300 si de 4 ani nu am avut nici o problema
2. exista traversa spate din doua bucati si cu putina indemanare se rezolva 3. ce dracu` e ala "calu" ? la mine a mers perfect si nu am modificat nimic |
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|
sobolan |
![]() ![]()
Post
#8
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
"calu" cred ca e masina lui
![]() deci merge cu discu si placa de 1300(de 170)...banuiam eu.....pai initiatoru topicului are acum toate sfaturile necesare......spor la lucru..... |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Pedro |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 551 Joined: 16 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Astazi am pus si eu cutie cu 5 trepte pe dacia mea 1300, problema este intradevar la cal dar nu la toate caroseriile , am inteles ca doar la astea mai vechi, eventual frantuzesti. Oricum eu am taiat sanatos , traversa am pus dintr-o bucata nu din doua. Discul, volanta, si placa sunt de 180. Am cautat cam mult dar am gasit volanta de 180 cu palier normal. Planetare scurte bineanteles. Neaparat sa ai langa tine si doua tampoane de cutie (eu pe amandoua le-am scos rupte de pe masina). Diferenta dupa parerea mea e enorma intre cutiile cu 4 si cele cu 5 trepte. In afara orasului chiar merg de obicei peste 100, pe autostrada pana in 135 si chiar si in oras (viteza legala bineanteles) parca motorul in toate treptele mergea mult prea turat. Eram invatat sa simt motorul pe post de turbina, diferenta este asa mare incat acum am o senzatie tampita de cadere libera si gol in stomac caci motorul subturat fata de cum era in patru trepte, acum cu cutia de 5 chiar si a patra mi se pare foarte lunga. Poate oi fi gasit eu una cu rapoartele lungi cat zilele de post dar acum sincer ma saturasem sa nu pot sa urc un nenorocit de deal innoroit din cauza ca rupea imediat aderenta cutia veche. Pana si puterea parca e distribuita altfel in cutie, ma rog asta e sentimentul meu deci discutabil.
Ce ma oftic e ca m-am bagat sa schimb simeringurile de la planetare si mecanicul a facut el semne da nu cred ca au picat tot pe acelasi numar de ture si acum suiera de unde cand am cumparat-o nu facea nici un zgomot (luata cu proba pe masina fostului proprietar). Poate ma ajutati spunandu-mi daca se poate regla la loc pe masina caci am inteles ca regalajele se fac cu cheie dinamometrica si fel si fel de dispozitive. So , please help! |
--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD
Berlina O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
|
|
OAP |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti ![]() |
Eu am luat cutia de pe un Renault 18 care avea motor de 2000cmc si se simte intr-adevar nevoia unui motor mai puternic
![]() Pedro, daca am inteles bine ai schimbat simerindurile si crezi ca suiera de acolo. Eu nu am reglat nimic niciodata cand am schimbat simeringuri, poti folosi dinamometrica dar nu e vorba de reglaj ci doar de strangerea surubului (sau cum ii spune la chestia aia in care se pune simeringul). Mai de curand cred ca suiera pinionele... |
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|
pasarel |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 9 April 06 ![]() |
Ce ma oftic e ca m-am bagat sa schimb simeringurile de la planetare si mecanicul a facut el semne da nu cred ca au picat tot pe acelasi numar de ture si acum suiera de unde cand am cumparat-o nu facea nici un zgomot (luata cu proba pe masina fostului proprietar). Poate ma ajutati spunandu-mi daca se poate regla la loc pe masina caci am inteles ca regalajele se fac cu cheie dinamometrica si fel si fel de dispozitive. So , please help! [/quote] trebuia sa fii mai atent de la cine cumperi,ala nu a dat-o de buna la pretul ala care te-a incintat,trebuia sa-ti dai seama cind ai facut proba ,in primul rind ca a fost pusa pe o dacie sport,condusa de un smecheras de giulesti. |
--------------------
dacia 1310
mls
- b.27.zlt nu te baga in tarate ca te maninca porcii!
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th July 2025 - 17:25 |