DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> spuma in carburator

johny77
post 30 Jan 2007, 20:25
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 11 December 06




am o problema. acum 2 zile am pornit motorul rece, l-am incalzit2-3 minute si am plecat la drum. in 100 de m trecere de pietoni. mi-a murit motorul la relanti, care pana in acel moment mergea rotund. mai incolo am stationat, si motorul statea la relanti, apoi murea dintr0 data. am zis ca e jiglorul. l-am curatat, apoi m-am gandit sa ma uit in carb. cand ma uit, erau spume cu apa pe clapeta de joc si pe acolo. venea spuma din motor, ca am desfacut T-ul ala si l-am curatat si ala. pasta groasa in capacul motorului am de mult, dar niciodata nu a urcat pana la carb. l-am curat si am mai facut 10 km prin oras, totul a decurs normal. ce sa ii fac? care e cauza? nivelul de antigel nu e scazut. m-am gandit sa scot un furtun cum am mai vazut la altele: furtunul ala care intra in carb sa il scot afara, sa nu-l mai bag in carb. si atunci T-ul acela il astup? sau ce fac? si inca ceva: furtunul acela care intra din T la baza carbului la ce ajuta? ce este?
inca ceva: chiar daca masina stationeaza o sapt, spuma din capacul culbutorilor nu dispare, cum spun altii ca dupa 3 ore dispare, si pe joja nu am spuma


--------------------
dacia 1310 1999, berlina - ms-76-luc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gugul
post 30 Jan 2007, 22:49
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 25 June 06




spuma aia este de la ulei si o sa ti faca probleme mari mai ales iarna

Cand ai schimbat uleiul nu l ai scurs calumea pe cel vechi si acuma a reactionat chimic cu cel nou. Degeaba stergi ca tot asa o sa faca pana cumperi un motor fluch
(inainte sa schimbi uleiul mergi cu produs din asta sa se incalzeasca uleiul si apoi imediat cu el cald il dai afara), apoi stergi iara t ul si capacul ca culbutori si carburatorul si ti pui un ulei calumea.
Bafta smile.gif


--------------------
dacia 1310 1995 berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 30 Jan 2007, 23:32
Post #3


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




poti sa dai si cu mama lu motor flush...mucii aia is caracteristici motorului de dacia...se fac de la condens care inra in contact cu uleiu din motor....mers pe distante scurte pe vreme rece mai ales...daca treci pe racire cu elv se mai reduc(fapt constatat de mine)...


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sefu_alx
post 30 Jan 2007, 23:49
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 878
Joined: 2 February 06




ai pus chestia aia de la filtrul de aer sa traga aer cald si carton la radiator?


--------------------
x y 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 30 Jan 2007, 23:51
Post #5


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(sefu_alx @ 30 Jan 2007, 23:49)
ai pus chestia aia de la filtrul de aer sa traga aer cald si carton la radiator?
*



si daca o pune...tot degeaba....pe bune,mucii aia sunt prezenti la orice dacie iarna !


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dyogenes
post 30 Jan 2007, 23:51
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 502
Joined: 23 August 05




Si eu am patit chestia asta, cand foloseam ulei Texaco Havoline. De cand am pus Elf Sporti 15W40, "mucii" aceia au disparut. Se formeaza din condensarea apei + ulei prost.


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 30 Jan 2007, 23:53
Post #7


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(dyogenes @ 30 Jan 2007, 23:51)
Si eu am patit chestia asta, cand foloseam ulei Texaco Havoline. De cand am pus Elf Sporti 15W40, "mucii" aceia au disparut. Se formeaza din condensarea apei + ulei prost.
*


asta e posibil !!!


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AAlpine1
post 31 Jan 2007, 09:53
Post #8


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




motor flush + ulei de calitate (castrol, aral, valvoline)
am mers cu aral in motor 30.000 de km (imi era lene sa fac schimbul de ulei) si nu a facut "muci".......

"mucii" mai pot aparea de la un aditiv de motor....


--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sefu_alx
post 31 Jan 2007, 10:36
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 878
Joined: 2 February 06




si de "mucii" aia parca se scapa cu o frana de motor zdravana biggrin.gif


--------------------
x y 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi74
post 3 Feb 2007, 18:36
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 154
Joined: 15 July 05




QUOTE(dyogenes @ 30 Jan 2007, 23:51)
Si eu am patit chestia asta, cand foloseam ulei Texaco Havoline. De cand am pus Elf Sporti 15W40, "mucii" aceia au disparut. Se formeaza din condensarea apei + ulei prost.
*


Esti norocos, dar nu ai dreptate. Acelasi ulei il folosesc si eu dar tot are muci. Unii spun ca de vina ar fi si uzura motorului. Bineinteles prima cauza este intradevar condensul. A vazut cineva mucii astia vara?

This post has been edited by cristi74: 3 Feb 2007, 18:39


--------------------
Dacia Logan 1.2 16v 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ageana
post 3 Feb 2007, 18:57
Post #11


->


Group: Members
Posts: 1.885
Joined: 9 September 06




Mai, deocamdata a mea nu a facut decat max 2 picaturi mici de "muci" pe capacul de la culbutori.
Ma uit mereu de cand am schimbat garnitura de chiulasa, ca sa n-am probleme.
Eu am ulei Panther 15w40. Nu cred ca e un ulei prea bun, ca sa zic ca de la ulei face.
Cred ca mai e si alta sursa.


--------------------
Ideal Pro Rider 2009
Percussive maintenance engineer.
Turkish rhombus owner.
Dezmembrez Ferrari Enzo 2003, motor bun, nu papă ulei.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Banderas20
post 3 Feb 2007, 21:07
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 12 August 06




Salutare! Astazi am scos si eu carburatorul sa il curat si sa il reglez, eventual sa ii montez si elica aceea de care se tot vorbeste...sper sa apara vreo diferenta pozitiva macar la consum. In fine, am constatat ca si carburatorul meu era plin de spuma d-aia ca si teava care vine din chiuloasa si teava de amestec de sub carburator. Le-am luat in casa, le-am spalat si maine o sa le montez. Credeti ca e indicat sa desfintez teava care vine din chiuloasa si sa ii pun un furtun care sa mearga sub motor pt a elimina gazele? Macar asa nu mai intra spuma. Mentionez ca ies destule gaze(noxe) pe-acolo, mananca ulei, cred ca i-ar trebui o segmentare. Bafta all!


--------------------
Dacia 1310 1996, Berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gogoasa_188
post 3 Feb 2007, 21:14
Post #13


Nu se mai poate asa , mai bine o restaureaza altcineva


Group: Members
Posts: 70
Joined: 24 January 07
From: Mizil PRAHOVA




Si pana la urma care ar fi formula pentru ca sa scap de " muci " din carburator si mai ales din motor
Ce fel de ulei?
care e cel mai bun pentru dacia 1300
nu afecteaza cu nimic la motor daca pun motor flush ?
cand cer la magazin , ce cer ? motor flush ?


--------------------
Dacia 1300 1974 - PH 06 RCR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ferrari
post 4 Feb 2007, 01:35
Post #14


membru de treaba


Group: Members
Posts: 118
Joined: 29 November 06
From: CLUJ




eu acum folosesc cel mai penal ulei.....(pt ca am mi-a explodat garnitura de la filtru in mijlocul campului si la cea mai apropiata benzinarie nu am gasit alt tip de ulei) si nu am "muci" la capacul de la culbutori sau pe furtunul ce merge la carb. mentionez ca am facut aproape 1000 de km cu uleiul asta jegos


--------------------
dacia 1310 CL (BK) 1995
all the best and f*ck the rest
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gogoasa_188
post 4 Feb 2007, 15:02
Post #15


Nu se mai poate asa , mai bine o restaureaza altcineva


Group: Members
Posts: 70
Joined: 24 January 07
From: Mizil PRAHOVA




Bun , si atunci daca nu e de la ulei de la ce ar putea sa fie ?
Sau macar cum se scapa de asta


--------------------
Dacia 1300 1974 - PH 06 RCR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovi_ab
post 4 Feb 2007, 20:39
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 15 January 07




Salutare!
Lasa uleiul care-l ai, nu mai da banii pe altul mai scump. Oricum daciile nu-s obisnuite cu ulei scump. Cand a fost proiectat motorul de dacie nu erau atatea tipuri de ulei, iar uleiul care era, era mai vascos.
Pentru a scapa de spuma din carburator anuleaza furtunasul acela ce intra de pe capacul culbutorilor in carburator, te costa toata afacera 2 lei.
Cum faci?
Cumperi 1 - 1.5m de furtun si-l montezi la gaura accea de pe capacul culbutorilor apoi il duci undeva sub masina si-l legi de scut, vezi numai sa nu atinga metalul motorului ca se topeste, gasesti tu un loc pe unde sa-l duci, iar gaura ce a ramas libera din T-u o astupi cu un dop sau cu ce ai la indemana.
Asa e la mine si e f ok, e tot timpul curat carb. si nu mai face nici condens.
Succes.


--------------------
Dacia Berlina 1996 - L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gogoasa_188
post 4 Feb 2007, 23:13
Post #17


Nu se mai poate asa , mai bine o restaureaza altcineva


Group: Members
Posts: 70
Joined: 24 January 07
From: Mizil PRAHOVA




Merci de sfat
O sa fac si asa si va mai anunt se mai intampla


--------------------
Dacia 1300 1974 - PH 06 RCR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 5 Feb 2007, 08:17
Post #18


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Acum nu vreau sa imi laud masina dar nova mea nu a vazut in viata ei "muci" si ulei am pus de care am avut ... abia de un am am inceput sa folosesc un siingur tip de ulei ...Mobil 1 ... acum nu stiu cat de bun este ... ca este negru si nu are decat 500 km ... ba mai si lipseste din el blink.gif ... da inca merge si asa ...biggrin.gif


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovi_ab
post 8 Feb 2007, 12:25
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 15 January 07




Astept raspuns de la tine sa vad daca s-a rezolvat problema cu spuma.


--------------------
Dacia Berlina 1996 - L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paollo
post 10 Feb 2007, 17:40
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 80
Joined: 4 December 06




QUOTE(ovi_ab @ 4 Feb 2007, 21:39)
Salutare!
Lasa uleiul care-l ai, nu mai da banii pe altul mai scump. Oricum daciile nu-s obisnuite cu ulei scump. Cand a fost proiectat motorul de dacie nu erau atatea tipuri de ulei, iar uleiul care era, era mai vascos.
Pentru a scapa de spuma din carburator anuleaza furtunasul acela ce intra de pe capacul culbutorilor in carburator, te costa toata afacera 2 lei.
Cum faci?
Cumperi 1 - 1.5m de furtun si-l montezi la gaura accea de pe capacul culbutorilor apoi il duci undeva sub masina si-l legi de scut, vezi numai sa nu atinga metalul motorului ca se topeste, gasesti tu un loc pe unde sa-l duci, iar gaura ce a ramas libera din T-u o astupi cu un dop sau cu ce ai la indemana.
Asa e la mine si e f ok, e tot timpul curat carb. si nu mai face nici condens.
Succes.
*



Asa am si eu, merge perfect si nu mai am nici un gram de muci!


--------------------
dacia 1310 - 1397 cmc 1989 tlx
Standard
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Georvany
post 7 Mar 2007, 19:10
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 51
Joined: 8 April 06




Si eu am problema asta cu spuma...chestia e ca eu mereu ii bag si aditiv cand schimb uleiul si cum spunea cineva mai sus ar putea fi si asta de vina....asa ca la urmatorul schimb o sa omit aditivul sa vad diferenta smile.gif


--------------------
Dacia 1310 - ct01qwe
1.5 DCI E4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nad
post 7 Mar 2007, 20:36
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 24 February 06
From: Timisoara




Si eu am "muci" in T-ul de la carburator si am folosit si ulei elf 15w40 si acum am texaco 15w40.L-am schimbat la service si au zis ca pot sa merg cu el pana la 8000km.Am doi colegi,primul a facut setul si a pus ulei adus din Germania de catre niste neamuri si nu are "muci",iar aldoilea a segmentat doar si a pus nu ulei necunoscut luat de la intreprindere si dupa aprox. 500km nu are strop de "muci".Nu stiu ce sa mai cred.


--------------------
Renault Laguna Break 99 - TM-yy-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 7 Mar 2007, 20:51
Post #23


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(ovi_ab @ 4 Feb 2007, 20:39)
Cum faci?
Cumperi 1 - 1.5m de furtun si-l montezi la gaura accea de pe capacul culbutorilor apoi il duci undeva sub masina si-l legi de scut, vezi numai sa nu atinga metalul motorului ca se topeste, gasesti tu un loc pe unde sa-l duci, iar gaura ce a ramas libera din T-u o astupi cu un dop sau cu ce ai la indemana.
Asa e la mine si e f ok, e tot timpul curat carb. si nu mai face nici condens.
Succes.
*



pai si daca se creeaza depresiune in carter (epurator) ce mai faci ? trage aer direct de afara nefiltrat...si tocmai in rampa culbutorilor. ce zici ! e bine asa ?

This post has been edited by sobolan: 7 Mar 2007, 20:52


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
v_razvan_c
post 16 Nov 2007, 12:44
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 665
Joined: 11 March 07




Imi cer scuze ca reinnoiesc topicul... dar sunt cam speriat, toata lumea a spus ca spuma apare numai pe busonul de la ulei... Ei bine, eu am 2 dRacii, la una apare pe joja si putina pasta albicioasa, iar la cealalta multe bule mici de apa... Totusi, daca sus in capacul culbutorilor este apa rezultata din condens, nu e normal sa ajunga si in baia de ulei? Sau cum pot sa-mi mai dau seama daca este vorba de vreo garnitura de chiulasa, bolboloace in vasul de expansiune, ulei in vas, etc. Trebuie sa va spun ca antigelul are culoarea normala, uleiul din cate observ nu trece peste limita... Nu stiu ce sa fac, trebuie sa fac un drum si din 2 masini, nu stiu pe care sa o aleg...


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vi_escu
post 16 Nov 2007, 13:07
Post #25


Membru somnambul


Group: Members
Posts: 1.996
Joined: 13 November 04
From: republica procurorilor




O problema care se discuta in fiecare iarna...
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=6626&hl=


--------------------
Logan ABS plus 1,6MPi . 2007
Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
v_razvan_c
post 16 Nov 2007, 13:57
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 665
Joined: 11 March 07




Da, stiu ca e discutata problema iarna, am citit toate topicurile referitoare la acest subiect, dar vroiam sa stiu daca e normal sa ajunga si in baia de ulei, totusi, la 2 masini sa fie garniturile de la chiulasa duse asa dintr-o data, ma mira...

16 Nov 2007, 14:57:
...+ ca in link-ul pus de tine se vorbeste mai multe despre furtunul de la carburator...

This post has been edited by v_razvan_c: 16 Nov 2007, 13:57


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vi_escu
post 16 Nov 2007, 17:34
Post #27


Membru somnambul


Group: Members
Posts: 1.996
Joined: 13 November 04
From: republica procurorilor




Stai linistit, din ce spui tu nici nu se pune problema sa ai dusa garnitura de la chiulasa. Link-ul cu pricina prezenta oarecum o metoda de a scapa de mucii din carburator. Eu aveam furtunele cu pricina trecute printr-un decantor cu stut de golire. In zilele reci si foarte umede la pornire mai ales imi baga o gramada de apa in decantor. Ma ingrozea ideea ca toata apa putea ajunge in baia de ulei. Cred ca problema intra la "asa face toate..."


--------------------
Logan ABS plus 1,6MPi . 2007
Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
v_razvan_c
post 16 Nov 2007, 22:53
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 665
Joined: 11 March 07




Merci mult, dar eu nu am nicio picatura de spuna in carburator...


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 17 Nov 2007, 00:30
Post #29


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




La mine n-a facut pana acum nimic, desi in alti ani parca sa zic ca vedeam asa ceva. Si nu am scos furtunul ala, iar carburatorul curat.


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ceaki
post 17 Nov 2007, 18:43
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 301
Joined: 7 January 07
From: cluj-napoca




azi m-am uitat si eu , aveam o gramada de spuma de aia in furtune si capac. pana acum am mai avut iarna da nu chiar asa mult. am ulei valvoline, iar motorul e bun nu are uzura. cred ca e ceva condens si difera de la dacie la dacie.


--------------------
dacia berlina 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 06:50
Forum Renault