DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> NOVA --rateuri[sub capota] ,lipsa de putere, cand e rece motorul

danyut
post 3 Feb 2007, 18:46
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 134
Joined: 23 September 06




wub.gif
Salut.
Am observat ca la nova mea nu-i place frigul .De pornit porneste la sfert dupa 4 sprituri si soc tras ,dar daca nu o las cu socul tras sa se incalzeasca vreo 7 min si incerc sa o tin din acceleratie imi da rateuri in draci cand trec de 2000 de ture ,motorul nu trage deloc, cu greu plec cu ea ca se ingatuie chiar dupa ce relantiul se stabilizeaza pe la 800 ,merg cu ea dar parca as merge cu bicicleta nu are putere de loc daca apas acceleratia mai tare imi da in nas ,astea se intampla cand este motorul rece si caldut.
masina are vreo 59 000,am facut un carbotest prin noiembrie ,aprindere reglata bujii schimbate ,nu plec niciodata cu socul tras ca sa afum bujiile ,2 filtree de benzina. de consum nu mai zic nimic e astronomic.

astept parerile voastre si scuze daca nu m-am exprimat corect.

apropo dupa ce se incalzeste motorul porneste mai greu decat cand era rece. :

se merita aprinderea tranzistorizata si cam cat costa?

This post has been edited by danyut: 3 Feb 2007, 18:49


--------------------
dacia nova dacia nova gt 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paollo
post 3 Feb 2007, 19:22
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 80
Joined: 4 December 06




nu asa fac toate daciile? cunosc cel putin 4 berline din perioada 89 - 95 cu simptome asemanatoare la motor rece biggrin.gif printre care si a mea...

totusi, faza ca porneste si mai greu dupa ce se incalzeste motorul e ciudata, ceva nu-i ok acolo.


--------------------
dacia 1310 - 1397 cmc 1989 tlx
Standard
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 3 Feb 2007, 21:01
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Eu cred ca ai amestec prea bogat. E carb dublu?


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madendre
post 3 Feb 2007, 21:17
Post #4


posesor scooter KTM


Group: Members
Posts: 188
Joined: 30 January 07




nu vreau sa arut cu degetul dar poate fi si bujiile ca eu am avut acum o luna in masina bujii romanesti (sinterom parca)si mai pornea in 2 sau 3 cilindri.asta ar explica lipsa de putere si pornirea greu la rece dar la cald sa porneasca greu inca nam auzit de asta.


--------------------
DACIA NOVA 2000 GTI - SB-19-
nam gagica ma parasit viata merge inainte [B][COLOR=blue]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danyut
post 3 Feb 2007, 21:30
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 134
Joined: 23 September 06




BUJIILE LE-AM SCHIMBAT CAND AM FACUT CARBOTESTUL ,AM REGLAT SI APRINDEREA IAR BUJIILE LE-AM CUMPARAT DE LA EI [FRANTUZESTI].CAT DESPRE PORNITUL CAND ESTE MOTORUL CALD[nu imediat dupa ce l-am oprit la interval de 1h] CHIAR TIN MAAAI MULT CHEIA LA AUTOMAT DECAT ATUNCI CAND ESTE RECE dimineata si o pornesc la sfert

da carb este dublu



This post has been edited by danyut: 3 Feb 2007, 21:34


--------------------
dacia nova dacia nova gt 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madendre
post 4 Feb 2007, 00:10
Post #6


posesor scooter KTM


Group: Members
Posts: 188
Joined: 30 January 07




ma intreb sa nu fie de la partea elecrtica dar nu prea cred cel mai mult cred ca cauza poate fi de la carburator cum a mai zis si domnul Ssilvviu


--------------------
DACIA NOVA 2000 GTI - SB-19-
nam gagica ma parasit viata merge inainte [B][COLOR=blue]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 4 Feb 2007, 20:19
Post #7


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Treci la carburator mono ca o a faca avere petromul de pe urma ta ... eu zic ca s-a infundat jicloarele de progresiune cand dai capacul joc o sa vezi parca 3 jicloare ... cele doua din partea stanga (cu carburatorul montat pe masina) sunt de progresiune mai este unul (cel mai sus care este de relanti)... datul in nas ... sa inteleg ca indiferent cat de mult o turezi tot asa merge cu datul in nas ... pai aici ce sa zic ori amestec prea bogat ...dar prea bogat ... vezi fumul in spate ...daca este negru ... amestec bogat ... vezi totusi si daca este albastru ... poate mananca ulei si ...mai afuma si de la asta ...dar daca ar manca ulei ar trebui sa fuga ca nebuna ... (apropo am auzit o chestie asa din popor ... cica daca treava de esapament este neagra ... motorul consuma ulei = funingine ... Este adevarat ... fara sa scoata fum albastru ...)


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danyut
post 5 Feb 2007, 21:21
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 134
Joined: 23 September 06




as trece eu pe carb simplu dar nu ma prea pricep la mecanica , nu stiu cum sa ma uit la un carb sh daca este bun, de dat 2-3 mil pe unul nou chiar nu vreau +manopera +ce piese mai trebuie cam mult pt un student. masina merge relativ binisor dupa ce se incalzeste sau dupa un drum de cativa km..
sper ca o sa ajung duminica prin vitan sa vad preturile.


--------------------
dacia nova dacia nova gt 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 6 Feb 2007, 10:56
Post #9


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Ia un prieten mecanic si mergi la dezmembrari ... gasesti unul bun si la pret rezonabil ...max un milion ...


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danyut
post 6 Feb 2007, 19:00
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 134
Joined: 23 September 06




alt carburator[nu de dacie] se poate pune dar care sa nu implice mari modificarii?

This post has been edited by danyut: 6 Feb 2007, 19:00


--------------------
dacia nova dacia nova gt 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 7 Feb 2007, 08:53
Post #11


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Pai tu stii cum arata galeria de adminsie ...(cea argintie care se prinde deasupra evacuarii pe chiuloasa ???) te duci si vezi ce carburatoare au talpa aproximativa ... sau sa stii ca intodeauna exista flansa de adaptare biggrin.gif


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ford_V6
post 7 Feb 2007, 16:23
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 425
Joined: 11 August 04




daca ea e lasata de la mama ei carb dublu mi se pare o prostie sa-i pui monocorp . . . regleaza carbul ala dublu sau schimba-l tot cu unul dublu . . .


--------------------
Opel Vectra Turbo 4x4 1993 - B 79 VIT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 7 Feb 2007, 16:33
Post #13


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Nova cu carburator dublu parere personala ...= esec de productie la Dacia Pitesti ... nova cu carburator Mono merfe mult mai bine decat cea cu dubul ... am nova si stiu ce spun ...


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AAlpine1
post 7 Feb 2007, 16:57
Post #14


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




depinde...........
de ce este esec de productie ???
nova cu carbul iei in apele lui merge perect dar consuma multa benzina in rest unde sunt problemele ?


--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 7 Feb 2007, 19:44
Post #15


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Pai Nova cu carburator Dublu ... consum astronomic de carburant ...(sunt si cazuri fericite) eu pe nova cu carburatorul dublu ... am reusit sa ating un consum de 10 litri la 30 km mad.gif carburator nasol ... se unfunda extraordinar de repede ... ca sa cureti un jiclor de relanti ... desfaci carburatorul pe jumatate ... sa nu mai vorbim ca daca doamne fereste ai umblat la surubul de progresiune ai ... pe romaneste ... nu il mai reglezi decat pe stand ... mai vrei sa iti mai spun ... deasta spun ca nova cu carburator de 1.6 este un esec de fabricatie ... Dacia pitesti a vrut sa faca o masina mai puternica si deasta a ales varianta de 1.6 litri motorizare si un alt model de carburator ... dece ulterior s-a renuntat la 1.6 si s-a trecut la versiunea de 1.4 litri (chiar si la nova ) sa nu mai vorbim ca Loganul este prima masina cu motor de 1.6 litri dupa Nova ... (dar alta mancare de peste ... injectie MPI ... computer de bord ...nu intram in detalii)...

Si in general Nova este o masina cu multe defecte ... dar remediate si ingrijita merge ok ... si devine multumitoare ... si de incredere...

This post has been edited by mihai0070: 7 Feb 2007, 19:45


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bertro
post 9 Feb 2007, 09:44
Post #16


Membru dezmembrat


Group: Members
Posts: 592
Joined: 3 June 05
From: IASI, rumenia




buba la 2corp nu e doar consumul (care la mine era similar cu ce am pe monocorp, tot 10-11 urban), ci faptul ca e foarte sensibil, se deregleaza/infuda usor si te ia mama naibii pana il repui pe picioare. Si eu am trait "frumoasa" experienta a pornirii iarna pe 2corp (tot asa, trebuia sa o tin din pedala vreo 5-6 min in parcare, altfel riscam sa raman cu ea la primul stop). Si nu era de la termostat, bujii sau alte alea, ca le bibilisem pe toate. Dupa ce am trecut la mono, n-am vazut relanti asa de stabil in viata mea smile.gif

PS: cica merg carburi duble de pe Lada sau Skoda fabia.

This post has been edited by bertro: 9 Feb 2007, 09:44


--------------------
DACIA Nova GT - xx xx XXX
posesor de DrACIA NOVA GT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nirvanalex
post 12 Feb 2007, 14:15
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 29 June 05
From: Bucuresti




Am si eu nova si stiu ca e cam "suparata" pe frig. Dupa ce o pornesti, nu sta pe loc, pleaca imediat(si in cartea masinii spune asta). astfel, in circa 1 km lucrurile intra in normal. La mine, totul e ok dupa c lichidul d racire atinge temperatura potrivita. Ideea cu carb monocorp e destul d proasta si in plus e si cam ilegala(daca te opreste politia cu RAR-ul ai cam pus-o). primul lucru pe care ar tb sa faci ar fi sa verifici cablul parghiei d soc. daca nu e intins, pot aparea probleme, precum cea descrisa d tine. daca nici asa nu merge fa un carbotest(in pantelimon, la auto marcu's grup-50 lei)


--------------------
Dacia Nova GT 1998 - B 14 GHO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 12 Feb 2007, 14:46
Post #18


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Unde este exact acest carbotest in pantelimon ... sau auto marcus asta ... ca ma intereseaza si pe mine


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nirvanalex
post 13 Feb 2007, 12:23
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 29 June 05
From: Bucuresti




iesirea din bucuresti p pantelimon (spre branesti)> exact langa cora pantelimon . E cladire mare impartita in 2: 1/2 renault, 1/2 Dacia. e o singura problema: nu se fac programari. eu am ajuns acolo pe la pranz si tipul care face carbotestul avea comenzi pana a doua zi. daca te duci, sa fii acolo la 8-9 dimineata. e 50 ron pt masini romanesti si 100 ron pt straine(inclusiv tico).


--------------------
Dacia Nova GT 1998 - B 14 GHO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 13 Feb 2007, 14:05
Post #20


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Si ce face la acest carbotest ... demonteaza carburatorul de pe masina ... ii face reglaze ... ca nu am facut niciodata un test deasta ...


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 13 Feb 2007, 14:11
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Cum adica e ilegala montarea unui carb mono? Eu am carb mono de Dacie pe BMW si nu au zis nik la rar.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nirvanalex
post 13 Feb 2007, 17:05
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 29 June 05
From: Bucuresti




QUOTE(mihai0070 @ 13 Feb 2007, 14:05)
Si ce face la acest carbotest ... demonteaza carburatorul de pe masina ... ii face reglaze ... ca nu am facut niciodata un test deasta ...
*



Iti demonteaza carburatorul pana la ultima piesa, le curata pe toate, il monteaza la loc, dupa care ti-l pune pe banc, baga barometrul in el si ii face niste reglaje standard. in plus, ai garantie 3 luni. cool.gif


--------------------
Dacia Nova GT 1998 - B 14 GHO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nirvanalex
post 13 Feb 2007, 17:11
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 29 June 05
From: Bucuresti




QUOTE(ssilvviu @ 13 Feb 2007, 14:11)
Cum adica e ilegala montarea unui carb mono? Eu am carb mono de Dacie pe BMW si nu au zis nik la rar.
*



nu stiu c ai facut tu la rar. l-ai luat p bune? carb e considerat f imp in constructia masinii (in special a motorului) pt ca un carb diferit d cel original poate duce teoretic la probleme d siguranta...???!!!
nu stiu exact c gandesc politaii, nu pot sa iti dau un raspuns clar. oricum stiu sigur ca nu e bine sa vada nenea garcea ca tu ai umblat la sistemul de alimentare cu benzina al masinii. gandeste-te ca in stilul asta, oricine poate sa isi faca acasa un carb si sa il monteze pe masina, iar sansele sa faca bum sunt destul de mari in cazul asta.
smile.gif


--------------------
Dacia Nova GT 1998 - B 14 GHO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danyut
post 13 Feb 2007, 20:02
Post #24


Membru


Group: Members
Posts: 134
Joined: 23 September 06




ai dreptate " nirvanalex " din cauza asta caut si eu un carburator dublu ca sa il schimb pe asta original de nova .Cu toate ca am cautat in forum nu am gasit pe nimeni care sa zica un anumit tip de carburator, toti fac referire doar in general la weber dar nu spun sigur eu am pus asta si a mers brici. Tot ce am gasit in vitan a fost un weber 32/34 dis ,dar nu stia de pe ce masina era [ arata jalnic 100 ron].
astept si parerile voastre..........


--------------------
dacia nova dacia nova gt 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 14 Feb 2007, 08:41
Post #25


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Pe nova merge pus cel de 1.4 berlina ... la rar mai fac figuri dar nu intodeauna ... plus daca le dai ceva nu mai zic nici miau ... eu am gpl si stut infiletat in carburator ...si am fost oprit de filtru indeva la iesirea din slatina (podu olt) si s-au luat de carburator le-am aratat talonul in care este trecuta instalatia ... si le-am spus ca asa au omologat-o ... pe 1.4 ... si nu au mai comentat nimic ... mi-au spus multumesc si drum bun ... il am si pe cel de 1.6 in portbagaj ...daca gasesc vre-un cretin ... ii spun ca s-a infundat si ca l-am dat jos chiar cu 100 km inainte sa ma opreasca ei biggrin.gif

This post has been edited by mihai0070: 14 Feb 2007, 08:42


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 14 Feb 2007, 19:16
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




QUOTE(danyut @ 13 Feb 2007, 20:02)
ai dreptate " nirvanalex  "  din cauza asta caut si eu un carburator dublu ca sa il schimb pe asta original  de nova .Cu toate ca am cautat in forum nu am gasit pe nimeni care sa zica un anumit tip de carburator, toti fac referire doar in general la weber dar nu spun sigur eu am pus asta si a mers brici. Tot ce am gasit in vitan a fost un weber 32/34 dis ,dar nu stia de pe ce masina era [ arata jalnic 100 ron].
                              astept si parerile voastre..........
*



am eu solex dublu smile.gif bine, cu mici probleme.
pe capacul de sus al carburatorului, unde sta plutitorul e rupta o ureche a plutitorului.in rest carburatorul e spalat,curatat si are totul la locul lor.

eu am luat carburator de nova, cu electrovalva(40RON una) si atenuator de relanti(eu n-am vazut asa pe al meu ci la olcit-uri) si am dat pe tot carburatorul 20 RON.

tot asa . l-am spalat, desfundat si arata ca nou.acum astept sa-l pun pe masina si sa-l incerc putin.

Un solex Dublu in magazin e ... 550 RON.

cat cu pornitul , si a mea face la fel.la rece porneste usor si la cald mai face figuri si porneste mai greu si am gasit si buba care costa vreo 70RON, adica ROTOR ELECTROMOTOR

This post has been edited by apollo: 14 Feb 2007, 19:18


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danyut
post 28 Feb 2007, 16:37
Post #27


Membru


Group: Members
Posts: 134
Joined: 23 September 06




CU CARB AM REZOLVATO CU UN CARBOTEST IN PANTELIMON,REGLAT DE APRINDERE ..ETC ,DAR M-A LOVIT O ALTA PROBLEMA "CUTIA DE VITEZE " .UNEORI CAND DAU A DOUA IMI CARIE DESTUL DE RAU PLUS CA UNEORI NU VREA SA INTRE DELOC IN PRIMA .AM FOST LA UN MECANIC DE ACASA SI MI-A CERUT 300 RON MANOPERA [UAAAAUUU].
SPER SA GASESC IN BUCURESTI UNDEVA MAI IEFTIN . DACA STITI VA ROG SA MA AJUTATI SI PE MINE CU O ADRESA.

SALUT SI MULTI KM FARA PROBLEME


--------------------
dacia nova dacia nova gt 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 28 Feb 2007, 16:42
Post #28


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




danyut ... daca caraia in a doua a... posibil sa fie de la ambreaj ... caraie tot timpul sau din cand in cand ... cand ai verificat uleiul ultima data in cutie ... km am vazut ca ai 59 000 ... ai mai avut probleme la cutie ??? cand a aparut caraiala ...



Citeste regulamentul ... scrierea cu CAPS LOCK se interpreteaza sub forma "TIPI LA NOI" si nu te-am suparat cu nimic

This post has been edited by mihai0070: 28 Feb 2007, 16:43


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinakes
post 28 Feb 2007, 16:57
Post #29


X


Group: Members
Posts: 341
Joined: 24 March 06
From: X




Eu as verifica reglajul cablului de ambreiaj , apoi nivelul de ulei din cutie si apoi timoneria.

Lucruri care nu costa foarte mult si sunt relativ usor de verificat , abia apoi incepi sa te gandesti daca ar fi ceva mai grav la cutie !


--------------------
X X X - X
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danyut
post 1 Mar 2007, 11:56
Post #30


Membru


Group: Members
Posts: 134
Joined: 23 September 06




zgomotul a aparut cand am fost cu e la un service sa-mi montez mp3 ,acolo i-am dat cheile la un mecanic ca sa bage masina si a cam fortaaaat cutia in incercarea sa bage in marsalier si cum am plecat de acolo a inceput cariala care uneorii se aude uneori nu .
Dar nu prea mai vrea sa intre in prima treapta decat cu descantec[nu bag niciodata fortat in viteze] ,cat despre ulei am vrut sa-l schimb dar mi-a zis cineva care s-a uitat ca nu are nimic uleiul.Am fost la un mecanic si mi-a zis [sincronul +etc] pe nevazute la care mi-a cerut manopera 300ron [service de cartier fara acte] .
Astept niste preturi de la cei care au desfacut cutia la un service +o adresa,cat despre literele mari miiiiiii de scuze.

This post has been edited by danyut: 1 Mar 2007, 12:02


--------------------
dacia nova dacia nova gt 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 19th May 2025 - 00:28
Forum Renault