moare motorul, moare motorul in mers
![]() ![]() ![]() |
moare motorul, moare motorul in mers
catalin.iosif |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 27 February 07 ![]() |
|
||
--------------------
dacia 1310
dacia 1310
1999 break
- B19XPE
|
|||
mihai0070 |
![]()
Post
#2
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Consumul nu se regleaza din plutitor (ala regleaza debitul din CNC) ... dac ti-a micsorat nivelul este normal pentru ca merg in regim de progresiune si CNC ramane fara benzina ... sau benzina insuficienta ... iti recomand un reglaj pe Stand ... este cel mai bun ...si nu o sa mai ai probleme
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
catalin.iosif |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 27 February 07 ![]() |
cum se face reglajul pe Stand? banuiesc ca tre sa ma duc cu masina intr-un service autorizat acre se ocupa cu reglarea carburatoarelor.
poate cineva sa-mi recomande un astfel de loc? merci |
--------------------
dacia 1310
dacia 1310
1999 break
- B19XPE
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#4
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Daca esti in bucuresti te indrum eu ... si o sa fii multumit
![]() |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
catalin.iosif |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 27 February 07 ![]() |
sunt din bucuresti...sa-mi spui te rog si ce tre sa fac si cam cat ma costa....
merci mult |
--------------------
dacia 1310
dacia 1310
1999 break
- B19XPE
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#6
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Serviceul AutoMarcus Grup ...langa cora pantelimon au stand de reglare "carbotest" este bun si sunt seriosi... costa 50 ron cu factura si 90 zile garantie.
This post has been edited by mihai0070: 27 Feb 2007, 16:46 |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
catalin.iosif |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 27 February 07 ![]() |
ok...merci mult
|
--------------------
dacia 1310
dacia 1310
1999 break
- B19XPE
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#8
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Și ce anume reglează mai exact la un carburator monocorp de pe dacie?
Carburatorul ăsta are cumva secrete și nu le știu eu? mihai0070, parcă spuneai că la rece îți dă în nas dacă nu îi tragi șocul? Ce au reglat ăia până la urmă? |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
vyper |
![]()
Post
#9
|
![]() speed_man Group: Members Posts: 257 Joined: 14 October 05 ![]() |
EUROPE_ din cate stiam io majoritatea daciilor cand sunt reci dau in nas daca le accelerezi brusc si nu ai socul tras...cel putin a mea asa face!si am mai auzit multi care se plang de treaba asta...probabil trage aer rece/fals pe undeva...oricum m-am obisnuit o las asa usurel pana se incalzeste putin si pe urma o calc pe coada
![]() |
--------------------
dacia
1310 TX
1986 berlina
- DJ-05-SGR nu da inapoi atunci cand ai dreptate...da nici n-o arde aiurea frate...
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#10
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Așa face și a mea când e rece, mihai0070 spunea că și a lui face așa, dar diferența între noi este că eu mi-am făcut singur carburatorul iar el la reglat pe banc cu bani.
Deci eu aici am vrut să ajung, mihai0070, nu știu de ce dar am impresia că ai dat banii degeaba. Spre exemplu, breakul lui argon nu dă în nas când motorul este rece. argon e așa sau nu-i așa ![]() |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
argon |
![]()
Post
#11
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Nu da, odata ca e aprinderea parfum, carburatorul curat, benzina numai de calitate, si alta e ca trebuie arta
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Danny_bb |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 605 Joined: 17 February 07 From: Brasov/Slobozia ![]() |
catalin.iosif se opreste si daca o turezi pe loc ?
|
--------------------
Dacia
Break 1.6TD
1988, Logan 1.5 dci 2006
|
|
STORMTROOPER |
![]()
Post
#13
|
![]() Dacia berlina proud owner Group: Members Posts: 2.486 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Salutare.Am si eu o problema asemanatoare. Dacie din 87 schimbat de curind bujii, fise, platina, bobina si reglat carburatorul in service.Am doua probleme.
1. La rece imi pleaca la prima cheie dupa ce ii dau doua sprituri si cu socul tras la maxim.O las sa se incalzeasca si plec cu ea.Nu da in nas.Merg pina unde am de mers.Opresc 10 min, cind ma intorc si incerc sa o pornesc, nu vrea.Electromotorul invirte dar nu porneste decit daca o accelerez bine sau trag socul.Suspectez nivel mic CNC.Daca mai stie cineva si alte cauze il rog sa ma lamureasca si pe mine. 2.La ultimul drum facut in afara , am fost la munte in week-end, m-am pomenit ca in momentul in care am schimbat viteza din a 3-a in a -2-a de vre-o 2-3 ori mi se aprindea becul de la ulei, iar motorul dadea sa moara.Dupa 3-4 serpentione urcate asa motorul pur si simplu s-a oprit in mijlocul pantei.Dupa ce i-am dat de citeva ori la coada pompei si cu citeva pedale zdravene a pornit, dar dupa inca un km s-a oprit iar.Acelasi tratament si a pornit.La intoarcere la fel, dar doar o singura data.de data asta am incercat sa urc toate pantele cu a t3- turata bine de jos.Dar nu imi placea deloc cum urla, dar daca ii dadeam a a-2 a cred ca iar mi se oprea in mijlocul pantei.Ma lamureste si pe mine cineva la ce ar trebui sa umblu ca sa nu mai faca asa si pe viitor?? |
--------------------
DACIA
1310 TX
1987
- 7-B-2414 blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#14
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Dragi colegi ... eu am spus ca masina merge prost ca se incalzeste greu ...
aici poteti sa vedeti exact ce defecte aveam in carburator...http://www.daciaclub.ro/Unde-reglez-un-carb-dublucorp-t66102.html merge bine la rece si nu da in nas ... (rar de tot daca plec cu ea dupa loc imediat deupa pornire) nu se incalzeste suficient de bine..defapt de repede si daca bag socul incepe sa dardaie turatia sta la 500 si da in nas ... este altceva daca o tin din soc la 1000 merge perfect ... chiar recomand citirea postului cu reglarea carburatorului pe banc ... nu cred ca sunt bani aiurea ... mai ales ca arata ca nou ... si a disparut complet fenomenul de dat in nas cand mergi cu a 4 a 50 si iei piciorul de pe acceleratie dara sa calci ambreajul ... |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
catalin.iosif |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 27 February 07 ![]() |
motorul imi da in nas si la pornire (cand e rece) dar se intampla sa se opreasca in mers (atunci cand e cald) ca si cum nu ar primi destula benzina sau ar fi benzina proasta...si da mi se opreste si chiar si cand stau pe loc si o turez...daca apas pedala la jumatate spre exemplu se simte cum nu are forta si in loc sa se duca spre 400 de turatii abia daca ajunge la 2000 apoi da sa moara
|
--------------------
dacia 1310
dacia 1310
1999 break
- B19XPE
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#16
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(argon @ 27 Feb 2007, 20:52) Nu da, odata ca e aprinderea parfum, carburatorul curat, benzina numai de calitate, si alta e ca trebuie arta ![]() ![]() Probabil ca printre alte probleme s-a inteles si datul in nas ... care este un fenomen clasic la peste 90 % din dacii ... Carburator reglat aprinderea ok ... bujii noi capac delco nou ... fisele erau bune ... nu da in nas merge ok ... fuge de rupe ... dar dimineata ... daca nu o tin din soc la 1200 sa zic moare motorul pur si simplu ... si asta pana cand temperatura motorului ajunge undeva la 55 - 60 grade ... unde isi revine miraculos ... bag socul si totul este perfect ... la rece numai cu soc tras unde am alta belea pe care am descoperit-o azi ![]() ![]() si deasta in mers face figuri eu o pun sa stea accelerata la 1000 si ea trage socul si sta la 600 fiind rece ... "Și ce anume reglează mai exact la un carburator monocorp de pe dacie? Carburatorul ăsta are cumva secrete și nu le știu eu? mihai0070, parcă spuneai că la rece îți dă în nas dacă nu îi tragi șocul? Ce au reglat ăia până la urmă?" Sa fiu mai exact ... il desface bucatele si curata fiecare piesa o sufla cu aer comprimat dupa care verifica sa fie bune jicloarele, arcurile si garniturile ... pe urma il asambleaza la loc si il pune pe un aparat (stand de reglaj) care functioneaza ca un motor ... si cu ajutorul unor cilindri cu mercur (cred) care in functie cum este reglat carburatorul arata parametrii de functionare ... si acolo pe stand 1 incepe sa invarta de surubul aer-benzina pana cand o biluta din cilindrii sta perfect la jumatate intre doua repere ... rezulta amestec optim aer benzina ... pe urma il muta in progresiune ... stand 2 ... unde vede stabilitatea mersului in regin de progresiune si daca CNC asigura un debit suficient ... daca si aici este incadrat in parametrii ... carburatorul este OK ... il pune pe masina si trebuie sa porneasca la prima cheie ... Cum am spus si mai sus pana nu ajunge la jumate acul de temp merge foarte prost ... in rest este ok ... valabil pentru mine ... nu am pata calda ... si nici filtrul in pozitia de iarna ca nu prea am cum ... carton nu am pus pana acum ... This post has been edited by mihai0070: 28 Feb 2007, 07:58 |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
argon |
![]()
Post
#17
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
mie imi merge bine dupa ~2 minute de la pornire, nu da in nas, nu nimic, acul la jumatate nu ajunge niciodata, sta cam la 1/3 din cursa la cald.
Cum ziceam, in alea 2 minute nu las pedala de acceleratie cand schimb, si nu o accelerez brusc, si nu da in nas niciodata. NU folosesc niciodata socul(doar in momentul cand dau la cheie si in 2 sec l-am bagat complet) ca moare motorul indiferent de temperatura. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#18
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
mihai0070, acelasi tratament aplic si eu daciei mele ca si argon, si nu-mi da in nas daca merg usor cu ea.
Eu raman la prerea mea, ai cam dat banii degeaba. |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#19
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Hmmmm... oare dece la mine nu este asa ca la tine Argoane ... gresesc eu undeva ... o sa pun si cablu de soc nou si sa vad daca merge mai bine cand este socul stabil ... tu de turatie ai la relanti la rece ... inainte sa bagi socul si dupa de il bagi ... dar la cald ...
EUROPE_ nici nu nu o turez merg cu ea la max 2000 cand este rece ... si nu da in NAS ... daca este rece trepideaza rau si turatia este la 500 rpm ... se incalzeste extraordinar de greu (termostat nou) dupa de se incalzeste merge perfect ... problema este ca nu sta la relanti cand este rece (nu este jivraj m-am uitat in carburator si este perfect curat )... si dureaza mult incalzirea... ![]() This post has been edited by mihai0070: 28 Feb 2007, 09:13 |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
argon |
![]()
Post
#20
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Mie dupa 2 minute de la pornire la rece turatia se stabilizeaza la 800 rpm(fara soc). Dupa inca 10 minute cand ajunge motorul la temperatura de lucru, turatia e 1000(fara consumatori). Asa am pus-o eu, ca sa stea la 900 cu consumatori.
Alea 2 minute nu stau pe loc, motorul se incalzeste in mers de 3 ori mai repede. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#21
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Adica tu dai cheie si hop ai plecat de pe loc ... ???? si alea 2 min mergi cu soc ...
Eu o las un min pe loc si pe urma plec si ai dreptate in mers se incalzeste de 10 mai repede ... |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
argon |
![]()
Post
#22
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Nu merg cu soc, am scris ca moare motorul de la el.
Deci, ma sui in masina, dau 2 pedale, trag socul pornesc, porneste la prima, bag socum imediat, stau aprox 20 de secunde sa dau drumul la muzica, timp in care o tin din pedala la 1500, si plec, in 500 de metri merge rotund si sta la 750-800 rpm. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#23
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
QUOTE(mihai0070 @ 28 Feb 2007, 09:28) Pai la tine poate ca asta e problema de se ti se incalzeste asa greu. Asa fac si eu, o pornesc, dau drumu la muzica ( daca mai dau ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#24
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Si solutii pentru incalzirea motorului
![]() ca de racire sunt multeeeeeee |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
cristu |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru Group: Members Posts: 143 Joined: 22 August 05 ![]() |
Salutare,
Problema mea tine tot de muritul motorului in mers la viteze mici. Acest fenomen se intampla dupa 30-40 minute de circulat prin trafic greu; adica daca merg cu ea la drum normal/intins nu am probleme deloc, dar cand merg in oras in aglomeratie cand trebuie sa-i dau ba a 1-a ba a 2-a, mers in coloana ... cand calc amgreiajul respectiv frana .. moare. Ii dau la cheie si porneste mai greu, apoi iar face dupa cativa zeci de metri. Am observat ca daca o tin putin accelerata nu mai moare, adica daca apas ambreiajul, frana si apoi accelerez/sprituiesc putin parca nu moare. In tot acest timp acul de temp. sta pe la 90-95 grade celsius. Cu cat e mai frig afara si cu cat se incalzeste mai greu cu atat merge mai bine .. nu stiu cum sa va explic. Eu banui ca ar fi radioatorul care este mic si nu face fata in oras in aglomeratie, plus ca a fost nitel reparat pe vremuri. Credeti ca daca as schimba radioatorul s-ar rezolva problema, parca se incinge prea tare; sau pompa de apa ? Multumesc |
--------------------
Dacia 1300
Berlina '81
- B-17-BPC
|
|
mirceas |
![]()
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 479 Joined: 4 July 06 ![]() |
QUOTE(argon @ 28 Feb 2007, 09:24) Mie dupa 2 minute de la pornire la rece turatia se stabilizeaza la 800 rpm(fara soc). Dupa inca 10 minute cand ajunge motorul la temperatura de lucru, turatia e 1000(fara consumatori). Asa am pus-o eu, ca sa stea la 900 cu consumatori. Alea 2 minute nu stau pe loc, motorul se incalzeste in mers de 3 ori mai repede. cine stie, stie ![]() scrie chiar si in cartea masinii (carticica aia rosie care am primit-o toti la berline) ca motorul se incalzeste mai repede in mers si atinge temperatura optima de functionare. prin urmare: dai la cheie si valea... trucul cu relantiul 1000 fara consumatori e bestial. te ajuta si in regimul cu consumatori dar si la pornire (ca te tine o idee mai mult sa nu moara daca aplici sistemul fara soc ala argon). |
--------------------
Astra 1.6
/ Ex-Dacia 1310 '84
/ Dacia 1310 TLX '89
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#27
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Am deschis deja un topic la Nova ... asa ca aici vin cu esentialul ...
Am pornit dimineata fara soc (pe gaz nu merge socul) si statea la o turatie de 700 la rece abia pornita ... pana arunc tigarea si sa plec deja masina statea al 800 si in max 500 m cu pozitii aeroterma si muzica statea bine la relanti cand s-a incalzit sta la 1000 cu consumatori ... ce se putea intimpla sa faca GPL sa mearga sa de bine ... PS. daca trag socul scade turatia si moare instanst ...si pa ![]() Nu considerati acest post DUBLU .. ca nu este ... ![]() |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
zsizsi |
![]()
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 10 January 07 ![]() |
Dacia 1310 TX 1985 decembrie.
Metoda mea de pornire: fara soc (nu o trag nici la -20 gr. C) doua pedale scurte si data la cheie invarte odata si porneste dar atunci apas si acceleratia ca altfel fiind relantiul scazut mi s-ar opri. O turez pe la 1500-2000 depinde unde da semne sa moara si merge tremurat cam un minut las asa dar mai ridic usor usor si ambreiajul sa rupa uleiul din cutie. Mentionez ca am si la filtrul de aer clapeta pe pozitia "vara" Dupa 1 miunt pornesc cu grija de pe loc si turand cam la 1800, lasand usor ambreiajul evitand sa imi dea din bot. Peste 500 metri e OK treaba |
--------------------
Dacia
1310
1985 TLX
|
|
cristu |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru Group: Members Posts: 143 Joined: 22 August 05 ![]() |
QUOTE Salutare, Problema mea tine tot de muritul motorului in mers la viteze mici. Acest fenomen se intampla dupa 30-40 minute de circulat prin trafic greu; adica daca merg cu ea la drum normal/intins nu am probleme deloc, dar cand merg in oras in aglomeratie cand trebuie sa-i dau ba a 1-a ba a 2-a, mers in coloana ... cand calc amgreiajul respectiv frana .. moare. Ii dau la cheie si porneste mai greu, apoi iar face dupa cativa zeci de metri. Am observat ca daca o tin putin accelerata nu mai moare, adica daca apas ambreiajul, frana si apoi accelerez/sprituiesc putin parca nu moare. In tot acest timp acul de temp. sta pe la 90-95 grade celsius. Cu cat e mai frig afara si cu cat se incalzeste mai greu cu atat merge mai bine .. nu stiu cum sa va explic. Eu banui ca ar fi radioatorul care este mic si nu face fata in oras in aglomeratie, plus ca a fost nitel reparat pe vremuri. Credeti ca daca as schimba radioatorul s-ar rezolva problema, parca se incinge prea tare; sau pompa de apa ? Multumesc Buna ziua Revin cu problema de mai sus in ceea ce priveste incazirea motorului si muritul in trafic greu "la pas" Dupa nenumarate incercari am zis sa verific si termostatul asa ca, in weekend am scos termostatul si l-am verificat in ibric (termostat de Vaslui 86 grade). Ideea e ca l-am pus la fiert (nu am termometru de apa) si am observat ca incepea sa deschida abia cand apa a dat in fiert, deci undeva aproape de 100 grade celsius; apoi l-am scos, l-am pus sub apa rece, s-a inchis si cand l-am reintrodus in ibric nu mai deschidea deloc, desi apa era fierbinte. Inca nu am facut un drum in "trafic" fara termostat sa vad daca mai moare motorul, dar vroiam sa stiu ce fel de termostat sa-i pun, mai ales ca vin caldurile si nu as vrea sa merg fara (unul care deschide mai devreme pe la 78, 82 grade); am scimbat 2 pana acum si niciunul nu deschide la temperatura optima |
--------------------
Dacia 1300
Berlina '81
- B-17-BPC
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#30
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Eu folosesc vara de 82 si iarna de 86 grade C.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2025 - 19:47 |