Pierderi antigel/scurgeri antigel
![]() ![]() ![]() |
Pierderi antigel/scurgeri antigel
lucciole88 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() SRN rullzzzz :D Group: Members Posts: 149 Joined: 17 July 06 From: Bucuresti - Militari ![]() |
Attached thumbnail(s) 07022007_001_.JPG ( Size: 313.92k ) Number of downloads: 1273 |
||
--------------------
Dacia
Super Nova
2003 confort
- B 17 SVR
|
|||
florinpopa2007 |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 11 November 06 ![]() |
acel orificiu este de fapt locasul de aerisire al instalatiei de racire.De fapt la dsn aerisirea se realizeaza automat .Incearca s mai strangi potin asel surub dar nu forta ca este din plastic
|
--------------------
Dacia
SupeRNova
2002-Rapsodie
- DB 04 YGC
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Pune niste calti pe filet, da totusi sa nu se infileteze prea fortat, ca strici filetul mama.
Mai "ingineresc" ar fi sa pui o garnitura de cauciuc, dar cu calti e mai "romaneste". |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
lucciole88 |
![]()
Post
#4
|
![]() SRN rullzzzz :D Group: Members Posts: 149 Joined: 17 July 06 From: Bucuresti - Militari ![]() |
ssilviu : poti fi putin mai explicit cu calti aia ?
![]() This post has been edited by lucciole88: 1 Mar 2007, 20:26 |
--------------------
Dacia
Super Nova
2003 confort
- B 17 SVR
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Câlți adică. Se folosesc la instalații termice și sanitare. Te duci la un magazin cu instalații și sigur găsești.
Sau daca nu desfă cateva fire dintr-o sfoară de cânepă. This post has been edited by ssilvviu: 1 Mar 2007, 20:56 |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
dariusz |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 479 Joined: 13 February 07 From: baia-mare ![]() |
cilti sau banda teflon
|
--------------------
dacia
supernova
2002 europa
- mm 13 ral membru cooperant
|
|
eurro |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 8 November 06 From: Bucuresti ![]() |
calti, garnitura de cauciuc, sau pur si simplu incearca sa o strangi mai bine si asteapta sa vezi daca mai pierde intai!
|
--------------------
Dacia
SuperNova
Confort
|
|
CristianMatache |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 5 August 07 From: Bucuresti ![]() |
Buna ziua tuturor!
Inainte de toate, multumiri administratorilor, moderatorilor si membrilor acestui forum! Ati creat si dezvoltat o extraordinara sursa de informatie de cea mai buna calitate. Fiindca problema mea poate fi descrisa prin titlul acestui topic, nu vreau sa creez un altul, nou. Am vazut ca pana acum nu a avut nimeni aceasta belea, in particular. Cum se vede in cele doua fotografii atasate, pierd lichid de racire pe la planul de imbinare a doua piese din partea stanga-jos a motorului (pompa de apa si blocul motor, daca ghicesc bine). Intrebarile mele sunt a. si b. de la sfarsitul post-ului. Pentru cei care au (multa) rabdare sa citeasca, istoricul problemei ar fi urmatorul, asa cum cred ca s-au legat lucrurile: 1) Anul trecut facuta revizia la 60.000 km, la un service mare, autorizat de Dacia. La plecarea din service, observ un "ronțăit" nou la motor, care nu exista inainte, si care e prezent pana in ziua de azi. Poate ca are legatura cu problema, poate ca nu... nu-mi dau seama. 2) Incepand din acel moment a trebuit sa completez, in medie, 200g de lichid de racire la fiecare 1000 km (acum masina are aproape 70.000 km). Glaceol recomandat de producator, diluat corespunzator. Mi-a fost imposibil sa-mi dau seama pe unde se pierde lichidul. 3) Acum doua saptamani am mers pe cateva drumuri forestiere. Cam 100 km in total, facuti in cateva zile. Serpentine, pante (nu prea mari), mers cu viteza a doua, iar cand nu se mai putea, cu viteza intai. Motorul n-a dat semne de supraincalzire. Dupa aceste drumuri, deschid capota si vad ca nu mai e deloc lichid in vasul de expansiune. Completez pana aproape de nivelul MAX (au intrat cam 500g). Tot nu mi-am putut da seama pe unde s-a scurs lichidul. 4) A doua zi, mers 550 km intre Beius si Bucuresti, in regimuri variate, dupa relief si calitatea asfaltului. Pe ultima portiune (A1) mi s-a parut ca motorul este mult mai zgomotos decat ar trebui. Ajuns acasa, vad ca nivelul lichidului de racire este exact cel de la plecare. 5) A doua zi dimineata, la plecare, nivelul tot aproape de MAX. Merg 5 km, opresc la destinatie, iar dupa o ora observ BIG BALTA sub botul masinii. Acum vad pe unde se pierde lichidul (au curs cam 300g). Din acel moment n-am mai circulat cu masina. Intre timp, s-au mai scurs cam 150g, in trei zile de stat pe loc. a. Este posibil sa se fi ”dus” pompa de apa (avand in vedere zgomotul nou de la pct. 4) ? b. Daca da, cauza probabila poate fi montarea incorecta a curelelor la revizia de 60.000 km (care a produs si ”ronțăitul” de la pct. 1) ? Multumiri anticipate tuturor! Attached thumbnail(s) DeDeparte.jpg ( Size: 184.61k ) Number of downloads: 1377 DeAproape.jpg ( Size: 174.6k ) Number of downloads: 1261 |
--------------------
Peugeot
107
TWO 1.0 VVTi
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#9
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Te-or fi procopsit baieții cu altă pompă... Acolo trebuie să existe o garnitură care să etanșeze...
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Daca zgomotul de care pomenesti a aparut dupa revizie, ori au strans cureaua prea tare ori ti-au schimbat pompa.
Dupa imaginile atasate as tinde sa cred ca ti-au schimbat pompa cu una defecta, ba mai mult nu ti-au montat nici garnitura. Ar trebui, chiar daca nu o sa obtii nimic, sa te duci pe la ei si sa ceri sa vb cu seful, macar sa nu creada ca au mai prostit pe unul. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
Tzz |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 1 September 06 ![]() |
Cel mai probabil e de la pompa de apa, incearca sa schimbi capacul pompei de apa. Este posibil sa se fi stricat pentrui ca au strans cei de la service prea tare cureaua la alternator de unde a aapartut si rontaitul, sau pur si simplu ti-au schimbat pompa cu una mai obosita putin
![]() |
--------------------
Renault
Megane III
2009--> Dynamique--> 1.6 16V
|
|
CristianMatache |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 5 August 07 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc pentru raspunsuri.
Urmatorul pas va fi o constatare la service, si o "observatie prieteneasca" la sefu', dupa sfatul lui $$ilviu. @Tzz : corecta observatia ta despre un meserias, platit bine. De 6 ani insa merg numai pe mana celor din service-ul amintit - ca urmare nu stiu pe un alt mester priceput (bine ar fi fost sa stiu...). Va tin la curent cu rezultatele constatarii, si modul de rezolvare. Multumesc, inca odata. |
--------------------
Peugeot
107
TWO 1.0 VVTi
|
|
CristianMatache |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 5 August 07 From: Bucuresti ![]() |
S-a rezolvat prin inlocuirea pompei de apa si, bineinteles, a kit-ului de distributie si a lichidului de racire, in totalitate. Cost: 800 lei (inclusiv manopera si maruntisul pentru mecanic).
Operatia executata la Motor Service, intr-o atmosfera relaxata. "Rontaitul" amintit la prima postare a disparut. Pompa de apa nu are garnitura. Etansarea s-a facut cu Loctite 518. This post has been edited by CristianMatache: 11 Aug 2007, 06:05 |
--------------------
Peugeot
107
TWO 1.0 VVTi
|
|
D@nI3L |
![]() ![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 24 June 08 ![]() |
Salut!!
1.Am o problema asta de cand am cumparat masina ...la inceput sesizam ca nivelul din vasul de expansiune era aproape de minim sau sub minim..desi completam cu antigel la 2 zile.. Am observat cu stupoare ca in interior mocheta era umeda pe toata partea dreapta...la inceput am crezut ca ploua in masina.. si mi am dat seama e antigel ulterior.. acum nu stiu ce sa fac am desfacut carcasa din dreapta de la picioare ..si am obervat ca este umed pe langa calorifer am chituit cu silicon rezistent la teperaturi mari desi fisura nu este vizibila...dar nu a dat nici un rezultat acum mai nou ..la mers rampa incepe sa soata un miros puternic de ars.. e prima mea masina si nu am idee ce sa'i mai fac ... temperatura la mers in rampa se ridica pana in zona hasurata 2.inca o problema cu cu esapamentul ...se aude un huruit destul de puternic sub moror.. si imi trepideaza teava care iese din motor + un scatzait ca si o (frecare ,fier pe fier,). si este foarte slabita 3. farurile ceata nu functzioneaza si nici cel din spoiler spate 4. motorul la relanti se comporta rotund ...da in mers imi cam trepideaza nu mai trage cum trebuie 5. contacte dezaburire luneta sunt dezlipite cum pot sa le lipesc Va rog ajutati ma incepe sa ma coata din minti masina asta!!!! PS: 1 este foarte urgent |
--------------------
Dacia
super-nova
2001 clima
- is-06-nyr
|
|
variable_dynamics |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Bine ai venit pe forum!
Pentru problema 1 citeste: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...19&hl=calorifer si eventual daca crezi ca vrei sa repari incearca http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...69&hl=calorifer Am cautat eu pentru tine pentru prima problema. Pentru restul, foloseste cu incredere functia SEARCH. Numai bine. |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
D@nI3L |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 24 June 08 ![]() |
Multzam fain ...mi au fost de un real folos...
Dar problema mea este la elementul care se vede in poza 2 a pacientului ..pe http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...69&hl=calorifer Mai este nevoie sa'l desfac..:-?? |
--------------------
Dacia
super-nova
2001 clima
- is-06-nyr
|
|
vad_sunete |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 631 Joined: 20 November 07 From: bucuresti ![]() |
1. trebuie sa schimbi caloriferul. si eu am aceeasi pb. e in jur de 80 de lei caloriferul mai greu e cu schimbatul ca tre sa faci un pic de stretching inainte:))
cu urcatul apei..cand urca pe zona hasurata porneste electroventilatoru? verifica termostatul. sau mai de graba siguranta sa nu fie arsa sau prea mica. trebuie una de 20 acolo la GMV. 2. nu stiu ce poate fi. probabil ceva pe la saxofon. 3. nici la mine nu functioneaza stopu de ceata. o fi normal mai stii? ![]() 4. la fel si la mine. incearca sa cureti injectoarele, sch filtrul de benzina si curata pompa de benzina. 5. stiu ce se pot lipi dar nu stiu sigur cum. du-te la un service de electrica. te rezolva ei:) |
--------------------
dacia
supernova
2001 dacia supernova 2002
|
|
D@nI3L |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 24 June 08 ![]() |
Vad_sunete
cand urca pe zona hasurata porneste electroventilatoru? verifica termostatul. sau mai de graba siguranta sa nu fie arsa sau prea mica. trebuie una de 20 acolo la GMV. aci ai dreptate nu'mi porneste GMV'ul am verificat sigurantza e buna.. termostatul unde este situat?, ..ai vreo poza..? sau sa fie tabloul de comanda pt GMV bulit ? ![]() si cu caloriferu am rezolvat ..l am desfacut era o garnitura uzata ...si am inlocuito' cu silicon pt temperatura (am lipit) |
--------------------
Dacia
super-nova
2001 clima
- is-06-nyr
|
|
benkenobi |
![]()
Post
#19
|
![]() benkenobi Group: Members Posts: 842 Joined: 13 April 06 From: bucuresti ![]() |
[quote=D@nI3L,25 Jun 2008, 00:30]
Salut!! 1.Am o problema asta de cand am cumparat masina ...la inceput sesizam ca nivelul din vasul de expansiune era aproape de minim sau sub minim..desi completam cu antigel la 2 zile.. Am observat cu stupoare ca in interior mocheta era umeda pe toata partea dreapta...la inceput am crezut ca ploua in masina.. si mi am dat seama e antigel ulterior.. acum nu stiu ce sa fac am desfacut carcasa din dreapta de la picioare ..si am obervat ca este umed pe langa calorifer am chituit cu silicon rezistent la teperaturi mari desi fisura nu este vizibila...dar nu a dat nici un rezultat acum mai nou ..la mers rampa incepe sa soata un miros puternic de ars.. e prima mea masina si nu am idee ce sa'i mai fac ... temperatura la mers in rampa se ridica pana in zona hasurata 2.inca o problema cu cu esapamentul ...se aude un huruit destul de puternic sub moror.. si imi trepideaza teava care iese din motor + un scatzait ca si o (frecare ,fier pe fier,). si este foarte slabita 3. farurile ceata nu functzioneaza si nici cel din spoiler spate 4. motorul la relanti se comporta rotund ...da in mers imi cam trepideaza nu mai trage cum trebuie 5. contacte dezaburire luneta sunt dezlipite cum pot sa le lipesc daca vrei sa scapi ieftin cu pierderea de atigel iti recomand sa folosesti solutie de stopat pierderile din radiator. eu unul aveam aceeasi problema. am cumparat un flacon de 2+2 stop leack pentru radiator si l-am pus in borcanul de expansiune. in prealabil am incalzit putin motosrul si am agitat f bine flaconul.. dupa turnarea continutului flaconului in vasul de expansiune am facut un drum de vreo 30 km, dar se poate si cu motorul pornit si masina pe loc. trebuie sa dai climatizarea pe cald si sa astepti sa deschida termostatul . lasi masina sa mearga putin turat cca 15 minute. si apoi gata pierdere de antigel daca proiectoarele ceata si lampa ceata de pe spate nu functioneaza ai siguranta arsa sau ( am patit si eu) este defect releul electromagnetic al butonului de comanda. se schimba butonul daca motorul nu mai trage bine in mers ( merge ca n trei pistoane ) ai injectoare infundate. singura solutie corecta si cu reale rezultate este sa le cureti la service. dureaza 30 minute. despre luneta- singura solutie pe care poti s-o adopti este sa infigi bucata metalica care s-a dezlipit de pe luneta intre cheder si restul de cositor care a ramas pe luneta, astfel incat sa faca un contact cat mai ferm. solutia asta am aplicat-o la fosta berlina dupa ce mi-au facut bucuria cei de la spalatoria auto. despre esapament-ai evacuarea desfacuta din prinderi. |
--------------------
solenza
solenza rapsodie
rapsodie 2003-august
|
|
mafiozzo |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 760 Joined: 17 May 07 From: .::Cluj::. ![]() |
si eu am probleme cu scurgerea... curge ft putin complectez odata la o sapt 2a...cand e la minim azi miam luat.. stop leak 2+2 e intrun bidon alb luat de la cora.. 13 lei parca a fost.. acuma astept sa se raceasca motorul de tot si sa vad daca e buna solutia sau....inlocuirea:( tot azi rezolv si problema.. cu trasu motorului curat injectoarele manual miam luat un spray de contat 10 lei....sper .sa nu stric si alceva.. rezultatu.. am sa il spun dupa ce termin
|
--------------------
Ex : Supernova 2001
Opel Astra G CC 2003
Coupe Now : Mondeo 2007 Limuzina
|
|
D@nI3L |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 24 June 08 ![]() |
QUOTE(mafiozzo @ 28 Jun 2008, 14:38) si eu am probleme cu scurgerea... curge ft putin complectez odata la o sapt 2a...cand e la minim azi miam luat.. stop leak 2+2 e intrun bidon alb luat de la cora.. 13 lei parca a fost.. acuma astept sa se raceasca motorul de tot si sa vad daca e buna solutia sau....inlocuirea:( tot azi rezolv si problema.. cu trasu motorului curat injectoarele manual miam luat un spray de contat 10 lei....sper .sa nu stric si alceva.. rezultatu.. am sa il spun dupa ce termin Dak da rezultate metoda asta de curatat injectoare .... si nu are efecte secundare asupra motorului ... am cumparat si eu un sprei pt curatzarea calaminei de pe carburator cilintri... si vreu sa stiu daca se merita sa risc cu metoda asta..de curatat manual... multumesc anticipat |
--------------------
Dacia
super-nova
2001 clima
- is-06-nyr
|
|
mafiozzo |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 760 Joined: 17 May 07 From: .::Cluj::. ![]() |
Inca nu am curatat injectoarele ptr ca nu aveam... imbus rezistent ptr desfacerea rampei de benzina dar luni.... voi rezolva ... faza cu cursu antigelului sa rezolvat cu stop leak 2+2 recomand oricarui forumist care are probleme cu scurgerea antigelului la radiatoru de caldura.. e intr-un bidonas alb eu am luat de la cora ... cu injectoarele.. revin luni cu ce sa intamplat
|
--------------------
Ex : Supernova 2001
Opel Astra G CC 2003
Coupe Now : Mondeo 2007 Limuzina
|
|
D@nI3L |
![]() ![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 24 June 08 ![]() |
stop leak 2+2
This post has been edited by D@nI3L: 30 Jun 2008, 03:35 |
--------------------
Dacia
super-nova
2001 clima
- is-06-nyr
|
|
D@nI3L |
![]() ![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 24 June 08 ![]() |
stop leak 2+2
Pe ce baza functioneaza?..ce efect are asupra instalatieie?...cum se manifesta..? |
--------------------
Dacia
super-nova
2001 clima
- is-06-nyr
|
|
SYL |
![]()
Post
#25
|
![]() doc Group: Members Posts: 2.876 Joined: 16 December 03 From: IF, Balotesti ![]() |
Referitor la "stop leak 2+2" se recomanda sa se foloseasca doar jumatate din recipient, pt ca daca se foloseste tot e posibil sa apara alt gen de probleme...
|
--------------------
Dacia
Duster
1.33 TCe 4x4 (2024)
|
|
dark_angel |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 13 March 08 From: Bucuresti ![]() |
Referitor la scurgerea de la radiator eu am folosit o solutie de la Winn's am folosit jumate din continut si am aproape 3 luni de cand l-am pus si nu da semne de scurgeri
![]() |
--------------------
dacia
dacia
1900/-/1901
|
|
b13mat |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 256 Joined: 9 March 08 ![]() |
Am si eu o curiozitate: in urma folosirii solutiei 2+2 nu cumva astupa si alte gaurele? De unde stie pe care sa le astupe? daca astupa un furtunas? Sunt curios daca va consuma mai mult, se incalzeste mai repede motorul, si altfel de simptome de genul acesta! Nu e mai sigur sa schimbati caloriferul?!
|
--------------------
Renault
Laguna 2 phase 2
1.9 dCI 2005 privilege
- B 13 MAT
|
|
skilla |
![]() ![]()
Post
#28
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 17 August 09 ![]() |
sunt cam neavizat in ceea ce priveste masinile asa ca va rog sa imi scuzati eventualele gafe. pb mea a inceput cu un radiator spart. l-am schimbat si cu ocazia asta si caloriferul pentru ca mi-am amintit ca am gasit covorasul din dreapta ud la un moment dat. nu stiu daca asta are importanta dar m-am gandit sa mentionez. apoi la aproximativ 2 zile am observat ca atunci cand pornesc masina, scartaie cureaua de la distributie (sper ca nu gresesc, ma refer la cea din stanga motorului). m-am uitata si din blocul motor curge antigel doar cand merge masina si picura pe curea de unde scartaitul/alunecatul ei. acum ce poate sa fie si cum se rezolva pb cu antigelul scurs.
|
--------------------
dacia
supernova
2001 clima
- bv66cwb brum bruuummmmm...
|
|
YRX |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
pompa de apa....
|
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
iulian.bisty |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 382 Joined: 24 March 07 From: Braila ![]() |
cureaua de distributie nu patineaza, acel scartait se aude de la cureaua alternatorului
incerca totusi cu acea pulbere sa vezi daca iti mai curge |
--------------------
Renault
Megane 3 2015
Kadjar 2017 zxcxzcz
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 23:05 |