merge in suturi masina
![]() ![]() ![]() |
merge in suturi masina
thedragon |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Sange de modovean aka GALATI Group: Members Posts: 583 Joined: 4 February 07 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1989
|
|||
ilikecheese |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru... ș-atât Group: Members Posts: 197 Joined: 17 February 06 From: Buzau/Bucuresti ![]() |
Daca spui ca vibreaza si nu trage poate sa mearca cu 1 piston mai putin cum zici tu. Ia un set de bujii noi in functie de motorul tau si niste fise noi de urziceni macar daca nu gasesti ceva strain. Apoi monteaza-le si vezi daca mai face. Nu da prea mult la pedala pe benzina ca ineci motorul si apoi nu mai porneste decat dupa foarte mult timp.
Dintre bujii ia ori sinterom din astea romanesti ori brisk ca sunt mia ieftine si isi fac treaba bine. Cat despre cutie...trebuie sa te inveti cu ea. Daca dai a 5a cu mila s-ar putea sa nu intre pentru ca la unele cutii a 5a intra greu. Incearca cu mai multa forta. Sper sa reusesti sa o faci sa mearga. A si vezi ca nu toate seturile de jicloare sunt executate corespunzator. Eu am patit sa cumpar un set defect si imi arunca benzina aiurea in carburator. Din pacate astea sunt piesele romanesti... PS: nu mai vorbi cu sh tz. Este interzis pe acest forum. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1990
- BZ-02-PYS Fetele bune se duc in rai dar fetele rele se duc unde vor :D
|
|
thedragon |
![]()
Post
#3
|
![]() Sange de modovean aka GALATI Group: Members Posts: 583 Joined: 4 February 07 ![]() |
am citit topicu cu bujii si cred ca o sa iau pe cele romanesti
![]() ![]() ![]() si inca o intrebare dc in partea superioara a radiatorului este fierbintesi cand pun mana mai jos este rece? trebe cumva aerisit daca da cum se aeriseste? scot toate furtunurile si scot apa toata? ![]() LE : io nu ma prea pricep dar intr-o dimineatza mi-am gasit bara din spate sparta ! cumva astia imi da asigurare ? ![]() This post has been edited by thedragon: 9 Mar 2007, 07:24 |
--------------------
dacia
1310
1989
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#4
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Schimba bujiile si fisele ca tie iti fura scanteie la greu ...
Legat de a 5 a incearca sa o bagi in viteza la rece ... asa reusesti ???? Ai radiatorul infundat ![]() LE...cred ca exagerezi cu atatea Smilies in post ...la ce ajuta ![]() This post has been edited by mihai0070: 9 Mar 2007, 13:30 |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
thedragon |
![]()
Post
#5
|
![]() Sange de modovean aka GALATI Group: Members Posts: 583 Joined: 4 February 07 ![]() |
deci radiatoru ii infundat! cum il desfund
![]() ![]() ![]() ![]() LE pe loc intra in a 5 dar cand pornesc masina ! si vreau sa o bag in a 5 pur si simplu nu pot sa o bag ! ![]() ![]() ![]() si cu asigurarea ce fac?? se poate face ceva ? ![]() ![]() inca ceva am un drum la tara sambata viitoare vreo 70 km dus ! are ceva daca merg fara sa desfund radiatoru ? ![]() This post has been edited by thedragon: 9 Mar 2007, 12:55 |
--------------------
dacia
1310
1989
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#6
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Radiatorul il dai jos si il speli ... incerci sa il desfunzi cu jet de apa ... daca ai posibilitatea ...
daca nu creste temperatura mai lasa-l ca mai merge...inseamna ca isi mai face inca treaba bine ![]() Daca pe loc inta a 5 a bine si o nimeresti din prima ... si in mers nu merge ... este o singura cauza SINCRON DUS ... terbuie desfacuta cutia si schimbat sincronul ... This post has been edited by mihai0070: 9 Mar 2007, 13:35 |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
tabek |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 23 June 05 From: Cluj Napoca ![]() |
Pentru mersul in hopuri, verifica si filtrul de benzina, si filtrul din carburator.
La problema cu treapta 5, verifica intai timoneria, daca nu, probabil e sincronul. |
--------------------
Dacia/Peugeot
1310L/307
1996/2006
- MM05HVM
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#8
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(tabek @ 9 Mar 2007, 15:28) Pentru mersul in hopuri, verifica si filtrul de benzina, si filtrul din carburator. La problema cu treapta 5, verifica intai timoneria, daca nu, probabil e sincronul. Apropo de mersul in hopuri ... in jurul turatiei de 2000 rpm merge un suturi (micute dar se simt) si pe gpl si pe benzina ... ce sita mai curat la GPL???? Timoneria nu are nici o treaba daca intra pe loc ... clar este din cutie ... am patir la fel cu a 5 a ... pe loc intra (motor oprit / pornit) in mers nema ... = sincron dus ... |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
tabek |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 23 June 05 From: Cluj Napoca ![]() |
Si eu la fel am patit cu treapta 5-a si era de la timonerie. Credeam numa' ca intra in a 5-a pe loc, dar de fapt era a 3-a...
![]() Poate-i asa si la el...eu zic ca totusi merita o verificare de 15 minute a timoneriei, decat sa schimbe direct sincronul, nu? Apropo la mersul in hopuri, thedragon nu a spus ca are si GPL... This post has been edited by tabek: 9 Mar 2007, 15:33 |
--------------------
Dacia/Peugeot
1310L/307
1996/2006
- MM05HVM
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#10
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Merita sa verifici timoneria in loc de desfacut cutia ...
eu intrebam pentru mine ... ca am si GPL... si ma gandeam ca poate ai o rezolvare ... ![]() |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
thedragon |
![]()
Post
#11
|
![]() Sange de modovean aka GALATI Group: Members Posts: 583 Joined: 4 February 07 ![]() |
da mihai se simtea si la turatii mai mari ! dar am gasit problema principala!!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Radiatoru trebuie sa fie fierbinte rau ![]() tebek cred ca timoniera ii de vina fiinca asa mi s-a intamplat si mie ! vream sa ma conving singur ca nu mere a 5 viteza ! asa ca am plecat de pe loc dar faza era ca am plecat fara sa accelerez prea mult! si mia zis un mosneag ca era defapt in a 3 ![]() |
--------------------
dacia
1310
1989
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#12
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
thedragon 1 ... este normal sa fie fierbinte radiatorul si furtunele ca doar circula ala firebinde din motor pe acolo ... bordul cat arata ... temperatura ...
daca a plecat cu a 3 a de pe loc neturat rau ... clar este a 3 a ...in a 5 a sa pleci de pe loc trebuie turatie si o sa miroasa si a ambreaj ... apropo de bagat piciorul in pedala ... mai uitate la avans .... si chiar trebuie sa folosesti in exces atatea iconite .... |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
thedragon |
![]()
Post
#13
|
![]() Sange de modovean aka GALATI Group: Members Posts: 583 Joined: 4 February 07 ![]() |
deci trebuie sa invart delcou spre radiator? sau spre volan ! si scuze ca folosesc atatea inconite
|
--------------------
dacia
1310
1989
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#14
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
thedragon ... pai tu stii cel mai bine unde merge motorul bine .... da putin spre baterie si fac o tura ... vezi daca mai face ... daca nu da spre radiator si mai fa o tura .... si vezi unde merge mai bine .... cu avans marit sau nu ...
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
thedragon |
![]()
Post
#15
|
![]() Sange de modovean aka GALATI Group: Members Posts: 583 Joined: 4 February 07 ![]() |
ok asa am sa fac!
![]() |
--------------------
dacia
1310
1989
|
|
thedragon |
![]()
Post
#16
|
![]() Sange de modovean aka GALATI Group: Members Posts: 583 Joined: 4 February 07 ![]() |
inca ceva am desfacut capacu de la capacu de ulei si am observat ca iese fum ? este un semn ca motoru trebe segmentat ?
|
--------------------
dacia
1310
1989
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#17
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Si la mine iese ceva fum pe acolo ... bate spre albastru ... banuiesc ca este compresie ... scapata ... dar pe furtunul ala care duce spre carburator nu iese gram de fum ... sau nu se vede ...
Personal ...nu am vazut dacie care sa nu scoata putin fum pe acolo ... daca nu scoate la esapament fum albastru nu este problema ... cel mai bine verifici cu consumul de ulei ... schimbi filtrul de ulei (verifici de scurgeri sa nu fie ) si pui exact 3 litri ... dupa 1000 km verifici ....si dupa 3000 sau 4000 km ... scoti uleiul ...si il masori ... in functie de cat scoti tragi concluzii ... personal nu cred ca ai nevoie de segmentare ... This post has been edited by mihai0070: 14 Mar 2007, 08:43 |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
thedragon |
![]()
Post
#18
|
![]() Sange de modovean aka GALATI Group: Members Posts: 583 Joined: 4 February 07 ![]() |
faza e urmatoarea! am avut probleme cu chiuloasa asa ca am `facuto` si am mers ca sa faca rodaju garnitura de la chiuloasa de si se auzea tacanitu ala de la taketi.....ia reglat si tot se aude in special cand merg cu pedala la fund ! dc oare
![]() ![]() |
--------------------
dacia
1310
1989
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#19
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Pedala la fund
![]() ![]() |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
thedragon |
![]()
Post
#20
|
![]() Sange de modovean aka GALATI Group: Members Posts: 583 Joined: 4 February 07 ![]() |
ce nu ai auzit ! si cand is in a 3 pot sa pun pedala la fund
![]() |
--------------------
dacia
1310
1989
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Ajunge uleiul la ei?
Si la mine imi tacanea un culbutor. Era infundat un orificiul de la teava care le asigura ungerea. Am citit mai atent. Nu cumva iti bate avansul? Da-l mai mare. This post has been edited by ssilvviu: 14 Mar 2007, 19:49 |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
thedragon |
![]()
Post
#22
|
![]() Sange de modovean aka GALATI Group: Members Posts: 583 Joined: 4 February 07 ![]() |
si cum imi dau seama ca nu ajunge uleiu la ei ?? is uscati?
![]() ![]() |
--------------------
dacia
1310
1989
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Eu am axele culbutorilor sub capacul chiuloasei. Am reglat turatia pe la 300 rpm, am dat jos capacul si am constatat ca la un capat al tijei nu picura ulei. (am o tija cu 8 parca orificii prin care picura uleiul pe culbutori). Era infundat un orificiu.
La mine se auzea o bataie la rece. Tu zici ca in mers cand apesi acceleratia se aude o bataie. Aia mai mult ca sigur e bataia avansului. Nu se manifesta si cand o turezi pe loc, nu-i asa? |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
thedragon |
![]()
Post
#24
|
![]() Sange de modovean aka GALATI Group: Members Posts: 583 Joined: 4 February 07 ![]() |
cate odata se aude si pe loc are toane (masina cu propria personalitate
![]() |
--------------------
dacia
1310
1989
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Poti regla avansul si dupa ureche. Slabesti piulita delcoului, maresti putin turatia la relanti si invarti de delcou stanga-dreapta pana obtii turatia maxima.
Referitor la relantiul meu de 300 nu se opreste motorul si asta de cand am pus sub carburator o elica despre care s-a mai discutat pe forum. Costa 2 lei si chiar se merita. Pe deasupra am si gpl si merge mult mai uniform motorul. Reglajul pe benzina l-am neglijat si sincer sa fiu nu cred ca ar sta la turatia aia pe benzina. Cu aprindere electronica iti recomand un reglaj al bujiilor la 0.9. La mine merg mult mai bine fata de cand le aveam la 0.7 This post has been edited by ssilvviu: 14 Mar 2007, 20:51 |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
thedragon |
![]()
Post
#26
|
![]() Sange de modovean aka GALATI Group: Members Posts: 583 Joined: 4 February 07 ![]() |
cum adik o elica ! ? plz dami un link ! multumesc
si am sa pun bujiile la 0.9 |
--------------------
dacia
1310
1989
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Intrebi la magazinul de piese auto de economizor sau elica. E o bucata de tabla de forma talpii carburatorului. Cel putin pe GPL se simte o diferenta la relanti.
|
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
thedragon |
![]()
Post
#28
|
![]() Sange de modovean aka GALATI Group: Members Posts: 583 Joined: 4 February 07 ![]() |
si ala la ce ma ajuta ?? imi sta masina in relanti ?? si cum se monmteaza ! plz mai multe detalii ! mie imi plac detaliile
![]() |
--------------------
dacia
1310
1989
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Deci: e o tabla pe care o pui sub carburator. E decupata sub forma unei elice, care creaza un turbion al aerului admis, uniformizand mai bine amestecul. Se spune ca scade consumul, desi sincer sa fiu nu am sesizat treaba asta. Totusi la relanti e o diferenta.
Am dat search dupa elica, economizor dar nu gasesc topicul. Era unul in care se dezbatea pe larg fenomenul. This post has been edited by ssilvviu: 14 Mar 2007, 21:07 |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
thedragon |
![]()
Post
#30
|
![]() Sange de modovean aka GALATI Group: Members Posts: 583 Joined: 4 February 07 ![]() |
ms ! am gasit io
![]() |
--------------------
dacia
1310
1989
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 21st July 2025 - 11:11 |