DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Instalatie GPL, Intrebari, ca vreau sa imi montez!

StefanT
post 13 May 2007, 21:27
Post #1


STF - Special Tactical Force


Group: Members
Posts: 3.413
Joined: 19 April 04
From: Bucuresti




La cati kilometri fac, in mai putin de jumatate de an imi amortizez investitia, si vreau sa imi montez asa ceva!
Ce ma intereseaza:

1. cat e una ptr carburatie acum la metro?

2. consumul creste cu mai mult de un litru? Acum imi consuma f bine masina

3. se simte considerabil scaderea puterii motorului? acum trage chiar binisor, nu vreau sa fie asa o trecere sa nu ma pot obisnui.

4. economia se face mai mult vara, nu-i asa? ca iarna oricum treci greu pe gpl (dupa 30 grade), ma refer la drumuri in oras unde nu apuca motorul sa se incalzeasca...

5. credeti ca odata cu aparitia Loganului GPL o sa creasca pretul per litru?

6.Care dintre marcile italiene e cea mai buna? BRC?

7.La 5 persoane in masina si eventuale bagaje mai poti merge cu 90 kmph si sa mai fac si o depasire? Acum merge 130-140, atinge. Nu ma intereseaza sa atinga vitezele alea, dar macar 100 chiar si cu masina incarcata.

8. Sa iau una noua, sau SH? Una SH la ce pret se invarte?

parca mai aveam intrebari dar nu mai stiu ce. Multumesc mult, am mai dat cu search dar nu mi-am rasp la toate intrebarile..

O seara buna!


--------------------
Suzuki GSX-1300-R 2008 - B'100'HAY
Fan Reno 53379
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RMS
post 14 May 2007, 10:16
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 74
Joined: 9 December 05




La preturi si la care e cea mai buna nu stiu si nu ma bag.
Ce zic, zic din experienta proprie:
2: creste cu mai mult de un litru doar ca pretul/litru e aprox jumatate fata de benzina (de pe la 7% la 9-10% cifre aproximative)
3: la aceeasi turatie de mers linistit (cam 2000 rot/min) se simte scaderea de putere. cat de tare-depinde cat de incarcata e masina.
Aicea ar fi multa poveste. Concluzia: mergi mai turat si nu prea se simte scaderea de putere decat la incarcare mare.
4: la cum a fost iarna asta, la 2 minute dupa pornire puteam trece pe GPL (aici depinde si de instalatie)
7: eu, cu 5 oameni in masina si portbagajul plin ma duc cu aprox 100-120 (poate si ma mult dar o fortez prea tare)
Depasiri hmm nu prea e recomandabil la viteza si incarcarea aia tinand cont de toate.

Atata stiu, atata scriu!!


--------------------
Dacia 1310 - SJ-02-ACC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 14 May 2007, 10:40
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Pune linistit. Se rezolva problemele legate de consum si de putere dintr-un singur surub. Iarna pana pe la -5 grade merge fara grija direct pe gpl.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
StefanT
post 14 May 2007, 11:12
Post #4


STF - Special Tactical Force


Group: Members
Posts: 3.413
Joined: 19 April 04
From: Bucuresti




Aoleu de la 7% in afara sare la 9-10? huh.gif

M-ai racorit smile.gif

Ma duc acum pe la Praktiker si Metro sa vad scorurile si poate o si iau, ca oricum in jumatate de an tot imi scot banii...
Off greu. Multumesc frumos baieti, o saptamana frumoasa!


--------------------
Suzuki GSX-1300-R 2008 - B'100'HAY
Fan Reno 53379
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mythica
post 14 May 2007, 11:41
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 151
Joined: 23 September 06
From: Buzau




8: Noua neaparat. La SH trebuie sa faci reomologare la RAR si ajunge pretul final aproximativ egal cu una noua.


--------------------
Dacia Logan 2006 Laureat Plus 1.4 - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
StefanT
post 14 May 2007, 11:58
Post #6


STF - Special Tactical Force


Group: Members
Posts: 3.413
Joined: 19 April 04
From: Bucuresti




M-am hotarat, noua iar, clar! Acum scap de la scoala si ma duc sa-mi cumpar ca sunt nerabdator biggrin.gif

Dintre cei care mai au... miroase cumva a gaz in masina, ca asa zicea cineva pe un topic sad.gif Ca eu am o obsesie sa miroasa frumos in masina blush.gif



--------------------
Suzuki GSX-1300-R 2008 - B'100'HAY
Fan Reno 53379
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 14 May 2007, 12:12
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Miros gazele de esapament, in caz ca nu e reglata ca lumea. E un miros specific de gaz. Da benzina miroase mai naspa.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 14 May 2007, 12:22
Post #8


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Desi o sa fiu combatut cu vehementa de gepelisti, iata parerea mea:

Nu merita, mai ales pe o masina veche, ii dublezi valoarea la propriu in cazul tau, ca sa faci un mare r@h@t.
In primul rand, de la 50 de cai cat probabil ai acum, o sa ai 40-45(motorul e subdimensionat masinii din start si pe benzina), cu un ralantiu neregulat, si multe rateuri in tobe, consumul o sa-ti sara de 10-11 extraurban, si masina nu o sa mai sara de 90 de km la ora, maxim, incarcata(cat de incarcata mai poate fi cu jumatate de portbagaj ramas disponibil), de depasiri nici nu se pune problema, plus motorul tau, presupun ca nu e nou, si o sa-ti pice una alta urgent, desi unii zic ca-s basme, uzura e mult mai pronuntata la GPL, in special la motoarele vechi. Cand e gata amortizata, o sa te trezesti cu supape arse, etc, alti bani alta distractie.

Acum faci cum stii, dar sa nu zici ca nu ti-am zis.

M-am gandit si eu la GPL, dar imi trebuie portbagajul, si prefer sa-mi ia 6 % pe benzina, decat 10 pe GPL. aproximativ acelasi cost, si amortizarea va dura ani de zile.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 14 May 2007, 12:41
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Aici nu sunt de acord cu argon, dar ma rog.... fiecare face dupa cum il taie capul.
Oricum la dacie piesele sunt destul de ieftine, in caz ca se uzeaza prematur supapele sau alte chestii prin motor.
Si in nici un caz nu consuma 10%.
Super-meseriasa mea masina veche de 30 ani si de o tona-jumate ia 9% in extraurban.

This post has been edited by ssilvviu: 14 May 2007, 12:43


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 14 May 2007, 12:43
Post #10


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




a nu se compara un BMW pe GPL cu o Dacie 1300 pe GPL. Neconcludent.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RMS
post 14 May 2007, 13:12
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 74
Joined: 9 December 05




argon, io nu te combat, doar zic ce am vazut la mine:
- dacie, motor 1400 nu 1300, pe gaz, dar relantiul sta, la cald, si la 700 fara trepidatii (pe verificate cu aparatul de la itp)
- daca e reglata cum trebuie, extraurban imi ia cam 9 (aprox 100 km plus ca sunt destule sate prin care trec plus ce mai fac pana ies din orase)
- rateuri in toba nu am
- uzura... aicea nu zic sigur, dar de cand o am pe gaz (cam 2 ani) am schimbat doar o garnitura de chiulasa si tobele pe langa consumabile (ulei, frane).
Nu zic ca au trebuit schimbate din doar cauza gazului dar poate a contribuit si el.
Compresia, verificata inainte de a pune gaz si acum de vreo 2 luni, intre 11.5 si 12.
Viteza maxima 145 pe ceas
viteza de croaziera cam 100-110 tot pe ceas cu porbagaj plin si 4 oameni in masina

Are si dezavantaje dar mie imi place asa cum e.

LE: scuze argon, e cam asa cum zici, dar ai fost mai rapid

This post has been edited by RMS: 14 May 2007, 13:16


--------------------
Dacia 1310 - SJ-02-ACC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 14 May 2007, 13:13
Post #12


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(RMS @ 14 May 2007, 10:16)
    2: creste cu mai mult de un litru doar ca pretul/litru e aprox jumatate fata de benzina (de pe la 7% la 9-10% cifre aproximative)
*



Tu ai 1,4 cu 62 de cai la origine si 5 trepte. Daca asa ai un consum de 9-10 % cat crezi ca va fi la 1,3 cu 54 de cai si 4 trepte?!

QUOTE(RMS @ 14 May 2007, 10:16)
3: la aceeasi turatie de mers linistit (cam 2000 rot/min) se simte scaderea de putere. cat de tare-depinde cat de incarcata e masina.
        Aicea ar fi multa poveste. Concluzia: mergi mai turat si nu prea se simte scaderea de putere decat la incarcare mare.
*



Aceeasi observatie ca la punctul anterior. Daca tu la 62 de cai o ti mai turata, la un motor mai slab o calci in 5000 rpm sa ai ceva putere si sa nu simti scaderea sau cum? Motor turat=>consum mare

QUOTE(RMS @ 14 May 2007, 10:16)
    7: eu, cu 5 oameni in masina si portbagajul plin ma duc cu aprox 100-120 (poate si ma mult dar o fortez prea tare)
      Depasiri hmm nu prea e recomandabil la viteza si incarcarea aia tinand cont de toate.................................
viteza de croaziera cam 100-110 tot pe ceas cu porbagaj plin si 4 oameni in masina
*



SI ca sa inchei, aceasi observatie si aici. Tu de duci la 100-110, dar cu un motor mai slab? 80-90 cum am zis si mai sus.

Numai bine si bafta in alegerea facuta.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
StefanT
post 14 May 2007, 13:35
Post #13


STF - Special Tactical Force


Group: Members
Posts: 3.413
Joined: 19 April 04
From: Bucuresti




Gata am fost la un service si m-am hotarat, peste o ora ma duc sa mi-o monteze.

La Metro era 9 milioane, la Praktiker era 10.... si am fost la firma unde se asigura montajul si ei au cu 8 smile.gif
Iau cu 8 normal... E Marini dar cica instalatia electrica e poloneza, iar una 100% italiana e 9.5. Parca n-as da 1,5 mil doar ptr o instalatie electrica facuta in alta tara, nu?
Butelie de 55l (44 de fapt parca)....
A, si garantie 24 de luni smile.gif Mu haha abia astept sa postez impresiile.

This post has been edited by StefanT: 14 May 2007, 13:39


--------------------
Suzuki GSX-1300-R 2008 - B'100'HAY
Fan Reno 53379
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 14 May 2007, 13:37
Post #14


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Hmmm .... cum scoateti voi 9 sau 10 % pe GPL in afara ... nova mea pe GPL haleste 6.5 % in afara si 12 % in oras ... mie mi-e groaza ca a mea haleste mai multa benzina decat GPL ... 7.5 % in afara sad.gif dece nu stiu ...,
si cu masina pe GPL pot atiinge usor 130 mai dau drumul la debit marsti consumul si zbori cu 140 ... asta cu instalatii pe masura gen BRC de 100 wK ... ca tot s-a adus vorba de puterea motorului ...

This post has been edited by mihai0070: 14 May 2007, 13:39


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
WAFFEN SS
post 14 May 2007, 14:19
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 12 May 07




Eu am de 2 ani GPL si sincer se simte diferenta la bani in primul rand iar in ce consta viteza de rulare a masinii fiind full (5 per. ++) se simte foarte putin in panta , iar la drum drept merge cu 100 ,110 lejer.
Iar iarna porneste fara probleme daca ai o baterie strong.
Eu la inceput aveam dubii auzind de la unul si altul numai de rau despre GPL ca ar strica motorul prin acea ardere uscata dar nu este chiar asa ptr. ca din timp in timp o mai dai si pe benzina si isi face ungerea de care are nevoi si e OK.


--------------------
DACIA MLS 1989 - PH - O2 - WSO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 14 May 2007, 18:09
Post #16


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




adica o dai pe benzina odata la saptamana, si sta unsa urmatoarea saptamana? radmasa.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
WAFFEN SS
post 14 May 2007, 20:01
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 12 May 07




In loc sa faci pe desteptul mai bine ai da un sfat omului , daca ai habar .


--------------------
DACIA MLS 1989 - PH - O2 - WSO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autom
post 14 May 2007, 20:17
Post #18


membru pompier


Group: Members
Posts: 1.198
Joined: 8 January 05
From: Bucuresti-sa traiesti!!!!




Cauta sa iti montezi instalatie BRC.

Eu am de asta si sunt multumit.

Sa iti faca admisia gazului in carburator. Nu in gatul de plastic/flanse pe carburator, etc.

Sa ii bagi benzina buna cand mergi la RAR la omologare. De obicei pe benzina ies noxele anormale. Sa ii dai o forja pana la Rar. Uleiul trebuie musai sa fie la temperatura de regim ca sa iasa gazele OK.

Ps. Bafta la montaj.

Ps2. uita-te la puterea instalatiei. Eu la BRC am 100 kW putere maxima . Deci e acoperitoare pentru un motor de Dacie. Nu lua instalatii subdimensionate sau dimensionate la limita.


--------------------
Dacia 1100 Berlineza 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 14 May 2007, 20:19
Post #19


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(WAFFEN SS @ 14 May 2007, 20:01)
In loc sa faci pe desteptul mai bine ai da un sfat omului , daca ai habar .
*



Sfat am dat, dar nu m-am putut abtine la faza cu ungerea din cand in cand wacko.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 14 May 2007, 22:13
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.179
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




am gaz de foarte mult timp 5 ani am bigas diferenta o face vaporizatorul (butelia si restul sint la toate la fel)

in oras consuma multicel (cam 10 -11 la suta ) dar in afara cam 6-7 nu ma deranjaza consumul porneste la sfert iarna nu mai am benzina in rezervor de vreo 3 ani

de cind am pus instalatia am facut 37 000 kmfara probleme ce am constatat la gaz fata de benzina este ca APRINDEREA trebuie sa fie intr-o stare buna

am ajuns la 135 km \ h cutie 4 trepte motor de 1400 conteaza foarte mult si reglajul instalatiei si anume debitul daca vreau pe gaz plec si cu scirtiit de roti de pe loc

pe aici sint multe detalii despre instalatii
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...indpost&p=75628

http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=607027

This post has been edited by bygy007: 14 May 2007, 22:17


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
StefanT
post 14 May 2007, 22:57
Post #21


STF - Special Tactical Force


Group: Members
Posts: 3.413
Joined: 19 April 04
From: Bucuresti




Bai nene, deci acum am ajuns in casa. De la 9 m-am tot plimbat incercand sa ii inteleg pe oamenii care nu-sipun gaz pe masina biggrin.gif
MERGE SUPERB!
Testat in afara viteza maxima si pe gaz si pe benzina. in exact aceleasi conditii, cu vant in fata, pe aceeasi portiune de rum (m-am intors ca sa iau ixact aceeasi portiune, sa nu fie mai cu panta, mai cu deal). Fix 130 cu vant puternic in fata.
Deci ma jur ca exact aceeasi viteza prinsa cu benzona am prins-o si pe gaz.
Sa mor io daca nu imi pare rau ca nu mi-am pus mai de mult!
Nu miroase, relantiul sta lejer la 800 (pe benzina mai jos de 1000 nu statea rotund), nu da in nas, porneste f usor pe gaz...
Sunt cel mai fericit om din lume in acest moment.

Aaaa si cel mai important detaliu: i-am facut plinul cu 700 si ceva de mii blush.gif

Tineam nasul lipit de esapament sa vad daca miroase ca la un Cielo pe gaz si nu miroase frate.

Dupa parerea mea cad toate argumentele contra-gaz...


Va urez sa fiti la fel de fericiti ca mine, si sa faceti la fel de multi kilometri tongue.gif

Baftoace si o seara buna cool.gif Mai tarziu mai ies la o plimbare naughty.gif


--------------------
Suzuki GSX-1300-R 2008 - B'100'HAY
Fan Reno 53379
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RMS
post 14 May 2007, 23:24
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 74
Joined: 9 December 05




Bine ca esti fericit!
Incearca si cu incarcatura mai mare la viteza aia, asta ca sa fiu Gica Contra tongue.gif
Are si argumente contra, stai linistit, ca daca erau doar pro.... dar daca tu esti multumit, nu mai conteaza.
Sa o stapanesti sanatos!!!!!


--------------------
Dacia 1310 - SJ-02-ACC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
StefanT
post 14 May 2007, 23:31
Post #23


STF - Special Tactical Force


Group: Members
Posts: 3.413
Joined: 19 April 04
From: Bucuresti




E cat o geanta mai mare panarama aia de bomba din portbagaj tongue.gif

O sa incerc normal, iau maine 4 sandralai prieteni si mergem in afara sa ii dam serios tongue.gif

Orice ar zicea lumea acum stiu ca un drum la scoala dus-intors ma costa 13.000 lei vechi cool.gif asa da frate.cat un bilet de autobuz.


--------------------
Suzuki GSX-1300-R 2008 - B'100'HAY
Fan Reno 53379
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autom
post 15 May 2007, 06:25
Post #24


membru pompier


Group: Members
Posts: 1.198
Joined: 8 January 05
From: Bucuresti-sa traiesti!!!!




QUOTE(StefanT @ 14 May 2007, 22:57)
Bai nene, deci acum am ajuns in casa. De la 9 m-am tot plimbat incercand sa ii inteleg pe oamenii care nu-sipun gaz pe masina  biggrin.gif
MERGE SUPERB!




Sa vezi cum arata bujiile...........ca noi........ biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif


--------------------
Dacia 1100 Berlineza 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 15 May 2007, 06:35
Post #25


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




cat coasta o instalatie de carburatie cu rezervor toroidal? naughty.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 15 May 2007, 07:12
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




QUOTE(StefanT @ 14 May 2007, 23:57)
Bai nene, deci acum am ajuns in casa. De la 9 m-am tot plimbat incercand sa ii inteleg pe oamenii care nu-sipun gaz pe masina  biggrin.gif
MERGE SUPERB!
Testat in afara viteza maxima si pe gaz si pe benzina. in exact aceleasi conditii, cu vant in fata, pe aceeasi portiune de rum (m-am intors ca sa iau ixact aceeasi portiune, sa nu fie mai cu panta, mai cu deal). Fix 130 cu vant puternic in fata.
Deci ma jur ca exact aceeasi viteza prinsa cu benzona am prins-o si pe gaz.
Sa mor io daca nu imi pare rau ca nu mi-am pus mai de mult!
Nu miroase, relantiul sta lejer la 800 (pe benzina mai jos de 1000 nu statea rotund), nu da in nas, porneste f usor pe gaz...
Sunt cel mai fericit om din lume in acest moment.

Aaaa si cel mai important detaliu: i-am facut plinul cu 700 si ceva de mii  blush.gif

Tineam nasul lipit de esapament sa vad daca miroase ca la un Cielo pe gaz si nu miroase frate.

Dupa parerea mea cad toate argumentele contra-gaz...
Va urez sa fiti la fel de fericiti ca mine, si sa faceti la fel de multi kilometri tongue.gif

Baftoace si o seara buna cool.gif  Mai tarziu mai ies la o plimbare naughty.gif
*






Veeeziii, eu ce tot mananc pe aici. Despre gpl nu am decat comentarii pozitive.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autom
post 15 May 2007, 07:15
Post #27


membru pompier


Group: Members
Posts: 1.198
Joined: 8 January 05
From: Bucuresti-sa traiesti!!!!




QUOTE(argon @ 15 May 2007, 06:35)
cat coasta o instalatie de carburatie cu rezervor toroidal? naughty.gif
*




Diferenta de pret pt. Instalare a:
Rezervor toroidal pt DAEWOO CIELO, MATIZ - 50EURO
Rezervor toroidal pt DACIA PAPUC - 70EURO (cred ca e protejata la socuri mecanice fiind plasata sub sasiu)


Pentru instalatiile cu butelii toroidale (rotunde), montate in locul rotii de rezerva, diferenta de pret fata de buteliile cilindrice este de 40 Euro.


--------------------
Dacia 1100 Berlineza 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vasile82
post 15 May 2007, 11:34
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 482
Joined: 3 December 04
From: Ploiesti, Bucuresti




La papuc se confectioneaza un suport care se fixeaza de caroserie in zona rotii de rezerva, iar pe acest suport se monteaza butelia toroidala. inconvenientul este ca roata de rezerva ajunge in bena, dar asta este.


--------------------
Ex Logan, Renault Fluence 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 15 May 2007, 13:05
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Felicitari StefanT pentru achizitie. Ia zi, cand ai facut ultima oara plinul cu 700 de mii? radmasa.gif 700 de mii a fost primul plin, sa te obisnuiesti cu 550 de obicei, nu poti sa mergi pana se termina gazul.
Cat e cald afara poti sa o pornesti direct pe GPL, de la toamna incolo sa mai pui si ceva benzina in rezervor, oricum, ar fi bine sa pastrezi vreo 10 litri de benzina acolo, nu se stie niciodata cand poti sa ramai in pana prostului.
La pornire, ai o cheie mai lunga si apesi putin acceleratia si porneste repede, dar cat e motorul rece, 1-2 minute, trebuie sa tii motorul turat la 1000-1100 de ture, altfel scade turatia si se opreste, deoarece nu e destul de cald vaporizatorul. Dupa aia, poti sa pleci linistit, nu se mai opreste motorul.
Daca ai instalatie Marini, ca a mea, s-ar putea sa ti se mai deregleze in prima mie de km, la primul plin mi-a iesit 8.8 mixt, adica 60% urban si 40% extra, urmatorul plin 12,9, nu te speria, reglajul se face usor din surubul de pe vaporizator, cel auriu de pe mijloc, care tine de relanti si are o pozitie de mijloc unde merge motorul cel mai bine, si mai e si reglajul de putere-consum, robinetul de plastic de pe furtunul ce duce la carburator, la asta trebuie desfacut putin, tinut motorul la fix 3000 de ture si se strange pana incepe sa scada turatia, apoi se da jumatate de tura inapoi. Si gata.
Dar daca merge bine si consuma OK, nu umbla la ea.

Mie imi place mult mai mult cum merge pe GPL decat pe benzina, motorul parca e putin mai silentios, si nu mai da in nas masina cand apas brusc acceleratia. Mai adaugam aici ca nu mai stii ce e aia sa ti se infunde carburatorul, sa ai apa in benzina, benzina proasta, pompa de benzina defecta, si apoi avantajul pretului mic si cred ca am spus totul.
Si faptul ca am abandonat in we Clio-ul benzinar pe dacia pe GPL a lui taica-miu ca sa ma plimb cu ea spune multe.
Daca vrei mai multe informatii, poti sa intri pe www.gplclub.ro smile.gif

This post has been edited by Laurentziu83: 15 May 2007, 13:06


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 15 May 2007, 13:54
Post #30


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Atasez niste poze, cu o chiulasa de Dacie, care a mers cateva zeci de mii de km pe GPL, sa observati uzura scaunelor supapelor de evacuare.

Attached thumbnail(s)
dsc04353dt8.jpg ( Size: 268.53k ) Number of downloads: 79
dsc04361kf2.jpg ( Size: 340.84k ) Number of downloads: 85


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th May 2025 - 07:10
Forum Renault