Instalatie GPL, Intrebari, ca vreau sa imi montez!
![]() ![]() ![]() |
Instalatie GPL, Intrebari, ca vreau sa imi montez!
StefanT |
![]()
Post
#1
|
||
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|||
RMS |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 74 Joined: 9 December 05 ![]() |
La preturi si la care e cea mai buna nu stiu si nu ma bag.
Ce zic, zic din experienta proprie: 2: creste cu mai mult de un litru doar ca pretul/litru e aprox jumatate fata de benzina (de pe la 7% la 9-10% cifre aproximative) 3: la aceeasi turatie de mers linistit (cam 2000 rot/min) se simte scaderea de putere. cat de tare-depinde cat de incarcata e masina. Aicea ar fi multa poveste. Concluzia: mergi mai turat si nu prea se simte scaderea de putere decat la incarcare mare. 4: la cum a fost iarna asta, la 2 minute dupa pornire puteam trece pe GPL (aici depinde si de instalatie) 7: eu, cu 5 oameni in masina si portbagajul plin ma duc cu aprox 100-120 (poate si ma mult dar o fortez prea tare) Depasiri hmm nu prea e recomandabil la viteza si incarcarea aia tinand cont de toate. Atata stiu, atata scriu!! |
--------------------
Dacia
1310
- SJ-02-ACC
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Pune linistit. Se rezolva problemele legate de consum si de putere dintr-un singur surub. Iarna pana pe la -5 grade merge fara grija direct pe gpl.
|
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
StefanT |
![]()
Post
#4
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Aoleu de la 7% in afara sare la 9-10?
![]() M-ai racorit ![]() Ma duc acum pe la Praktiker si Metro sa vad scorurile si poate o si iau, ca oricum in jumatate de an tot imi scot banii... Off greu. Multumesc frumos baieti, o saptamana frumoasa! |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
Mythica |
![]()
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 151 Joined: 23 September 06 From: Buzau ![]() |
8: Noua neaparat. La SH trebuie sa faci reomologare la RAR si ajunge pretul final aproximativ egal cu una noua.
|
--------------------
Dacia
Logan
2006 Laureat Plus 1.4
- .
|
|
StefanT |
![]()
Post
#6
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
M-am hotarat, noua iar, clar! Acum scap de la scoala si ma duc sa-mi cumpar ca sunt nerabdator
![]() Dintre cei care mai au... miroase cumva a gaz in masina, ca asa zicea cineva pe un topic ![]() ![]() |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Miros gazele de esapament, in caz ca nu e reglata ca lumea. E un miros specific de gaz. Da benzina miroase mai naspa.
|
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
argon |
![]()
Post
#8
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Desi o sa fiu combatut cu vehementa de gepelisti, iata parerea mea:
Nu merita, mai ales pe o masina veche, ii dublezi valoarea la propriu in cazul tau, ca sa faci un mare r@h@t. In primul rand, de la 50 de cai cat probabil ai acum, o sa ai 40-45(motorul e subdimensionat masinii din start si pe benzina), cu un ralantiu neregulat, si multe rateuri in tobe, consumul o sa-ti sara de 10-11 extraurban, si masina nu o sa mai sara de 90 de km la ora, maxim, incarcata(cat de incarcata mai poate fi cu jumatate de portbagaj ramas disponibil), de depasiri nici nu se pune problema, plus motorul tau, presupun ca nu e nou, si o sa-ti pice una alta urgent, desi unii zic ca-s basme, uzura e mult mai pronuntata la GPL, in special la motoarele vechi. Cand e gata amortizata, o sa te trezesti cu supape arse, etc, alti bani alta distractie. Acum faci cum stii, dar sa nu zici ca nu ti-am zis. M-am gandit si eu la GPL, dar imi trebuie portbagajul, si prefer sa-mi ia 6 % pe benzina, decat 10 pe GPL. aproximativ acelasi cost, si amortizarea va dura ani de zile. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Aici nu sunt de acord cu argon, dar ma rog.... fiecare face dupa cum il taie capul.
Oricum la dacie piesele sunt destul de ieftine, in caz ca se uzeaza prematur supapele sau alte chestii prin motor. Si in nici un caz nu consuma 10%. Super-meseriasa mea masina veche de 30 ani si de o tona-jumate ia 9% in extraurban. This post has been edited by ssilvviu: 14 May 2007, 12:43 |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
argon |
![]()
Post
#10
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
a nu se compara un BMW pe GPL cu o Dacie 1300 pe GPL. Neconcludent.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
RMS |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 74 Joined: 9 December 05 ![]() |
argon, io nu te combat, doar zic ce am vazut la mine:
- dacie, motor 1400 nu 1300, pe gaz, dar relantiul sta, la cald, si la 700 fara trepidatii (pe verificate cu aparatul de la itp) - daca e reglata cum trebuie, extraurban imi ia cam 9 (aprox 100 km plus ca sunt destule sate prin care trec plus ce mai fac pana ies din orase) - rateuri in toba nu am - uzura... aicea nu zic sigur, dar de cand o am pe gaz (cam 2 ani) am schimbat doar o garnitura de chiulasa si tobele pe langa consumabile (ulei, frane). Nu zic ca au trebuit schimbate din doar cauza gazului dar poate a contribuit si el. Compresia, verificata inainte de a pune gaz si acum de vreo 2 luni, intre 11.5 si 12. Viteza maxima 145 pe ceas viteza de croaziera cam 100-110 tot pe ceas cu porbagaj plin si 4 oameni in masina Are si dezavantaje dar mie imi place asa cum e. LE: scuze argon, e cam asa cum zici, dar ai fost mai rapid This post has been edited by RMS: 14 May 2007, 13:16 |
--------------------
Dacia
1310
- SJ-02-ACC
|
|
argon |
![]()
Post
#12
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(RMS @ 14 May 2007, 10:16) 2: creste cu mai mult de un litru doar ca pretul/litru e aprox jumatate fata de benzina (de pe la 7% la 9-10% cifre aproximative) Tu ai 1,4 cu 62 de cai la origine si 5 trepte. Daca asa ai un consum de 9-10 % cat crezi ca va fi la 1,3 cu 54 de cai si 4 trepte?! QUOTE(RMS @ 14 May 2007, 10:16) 3: la aceeasi turatie de mers linistit (cam 2000 rot/min) se simte scaderea de putere. cat de tare-depinde cat de incarcata e masina. Aicea ar fi multa poveste. Concluzia: mergi mai turat si nu prea se simte scaderea de putere decat la incarcare mare. Aceeasi observatie ca la punctul anterior. Daca tu la 62 de cai o ti mai turata, la un motor mai slab o calci in 5000 rpm sa ai ceva putere si sa nu simti scaderea sau cum? Motor turat=>consum mare QUOTE(RMS @ 14 May 2007, 10:16) 7: eu, cu 5 oameni in masina si portbagajul plin ma duc cu aprox 100-120 (poate si ma mult dar o fortez prea tare) Depasiri hmm nu prea e recomandabil la viteza si incarcarea aia tinand cont de toate................................. viteza de croaziera cam 100-110 tot pe ceas cu porbagaj plin si 4 oameni in masina SI ca sa inchei, aceasi observatie si aici. Tu de duci la 100-110, dar cu un motor mai slab? 80-90 cum am zis si mai sus. Numai bine si bafta in alegerea facuta. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
StefanT |
![]()
Post
#13
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Gata am fost la un service si m-am hotarat, peste o ora ma duc sa mi-o monteze.
La Metro era 9 milioane, la Praktiker era 10.... si am fost la firma unde se asigura montajul si ei au cu 8 ![]() Iau cu 8 normal... E Marini dar cica instalatia electrica e poloneza, iar una 100% italiana e 9.5. Parca n-as da 1,5 mil doar ptr o instalatie electrica facuta in alta tara, nu? Butelie de 55l (44 de fapt parca).... A, si garantie 24 de luni ![]() This post has been edited by StefanT: 14 May 2007, 13:39 |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#14
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Hmmm .... cum scoateti voi 9 sau 10 % pe GPL in afara ... nova mea pe GPL haleste 6.5 % in afara si 12 % in oras ... mie mi-e groaza ca a mea haleste mai multa benzina decat GPL ... 7.5 % in afara
![]() si cu masina pe GPL pot atiinge usor 130 mai dau drumul la debit marsti consumul si zbori cu 140 ... asta cu instalatii pe masura gen BRC de 100 wK ... ca tot s-a adus vorba de puterea motorului ... This post has been edited by mihai0070: 14 May 2007, 13:39 |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
WAFFEN SS |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 12 May 07 ![]() |
Eu am de 2 ani GPL si sincer se simte diferenta la bani in primul rand iar in ce consta viteza de rulare a masinii fiind full (5 per. ++) se simte foarte putin in panta , iar la drum drept merge cu 100 ,110 lejer.
Iar iarna porneste fara probleme daca ai o baterie strong. Eu la inceput aveam dubii auzind de la unul si altul numai de rau despre GPL ca ar strica motorul prin acea ardere uscata dar nu este chiar asa ptr. ca din timp in timp o mai dai si pe benzina si isi face ungerea de care are nevoi si e OK. |
--------------------
DACIA
MLS
1989
- PH - O2 - WSO
|
|
argon |
![]()
Post
#16
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
adica o dai pe benzina odata la saptamana, si sta unsa urmatoarea saptamana?
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
WAFFEN SS |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 12 May 07 ![]() |
In loc sa faci pe desteptul mai bine ai da un sfat omului , daca ai habar .
|
--------------------
DACIA
MLS
1989
- PH - O2 - WSO
|
|
autom |
![]()
Post
#18
|
![]() membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! ![]() |
Cauta sa iti montezi instalatie BRC.
Eu am de asta si sunt multumit. Sa iti faca admisia gazului in carburator. Nu in gatul de plastic/flanse pe carburator, etc. Sa ii bagi benzina buna cand mergi la RAR la omologare. De obicei pe benzina ies noxele anormale. Sa ii dai o forja pana la Rar. Uleiul trebuie musai sa fie la temperatura de regim ca sa iasa gazele OK. Ps. Bafta la montaj. Ps2. uita-te la puterea instalatiei. Eu la BRC am 100 kW putere maxima . Deci e acoperitoare pentru un motor de Dacie. Nu lua instalatii subdimensionate sau dimensionate la limita. |
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
argon |
![]()
Post
#19
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.179 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
am gaz de foarte mult timp 5 ani am bigas diferenta o face vaporizatorul (butelia si restul sint la toate la fel)
in oras consuma multicel (cam 10 -11 la suta ) dar in afara cam 6-7 nu ma deranjaza consumul porneste la sfert iarna nu mai am benzina in rezervor de vreo 3 ani de cind am pus instalatia am facut 37 000 kmfara probleme ce am constatat la gaz fata de benzina este ca APRINDEREA trebuie sa fie intr-o stare buna am ajuns la 135 km \ h cutie 4 trepte motor de 1400 conteaza foarte mult si reglajul instalatiei si anume debitul daca vreau pe gaz plec si cu scirtiit de roti de pe loc pe aici sint multe detalii despre instalatii http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...indpost&p=75628 http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=607027 This post has been edited by bygy007: 14 May 2007, 22:17 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
StefanT |
![]()
Post
#21
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Bai nene, deci acum am ajuns in casa. De la 9 m-am tot plimbat incercand sa ii inteleg pe oamenii care nu-sipun gaz pe masina
![]() MERGE SUPERB! Testat in afara viteza maxima si pe gaz si pe benzina. in exact aceleasi conditii, cu vant in fata, pe aceeasi portiune de rum (m-am intors ca sa iau ixact aceeasi portiune, sa nu fie mai cu panta, mai cu deal). Fix 130 cu vant puternic in fata. Deci ma jur ca exact aceeasi viteza prinsa cu benzona am prins-o si pe gaz. Sa mor io daca nu imi pare rau ca nu mi-am pus mai de mult! Nu miroase, relantiul sta lejer la 800 (pe benzina mai jos de 1000 nu statea rotund), nu da in nas, porneste f usor pe gaz... Sunt cel mai fericit om din lume in acest moment. Aaaa si cel mai important detaliu: i-am facut plinul cu 700 si ceva de mii ![]() Tineam nasul lipit de esapament sa vad daca miroase ca la un Cielo pe gaz si nu miroase frate. Dupa parerea mea cad toate argumentele contra-gaz... Va urez sa fiti la fel de fericiti ca mine, si sa faceti la fel de multi kilometri ![]() Baftoace si o seara buna ![]() ![]() |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
RMS |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 74 Joined: 9 December 05 ![]() |
Bine ca esti fericit!
Incearca si cu incarcatura mai mare la viteza aia, asta ca sa fiu Gica Contra ![]() Are si argumente contra, stai linistit, ca daca erau doar pro.... dar daca tu esti multumit, nu mai conteaza. Sa o stapanesti sanatos!!!!! |
--------------------
Dacia
1310
- SJ-02-ACC
|
|
StefanT |
![]()
Post
#23
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
E cat o geanta mai mare panarama aia de bomba din portbagaj
![]() O sa incerc normal, iau maine 4 sandralai prieteni si mergem in afara sa ii dam serios ![]() Orice ar zicea lumea acum stiu ca un drum la scoala dus-intors ma costa 13.000 lei vechi ![]() |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
autom |
![]()
Post
#24
|
![]() membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! ![]() |
QUOTE(StefanT @ 14 May 2007, 22:57) Bai nene, deci acum am ajuns in casa. De la 9 m-am tot plimbat incercand sa ii inteleg pe oamenii care nu-sipun gaz pe masina ![]() MERGE SUPERB! Sa vezi cum arata bujiile...........ca noi........ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
argon |
![]()
Post
#25
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
cat coasta o instalatie de carburatie cu rezervor toroidal?
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
QUOTE(StefanT @ 14 May 2007, 23:57) Bai nene, deci acum am ajuns in casa. De la 9 m-am tot plimbat incercand sa ii inteleg pe oamenii care nu-sipun gaz pe masina ![]() MERGE SUPERB! Testat in afara viteza maxima si pe gaz si pe benzina. in exact aceleasi conditii, cu vant in fata, pe aceeasi portiune de rum (m-am intors ca sa iau ixact aceeasi portiune, sa nu fie mai cu panta, mai cu deal). Fix 130 cu vant puternic in fata. Deci ma jur ca exact aceeasi viteza prinsa cu benzona am prins-o si pe gaz. Sa mor io daca nu imi pare rau ca nu mi-am pus mai de mult! Nu miroase, relantiul sta lejer la 800 (pe benzina mai jos de 1000 nu statea rotund), nu da in nas, porneste f usor pe gaz... Sunt cel mai fericit om din lume in acest moment. Aaaa si cel mai important detaliu: i-am facut plinul cu 700 si ceva de mii ![]() Tineam nasul lipit de esapament sa vad daca miroase ca la un Cielo pe gaz si nu miroase frate. Dupa parerea mea cad toate argumentele contra-gaz... Va urez sa fiti la fel de fericiti ca mine, si sa faceti la fel de multi kilometri ![]() Baftoace si o seara buna ![]() ![]() Veeeziii, eu ce tot mananc pe aici. Despre gpl nu am decat comentarii pozitive. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
autom |
![]()
Post
#27
|
![]() membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! ![]() |
QUOTE(argon @ 15 May 2007, 06:35) Diferenta de pret pt. Instalare a: Rezervor toroidal pt DAEWOO CIELO, MATIZ - 50EURO Rezervor toroidal pt DACIA PAPUC - 70EURO (cred ca e protejata la socuri mecanice fiind plasata sub sasiu) Pentru instalatiile cu butelii toroidale (rotunde), montate in locul rotii de rezerva, diferenta de pret fata de buteliile cilindrice este de 40 Euro. |
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
vasile82 |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 482 Joined: 3 December 04 From: Ploiesti, Bucuresti ![]() |
La papuc se confectioneaza un suport care se fixeaza de caroserie in zona rotii de rezerva, iar pe acest suport se monteaza butelia toroidala. inconvenientul este ca roata de rezerva ajunge in bena, dar asta este.
|
--------------------
Ex Logan,
Renault Fluence
1.6
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Felicitari StefanT pentru achizitie. Ia zi, cand ai facut ultima oara plinul cu 700 de mii?
![]() Cat e cald afara poti sa o pornesti direct pe GPL, de la toamna incolo sa mai pui si ceva benzina in rezervor, oricum, ar fi bine sa pastrezi vreo 10 litri de benzina acolo, nu se stie niciodata cand poti sa ramai in pana prostului. La pornire, ai o cheie mai lunga si apesi putin acceleratia si porneste repede, dar cat e motorul rece, 1-2 minute, trebuie sa tii motorul turat la 1000-1100 de ture, altfel scade turatia si se opreste, deoarece nu e destul de cald vaporizatorul. Dupa aia, poti sa pleci linistit, nu se mai opreste motorul. Daca ai instalatie Marini, ca a mea, s-ar putea sa ti se mai deregleze in prima mie de km, la primul plin mi-a iesit 8.8 mixt, adica 60% urban si 40% extra, urmatorul plin 12,9, nu te speria, reglajul se face usor din surubul de pe vaporizator, cel auriu de pe mijloc, care tine de relanti si are o pozitie de mijloc unde merge motorul cel mai bine, si mai e si reglajul de putere-consum, robinetul de plastic de pe furtunul ce duce la carburator, la asta trebuie desfacut putin, tinut motorul la fix 3000 de ture si se strange pana incepe sa scada turatia, apoi se da jumatate de tura inapoi. Si gata. Dar daca merge bine si consuma OK, nu umbla la ea. Mie imi place mult mai mult cum merge pe GPL decat pe benzina, motorul parca e putin mai silentios, si nu mai da in nas masina cand apas brusc acceleratia. Mai adaugam aici ca nu mai stii ce e aia sa ti se infunde carburatorul, sa ai apa in benzina, benzina proasta, pompa de benzina defecta, si apoi avantajul pretului mic si cred ca am spus totul. Si faptul ca am abandonat in we Clio-ul benzinar pe dacia pe GPL a lui taica-miu ca sa ma plimb cu ea spune multe. Daca vrei mai multe informatii, poti sa intri pe www.gplclub.ro ![]() This post has been edited by Laurentziu83: 15 May 2007, 13:06 |
--------------------
.
.
.
|
|
argon |
![]()
Post
#30
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Atasez niste poze, cu o chiulasa de Dacie, care a mers cateva zeci de mii de km pe GPL, sa observati uzura scaunelor supapelor de evacuare.
Attached thumbnail(s) dsc04353dt8.jpg ( Size: 268.53k ) Number of downloads: 79 dsc04361kf2.jpg ( Size: 340.84k ) Number of downloads: 85 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th May 2025 - 07:10 |