Cu Loganu'(1.4 benzina) pe munti cu rampe mari, merge ori ba
![]() ![]() ![]() |
Cu Loganu'(1.4 benzina) pe munti cu rampe mari, merge ori ba
kriiss888 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 158 Joined: 19 December 03 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
Laureate Plus 2006
|
|||
driverx |
![]()
Post
#2
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Daca in zona cu serpentine de pe Valea oltului are 10%-13% atunci cel putin logan 1.6 urca fara prea mari probleme. Da' mai e o faza. Mai tre sa stii si sa conduci masina in conditiile alea.
De urcat va urca, nu iti fa probleme. Ca urca mai greu incarcat...asta e. Exista Ambition, da' tu ai optat pentru Laureate Plus. Gata, nu mai ai ce face, decat sa stai acasa si sa nu pleci cu masina. ....inca o victima a motorului 1.4 ![]() ![]() |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
kriiss888 |
![]()
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 158 Joined: 19 December 03 From: Bucuresti ![]() |
zona cu serpentine de pe valea oltului are 10-13 %...hm , cred ca glumesti ...Transfagarasanul are rampa maxima 7% .
Se pare ca nu ai inteles ce vroiam ...vroiam parerea unor oameni care au fost pe acolo sau pe trasee comparabile ...mistourile nu ma intereseaza |
--------------------
Dacia
Logan
Laureate Plus 2006
|
|
driverx |
![]()
Post
#4
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Ma, partea trista e ca nu am facut misto deloc.
Asta e masina care o ai, sigur va urca, mai incet. Dar asta e, repet, a fost alegerea ta. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
kriiss888 |
![]()
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 158 Joined: 19 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Tot nu intelegi ca discutia e alta ...despre rampele din Alpi si comportarea Loganului pe ele.
Alegerea masinii a fost a mea...nu o discut aici...daca ambition-ul asta ( apropo e facut in RO?) e zmeu pe munte asta este...m-am pacalit. PS: poti sa-mi dai niste exemple pe unde a urcat ambition-ul asta ? Am luat faza cu Valea Oltului ca pe o gluma..daca tu chiar vb serios si crezi ca pe valea oltului sunt rampe de 10-13% e clar. |
--------------------
Dacia
Logan
Laureate Plus 2006
|
|
driverx |
![]()
Post
#6
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Nu cred, de fapt habar n-am. Da' pe acolo m-am dat de mai multe ori cu loganul asta dupa ce m-am dat cu berlina pe acolo. Asa ca comparatiile pretenilor tai cu berlina ma fac sa rad....
Deci cu 1.6 pe pante mai mari, nici nu se compara cu berlina. Si repet, daca stii conduce nu pune probleme. Oricum, sincer nu stiu pe unde vrei sa te bagi, dar o data trecand cu gugle prin internet vedeam pareri ca pante la drumuri publice de peste 11% nu prea sunt. Si oricum, de fapt ce vrei? Pareri subiective? Sa zicem ca a fost x-ulescu acolo pe panta 13% si o sa iti zica "Pfoooai, am fost pe acolo, loganul se tara mai greu decat o berlina...am crezut ca mor acolo cu masina" Maxim raspunsuri de genul o sa primesti. Conteaza cum percepe fiecare totul, conteaza cat de mult stie sa conduca, conteaza cum si cat incarci masina. De mers va merge...stai linistit. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
C@talin |
![]()
Post
#7
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
Deci eu marti plec la munte in intorsura buzaului 4 insi masina si portbagaju full,inseamna ca iz mort nu?O urca oare acolo
![]() ![]() |
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
kriiss888 |
![]()
Post
#8
|
Membru Group: Members Posts: 158 Joined: 19 December 03 From: Bucuresti ![]() |
uite aici rampele pasurilor elvetiene :
http://www.about.ch/geography/index.html#CH_Geo_Passes Si rampele astea sunt inca rezonabile...sunt prin Italia si Franta rampe mai mari...pe drumuri nationale...nu pe cine stie ce drumuri "judetene" unde rampele depasesc 20 %. Pt informarea ta , ti-am spus ca rampa MAXIMA pe Transfagarasan are 7(sapte)%, pe Valea Oltului ce sa mai zic...nu cred ca depaseste 3-4%. Ce vreau am mai spus...pareri ale oamenilor care au fost prin pasurile enuntate de mine. <span class='edit'>7 Jun 2007, 20:15:</span> QUOTE(C@talin @ 7 Jun 2007, 20:08) Deci eu marti plec la munte in intorsura buzaului 4 insi masina si portbagaju full,inseamna ca iz mort nu?O urca oare acolo ![]() ![]() Din pacate se intampla ceea ce banuiam...se face misto si se baga toti ca musca in lapte fara sa aiba habar de ce vorbesc eu . Nu face nici o comparatie cu Romania ca nu are rost; nu exista in Romania drumuri nationale(publice) ASFALTATE care sa se compare cu ce e prin Alpi dpdv al rampelor montane.in Romania rampele sunt mici ..soselele sunt mai virajate ...intr-un singur loc -la Balea- se atinge 2000m (pe sosea asfaltata) . Prin Alpi soselele sunt mult mai inclinate..se urca brusc, deh oamenii au avut si au masini puternice. This post has been edited by kriiss888: 7 Jun 2007, 18:16 |
--------------------
Dacia
Logan
Laureate Plus 2006
|
|
C@talin |
![]()
Post
#9
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
Eu nu fac mistro,e prima oara cand ma duc acolo si credeam ca stii ceva
![]() |
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#10
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Prof. Stoicescu Aurel zice ca drumurile publice nu au in general pante mai mari de 12%, uzual 9%, si accidental 15%. O autostrada nu trece de 3%. Panta maxima in treapta 1 pe drum cu aderenta buna la un autoturism cu capacitate normala de trecere ar fi in jur 35%.
In disputa de mai sus tind sa-i dau dreptate lui DriverX. pe valea oltului nu am fost, dar am urcat cu piciorul spre Transfagarasan (Corbeni-Vidrarul) si erau pante de peste 12%. Cum a zis si el, Loganul ala va urca, insa nu foarte repede (si camioanele incetinesc mult la rampe, nu?). Daca era vreun Porsche, ura cu a 4-a. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
borciparte |
![]() ![]()
Post
#11
|
![]() da Group: Banned Posts: 171 Joined: 7 June 07 ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 7 Jun 2007, 21:22) Panta maxima in treapta 1 pe drum cu aderenta buna la un autoturism cu capacitate normala de trecere ar fi in jur 35%. Da, si marmota invelea ciocolata in staniol si o punea intr-un portbagaj la o masina cu tractiune integrala , reductor si troliu ca sa poata urca panta aia de 35%. Ce legatura este intre capacitatea "normala" de trecere si panta de 35% pe un drum asfaltat ? ![]() |
--------------------
Dacia 1300
1980
- x 10 BOR Romania, tara tuturor imposibilitatilor!
Clona de-a lui cristirenault |
|
99AIM |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
Urca si 1.4 stai linistit,da-i demaraj mai mare de jos si te duce, intre motorul de 1.6 si cel de 1.4 nu-i mare diferenta,adica nu e bmw ala de 1.6.
Am facut ceva km pe la munte pe pante,ex Soveja-Lepsa.cheile Bicazului. Balea lac... si n-am avut treaba ca nu poate sa urce,asa ca tureaz-o mai tare de jos si n-o lasa sub 2500rot/min si sa vezi ce urca. |
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
1.6 dci
- CT 99 xxx Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
C@talin |
![]()
Post
#13
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
Sa vezi consum
![]() |
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
adip |
![]()
Post
#14
|
![]() Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria ![]() |
C@talin, eu cred ca kriiss888 se cam asteapta sa ii consume mai mult la deal, e elementar, nu?
Hai sa n-o dam si aici in consum ca o sa iasa iar o varza de subiect. Omul a intrebat cum urca, nu cat consuma. |
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|
Abu |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 393 Joined: 22 November 04 From: Ploiesti ![]() |
Mai conteaza si faptul ca la altitudine mare aerul e ceva mai rarefiat, si, implicit motorul va trage ceva mai greu.
|
--------------------
Renault
Symbol Fidji 1.5dCi
2007
|
|
tarzy |
![]()
Post
#16
|
![]() aroist Group: Members Posts: 1.958 Joined: 12 January 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(driverx @ 7 Jun 2007, 17:21) matale ai idee ce inseamana rampa de 10%? - cred ca nu prea ca altfel nu spuneai o asa enormitate. QUOTE(kriiss888 @ 7 Jun 2007, 18:10) uite aici rampele pasurilor elvetiene : http://www.about.ch/geography/index.html#CH_Geo_Passes Si rampele astea sunt inca rezonabile...sunt prin Italia si Franta rampe mai mari...pe drumuri nationale...nu pe cine stie ce drumuri "judetene" unde rampele depasesc 20 %. Pt informarea ta , ti-am spus ca rampa MAXIMA pe Transfagarasan are 7(sapte)%, pe Valea Oltului ce sa mai zic...nu cred ca depaseste 3-4%. Ce vreau am mai spus...pareri ale oamenilor care au fost prin pasurile enuntate de mine. <span class='edit'>7 Jun 2007, 20:15:</span> Din pacate se intampla ceea ce banuiam...se face misto si se baga toti ca musca in lapte fara sa aiba habar de ce vorbesc eu . Nu face nici o comparatie cu Romania ca nu are rost; nu exista in Romania drumuri nationale(publice) ASFALTATE care sa se compare cu ce e prin Alpi dpdv al rampelor montane.in Romania rampele sunt mici ..soselele sunt mai virajate ...intr-un singur loc -la Balea- se atinge 2000m (pe sosea asfaltata) . Prin Alpi soselele sunt mult mai inclinate..se urca brusc, deh oamenii au avut si au masini puternice. hmmm ... pai ar mai fi Transalpina care ajunge la mai mult de 2000 m (2400 daca nu ma insel), si acolo intradevar poti intalni si rampe > 10% QUOTE(einstein1984 @ 7 Jun 2007, 20:22) Prof. Stoicescu Aurel zice ca drumurile publice nu au in general pante mai mari de 12%, uzual 9%, si accidental 15%. O autostrada nu trece de 3%. Panta maxima in treapta 1 pe drum cu aderenta buna la un autoturism cu capacitate normala de trecere ar fi in jur 35%. In disputa de mai sus tind sa-i dau dreptate lui DriverX. pe valea oltului nu am fost, dar am urcat cu piciorul spre Transfagarasan (Corbeni-Vidrarul) si erau pante de peste 12%. Cum a zis si el, Loganul ala va urca, insa nu foarte repede (si camioanele incetinesc mult la rampe, nu?). Daca era vreun Porsche, ura cu a 4-a. m,atale aiu trecut examnenele la Stoicescu? aia 35% poate e capacitate de trecere. in plus cauta matale pe la biblioteca caietul de sarcini al Transfagarasnului si-o sa vezi ca rampa maxima este de 7%. de ce? ptr ca, (virgula) cam atat pot trece trailewre de transporta tancuri da ... nu-l intreba pe nenea Aurel ca parca vad ca ramai la asta cu RR la RR QUOTE(Abu @ 7 Jun 2007, 21:52) Mai conteaza si faptul ca la altitudine mare aerul e ceva mai rarefiat, si, implicit motorul va trage ceva mai greu. foarte corect ... de aia se vinde bine dieselul priun Austria&Elvetia This post has been edited by tarzy: 7 Jun 2007, 22:35 |
--------------------
DACIA / ARO / TICO
L 1,6 / 244 / SX
2005 / 1993 / 1999
- B55MGY Aha
|
|
GIC |
![]()
Post
#17
|
![]() Doar membru Group: Members Posts: 929 Joined: 13 January 04 From: Oradea ![]() |
Spun din ce am vazut cu ochii mei: In cartea tehnica a unui Trabant 600, din 1966 scria "capacitate de cățîrare - 31%" - tin foarte bine minte acest lucru (cu toate ca aveam vreo 15 ani) fiindca m-a socat atit valoarea
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Duster 2021 TCe 150 EDC / Rover 45 1.6L -
2002 Nicio faptă bună nu rămâne nepedepsită!
|
|
serry |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 43 Joined: 8 December 04 ![]() |
Am fost cu Loganul meu 1.6 in Franta pe ruta Limoges-Nice.
Acum eu nu stiu sa-ti zic cat de inclinate erau acele rampe dar daca vrei poti sa cauti tu pe drumul indicat de mine "Limoges-Nice". Mie mi s-au parut inclinate rau de tot dar nu am avut nici o problema. A mers Loganul perfect. Sper ca te-am putut ajuta. Bafta! |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
- XX-XX-XXX
|
|
mih95 |
![]()
Post
#19
|
Membru Group: Members Posts: 119 Joined: 22 October 05 ![]() |
Poate te ajuta, si asta:
- Nu folosesti AC-ul in timpul urcarilor in rampa !!! - Incearca sa alimentezi cu benzina de 98 sau 100. La mine s-a cunoscut cind am procedat astfel. (Transfagarasan) Succes ! |
--------------------
.
.
.
|
|
driverx |
![]()
Post
#20
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
mih95 |
![]()
Post
#21
|
Membru Group: Members Posts: 119 Joined: 22 October 05 ![]() |
|
--------------------
.
.
.
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#22
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(RamboX @ 7 Jun 2007, 22:11) Urca si 1.4 stai linistit,da-i demaraj mai mare de jos si te duce, intre motorul de 1.6 si cel de 1.4 nu-i mare diferenta, Te imbeti cu apa rece ![]() Sunt destule Loganuri care au facut Transalpina si asta e o sosea neasfaltata cu pante abrupte si sleauri. Avand in vedere acest aspect, eu zic ca oricat de inclinata ar fi panta aia si are asfalt pe ea, este facuta sa o urce orice masina. Daca-ti faci griji pentru motor, stai cu ochii pe indicatorul de temperatura, daca urca prea tare, las-o din turatie, chiar si sub 3000 de ture... 4500 in treapta 2, mi se pare un pic cam fortat pe distante lungi. Daca temperatura e la locul ei, dai in goarna fara frica ![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
LC_TM |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 269 Joined: 27 September 06 ![]() |
QUOTE(RamboX @ 7 Jun 2007, 19:11) Urca si 1.4 stai linistit,da-i demaraj mai mare de jos si te duce, intre motorul de 1.6 si cel de 1.4 nu-i mare diferenta,adica nu e bmw ala de 1.6. Am facut ceva km pe la munte pe pante,ex Soveja-Lepsa.cheile Bicazului. Balea lac... si n-am avut treaba ca nu poate sa urce,asa ca tureaz-o mai tare de jos si n-o lasa sub 2500rot/min si sa vezi ce urca. Asta cu dermarjul functioneaza pana la prima masina mai lenta decat tine sau la primul viraj mai strans,moment in care vei incetini oricum.Eu in principiu la rampe f mari,unde simteam ca nu mai am moment, o treceam in a 2-a si o tineam la 3000 de ture,la alte rampe mai mici merge si cu a 3-a in 3000 de ture si urca frumusel,dar din pacate aveam motor de 1.6,dar in cazul tau cred ca la fel ar trebui sa faci si tu...o tii pe la 3000 de ture,daca iti pica pe la 2500 retrogradezi ca sa o poti ridica la 3000 sau 3000 si un pic de ture. Daca tu zici ca nu e diferenta...asa o fi,dar nu stiu cum se face ca eu am condus si solenza si logan,motoarele de 1,4 si 1,6,iar eu am simtit o diferenta clara,mai ales la turatii joase(1800-2500) ![]() ![]() This post has been edited by LC_TM: 8 Jun 2007, 11:35 |
--------------------
Nissan/ex. Dacia
Terrano II 2.7TDi/Logan
2004/2005 Ambition 1.6MPI
- TM-XX-XXX
|
|
Bujor Stefan |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 17 March 06 From: Bucuresti ![]() |
La inaltimea aia se poate folosi si benzina cu CO mai mic.
Cu cat un motor functioneaza la o altitudine mai mare, poate sa foloseasca un carburant cu CO mai mica, putand sa functioneze la 8000 metri altitudine cu heptan pur (CO = 0). CO a benzinei nu are nici o legatura cu puterea motorului, putem sa zicem ca o benzina cu CO mai mare are o calitate mai buna si poate arde mai repede, dar nu este nici acest lucru obligatoriu. Asa ca pune-i benzina cu CO minim 95 si da-i bataie! ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2006 Ambition 1,6
- B
|
|
kriiss888 |
![]()
Post
#25
|
Membru Group: Members Posts: 158 Joined: 19 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Se pare ca nu a fost nimeni pe acolo...o sa ma duc eu si va povestesc.
Mie nu imi e frica ca nu urca o rampa mai mare...ci cum va rezista la urcusuri prelungite (zeci de km) cu rampe mari , coborare si apoi iar rampa ...si tot asa..turata la 3500-4500 de ture intr-a doua sau chiar cu a intaia...a treia NU tine...mai ales ca sunt curbe in ac de par cu prapastia langa tine unde trebuie sa incetinesti...si mai conteaza si faptul ca aerul e mai rarefiat peste 2000m... Nu mai faceti comparatii cu Romania ca nu isi au rostul...am mers si eu in Romania cu berlina si pe Transfagarasan de vreo 5-6 ori, Cheile Bicazului, pe Siriu, Prislop,Apuseni,Parang(nu transalpina) si in multe alte locuri ...rampele sunt mult mai mici...singura urcare unde am crezut ca fierb motorul si cu cea mai mare rampa pe distanta mai lunga a fost urcarea la Ranca dinspre Novaci..e si o atentionare jos ca sunt rampe de 12 %. Transfagarasanul e floare la ureche fata de ce e prin Alpi...asta am simtit-o pe pielea mea. Ca fapt divers , tura asta am urcat la Andermatt urmand sa trec Sustenpass(cel mai 'bland pas' rampa maxima 9%) sa ajung la Interlaken...e si din toate pasurile care pornesc din Andermatt doar Susten era inchis din cauza zapezii....in cazul asta ca sa ajung la Interlaken trebuia sa trec Furka si Grimsel-ul...si, sincer, mi-a fost teama de masina , ca trebuia sa ajung la Monte Carlo si inapoi in Romania...asa ca m-am intors la Lucerna si apoi am mers la Interlaken...langa Interlaken pe marginea lacului ma abordeaza un roman stabilit de 10 ani in Elvetia...a vazut masina de Romania...si stand noi de vb imi spune ca bine ca nu am trecut Furka ca fierbeam sigur motorul...mi-a spus ca a urcat ultima data cu un 1,9 TDI si tot ii urcase puternic temperatura la apa... Acum ma gandesc ca totusi nu o fi dracul atat de negru...si taras, grapis oi urca si cu 1,4 benzina ... This post has been edited by kriiss888: 8 Jun 2007, 12:13 |
--------------------
Dacia
Logan
Laureate Plus 2006
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#26
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(borciparte @ 7 Jun 2007, 21:35) Da, si marmota invelea ciocolata in staniol si o punea intr-un portbagaj la o masina cu tractiune integrala , reductor si troliu ca sa poata urca panta aia de 35%. Ce legatura este intre capacitatea "normala" de trecere si panta de 35% pe un drum asfaltat ? ![]() Domnu, capacitate normala de trecere insemna masina normala, de strada, ca Loganul. Ca exista si masini cu capacitate marita de trecere (ARO 24, Land Cruiser, Range Rover) care urca pante de peste 60% (arctangenta de 0,6=30.96 grade). TArzy, ciocu mai mic ca Dacia 1410 are rampa maxima data de constructor 18 grade sau 32% (sau tangenta de 18=0.32 in caz ca nu stiai ce e aia "panta drumului"). Unghiul de atac cred ca e vreo 20 de grade. Eu platesc cui vrea benzina pana in judetul arges daca-mi arata ca urcarea din Corbeni la barajul vidraru nu are si pante de 10% minim (media o fi 7%). |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Tibi_ |
![]()
Post
#27
|
Membru Group: Members Posts: 163 Joined: 26 November 06 ![]() |
Eu cred ca atunci cand spuneai 4500rot/min te refereai la momente scurte de timp nu la zeci de minute intr-una fiindca nu imi vine sa cred ca daca masina nu era incarcata decat pe jumatate(2 pers+bagaje)nu puteai sa mergi cu a3-a la 3500rot/min mai ales ca in treapta a 2-a la turatia de 4500 cred ca ai aproximativ 70km/h asa ca erau excluse serpentine stranse =>a3-a.
|
--------------------
Dacia
Logan
2005 Laureate 1.4MPI
|
|
kriiss888 |
![]()
Post
#28
|
Membru Group: Members Posts: 158 Joined: 19 December 03 From: Bucuresti ![]() |
a treia NU mergea...urcam a doua in 4500 de ture...schimbam a treia ...si nu puteam mentine viteza...mergea un pic din inertie si dadea sa se opreasca ...asa ca schimbam a doua ...si da...mergeam zeci de minute cu a doua..in jur de 4000 de ture in rampa in linie dreapta..cu turatii(viteza) mai mica in curba.
Poate pe drum drept ai 70 km/h intr-a doua...pe o rampa inclinita nici vorba de viteza asta |
--------------------
Dacia
Logan
Laureate Plus 2006
|
|
Stefan.A |
![]()
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 431 Joined: 21 June 04 ![]() |
Da' io nu-nteleg o treaba: de ce nu mergi cu a 2-a in 3000 ture, e vre-o vit minima obligatorie pe-acolo?? Ma-ndoiesc.
In locul tau ma duceam exact pe unde ma taia cu o masina cu 10mii km la bord. Elvetianu' cu 1.9 se vede ca fusese roman. Si daca fierbe, fierbe, banuiesc ca se poate opri intr-o parcare pana la racorirea minunii din Colibasi. Si daca nu-i asa, banuiesc ca zicea neamntu'/austriacu'/italianu' undeva la intrarea in acea zona: "halt, cu cazane nu intrati, doar 1.9 tedeii si porse". |
-------------------- |
|
kriiss888 |
![]()
Post
#30
|
Membru Group: Members Posts: 158 Joined: 19 December 03 From: Bucuresti ![]() |
nu e vreo viteza minima...se poate merge in 3000 de ture...dar zici ca esti melc...in plus de asta...se face si o coada in spatele tau...nu e o problema..oamenii sunt civilizati si nu dau flash-uri sau claxoane ca in romanica...dar te mai simti si tu ....mergi mai repede...mai iesi in vreo parcare
|
--------------------
Dacia
Logan
Laureate Plus 2006
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 06:55 |