DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Cat de repede sa ma astept sa pice ceva la Logan?, Cam ce pica in general cand e exploatat "mai dur"?

NetFlow
post 14 Jun 2007, 18:13
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 19 January 06




Se da una bucata logan de 6400E TTC. Adica cel mai ieftin, chel cu portbagaj alergat prin oras de mai multi anajati.
Va urca borduri/trece cu viteza prin gropi/trantite usile and on. Ati prins ideea.

Intrebarea e. Cat de repede sa ma astept sa pice "ceva" la el?
Cam ce pica in general cand e exploatat "mai dur", si cam cat costa?


Sau o sa mearga totul ok, spre mirarea mea?
Am in plan sa mai cumpar cateva.. insa intai vreau sa testez 2-3 luni unul sa vedem cat tine si cum tine.

PS o sa transform topicul intr-un jurnal de bord. poate e cineva curios cum se descurca logan


--------------------
Dacia 1310
logan 1.4 cel mai ieftin
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 14 Jun 2007, 18:30
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




la firma la care am lucrat eu, un logan pe motorina a ajuns la 100 000 km, facea sute de kilometri pe zi in oras (ce-i drept, era un sofer mai special, caruia chiar ii pasa de masina) si totul a fost OK, pana cand au schimbat soferul, acesta a alimentat cu nu stiu ce motorina la jumatate de pret luata la negru si in 2000 de km i-a terminat injectoarele. Cu alte cuvinte depinde enorm de mult de persoana care va merge cu acea masina. Daca acel sofer care i-a terminat injectoarele in 2000 km ar fi fost de la inceput pe masina, masina nu ar fi apucat nici 10 000 km si lumea ar fi zis: "offf... ce masina proasta, e dacie, de-aia s-a stricat asa de repede". Prin urmare, daca ai oameni de incredere care sa conduca masinile, sa nu le fojeze, sa mearga cu atentie - caci la urma urmei nu te costa nimic sa ocolesti gropile si sa alimentezi cu un combustibil bun, atata timp cat firma plateste - masina nu va pati nimic grav cel putin nu in primii 50 000 - 100 000 km.

This post has been edited by bloodem: 14 Jun 2007, 18:36


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
NetFlow
post 14 Jun 2007, 18:42
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 19 January 06




Am un prieten care a avut un clio de 65cp diesel.. si a trebuit sa dea spaga la service sa ii schimbe injectoarele.
Stiu ca s-a rezolvat problema cica intre timp.. da mie nu imi place sa ma risc.
Mai bine bag banii in benzina.
Fara turbo si pompa de injectie de inalta presiune pe capul meu.


--------------------
Dacia 1310
logan 1.4 cel mai ieftin
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 14 Jun 2007, 18:49
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




si la benzina sunt sigur ca pot aparea 1000 de probleme la fel de grave daca soferul e neserios. Orice masina pe motorina daca e intretinuta cum trebuie nu iti va face nicio problema. Daca nu e intretinuta cum trebuie, fie ea benzinara, fie diesel, tot nu va avea o viata foarte lunga. In plus, pentru o firma, unde se presupune ca masina o sa mearga foarte mult, avantajul de a avea diesel e evident.

This post has been edited by bloodem: 14 Jun 2007, 18:52


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 14 Jun 2007, 19:37
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




Subscriu...iar ca completare poti lua orice masina ca un sofer prost tot o sa o strice.


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
NetFlow
post 14 Jun 2007, 19:42
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 19 January 06




Absolut corect. Eu doar incerc sa vad/aflu ce o sa pice intai.
Un fel de tombola. Fiecare isi da cu parerea despre ce o sa pice/sau nu o sa pice si vedem ce se intampla in timp.
Trebuie sa va zic ca in firma mai sunt si alte masini.. si nici 1 nu a scapat fara reparatii minim 1 data pe luna.

E drept ca e important sa se rezolve problemele repede conteaza mai putin daca a urcat sau nu bordura cu viteza sau nu a ocolit gropile.

Eu nu incerc sa aflu "cat de prost" e un logan, ci cat de bun wink.gif

This post has been edited by NetFlow: 14 Jun 2007, 19:42


--------------------
Dacia 1310
logan 1.4 cel mai ieftin
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 14 Jun 2007, 19:50
Post #7


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.498
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




bieletele de directie se vor duce prin gropi... apoi daca va fi forjata, bieleta de cuplu.

o sa mai cada bucsele de la bara stabilizatoare, dupa care urmeaza cele de la bascule. Asta se va intimpla daca soferii vor ignora gropile si liniile de tramvai. In rest, e ok masina. Intretinerea e ieftinache


--------------------
D Logan 2004 Preference 1.6MPI Egee - B 48 CUP
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
NetFlow
post 14 Jun 2007, 19:57
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 19 January 06




Din ce zici tu acolo nu poate fi foarte scump.

Eu sper sa nu am probleme cu motorul/cutia/ambreaj. Chestii dinastea mai "grele".
O bieleta nu e un capat de tara.


--------------------
Dacia 1310
logan 1.4 cel mai ieftin
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 14 Jun 2007, 20:51
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




QUOTE(NetFlow @ 14 Jun 2007, 19:57)
Din ce zici tu acolo nu poate fi foarte scump.

Eu sper sa nu am probleme cu motorul/cutia/ambreaj. Chestii dinastea mai "grele".
O bieleta nu e un capat de tara.
*




cu motorul si cutia chiar nu cred sa ai probleme cel putin 100 000 km, asta daca va fi forjata rau. Intr-un caz mai fericit ar putea sa tina ambele mult mai mult. Nici cu ambreiajul nu ar trebui sa fie probleme vreo 50 000 km, in aceleasi conditii de exploatare nebuneasca.


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tmd
post 15 Jun 2007, 09:39
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 27 April 07
From: Cluj-Napoca




Am cu Logan-ul 36.000 KM si miercuri am fost la a 3 revizie si spre surprinderea mea inca nu am schimbat nimic inafara de consumabile. Cauciucurile inca mai merg desi sunt montana iar placutele sunt de 10-12mm, asa ca pana la 6 mm mai merg inca 15.000Km.


--------------------
Dacia Logan Laureat 1.4MPI 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sonykel
post 15 Jun 2007, 10:19
Post #11


Actualmente Ing.


Group: Members
Posts: 1.281
Joined: 30 June 05
From: Constanta




Eu am un prieten cu un logan 1.6 , masina are vreo 10mii de KM , dupa multe drifturi si cerculete cu ea a cedat cutia. Apoi a reusit sa rupa planetarele dar masina acea chiar a fost supusa unor chinuri paranormale ca sa zic asa. Oricum totul sa rezolvat pe garantie.


--------------------
DACIA Logan MCV 2007,1.6 16v,Laureate Full,7series,Gri Platine - CT-87-SNK
Hai,stai un minut langa mine,o zi cu mine
Si-o sa vezi cum si de ce este mult mai bine
Sa te-ntorci cate-odata cu spatele catre lume
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
NetFlow
post 15 Jun 2007, 10:53
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 19 January 06




Voi ati distrus masina si apoi ati mers la service nevinovati "nu stiu ce are.. nu mai mere"?
Urat smile.gif


--------------------
Dacia 1310
logan 1.4 cel mai ieftin
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sonykel
post 15 Jun 2007, 11:04
Post #13


Actualmente Ing.


Group: Members
Posts: 1.281
Joined: 30 June 05
From: Constanta




NU eu pretenul meu si sincer chiar cum zici tu a facut masina e in leasing. In timp ce dadea un burn cu ea sa auzit un poc mare si a inceput sa se scurga uleiul din cutie. Am sunat la dacia asistenta si domne mergeam ca omu mi-a sarit un pieton in fata si am pus o frana de motor implicit si de picior puternica si a facut trosc.


--------------------
DACIA Logan MCV 2007,1.6 16v,Laureate Full,7series,Gri Platine - CT-87-SNK
Hai,stai un minut langa mine,o zi cu mine
Si-o sa vezi cum si de ce este mult mai bine
Sa te-ntorci cate-odata cu spatele catre lume
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LC_TM
post 15 Jun 2007, 11:44
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 269
Joined: 27 September 06




QUOTE(sonykel @ 15 Jun 2007, 08:19)
Eu am un prieten cu un logan 1.6 , masina are vreo 10mii de KM , dupa multe drifturi si cerculete cu ea a cedat cutia. Apoi a reusit sa rupa planetarele dar masina acea chiar a fost supusa unor chinuri paranormale ca sa zic asa. Oricum totul sa rezolvat pe garantie.
*



Chiar as vrea sa te vad cum faci tu sau pretenul tau drift-uri cu o masina cu tractiune. radmasa.gif
Driftul presupune derapaj controlat,se face doar cu masini cu propulsie sau 4x4.
Iar ceea ce a facut el cu masina se numeste bataie de joc,o va repara,termina leasing-ul si o vinde altuia ca masina intretinuta si doar 20.000-30.000km.


--------------------
Nissan/ex. Dacia Terrano II 2.7TDi/Logan 2004/2005 Ambition 1.6MPI - TM-XX-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sonykel
post 15 Jun 2007, 11:58
Post #15


Actualmente Ing.


Group: Members
Posts: 1.281
Joined: 30 June 05
From: Constanta




Da corect trebuia sa pun ghilimele de rigoare la DRIFT. Sa zicem ``intoarceri si diverse manevre cu frana de mana trasa`` nu DRIFT. Nu cred ca va vinde masina si daca o va vinde tu vei fi primu care afla.
Si da stiu ca se numeste bataie de joc.

This post has been edited by sonykel: 15 Jun 2007, 12:02


--------------------
DACIA Logan MCV 2007,1.6 16v,Laureate Full,7series,Gri Platine - CT-87-SNK
Hai,stai un minut langa mine,o zi cu mine
Si-o sa vezi cum si de ce este mult mai bine
Sa te-ntorci cate-odata cu spatele catre lume
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LC_TM
post 15 Jun 2007, 12:18
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 269
Joined: 27 September 06




Merci ca ma vei anunta cand o vinde,dar sincer nu e nevoie blush.gif ,nu mai am tangente mari cu fosta masina,ptr ca o conduce fratele meu acuma.Si e chiar incantat de ea,deh...doar 24.000km si fara manevre aiurea.

On Topic: Daca ai grija cum conduci si iti pasa de masina,nu o sa ai probleme prea mari muuulti km,a subliniat cineva mai sus(Design cred) cam care ar fi principalele problemute care iti pot aparea,asta doar din cauza drumurilor din mandra noastra patrie. smile.gif


--------------------
Nissan/ex. Dacia Terrano II 2.7TDi/Logan 2004/2005 Ambition 1.6MPI - TM-XX-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 15 Jun 2007, 12:59
Post #17


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.559
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




Dacă se va mai devia de la subiect, acest topic (și așa destul de nebulos și "subțirel") va fi închis!


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp 2021 sedan - 27 Iul 2021
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
testike
post 15 Jun 2007, 15:54
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.452
Joined: 18 March 05
From: Cluj




este un topic la piese Logan, unde au scris cativa membri ce piese au schimbat si la cati km
oricum, majoritatea sunt probleme mici,din cate imi aduc niciuna din componentele principale ale masinii nu a picat

P.S. Eu cunosc personal 2 masini "de firma".
Una are 50 mii km, fara probleme, folosia de agentie imobiliara care a vazut saraca drumuri f.f. rele.
Cealalta e taxi, are 60 mii km si tot asa a schimbat doar consumabile pana acum.


--------------------
Mazda 3 2018 Prestige 2009 1.5 DCI 85CP Ambition 2004 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
prody
post 15 Jun 2007, 17:20
Post #19


membru iradiat


Group: Members
Posts: 1.365
Joined: 26 November 05
From: Cetatea Banilor




O sa schimbi caseta de directie manuala mai mult ca sigur in primii 60 000 km.


--------------------
Mazda 3 2011 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
han_1.6 mpi
post 15 Jun 2007, 17:33
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.273
Joined: 8 May 06
From: bucuresti




eu am aproape 60 000 km si pana acum am inlocuit doar cap de bara ( pipa bieleta de directie ) pe dreapta. in rest doar consumabile: ulei , filtre , bujii si placute de frana. pot sa zic ca e o masina ieftin de intretinut.

dar am mers si cu grija prin gropi sau mai bine zis am incercat sa ocolesc gropile.


--------------------
dacia,ford, logan,mondeo - B-00-000
protejati biciclistii in trafic!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 15 Jun 2007, 17:36
Post #21


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Inseamna ca sigur n-ai luat-o pe stradute ca sa ocolesti doamna Ghica radmasa.gif
__________________

Mie mi-a picat un pivot pe stanga, s-a schimbat bascula cu totu' si fulia de la alternator, care facea ca toti dracii.


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
han_1.6 mpi
post 15 Jun 2007, 17:41
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.273
Joined: 8 May 06
From: bucuresti




ba mai mult pe stradute merg prin bucuresti. LoL: ai memorie buna smile.gif

faza e ca eu nu aplic teoria " merg repede pe drumuri proaste ca sa protejez masina "


--------------------
dacia,ford, logan,mondeo - B-00-000
protejati biciclistii in trafic!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
borciparte
post 15 Jun 2007, 17:58
Post #23


da


Group: Banned
Posts: 171
Joined: 7 June 07




QUOTE(NetFlow @ 14 Jun 2007, 19:42)
Am un prieten care a avut un clio de 65cp diesel.. si a trebuit sa dea spaga la service sa ii schimbe injectoarele.
Stiu ca s-a rezolvat problema cica intre timp.. da mie nu imi place sa ma risc.
Mai bine bag banii in benzina.
Fara turbo si pompa de injectie de inalta presiune pe capul meu.
*


turbo? pe Logan? eventual turbina sa aiba si geometrie variabila tongue.gif

Parerea mea e ca sa nu iti faci atatea probleme, Loganul are multe belele legate de design, de functionalitate, mecanic consider ca nu e cu nimic mai prejos decat un Clio, Corsa si restul de masini care le poti lua cu banii astia (bine, la unele mai plusezi 2k€)
Deci ia-ti Loganuri, macar stii ca esti patriot, precum francezii ca tot ti-a placut tie in primul post sa zici TTC in loc de DDP tongue.gif


--------------------
Dacia 1300 1980 - x 10 BOR
Romania, tara tuturor imposibilitatilor!
Clona de-a lui cristirenault
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
han_1.6 mpi
post 15 Jun 2007, 18:00
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.273
Joined: 8 May 06
From: bucuresti




subscriu


--------------------
dacia,ford, logan,mondeo - B-00-000
protejati biciclistii in trafic!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
NetFlow
post 15 Jun 2007, 20:05
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 19 January 06




De luat l-am luat deja. Trebuie doar sa vina wink.gif
Nu inteleg de ce topicul "subtirel". E un topic despre un logan, un fel de jurnal de bord cand masina e exploatata "dur".
Nu mi se pare nimic in neregula cu asta.



--------------------
Dacia 1310
logan 1.4 cel mai ieftin
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
borciparte
post 15 Jun 2007, 20:28
Post #26


da


Group: Banned
Posts: 171
Joined: 7 June 07




am uitat sa iti spun, daca o iei pentru oras si pentru mers cu ea prin trafic, ia 1,4 benzina.


--------------------
Dacia 1300 1980 - x 10 BOR
Romania, tara tuturor imposibilitatilor!
Clona de-a lui cristirenault
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kojak
post 15 Jun 2007, 20:46
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.786
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




...pai ptr. oras, respectiv trafic intens, eu zic ca "dci"-u' ar fi mai indicat


--------------------
Dacia Logan 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tibi_
post 15 Jun 2007, 23:58
Post #28


Membru


Group: Members
Posts: 163
Joined: 26 November 06




Iar eu as zice gpl fiindca e mai ieftina fata de dci din toate punctele de vedere


--------------------
Dacia Logan 2005 Laureate 1.4MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 16 Jun 2007, 08:57
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




QUOTE(Tibi_ @ 15 Jun 2007, 23:58)
Iar eu as zice gpl fiindca e mai ieftina fata de dci din toate punctele de vedere
*



in oras un GPL consuma minim 11 litri la suta. Un logan diesel consuma 5 litri la suta. Deci deja din punctul asta de vedere sunt in cel mai RAU caz egale. Dar, in afara orasului devine si mai palpitant. Cu un consum de 3 litri/suta la 90 km/h la diesel, GPL-ul nu are nicio sansa. In plus, masina pe GPL este simtitor mai lenesa decat cea pe benzina (probabil performantele se pot compara cu cele ale DCi-ului), insa iarasi DCi-ul are avantaj cu al sau cuplu maxim la 1700 RPM. Ce mai ramane? Costul redus al reviziilor? La benzina reviziile te costa in jurul a 2 milioane prima, cam la fel si a doua si a treia vreo 3 milioane. La motorina prima revizie costa 3 milioane (inclusiv filtru motorina!), cam la fel si a doua, iar a treia costa 4-5. Desigur ca aici comparatia era benzina-motorina, intre motorina si GPL in cel mai bun caz e la fel. Nu stiu daca sunt diferente fata de benzina. Deci, as dori sa aflu de ce consideri tu ca masina pe GPL ar fi mai avantajoasa (mai ales pentru o firma unde masina circula chiar pana la 70 000 km/an)?


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 16 Jun 2007, 09:14
Post #30


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.079
Joined: 11 February 04




Eu zic sa aplici metoda urmatoare:

Ii spui soferului ca ii vei da masina dupa 3 ani cu 1500 EUR.
O sa ramai surprins de cata grije o sa aiba de ea.
Nu va mai vedea gropi cat China, hartoape, mers cu motorina sau benzina de groapa
Asta e metoda de la multe firme cu sefi destepti si care inteleg ca nu se fac reduceri de costuri cu orice pret.


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th May 2025 - 23:20
Forum Renault