Cancer in masina., orice i-as face nu merge incalzirea
![]() ![]() ![]() |
Cancer in masina., orice i-as face nu merge incalzirea
tzepesch |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|||
mircea.a |
![]()
Post
#2
|
![]() Posesor Dacia din 1987 Group: Members Posts: 295 Joined: 9 June 07 ![]() |
Pentru inceput scoate caloriferul si verifica cu ochiul daca cele doua clapete se deschid intr-adevar si nu sunt obturate gaurile de acces al aerului. Verifica apoi daca la aeroterma nu cumva ai schimbat sensul de invartire, iar sub bord daca nu cumva ai acoperit cu covorase sau mocheta gurile de aer care oricum sunt destul de prost puse si inguste.
Mai vino cu detalii. |
--------------------
Dacia
Logan Kissfm
1.5 dCi 85 cp. 2008
- B-83-WUF Dacia Logan KissFM 1.5 dCi 85cp B-83-WUF
|
|
tzepesch |
![]() ![]()
Post
#3
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
deci, clapeta de aer-jos actioneaza...
cea de aer sus nu-s sigur. robinetul functioneaza, caloriferul se incinge. da bai, intr-adevar sa verific ventilatorul sa nu dea invers,,, asa-i. imi parea ca prin stg. grilei de pe capota parca scoate aer,,, da o sa verific ... o sa-i fac o dirijare a aerului din tabla, sa fie mai fluente circulatia pe la calorifer. nu-s obturate gaurile dintre calorifer si aeroterma si gaurile de aer din masina, n-am nimic pe la raftul de sub bord, pur si simplu e sistemul ala cu clapete si atat. nu are conducete de aerm aerisiri, nimic. si la parbriz sunt functionale paletele de dirijare fata-sus This post has been edited by tzepesch: 5 Jan 2008, 10:46 |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
mircea.a |
![]()
Post
#4
|
![]() Posesor Dacia din 1987 Group: Members Posts: 295 Joined: 9 June 07 ![]() |
Eu ziceam sa scoti caloriferul de pe masina si sa te uiti in spatele lui daca sunt actionate cele doua clapete de directionare, sunt doua clapete lungi cam cat caloriferul. Astea nu se vad altfel. In al doilea rand, aerul cald nu iese prin etajera ci pe sub ea, pe dupa doua table negre, care de cele mai multe ori sunt acoperite de mocheta sau covoras de cauciuc.
|
--------------------
Dacia
Logan Kissfm
1.5 dCi 85 cp. 2008
- B-83-WUF Dacia Logan KissFM 1.5 dCi 85cp B-83-WUF
|
|
ceaki |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 301 Joined: 7 January 07 From: cluj-napoca ![]() |
daca zici ca-ti baga aer rece, inseamna ca ventilatorul merge in sensul bun. eu cred ca-ti scapa aer pe langa calorifer si astfel nu-ti trece printre aripioarele de la calorifer, ca sa se incalzeasca. parerea mea
![]() |
--------------------
dacia
berlina
1999
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#6
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
O rezolva el ca e baiat mare , poate nu i se deschide circuitul cand e actionat din masina pe mine m-a pacalit desi aveam robinetul blocat in interior. L-am dat jos ,am pus altu si mere foarte bine.
This post has been edited by djasu82: 5 Jan 2008, 12:23 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
Nici la mine nu merge caldura, cu toate ca este izolat la motor (adica are acea panza), se simt furtunele fierbinti (si dupa robinet) si cu toate astea nu baga caldura deloc
![]() Ce am observat ca nu este bine. De la cele 3 parghii (de langa bricheta) prima de sus este rupta (fleasca), la celelalte opun ele putina rezistenta. Asta sa fie cauza, ce rol au acele parghii ??? |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
Merced |
![]()
Post
#8
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.278 Joined: 24 June 07 ![]() |
Pai una din ele nu e comutatorul robinetului in cazul tau? Oricum daca zici ca se incalzesc si inainte si dupa ribinet presupun ca e deschis.
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#9
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
parghiile merg toate. am desfacut comanda si am reparat-o...
... baga aer rece ca tragea de la grila, nu de aeroterma. daca tragea de la aeroterma se simtea... |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
Kruger |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.660 Joined: 18 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Ai izolat aeroterma de caroserie ? Cand merge, baga o lalea sub bord si pipai-o gingas, si vezi daca baga aer rece printre buza carcasei aerotermei si tabla.
|
--------------------
Honda
Accord
2005, Sport Tourer Automatic 2.0 VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA |
|
iuly82 |
![]()
Post
#11
|
Membru Group: Members Posts: 167 Joined: 17 July 07 From: Pitesti ![]() |
Izoleaza bine cu spuma poliuretanica sau cu ceva burete de jur imprejurul caloriferului, tu crezi ca aerul e prost sa o ia printre aripioarele de la calorifer, o ia si el pe unde e mai usor - pe langa calorifer si de asta iti baga putin aer caldut pe la picioare....... la gurile acelea 4 de sub grila, lipeste mai bine o bucata de musama sa-ti bage la viteze mari aer in habitaclu, de preferat ar fi sa-ti montezi si doua guri de aer din-acelea negre (10 lei perechea) de scrie pe ele Renault.
Asa cum ai opturat acum acele 4 orificii, iti baga aer numai cu aeroterma pornita, si se foloseste de obicei la viteze mici (prin oras), acea musama lipita sau prinsa acolo, joaca rolul unei perdele unisens..... la viteze mari iti baga aer iar la viteze mici iti obtureaza acele orificii nelasand astfel aerul sa scape afara..... Toata lucrarea iti ia maxim o ora...... This post has been edited by iuly82: 5 Jan 2008, 19:44 |
--------------------
Dacia
1300
1982
- AG
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
verifica acele perdele de musama si robinetul poate este colmatat am renuntat la el de mult si am pus o teava in forma de Y si am mai repede si mai multa caldura acum http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=1153261
This post has been edited by bygy007: 5 Jan 2008, 23:07 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#13
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu am perdeaua aceea de musama, am scos-o asta vara ca nu intra aerul. si era din piele si era tare ca piatra....
caloriferul are niste distantiere in spate tocmai ca sa treaca aerul... instalatia cu clapete de aer de sub bord se poate demonta si fara sa demontez bordul? mi-e doar de gramada de mate care-i acolo ca nu mai reusesc sa le pun la loc. comanda cu manete din interior, functioneaza, am unsa toate angrenajele. robinetul de climatizare functioneaza f bine, a fost schimbat acum 1 an. caloriferul este curat, si nu are praf intre lamele (l-am spalat in cada) deci: - sa verific clapetele de aer de sub bord - sa indepartez distantierele de la calorifer - sa fac o izolatie in compartimentul caloriferului cu folie de parchet si staniol alimentar - sa ii fac perdeaua aceea dintr-o folie de cauciuc subtire (gen cum se folosesc la spitale la paturi, la partea pt picioare) - sa-i fac o dirijare de aer la aeroterma catre calorifer ma gandeam chair sa-i fac o admisie de la galeria de adisie cu-n furtun gofrat care sa se duca catre admisia aerotermei.... TEORETIC, ar trebui sa FUNCTIONEZE DUPA ACEEA |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
iuly82 |
![]()
Post
#14
|
Membru Group: Members Posts: 167 Joined: 17 July 07 From: Pitesti ![]() |
o bucata de musama, nu cauciuc; sa fie lunga cam pana la calorifer dar atentie,......clapetele iti spun eu, iti merg, o sa vezi dupa ce iti faci izolarea caloriferului.
dirijarea aia de aer este o mica placa de plastic curbata care se pune la iesirea aerului din ventilator spre compartimentul calorifer pentru a mentine traiectoria aerului suflat de aeroterma, curbat si sa nu dea in peretele de tabla..... deci: aeroterma pentru viteze mici (oras - urban) si fara ea pe extraurban |
--------------------
Dacia
1300
1982
- AG
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#15
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
am lipit caloriferul de gaurile dinspre habitaclu... s-a simtit imediat, a inceput sa bage caldura pe la picioare. se simte. pe sus nu se simte nimic... se misca prea usor comanda, cred ca i-a scapat cablul de pe clema.
mai am de pus perdeaua de musama, si paletul de aer de la aerotema |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
sebyyy |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 29 December 07 ![]() |
am si eu probleme cu caldura , dacia din 96 bord cn, termostatul functioneaza, caloriferul caldura nou, curatat circuit cu solutie speciala , carton la radiator, apa pe ceas sta constant la 80 grade.aeroterma functioneaza, de ce nu am caldura cum trebuie?caldura f slaba, abia daca dezmorteste un pic in masina, eu am schimbat caloriferul antigelul termostat cutatat, sa fi facut ceva gresit? ajutati-ma
|
--------------------
dacia
1300
1996
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Inteleg ca ai calorifer standard( ce admisie de la galerie? Ala-i CN). Caloriferul se scoate , dand grila jos, si are trei elemente de presare a caloriferului, catre bord, iar la partea de jos, au distantiere ce tin caloriferul cat se poate de sus. N-ai montat corect aceste piese,fiind si foarte greu sa le pui la fel.Slabeste-le si ridica cat se poate de sus caloriferul, baga ceva sub el sa stea asa, si apoi fixeaza (strange) acele inpingatoare. Caloriferul fiind jos, deasupra lui, ramane o fanta de aproape 1cm, pe toata lungimea lui, pe unde trece aer rece. Turbina nu e folositoare decat la viteza mica sau la semafor. iar acele perdele(supape) sunt utile numai cand merge turbina(aeroterma ). Pune pe grila acele colectoare de plastic(chiar tabla), pe toata lungimea grilei. Sub grila ,la capetele jgheabului, astupa locul pe unde scapa aer catre exterior. Ia femeia cu tine, sa nu adormi de caldura.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
sebyyy |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 29 December 07 ![]() |
nici nu stiu defapt daca am bord cn caloriferul de caldura ii in bord in aeroterma am luat bordu jos am desfacut aeroterma am inlocuit caloriferul am schimbat antigelul am pus termostat nou ( l-am pus corect si deschide), am aerisit si de atunci nu mai am caldura , si nici furtunele nu sunt fierbinti cum ar trebui (doar putin caldute)asta in comditiile in care pe termostat am 80 de grade ce naiba ar putea sa fie? inainte imi baga o caldura de nu putem sa stau in masina
|
--------------------
dacia
1300
1996
|
|
adrianne |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 518 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti ![]() |
Caloriferul are intrare de tur si iesire de retur - atentie la legarea corecta a furtunelor.
Daca furtunele nu sunt calde trebuie vazut si robinetul de caldura. De asemenea, instalatia de racire se mai autoaeriseste in mers. Cu rabdare si tutun se rezolva... |
--------------------
Dacia
1310 L
1996
- B44UCJ parerea unui amator...
|
|
eminence |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 18 March 07 ![]() |
Toate ca toate da un incalzitor suplimentar e sfant
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1983 2 slow, 2 calm...
|
|
Merced |
![]()
Post
#21
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.278 Joined: 24 June 07 ![]() |
Unde ai gasit asa ieftin? Eu am dat de niste turcisme pentru 1300, ca o consola centrala care are in ea un radiator si un ventilator si costa aproape 300 de lei.
![]() |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
eminence |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 18 March 07 ![]() |
din dezmembrari, incalzitor nou nu am gasit nici eu sub 250 lei...
This post has been edited by eminence: 9 Jan 2008, 13:38 |
--------------------
Dacia
1310
1983 2 slow, 2 calm...
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#23
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
am pus fusta din musama infata, deasupra caloriferului
am mus paletul acela la aeroterma ca sa nu mai dea aerul direct in peretele frontal... am lipit caloriferul de gaurile de aer, i-am pus clemele de fixare am acoperit gaurile de scurgere a apei de sub grila. am pus niste furtunele si burete de jur imprejur. concluzie. ceva ceva parca baga, numai la viteza. pe jos se simte caldura. pe sus nu, cu toate ca pozitia clapetelor de aer sunt puse pe pozitia sus maxim si jos maxim. si daca comenzile sunt puse pe mijloc tot nu baga pe sus. daca aerul jos e inchis tot nu baga pe sus. aeroterma parca e degeaba. pe loc nu are nici un efect, in mers nici macar. inca nu am termoizolat compartimentul caloriferului |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
iuly82 |
![]()
Post
#24
|
Membru Group: Members Posts: 167 Joined: 17 July 07 From: Pitesti ![]() |
nu aveti cumva GPL pe masina, ca sunt legate cam fara cap unele instalatii de gaz, ma refer la lichidul de racire de la motor ce trece prin vaporizator.......eu am legat iesirea din calorifer la intrarea in vaporizator ca initial era legat un T-eu si apa o lua prin vaporizator, ce era proasta sa o ia pe drumul mai lung prin calorifer.......n-are cum sa nu va mearga caldura la dacie..........eu m-am lamurit.....
|
--------------------
Dacia
1300
1982
- AG
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
QUOTE(iuly82 @ 9 Jan 2008, 22:39) nu aveti cumva GPL pe masina, ca sunt legate cam fara cap unele instalatii de gaz, ma refer la lichidul de racire de la motor ce trece prin vaporizator.......eu am legat iesirea din calorifer la intrarea in vaporizator ca initial era legat un T-eu si apa o lua prin vaporizator, ce era proasta sa o ia pe drumul mai lung prin calorifer.......n-are cum sa nu va mearga caldura la dacie..........eu m-am lamurit..... si vara ?? |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Eu am GPL si am si caldura.Nu sa lesini, da e. Verifica si termostatul, intr-un vas cu apa, si un termometru industrial( 150 de grade maxim),sau pune un carton in fata radiatorului.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#27
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
S-ar face o smecherie dar dupa aceea lesinati in masina
![]() This post has been edited by djasu82: 12 Jan 2008, 12:38 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
autom |
![]()
Post
#28
|
![]() membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! ![]() |
Ce filet are sonda atsa de apa?
De jumatate de tol? |
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#29
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Nu stiu fiindca atunci cand am vrut sa pun proiectul in aplicare am dus masina in service , dar e normal cea ce am spus circuitul de la calorifer nu mai e trecut dupa termostat iar motorul se incalzeste si mai repede asadar circuitul de apa calda se distribuie si prin calorifer incazindu-se mai repede ....
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#30
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
adi, poti pune te ropg o schema ceva, sau daca ai gasit documentatie???
interesanta idea |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th June 2025 - 19:33 |