Aer conditionat zgomotos, functionare zgomotoasa = problema ?
![]() ![]() ![]() |
Aer conditionat zgomotos, functionare zgomotoasa = problema ?
f_ionik |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 10 August 04 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan Ambition
|
|||
Sony |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
@f_ionik, este posibil ca zgomotul sa fi fost de la inceput. A trebuit sa te acomodezi cu masina si apoi ai inceput sa distingi fiecare zgomot in parte. La inceput auzeai doar ansamblul de zgomote.
|
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
f_ionik |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 10 August 04 ![]() |
QUOTE(Sony @ 3 Jun 2005, 13:13) @f_ionik, este posibil ca zgomotul sa fi fost de la inceput. A trebuit sa te acomodezi cu masina si apoi ai inceput sa distingi fiecare zgomot in parte. La inceput auzeai doar ansamblul de zgomote. Zgomotul in mod sigur nu a fost de la inceput asa. Ce este curios este ca dispare intr-o oarecare masura atunci cand motorul este la ralanti si calci ambreiajul. Este posibil sa nu fie chiar zgomotul compresorului, ci zgomotul indus altor componente. |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
|
|
Anakin |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru Group: Members Posts: 157 Joined: 22 May 05 From: Bucuresti/Vitan ![]() |
Pai zgomotul asta il au toate loganurile si solenzele!E de la ambreiaj.Compresorul nu are nici un zgomot!Nici daca nu ar avea ungere suficienta,caz in care s-ar bloca imediat din cauza calarii pistoanelor.Zgomotele deranjante sunt de la ambreiaj,ventilator si de la mersul neuniform al motorului si vibratiilor esapamentului amplificate de caroserie,care sta cam prost,defapt foarte prost la capitolul insonorizare habitaclu. |
--------------------
Dacia
Logan cameleon
- B 51 ATO Forta sa fie cu voi
|
|
VeNoM386 |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 330 Joined: 7 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Am studiat problema ieri si se intampla ceva foarte ciudat. Cand pornesc AC, electroventilatorul merge incontinuu de aici provenind zgomotul si vibratiile.
|
--------------------
Citroen
C4
Champion 2007
|
|
f_ionik |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 10 August 04 ![]() |
QUOTE(Anakin @ 3 Jun 2005, 22:15) Pai zgomotul asta il au toate loganurile si solenzele!E de la ambreiaj.Compresorul nu are nici un zgomot!Nici daca nu ar avea ungere suficienta,caz in care s-ar bloca imediat din cauza calarii pistoanelor. De la ambreiaj o fi, dar de ce se aude mai pregnant atunci cand pornesc aerul? Oricum, AC cred ca-mi face figuri: pierde cel putin pe la o imbinare. Ieri am vazut o picatura de ulei care se prelingea de acolo. ac.jpg ( Size: 23.36k ) Number of downloads: 2865 QUOTE(VeNoM386 @ 5 Jun 2005, 06:29) Am studiat problema ieri si se intampla ceva foarte ciudat. Cand pornesc AC, electroventilatorul merge incontinuu de aici provenind zgomotul si vibratiile. E normal sa porneasca electroventilatorul. This post has been edited by f_ionik: 5 Jun 2005, 20:32 |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
|
|
VeNoM386 |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 330 Joined: 7 September 04 From: Bucuresti ![]() |
E normal sa mearga incontinuu ? Inteleg ca sunt in Buc, e trafic, e cald, dar totusi ...
|
--------------------
Citroen
C4
Champion 2007
|
|
AL |
![]()
Post
#68
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
pai e normal sa mearga continuu cat merge AC-ul, deoarece e nevoie sa raceasca cat mai mult fluidul din instalatia de AC... nu-i insa normal sa mearga continuu doar pentru racirea motorului, deoarece motorul nu trebuie racit foarte mult... temperatura acestuia trebuie doar sa nu depaseasca o anumita temperatura limita... dar e bine sa fie cat mai aproape de acea temperatura deoarece arderea e mai bnua la temperaturi mai inalte...
|
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
Fire |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 12 May 05 From: Bucuresti ![]() |
a mai fost pusa intrebarea la postul #46 dar eu tot nu m-am lamurit.
Asadar, cum se compota instalatia de aer conditionat atunci cand la termostatul de pe habitaclu treci la zona rosie. Am inteles ca aerul conditionat de pe Logan nu are si functia de incalzire, pentru producerea caldurii folosindu-se caloriferul masinii. Atunci...cand pornesti AC-ul si dai pe caldura ce se intampla exact? Eu am facut un test dar nu stiu cat de concludent este. Am iesit astazi cu taica-miu la volan vreo ora prin oras si constatam ca se producea abur in masina. Atunci am dat pe dezaburire si am pornit ac-ul (se afla pe a 2a bulina albastra). Bun, eficient...s-a dezaburit imediat interiorul. Dar ni se facea frig si am dat pe cald, observand ca tot venea un aer recisor dupa vreo 5 minute. In mod normal ma gandesc ca atunci cand dai pe caldura ar trebui sa se opreasca AC-ul dar el (compresorul) continua sa functioneze si atunci iese o combinatie de aer rece de la AC + caldura de la calorifer? Nu cred...poate reusiti sa ma lamuriti. Multumesc in avans, numai bine! |
--------------------
Logan
Ambition
- B XX RHS "Pai sa studiem problema sa gasim pe cineva"
|
|
marksman |
![]()
Post
#70
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.679 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
Raspuns: AC-ul merge si cand dai caldura. Rezultatul este un amestec de aer cald+rece si tinand cont ca aerul produs de A/C este uscat, nu se mai produce aburirea geamurilor. "Termostatul" este o comanda mecanica prin cablu si produce acoperirea in masura mai mica sau mai mare a caloriferului expunandu-l la mai mult sau mai putin (la pozitia "aer rece" deloc) la aerul care vine din exterior.
This post has been edited by Illusi0n: 8 Jun 2005, 21:06 |
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
|
|
Fire |
![]()
Post
#71
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 12 May 05 From: Bucuresti ![]() |
multumesc, m-am lamurit, dar caloriferul masinii are rezistenta lui proprie sau sau foloseste caldura produsa de motor?
|
--------------------
Logan
Ambition
- B XX RHS "Pai sa studiem problema sa gasim pe cineva"
|
|
osirus |
![]()
Post
#72
|
![]() Milionar de week-end Group: Banned Posts: 501 Joined: 17 November 04 From: Salajan ![]() |
Caloriferul foloseste antigelul,trece prin el tot timpul!Robinetul de caldura sau butonul ala de la bord,nu face altceva decit sa actioneze o clapeta care face un amestec de aer rece-cald(in functie de cit de incins e motorul sau ce aer rece vine de afara sau poate e pornit A/C).Acest principiu e folosit la toate masinile inclusiv la cele climatronice,numai ca ele au un sistem comandat electric si mai complex(izolat mai bine si controlat electronic). |
--------------------
Dacia/Skoda
Logan ambition
- Octavia L&K vreau o rabla de masina ca sa-i rup kilometraju s-o petarda buna rau sa-i dau jos ambalaju
................"Fac sport extrem cu dacia/Cu ochii inchisi o calc/I-mi place senzatia!"............... |
|
klaus |
![]()
Post
#73
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Nu mi-o luati in nume de rau, dar as putea sa-i recomand lui Fire sa mai citeasca o carte?
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Fire |
![]()
Post
#74
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 12 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Si ma rog de ce ai tras concluzia asta?
This post has been edited by Fire: 9 Jun 2005, 11:47 |
--------------------
Logan
Ambition
- B XX RHS "Pai sa studiem problema sa gasim pe cineva"
|
|
klaus |
![]()
Post
#75
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Ai putea sa-mi dai un exemplu de masina moderna la care radiatorul de incalzire habitaclu merge pe rezistenta? Cam cat crezi ca ar consuma o astfel de rezistenta? Asa estimativ... Si cat amperaj ar insemna asta la 12V?
Si-mi retrag cuvintele cu cititul cartii... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Fire |
![]()
Post
#76
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 12 May 05 From: Bucuresti ![]() |
imi pare rau ca nu mi-am pus problema in acest fel, dar daca as fi stiut, nu as mai fi pus aceasta intrebare...mai bine taceam decat sa fiu luat peste picior.
si cred ca ar fi de vreo 83 de amperi ![]() This post has been edited by Fire: 9 Jun 2005, 11:51 |
--------------------
Logan
Ambition
- B XX RHS "Pai sa studiem problema sa gasim pe cineva"
|
|
AL |
![]()
Post
#77
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
Fire si Klaus... terminati cu polemica... sau continuati pe privat... aveti amandoi farame de dreptate... exista msini si cu incalzire cu rezistente dar acestea au doar rol de incalzire in primele minute, pana se incalzeste motorul.. e vorba de masini echipate cu climatronic... sau alte sisteme de acest fel... consumul de curent e totusi mare fata de rezultate si conduce la supradimensionarea alternatorului... dar la anumite masini asta nu-i o problema...nu-s facute sa coste putin...
Oricum, trebuie sa admitem ca unii chiar nu stiu lucruri elementare si profita de acest spatiu sa le invete, iar cei care chiar nu stiu e bine intai sa citeasca cat mai mult si apoi sa intrebe...adica sa lase comoditatea la o parte... Deci astept mesaje la subiect... functionarea zgomotoasa a AC-ului. |
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
cicos |
![]()
Post
#78
|
Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 20 May 05 From: Rm Valcea ![]() |
QUOTE(AL @ 9 Jun 2005, 13:04) La mine a mers impecabil doar 3 saptamani timp in care am facut 600 km, pornit de 7-8 ori. Dupa care, e din ce in ce mai zgomotos. Acum pornesc AC, se aude acel sunet cand declanseaza compresorul, motorul merge ca naiba, se aude "caraind". Si mai ciudat este ca acel sunet de declansare a compresorului se mai aude din cand in cand, de parca l-ar opri si apoi porni din nou - cu toate ca AC-ul este in functiune ! La voi e tot asa? Asta totusi nu se intampla mereu . Si alta intrebare: de ce naiba se comporta asa urat AC-ul ? De uzura nu poate fi vorba dupa 1500 km si 12-13 folosiri de maxim 15 minute fiecare ! This post has been edited by cicos: 9 Jun 2005, 12:51 |
--------------------
Dacia
Logan Laureate
2005
- VL-xx-RLC
|
|
osirus |
![]()
Post
#79
|
![]() Milionar de week-end Group: Banned Posts: 501 Joined: 17 November 04 From: Salajan ![]() |
Se opreste si porneste in anumite situatii!Daca motorul scade sub turatia normala de ralanti dar nu moare,A/C-ul se opreste pt ca scade presiunea normala de lucru!Cind creste turatia la loc,porneste si A/C-ul!Chiar daca e pornita de la butoane!SI sincer acum,as vrea sa stiu si eu sau mai bine sa vad ce intelegeti voi prin zgomotoasa functionarea acestei instalatii!In fara de un mic zgomot de ventilator ca e pe treapta 2 si o mica vibratie la ralanti,eu unul nu sesizez nimic in plus,ma rafer la zgomot,la masina mea!Si asta cu radio oprit!Dar poate eu nu sunt asa pretentios cind vine vorba de zgomotul masinii sau poate a mea nu face! ![]() |
--------------------
Dacia/Skoda
Logan ambition
- Octavia L&K vreau o rabla de masina ca sa-i rup kilometraju s-o petarda buna rau sa-i dau jos ambalaju
................"Fac sport extrem cu dacia/Cu ochii inchisi o calc/I-mi place senzatia!"............... |
|
zack |
![]()
Post
#80
|
![]() Cel' incapatzanat Group: Members Posts: 95 Joined: 22 March 05 ![]() |
sa porniti A\C cand e racoare afara....de exemplu cand ploua...pe seara ! la mine la kalos nu mai suiera cand e mai racoare afara.......
|
--------------------
chevrolet
1.4 16v
2005, full
- nu zic :)) [COLOR=blue]!!! Drive Safety !!!
|
|
cicos |
![]()
Post
#81
|
Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 20 May 05 From: Rm Valcea ![]() |
QUOTE(osirus @ 10 Jun 2005, 00:45) Se opreste si porneste in anumite situatii!Daca motorul scade sub turatia normala de ralanti dar nu moare,A/C-ul se opreste pt ca scade presiunea normala de lucru!Cind creste turatia la loc,porneste si A/C-ul!Chiar daca e pornita de la butoane!SI sincer acum,as vrea sa stiu si eu sau mai bine sa vad ce intelegeti voi prin zgomotoasa functionarea acestei instalatii!In fara de un mic zgomot de ventilator ca e pe treapta 2 si o mica vibratie la ralanti,eu unul nu sesizez nimic in plus,ma rafer la zgomot,la masina mea!Si asta cu radio oprit! Ai dreptate: se intampla cand sunt la ralanti, incerc sa plec de pe loc. In mers - adica in turatii mai mari, nu se mai intampla. Functionarea zgomotoasa e cam asa: pornesc AC, ventilator treapta I, casetofon oprit, liniste in masina. Se aude compresorul cand porneste, mica vibratie la ralanti. Problema apare cand turez motorul, se aude un "huruit" cred ca de la compresor. Sunetul de motor care merge rotund si frumos devine acum o amintire frumoasa. Nu pot sa descriu exact cum se aude. E cam ca un "huruit" care se aude mai tare - mai incet - mai tare - mai incet ..... Aiurea oricum. Sunetul nu e foarte tare, dar se aude totusi chiar daca pornesti casetofonul la volum < 10 |
--------------------
Dacia
Logan Laureate
2005
- VL-xx-RLC
|
|
AL |
![]()
Post
#82
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
adica cum?..sa pornim AC cand e racoare?... pai ce nevoie avem de si mai frig cand deja e frig/racoare???... e ilogic!... ca sa nu suiere?...pai la LGN (sau ai uitat ca despre asta vorbim aici?) nu suiera nimic... poate ai vrut sa zici ca ajuta la eliminarea umezelii... asa este!.. dr te rog ai grija ce scrii... incearca sa fii logic si la obiect!
|
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
KNIGHT_C |
![]()
Post
#83
|
![]() Membru Group: Members Posts: 117 Joined: 4 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Al > cred ca a vrut sa ne spuna ca atunci cand e mai putin cald, compresorul face mai putin zgomot decat atunci cand e cald si "intra in sarcina".
Asta am remarcat si eu, ca parca e mai zgomotos AC acum ca a venit caldura decat iarna cand il porneam sa dezaburesc. This post has been edited by KNIGHT_C: 10 Jun 2005, 09:46 |
--------------------
DACIA
LOGAN Ambition
2004
- B 40 ZZZ Nu judecati oamenii dupa hotararile si faptele lor inainte de a intelege conjuctura in care le-au luat respectiv facut.
|
|
kateco |
![]()
Post
#84
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 7 May 05 From: Bucuresti ![]() |
ok....
am citit tot de pe aici. INTREBARE: pana acum nu a ajuns nimeni in service sa ne spuna si noua care este problema? sau chiar e din ciclul "asa face toate" ? am aceeasi problema (am loganul de 3 saptamani si 2400 km la bord) si subscriu la ce a spus cicos. nu se aude tot timpul; din cand in cand se mai opreste zgomotul dupa care porneste din nou. cand a facut prima oara eram la un semafor si aveam in dreapta un taxi logan si in stanga o solenza. mi-a fost rusine sa plec inaintea lor pt ca insemna sa accelerez si...... stiti si voi ![]() |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.4 - Egee
- B - XX - ???
|
|
cicos |
![]()
Post
#85
|
Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 20 May 05 From: Rm Valcea ![]() |
QUOTE(kateco @ 10 Jun 2005, 10:51) Iti multumesc kateco ... asta e descrierea cea mai buna pe care nu o gaseam, a functionarii zgomotoase ! Incep sa inteleg acum de unde vine pretul mai mic la Dacii decat la celelalte masini Renault. Pai, de exemplu, cunosc pe cineva care are Clio de 4 ani vechime, 130.000 km, AC pornit mai tot timpul (face multe deplasari cu masina) , dar nu se aude absolut NIMIC atunci cand e pornit ! This post has been edited by cicos: 10 Jun 2005, 11:03 |
--------------------
Dacia
Logan Laureate
2005
- VL-xx-RLC
|
|
cicos |
![]()
Post
#86
|
Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 20 May 05 From: Rm Valcea ![]() |
Pun intrebarea: numai compresorul e vinovat de zgomotele care se aud?
Daca da, e cam ciudat sa cedeze asa repede ... dupa 7-8 porniri sa inceapa sa nu mai functioneze normal ? Pai ei nu le-au testat atunci cand au hotarat sa doteze Dacia cu astfel de compresoare ? Stie cineva, mai sunt masini dotate cu aceste compresoare ? This post has been edited by cicos: 10 Jun 2005, 11:10 |
--------------------
Dacia
Logan Laureate
2005
- VL-xx-RLC
|
|
Sony |
![]()
Post
#87
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
|
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
kateco |
![]()
Post
#88
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 7 May 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.4 - Egee
- B - XX - ???
|
|
osirus |
![]()
Post
#89
|
![]() Milionar de week-end Group: Banned Posts: 501 Joined: 17 November 04 From: Salajan ![]() |
Mai oameni buni,voi nu intelegeti un lucru!Si anume:la masina asta a noastra,sa facut econonie la orice,acolo unde nu influenteaza(prea mult) siguranta masinii si a pasagerilor implicit!Asa ca izolarea fonica(e unul din capitolele astea) la masina asta,dupa parerea mea e egala cu -1!Adica nu e!Si e normal sa se auda zgomote "ciudate si suspecte",care la alte masini mai cu pretentii nu se aud.Lasati compresorul ala in pace ca saracu nu are nici o vina!Ce sa se auda de la el?Presiunea de lucru a freonului?Asta se aude la orice instalatie de frig,mai mult sau mai putin in functie de presiunea de lucru.Asa ca daca sunteti asa pretentiosi puneti mina si faceti voi izolarea fonica la masina asa cum trebuie(aveti exemple la greu) si o sa vedeti atunci ca nu o sa mai fie asa de zgomotoasa.Sunt o gramada care se gindesc si cauta solutii cum sa faca motorul mai puternic ca sa zboare cu ea,asa ca mai intii ar trebui sa va ginditi cum sa o faceti mai silentioasa.Majoritatea subansamblelor sunt testate si rastestate pe masinile Renault,asa ca nu va mai ginditi la fiabilitatea lor.Cind o sa produca Dacia modele de 15-20 mii E si or sa fie zgomotoase ca astea de acum,atunci sa va vaitati! |
--------------------
Dacia/Skoda
Logan ambition
- Octavia L&K vreau o rabla de masina ca sa-i rup kilometraju s-o petarda buna rau sa-i dau jos ambalaju
................"Fac sport extrem cu dacia/Cu ochii inchisi o calc/I-mi place senzatia!"............... |
|
cicos |
![]()
Post
#90
|
Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 20 May 05 From: Rm Valcea ![]() |
QUOTE(osirus @ 10 Jun 2005, 22:22) Majoritatea subansamblelor sunt testate si rastestate pe masinile Renault,asa ca nu va mai ginditi la fiabilitatea lor.Cind o sa produca Dacia modele de 15-20 mii E si or sa fie zgomotoase ca astea de acum,atunci sa va vaitati! O sa ma interesez daca pe masinile Renault este acelasi compresor ca cel de la Dacia. Nu prea-mi vine a crede. E drept, masina asta nu prea are izolare fonica si e posibil sa exageram cu zgomotul de la compresor. Dau drumul la AC pe Clio ( cel de are deja 4 ani vechime) si pe Logan si le ridic la amandoua capota. Nu cred ca zgomotele o sa fie aceleasi. Zgomotele zici ca sunt in functie de presiunea de lucru. Atunci ce se intampla cu presiunea de lucru la compresorul de pe Logan ? Lucreaza la presiuni mai mari decat celelalte? In legatura cu pretul, este din ce in ce mai clar de unde au reusit sa-l scoata cel mai mic. Exemplu: lipsa izolare fonica, esapamentul s-a discutat, servofrana e facuta la ... Baia Mare ! Una peste alta, raportul calitate/pret eu il consider foarte bun. This post has been edited by cicos: 10 Jun 2005, 21:48 |
--------------------
Dacia
Logan Laureate
2005
- VL-xx-RLC
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 06:34 |