Ajutor ! Problema calorifer, Curgea.. sau inca mai curge
Ajutor ! Problema calorifer, Curgea.. sau inca mai curge
zeusreddog |
7 Dec 2008, 22:10
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 170 Joined: 9 August 07 From: Bucuresti |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
2007 Laureate 1.5 dCi
|
|||
Tince1290 |
8 Dec 2008, 00:09
Post
#2
|
Membru cititor Group: Members Posts: 1.795 Joined: 19 September 08 |
nu prea se baga lumea in asa ceva..nici la service...e mult de lucru....singura speranta e sa gasesti un particular .....si mai bine cumperi alt calorifer decat sa-l lipesti pe cel vechi...costa in jur de 70-80 ron...eu mi-am cumparat acum o saptamana...si solutia cu antigelul care lipeste e dubioasa....iti spun...cand am vazut cum arata caloriferul am ramas socat....mi-a spus mecanicul k era la un pas sa se sparga de tot....deci mai bine il schimbi...in plus solutia aia speciala nu face decat sa aplice o presiune mai mare pe peretii caloriferului....
maine o sa iti pun o poza cu caloriferul...sa intelegi de ce e mai bine sa il schimbi This post has been edited by Tince1290: 8 Dec 2008, 00:10 |
--------------------
-
-
-
|
|
puiu82 |
8 Dec 2008, 00:12
Post
#3
|
MOTANU'RAPIDIST! Group: Members Posts: 1.940 Joined: 15 August 05 From: bucuresti,giulesti |
Nu exista conducte pt. incalzire in spate la supernova.
Clipocitul ala il aud si acum,chiar daca am schimbat caloriferul de curand. Despre ajutor,imi pare rau,eu am fost doar spectator si sunt cam atehnic. Poate ai noroc si te ajuta cineva de pe forum.... Bafta! |
--------------------
Toyota
Auris
2011
- B-999-CGS Mandru posesor de doua maini stangi!!!
Ex-clima verde jad. |
|
SYL |
8 Dec 2008, 01:48
Post
#4
|
doc Group: Members Posts: 2.876 Joined: 16 December 03 From: Bucuresti |
Acel clipocit se aude cateodata si la mine dupa ce pornesc motorul (si nu am caloriferul spart), si la fel la Nova, se auzea cateodata dupa ce porneam motorul(si nu am avut vreodata pb cu caloriferul la Nova)...Se poate spune ca face parte din categoria "asa face toate".
|
--------------------
Dacia
Duster
1.2 TCe 4x4 E6 (2015)
|
|
zeusreddog |
8 Dec 2008, 06:48
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 170 Joined: 9 August 07 From: Bucuresti |
QUOTE(SYL @ 8 Dec 2008, 01:48) Acel clipocit se aude cateodata si la mine dupa ce pornesc motorul (si nu am caloriferul spart), si la fel la Nova, se auzea cateodata dupa ce porneam motorul(si nu am avut vreodata pb cu caloriferul la Nova)...Se poate spune ca face parte din categoria "asa face toate". Bun, deci clipocitul este ceva (aproape) normal la DSN.. m-am mai linistit . Insa parca tot as vrea sa schimb caloriferul intrucat nu stiu cat de rezistent e lichidul ala care "lipeste". Inca o data, va rog mult mult de tot, cine a mai trecut prin asta si ar fi dispus sa ma ajute si pe mine cu schimbatul ? |
--------------------
Dacia
Logan
2007 Laureate 1.5 dCi
|
|
26-Kbe |
8 Dec 2008, 08:45
Post
#6
|
Membru Dacia Club Group: Members Posts: 510 Joined: 17 October 08 From: Bucuresti |
Salut zeusreddog,
Daca sambata nu ploua te ajut eu dar trebuie sa vi cu masina in colentina ... o zi buna |
--------------------
Hyundai
Accent
2003 Skoda Octavia RS1 / 2009
|
|
Maskatu |
8 Dec 2008, 09:13
Post
#7
|
.. Group: Moderatori Posts: 13.966 Joined: 2 July 08 From: zuzu |
La cum ai spus ca iti curge, e clar ca nu o sa se rezolve cu solutie de lipit. Trebuie alt calorifer. Si nu mai circula cu masina in perioada asta ca sa nu risti sa strici ceva, sau sa ramai pe cine stie unde cu ea in drum. Si da, clipocitul de apa e normal. Asa face si la mine si am caloriferul proaspat schimbat... E semn ca circula apa prin instalatie.
|
--------------------
.
.
.
- ---
|
|
rzvmd |
26 Apr 2009, 19:16
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 22 March 09 |
si la mine aceiasi problema ca la zeusredogg....am pus praff in borcanul de antigel...nu mai curge momentan dar tot se aude clipocitul ala urat cand o accelerez
|
--------------------
Dacia
Supernova
2001 Europa
- B 02 VMD
|
|
26-Kbe |
26 Apr 2009, 19:19
Post
#9
|
Membru Dacia Club Group: Members Posts: 510 Joined: 17 October 08 From: Bucuresti |
Zgomotul apei in instalatie este din cauza ca nu este bine aerisita...mare greseala ai facut ca ai bagat praful ala in el ca astupa si alte gauri plusa ca se depune pe unde nu trebuie...
|
--------------------
Hyundai
Accent
2003 Skoda Octavia RS1 / 2009
|
|
Relu_GTT |
26 Apr 2009, 20:33
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.502 Joined: 11 May 08 From: BRASOV |
|
--------------------
Dacia
SuperNova
2002 Confort
- BV 27 GTT BMW e46 FL 2.0i
|
|
CrysMM |
26 Apr 2009, 20:53
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 11 March 09 From: Braila - Ulmu |
Am avut si eu problema cu caloriferul. La 1000 km completam cam 200-300 ml de lichid racire. Am pus in borcan o solutie de etansat radiatoare lichida cu ceva particule solide in ea. Gold Eagle se numea. de 4000 km nu a mai scazut nivelul la antigel. Sa speram ca tine cat mai mult. La urmatoarea scurgere trebuie sa-l schimb. Chiar daca nu curge pana in toamna tot il schimb, sa nu ma lase la iarna.
|
--------------------
Dacia
1310 + SuperNova + Ford Focus combi 1,6b
1999 / 2001 / 2010
|
|
Maskatu |
26 Apr 2009, 21:13
Post
#12
|
.. Group: Moderatori Posts: 13.966 Joined: 2 July 08 From: zuzu |
QUOTE(zeusreddog @ 7 Dec 2008, 22:10) .................. Acum am 2 intrebari: 1. Cum a ajuns antigelul si in spate (exista cumva "guri" prin care baga caldura si in spate) ?? 2. De cand am sters cu buretele cele 2 baltoace tot e umeda mocheta si daca apas mai puternic cu degetul "musteste" de lichid. E posibil sa fi ramas imbibata de prima data sau inca mai curge pe la calorifer? Mentionez ca vasul nu s-a mai golit, cel putin nu vizibil, insa cand pornesc motorul se aude un "clipocit", un sunet asemanator celui care apare cand dau drumul la caldura cei de la RADET si curge apa pe tevi ............. Am trecut si eu curand prin ce ai trecut tu...ma rog, eu am schimbat de mult caloriferul dar dupa cum am spus pe forum, acum o luna am gasit baltoaca in dreapta fata. Banuiesc ca ai rezolvat problema dar pot sa iti raspund la intrebari cu lucruri sigure. 1. Antigelul a ajuns in spate pentru ca apa a circulat din fata in spate foarte usor. Sa zicem ca ai plecat de pe loc mai cu "forta" si apa s-a deplasat in spate, sau ai urcat un drum mai inclinat... imagineaza-ti un lighean prin cu apa .... daca tii ligheanul inclinat apa sta intr-o parte, daca il inclini apa se duce in cealalta parte. Nu exista nici o gaura catre spate. Podeaua este dreapta din fata de la pasager pana in spate unde incepe bancheta. Defapt e dreapta pana unde se termina scaunul din fata, apoi e o gaura pentru picioarele pasagerilor spate. 2.Daca nu scoti mocheta din fata si spate la uscat nu se va zvanta niciodata. Mocheta din fata e pacatoasa, pentru ca are burete de 1 cm lipit de ea si apa cu antigelul s-au imbibat in acest burete. Eu cand am scos mocheta inainte de a antifona masina, am scos din dreapta de la pasager si din spate cam 1-2 litri de apa. Era o baltoaca mare de tot. Nu mai puneti prostiile alea de solutii pentru ca se depun nu numai unde trebuie, ci si unde nu trebuie. Ganditi-va ca din tot circuitul doar o anumita zona e afectata. Aceasta solutie ajunge in acea zona pana la urma dar pana sa ajunga acolo se depune pe toate tevile si furtunele. Sunetul acela de apa bolbocind se aude cam la toate. La mine se auzea din prima clipa de cand am pus NOUL calorifer si am pornit masina. Nu ai ce sa ii faci. Nu e nimic grav, doar ca mai ramane aer pe instalatie. Daca mai are cineva intrebari incerc sa raspund cu cate stiu |
--------------------
.
.
.
- ---
|
|
rzvmd |
26 Apr 2009, 22:13
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 22 March 09 |
b 26 kbe cum aerisesc tot circuitul? ...crezi ca se va mai atenua sunetul ala stupid de clipocit?
|
--------------------
Dacia
Supernova
2001 Europa
- B 02 VMD
|
|
C a t a l i n |
26 Apr 2009, 22:16
Post
#14
|
______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 |
Dacă bușonul vasului de expansiune are supapele funcționale, se va auto-aerisi sistemul.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
CrysMM |
26 Apr 2009, 23:02
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 11 March 09 From: Braila - Ulmu |
La mine dupa ce am pus solutia de etansare, am tinut motorul pornit vreo 5 minute, in acest timp am mai accelerat si am uitat capacul la borcan desfacut. Dupa ce am pus capacul si am facut cativa km sa se plimbe solutia prin circuit am stationat. de a doua zi nu s-a mai auzit clipocitul cateva sute bune de km. Acum iar a aparut. Ma gandesc, daca tii capacul luat la ralanti si accelerezi sa circule apa prin borcan, nu se aeriseste?
|
--------------------
Dacia
1310 + SuperNova + Ford Focus combi 1,6b
1999 / 2001 / 2010
|
|
rzvmd |
27 Apr 2009, 18:13
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 22 March 09 |
cik ma duc si eu la service in floreasca si l intreb pe unu de acolo cat mi ia sa skimb caloriferu....cik 180 de ron...astia exagereaza grav,preturi de criza sau ce e asta...
|
--------------------
Dacia
Supernova
2001 Europa
- B 02 VMD
|
|
CrysMM |
27 Apr 2009, 22:37
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 11 March 09 From: Braila - Ulmu |
Incearca totusi cu solutie de etansat, cauta din aceea lichida cu particule solide in ea, la mine a dat rezultate excelente si curgea intr-un mare hal. Daca te hotarasti i-ti spun eu exact ce sa cumperi si cum sa procedezi. Rezultatul nu este imediat. Se cunoaste cam in 2 zile in care este bine sa circuli cu masina. Important este sa rulezi ceva dupa ce pui solutia.
180 RON este un pic exagerat, chiar daca este ceva de munca. |
--------------------
Dacia
1310 + SuperNova + Ford Focus combi 1,6b
1999 / 2001 / 2010
|
|
Maskatu |
28 Apr 2009, 06:38
Post
#18
|
.. Group: Moderatori Posts: 13.966 Joined: 2 July 08 From: zuzu |
QUOTE(MAERSK @ 26 Apr 2009, 22:16) Loganul are un asemenea bușon. Super nova nu are. Cel de logan costa 7 lei la piese auto. QUOTE(rzvmd @ 27 Apr 2009, 18:13) cik ma duc si eu la service in floreasca si l intreb pe unu de acolo cat mi ia sa skimb caloriferu....cik 180 de ron...astia exagereaza grav,preturi de criza sau ce e asta... Mult mult mult. Mergi si tu la un prieten mecanic. Nu e inginerie genetica sa schimbi caloriferul. Singurul lucru greu dupa parerea mea este sa "tragi" consola centrala astfel incat sa ai loc sa scoti tevile caloriferului care au cativa cm. Exista si un topic pe forum unde este descrisa toata operatia inlocuirii caloriferului. Pentru cine nu are de gand sa dea 180 de roni si are macar un prieten ajutator.... http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...rifer+SuperNova QUOTE(CrysMM @ 27 Apr 2009, 22:37) Incearca totusi cu solutie de etansat, cauta din aceea lichida cu particule solide in ea, la mine a dat rezultate excelente si curgea intr-un mare hal. Daca te hotarasti i-ti spun eu exact ce sa cumperi si cum sa procedezi. Rezultatul nu este imediat. Se cunoaste cam in 2 zile in care este bine sa circuli cu masina. Important este sa rulezi ceva dupa ce pui solutia. 180 RON este un pic exagerat, chiar daca este ceva de munca. Rezultatul este imediat. Scapi de fisuri, dar chestia aia se depune pe unde nu ar trebui sa se depuna. Si dupaia nu mai ai cum sa dai jos tot circuitul ca sa il cureti de solutia aceasta. |
--------------------
.
.
.
- ---
|
|
C a t a l i n |
28 Apr 2009, 06:40
Post
#19
|
______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 |
Interesant: Nova are, SLZ are, Logan are, SN n-are?
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
CrysMM |
28 Apr 2009, 07:54
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 11 March 09 From: Braila - Ulmu |
Rezultatul solutiei lichide nu este imediat. La mine a mai picurat 2 zile. Probabil depinde si de marimea fisurii. Cu cel praf am incercat la 1310 si nu a dat rezultate. Cand am pus lichid s-a rezolvat, dar dupa vreo 3-4 zile s-a oprit scurgerea. Solutia lichida nu se depune imediat. La mine am observat si dupa 1 saptamana particulele solide in suspensie in borcan. Si acum se mai observa. Posibil sa se depuna numai la fisuri si sa mai ramana o perioada in suspensie.
|
--------------------
Dacia
1310 + SuperNova + Ford Focus combi 1,6b
1999 / 2001 / 2010
|
|
Maskatu |
28 Apr 2009, 08:06
Post
#21
|
.. Group: Moderatori Posts: 13.966 Joined: 2 July 08 From: zuzu |
Poate ca si a mea avea dar a fost schimbat cu un buson fara supapa. Eu dupa ce merg cu masina mai mult, daca desfac busonul de la vasul de expansiune, iese presiune ca la sifon, sau ca atunci cand deschizi o sticla de suc acidulata. Am examinat atent busonul si nu are nici o "iesire" gen supapa.
CryssMM, mai bine schimba caloriferul. Solutia aia s-ar putea in timp sa iti afecteze alte componente ale circuitului de racire. |
--------------------
.
.
.
- ---
|
|
rzvmd |
28 Apr 2009, 17:52
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 22 March 09 |
CrysMM eu am pus praf din ala special din ``eprubeta``,juma de eprubeta si vad ca incepe sa curga mai putin...nu mai face baltoaca..doar ``umezeste`` moketa.Sa-mi zici si mie ce ai pus tu... solutie lichida sau praf;give me details.Din cate am citit pe forum praful ala daca l pui in cantitatile prescrise nu are ce sa faca rau in skimb solutia poate afecta circuitul.
|
--------------------
Dacia
Supernova
2001 Europa
- B 02 VMD
|
|
CrysMM |
29 Apr 2009, 20:22
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 11 March 09 From: Braila - Ulmu |
Eu am pus solutie. GoldenEagle se numeste. Sa caut recipientul sa fiu sigur. Si nu vad de ce sa afecteze solutia lichida? de fapt aceasta este un "praf" deja amestecat in lichid. Ce sa afecteze? E mai buna decat praful pentru ca se depune mai greu. Praful se depune prea repede si nu cauta indeajuns zonele cu probleme. Parerea mea. Si la mine care curgea de rupea, cam 200-300 ml la 1000 km (adica pe saptamana sau la 3 zile) acum nu mai curge absolut deloc. de peste 4000 km. Sau mai mult, nu tin masura km exact pentru ca am 3 masini si mereu incurc borcanele.
|
--------------------
Dacia
1310 + SuperNova + Ford Focus combi 1,6b
1999 / 2001 / 2010
|
|
rzvmd |
29 Apr 2009, 20:38
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 22 March 09 |
Ms CrysMM o sa caut GoldenEagle-ul;)
|
--------------------
Dacia
Supernova
2001 Europa
- B 02 VMD
|
|
CrysMM |
29 Apr 2009, 21:25
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 11 March 09 From: Braila - Ulmu |
Eu am gasit in Carrefour.
Este solutie gata preparata. Este si un pic mai groasa ca antigelul si ce contine in ea nu se depune decat la fisuri. La mine si acum se vad particule solide in borcan, mai ales cand accelerez si circula apa prin borcan. |
--------------------
Dacia
1310 + SuperNova + Ford Focus combi 1,6b
1999 / 2001 / 2010
|
|
Maskatu |
30 Apr 2009, 21:06
Post
#26
|
.. Group: Moderatori Posts: 13.966 Joined: 2 July 08 From: zuzu |
Maersk m-am uitat azi mai atent la buson si se pare ca are supapa. Spre interior se vede foarte bine, dar la exterior are o gaurica cam cat varful de ac... Cu toate astea dupa ce merg cu masina , daca deschid busonul, face ca sifonul.... probabil ca asa e normal, nu stiu.
|
--------------------
.
.
.
- ---
|
|
C a t a l i n |
30 Apr 2009, 21:23
Post
#27
|
______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 |
Da, dar la exterior aerul iese printre spirele filetului, nu pe sus.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Maskatu |
30 Apr 2009, 21:26
Post
#28
|
.. Group: Moderatori Posts: 13.966 Joined: 2 July 08 From: zuzu |
Si e normal sa fasaie cand scoti busonul? Banuiesc ca da, pentru a se face o anumita presiune, dar cum ramane cu sunetul de bule de aer din calorifer, prezent la accelerare?
|
--------------------
.
.
.
- ---
|
|
C a t a l i n |
30 Apr 2009, 21:27
Post
#29
|
______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 |
Da, și da, e oarecum normal.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
gcgeorgescu |
1 May 2009, 18:58
Post
#30
|
Membru Group: Members Posts: 923 Joined: 25 December 08 From: Bucuresti |
sal am schimbat si eu caloriferul cu un prieten cu mare chin , dar ce vreau sa spun: acum ca nu mai aveam probleme cu caloriferul , a ramas baltoaca . ce credeti? m-am dus la petrom v, am dat 5 lei pe o fisa de aspirator si am tras tot. am mai dat 5 lei si am tras mai bine sa fiu sigur, aproape ca sa uscat.si sa stiti la cate am indurat sa vad , la prietenul meu care de fapt el a facut lucrarea , (tot bordul jos, chinuiala dracu , zgarieturi pe maini etc), imi pare rau ca nu am incercat o solutie di aia de lipit.
am auzit ca lipeste bine de tot si nu face rau, doar ca sunt anumite marci mai bune. si cine mi-a zis nu avea interes sa ma minta. va pup. 1 May 2009, 19:05: si inca ceva belea mare cu capacele cu aerisitor. MARITI GAURILE SI SANTURILE DE AERISIRE. eu am patito la borcanul de lichid de frana, pentru asta era sa schimb pompa de vrana pentru ca erau gauricile astupate ( se forma vacum si nu mai isi lua pistonul lichid ca lumea) dupa se am destupat, sa intarit frana, ci nu invers cum facea cu gaurelele astupate. are o juma de an aproape si de atunci nu a mai trebuit sa fac aerisiri la doua saptamani. de fapt de atunci nu am mai aerisit. cred ca asa actioneaza si capacul de la borcanul de expansiune. la asta am uitat sa largesc gaurelele, chiar acum cobor sa o fac , asa ca mi-ati adus aminte. This post has been edited by gcgeorgescu: 1 May 2009, 19:05 |
--------------------
Renault
Fluence
30 dec 2010/ 1.5 Dci 110cp
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th October 2024 - 11:59 |