DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Ajutor ! Problema calorifer, Curgea.. sau inca mai curge

zeusreddog
post 7 Dec 2008, 22:10
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 170
Joined: 9 August 07
From: Bucuresti




Salutari! Sa o iau cu inceputul: cred ca am avut caloriferul fisurat / spart intrucat mi s-a facut o baltoaca de antigel pe mocheta din dreapta soferului. Cand verific sub capota nu mai era nici pic de lichid in vas. Bun. Intreb in stanga si-n dreapta ce as putea face si primesc urmatorul sfat: - pune un lichid care "lipeste" daca e fisurat caloriferul.

Si am pus.. Dupa, am umplut din nou vasul cu antigel si apa distilata si am absorbit cu un burete cat am putut de bine antigelul din mocheta din fata.. si am crezut ca am scapat de belea. Insa !! Dupa ce am sters cu buretele in fata m-am gandit sa iau covorasele in casa sa le spal ca erau f noroite. Cand scot covorasul din dreapta spate ce gasesc sub el? O baltoaca si mai mare ca cea din fata, toata mocheta plina sigur de antigel, nu apa (gust dulce, lichid usor vascos). Absorb cat pot cu buretele ca si in fata si plec.

Acum am 2 intrebari:
1. Cum a ajuns antigelul si in spate (exista cumva "guri" prin care baga caldura si in spate) ??
2. De cand am sters cu buretele cele 2 baltoace tot e umeda mocheta si daca apas mai puternic cu degetul "musteste" de lichid. E posibil sa fi ramas imbibata de prima data sau inca mai curge pe la calorifer? Mentionez ca vasul nu s-a mai golit, cel putin nu vizibil, insa cand pornesc motorul se aude un "clipocit", un sunet asemanator celui care apare cand dau drumul la caldura cei de la RADET si curge apa pe tevi tongue.gif

Si o mare rugaminte am: poate cineva sa ma ajute sa schimb caloriferul - de preferat cineva care l-a mai schimbat o data? Contracost bineinteles ! Iar moral as ramane dator vesnic blush.gif ! Am citit si eu ghidul de pe forum insa ma cam sperie desfacutul bordului si cele 2 garnituri de cauciuc dinspre compartimentul motor unsure.gif

This post has been edited by zeusreddog: 7 Dec 2008, 22:29


--------------------
Dacia Logan 2007 Laureate 1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tince1290
post 8 Dec 2008, 00:09
Post #2


Membru cititor


Group: Members
Posts: 1.795
Joined: 19 September 08




nu prea se baga lumea in asa ceva..nici la service...e mult de lucru....singura speranta e sa gasesti un particular tongue.gif.....si mai bine cumperi alt calorifer decat sa-l lipesti pe cel vechi...costa in jur de 70-80 ron...eu mi-am cumparat acum o saptamana...si solutia cu antigelul care lipeste e dubioasa....iti spun...cand am vazut cum arata caloriferul am ramas socat....mi-a spus mecanicul k era la un pas sa se sparga de tot....deci mai bine il schimbi...in plus solutia aia speciala nu face decat sa aplice o presiune mai mare pe peretii caloriferului....

maine o sa iti pun o poza cu caloriferul...sa intelegi de ce e mai bine sa il schimbi tongue.gif

This post has been edited by Tince1290: 8 Dec 2008, 00:10


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
puiu82
post 8 Dec 2008, 00:12
Post #3


MOTANU'RAPIDIST!


Group: Members
Posts: 1.940
Joined: 15 August 05
From: bucuresti,giulesti




Nu exista conducte pt. incalzire in spate la supernova.
Clipocitul ala il aud si acum,chiar daca am schimbat caloriferul de curand.
Despre ajutor,imi pare rau,eu am fost doar spectator si sunt cam atehnic.
Poate ai noroc si te ajuta cineva de pe forum....
Bafta!


--------------------
Toyota Auris 2011 - B-999-CGS
Mandru posesor de doua maini stangi!!!
Ex-clima verde jad.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SYL
post 8 Dec 2008, 01:48
Post #4


doc


Group: Members
Posts: 2.876
Joined: 16 December 03
From: Bucuresti




Acel clipocit se aude cateodata si la mine dupa ce pornesc motorul (si nu am caloriferul spart), si la fel la Nova, se auzea cateodata dupa ce porneam motorul(si nu am avut vreodata pb cu caloriferul la Nova)...Se poate spune ca face parte din categoria "asa face toate". happy.gif


--------------------
Dacia Duster 1.2 TCe 4x4 E6 (2015)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zeusreddog
post 8 Dec 2008, 06:48
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 170
Joined: 9 August 07
From: Bucuresti




QUOTE(SYL @ 8 Dec 2008, 01:48)
Acel clipocit se aude cateodata si la mine dupa ce pornesc motorul (si nu am caloriferul spart), si la fel la Nova, se auzea cateodata dupa ce porneam motorul(si nu am avut vreodata pb cu caloriferul la Nova)...Se poate spune ca face parte din categoria "asa face toate".  happy.gif
*



Bun, deci clipocitul este ceva (aproape) normal la DSN.. m-am mai linistit laugh.gif . Insa parca tot as vrea sa schimb caloriferul intrucat nu stiu cat de rezistent e lichidul ala care "lipeste".

Inca o data, va rog mult mult de tot, cine a mai trecut prin asta si ar fi dispus sa ma ajute si pe mine cu schimbatul ? 1zhelp00.gif


--------------------
Dacia Logan 2007 Laureate 1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
26-Kbe
post 8 Dec 2008, 08:45
Post #6


Membru Dacia Club


Group: Members
Posts: 510
Joined: 17 October 08
From: Bucuresti




Salut zeusreddog,
Daca sambata nu ploua te ajut eu smile.gif dar trebuie sa vi cu masina in colentina ...
o zi buna


--------------------
Hyundai Accent 2003
Skoda Octavia RS1 / 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 8 Dec 2008, 09:13
Post #7


..


Group: Moderatori
Posts: 13.966
Joined: 2 July 08
From: zuzu




La cum ai spus ca iti curge, e clar ca nu o sa se rezolve cu solutie de lipit. Trebuie alt calorifer. Si nu mai circula cu masina in perioada asta ca sa nu risti sa strici ceva, sau sa ramai pe cine stie unde cu ea in drum. Si da, clipocitul de apa e normal. Asa face si la mine si am caloriferul proaspat schimbat... E semn ca circula apa prin instalatie.


--------------------
. . . - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rzvmd
post 26 Apr 2009, 19:16
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 22 March 09




si la mine aceiasi problema ca la zeusredogg....am pus praff in borcanul de antigel...nu mai curge momentan dar tot se aude clipocitul ala urat cand o accelerez sad.gif


--------------------
Dacia Supernova 2001 Europa - B 02 VMD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
26-Kbe
post 26 Apr 2009, 19:19
Post #9


Membru Dacia Club


Group: Members
Posts: 510
Joined: 17 October 08
From: Bucuresti




Zgomotul apei in instalatie este din cauza ca nu este bine aerisita...mare greseala ai facut ca ai bagat praful ala in el ca astupa si alte gauri plusa ca se depune pe unde nu trebuie...


--------------------
Hyundai Accent 2003
Skoda Octavia RS1 / 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu_GTT
post 26 Apr 2009, 20:33
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.502
Joined: 11 May 08
From: BRASOV




QUOTE(26-Kbe @ 26 Apr 2009, 19:19)
Zgomotul apei in instalatie este din cauza ca nu este bine aerisita...mare greseala ai facut ca ai bagat praful ala in el ca astupa si alte gauri plusa ca se depune pe unde nu trebuie...
*


Si nu se aeriseste singura ?


--------------------
Dacia SuperNova 2002 Confort - BV 27 GTT
BMW e46 FL 2.0i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CrysMM
post 26 Apr 2009, 20:53
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 473
Joined: 11 March 09
From: Braila - Ulmu




Am avut si eu problema cu caloriferul. La 1000 km completam cam 200-300 ml de lichid racire. Am pus in borcan o solutie de etansat radiatoare lichida cu ceva particule solide in ea. Gold Eagle se numea. de 4000 km nu a mai scazut nivelul la antigel. Sa speram ca tine cat mai mult. La urmatoarea scurgere trebuie sa-l schimb. Chiar daca nu curge pana in toamna tot il schimb, sa nu ma lase la iarna.


--------------------
Dacia 1310 + SuperNova + Ford Focus combi 1,6b 1999 / 2001 / 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 26 Apr 2009, 21:13
Post #12


..


Group: Moderatori
Posts: 13.966
Joined: 2 July 08
From: zuzu




QUOTE(zeusreddog @ 7 Dec 2008, 22:10)
..................
Acum am 2 intrebari:
1. Cum a ajuns antigelul si in spate (exista cumva "guri" prin care baga caldura si in spate) ??
2. De cand am sters cu buretele cele 2 baltoace tot e umeda mocheta si daca apas mai puternic cu degetul "musteste" de lichid. E posibil sa fi ramas imbibata de prima data sau inca mai curge pe la calorifer? Mentionez ca vasul nu s-a mai golit, cel putin nu vizibil, insa cand pornesc motorul se aude un "clipocit", un sunet asemanator celui care apare cand dau drumul la caldura cei de la RADET si curge apa pe tevi  tongue.gif
.............
*


Am trecut si eu curand prin ce ai trecut tu...ma rog, eu am schimbat de mult caloriferul dar dupa cum am spus pe forum, acum o luna am gasit baltoaca in dreapta fata. Banuiesc ca ai rezolvat problema dar pot sa iti raspund la intrebari cu lucruri sigure.
1. Antigelul a ajuns in spate pentru ca apa a circulat din fata in spate foarte usor. Sa zicem ca ai plecat de pe loc mai cu "forta" si apa s-a deplasat in spate, sau ai urcat un drum mai inclinat... imagineaza-ti un lighean prin cu apa .... daca tii ligheanul inclinat apa sta intr-o parte, daca il inclini apa se duce in cealalta parte. Nu exista nici o gaura catre spate. Podeaua este dreapta din fata de la pasager pana in spate unde incepe bancheta. Defapt e dreapta pana unde se termina scaunul din fata, apoi e o gaura pentru picioarele pasagerilor spate.

2.Daca nu scoti mocheta din fata si spate la uscat nu se va zvanta niciodata. Mocheta din fata e pacatoasa, pentru ca are burete de 1 cm lipit de ea si apa cu antigelul s-au imbibat in acest burete. Eu cand am scos mocheta inainte de a antifona masina, am scos din dreapta de la pasager si din spate cam 1-2 litri de apa. Era o baltoaca mare de tot.

Nu mai puneti prostiile alea de solutii pentru ca se depun nu numai unde trebuie, ci si unde nu trebuie. Ganditi-va ca din tot circuitul doar o anumita zona e afectata. Aceasta solutie ajunge in acea zona pana la urma dar pana sa ajunga acolo se depune pe toate tevile si furtunele.

Sunetul acela de apa bolbocind se aude cam la toate. La mine se auzea din prima clipa de cand am pus NOUL calorifer si am pornit masina. Nu ai ce sa ii faci. Nu e nimic grav, doar ca mai ramane aer pe instalatie.

Daca mai are cineva intrebari incerc sa raspund cu cate stiu blush.gif


--------------------
. . . - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rzvmd
post 26 Apr 2009, 22:13
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 22 March 09




b 26 kbe cum aerisesc tot circuitul? ...crezi ca se va mai atenua sunetul ala stupid de clipocit?


--------------------
Dacia Supernova 2001 Europa - B 02 VMD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 26 Apr 2009, 22:16
Post #14


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Dacă bușonul vasului de expansiune are supapele funcționale, se va auto-aerisi sistemul.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CrysMM
post 26 Apr 2009, 23:02
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 473
Joined: 11 March 09
From: Braila - Ulmu




La mine dupa ce am pus solutia de etansare, am tinut motorul pornit vreo 5 minute, in acest timp am mai accelerat si am uitat capacul la borcan desfacut. Dupa ce am pus capacul si am facut cativa km sa se plimbe solutia prin circuit am stationat. de a doua zi nu s-a mai auzit clipocitul cateva sute bune de km. Acum iar a aparut. Ma gandesc, daca tii capacul luat la ralanti si accelerezi sa circule apa prin borcan, nu se aeriseste?


--------------------
Dacia 1310 + SuperNova + Ford Focus combi 1,6b 1999 / 2001 / 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rzvmd
post 27 Apr 2009, 18:13
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 22 March 09




cik ma duc si eu la service in floreasca si l intreb pe unu de acolo cat mi ia sa skimb caloriferu....cik 180 de ron...astia exagereaza grav,preturi de criza sau ce e asta...


--------------------
Dacia Supernova 2001 Europa - B 02 VMD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CrysMM
post 27 Apr 2009, 22:37
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 473
Joined: 11 March 09
From: Braila - Ulmu




Incearca totusi cu solutie de etansat, cauta din aceea lichida cu particule solide in ea, la mine a dat rezultate excelente si curgea intr-un mare hal. Daca te hotarasti i-ti spun eu exact ce sa cumperi si cum sa procedezi. Rezultatul nu este imediat. Se cunoaste cam in 2 zile in care este bine sa circuli cu masina. Important este sa rulezi ceva dupa ce pui solutia.

180 RON este un pic exagerat, chiar daca este ceva de munca.


--------------------
Dacia 1310 + SuperNova + Ford Focus combi 1,6b 1999 / 2001 / 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 28 Apr 2009, 06:38
Post #18


..


Group: Moderatori
Posts: 13.966
Joined: 2 July 08
From: zuzu




QUOTE(MAERSK @ 26 Apr 2009, 22:16)
Dacă bușonul vasului de expansiune are supapele funcționale, se va auto-aerisi sistemul.
*


Loganul are un asemenea bușon. Super nova nu are. Cel de logan costa 7 lei la piese auto.

QUOTE(rzvmd @ 27 Apr 2009, 18:13)
cik ma duc si eu la service in floreasca si l intreb pe unu de acolo cat mi ia sa skimb caloriferu....cik 180 de ron...astia exagereaza grav,preturi de criza sau ce e asta...
*


Mult mult mult. Mergi si tu la un prieten mecanic. Nu e inginerie genetica sa schimbi caloriferul. Singurul lucru greu dupa parerea mea este sa "tragi" consola centrala astfel incat sa ai loc sa scoti tevile caloriferului care au cativa cm.

Exista si un topic pe forum unde este descrisa toata operatia inlocuirii caloriferului. Pentru cine nu are de gand sa dea 180 de roni si are macar un prieten ajutator....
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...rifer+SuperNova

QUOTE(CrysMM @ 27 Apr 2009, 22:37)
Incearca totusi cu solutie de etansat, cauta din aceea lichida cu particule solide in ea, la mine a dat rezultate excelente si curgea intr-un mare hal. Daca te hotarasti i-ti spun eu exact ce sa cumperi si cum sa procedezi. Rezultatul nu este imediat. Se cunoaste cam in 2 zile in care este bine sa circuli cu masina. Important este sa rulezi ceva dupa ce pui solutia.
180 RON este un pic exagerat, chiar daca este ceva de munca.
*


Rezultatul este imediat. Scapi de fisuri, dar chestia aia se depune pe unde nu ar trebui sa se depuna. Si dupaia nu mai ai cum sa dai jos tot circuitul ca sa il cureti de solutia aceasta.


--------------------
. . . - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 28 Apr 2009, 06:40
Post #19


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Interesant: Nova are, SLZ are, Logan are, SN n-are?


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CrysMM
post 28 Apr 2009, 07:54
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 473
Joined: 11 March 09
From: Braila - Ulmu




Rezultatul solutiei lichide nu este imediat. La mine a mai picurat 2 zile. Probabil depinde si de marimea fisurii. Cu cel praf am incercat la 1310 si nu a dat rezultate. Cand am pus lichid s-a rezolvat, dar dupa vreo 3-4 zile s-a oprit scurgerea. Solutia lichida nu se depune imediat. La mine am observat si dupa 1 saptamana particulele solide in suspensie in borcan. Si acum se mai observa. Posibil sa se depuna numai la fisuri si sa mai ramana o perioada in suspensie.


--------------------
Dacia 1310 + SuperNova + Ford Focus combi 1,6b 1999 / 2001 / 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 28 Apr 2009, 08:06
Post #21


..


Group: Moderatori
Posts: 13.966
Joined: 2 July 08
From: zuzu




Poate ca si a mea avea dar a fost schimbat cu un buson fara supapa. Eu dupa ce merg cu masina mai mult, daca desfac busonul de la vasul de expansiune, iese presiune ca la sifon, sau ca atunci cand deschizi o sticla de suc acidulata. Am examinat atent busonul si nu are nici o "iesire" gen supapa.

CryssMM, mai bine schimba caloriferul. Solutia aia s-ar putea in timp sa iti afecteze alte componente ale circuitului de racire.


--------------------
. . . - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rzvmd
post 28 Apr 2009, 17:52
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 22 March 09




CrysMM eu am pus praf din ala special din ``eprubeta``,juma de eprubeta si vad ca incepe sa curga mai putin...nu mai face baltoaca..doar ``umezeste`` moketa.Sa-mi zici si mie ce ai pus tu... solutie lichida sau praf;give me details.Din cate am citit pe forum praful ala daca l pui in cantitatile prescrise nu are ce sa faca rau in skimb solutia poate afecta circuitul.


--------------------
Dacia Supernova 2001 Europa - B 02 VMD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CrysMM
post 29 Apr 2009, 20:22
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 473
Joined: 11 March 09
From: Braila - Ulmu




Eu am pus solutie. GoldenEagle se numeste. Sa caut recipientul sa fiu sigur. Si nu vad de ce sa afecteze solutia lichida? de fapt aceasta este un "praf" deja amestecat in lichid. Ce sa afecteze? E mai buna decat praful pentru ca se depune mai greu. Praful se depune prea repede si nu cauta indeajuns zonele cu probleme. Parerea mea. Si la mine care curgea de rupea, cam 200-300 ml la 1000 km (adica pe saptamana sau la 3 zile) acum nu mai curge absolut deloc. de peste 4000 km. Sau mai mult, nu tin masura km exact pentru ca am 3 masini si mereu incurc borcanele.


--------------------
Dacia 1310 + SuperNova + Ford Focus combi 1,6b 1999 / 2001 / 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rzvmd
post 29 Apr 2009, 20:38
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 22 March 09




Ms CrysMM o sa caut GoldenEagle-ul;)


--------------------
Dacia Supernova 2001 Europa - B 02 VMD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CrysMM
post 29 Apr 2009, 21:25
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 473
Joined: 11 March 09
From: Braila - Ulmu




Eu am gasit in Carrefour.

Este solutie gata preparata. Este si un pic mai groasa ca antigelul si ce contine in ea nu se depune decat la fisuri. La mine si acum se vad particule solide in borcan, mai ales cand accelerez si circula apa prin borcan.


--------------------
Dacia 1310 + SuperNova + Ford Focus combi 1,6b 1999 / 2001 / 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 30 Apr 2009, 21:06
Post #26


..


Group: Moderatori
Posts: 13.966
Joined: 2 July 08
From: zuzu




Maersk m-am uitat azi mai atent la buson si se pare ca are supapa. Spre interior se vede foarte bine, dar la exterior are o gaurica cam cat varful de ac... Cu toate astea dupa ce merg cu masina , daca deschid busonul, face ca sifonul.... probabil ca asa e normal, nu stiu.


--------------------
. . . - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 30 Apr 2009, 21:23
Post #27


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Da, dar la exterior aerul iese printre spirele filetului, nu pe sus.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 30 Apr 2009, 21:26
Post #28


..


Group: Moderatori
Posts: 13.966
Joined: 2 July 08
From: zuzu




Si e normal sa fasaie cand scoti busonul? Banuiesc ca da, pentru a se face o anumita presiune, dar cum ramane cu sunetul de bule de aer din calorifer, prezent la accelerare?


--------------------
. . . - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 30 Apr 2009, 21:27
Post #29


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Da, și da, e oarecum normal.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gcgeorgescu
post 1 May 2009, 18:58
Post #30


Membru


Group: Members
Posts: 923
Joined: 25 December 08
From: Bucuresti




sal am schimbat si eu caloriferul cu un prieten cu mare chin , dar ce vreau sa spun: acum ca nu mai aveam probleme cu caloriferul , a ramas baltoaca . ce credeti? m-am dus la petrom v, am dat 5 lei pe o fisa de aspirator si am tras tot. am mai dat 5 lei si am tras mai bine sa fiu sigur, aproape ca sa uscat.si sa stiti la cate am indurat sa vad , la prietenul meu care de fapt el a facut lucrarea , (tot bordul jos, chinuiala dracu , zgarieturi pe maini etc), imi pare rau ca nu am incercat o solutie di aia de lipit.
am auzit ca lipeste bine de tot si nu face rau, doar ca sunt anumite marci mai bune. si cine mi-a zis nu avea interes sa ma minta. va pup.

1 May 2009, 19:05:
si inca ceva belea mare cu capacele cu aerisitor. MARITI GAURILE SI SANTURILE DE AERISIRE. eu am patito la borcanul de lichid de frana, pentru asta era sa schimb pompa de vrana pentru ca erau gauricile astupate ( se forma vacum si nu mai isi lua pistonul lichid ca lumea) dupa se am destupat, sa intarit frana, ci nu invers cum facea cu gaurelele astupate. are o juma de an aproape si de atunci nu a mai trebuit sa fac aerisiri la doua saptamani. de fapt de atunci nu am mai aerisit.
cred ca asa actioneaza si capacul de la borcanul de expansiune. la asta am uitat sa largesc gaurelele, chiar acum cobor sa o fac , asa ca mi-ati adus aminte. biggrin.gif

This post has been edited by gcgeorgescu: 1 May 2009, 19:05


--------------------
Renault Fluence 30 dec 2010/ 1.5 Dci 110cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th October 2024 - 11:59
Forum Renault