DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> BENZINA CEA MAI BUNA PT. 1310, CARE E CEA MAI INDICATA?

tzepesch
post 20 Oct 2006, 01:46
Post #1


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




Salut. Am un break din '82 in stare f buna. motor in rodaj inca, fiind schimbat acu vreo 5 ani. a stat in parcare 4ani si a pornit la prima cheie. am reconditionat-o si bag ECO PREMIUM 95. asta de care e, cu sau fara Pb? daca bag 99 e ok, risc avaria motorului, uzura accelerata? OMV CARRERA 99 e benz. sau moto?


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea-daniel
post 20 Oct 2006, 11:16
Post #2


Membru cu tubina


Group: Members
Posts: 1.023
Joined: 16 May 05
From: Banda I




MEcanicul meu care are si el tot o Dacie de dupa '90 baga tot timpul numai fara plumb; este cea mai curata benzina. DE la o vreme ma bate gandul sa fac la fel.


--------------------
Renault Lagunaaaa 2003 - B 666 GGG
Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 20 Oct 2006, 11:31
Post #3


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Benzina fara plumb nu se mai comercializeaza de ani buni.

Pentru Dacia carburatie, benzina eco-premium e cea mai buna, cu FP e mai lenesa si consuma mai mult. In plus eco-premium are aditivi pentru protectia motoarelor vechi..asa zic ei..


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tabek
post 20 Oct 2006, 11:45
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 298
Joined: 23 June 05
From: Cluj Napoca




Eu de o vreme bag numai benzina fara plumb, OMV Carrera 95. Din contra argon, eu zic ca trage mai bine decat cu EcoPremium! la consum nu stiu inca, s-ar putea sa ai dreptate.


--------------------
Dacia/Peugeot 1310L/307 1996/2006 - MM05HVM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 20 Oct 2006, 11:53
Post #5


membru


Group: Members
Posts: 4.527
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




Baga benzina cat de scumpa iti permiti. Singura chestie la care trebuie sa ai grija: daca bagi fara plumb ori reglezi din nou avansul sa nu-ti apara detonatii, ori folosesti aditivi inlocuitori de plumb (gasesti in benzinarii, cam pe la 10 - 15 lei flaconul). Motorul ala este teoretic proiectat pentru benzina cu cifra octanica 98.


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 21 Oct 2006, 13:02
Post #6


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




Deci imi recomandati carrera 95? exista? numai eco premium 95 am bagat pana acum. consumul mixt l-am scos la 7.1%. urbanul inca nu l-am calculat


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLP
post 21 Oct 2006, 16:01
Post #7


Sef de trib


Group: Members
Posts: 1.120
Joined: 8 April 04
From: Bucuresti-Titan




Eu am pus intr-a mea benzina fara plumb cand am luat`o la indicatiile unui mecanic. 3 luni a dus`o saracuta si apoi s-a dereglat cu totu ceva pe acolo ca aveam rateuri mari in toba. Am dus`o la mecanic si de atunci pun numai ECO PREMIUM.


--------------------
. . .
Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cruiser
post 21 Oct 2006, 16:40
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 11 September 05




In ultimul an am pus numai Eco Premium 95 de la OMV (cu tot felul de aditivi speciali ai lor Energy Extra sau cum se numesc). Batranica mea s-a descurcat ok pana zilele astea cand, dupa 20 de l pusi de la OMV (o alta statie decat cea de la care pun de regula) mi-a facut niste figuri la drum lung, pe care le-am pus pe seama benzinei (scurte intreruperi la acceleratii bruste).
Ma gandesc sa incep sa pun de la Petrom, tot Eco Premium 95, ca doar e aceeasi benzina. Se stie ca OMV foloseste carburantii Petrom, ba chiar Petrom indica inclusiv OMV Carrera pe site-ul lor la produse proprii.
Alte pareri? Voi ce credeti? Exista intr-o vreme, la o benzinarie mare de aici din Tg. M., pe nume MBO, un al doilea tip de benzina cu Pb (sau, ma rog, cu inlocuitori de Pb) - SUPER. Era mai scumpa, dar acum a disparut.
MAI on-topic: Multa lume se lauda cu benzina fara Pb bagata ani de zile fara probleme in daciile pe carburatie... Eu am auzit, din multe surse, ca benzina asta cu Pb are cifra octanica mai mare... Nu stiu care e adevarul. Dar mi s-ar parea putin off-limits sa bagi benzina de 100 de la Mol sau OMV in sarmanele daciute pe carburatie...

This post has been edited by Cruiser: 21 Oct 2006, 16:44


--------------------
VW GOLF 3 GTI 1996 - MS-50-GTI
VW Golf 3 GTI 2.0l 8v 115 HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 21 Oct 2006, 16:50
Post #9


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Poti sa bagi numa' de 100 daca te tine buzunarul, teoretic, la Daciile pe carburatie ar trebuii bagata benzina cu CO minim 95, minim 95 nu inseamna 95, si maxim nu se da. Deci merge 100 fara grija, dar nu are rost ca e totuna, si in plus eco-premium contine niste aditiv ce protejeaza motoarele de generatie veche.

DAR benzinele eco premium au un continut mare de sulf, de genul triplu fata cele FP, si asta se vede la frecventa de schimbare a tobelor, sulful+condens=acid sulfuric, care gaureste tobele, deci din punctul asta de vedere e indicat sa folosesti fp.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maryus_83
post 21 Oct 2006, 18:37
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.067
Joined: 14 April 05
From: Brasov




de vreun an , batrana mea vede numai EcoPremium 95 de la Petrom. Am auzit numai de rau de petrom dar aici ,la Slobozia , e cea mai buna pe care o poti gasi.


le: intradevar masina trage mai bine cu EcoPremium decat cu Fara plumb

This post has been edited by maryus_83: 21 Oct 2006, 18:47


--------------------
Dacia/Reno Logan Ambition 1.5 dci 70cp/ Kangoo 1.5dci '08/'12
Don't forget kids... the more you post the bigger your penis is.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius.v
post 21 Oct 2006, 19:25
Post #11


2 fast 4 u


Group: Members
Posts: 27
Joined: 12 October 06




Eu bag numai fara plumb de vreo doi ani, am umblat mult cu celebra 99 de la Petrom si merge foarte bine.
Atita ca toata aprinderea mea e Bosch, delco, platine, condensator, pipa, capac, fise siliconice, bujii cu 5 electrozi.
Nu stiu sigur daca asta conteaza.


--------------------
Dacia /Peugeot 1300/307 Hdi, 54 CP/110 CP 1981, 1289 cmc/2006, 1560cmc
Drive safe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pastrama
post 21 Oct 2006, 19:28
Post #12


scursura umana


Group: Members
Posts: 2.603
Joined: 18 August 05
From: Ct




Iar ati inceput ma cu benzina??? ohmy.gif


--------------------
Tedei - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 21 Oct 2006, 19:31
Post #13


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Taci ma ca asta-i de 1300 radmasa.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 21 Oct 2006, 19:50
Post #14


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




Eu de cand ma stiu, bag numai benzina fara pb, nu s-a stricat nici un motor. Nu am incercat niciodata EcoPremium... huh.gif .


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex57
post 21 Oct 2006, 20:09
Post #15


Membru Tânăr


Group: Members
Posts: 136
Joined: 25 August 06
From: BACAU




dacia mea numai eco premium 95 de la petrom papa si nu am avut probleme. never !


ps: oare cum ar merge berlina cu benzina aia de logan? biggrin.gif

This post has been edited by Alex57: 21 Oct 2006, 20:10


--------------------
DACIA powered by Renault 1998 - BC XX DAM
" pietonul nu stia incotro sa se indrepte asa ca l`am calcat..." :DDD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 21 Oct 2006, 20:11
Post #16


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




QUOTE(EUROPE_ @ 21 Oct 2006, 19:50)
Eu de cand ma stiu, bag numai benzina fara pb, nu s-a stricat nici un motor. Nu am incercat niciodata EcoPremium...  huh.gif .
*




Pai benzina fara plumb nu se numeste ecopremium??? Tu ce bagi?


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 21 Oct 2006, 20:12
Post #17


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




toate sunt fara plumb, eco premium contine in plus niste aditivi care inlocuiesc tetraetilul de plumb.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 21 Oct 2006, 20:15
Post #18


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Eu stiu ca inainte de a se scoate de tot plumbul din benzine, cea de 98 era premium, iar cea de 95 ecopremium (pt ca era ecologica, fara plumb)...eu la asta ma refeream...mi se pare aiurea sa spui ca bagi numai fara plumb, dar nu ai pus niciodata ecopremium....
Deci nu stiu eu bine?


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 22 Oct 2006, 01:51
Post #19


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




zice clar p site-ul OMVRO.RO eco premium e FARA plumb, cu aditivi d inlocuire si energy extra. recomandata pt motoarele vechi cu apr. prin scanteie. urmatoarea e BENZINA FARA PLUMB (asa se numeste), dar pt motoarele CU INJECTIE. asta-i diferenta. eu intreb, exista benzina ECO PREMIUM cu c.o. mai mare d 95? dk da, ce poate suferi motorul meu d la schimbarea asta?


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Magua
post 22 Oct 2006, 09:43
Post #20


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 29 June 05
From: Cluj-Napoca




poti creste cifra octanica cu aditivi pe care-i gasesti la Metro/Carrefour etc care se introduc la un rezervor plin (contin un amestec de hidrocarburi inalt distilate).


--------------------
Toyota Rav4 2011 2.0 VVT - CJ XX XXX
"Concentrati in metropole,condusi de GPS
Vom renunta la creier ca se pare ca gandim prea des"
Parazitii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luci974
post 22 Oct 2006, 15:42
Post #21


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 17 November 04
From: Suceava




1.In comert nu mai exista de mult benzina cu plumb. Toate benzinele premium au aditivi ce inlocuiesc plumbul si sunt Euro3, mai nou si Euro4.
2.Asa cum la o masina veche nu poti sa-i pui ulei 0w-50, asa nu poti sa pui nici benzina cu cifra octanica mai mare de 95


--------------------
Citroen C4 1.6....... ......dupa 4 ani de Logan - SV 10 EML
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 22 Oct 2006, 16:10
Post #22


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




E calr ca cifra octanica reprezinta un mister pentru matale, ori nu afirmai asemenea balarie.

QUOTE
Asa cum la o masina veche nu poti sa-i pui ulei 0w-50, asa nu poti sa pui nici benzina cu cifra octanica mai mare de 95


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luci974
post 22 Oct 2006, 17:38
Post #23


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 17 November 04
From: Suceava




Daca spui tu. Atunci ea 2 dacii 1300 identice si hranestele una cu 95 si una cu cu 98\100 si vezi care cedeaza prima la uzura motorului.


--------------------
Citroen C4 1.6....... ......dupa 4 ani de Logan - SV 10 EML
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 22 Oct 2006, 17:58
Post #24


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




QUOTE(track3r @ 21 Oct 2006, 21:11)
Pai benzina fara plumb nu se numeste ecopremium??? Tu ce bagi?
*


Pai din cate stiu, de fapt l-am intrebat pe cel care supraveghea benzinaria, si mi-a spus ca Eco Premium e pentru dacii, si contine Pb, el asa spunea si imi recomanda, insa eu puneam in rezervor premium ( cu eticheta verde ) la care mai scrie fara Pb.
Din cate stiam, EcoPremium ( cea cu eticheta rosie ) e cu Pb ( chiar daca nu are, dar e recomandata motoarelor vechi ) iar cea Premium e fara plumb
Deci ori eu fac o mare confuzie, ori tu nu intelegi nimic blink.gif .


This post has been edited by EUROPE_: 22 Oct 2006, 18:07


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 22 Oct 2006, 18:55
Post #25


Gangester


Group: Members
Posts: 4.243
Joined: 23 February 04
From: Buzau




QUOTE
pt motoarele vechi cu apr. prin scanteie


Bine zis !


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT35
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 22 Oct 2006, 23:12
Post #26


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




BRE, nu m lua l misto, am citat site-ul OMV. Se refera clar l cele FARA injectie


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul_p
post 23 Oct 2006, 00:45
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 1 April 06
From: psd=evil




QUOTE(luci974 @ 22 Oct 2006, 18:38)
Daca spui tu. Atunci ea 2 dacii 1300 identice si hranestele una cu 95 si una cu cu 98\100 si vezi care cedeaza prima la uzura motorului.

Aici ai dreptate. Dar indirect.
Nu cifra octanica mai mare uzeaza motorul mai tare, ci lipsa tetraetilului de plumb care avea si un efect de lubrefiere.

Citat de pe site-ul OMV :
"Benzina ECO PREMIUM este o benzina care nu contine plumb, cu o cifra octanica research de min. 95, aditivata cu aditivul KSS – AVSRA ( pe baza de potasiu), care inlocuieste proprietatile antidetonante si de lubrifiere a tetraetilului de plumb"

Benzinele de 100 fiind destinate motoarelor moderne, special proiectate sa functioneze fara lubrefierea cu tetraetil de plumb, nu mai contin acest aditiv. Si in consecinta pot cauza uzura mai rapida la motoarele de generatie veche, realizate din materiale mai putin rezistente.

This post has been edited by paul_p: 23 Oct 2006, 00:48


--------------------
Fara roti fara ipocriti - 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 23 Oct 2006, 06:17
Post #28


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Nu zau, tetraetilul de plumb numa' lubrifiant nu e, e antidetonant, mai terminati cu miturile si vorbele din popor, luati o carte de chimie mai bine.

Ce a ajuns site-ul OMV, biblia voastra? acolo se merge in general pe chestii de marketing..ca si Efix-ul de al Rompetrol.
Sunt o gramada care merg cu fp la Dacia carburatie, si asta de pe vremea lui Ceusescu, si nu au nici pe dracu'. Daciile pe injectie=acelasi motor vechi de Dacie cu alt sistem de alimentare, merge si 200 000 km cu benzina fp, si e lubrifiat si fara plumb bine mersi.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 23 Oct 2006, 07:17
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Am mai scris pe undeva.

Aditivii de Pb (acel TEP) a fost inlocuit cu alti aditivi-unii spun potasiu, altii mangan. Benzina 95 Premium are aditivi intr-o benzina sa zicem mai impura si mai slaba COR. Cea fara plumb prin fabricatie are mai multa apa care se "fixeaza" cu alcooli in diferite proportii. Aceiasi alcooli cresc si cifra octanica, deci rezistenta la detonatie. Din cauza faptului ca alcoolii sint mai slabi energetic (vezi "marirea jicloarelor" in cazul functionarii pe alcooli) acea benzina va fi si mai puturoasa.
Deci, la carburatie folositi cu incredere 95 EcoPremium sau, ma rog, aditivata.

Ca paranteza, acel TEP (de fapt Pb din el) de pe vremuri avea si oarece efect lubrifiant - dar asta ca o consecinta, nu ca si tel principal - doar ca e toxic si poate crea punti conducatoare intre electrozii bujiilor.

La mine cu 95 FP merge bine, doar consumul e un pic mai mare.

Am incercat acea 99+ Petrom in amestec de 7 l la un plin cu 95 eco, a mers bine. Urmatoarea tentativa a fost 15 l 99+ la un plin, a mers mai prost. Probabil am crescut mult cantitatea de alcooli in benzina.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul_p
post 23 Oct 2006, 19:21
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 1 April 06
From: psd=evil




QUOTE(argon @ 23 Oct 2006, 07:17)
Nu zau, tetraetilul de plumb numa' lubrifiant nu e, e antidetonant, mai terminati cu miturile si vorbele din popor, luati o carte de chimie mai bine.

Ce a ajuns site-ul OMV, biblia voastra?

Zi zau ! tongue.gif

Da, repet, tetraetilul de plumb are si rol de lubrifiant. Pe langa cel de antidetonant. Poti afla asta mai degraba din din cartile de fizica decat din cele de chimie. Plumbul este un material folosit printre altele si pentru proprietatile lui antifrictiune. Vezi bucsile facute din aliaj de bronz, cuzinetii, etc.

Uite, pe scurt, despre ce e vorba si cum actioneaza TEP.
Pe masura ce arde, tetraetilul de plumb se tranforma in oxid de plumb care se depune pe supape si pe intreaga suprafata a camerei de ardere. Oxidul de plumb actioneaza ca un strat protector, protejand supapele si scaunele de supapa. Actioneaza si ca un agent antifrictiune, reducand uzura dintre axului supapei si ghid.

In absenta TEP, la motoarele mai vechi, se produc urmatoarele fenomene :
Cand supapele de evacuare, realizate din aliaje extrem de dure si aflate la temperaturi ridicate se inchid, intre supapa si scaun apar microsuduri.

La deschiderea supapei aceasta smulge efectiv mici bucatele din scaunul supapei ( realizat din fonta la motoarele de generatie mai veche ) , avand loc un transfer de material intre scaun si supapa, Acest material, sub influenta temperaturilor de evacuare ridicate, se transforma in oxid de fier, care este mai dur ca fonta din care este realizat scaunul si care in continuare uzeaza si mai accentuat scaunul supapei. Supapa actioneaza efectiv ca o freza asupra scaunului supapei.

La un moment dat uzura scaunelor devine atat ce accentuata incat nu mai poate fi compensata din reglaje si supapele nu vor mai etansa.

Deoarece sunt realizate din materiale mai rezistente, la motoarele noi nu apare acest fenomen.

Fenomenul de uzura al scaunelor de supapa se numeste "Valve seat recession".
Aici sunt mai multe explicatii privind implicatiile trecerii la benzina fara plumb :
[attachmentid=37178]

Pentru motoarele mai vechi sunt 2 solutii. Cea mai simpla este utilizarea unei benzine care contine aditivi care compenseaza lipsa TEP. Este si solutia oferita de OMV proprietarilor de masini din generatii mai vechi.
A doua varianta, mai complicata, consta in inlocuirea supapelor, scaunelor de supapa si a ghidurilor de supapa cu unele realizate din aliaje speciale la care nu se manifesta fenomenele prezentate.

Sunt sigur ca acest fenomen l-au sesizat si unii utilizatori de GPL, unde este accentuat si de temperatura mai ridicata a gazelor de evacuare.

Sper ca am fost destul de explicit. Pentru mai multe detalii va puteti informa aici : http://www.google.com/search?hl=en&lr=&q=V...ion&btnG=Search

This post has been edited by paul_p: 23 Oct 2006, 19:40


--------------------
Fara roti fara ipocriti - 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th April 2024 - 14:30
Forum Renault