BORD CN, LEVIER DIRECTIONARE AER
![]() ![]() ![]() |
BORD CN, LEVIER DIRECTIONARE AER
angheloaia |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 2 October 07 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1410
2000
- tr 17 evy
|
|||
nad |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 24 February 06 From: Timisoara ![]() |
Nu trebuie sa dai bordu jos,vezi ca langa servo e o supapa mica neagra care are un furtun ce duce in bord la un distribuitor de vacum ,care la randul lui directioneaja vacumul spre niste cacsule vacumatice care dirijeaza aerul.Poate a iesit acel furtun.
|
--------------------
Renault
Laguna
Break 99
- TM-yy-xxx
|
|
sefu_alx |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 878 Joined: 2 February 06 ![]() |
eu nu am manetele alea 2,aia cu directionarea si cea cu cald/rece
mai pot face ceva? imi baga caldura cat de cat dar doar pe la parbriz si la picioare..zero. am bord CN din ala patratos This post has been edited by sefu_alx: 26 Oct 2007, 01:06 |
--------------------
x
y
2009
|
|
Minel |
![]()
Post
#4
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Poate o sa va ajute schema asta .bafta verificati integritatea capsulelor
si a blocului de comanda ,bafta This post has been edited by Minel: 26 Oct 2007, 06:51 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
Minel |
![]()
Post
#5
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Se pare ca ieri nu am putut sa ii fac upload ,imi pare rau sper sa va ajute acum !!!
![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
opreagheorghe |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 13 September 07 ![]() |
Poate aveti o schema cu pozitionarea aerotermei si a caloriferului din bordul CN. Am caldura foarte slaba in masina si o schema m-ar ajuta foarte mult la operatia de demontare a caloriferului.
|
--------------------
Dacia
Logan
2012 / Laureate 1.2
- AG11***
|
|
angheloaia |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 2 October 07 ![]() |
Minel te rog sa spui daca nu cumva aceste capsule se afla in bord in cutia aceea patrata din spatele bordului. Eu m-am uitat si nu am vazut decat partea cu fire din spatele bordului, cablurile de km mecanismele stergatoarelor si altele iar in dreptul panoului de comenzi din fata bordului pe spatele lui este o cutie patrata. Acolo se afla aceste capsule? Si pt a ajunge la ele treb desfacuta si aceasta?
Recunosc faptul ca nu am cercetat foarte atent zona pt ca eram destul de grabit. Problema am rezolvat-o era de la furtunasul cu capsula de langa servo dar sunt curios sa stiu si poate(sper sa nu) o sa mai am nevoie pe viitor. This post has been edited by angheloaia: 27 Oct 2007, 11:36 |
--------------------
dacia
1410
2000
- tr 17 evy
|
|
v_razvan_c |
![]() ![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 665 Joined: 11 March 07 ![]() |
Ajutati-ma, va rog. Am aceeasi problema, daca mut maneta pentru directionare a aerurului, este,,blocat" pe aceeasi pozitie, anume parbriz si cele doua grile din mijloc. Frutunul din T-ul de la servo este bagat. Cu toate astea am o intrebare, cum arata furtul pentru vacum? Intreb pentru ca am doua: unul ca cel pentru spalatorul de parbriz si unul mai gros si negru... Ce-i de facut?
|
--------------------
-
-
-
|
|
Minel |
![]()
Post
#9
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(v_razvan_c @ 28 May 2008, 11:40) Ajutati-ma, va rog. Am aceeasi problema, daca mut maneta pentru directionare a aerurului, este,,blocat" pe aceeasi pozitie, anume parbriz si cele doua grile din mijloc. Frutunul din T-ul de la servo este bagat. Cu toate astea am o intrebare, cum arata furtul pentru vacum? Intreb pentru ca am doua: unul ca cel pentru spalatorul de parbriz si unul mai gros si negru... Ce-i de facut? Furtunul negru este de la servo-frana iar cel care este legat la furtunul negru printr-un "T" seamana la aspect cu furtunul de la spalator parbriz duce la maneta de directionare Cred ca acesta schema o sa te ajute ! Attached File(s) ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
v_razvan_c |
![]() ![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 665 Joined: 11 March 07 ![]() |
La mine ar fi vinovat repartitorul vacuum...? Si acum ce e de facut? Trebuie sa dau jos ceva din bord, sa curat/schimb...
|
--------------------
-
-
-
|
|
whitecar |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 223 Joined: 6 January 07 From: BUCURESTI ![]() |
Cititi cu atentie topicul asta http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=4812&hl= ,poate veti gasi o rezolvare la probleme
Bafta |
--------------------
ex Dacia Break
1310 Cli
2000 Logan 1,4 Laureat 2005
""Invata din greselile altora ,caci nu poti intr-o viata sa faci toate greselile"" |
|
baranga |
![]()
Post
#12
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
mai este un topic la "tips and tricks" referitor la capsulele vacuumatice care va va fi de mare ajutor.nu stiu sa postez linkuri
![]() |
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
v_razvan_c |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 665 Joined: 11 March 07 ![]() |
Aoleeeu, ce bucuros am fost ca mi-am luat Dacia cu bord CN, acum imi vine sa-mi smulg parul din cap... ce porcarie... Sper sa o dovedesc...
![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
Fantastik |
![]()
Post
#14
|
![]() get rich or die trying... Group: Members Posts: 786 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
![]() apasat capsula stanga aproape de exteriorul bordului , rezultat = baga caldura in fata... apasat capsula de langa pedala de acceleratie rezultat = baga caldura la picioare... ce sa ii fac... am mai observat ceva... cand dau tija la ultima pozitie spre dreapta se aude un fasait de la un furtunas..... Cum reusesc sa remediez aceasta problema.. va rog daca poate cineva sa ma contacteze pe messenger : ionut.rusu@ymail.com Multumesc mult celor care ma vor ajuta... |
--------------------
Dacia
Super Nova
2002 EUropa Decat pe jos mai bine cu Dacia....!!!
|
|
yon |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 449 Joined: 2 February 08 From: slatina ![]() |
ionut eu am reusit performanta sa reconditionez singur acel sistem fara nici un ajutor suplimentar decat cel de pe forum, se face cam asa:
demontezi carcasa volanului,apoi dai jos si torepedoul si pt a avea acces cat mai bine la tot ce inseamna repartitor mai trebuie sa scoti rozeta acea de la ventilator si parghiile de comanda de la repartitor, apoi vei trage masca acea pe care sunt desenate pozitiile pe unde trebuie sa bage caldura. vei vedea ca sitemul este putin mai simplu decat pare pe hartie si din spuse. ai trei capsule vacumatice una langa repartitor in partea dreapta, comanda caldura prin consola centrala, mai este una tot in dreapta dar mai in spate care comanda recircularea aerului din cabina sau lasa sa intre aer de afara si cea mai imoprtanta este cea din stanga jos langa acceleratie care se strica si cel mai des, acesta este dubla si se gaseste la 35 de ron la piese auto. cred ca la tine sa stricat ori acel repartitor sau ai un furtun crapat lucru usor de rezolvat, ia schema de la minel si incearca sa verifici fiecare furtun sa nu aiba scapari, verifica ca cele doua supape simple lucreaza si apoi fa o proba daca nu este nici un furtun crapat si nu este nici o capsula stricata cred ca vei fi nevoit sa inlocui comanda acea, eu zic in primul rand sa controlezi daca nu a scapt un furtun de pe undeva sau nu este crapat vre unu.spor. posteaza ce ai descoperit si voi reveni cu sfaturi. nu te speria ca nu este complicat deloc , cu atenitie si rabdare se rezolva. bafta! |
--------------------
Dacia
1310/Supernova
1995/2003
|
|
Fantastik |
![]()
Post
#16
|
![]() get rich or die trying... Group: Members Posts: 786 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(yon @ 23 Feb 2009, 20:24) ai trei capsule vacumatice una langa repartitor in partea dreapta, comanda caldura prin consola centrala, mai este una tot in dreapta dar mai in spate care comanda recircularea aerului din cabina sau lasa sa intre aer de afara si cea mai imoprtanta este cea din stanga jos langa acceleratie care se strica si cel mai des, acesta este dubla si se gaseste la 35 de ron la piese auto. cred ca la tine sa stricat ori acel repartitor sau ai un furtun crapat lucru usor de rezolvat, ia schema de la minel si incearca sa verifici fiecare furtun sa nu aiba scapari, verifica ca cele doua supape simple lucreaza si apoi fa o proba daca nu este nici un furtun crapat si nu este nici o capsula stricata cred ca vei fi nevoit sa inlocui comanda acea, eu zic in primul rand sa controlezi daca nu a scapt un furtun de pe undeva sau nu este crapat vre unu.spor. posteaza ce ai descoperit si voi reveni cu sfaturi. nu te speria ca nu este complicat deloc , cu atenitie si rabdare se rezolva. bafta! Maine o sa vad ce fac... dar problema este ca nu stiu cum sa verific capsulele ... cum imi dau seama daca este buna sau nu .. ???? chiar nu imi dau seama.. daca imi poti da un sfat il accept cu placere... ![]() |
--------------------
Dacia
Super Nova
2002 EUropa Decat pe jos mai bine cu Dacia....!!!
|
|
yon |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 449 Joined: 2 February 08 From: slatina ![]() |
pai eu le-am verificat prin metoda vidului, adica am tras furtunele pe rand si le-am actionat manula si tot o data am tras aer pe acel furtun , o data clapeta fiind actionata daca nu eliberezi furtunul ca sa traga aer nu trebuie ca acea clapeta sa revina in pozitia initiala, iei un furtun din ala subtire si tragi pe rand furtunul de la capsule si le verifici, metoda asta este valabila la capsulele simple pt ca la cea dubla eu doar am inlocuito stii de mult ca ea nu ma functiona, bine ca eu am schimbat si acel sitem de comanda care era si el defect si mia fost mai usor pt ca oricum aveam totul pe acolo desfacut. eu zic in primul rand sa verifi furtunele ca sa nu fie vreo unul smuls sau spart apoi treci la caspule si in ultima faza schimbi si comanda, ar mai fi de verificat capsula unisens din compartimentul motor, cred ca o stii. bafta
|
--------------------
Dacia
1310/Supernova
1995/2003
|
|
Fantastik |
![]()
Post
#18
|
![]() get rich or die trying... Group: Members Posts: 786 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
capsula unisens
![]() |
--------------------
Dacia
Super Nova
2002 EUropa Decat pe jos mai bine cu Dacia....!!!
|
|
Ov |
![]()
Post
#19
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
da
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
Fantastik |
![]()
Post
#20
|
![]() get rich or die trying... Group: Members Posts: 786 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
aia functioneaza... cel putin asa cred... habar nu am... dar am scos-o de acolo si trage aer...
|
--------------------
Dacia
Super Nova
2002 EUropa Decat pe jos mai bine cu Dacia....!!!
|
|
yon |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 449 Joined: 2 February 08 From: slatina ![]() |
pai aia o scoti si tragi aer pe partea de vine spre motor , trebuie ca ea sa mearga doar intrun sens
|
--------------------
Dacia
1310/Supernova
1995/2003
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th May 2025 - 05:07 |