DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Calorifer spart

post 3 Mar 2003, 09:13
Post #1





Group:
Posts: 0
Joined: --


Warn: (0%) -----


'tui caloriferu' lu caloriferu' lu caloriferu' lu caloriferu' lu caloriferu' lu caloriferu' lu producatoru' mathii de calorifere si radiatoare ca mi-a facut mocheta varzaaaaaaaaaaaaaaa:( sad.gif sad.gif sad.gif sad.gif sad.gif sad.gif sad.gif ce faaaaaaaaaaaac???????

This post has been edited by Maskatu: 13 Sep 2010, 14:08


--------------------
User is offlinePM
Go to the top of the page
+
GeorgeB
post 3 Mar 2003, 09:45
Post #2


the 7 stars of Pleiades constellation


Group: Members
Posts: 1.870
Joined: 7 January 03
From: Bucuresti




mergi in service si repeti ce ne-ai spus si noua!!! daca e in garantie il schimba.
acum ca suntem la subiect am si eu o intrebare , e oarecumva rentabil pt cei de la pitesti sa puna radiatoare proaste pe dsn si in schimb la mai bine de jumatate din ele sa le schimbe de mai multe ori... mie nu mi se pare rentabil deloc


--------------------
SUBARU Legacy 2.5 - ---
L7 2.5 all in black - edition -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
post 3 Mar 2003, 09:53
Post #3





Group:
Posts: 0
Joined: --


Warn: (0%) -----


Da! e rentabil. da pentru cei care le produc. De ce sa vinzi cate un radiator pt. fiecare dsn produsa ,cand poti sa vinzi cate 2-3.Mai ales cand problema asta este tolerata de cei de la Pitesti.


--------------------
User is offlinePM
Go to the top of the page
+
SGN_1310
post 5 Sep 2003, 16:52
Post #4


sgn_1310


Group: Banned
Posts: 484
Joined: 9 June 03
From: Buftea, judetul CALIFORNIA




In primavara mi'a curs tot antigelu in masina, de curand am pus iar antigel shi am lasat caloriferul deschis, sper sa nu se fi dus shi asta ca mooooor! icon_evil.gif


--------------------
Dacia 1310 - B-xx-XSK
Inaction it's a weapon of mass destruction.....
Agitatorul sef!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MMihai
post 12 Sep 2003, 21:15
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 772
Joined: 5 June 03
From: PITESTI




LA mine, nu s-a murdarit mocheta, nu a curs mult si a picurat pe pres tongue.gif am tot spus ca ma duc sa-l schimbe dar nu am avut timp, sper sa nu intru in iarna cu el asa :|


--------------------
Renault Megane III 1.6 16V 110cp Noir Nacre
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fanelaru
post 15 Sep 2003, 09:15
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 25 February 03
From: Bucuresti




QUOTE
Da! e rentabil. da pentru cei care le produc. De ce sa vinzi cate un radiator pt. fiecare dsn produsa ,cand poti sa vinzi cate 2-3.Mai ales cand problema asta este tolerata de cei de la Pitesti.


Ma tem ca gresesti pt. ca Dacia da inapoi piesele defecte si nu le plateste furnizorului.


--------------------
Renault Megane 2005 Influence 1.5 dCi
Fanelaru Stelar
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariancd
post 18 Sep 2003, 11:07
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 491
Joined: 30 April 03




pentru cei care au schimbat caloriferul pe barba proprie, cat a costat "elementul"? multam!


--------------------
Renault Megane 2007 Sedan Lux Privilege - 1.5 dci 85 CP - PH 02 MCD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SDR
post 18 Sep 2003, 12:40
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 25 June 03




Voi cum ati descoperit ca este spart caloriferul? Intreb pentru ca eu am schimbat aceasta piesa acum trei zile, asta dupa ce am suportat cu mult succes un miros insuportabil de... medicament. Era atat de puternic incat, dupa 10 minute, imi lacrimau ochii. In prima faza am crezut ca se incinge un cabu electric si sa vezi sperietura. Credam ca va lua foc... Doamne fereste. Pe mocheta nu era pic de antigel. Am verificat peste tot. Pur si simplu, spartura era in partea superioara a caloriferului, iar antigelul se usca instantaneu emanand acel miros incredibil. Si apropos, antigelul trece tot timpul prin calorifer, am vazut intreaga reparatie cu ochii mei, iar reparatia trebuie sa coste ceva... Mecanicii spuneau ca piesa nu costa cat manopera pentru ca trebuie scos si pus la loc tot ce se afla sub bord. Chiar tot!
Oare cum as putea scoate mirosul insuportabil din masina? Dupa 3 zile persista, desi am curatat atent caile de cisrculatie a aerului.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 18 Sep 2003, 12:53
Post #9


Member


Group: Members
Posts: 2.495
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




QUOTE
pentru cei care au schimbat caloriferul pe barba proprie, cat a costat \"elementul\"? multam!


"elementeul costa cam 650.000-800.000 lei... mai putin la magazine obienuite sau targ, mai mult la mag. CNCD d pe Mihai Bravu.... si chiar mai mult daca iti pun cei de la service....1,1 mil la Latin Efe de ex....

mai este si manopera...cca. 3 ore...plus 1 kg antigel pentru completare

merita sa iei de la CNCD sau service pentru ca ti se recunoaste garantia in reteaua Dacia.... eu am luat/schimbat in martie si in septembrie, pe garantie, am schimbat iar...si exista sanse sa mai schimb 1-2 ori pana expira garantia de 18 luni a piesei cumparate...sad.gif


--------------------
Skoda KAROQ 2019 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariancd
post 18 Sep 2003, 13:28
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 491
Joined: 30 April 03




multam!


--------------------
Renault Megane 2007 Sedan Lux Privilege - 1.5 dci 85 CP - PH 02 MCD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MMihai
post 19 Sep 2003, 21:10
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 772
Joined: 5 June 03
From: PITESTI




Nu stiu daca va vine sa credeti, dar nu am ajuns nici pana azi la service icon_evil.gif , am sunat azi si m-a programat luni .... si am atatea de facut la ea, numai aeroterma asta dureaza atat ... bine ca sunt inca in garantie ohmy.gif dar pierd o zi intreaga cu ea icon_evil.gif


--------------------
Renault Megane III 1.6 16V 110cp Noir Nacre
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristiV
post 20 Sep 2003, 04:56
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 359
Joined: 26 November 02
From: Bucuresti




stiti cumva daca exista un service care are aeroterma pe stoc, pentru ca astept de 3 luni iar la cand sun la WC aud aceeasi poveste 'o sa facem demersurile necesare'


--------------------
RENAULT Laguna III GT 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu
post 20 Sep 2003, 13:34
Post #13


expat naiv


Group: Banned
Posts: 3.526
Joined: 5 July 02
From: Peste gard




incearca la Motor Service .. daca nu au in stoc .. in trei zile aduc smile.gif


--------------------
. . .
-= age is just a number =-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu77
post 20 Sep 2003, 18:22
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 116
Joined: 11 August 03
From: Bucuresti




mi l-am inlocuit miercurea asta(17 sept.) la Adras in Militari. In prealabil imi facusem rezervare de vineri sau joi.


--------------------
Dacia SupeRNova Rapsodie - B-29-EZI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariush
post 16 Dec 2003, 09:14
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 15 July 03




Cat a costat cu tot cu manopera?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dolphintm74
post 23 Jun 2005, 15:20
Post #16


Membru


Group: Members
Posts: 196
Joined: 26 February 04
From: Timisoara




Va salut! Mi s-a bulit si mie caloriferul (DSN decembrie 2002). Am depistat locul, picura foarte putin, deci nu sesizez pierderi semnificative in borcanul cu Glaceol. In schimb, miroase groaznic in habitaclu. Acum, inainte de concediu, nu prea am bani pentru alt calorifer. As folosi ceva pentru etansare, insa am dubii intre pulberea clasica (aceea care se gaseste in magazine in tuburi, facuta in USA) si o solutie, Nulon se numeste, facuta in Australia. Ce-i drept, e de 5 ori mai scumpa, insa nu stiu cat e de buna. O sugestie mi-ar fi de mare folos. Va multumesc si numai bine

This post has been edited by dolphintm74: 23 Jun 2005, 15:21


--------------------
Renault Laguna 1 2001, 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 23 Jun 2005, 15:24
Post #17


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 4.869
Joined: 11 February 04




QUOTE(dolphintm74 @ 23 Jun 2005, 17:20)
Va salut! Mi s-a bulit si mie caloriferul (DSN decembrie 2002). Am depistat locul, picura foarte putin, deci nu sesizez pierderi semnificative in borcanul cu Glaceol. In schimb, miroase groaznic in habitaclu. Acum, inainte de concediu, nu prea am bani pentru alt calorifer. As folosi ceva pentru etansare, insa am dubii intre pulberea clasica (aceea care se gaseste in magazine in tuburi, facuta in USA) si o solutie, Nulon se numeste, facuta in Australia. Ce-i drept, e de 5 ori mai scumpa, insa nu stiu cat e de buna. O sugestie mi-ar fi de mare folos. Va multumesc si numai bine
*



Pe perioada verii e usor.
Scoti furtunele, cumperi din piata niste coturi, coliere si caltzi si il scurt-circuitezi!
La toamna pui altul.
Restul solutiilor sunt ineficiente


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dolphintm74
post 23 Jun 2005, 16:05
Post #18


Membru


Group: Members
Posts: 196
Joined: 26 February 04
From: Timisoara




dizzy, multumesc frumos pentru sfat. Cel mai probabil asa voi proceda. Ciao


--------------------
Renault Laguna 1 2001, 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihail75
post 23 Jun 2005, 21:05
Post #19


mihail


Group: Members
Posts: 466
Joined: 12 October 03
From: Iasi




parerile sunt impartite. eu am folosit pulberea, dar nu am pus decit jumate. De atunci (dec. 2004) nu am mai completat niciodata in borcan cu glaceol si nu am mai avut probleme (ce e drept imi curgea putin si nu mirosea in habitaclu lasa in schimb o pata verde sub covoras pasager).
vezi ca mai sunt o gramada de alte topicuri pe aceasta tema. cel mai sfint, e sa schimbi caloriferul, dar nu garanteaza nimeni ca nu se va intimpla din nou. cred ca se poate inchide
m75


--------------------
Dacia Logan Laureat 1.4 MPI - Is-YY-XXX
mihail, fost cu Logan Laureat 1.4, acum cu Opel Astra Sedan 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dolphintm74
post 24 Jun 2005, 11:10
Post #20


Membru


Group: Members
Posts: 196
Joined: 26 February 04
From: Timisoara




Mihail75, daca tot ai fost amabil, lamureste-ma te rog unde se introduce pulberea aia (in vasul de expansiune sau in alta parte) si cam cat se pune. Merg acum sa cumpar. Mi-e sa nu pun prea mult si sa se infunde ceva. Cu schimbatul caloriferului, ai dreptate, s-ar putea sa tina o ora, o zi... nu se stie. O zi frumoasa


--------------------
Renault Laguna 1 2001, 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 24 Jun 2005, 11:12
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




citeste instructiunile; eu am pus in vasul de expansiune (la DSN nici nu ai unde in alta parte )


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dolphintm74
post 24 Jun 2005, 11:31
Post #22


Membru


Group: Members
Posts: 196
Joined: 26 February 04
From: Timisoara




Costi, merci mult. Banuiesc ca se pune foarte putina pulbere. Apoi se porneste motorul si se lasa sa functioneze cel putin 15 minute, cu caldura deschisa ( cred!!! )


--------------------
Renault Laguna 1 2001, 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GeorgeB
post 24 Jun 2005, 11:36
Post #23


the 7 stars of Pleiades constellation


Group: Members
Posts: 1.870
Joined: 7 January 03
From: Bucuresti




sau citesti instructiunile biggrin.gif


--------------------
SUBARU Legacy 2.5 - ---
L7 2.5 all in black - edition -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 24 Jun 2005, 11:43
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




cam asa ceva... scrie pe sticla !


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihail75
post 24 Jun 2005, 12:33
Post #25


mihail


Group: Members
Posts: 466
Joined: 12 October 03
From: Iasi




dupa cum am spus, inainte de pronirea motorului (la rece) am pus numai jumatate din sticluta cu pulberea respectiva in vasul de expansiune (daca pui mai putin s-ar putea sa nu aiba prea mult efect, iar mai mult nu as risca). pornesti motorul si il lasi sa se incalzeasca. ar trebui sa mearga, caci, dupa cum am precizat, la mine a mers. daca lichidul de racire isi schimba culoarea, nemaiavind macar tenta verzuie, trebuie schimbat (la mine, dupa ce am pus pulberea, din verde s-a facut verde cu un inceput de tenta maronie, insa il mai las pina in toamna, cind vreau sa il schimb pe tot).
cam asta e. m75


--------------------
Dacia Logan Laureat 1.4 MPI - Is-YY-XXX
mihail, fost cu Logan Laureat 1.4, acum cu Opel Astra Sedan 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clr
post 1 Jul 2005, 09:10
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.729
Joined: 24 February 03
From: Bucuresti




QUOTE(dolphintm74 @ 24 Jun 2005, 11:31)
Costi, merci mult. Banuiesc ca se pune foarte putina pulbere. Apoi se porneste motorul si se lasa sa functioneze cel putin 15 minute, cu caldura deschisa ( cred!!! )
*



La DSN nu ai robinet pentru deschiderea circuitului de caldura, deci nu ai ce caldura sa deschizi. Cel mai bine faci cum ti s - a sugerat: scurtcircuitezi circuitul pana cand stai mai bine cu banii si atunci il schimbi (oricum primesti 18 luni garantie, deci o perioada vei fi linistit).


--------------------
Ex Renault Megane 2003
Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dolphintm74
post 1 Jul 2005, 10:13
Post #27


Membru


Group: Members
Posts: 196
Joined: 26 February 04
From: Timisoara




Am introdus acum o saptamana "un deget" de pulbere din cutiuta aceea (25.000llei la Selgros), respectand intocmai instructiunile. S-au oprit scurgerile imediat. Totodata, a devenit din nou o placere sa-mi conduc masina, intrucat a disparut si mirosul acela infernal. Cei care au asemenea probleme, cu incredere pot incerca varianta cu pulberea, cu conditia sa nu puna prea mult in vasul de expansiune, iar motorul sa fie cal in momentul introducerii (sa fie circuitul deschis), apoi sa mai ruleze cel putin 10-15 minute, cu caldura data la maximum. Daca este rezonabila cantitatea de pulbere varsata in recipient, nu se va infunda nimic. Apoi, la inlocuirea Glaceolului, care in timp isi va schimba culoarea in maroniu, porii sau fisurile vor ramane acoperiti. Atentie, daca este vorba despre gauri in calorifer, radiator sau alta parte a sistemului de racire, NU folositi pulberea, nu rezolva problema! Sa aveti noroc


--------------------
Renault Laguna 1 2001, 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
motorsport_2005
post 1 Jul 2005, 11:27
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 317
Joined: 15 April 05
From: Bucuresti




QUOTE(dolphintm74 @ 1 Jul 2005, 10:13)
Atentie, daca este vorba despre gauri in calorifer, radiator sau alta parte
*


la mine a functionat in radiator si inca mai functioneaza, acea pulbere.


--------------------
dacia supernova - CT - 19 - VEV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TibiCraciun
post 1 Jul 2005, 22:47
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 231
Joined: 28 June 04
From: CUGIR-AB




QUOTE(dolphintm74 @ 1 Jul 2005, 11:13)
[...]Atentie, daca este vorba despre gauri in calorifer, radiator sau alta parte a sistemului de racire, NU folositi pulberea, nu rezolva problema! Sa aveti noroc
*


Pai si pentru care gauri rezolva problema? Alea din buget? mellow.gif


--------------------
DACIA SupeRNova Clima - AB 04 LVU
decat o masina veche, mai bine una noua; decat o dacie, mai bine un mercedes; decat o dacie veche, mai bine un mercedes nou; decat nimic, mai bine o dacie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jan-xmn
post 16 Mar 2006, 14:14
Post #30


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 16 March 06




Sunt posesor al unei Super Nova Rapsodie,nu are clima.Am observat ca iarna tot timpul dupa ce dau drumu la incalzire in masina geamurile se aburesc excesiv.Am intrebat niste amici iar ei mi-au spus ca s-ar putea sa fie defect caloriferul masinii,altii insa mi-au spus ca e normal ce se intampla...Intrebarea mea este stie cineva care ar fi simptomele caloriferului spart unde as putea verifica eu inainte sa o duc la un service?Va multumesc anticipat


--------------------
Dacia SuperNova BMW 520 i - CT-18-BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th October 2024 - 13:02
Forum Renault