Lexus IS 220d, primul diesel
![]() ![]() |
Lexus IS 220d, primul diesel
dandobre |
![]()
Post
#61
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.226 Joined: 3 August 12 From: Ilfov ![]() |
|
--------------------
Ford, Suzuki
Focus 3 combi, SxCross
2016, 2018
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Nope: benzina consuma ca vaca ca o calci ca nu o calci. Dieselul bea ca porcu doar daca il calci.
Exemplul propriu in Buc: Logan 9-11%, Leguma 7,5%-11%, Honda 7,2-7,8%. Benzina, diesel, hibrid. |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
mere cu pere si alune, normal ca iese terci.
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Stiu, dar asa ne place.
Doar nu vroiai sa aduc exemplu un 2.0 diesel de 150 cai cu un benzinar 2.0 de 150 cai. Oricum nu era nici o diferenta intre procentele de variatie fata de ce am aratat mai sus. Tot alea sunt procentele, dar la alte valori efective. |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
Avani |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.132 Joined: 23 October 07 From: Capitala gri ![]() |
De azi, avem și folie.
20190906_180443.jpg ( Size: 3.16mb ) Number of downloads: 702 20190906_165200.jpg ( Size: 2.89mb ) Number of downloads: 683 PicsArt_09_08_01.03.28.jpg ( Size: 562.11k ) Number of downloads: 400 This post has been edited by Avani: 8 Sep 2019, 12:04 |
--------------------
.
.
. Think forward !
|
|
Filip |
![]()
Post
#66
|
![]() Forumist Group: Members Posts: 3.010 Joined: 23 July 09 ![]() |
QUOTE(Solon @ 8 Aug 2019, 21:47) Japonezii inca fac masini. Trebuie toate comenzile actionate ferm. De cate ori nu am ramas in intersectie ca nu apasam cum trebuie ambreiajul. Nu am patit treaba asta nici la dacia 1300. Ce vreau sa spun e ca indiferent cum ar fi calibrat ambreiajul, nu are voie sa devina un impediment si e f probabil sa fie o problema la el. This post has been edited by Filip: 7 Sep 2019, 08:19 |
--------------------
Renault
Laguna 1 1.6 16v, Nubira 1.6 16v, Astra G 1.4 16v
1998 ,1999, 2006 Fara Dacie viata e pustiu.
|
|
Avani |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.132 Joined: 23 October 07 From: Capitala gri ![]() |
Nu aș zice că e un impediment, că între timp m-am obișnuit cu el și acum nu mi se mai pare dificil.
Înainte să îmi cumpăr mașina, am mai mers cu 3 mașini, același model. La toate 3 am avut același comportament al ambreiajului. Așa că moment nu mă stresez cu el. Altceva însă mi se pare aiurea, pornirea la cald. Dimineața când plec sau dacă mașina a stat ore bune în parcare, pornește impecabil, la "sfert". E, însă dacă opresc și vreau să plec sub 2-3 ore, parcă învârte mai mult, clar se chinuie să pornească, ca și cum bateria e pe ducă. Cauze posibile sunt mai multe, dar nu cred că ar fi bateria, pentru că m-aș fi așteptat și dimineață să am problema asta, ori nici vorbă. Erori pe undeva nu există. |
--------------------
.
.
. Think forward !
|
|
wolfin |
![]()
Post
#68
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.803 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Asa e si la mine. Si la o toyota unui coleg. Invarte 1..2 ori...in gol.
Sa zicem ca face o ungere fortata |
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
Avani |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.132 Joined: 23 October 07 From: Capitala gri ![]() |
Și ați ajuns la vreo concluzie?
|
--------------------
.
.
. Think forward !
|
|
Agrig |
![]()
Post
#70
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.067 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Pompa de inalta presiune cu probleme?
Regulator decalibrat la temperatura ridicata? |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
b06fcn |
![]()
Post
#71
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.856 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Filtrul de motorina cand a fost schimbat?
|
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
Avani |
![]()
Post
#72
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.132 Joined: 23 October 07 From: Capitala gri ![]() |
Acum 3 săptămâni când am făcut revizia.
|
--------------------
.
.
. Think forward !
|
|
b06fcn |
![]()
Post
#73
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.856 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Inainte facea la fel?
|
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
Avani |
![]()
Post
#74
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.132 Joined: 23 October 07 From: Capitala gri ![]() |
Am simțit-o de câteva ori și înainte de revizie. Le-am zis și în service de problemă, însă cât a fost mașina acolo, nu s-a mai manifestat. Mă gândeam la filtrul de motorină, mai ales câtă apa am văzut că avea acolo.
Inițial mă gândeam și la baterie, și deja mă uitam după una, după care am văzut de fapt că dimineață sau după mai multe ore de stat, nu are nicio problemă, și cumva am exclus-o de pe lista de probleme. Pe forumuri de afară ziceau unii că ar fi supapa de verificare în zona pompei de combustibil sau ce zicea și Agrig. This post has been edited by Avani: 8 Sep 2019, 09:14 |
--------------------
.
.
. Think forward !
|
|
Avani |
![]()
Post
#75
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.132 Joined: 23 October 07 From: Capitala gri ![]() |
Incepand de saptamana trecuta, am sesizat ca dupa ce ajunge temperatura apei cam unde trebuie, la anumite accelerari, scoate puf-uri albastre pe esapament. Am tot investigat conditiile cand se intampla asta. Mereu face cand motorul e cald si nu face intotdeauna.
Stiind ca in general fum albastru=ulei, dupa o luna de la revizie, mi-am verificat nivelul de pe joja. Asteptarea mea era ca nivelul sa fie mai scazut, zic na, o fi luat-o pe ulei, insa am vazut ca am vreo 2 cm peste pragul maxim, iar antigelul e la linie, nu a scazut deloc. Ceea ce inseamna ca, la revizie, mi-au pus cam mult ulei, ca surplusul ala nu ar avea de unde sa vina. Am fost vineri cu masina la service, sa-mi mai scoata din ulei. Scos vreo 250 ml si acum pare ca sta la maxim. Le-am spus si de pufurile albastre, desi vreo 12 km cat am facut pana-n service, masina n-a mai scos nimic. 20190920_074854.jpg ( Size: 1.88mb ) Number of downloads: 364 Din service, inteleg ca de fel, principala cauza (evident ca nu singura) e vina celui de-al cincilea injector, care inteleg cumva ca e responsabil de regenerare. Zic bun, asa este, totusi cand ati pus testerul pe ea si alea cu DPF isi face regenarile, nu e incarcat, bla bla.. toate datele arata bine si totusi, ar putea fi de la injectorul ala? Adica, regenerarea e ok sau nu, ca asta ma interesa pe mine. Explicatiile par coerente, ca de fapt calculatorul da comanda sa faca regenerarea doar ca posibil un orificu sa fie mai gatuit, si desi calculatorul stie ca-si face regenerarea, in realitate, mecanic, sa nu fie tocmai ok. Desi, valorile masurate sunt in grafic, nimic suspect. Nu am nicio eroare, insa cumva cu puf-ul ala pe care-l mai zaresc din cand in cand, eu unul, nu sunt confortabil. Prima recomandare, sa-i dau talpa pe autostrada, zis si facut. Bucuresti-Ploiesti, talpa 4000 rpm. Dimineata asta, vad ca a mai scos putin, dar tot a scos. Sunat din nou la service, maine dimineata la 08:30 le las masina ca sa o desfaca si sa se uite mai atent pe la ea. Eu de fel sunt mai optimist, insa baietii astia ma depasesc. Eu tot ma gandesc la chestii nasoale (turbo, vreun simering de la supape, etc) insa ei, zic ca la modelul asta, nu sunt probleme de genul "turbo pe ulei". Ramane de investigat. Cu ocazia vizitei din service de saptamana trecuta, legat de pornirea mai grea la cald, inteleg ca a aparut timid pe tester o eroare de la baterie. Ei zic sa o schimb ca aia ar fi de vina. Vreo recomandare de Ah si A? Ei ziceau ceva de 74ah, VARTA E38 Silver Dynamic 74Ah EN 750A, insa nu e prea mic 74Ah? This post has been edited by Avani: 23 Sep 2019, 11:07 |
--------------------
.
.
. Think forward !
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#76
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Monitorizeaza cu atentie uleiul...daca continua sa creasca inseamna ca masina nu isi face regenerarile. Practic, la regenerare, masina injecteaza mai multa motorina pentru a creste temperatura pe evacuare si a "porni" arderea mizeriilor din DPF. Daca ea nu reuseste sa isi faca regenerarea, motorina aia n-are unde sa ajunga decat in ulei, fiindca de ars motorul nu reuseste sa o arda. Mai departe, urmarile sunt nasoale...pe de-o parte se colmateaza DPF, pe de alta parte uleiul contaminat nenoroceste turbina. Nu trebuie sa o tii pe autostrada la 4000 rpm, trebuie doar sa mergi constant la turatii medii ca sa poata sa isi finalizeze regenerarile. Ba chiar e nerecomandat sa ii dai talpi bruste fiindca asta nu face decat sa creasca cantitatea de funingine aruncata in evacuare.
Nu e neaparat o problema tehnica faptul ca ea nu face regenerarile, e foarte posibil ca drumurile tale urbane sa nu ii permita. Regenerarea nu porneste niciodata pe loc, si la unele masini se intrerupe cand stai pe loc cu motorul pornit...practic ca sa functioneze are nevoie sa fii in miscare, chiar si urban. Si, daca in afara, poate dura cateva minute, in oras poate dura si o ora pana o termina. La Mazda e aceeasi problema...japonezii n-au reusit in perioada aia sa faca niste DPF-uri fiabile si trebuie monitorizat uleiul si schimbat cand creste peste un anume nivel. La mazda au facut si semn pe joja pentru treaba asta, semn ca e o problema pe care si-au asumat-o. Cei care au Mazda si merg 100% prin Bucuresti fac schimburi de ulei si la 5000 de km din cauza regenerarilor...sper sa nu fie cazul si la tine. In orice caz, ai o masina cu un sistem DPF mult mai sensibil decat ce se pune in ziua de azi pe masini...pe vremea aia toate marcile erau la inceput cu DPFurile si problemele apar orice le-ai face...tehnologia nu era suficient de bine implementata fiind doar de cativa ani pe piata. In plus, erau extraordinar de sensibile la ulei din cauza DPF-ului...mai ales japonezele. Din nou vin cu exemplul Mazda dar sunt multi care au nenorocit intai DPF si apoi motoarele folosind Castrol sau altele similare in timp ce uleiul Mazda(Dexelia) nu producea niciun fel de probleme. Dar deh, Castrol era la jumatate de pret. Deocamdata, nu mi-as face ganduri negre legate de turbine si in niciun caz de simeringuri de supape si alte asemenea. Uleiul nu se consuma si banuiesc ca turbina nu miorlaie. Doar as monitoriza uleiul si daca scade sau creste as mai incerca un schimb de ulei, cu ulei recomandat de Lexus...daca se mentine problema m-as gandi mai departe la alte probleme. This post has been edited by AndreiMR: 23 Sep 2019, 11:20 |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
Avani |
![]()
Post
#77
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.132 Joined: 23 October 07 From: Capitala gri ![]() |
Ce-i drept e ca, 90% din drumuri sunt in Bucuresti, insa la final de saptamana, cel putin ultimele 2 saptamani, a vazut iesire de vreo 500 km, una pe la Rasnov, alta pe la Bran, plus ceva plimbari pe langa.
Prima oara cand am vazut fumul asta, a fost la ITP-ul facut la RAR, cand am vazut ca in spate, dupa ce inspectorul i-a dat talpa urat de tot, iesea destul de mult. Cand am vazut aia, am zis, gata, picat itp, chestii nasoale, s-a stricat masina si alte scenarii. Ideea e ca, vine inspectorul ala la mine, eu deja inghetat tot: -"Domne, masina e in regula, o puteti lua" -"Dar ati vazut fumul ala?" .. eu stupid, ca ala masura atunci noxele -"Da, l-am vazut, e in regula, euro 4 scoate fum" -"Sunteti sigur ca e in regula?" -"Da domne, nu intelegeti, e totul bine, euro 5 si 6 nu au voie, dar euro 4 e in regula" -"Dar e prea mult fum (dupa expertiza mea de nespecialist). -"Nu domne, e in regula, a iesit bine la noxe" -"Gizas, multumesc frumos, o zi buna". Dupa momentul cu RAR, nimic suspect pana saptamana trecuta. Eu inteleg ca nu prea e ok cu mersul in oras, dar, da-o in masa, ca nu sunt singurul dieselar de pe strada. This post has been edited by Avani: 23 Sep 2019, 11:29 |
--------------------
.
.
. Think forward !
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#78
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu esti singurul dieselar de pe strada, dar esti singurul cu Lexus.
|
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#79
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Multi cu dieseluri Euro4 vechi de 10 ani nu mai au DPF
![]() |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
marksman |
![]()
Post
#80
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.679 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
Al meu diesel E4 n-a avut DPF din fabricatie.
|
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
|
|
MuciX |
![]()
Post
#81
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Tu ai diesel gate experimental edition.
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
dandobre |
![]()
Post
#82
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.226 Joined: 3 August 12 From: Ilfov ![]() |
Focus 2, 1.8tdci nici el n-a avut dpf, tot E4.....
|
--------------------
Ford, Suzuki
Focus 3 combi, SxCross
2016, 2018
|
|
dizzy |
![]()
Post
#83
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.079 Joined: 11 February 04 ![]() |
Si Octavia de 1,9 TDI BXE avea EURO 4 fara DPF.
La acceleratii scoate fum. Eu zic ca masina vrea si ea o tura pe lamare acum. Autostrada aia e numai buna de mers constant si tare. This post has been edited by dizzy: 23 Sep 2019, 12:13 |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
AndreiMR |
![]()
Post
#84
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Da, unele aveau, altele nu, la unele era optional...Cert e ca DPF si Euro4 inseamna probleme la majoritatea marcilor. PSA stateau bine la capitolul asta fiindca aveau alt sistem...la Peugeot 407 n-am luat in seama existenta lui 6 ani si 120k km...si masina mergea mult in oras, dar nu s-a colmatat niciodata. Dar, cum ziceam, toti japonezii s-au cam chinuit cu dieselurile si mai ales cu DPF_urile lor.
|
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
MuciX |
![]()
Post
#85
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Eu știam că fumul înseamnă combustibil nears. Iar daca e albastru, combustibilul e ăla greșit. Sunt surprins că nu au prezentat macar că posibilă problemă motorina in ulei când le-ai spus de nivelul crescut.
This post has been edited by MuciX: 23 Sep 2019, 12:23 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
tomageorgian |
![]()
Post
#86
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.389 Joined: 22 February 10 From: Franta ![]() |
530d - 265.000km- euro 3(cred)
https://photos.google.com/share/AF1QipN5sv3...3o0U2c5TTJxRFZB Attached thumbnail(s) 20190923_165650.jpg ( Size: 4.48mb ) Number of downloads: 273 |
--------------------
.
.
. Kia Niro Phev
Laguna3 2.0dCI ex. Latitude 2.0dCI C5 x7 2.0hdi Logan 1.6mpi E39 530D Laguna 3 2.0dCi Qashqai 1.5dCI Twingo 2 1.2i E28 520i |
|
cj98czh |
![]()
Post
#87
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.337 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
cam galagios ... la relanti cel putin ..
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
b06fcn |
![]()
Post
#88
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.856 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Pe Avensis-ul din semnatura, cu motorul de 2 litri diesel, nu am DPF. Dar este Euro 4. In perioada aia, la Toyota-Lexus, existau variante atat cu DPF, cat si fara. Desi stiam ca la noi se dadea nu stiu ce reducere la taxa lu' peste, am preferat sa luam masina fara DPF, din cauza de probleme mai putine.
Verifica si vana EGR, ca poate si de la aia ai ceva fum prin oras... |
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
Avani |
![]()
Post
#89
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.132 Joined: 23 October 07 From: Capitala gri ![]() |
Mâine dimineață las mașina în service iar scopul meu, pe care l-am și comunicat deja, a fost că mă interesează ca mașina asta să nu mai scoată fum. Evident că nu voi schimba jumătate din mașină pe principiul "poate fi de acolo...". Vreau un diagnostic clar și asumat. Mâine se va demonta și curăța injectorul cu numărul 5. Ăsta e în prezent diagnosticul pus, că regenerarea nu se face corespunzător.
Azi da, parcă a fost ceva mai puțin fum când am plecat de la serviciu. Fenomenul apare fix când apa a ajuns la temperatura corectă. Tind să cred că ieșirea din weekend a ajutat, dar tot nu e ce vreau eu. Mirosul se simte inclusiv în mașină. |
--------------------
.
.
. Think forward !
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#90
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.337 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
fum albastru .. inseamna consum de ulei .... si aia nu este de bine ... eu as incepe cu o verificare temeinica a turbinei ..
This post has been edited by cj98czh: 23 Sep 2019, 20:12 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th May 2025 - 08:24 |