Pierdere antigel
![]() ![]() ![]() |
Pierdere antigel
nucu68 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 200 Joined: 23 January 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan GPL
2007
|
|||
b6ae23 |
![]()
Post
#2
|
![]() fan Bula Daciotului Group: Members Posts: 53 Joined: 25 May 08 From: Bucuresti ![]() |
S-a mai discutat dar s-ar putea pastra topicul pentru ca multi s-au intalnit cu acceasii problema.
Eventual facem un lipicios de probleme specifice la gpl. Eu am avut problema asta. Am schimbat t-urile si dupa 2-3 luni si la mine apare un pic de mazga pe acolo. Nu pierd antigel sa tot adaug la 3000 de km ![]() Am inteles ca filtrele si felul in care sunt acestea montate influenteaza modul in care se rezolva sau nu problema. Mai mult nu stiu nici eu. Poate gasim pe cineva care stie mai mult. topic similar este aici http://www.daciaclub.ro/-t105860.html s-a opinat ca ar fi o membrana de la vaporizator. This post has been edited by b6ae23: 12 May 2010, 19:29 |
--------------------
Logan
Laureat Gpl
2008
- Provizoriu
|
|
nucu68 |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 200 Joined: 23 January 07 ![]() |
Trebuie vazut care este cauza care produce acest necaz. La mine pierderile nu sunt doat la T-ul ce duce la vaporizator, ci pe la toate imbinarile din jurul acestui vaporizator, cat si pe la capacul vasului cu antigel. Lansez o ipoteza. Oare acest sistem Landi Renzo nu produce o presiune suplimentara in instalatie? Si atunci aceasta presiune trebuie sa se disipeze pe undeva. Si atunci ajung iarasi la acel capac de la vasul de expansiune. Nu cumva supapa respectiva nu face fata presiunii. Cei care au Logan model nou pe GPL au si ei aceasta problema? Intreb asta deoarece eu am semnalat la VC din februarie 2008 acest necaz si au luat la cunostinta de pe atunci de aceste probleme.
|
--------------------
Dacia
Logan GPL
2007
|
|
EUGEN2008 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.889 Joined: 19 August 08 From: Brasov ![]() |
nu cumva T-urile instalatiei de racire sunt de plastic si din cauza asta curg? Ca si primele instalatii montate de uzina aveau de plastic si cu timpul au inceput sa le schimbe cu T-uri de bronz ca sa elimine aceste pierderi. Se gasesc de cumparat si nu-s chiar o avere 2 T-uri si 4 coliere
|
--------------------
LOGAN
LAUREATE
2006 La omu sarac nici boii nu trag !
|
|
nucu68 |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 200 Joined: 23 January 07 ![]() |
Am spus prima data ca mi s-au schimbat T-urile din plastic cu unele de bronz
|
--------------------
Dacia
Logan GPL
2007
|
|
b6ae23 |
![]()
Post
#6
|
![]() fan Bula Daciotului Group: Members Posts: 53 Joined: 25 May 08 From: Bucuresti ![]() |
Nucu am o intrebare ... daca pui pe mana pe plamanul de gpl este umed? are urme de gpl? daca da trebuie umblat acolo. Am vorbit azi cu un instructor auto care face scoala de soferi cu un Logan GPL si el mi-a spus ca membrana ar fi problema.
Astept parerea unui mecanic. |
--------------------
Logan
Laureat Gpl
2008
- Provizoriu
|
|
EUGEN2008 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.889 Joined: 19 August 08 From: Brasov ![]() |
aha , deci s-au schimbat ambele nu doar unul, nu prea vad ce sa aiba regulatorul ala cu fierberea antigelului, sigur nu-i trebuie un termostat? ca din cate spui tu urmele de lichid pe vas indica fierberea lichidului de racire. Ori daca busonul a fost schimbat si excludem varianta defectarii supapei din el o fii termostatul care deschide prea tarziu si in loc sa dea drumul antigelului cald il refuleaza prin vasul de expansiune.
|
--------------------
LOGAN
LAUREATE
2006 La omu sarac nici boii nu trag !
|
|
boobybooby23 |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 3 January 09 ![]() |
regulatoru are in componenta circuitul de incalzire legat la circuitul de racire al masinii,poti sa pui si 100 de coliere,tot o sa piarda antigel pe la teuri,cel mai bine era o instalatie cum e pe loganul fara GPL adica cu teurile lipite pe furtune
|
--------------------
Logan
LS0A
2005,stock
- nt 05 zac
|
|
b6ae23 |
![]()
Post
#9
|
![]() fan Bula Daciotului Group: Members Posts: 53 Joined: 25 May 08 From: Bucuresti ![]() |
E bine de stiut ca la Logan GPL sa nu se stranga foarte tare busonul de la borcanul de antigel. Daca e foarte strans exista riscul ca supapa sa se blocheze.
Nucu, dupa ce mergi cativa km pe GPL ar trebui sa tragi pe dreapta si sa defiletezi un pic busonul de la borcan. Daca ai presiune mare parerea mea e sa vorbesti cu un mecanic. Sa ne dai si noua rezolvarea. |
--------------------
Logan
Laureat Gpl
2008
- Provizoriu
|
|
boobybooby23 |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 3 January 09 ![]() |
presiunea ar trebui sa fie normala(1,3 sau 1,4)nu mai stiu exact,dar la un service iti poate verifica busonul daca deschide la acea presiune
|
--------------------
Logan
LS0A
2005,stock
- nt 05 zac
|
|
nucu68 |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 200 Joined: 23 January 07 ![]() |
Deci.
Astazi desi a plouat pe la noi, am trecut la o verificare a celor semnalate de voi . Acea depunere ca un fel de mazga un pic mai solida apare la cele doua T-uri, la cele doua furtune care ies din plaman cat si la furtunul care pleaca de la vasul de expansiune. Pe vasul de expansiune se vad urme de antigel care cred ca a ..bufnit din borcan. Am verificat si plamanul prin pipaire ![]() Dupa un drum scurt de vreo 5-6 km am desurubat capacul borcanului si s-a auzit un ... fasait, destul de bine Acestea sunt efectele. Dar care sunt cauzele? |
--------------------
Dacia
Logan GPL
2007
|
|
boobybooby23 |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 3 January 09 ![]() |
din moment ce instalatia de racire lucreaza sub presiune,nu e logic sa fasaie cand desfaci busonul?
|
--------------------
Logan
LS0A
2005,stock
- nt 05 zac
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#13
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
E normal sa faca asa.
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
b6ae23 |
![]()
Post
#14
|
![]() fan Bula Daciotului Group: Members Posts: 53 Joined: 25 May 08 From: Bucuresti ![]() |
Eu consider ca problema poate fi un por la memebrana de la plamanul de gpl.
Daca nu ... poate fi altceva cum ar fi garnitura de chiulasa. Uite ce zic fratiorii de la DAEWOO . http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showtopic=26235 Trebuie desfacut , curatat si asta de obicei o face un mecanic. In Bucuresti stiu si eu pe cineva si pot sa iti dau pe PM un numar de telefon. Sa ne spui si noua ce gasesti. |
--------------------
Logan
Laureat Gpl
2008
- Provizoriu
|
|
boobybooby23 |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 3 January 09 ![]() |
daca ai avea garnitura de chiulasa terminata ,ar aparea si urme de ulei in vasul de expansiune
|
--------------------
Logan
LS0A
2005,stock
- nt 05 zac
|
|
nucu68 |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 200 Joined: 23 January 07 ![]() |
Phuuuu. Unde dai si unde ... crapa. ( sper ca nu garnitura
![]() ![]() 17 May 2010, 19:58: SANY0201.JPG ( Size: 50.33k ) Number of downloads: 1704 SANY0202.JPG ( Size: 38.48k ) Number of downloads: 1805 SANY0204.JPG ( Size: 71.34k ) Number of downloads: 1776 SANY0205.JPG ( Size: 40.88k ) Number of downloads: 1780 Incerc sa pun cateva poze. Sper sa reusesc, si sper sa fie destul de clare. This post has been edited by nucu68: 17 May 2010, 18:58 |
--------------------
Dacia
Logan GPL
2007
|
|
boobybooby23 |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 3 January 09 ![]() |
pai rolul supapei e sa mentina acea presiune de 1,4 bari in instalatie,cat despre acele teuri,degeaba le-ai sters fiindca o sa se depuna iar acea "sare"
This post has been edited by boobybooby23: 17 May 2010, 22:46 |
--------------------
Logan
LS0A
2005,stock
- nt 05 zac
|
|
b6ae23 |
![]()
Post
#18
|
![]() fan Bula Daciotului Group: Members Posts: 53 Joined: 25 May 08 From: Bucuresti ![]() |
Pierderea de antigel la Logan GPL nu este de ieri de azi .
Lumea se tot plange dar nimeni nu posteaza solutii. Am tot asteptat sa ne spuna un mecanic cum sta treaba dar se pare ca nu gasim. Logica imi spune asa: Sunt urme de depuneri pe plaman. Acolo nu are de unde sa apara ceva. Deci .... problema e cauzata de plaman. ![]() |
--------------------
Logan
Laureat Gpl
2008
- Provizoriu
|
|
nucu68 |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 200 Joined: 23 January 07 ![]() |
Pai tocmai asta doream sa aflu si eu. De aceea am deschis aceasta discutie. Dar observ, fara suparare, ca unii scriu doar ca sa ... scrie ( se da vre-un premiu), altii nu citesc atent ce s-a scris inainte si pun intrebari sau dau raspunsuri aiurea( scuze ).
Repet depuneri imi apar pe la cele 2 t-uri, care t-uri au fost schimbate cu unele de bronz, pe la furtunul de la borcan, scurgeri pe la capacul borcanului, iar pe "plaman " se simte o usoara mazga. Am pus si poze pentru exemlificare. Acum intreb, de ce ,daca acea membrana din "plaman" e defecta apar aceste probleme? Care e rolul ei? Oare nu citeste nici un mecanic sau un reprezentat Dacia acest forum, si sa ne dea si noua o solutie? Si inca o intrebare. Cei care au Logan GPL, varianta noua au si ei problema asta? |
--------------------
Dacia
Logan GPL
2007
|
|
annem |
![]()
Post
#20
|
Omul Gras Group: Members Posts: 401 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(nucu68 @ 12 May 2010, 14:58) Daca acest lucru s-a mai discutat rog moderatorii sa stearga topicul Iata care este problema si doresc sa aflu daca s-a mai confruntat cineva cu asa ceva. Am un Logan GPL dec 2007. De cand l-am luat a aparut acesta pierdere de antigel. Practic la 3000-3500 km trebuie sa tot umplu borcanul.Pe la imbinarile furtunelor s-a depus un fel de mazga, pe care o sterg si reapare. Cat masina a fost in garantie am apelat la service. Au scimbat T-ul care duce la si la vaporizator cu unul din bronz pentru a putea strange mai tare colierele. A tinut un pic si apoi iar au aparut scurgerile.Apar urme de antigel scurs si pe langa capacul borcanului. Oare sa fie de vina acest capac. Sa nu faca fata presiunii si atunci lichidul sa... bufnesca si el pe unde apuca. Am schimbat si acest capac, care costa ...40 ron ![]() Mai are cineva asemenea probleme? In rest masina merge OK Eu am pierdut in vreo 11000km 6l de lichid. Am tot incercat sa rezolv la service-uri Dacia, dar numai restringeri si paleative. Nimeni nu ma credea. Mai mult, dupa revizia 2 (schimbare filtre, reglaj culbutori) motorul mergea rau pe GPL, dar bine pe benzina. Pina la urma am ajuns la IPSO Otopeni, pentru simplul motiv ca nimeni altcineva (Dacia-Bucuresti) nu a mai vrut sa se bage la GPL. Una era inainte de revizie, altceva era dupa. Cei de la IPSO au luat problema foarte in serios, au facut teste, coliere, T-uri (le aveam de plastic, vad ca tu deja le ai pe cele de metal), furtune, pompa, etc, rezolvate pe garantie. Ambele calculatoare reglate. Dupa cosmarul reviziei 2, dupa refuzul service-urilor Dacia din Bucuresti de a se baga (cind aud ca ai facut revizia la alt service Dacia si ai probleme, nu vrei/poti sa le rezolvi unde ai facut revizia, cred ca poate sa fie si mama crizelor ca tot te evita), nu credeam ca mai exista cineva in stare sa faca reglajele la GPL. Desi pusesem pierderea de lichid deoparte, cred ca si pierderea de lichid s-a rezolvat. Am vreo 600km de mers numai in oras de cind s-a facut interventia la IPSO si totul este perfect. Pina acum trebuia sa pun lichid de vreo 2 ori, adica vreo 500ml. Situatia pare complexa. Montajul instalatiei nu a fost foarte bine gindit pe la inceputuri, in 2007. Vrajeala cu omologarea individuala a tinut la noi, dar nu in exterior. Cind cei de la Dacia au fost nevoiti sa faca omologarea de tip pentru autoturismele GPL (incepind cu extensia 21 a omologarii de tip, sfirsitul anului 2008), atunci au trebuit sa fie rezolvate si micile "scapari" (multe au fost cu voie). Asa ca, cei care au variantele mai noi nu prea au probleme cu pierderile de lichid. Sint sigur ca ai tot incercat sa rezolvi problema atit la Dacia, cit si la alte service-uri, dar, daca poti, mergi la IPSO Otopeni. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Laureate, 2008 Laureate MCV GPL - Puisor 2011 Laureate MCV GPL - Puisor (de la Dacia)
|
|
nucu68 |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 200 Joined: 23 January 07 ![]() |
Eeeee, as merge eu dar de la Iasi pana la Bucresti.....
Totusi nu ai spus ce au facut, ce au depistat, de ai scapat de belea. Sa vezi ce necazuri sunt aici cu Dacia Service Caremil ![]() |
--------------------
Dacia
Logan GPL
2007
|
|
annem |
![]()
Post
#22
|
Omul Gras Group: Members Posts: 401 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Scuze, nu am vazut orasul. Si la mine a durat mult cind au strins colierele. Este foarte dificil accesul. In rest, nu cred ca cei de la Caremil se pricep la LR sau GPL. Da un telefon si intreaba-i daca sint autorizati pentru lucrari GPL. Dupa raspuns, imediat iti vei da seama daca se pricep sau nu.
La mine era evident ca T-urile au probleme. Erau cele din plastic pline de depunere portocalie. Desi am fost la alte service-uri Dacia, numai la IPSO mi s-a spus din start ca exista o nota interna de schimbare a T-urilor din plastic cu unele din metal. De atita strins se tocisera si T-urile, si furtunele, si cred ca era vai de coliere. Am obsevat si pe tulumba coliere noi, dar pe acolo nu stiu sa fi curs, poate le-au schimbat preventiv. Mai era evident de la revizia 1 ca si la pompa de apa sint probleme. Probleme care s-au agravat pina la revizia 2 in vreo 11k km, dar tot n-a fost suficient pentru cei la care am facut revizia. La IPSO nici nu s-a discutat. Mai mult, au gasit probleme cu pierderi de ulei la distributie, asa ca, au decis sa schimbe distributia. Totusi, cind am facut revizia 2 (inainte de IPSO) nimeni nu stia ca trebuiau reglati culbutorii. In cartea de garantie GPL scrie ca acest lucru se face la 20k km. S-au gasit supapele de evacuare foarte strinse, s-au reglat, a disparut un zgomot ca de curse la accelerari puternice, dar s-a rupt filmul la mersul pe GPL. Au schimbat filtrele GPL, au reglat culbutorii dar n-au stiut sa regleze calculatoarele sa mearga motorul bine si pe benzina si pe GPL. Se uitau timp la ele. Cica se autoregleaza, sa merg mai mult pe benzina si gata, se rezolva. Aiurea. Mie imi consuma lichid foarte mult in oras, poate mai mult cind era mai frig. La drumuri lungi nu prea consuma atita. De exemlu, la 1000-1500km in oras terminam 1l. La 3500-4000km de mers intins (Turcia + caldura) a consumat 1l. Am explicat acest lucru, am spus ca suspectez si garnitura de chiulasa deoarece cantitatea e imensa, dar mi s-a explicat ca tocmai asta arata ca nu are nimic garnitura. Acum nu stiu inca daca situatia s-a rezolvat, dar macar in 600km nu a trebuit sa mai adaug nimic, ceea ce este ceva fantastic. Daca pierd 1l la 10k km ma declar multumit. La Logan pe benzina pierd cam 400-500ml de lichid la 20k km, ceea ce mi se pare normal. Lichidul de racire este curat? Ai reglat vreodata culbutorii? Cred ca pe cartea ta de garantie GPL scrie ca trebuie reglate jocurile la 30k km. Se pare ca se string destul de bine, motorul consuma mai mult si merge aiurea, se incalzeste mai mult, daca este si o garnitura de chiulasa cu defectiuni, s-ar putea sa arzi lichid de racire + o presiune suplimentara in instalatie. Schimbatul filtrelor, reglajul culbutorilor trebuie insotite de reglajul calculatoarelor (a ambelor calculatoare, nu exista se copiaza unul pe altul, doar schimba anumite informatii) Ca o remarca, Loganele GPL cu omologare europeana de tip au alta tulumba, alt calculator, T-urile sint de metal, furtunele sint prinse cu coliere cu autostringere (ca restul colierelor din fabrica). |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Laureate, 2008 Laureate MCV GPL - Puisor 2011 Laureate MCV GPL - Puisor (de la Dacia)
|
|
boobybooby23 |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 3 January 09 ![]() |
singura rezolvare este inlocuirea t-urilur de plastic cu unele de bronz si a colierelor aferente iar la plaman se strang mai tare colierele de la racordurile de intrare si iesire a lichidului de racire (acest lucru ar trebui sa se cunoasca in orice service dacia)cat despre acea membrana are rolul de a permite actionarea supapei vaporizatorului prin intermediul depresiunii creata in colectorul de admisie
|
--------------------
Logan
LS0A
2005,stock
- nt 05 zac
|
|
nucu68 |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 200 Joined: 23 January 07 ![]() |
Auuuuuu. mai draga, vorba unui clasic in viata, boby, nu ai citit ca am tot scris ca mi-au fost schimbate t-urile.
Merci anem pentru replicile la obiect. Nu am umbalt la culbutori, sau mai bine zis nu au vrut sa ii stranga la revizia 2 ( de, Caremil Iasi ). Daca tot nu mai am garantie am sa merg la un mecanic sa-mi verifice si garnitura de chiulasa, sa-mi regleze culbutorii, etc. La plaman nu cred ca se baga. CAt despre pompa nus ce sa zic. Ca nu vad nimic umed prin zona. Filtrele le-am schimbat la 15 mii km. De curiozitate le-am taiat cu un bomfaier, asa s-o fi scriind, si erau curate bec. Ca o paranteza eu pun gaz doar de la o statie din Iasi iar din afara doar Lok Oil. Si totusi ramane intrebarea: care e cauza? |
--------------------
Dacia
Logan GPL
2007
|
|
annem |
![]()
Post
#25
|
Omul Gras Group: Members Posts: 401 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Culbutorii se regleaza la fel ca pentru benzina. Nu accepti alte propuneri. Operatia trebuie urmata de reglajul calculatoarelor, altfel vei oserva (ca si mine) ca motorul nu mai merge bine, cel putin pe GPL. Dar ala care regleaza trebuie sa se priceapa (aici e buba), desi nu e cine stie ce.
Nu inteleg de ce trebuia taiat filtrul. Filtrul faza lichida se vede fara probleme, iar filtrul faza gazoasa pur si simplu se vede prin stutul de intrare. La mine, la revizia 1, filtrul faza lichida era cam incarcat. Am inceput sa sap, iar pe baza unor informatii am decis sa nu mai pun gaz decit de la LukOil, oricit ar parea de ciudat. La revizia 2 (20000km), filtrul faza lichida era aproape nou, deci bine am facut. Filtrul faza gazoasa era curat, dar l-am facut cadou unui taximetrist. Acest filtru faza gazoasa se schimba la cel putin 30k km in vest si cel mult 60k km. Cred ca si eu am sa schimb filtrul stare lichida la 30k km si filtrul stare gazoasa la 60k km. Voi ignora cei 20k km din carte. Nu mai pun gaz adus din Bulgaria, Ucraina, Moldova, etc vindut prin Petrom sau OMV sau etc. Doar LukOil si Rompetrol. Pompa avea probleme vizibile. Pompa nu trebuie schimbata daca nu are probleme. Pompa se verifica cel mai bine cind se schimba distributia. O pompa ar trebui sa tina fara probleme vreo 120k km (2-3 distributii), dar am fost eu mai ghinionist. La mine cauzele au fost sigur: pompa, T-uri, coliere. De acum inainte mai vad daca chiar am scapat. Totusi, trebuie sa rezolvi stringerile in locurile unde ai depuneri. Furtunele si colierele poate trebuie inlocuite. Da telefoane si pe la alte service-uri Dacia din zona, poate e vreun priceput. Desi nu recomand, s-ar putea ca un reprezentant Agrom din zona sa se priceapa la reglaje LR. In Bucuresti, astia de la Agrom au soft-urile si mufele LR si se baga si la revizii complete, dar eu am masina in garantie si nu pot sa-i sufar. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Laureate, 2008 Laureate MCV GPL - Puisor 2011 Laureate MCV GPL - Puisor (de la Dacia)
|
|
nucu68 |
![]()
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 200 Joined: 23 January 07 ![]() |
Curios ca la mine filtrele au o carcasa asa de ... aluminiu. Deci nu aveam ce sa vad. Si le-am taiat asa de curiozitate. Asa cum spuneam iau gaz doar de Luk Oil sau o statie din Iasi cica il aduce de pe la Constanta. Si nu am avut probleme. Cat despre reglarea culbutorilor, mesterul se pricepe, dar la calculator nu. Asa ca dupa cum spui tre sa ajung la Caremil Iasi si ma apuca groaza. Si timp pierdut, si bani luati. Phuuuu. Peste 2 saptamani voi merge la Buzau. Sa incerc la reprezentanta de acolo. Stie cineva cum se comporta.
Cand mi-au inlocuit t-urile cu unele metalice, au inlocuit si colierele si furtunele. Eu am sa mai scriu la VC sa vad daca rezolv ceva prin ei. Scuze moderatorilor ca am fost un pic cam off topic |
--------------------
Dacia
Logan GPL
2007
|
|
b6ae23 |
![]()
Post
#27
|
![]() fan Bula Daciotului Group: Members Posts: 53 Joined: 25 May 08 From: Bucuresti ![]() |
Nucu daca tot vii la Buzau ce e mare diferenta este sa vii la Bucuresti?
Parerea mea . De asemenea ar trebui sa ne punem problema daca trebuie schimbata tulumba si resetat calculatorul de gpl ![]() Poate mai apar rezolvari. Si ar fi bine daca am avea si poze ... Rugam pe domnii moderatori sa faca un lipios cu probleme la Logan gpl. Hai ca se poate. This post has been edited by b6ae23: 19 May 2010, 13:36 |
--------------------
Logan
Laureat Gpl
2008
- Provizoriu
|
|
nucu68 |
![]()
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 200 Joined: 23 January 07 ![]() |
Azi am scris si la VC. Astept sa vad ce raspund.
Oare de ce Dacia nu procedeaza ca marile firme si sa recheme in service masinile ce prezinta aceasta defectiune. Pentru ca este o defectiune de serie, nu ceva izolat. Oare cum ar trebui sa procedam noi pentru ai face sa recheme masinile in service? Care sunt pasii de urmat? |
--------------------
Dacia
Logan GPL
2007
|
|
ingerulol |
![]()
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 29 August 06 ![]() |
Se rezolva prin schimbarea T-ului de plastic *PVC de fapt cu unul de Bronz , eu am cerut la uzina am facut plangere si au trimis model de la Landi Renzo (cu stantzta exact ca alea pentru export) . sa vedem cum arata cand il monteaza
|
--------------------
Dacia
Logan
2006 1.6MPi
- AG 05 EMR
|
|
nucu68 |
![]()
Post
#30
|
Membru autentic Group: Members Posts: 200 Joined: 23 January 07 ![]() |
Ingeras, se pare ca nu ai citit ce s-a scris mai sus. Nu rezolvi nimic numai cu t-ul schimbat. Alta e buba. Dar poate tu ai noroc.
|
--------------------
Dacia
Logan GPL
2007
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 05:08 |