Probleme dupa reglaj culbutori, motorul tinde sa se opreasca
![]() ![]() ![]() |
Probleme dupa reglaj culbutori, motorul tinde sa se opreasca
aluibasarabeanu |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 664 Joined: 24 August 08 From: CONSTANTA ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 2.2
1,6 16v anul 2006
- Necunoscut momentan
|
|||
renotgo |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
Du-te imediat cu masina la acel mecanic si spune-i sa verifice reglajul facut altfel risti sa se arda vreo supapa .Nu a reglat corespunzator jocul termic al culbutorilor ,mai precis nu a lasat acel joc la una sau mai multe supape si acea (acele) supape raman deschise .
|
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
aluibasarabeanu |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 664 Joined: 24 August 08 From: CONSTANTA ![]() |
Merci mult,maine o tai inapoi la el sa vedem ce zice.
|
--------------------
Renault
Megane 2.2
1,6 16v anul 2006
- Necunoscut momentan
|
|
renotgo |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
![]() |
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
aluibasarabeanu |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 664 Joined: 24 August 08 From: CONSTANTA ![]() |
Scuza-ma ca revin,nu am apucat sa merg azi la mecanic ca mi-au schimbat prograamul la munca.Am mai vorbit cu cativa prieteni si mi-au spus acelasi lucru.Vroiam sa-ti mai spun ca masina nu are niciun fel de comportament rau in mers,are putere si nu tremura sau sa dea in nas,problema nu se manifesta decat la relanti.Vroiam sa-ti mai spun ca reglajul la facut fara lera si cu motorul destul de incins,sincer nu mai vreau sa ma duc la mecanicul asta ptr ca oricum nu se pricepe si nici nu mi-a luat bani multi (30 lei),ti se pare nasol sa mai merg vreo 4 zile cu ea asa ,eu fac vreo 15 km pe zi.Multumesc anticipat.
|
--------------------
Renault
Megane 2.2
1,6 16v anul 2006
- Necunoscut momentan
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Ti-a reglat tachetii fara lera?
![]() Asta da meserias. Si cum a masurat el fara lera 0.2-0.3 mm??? |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
renotgo |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
QUOTE(aluibasarabeanu @ 22 Mar 2009, 11:35) Scuza-ma ca revin,nu am apucat sa merg azi la mecanic ca mi-au schimbat prograamul la munca.Am mai vorbit cu cativa prieteni si mi-au spus acelasi lucru.Vroiam sa-ti mai spun ca masina nu are niciun fel de comportament rau in mers,are putere si nu tremura sau sa dea in nas,problema nu se manifesta decat la relanti.Vroiam sa-ti mai spun ca reglajul la facut fara lera si cu motorul destul de incins,sincer nu mai vreau sa ma duc la mecanicul asta ptr ca oricum nu se pricepe si nici nu mi-a luat bani multi (30 lei),ti se pare nasol sa mai merg vreo 4 zile cu ea asa ,eu fac vreo 15 km pe zi.Multumesc anticipat. Cum ti-am mai spus ...risti sa se arda vreo supapa ! Problema este ca omul acela e nebun ...nu stiu cum a putut sa-si bata joc in halul asta !? Du-te la un service bun cat poti de repede altfel te va costa scump "nebunia" nenorocitului ala ...! |
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
riky |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 22 November 08 ![]() |
SALUT!!! Trebuie sa mergi la un mec. priceput sa regleze tachetii cu lera , sau la un service care -ti da garantie pe lucrare. Am o intrebare ;cum se regleaza tachetii,ca la DACIA veche ?Io n-am vazut reglaj la DSN si as vrea sa-i reglez si eu , ca in ultimul timp cam tacane
|
--------------------
dacia
supernova
2001 comfort
- cj08ujw
|
|
aluibasarabeanu |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 664 Joined: 24 August 08 From: CONSTANTA ![]() |
Da se regleaza aproximativ la fel ,numai ca aici din cate observ nu merge "dupa ureche" ca la daciile vechi,ca am avut patru si la toate le-a facut un vecin reglajele si au mers brici.
|
--------------------
Renault
Megane 2.2
1,6 16v anul 2006
- Necunoscut momentan
|
|
bogdan_90 |
![]()
Post
#10
|
![]() baiatu' cu apa Group: Members Posts: 1.467 Joined: 16 January 08 ![]() |
eu nu stiu de ce va reglati voi tachetii . la motoarele astea nu se mai regleaza ca la vechea berlina . ii reglati doar daca sunt probleme.
|
--------------------
ford
focus
2007
- xxx plm ,cuvantul suprem ce rezolva cea mai complicata problema.
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#11
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
vedeti ca voi confundati tacheti fata de culbutorii
![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
ti3sto |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 518 Joined: 7 December 08 From: Bucuresti-Berceni ![]() |
stiu ca si bujiile se relgleaza cu lera ca sa functioneze corect
![]() |
--------------------
Dsn
SuperNova
2000 1.4 -----------Tractari Auto Non Stop -------
Cel mai mic pret, Bucuresti 100Lei Tel :0769797963 |
|
aluibasarabeanu |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 664 Joined: 24 August 08 From: CONSTANTA ![]() |
Gata ,sa rezolvat problema.Un tip care lucreaza la Ford a venit si mi ia reglat in parcare la bila.Se vedea ca omu stie ce face,intradevar erau prea stransi tachetii.Acum merge beton,chiar am comparat sunetul si trepidatiile cu un motor de logan de 17 000 de km si al meu doar se aude un pic mai tare dar vibratiile sunt identice,sunt foaryte multumit si mi-a cerut 2o de lei,bineinteles ca i-am dat mai mult ca mi-a reglat si distanta de la bujii.As avea o intrebare daca mai citeste cineva aici.Stiti ca sub filtru de aer se afla un furtun gros cat degetul care face legatura intre filtrul de aer si capacul motorului.Ei bine aveti idee daca pe acest furtun se afla o diuza cu un orificiu mic identic cu cel al vechilor dacii?
|
--------------------
Renault
Megane 2.2
1,6 16v anul 2006
- Necunoscut momentan
|
|
uscatu83 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 390 Joined: 20 November 07 From: Turnu Magurele - Bucuresti ![]() |
Poti sa imi lasi si mie un nr de contact al omului de la Ford, ca sunt interesat si eu de tacheti. Este cumva o cunostinta a ta? Sau atat ia el pt reglare tacheti?
|
--------------------
Dacia
Super Nova cu Ac.
2001 Detinator de Super Nova cu Ac si rugina.
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Daca nu esti din Constanta, nu cred ca se merita drumul pentru un reglaj de culbutori.
Culbutorii se regleaza intotdeauna cu motorul rece si cu lera. |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
uscatu83 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 390 Joined: 20 November 07 From: Turnu Magurele - Bucuresti ![]() |
Nu am observat de unde este. Am crezut ca este din bucuresti
|
--------------------
Dacia
Super Nova cu Ac.
2001 Detinator de Super Nova cu Ac si rugina.
|
|
renotgo |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
QUOTE(aluibasarabeanu @ 24 Mar 2009, 13:27) Gata ,sa rezolvat problema.Un tip care lucreaza la Ford a venit si mi ia reglat in parcare la bila.Se vedea ca omu stie ce face,intradevar erau prea stransi tachetii.Acum merge beton,chiar am comparat sunetul si trepidatiile cu un motor de logan de 17 000 de km si al meu doar se aude un pic mai tare dar vibratiile sunt identice,sunt foaryte multumit si mi-a cerut 2o de lei,bineinteles ca i-am dat mai mult ca mi-a reglat si distanta de la bujii.As avea o intrebare daca mai citeste cineva aici.Stiti ca sub filtru de aer se afla un furtun gros cat degetul care face legatura intre filtrul de aer si capacul motorului.Ei bine aveti idee daca pe acest furtun se afla o diuza cu un orificiu mic identic cu cel al vechilor dacii? Imi pare bine ca totul s-a rezolvat la timp ,altfel ai fi avut mari probleme ...!Furtunul de care spui nu face altceva decat sa directioneze gazele din blocul motor catre filtrul de aer si apoi reaspirate de motor .Este defapt un circuit de reaspirare a vaporilor de ulei .Dacia si mai toate modelele de masini au acel furtun ,la unele pleaca din chiulasa ,la altele din bloc .Pe acel furtun nu exista nicio diuza .Numai bine ! |
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#18
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Te inseli acel furtun are diuza altfel ar invada filtru de aer cu ulei din cauza presiuni mari realizata de pompa de ulei. Eu asa am la motorul de super nova.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
panter1 |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
eu am invatat sa ii reglez singur de pe net.. am citit cred ca 3 zile mai toate forumurile unde se vorbea despre asa ceva.. multi se complicau cu o multitudine de metode, le invatasem pe derost pe toate, tin minte ca prima data reglam apoi vedeam cum merge si schimbam metoda, dupa care am nimerit-o pe cea buna si pe aia o tin. Ulterior am aflat ca e si cea mai eficienta. Iar motorasul meu merge foarte bine dupa reglajele mele:) La un reglaj mai trebuie sa se verifice si tijele sa nu fie strambe, apoi culbutorii daca sunt uzati in capul unde bate in coada supapei.. trebuiesc piliti de nevoie ca altfel iti da eroare si iti bate.. e un intreg ritual dar dupa ce il inveti.. te joci cu ei
![]() This post has been edited by panter1: 26 Mar 2009, 03:13 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#20
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
renotgo |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
QUOTE(djasu82 @ 25 Mar 2009, 21:04) Te inseli acel furtun are diuza altfel ar invada filtru de aer cu ulei din cauza presiuni mari realizata de pompa de ulei. Eu asa am la motorul de super nova. Pai ,nu stiu cum sa-ti spun dar acel ulei de pe furtunul cu pricina n-are nicio legatura cu pompa de ulei ,chiar nicio legatura !Diuza are pentru Daciile clasice (spre ex.) un alt rol ,nu acela de a evita "invadarea" cu ulei a filtrului de aer .M-am tot intrebat ,de ce se posteaza pe forumuri daca nu se stie exact despre ce este vorba ...? Uite ,spre ex. in cazul meu ,nu stiam sigur de existenta diuzei pe furtun pentru ca nu-i vad rostul in functionarea motorului pe injectie ,dar care este rolul lui stiu foarte bine si tocmai de aceea am facut-o ...In concluzie ,iti garantez ca "nu ma insel" ! Numai bine ! This post has been edited by renotgo: 26 Mar 2009, 11:32 |
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
variable_dynamics |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(djasu82 @ 25 Mar 2009, 20:04) Te inseli acel furtun are diuza altfel ar invada filtru de aer cu ulei din cauza presiuni mari realizata de pompa de ulei. Eu asa am la motorul de super nova. Hmm...cred ca ai inteles gresit "mecanismul" de reciclare a vaporilor de ulei...Ca sa te ajut un pic: conducta cea groasa de reciclare este conectata intre carcasa filtrului de aer si capacul chiulasei, deci evident INAINTEA clapetei de aer. Pe acel traseu nu exista nici o "diuza"(corect este duza) si nici pericolul de a "invada filtru de aer cu ulei din cauza presiuni mari realizata de pompa de ulei" Sper ca te-ai lamurit cat de cat. Numai bine. This post has been edited by variable_dynamics: 26 Mar 2009, 14:04 |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#23
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
stiu ca e inainte de clapeta ... si e duza !
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
aluibasarabeanu |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 664 Joined: 24 August 08 From: CONSTANTA ![]() |
Din pacate a revenit problema cu relantiul neregulat si cu tendinta motorului de a se opri cind calci ambreiajul.Mentionez ca noul mecanic a reglat 0,1 admisie cu 0,15 evacuare,oricum nu cred ca problema mai e de aici.Azi am probat fisele de la un clio symbol nou si ,nici o diferenta.Maine curat injectoarele ,schimb filtrul de benzin (ca are vreo 12000),si desfac pompa de benzina sa vad ce e pe acolo si sa curat.Ma intreb :daca nu e de la culbutori,cum de sa stricat,orice altceva,chiar dupa ce i-am reglat prima oara?Plus de asta se mai aude si un suierat la motor si la turatii mici (1500 -2000 de ture).
|
--------------------
Renault
Megane 2.2
1,6 16v anul 2006
- Necunoscut momentan
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#25
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
cureaua de la alternator .. mai intinde cureaua . Vezi ca multii se pacalesc cu reglajul culbutoriilor si mai ales cu lera. Eu de obicei folosesc inca doua lere in afara de cea principala adica pentru reglajul de 0.1 pe admisie dupa ce am reglat introduc o lera cu dimensiune mai mica decat 0.1 , treuie sa intre fortat iar dupa aceea o lera cu o dimensiune mai mare decat 0.1 si trebuie sa intre lejer intre culbutor si cuiul de la supapa. Asa si la evacuare atunci esti sigur ca e corect. In rest sper ca nu ti s-a umblat la relgaljul de pe corpul clapeta cel care mentine putin clapeta intredeschisa si din acela se poate regla relantiul. De obicei acel surub e reglat din fabrica .
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
aluibasarabeanu |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 664 Joined: 24 August 08 From: CONSTANTA ![]() |
Deci,ieri am curatat injectoarele,sita de la pompa de benzina si motorul tot mai tremura un pic,mentionez ca ,conectorul de la retur benzina scapa putina presiune si fasaie,cred ca nu e ceva periculos.Intradevar acel furtun (dintre filtru de aer si capac culbutori) are o duza pe el dar are gaura mai mare ca la vechile dacii.Spuneti-mi va rog ce as mai putea sa verific sau eventual sa schimb ca sa scap de acel tremurat.Am curatat si motorasul pas cu pas dar fara sa desfac tija ca imi era frica sa nu-l dereglez.Este ok daca l-am curatat asa.Sa umblu si la supapa de retur,are vreo legatura?Acum daca debraiez, motorul nu mai da sa se opreasca doar tremura la relanti si tremura cu tot cu teava de esapament si toba ,daca stai la spatele masinii face drrrrr (neregulat).Multumesc dragi colegi,am invatat foarte multe de la voi.
Attached thumbnail(s) Foto636.jpg ( Size: 512.71k ) Number of downloads: 2596 Foto637.jpg ( Size: 459.28k ) Number of downloads: 2680 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
1,6 16v anul 2006
- Necunoscut momentan
|
|
iulian sn2001 |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru fost incepator Group: Members Posts: 490 Joined: 24 April 07 From: galati ![]() |
Sunt sigur ca nu are nici o legatura cu problema ta.Dar infasoara si tu furtunul de la filtrul de aer in banda izolatoare.Arata groaznic.
Despre problema ta...nu imi pot da cu parerea.Dar astept cu interes rezolvarea. |
--------------------
dacia
supernova
2001 confort cap sa ai ca mintea vine dup-aia
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#28
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
[quote=aluibasarabeanu,28 Mar 2009, 10:14]
Deci,ieri am curatat injectoarele,sita de la pompa de benzina si motorul tot mai tremura un pic,mentionez ca ,conectorul de la retur benzina scapa putina presiune si fasaie,cred ca nu e ceva periculos.Intradevar acel furtun (dintre filtru de aer si capac culbutori) are o duza pe el dar are gaura mai mare ca la vechile si ma rog de ce cei mai de sus au comentat aiurea deci habar nu au ... sa nu mi se mai dea peste bot va rog eu frumos. Nu e bine sa-ti scape presiune pe la furtunul de retur ... Motorasul pas cu pas asa se curata ... nu-l desface ca altfel se pune la punct doar dupa soft alti bani alta distractie ( cica la multi se autoregla singur nu cred nu bag mana in foc deci nu te sfatuiesc ) Unde fasaie acolo e buba. |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
usurnairam19 |
![]() ![]()
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 29 March 09 ![]() |
care ma ajuta si pe mine ca cum sa vb cu voi
|
--------------------
dacia
supernova
2001 5 usi
- Tl 02 epx
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Motorasul pas cu pas se autocalibreaza. Eu l-am demontat complet pentru curatare -are 1 piesa demontabila
![]() Pus contactul de mai multe ori, ralanti-ul era inca prea sus. Am oprit, am mai pus contactul de cateva ori si s-a terminat autocalibrarea si functioneaza perfect. |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 06:47 |