Probleme mers motor D 1300, trepideaza , merge intrerupt
![]() ![]() ![]() |
Probleme mers motor D 1300, trepideaza , merge intrerupt
Betian |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 411 Joined: 23 August 05 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1300
- 3-B 5638
|
|||
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
inainte iti papa ulei?dar eu cred ca e sarac in aer deaia,pe platina ai umblat cu operatiile astea desfasurate,ce am vazut multi dintre noi deterioreaza surubul la platina fixa (cel ce se monteaza pe platoul delcoului) nu tine cont de lungimea lui si apoi incep belele,iti da in nas din cauza avansului,cu vacumul cum stai?
|
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
Betian |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 411 Joined: 23 August 05 ![]() |
Masina nu da in nas, nu papa ulei, iar surubul acela nu are nimic.
Am facut un filmule sa vedeti cum merge motorul.Sa fiti atenti dupa ce o accelerez, ca e mai sesizabila variatia de turatie si trepidatul. Scuze de calitate, dar asa s-a uploudatat , la calitatea asta. ![]() |
--------------------
Dacia
1300
- 3-B 5638
|
|
ursu_florin2002 |
![]()
Post
#4
|
![]() Administrator Group: Members Posts: 279 Joined: 4 April 08 ![]() |
tot din jiglerul de relanti e problema. Pune-i o saiba plata de cupru , de aceea de jigler , nu altfel. Daca nu ,mai cauta alt jigler...sau pune-l inapoi pe cel vechi. Incearca , rau nu faci , n-ai ce sa strici.
Regleaza avansul la cald , cu mana.....vad ca te pricepi totusi....incearca toate posibilitatile stiute de tine.....tu esti in fata masinii , tu ii dai de cap. |
--------------------
Renault
Symbol
2008 - 1,4 8v
|
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
da e vorba de jiglerul de relanti,umbla la delcou,am intrebat daca iti manaca ulei atunci iti mai afuma bujiile,nu iti merge rotun,si din cate observ in filmulei mai ai un zgomot pe fundal pe linga mersul motorului usor intrerupt, parca zornaie ceva,ori distrbutia ori rulmenti alternator sau pompa
|
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
Betian |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 411 Joined: 23 August 05 ![]() |
Zgomotul de fond e de la distributie, e de cand am luat-o acum un an.Am ce imi trebuie sa o fac , mai putin timp.
Ce pot sa ai fac acelui surub? Sa ai pun o saiba de cupru? Asta nu e doar asa o solutie provizorie? Este necesar sa umblu iar la carburator, pentru ca sincer nu prea stiu ce sa ai mai fac..... |
--------------------
Dacia
1300
- 3-B 5638
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
am inteles ca ai schimbat capacul delcou...daca nu rezolvi problema din carburator incearca cu un capac delcou nou ca vad ca ai de metaplast nu merita nici 2 lei am patit eu cu multe ori cu capacul de metaplast...mai zic sa schimbi condensatorul pe delcou si verifica si fisele ca sa fii sigur ca nu e de la aprindere.si lasa becul regleaza avansul cu mana la urechi si la vedere.uita-te si la pinion delcou
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
Ce uzura ai la motor? Trebuie marit avansul fata de cum e la bec in functie de uzura . Bujiile sa fie potrivite pt tipul tau de motor de ex brisk N17YC, seturile noi de jicloare sunt proaste, mai toate au pe cel de ralanti prea mic -trebuie marita gaurica, NU saiba-, principalul si franare aer desperechiate
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
Betian |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 411 Joined: 23 August 05 ![]() |
Capacul cel maro este cel nou, scroa pe cutie DODUCO parca si era cel mai scump de acolo, condensatorul am schimbat cu altul, face la fel, iar bujiile astea noi sunt BOSCH si scrie cu verde SUPER(am cerut de 1300) omu ma cunoaste, nu cred a imi dadea altceva. Inainte am avut Sinterom.
jiglerele sunt cele vechi, aveam pe acasa vre-o 3 Carfil , si si am ales din ele unele bune, si care sa si aiba valorile pentru carburatorul meu. Treaba cu uzura nu stiu ce sa zic.....cum verific pinionul? ![]() |
--------------------
Dacia
1300
- 3-B 5638
|
|
STORMTROOPER |
![]()
Post
#10
|
![]() Dacia berlina proud owner Group: Members Posts: 2.486 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Din cite tin eu minte relantiul se regleza in felul urmator:Se insurubeaza jiglerul de relanti la maxim si de desface 3 ture si jumatate.Asta spune cartea lui Mondiru.
Acum din experienta proprie si personala, cu teste facute pe masinuta mea si inca 2, daca fac cum scrie la carte nu sta neam la relanti,asa ca desfaci jiglerul cam 4 ture 4 ture si jumatate. De bujii ti s-a mai spus, de delco la fel.Imprumuta de al cineva un set de bujii si o aprindere electronica care stii sigur ca merg si vezi daca face la fel. Succes. |
--------------------
DACIA
1310 TX
1987
- 7-B-2414 blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
atunci este bun capacul...dai jos delcoul scoti pinionul cu un surub de chiuloasa dar sa ai grija cum iei de acolo asa sa pui inapoi sau daca stii cum se regleaza pozitia pinionului...si cand ai scos uita-te la canelurile in interior sa nu fie uzate.asta o sa te ajute:
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=142494&hl= |
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
ce nr scrie pe bujii? Bosch nu m-au multumit niciodata, ia in calcul ca omul poate nu stie, nu ca ar fi rau intentionat. Nu se umbla cu numarat ture, strangi pana da sa moara din surubul de amestec, apoi deschizi pana la turatia maxima stabila, reduci din oblic, reglezi din nou amastecul pana obtii 8-900 la cald
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
surubul de chiulasa este de 10 la pinion trebe de 12
|
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
Betian |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 411 Joined: 23 August 05 ![]() |
QUOTE(krapcarasu @ 9 Jan 2011, 21:59) ce nr scrie pe bujii? Bosch nu m-au multumit niciodata, ia in calcul ca omul poate nu stie, nu ca ar fi rau intentionat. Nu se umbla cu numarat ture, strangi pana da sa moara din surubul de amestec, apoi deschizi pana la turatia maxima stabila, reduci din oblic, reglezi din nou amastecul pana obtii 8-900 la cald Asa am facut. Cutiile de la bujii le am in masina, o sa ma uit maine ca nu mai tin minte. Eu totusi cred ca este de la carburator, de la acel jiglor de mers in gol. Nu imi ramane decat sa gasesc pe cel potrivit, sau sa pun alt carburator sa vad daca merge altffel. ![]() |
--------------------
Dacia
1300
- 3-B 5638
|
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
sincer cele mai bune jiglere se faceau la mecanica fina sinaia
![]() -imprumuta un delcou dar atentie la montare pinionul nu are santul pe mijloc il are putin deviat ,vezi sa nu iti fure curent delcoul sa aiba izolatia buna la surubul ce da in exterior la delcou,vezi sa iti mearga vacumul -jiglerul de relanti are o gaura in capat constructia fara simt de raspundere nu ii permite insurubezi la maxim,(nu se pupa gaurica la gaurica) ![]() |
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
vladut adevarul e ca eu am scos cu o surubelnita mai mare deci sigur ca ai dreptate
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
Betian |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 411 Joined: 23 August 05 ![]() |
Nu am mai scris pentru ca nu am mai avut timp sa ma ocup de ea, insa nu am rezolvat problema.
Am schimbat insa carburatorul. Ce am reusit macar este ca acum merge motorul(asa cum merge) cu jiglorul de relantiu strans la maxim , iar daca il desfac da sa se opresca imediat. In schimb motorul merge la fel de nasol .Bujii negre, cilindrii 2 si 3 nu lucreaza(daca scot fisele nu se intampla nimic), trepideaza motorul, variatii de turatie, si parca acum da si un pic in nas cand accelerez(cred ca trage aer fals pe undeva). Sambata o sa cobor iar la masina, o sa incerc si treaba cu delcoul, si ce m-ati mai sfatuit. Sper ca de data asta sa nu ninga iar , sau sa fie cu multe grade minus, ca numai de asa ceva am avut parte pana acum... ![]() |
--------------------
Dacia
1300
- 3-B 5638
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
schimba capacul delcou verifica platina fisele si bujiile...e simplu.capacul delcou face mare probleme daca gasesti Doduco ar fi bine
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
mihai7575 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 744 Joined: 1 December 10 From: SLATINA ![]() |
QUOTE(Kiraly @ 25 Jan 2011, 23:17) schimba capacul delcou verifica platina fisele si bujiile...e simplu.capacul delcou face mare probleme daca gasesti Doduco ar fi bine cel mai bun capac de delco e cel de le ducelier,dar si cel de electro -precizia ,e mult mai bun decit doduco,pe mine m-a ținut unul vreo 5 ani fara sa-l schimb. |
--------------------
Dacia 1300,
dacia solenza,
1981,2004 |
|
Kiraly |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
eu nu am gasit decat metalplast si sunt rebuti sigur sunt contrafacute.sunt fisurati cand scot din cutie.acum 2 saptamani am gasit ceva noname nu scrie absolut nimic pe el este maro si era intr-o cutie alba.9lei am dat si inca nu are probleme.metaplastul a tinut max o luna.
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
interesant 2-3 nu lucreaza ,ori e capacul delcoului ori ,fise,e normal ca bujiile care nu lucreaza sa se afume,vorba lu mihai ducellier e bun si niste equem bujii,acuma nu cred ca e cazul sa te intreb cum ai pus capacul la delcou sau daca stii sa pui fisele
![]() |
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
tiaz |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 26 January 11 ![]() |
Salutare,
Daca zici ca ai verificat fisele si bujiile si sunt ok, iar cilindrii 2 si 3 nu merg parerea mea este sa iei si o compresie si daca ai diferente mari fata de ceilalti cilindrii in cazul fericit ai putea sa ai doar culbutorii prea stransi. Daca jocurile la culbutori sunt cele normale respectiv la rece 0.15 mm admisia si 0.20 mm evacuare mai mult ca sigur trebuie sa desfaci motorul. Posibile cauze segmenti aliniati, uzati sau scaunele de la supape si supapele arse. Bafta! |
--------------------
Dacia
1310
1999 break
- B 47 AJU
|
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
segmenti aliniati e o ipoteze,dar sa nu aiba calamina sau scaunele supapelor praf ca atunci se lasa cu cantec de jale
|
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#24
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
Tot se vorbeste de problema asta,de vreo luna de zile nu pot sai dau de cap la a mea(m-am saturat deja de motor:( ),merg dimineata cand e rece motorul si porneste in 3,se aude cum intrerupe,bujiile le-am schimbat si tot degeaba,face la fel la rece,pe langa asta daca o turez se aude cateodata cum da rateu,cand se incalzeste incepe sa mearga aproape cum ar trebui(nu se mai aude sa mearga in 3).Tin sa precizez ca motorul a fost facut prin mai anul trecut.
Singura varianta la care m-am gandit zilele astea e sa dau chiuloasa jos sa vad supapele.Ar putea sa fie din altceva? |
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
pt asta fise ,bujii ,cap delcou distributie ne reglata bine,pinion bulit de la delcou,poate ai axul de la delcou bulit,amestec incorect,jiglere defecte,totul intrun cuvant se mizeaza pe alimentare cu benzina sau pe scanteie
|
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#26
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
Ce nu inteleg eu este de ce 3 merg bine si 1 merge incorect,si bujia este la fel ca si celelalte,nu umeda nu afumata,fisele sunt schimbate delcou e pus de 3 zile nou,deci toate astea face pana se incalzeste motorul.
This post has been edited by bv-08-fgm: 27 Jan 2011, 13:35 |
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
Betian |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 411 Joined: 23 August 05 ![]() |
Intrebare scurta:
Care sunt cauzele , atunci cand la cheie motorul nu porneste sub nici o forma, in schimb daca inping masina 2 metri o porneste imediat? |
--------------------
Dacia
1300
- 3-B 5638
|
|
rodi |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 648 Joined: 2 November 10 ![]() |
Pinion ax delco.
|
--------------------
---
---
---
- --- E PUR SI MUOVE (it. - cit.)
|
|
Betian |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 411 Joined: 23 August 05 ![]() |
Adica ? Sa nu fie la semn?
|
--------------------
Dacia
1300
- 3-B 5638
|
|
rodi |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 648 Joined: 2 November 10 ![]() |
Nu, uzat. Cand ,,dai cheie" ce iti functioneaza ?
This post has been edited by rodi: 11 Feb 2011, 20:48 |
--------------------
---
---
---
- --- E PUR SI MUOVE (it. - cit.)
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 17:56 |