Proiect: Dacia 1310 "full options"?, Dacia 1310 Li ....
![]() ![]() ![]() |
Proiect: Dacia 1310 "full options"?, Dacia 1310 Li ....
bosolanu_ |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 115 Joined: 25 May 08 From: Timisoara / Dr.Tr.Severin ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 Li
2003
- MH-03-BWG
|
|||
djasu82 |
![]()
Post
#2
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
nu vei realiza nimic nu ai ce face cu bani e clar dai mai mult decat daca ai achizitiona un audi.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#3
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
pai in primul rand...de unde esti:)
si multa bafta:) |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
bogdan_90 |
![]()
Post
#4
|
![]() baiatu' cu apa Group: Members Posts: 1.467 Joined: 16 January 08 ![]() |
imi place cum gandesti dar peste 60% din ce ai zis mai sus nu pot fi puse pe o dacie ca ex: aer conditionat etc.
|
--------------------
ford
focus
2007
- xxx plm ,cuvantul suprem ce rezolva cea mai complicata problema.
|
|
Tomcat |
![]()
Post
#5
|
![]() membru Group: Members Posts: 1.367 Joined: 12 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Inainte de toate iti doresc bafta vis a vis de ce ti-ai propus!
Partea a doua pe care vreau sa ti-o spun este urmatoarea: Dacia asta a ta din 2003 cu 4000 de km la bord ar fi bine sa o pastrezi asa cum este. In momentul in care ai face modificarile propuse de tine (in mod sigur nu vei realiza decit maxim 15% din ce vrei), masina va arata ca un "cotet" si vei sfirsi in a constata exact ce ai spus in primele fraze si anume ca nu iti place tunningul de prost gust. Cred ca nu aproximez gresit dar distractia ar duce la minim 4500 de "coco'. Cred ca ar fi bine sa-ti canalizezi "energiile" spre alte lucruri mai palpabile, nu asa SF. Cam atit! |
--------------------
Dacia
Logan MCV 2008 - 1,5 DCI
Skoda Octavia
- B--000
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#6
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
nu dorim sa fim rai cu tine precum pare dar zic eu ca nu se merita plus cum au spus si colegi mai sus nu ai unde sa inglobezi atata tehnologie . In afara de aceste aspecte mai ramane RARUL si cu siguranta daca nu impingi 100 de milioane nu iti dau actele pentru modificarile aduse.
Eu zic sa pastrezi masina asa cum e poate in locul injectorului eu as monta un carburator dublu sincron sau as facerost de unu din state cu 4 camere si care se poate cupla direct la calculatorul motornic bosch. |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
CriSTI68 |
![]()
Post
#7
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
se poate face, dar nu in romania, prea multe piedici, prea multi bani
|
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
EinarN |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 656 Joined: 17 October 08 ![]() |
@ bosolanu_
Īmi place ca sīntem deja DOI cu astfel de proecte. Mie m-i s-a pus pata pe Dacia 1410 Sport. O recomandare din partea mea: - IGNORA recomandarile astea de genul: "Decīt sa bagi banii īn Dacie, iati AUDI sau baga banii īn M5" si alte tinichele vestice ! eu sīnt de scurt timp aici si deja am īnvatat astfel de recomandari INUTILe pe de rost. Daca vrei sa te apuci de un astfel de proect, gīndestete ca trebuie s-o iei de la ZERO sa restaurezi baza īntīi si-ntīi. Ulterior te apuci de propriuzisa reconstructie. Eu am calculat pt. mine, (OK la mine este vorba de extrem cu motor V 6 transversal de aprox. 300 CP, usi fluture gen Lanbo, suspensie Air Ride, vopsea de efect Perlmut) si ma costa totul + / - FARA MANOPERA ca asta o fac eu īn jur de 15.000 EURO cel putin daca nu chiar 20.000 EURO. Pe līnga asta, gīndestete ca un proect din asta nu-l pui pe picioare īn 3 - 6 luni. Asa ceva poate dura pīna la 2 ani sau mai mult, dependent de resursele financiare si conditiile de lucru. This post has been edited by EinarN: 14 Nov 2008, 00:02 |
-------------------- |
|
maryus_83 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.067 Joined: 14 April 05 From: Brasov ![]() |
|
--------------------
Dacia/Reno
Logan Ambition 1.5 dci 70cp/ Kangoo 1.5dci
'08/'12 Don't forget kids... the more you post the bigger your penis is.
|
|
EinarN |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 656 Joined: 17 October 08 ![]() |
@ @ bosolanu_
Si īnca cīteva recomandari: Din ce ai scris, deduc ca vrei s-o īncalti cu tehnica actuala de la vreun Logan etc: Cel mai simplu e, dezbraca dacia la pielea goala si fa tinichigeria asa cum trebuie sa nu ti-o mīnce rugina. Īntareste caroseria (traversele) eventual schimba-le Cauta un Logan troznit, unul ce a luat-o sub coada pe la spate, sifonat ireparabil unde mecanica e OK (deci nu unul care s-a urcat īn vreun pom si e zob īn bot) si transplanteaza toata tehnica de logan īn cutia de 1300. Astfel ai pe calea cea mai simpla si rapida o 1300 RETRO cu tehnica moderna pe EURO 4 ![]() |
-------------------- |
|
Tomcat |
![]()
Post
#11
|
![]() membru Group: Members Posts: 1.367 Joined: 12 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Masina este 2004 an de fabricatie cu 4000 km. Intr-adevar e "RETRO" si "trebuie restaurata baza"asa cum spune prietenul EinarN!
Scrise cu un creion pe hirtie, sub forma de lista, lucrurile par fezabile. Mai greu e cind pui mina sa lucrezi. "NU TOT CE ZBOARA SE SI MANINCA!" Oricum, bafta! |
--------------------
Dacia
Logan MCV 2008 - 1,5 DCI
Skoda Octavia
- B--000
|
|
dobre |
![]()
Post
#12
|
-classic- Group: Members Posts: 425 Joined: 2 December 07 From: Severin ![]() |
chiar voiam sa ti-l recomand pe EinarN, tipul stie ce zice
|
--------------------
Dacia
1300
1972
- GJxxSPR Dacia 1300 RAT 1972
|
|
Kruger |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.660 Joined: 18 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Felicitari. Nu vei ajunge sa termini niciodata lista aia,in primul rand datorita banilor, datorita lipsei pieselor bune, datorita lipsei de meseriasi ca lumea, si datorita faptului ca pana vei trece la punctul doi din lista....se va defecta din nou punctul unu.
En am bagat 3000 de euro in berlina, si .... n-am ajuns nici macar sa fac o masina perfecta, nu mai zic de imbunatatiri. This post has been edited by Kruger: 14 Nov 2008, 09:01 |
--------------------
Honda
Accord
2005, Sport Tourer Automatic 2.0 VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA |
|
ydaniel |
![]()
Post
#14
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
piese bune se gasesc.numai sa ai timp/chef/relatii sa le gasesti.majoritatea mecanicilor tin la solutiile lor gen:platina,ulei de la peco,vara fara termostat si tot asa.
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
dizzy |
![]()
Post
#15
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.075 Joined: 11 February 04 ![]() |
Imbunatatiri mecanice:
1. Adaptare sistem injectie MPI. Se poate dar nu merita, consumul nu va fi mult mai mic, perforamnatele doar un pic mai bune 2. Schimbare discuri frana cu unele Brembo si adaptare sistem franare de pe Dacia Supernova/Solenta cu discuri ventilate si 4 prezoane. Se poate dar te paste RAR, si acolo e nasooool 3. Schimbare placute frana si saboti cu unele ATE sau Ferodo Premier. Succes, nu-i imposibil! 4. Adaptare pompa frana si pompa servo-frana de pe 1.9 D. Succes, nu-i imposibi! 5. Schimbare telescoape/arcuri cu unele mai performante. Succes, nu-i imposibi! 6. Schimbare set motor cu unul de R5 Gtt de pe mecaparts, cilindree 1600 cmc. De ce? 7. Instalare sistem turbo cu toate anexele. De ce? 8. Schimbare cauciucuri cu unele de aprox 185-195. Succes, nu-i greu! 9. Adaptare sistem servo-directie cu cremaliera scurta. Vezi aia cu RAR, n-ai voie sa modifici de capul tau directia! 10. Instalare alternator de putere mai mare. Succes! 11. Evacuare inox diametru marit. Succes! Imbunatatiri confort: 1. Inchidere centralizata. Succes! 2. Completare instrumente bord si stabilizare litrometru. Succes! 3. Modificare/inlocuire instrumente bord si martori cu unele luminate din spate. Adica alt bord, hmm, se poate! 4. Adaugare martori: centura, usi deschise, Succes, sa te piuie cand nu-ti pui centura, hmm, cine ar vrea asta?! 5. Instalare ceas electronic in bord sau langa oglinda retrovizoare. Succes, petarda aia romaneasca merge bine max 1-2 ani. Cauta unul de pe un Oltcit de prin 86 original alea chiar tin. 6. Inlocuire si adaptare bloc lumini cu unul model nou. De ce? Astea sunt destul de ok! 7. Instalare A/C. Asta ar fi o treaba intr-adevar utila! 8. Instalare MP3 player si sistem de sunet ok. Usor! 9. Instalare geamuri electrice fata. Se poate realiza! 10. Instalare deschidere portbagaj din interior / telecomanda. Se poate realiza destul de usor! 11. Instalare buzzer pentru: semnalizare, avertizor usa deschisa, avertizor uitare lumini aprinse. Se poate realiza destul de usor! 12. Temporizare plafoniera. Adica? Sa nu zici trapa, te rog! 13. Modificare sistem de incalzire a.i. sa fie functionale si cele doua guri de pe lateralele bordului. Ai bord CN sau simplu? 14. Instalare UCH pentru unele optiuni amintite mai sus si pentru sistemul anti-demaraj. Nu-i nevoie! a) Temporizare spalator parbriz / stergatoare. Usor! ![]() Asta-i treaba alarmei! c) Computer de bord. CARPC nu vrei? 15. Instalare duze spalator parbriz duble sau tip panza. DAP 16. Izolare fonica a peretelui de foc, etc. OK 17. Modificare oglinzi incalzite. OK 18. Becuri performante. OK dar sa pastrezi puterea nominala! 19. Imbracare portbagaj in mocheta auto si ascundere roata de rezerva. OK 20. Schimbare tablou sigurante model nou. OK 21. Scaune incalzite. OK 22. Schimbare tapiterie interior, piele. Sa ai pe ce ingheta iarna si te coace vara! Eh, idei multe, bani putini. Ca fost posesor de 1310 te sfatuiesc urmatoarele: LAS-O ASA CUM E! Repara ce cade, si crede-ma or sa cada destule! are deja cativa ani, vezi sa nu o ia rugina! Pune si tu ceva minim de confort: Alarma, inchidere centralizata, eventual geamuri electrice, scule de cantat decente. De restul de bani baga benzina si plimba-te! Plimba-te toata tara, munte mare! Peste 3-4 ani o sa fii mult mai multumit de alegerea facuta. Einarn, vezi ca Dacia 1310 are motorul pus longitudinal nu transversal, deci n-ai ce face cu piesele de pe un Logan. Tie iti trebuie piese de pe un Renault 20-30-21-25, alea au motoare si cutii longitudinale. Renault 21 si 25 au avut cam tot ce iti doresti tu in dotare, deci poate te orientezi catre asa ceva ca masina donoare. Desi mai bine va luati direct un Ren 21-25, e mult mai masina. De ex asta: http://www2.autovit.ro/vs2cautaauto.php?su...+Cauta+!+++ http://www2.autovit.ro/vs2cautaauto.php?su...+Cauta+!+++ This post has been edited by dizzy: 14 Nov 2008, 12:25 |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
bucatzel |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Pe naiba o sa faca lista aia. Imi pare rau, da' asta intra in categoria vreau sa ma fac astronaut. Dupa care, la 10 ani, descopera ca i-e rau de inaltime.
Lista aia ii SF. Sunt de acord ca oricarei dacii ii lipsesc unele treburi, dar de acolo pana la o lista ca aia e cale luuunga. Are taica-miu o vorba: Maimuta, cand n-are ce face, se scarpina in fund pana-si face buba. @EinarN. Sunt curios de un singur lucru la proiectul tau. Unde o sa infigi tu motor V6 in caroserie de dacie. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
Kruger |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.660 Joined: 18 August 05 From: Bucuresti ![]() |
E loc...motorul meu e chiar foarte mic. Sunt 3 cilindri in linie pana la urma, doar ca e ceva mai lat. Problema e de greutate si putere, sa nu se cracaneze caroseria.
|
--------------------
Honda
Accord
2005, Sport Tourer Automatic 2.0 VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA |
|
IRONICK |
![]()
Post
#18
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
A uitat sa treaca in lista aia acoperis panoramic ....
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Muttley |
![]()
Post
#19
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
E realizabil ce vrei tu. Cu 2 conditii:
- sa ai bani gramada si sa n-ai ce face cu ei - sa ai timp gramada si sa n-ai ce face cu el Conditia 1 nefiind satisfacuta in cazul tau, ce vrei tu devine imposibil. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
driverx |
![]()
Post
#20
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Vorbeste cu asta: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=127430&hl=gec
Sunteti pe aceasi lungime de unda. Eventual faceti un head-on collision cu cele doua masini si poate iese ceva bengos. Nu vorbesc prostii. Am vazut o reclama la Mazda in care o berlina si un SUV se ciocnesc frontal si in urma impactului iese un cross-over fain de tot. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
ionutctn |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 1.373 Joined: 20 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Cu tot respectul, si eu am dacie acasa, dar romanul nu poate intelege ca nu se poate sa faci din rahat bici si sa mai si pocneasca. Am de spus doar la aer conditionat. Sa zicem ca reusesti sa implementezi un sistem functional dar ce te faci ca dacia e izolata cum e si iti va intra in continuare caldura de afara. Ca sa nu mai pun ca nu are geamuri atermice s.a.m.d. Eficienta instalatiei ar fi foarte mult redusa. Si pentru ce?
|
--------------------
Dacia
1310
1998 Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it. |
|
driverx |
![]()
Post
#22
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Hai ba ca nu toate masinile cu AC s-au nascut cu atermice ca la rabla ta, ca sa protejeze TDI-ul de ultravioletele soarelui.
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#23
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(ionutctn @ 14 Nov 2008, 11:18) Ca sa nu mai pun ca nu are geamuri atermice s.a.m.d. Eficienta instalatiei ar fi foarte mult redusa Bine, asa nici altii cu masini de peste 15.000 nu au geamuri atermice. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Kruger |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.660 Joined: 18 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Ce-i aia atermic ? Acia izolante ?...
|
--------------------
Honda
Accord
2005, Sport Tourer Automatic 2.0 VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA |
|
bucatzel |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Muttley zicea ca se poate cu bani si timp suficient.
Sincer, ar iesi mai ieftin sa reproiecteze o creatura cu aspect de dacie si care sa inglobeze dorintele lui. Inteleg ca se pot face modificari la o masina, dar exista limite, cand vorbim de modificari. This post has been edited by bucatzel: 14 Nov 2008, 12:19 |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
homestranger |
![]()
Post
#26
|
![]() Cand orice procedeu esueaza, citeste instructiunile...sau...cont Group: Members Posts: 119 Joined: 2 October 08 ![]() |
driverx zi-mi si mie cine zicea ca vreau sa i fac tunning?
![]() sau modificari de genul asta? ![]() This post has been edited by homestranger: 14 Nov 2008, 12:35 |
--------------------
Dacia
1310 TX
1992
- TM 05 GEC ...sau...mai bine lasa
|
|
bosolanu_ |
![]()
Post
#27
|
Membru Group: Members Posts: 115 Joined: 25 May 08 From: Timisoara / Dr.Tr.Severin ![]() |
Imbunatatiri mecanice:
1. Adaptare sistem injectie MPI. Se poate dar nu merita, consumul nu va fi mult mai mic, perforamnatele doar un pic mai bune R: pentru sistemul de turbo imi trebuie unele modificari ale ECU-ului, iar ECU-ul de Monomotronic e mult mult mult mai greu de modificat decat cel de Sirius N32 care se gaseste pe Supernova/Solenta/Logan de exemplu, fiind si sistemul pe care vreau sa-l implementez. 2. Schimbare discuri frana cu unele Brembo si adaptare sistem franare de pe Dacia Supernova/Solenta cu discuri ventilate si 4 prezoane. Se poate dar te paste RAR, si acolo e nasooool R: da.. am uitat sa mentionez de RAR.. acolo probabil o sa fie si cel mai greu... stiu cam ce ma paste.. 3. Schimbare placute frana si saboti cu unele ATE sau Ferodo Premier. Succes, nu-i imposibil! R: e chiar foarte usor, exista si placute si saboti pentru Renault 12 care se potrivesc la Dacia 1310 6. Schimbare set motor cu unul de R5 Gtt de pe mecaparts, cilindree 1600 cmc. De ce? R: pentru sistemul de turbo 7. Instalare sistem turbo cu toate anexele. De ce? R: acum pare cam exagerata toata treaba si cu tente de NFS si altele, defapt eu vreau un sistem turbo care sa-mi ofere putere la turatii de peste 3000-3500 care le atingi doar ocazional, cu alte cuvinte sa am o rezerva de putere. Nu ma gandeam la ceva exagerat, sa functioneze cu o presiune relativ mica.. sa zicem un 0.4-.0.8 bar? 9. Adaptare sistem servo-directie cu cremaliera scurta. Vezi aia cu RAR, n-ai voie sa modifici de capul tau directia! R: Dap din nou RAR-ul... 3. Modificare/inlocuire instrumente bord si martori cu unele luminate din spate. Adica alt bord, hmm, se poate! R: doar ceasurile de bord, nu tot bordul, arata ok.. 4. Adaugare martori: centura, usi deschise, Succes, sa te piuie cand nu-ti pui centura, hmm, cine ar vrea asta?! R: pai eu imi pun centura aproape tot timpul, si oricum prin martor ma refeream martor in bord, daca ar fi legat si la buzzer sa faca beep doar de 2-3 ori. 6. Inlocuire si adaptare bloc lumini cu unul model nou. De ce? Astea sunt destul de ok! R: aici o dau un pic in fitze ![]() 12. Temporizare plafoniera. Adica? Sa nu zici trapa, te rog! R: aoleu!! nu trapa.. plafoniera (iluminarea in habitaclu) sa nu se stinga asa brusc.. e ceva tot cam de fitze ![]() 13. Modificare sistem de incalzire a.i. sa fie functionale si cele doua guri de pe lateralele bordului. Ai bord CN sau simplu? R: Ultimul model de bord care a fost montat pe Dacia 1310.. bord CN modelul "scoica" sa-i zic asa. 14. Instalare UCH pentru unele optiuni amintite mai sus si pentru sistemul anti-demaraj. Nu-i nevoie! a) Temporizare spalator parbriz / stergatoare. Usor! ![]() Asta-i treaba alarmei! R: nu vreau alarma.. imi ajunge inchiderea centralizata, bine.. ar fi frumos sa-mi porneasca masina ca sa se incalzeasca.. dar.... c) Computer de bord. CARPC nu vrei? R: hehe.. e cam mult totusi... 16. Izolare fonica a peretelui de foc, etc. OK R: si izolare termica a intregii masini.. ca zicea cineva mai sus ca nu fac nimic cu aerul ala conditionat. 22. Schimbare tapiterie interior, piele. Sa ai pe ce ingheta iarna si te coace vara! R: da.. m-am gandit si la asta.. dar recunosc.. nu prea mult.. ![]() Iar in legatura cu plimbatul prin toata tara... da . chiar asta vreau sa fac.. de aceea ma gandesc ca proiectul o sa astepte mult sa fie finalizat.. poate chiar cativa ani buni.. nu pot baga toti banii in masina.. dar tare mi-ar placea ce am scris mai devreme.. ![]() This post has been edited by bosolanu_: 14 Nov 2008, 21:11 |
--------------------
Dacia
1310 Li
2003
- MH-03-BWG
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#28
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
tot nu ai zis de unde esti.....
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
bosolanu_ |
![]()
Post
#29
|
Membru Group: Members Posts: 115 Joined: 25 May 08 From: Timisoara / Dr.Tr.Severin ![]() |
ah.. scuze..
![]() |
--------------------
Dacia
1310 Li
2003
- MH-03-BWG
|
|
EinarN |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 656 Joined: 17 October 08 ![]() |
QUOTE(bucatzel @ 14 Nov 2008, 09:45) @EinarN. Sunt curios de un singur lucru la proiectul tau. Unde o sa infigi tu motor V6 in caroserie de dacie. Daca citesti ce am scris īn topicul de dacia sport (ce se poate si ce nu), urmaresti pozele, vei gasi si raspunsul. Nu-mi prea place sa repet la infinit si nici sa-i sparg aici topicul omului cu aceasi treaba.Gīndestete la un sasiu de structura TUBULARA cu CARAPACE de Dacie. Asta ar fi o alternativa. A doua ar fi īntarirea caroseriei de baza si īn afara de asta, gīndestete ca motoarele moderne sīnt de regula din aluminiu si nu din fonta ca pe vremea lui noe asa ca greutatea unui V 6 transversal de aluminiu e cam aceasi cu un L 4 de acum 40 de ani ![]() Revenind la proectul omului ce vrea el sa faca, ramīn la recomandarea mea, indiferent cīt de lunga e lista lui: - Logan dezafectat vs. carosa 1310. E aprox. ca si cīnd ai schimba caroseria la masina. Īn ceea ce priveste RAR-ul ala, nu cunosc legislatia romāna dar conform directivelor UE, orice īmbunatatire (modernizare) la o masina vechie conform normativelor tehnice actuale si conform normativelor ecologice trebuie acceptata si omologata chiar de este vorba de o omologare unicat si cred ca īn cazul asta RAR-ul n-are face fite deoarece el (daca baga injectie CPU de bord, catalizator / lamda = EURO 4) face o modernizare tehnica la nivel actual. Carapacea (cutia) masinii nu conteaza. Deci RAR-ul ala, din moment ce Romānia este īn UE trebuie sa respecte niste obligativitati UE si nu sa faca de capul lor. This post has been edited by EinarN: 15 Nov 2008, 10:02 |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 05:54 |