DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Uda bujia de la pistonul 1 de langa volanta, Uda Bujiile

alexxnolimit
post 10 Mar 2009, 13:46
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 5 March 09




Problema mea este in felul urmator ! Am fost de 2 zile la un mecanic sa imi regleze tachetii si de atunci am o mare problema ! Mise tot uda bujia de la pistonul 1 cel de langa volanta nu stiu care este problema .. Oare sa fie ca nu a reglat bine tachetii ohmy.gif ! Nu o uda cu ulei dar nici benzina nu pare a fi ... cred ca este un amestec ceva nush exact sa va spun ! Precizez ca Platina , Fisele , bujiile sunt noi ( BRISK ) ! Astept ajutorul Dvs . unsure.gif

10 Mar 2009, 13:58:
Pffff chiar nu ma ajuta si pe mine nimeni cu un simplu raspuns plange.gif

10 Mar 2009, 16:46:
Offf doamne nimeni nu stie raspunsul la problema mea?

10 Mar 2009, 16:46:
Offf doamne nimeni nu stie raspunsul la problema mea?

This post has been edited by alexxnolimit: 10 Mar 2009, 16:46


--------------------
Dacia1300 berlina 81 - b07wzv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ZTV
post 10 Mar 2009, 16:53
Post #2


fost membru activ pe Daciaclub


Group: Members
Posts: 1.674
Joined: 14 December 07




daca ai bujie uda, e clar ca nu lucreaza. Si este posibil sa nu ai scanteia acolo, pornesti motorul, dai jos fisa de pe bujia, si verifici scanteia. Daca ai , schimbi bujia respectiva. Daca tot se uda, fugi inapoi la mecanic, e posibil sa nu fie strans tachetii de pe pistonul 1, sau sa fie prea strans, sau sa nu aiba distanta potrivita !


--------------------
------- xxx xxx - xxx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CandyMan13
post 10 Mar 2009, 17:00
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 473
Joined: 1 July 07
From: Roman-Iasi




posibil sa fie prea strans si supapa sa nu mai revina sus si sa etanseze...nu e greu...cauta reglare culbutori.Iar tu nu ii reglezi,doar ii verifici(ai nevoie de lere).E simplu.20 de min dureaza
asta daca motorul merge rotund;daca merge intrerupt posibil sa nu ai suficient curent la bujie si pur si simplu sa nu arda amestecul
PS:esti sigur ca e benz si nu ulei?

This post has been edited by CandyMan13: 10 Mar 2009, 17:01


--------------------
DACIA 1410 1996E - NT-01-BSZ
cea mai buna masina e masina pe care o ai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexxnolimit
post 10 Mar 2009, 19:46
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 5 March 09




Am specificat cred ca ulei cu benzina ( amestecat ) ! Bujia merge doar 2 minute sau daca turez motoru pentru cateva momente dupa care gata numai merge !


--------------------
Dacia1300 berlina 81 - b07wzv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
v_razvan_c
post 10 Mar 2009, 20:57
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 665
Joined: 11 March 07




Daca inainte de reglaj era totul OK, logic ar fi ca asta sa fie motivul. Am observat ca e destul de important reglajul culbutorilor.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexxnolimit
post 10 Mar 2009, 22:30
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 5 March 09




Inainte nu imi uda nici o bujie ! Eu am scos motorul dupa masina sa schimb ambreiajul ! Daca tot aveam motorul dat jos am zis sa schimb si garniturile de chiuloasa , galerie s.m.d ! Am pus motorul la loc si normal dupa ce dai chiuloasa jos trebuiesc reglati tachetii ! Si cam asta mi se intampla de cand mi-a reglat ala tachetii ! Am inteles de la cineva ca valorile de reglare a techetilor ( 20 evacuare & 15 admisie ) numai sunt valabile la motoarele astea vechi si cineva mi-a zis sa ai reglez la mana asha nu la lera ! Oare asha o fi sau trebuie sa pastrez valorile de reglare , daca da spuneti-mi si mie o metoda simpla de unde sa incep , cu care piston .... am gasit un topic dar sincer nu inteleg nimik ptr. ca la mine nu se mai vede semnul acela pe volanta ! Astept ajutorul vostru ! huh.gif


--------------------
Dacia1300 berlina 81 - b07wzv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
v_razvan_c
post 10 Mar 2009, 22:45
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 665
Joined: 11 March 07




Te uiti tu aici, http://www.daciaclub.ro/Reglare-Culbutori-...pe-t100129.html sunt o gramada de metode, dar cea mai simpla e reglarea supapelor cand sunt inchise, in mom scanteii, asa: Scoti capacul delco si cand a ajuns luleaua in dreptul fisei cu nr. 1, reglezi evacuarea si admisia de la cil. 1, mai departe, invarti motorul pana ce luleaua a ajuns in dreptul fisei 3, reglezi admisia si evacuarea pentru cil. 3, s.a.m.d. 1-3-4-2 e ordinea... 0,20 evacuare si 0,15 admisie; deocamdata incearca asa. Semhul pe volanta apare cand luleaua este la cil. 1 si 4, deci nu prea ai nevoie neaparat sa te iei dupa ea. Parerea mea ar fi sa faci asta numai la cilindrul cu probleme, eu unul asa as face. Asa faceam si eu, erau toti OK dar am zis sa ii fac la fel. Se remedia problema la un cilindru, dar aparea la altul..
Nu inteleg de ce totusi daca ai dat motorul jos sa schimbi ambreiajul, ai schimbat si garniutra de la chiulasa, daca nu aveai probleme, de ce ai facut-o? ..Hai ca aia de la galerie mai merge..


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexxnolimit
post 11 Mar 2009, 00:09
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 5 March 09




mmmda o sa incerc maine daca nu o sa mai ploua . Nush topikul acela l-am mai citit si degeaba ...... Oricum sa vedem maine ce o sa fie....

11 Mar 2009, 00:47:
Eu m-ai ma gandeam nu cumva dupa ce dai chiuloasa jos trebuie neaparat si recti ohmy.gif ficata ?

This post has been edited by alexxnolimit: 11 Mar 2009, 00:47


--------------------
Dacia1300 berlina 81 - b07wzv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexxnolimit
post 11 Mar 2009, 00:09
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 5 March 09




mmmda o sa incerc maine daca nu o sa mai ploua . Nush topikul acela l-am mai citit si degeaba ...... Oricum sa vedem maine ce o sa fie....


--------------------
Dacia1300 berlina 81 - b07wzv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 11 Mar 2009, 06:07
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




Deci tu ai dat chiulasa jos si te miri ca iti uda bujia...

Pai ca sa verifici daca e de la reglajul mecanicului e simplu, dai capacul culbutorilor jos si pui volanta la semn si verifici daca cilindrul 1 e in compresie. Daca e in compresie ambele supape trebuie sa fie inchise complet si daca tijele culbutorilor, la miscare cu mana simti ca au joc inseamna ca nu de acolo iti unge bujia cu ulei.

Eu zic ca ai pus prost garnitura de chiulasa, a fost proasta, sau pur si simplu ai strans aiurea chiulasa si s-a deformat.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexxnolimit
post 11 Mar 2009, 08:11
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 5 March 09




De acord cu tine dar chiuloasa a fost stransa cu cheie dinamometrica si zic eu sigur nu are ce sa fie de la garnitura sau chiuloasa nush sa vad azi ma apuc de reglajul final ! Daca reusesc ceva f. bine daca nu la fier vechi cu ea :-S sincer imi pare rau de ea am bagat o groaza de bani in ea de fugea la egal cu astai cu super novele ..... loganul 1.4 era mic la demaraj pelanga mine ..... asta e mellow.gif ... Mai greu sa faci o dacia din '81 sa fuga asha.


--------------------
Dacia1300 berlina 81 - b07wzv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 05:21
Forum Renault