Vibreaza acceleratia., face masaj la talpa ? :)
![]() ![]() ![]() |
Vibreaza acceleratia., face masaj la talpa ? :)
bendix |
![]()
Post
#91
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.005 Joined: 10 November 04 From: Timisoara.RO ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
Ambiance - 2005
- TM10### , alb arctic In mileniul III automobilele vor merge cu apa sau nu vor merge deloc !
|
|||
lungan |
![]()
Post
#92
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 961 Joined: 28 May 05 From: Focsani ![]() |
Mie imi vibreaza acceleratia, dar miscarea se transmite de la pedala de ambreiaj. Incercati sa vedeti daca asta e cauza.
|
--------------------
M3 - Kia Sportage
- Fiesta ST-Line Hybrid
2021 Drive carefully!
|
|
david79 |
![]()
Post
#93
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 888 Joined: 19 March 05 ![]() |
din ce cunosc eu, la masinile cu motoare dispuse longitudinal ( axul cilindrilor in axul masinii ) nu exista acest racord flexibil dispus pe galeria de evacuare. La majoritatea masinilor cu motor dispus transversal cum sunt dsn, slz si multe alte masini de generatie mai noua exista acest racord flexibil . O caracteristica a tuturor motoarelor este ca atunci cand este accelerat motorul are o tendinta de rotire ( se poate obseva cu capota deschisa ) perpendiculara pe axul cilindrilor. Cei ce s-au mai bagat prim motoare cunosc acest efect, cand accelerezi de la relanti motorul se misca putin , acest lucru se datoreaza miscarii de rotatie a volantului. Acest fenomen la motoarele dispuse longitudinal implica si miscarea prin rotatie ( f putin ) a galeriei de evacuare, adica la o dacie berlina cand accelerezi aceasta miscare de rotatie este transmisa asemanator si galeriei, acesta fiind dispusa in continuarea volantului ( sper ca s-a inteles ) .
La motoarele dipuse transversal, aceasta miscare a motorului este preluata de acest racord flexibil, alfel ar exista o mica torsionare a galeriei, si acumulari de vibratii . Din acesta cauza se poate observa si vibratia accentuata a unei tobe de logan, fata de solenza sau dsn. This post has been edited by david79: 16 Jul 2006, 19:14 |
--------------------
Toyota
corolla 2.0 d4d ; auris hybrid ;
2008 / 2011
|
|
klaus |
![]()
Post
#94
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Loganul nu are racord flexibil pe teava de esapament pentru ca are o imbinare tip "bila" (ball joint), flexibila, intre coloana de esapament si galeria de evacuare.
Solutia este preluata de la nissan (de fapt de la masinile japoneze, ca si toyota o foloseste), si este o solutie mai ieftina pentru amortizarea si oarecum separarea coloanei de esapament de vibratiile motorului. Nu zic ca nu ii ajuta si un element flexibil pe esapament, insa nu foarte mult, tocmai din cauza acelei imbinari tip bila. ball_joint.jpg ( Size: 5.75k ) Number of downloads: 789 ball_joint_2.jpg ( Size: 19.78k ) Number of downloads: 824 |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
david79 |
![]()
Post
#95
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 888 Joined: 19 March 05 ![]() |
problema pe care am expus-o mai sus a fost si o constatare pe care am facut-o la solenza unui prieten. El a schimbat toata galeria de evacuare cu una de inox, cap-coada si a eliminat racordul flexibil si catalizatorul. Efectul a fost destul de neplacut, acum se simt mult mai bine vibratiile.
Nu am stiut ca loganul are acea imbinare de care ai pomenit, klaus. |
--------------------
Toyota
corolla 2.0 d4d ; auris hybrid ;
2008 / 2011
|
|
klaus |
![]()
Post
#96
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Pai solenza are flexibil, nu are alt sistem elastic.
Daca a scos flexibilul, esapamentul s-a rigidizat cu motorul, nu mai exista ceva care "sa rupa" legatura cu vibratiile motorului. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
lukis |
![]()
Post
#97
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 3 August 05 ![]() |
Urmaresc aceasta discutie de multa vreme si ma tot miram ca la masina mea nu exista vibratie in pedala de acceleratie indiferent de conditii ( turatie, etc.) . Pina la ultimul drum pe care l-am facut cu portbagajul plin ochi si cu patru persoane din care una de 120 kg pe bancheta din spate. Tot drumul , de cite ori schimbam vitezele pedala de acceleratie vibra. Dar numai la schimbarea vitezei 2 secunde dupa care nu se mai simtea nimic . Oare sa fie aceleasi cauze ca cele descrise de voi ?
|
--------------------
Dacia Logan
Ambition
- HD06XXX
|
|
betzivu23 |
![]()
Post
#98
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 24 October 06 ![]() |
QUOTE(rdesign @ 25 Dec 2004, 20:48) Fii sigur ca nu este montat elementul flexibil. Tot esapamentul este "dintr-o bucata", fara imbinari si rigid. Personal mi-am ridicat masina pe elevator in acest scop, ca am sesizat ca vibratia vine de la evacuare. NU EXISTA ELEMENT FLEXIBIL! Daca esti fortos si tragi de esapament, poti ridica sau dobari masina de pe elevator. pai normal mai ca nu are element flexibil ca doar are suporti mkotor si suport cv cu sist elastice ![]() vibreaza acceleratia? am condus multe loganuri sn solenza pickup diesel da sa vibreze acc nu am simtit la nici una . ![]() |
--------------------
dacia1310
renault megane clasic
1998 1.9dci
- gl01ecd
|
|
dex lada |
![]()
Post
#99
|
Membru autentic Group: Members Posts: 442 Joined: 20 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Una e sa conduci ocazional si una e sa ai Logan,si crede ma ca vibreaza eu am logan nou si primul lucru care l-am simtit a fost vibratia pedalei de acceleratie,plus ca pedala e foarte "sesibila".
Si am condus si eu mai multe masini si la nici una nu vibra pedala de acceleratie Nici maca la prima mea masina lada la care acceleratie era pe sistem de parghii (nu cu cablu) nu vibra deloc pedala. Prin sitemul de parghie ar trebui sa se simta ma bine vibratia dar nu era asa. uite sa vezi sistemul de parghi care e prins pe caroserie si si piesa 15 e prinsa in zona capacului culbutorilor., deci ar trebui sa se simta vibratie la greu. Ca trebuie sa apesi pe pedala destul de tare astea e partea 2 dar nu vibreaza. This post has been edited by dex lada: 25 Oct 2006, 21:47 |
--------------------
lada
2105
- secret
|
|
klaus |
![]()
Post
#100
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Ia zi-ne si noua, domnu betivu', da suspensia e diferita de cea de pe clio symbol?
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
david79 |
![]()
Post
#101
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 888 Joined: 19 March 05 ![]() |
confirm si eu la tigaia mea vibratia pedalei de acceleratie. Se simte doar daca motorul este in sarcina mare. Adica daca "trag" de motor intr-o rampa mare cu viteza a 5-a sau a 4-a si masina cere o treapta de demultiplicare inferioara.
|
--------------------
Toyota
corolla 2.0 d4d ; auris hybrid ;
2008 / 2011
|
|
l@u |
![]()
Post
#102
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
La mine cablul de acceleratie este prins de cutia calculatorului cu o brida de plastic.Uitandu-ma mai atent am vazut un furtun pe cablu dar era pus asa doar de forma. Dupa ce am tras furtunul pe cablu asa incat prinderea sa se faca pe el confirm ca nu ma mai gadila la talpa--Oare aceasta sa fie solutia adoptata de Dacia pentru masajul talpii??Atasez 2 foto inainte si dupa pozitionarea acelui furtun de protectie
This post has been edited by lau0678: 1 Dec 2006, 16:19 Attached thumbnail(s) 01_12_06_1506.jpg ( Size: 29.22k ) Number of downloads: 981 01_12_06_1505.jpg ( Size: 29.15k ) Number of downloads: 933 |
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
ICET |
![]()
Post
#103
|
![]() O fi bine sa fii rau sau e rau sa fii bine?? Group: Members Posts: 750 Joined: 3 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Mansonul ala e ca sa protejeze cablul,sa nu se toceasca prin frecare de alte componente.
|
--------------------
FIAT
Grande Punto
2006
- B 07 CHE StarGuide Sg-43-ds
Marbella M-5010 defect Membru Frigotehnist.STELIST pe viata. |
|
l@u |
![]()
Post
#104
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
Si atunci de ce nu mai face masaj---placebo--nu se pune--- altceva ???
|
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
Steel Tormentor |
![]()
Post
#105
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 954 Joined: 30 March 07 From: Constanta ![]() |
Posesor de Logan de o saptamana.Confirm gâdiliciul
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2007 Preference 1.4MPI
|
|
Crash1o6 |
![]()
Post
#106
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 23 June 07 ![]() |
Ok.. eu sunt mai nou in industria auto
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Kadjar
1.2 TCE
|
|
claudiug |
![]()
Post
#107
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 4 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Salut!
Am ajuns intamplator pe topicul asta,dar totusi... Am ul LGN ABSplus, 1.6. Ideea e ca simt si eu vibratiile in pedala de acceleratie mai ales la schimbarea vitezelor. Totusi, mi se pare normal sa fie asa, mai ales ca aici e vorba de o legatura mecanica intre clapeta de acceleratie (pe motor) si pedala. Orice motor vibreaza la o scimbare brusca a turatiei (cum ar fi la decelerarea la schimbarea treptei), insa la alte masini (de ex. Skoda Octavia) chestia asta nu se simte, pt ca au un senzor de apasare electronic, acesta transmitand un semnal catre injectie si asa mai departe, deci nu mai e o legatura mecanica. In legatura cu alte vibratii, eu le-am simtit exact de la 150 km/h (ceea ce nu e rau la banii astia, zic eu). In concluzie, chestiile astea mi se par perfect normale pentru masinuta asta si pentru pretul ei... Multi km fara probleme tuturor... |
--------------------
Dacia
Logan
2007 ABS Plus + AC
- B-58-CMG
|
|
razvy82 |
![]()
Post
#108
|
![]() Membru Group: Members Posts: 110 Joined: 6 September 07 ![]() |
Salutare. Cu toate ca citesc de ceva timp acest forum , astazi m-am hotarat sa scriu si eu primul post. Am un Logan Laureat 1,4 MPI , cumparat acum 3 zile . Pana in momentul de fata are aproximativ 50 de km la bord. Am hotarat sa scriu aici , pentru ca am si eu aceeasi problema cu pedala de acceleratie , aceasta trepidand in anumite momente. Subliniez ca nu tremura toata masina..si ca acele trepidatii se simt doar in pedala de acceleratie. Din ce am vazut sunt destui care au avut sau inca mai au aceasta problema ..si daca nu retin gresit acest topic a fost deschis prin 2004.
Intrebarea mea este...duoa atata timp ati reusit sa rezolvati aceasta problema? Sa-mi fac griji? Sau sa sper ca acea vibratie va ma dispare dupa ce va trece de perioada de rodaj. Multumesc anticipat pentru raspunsuri..si o sa incerc ca in rumatoarele posturi sa fiu mai scurt. ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
Laureat 1.4MPI
- B71---
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#109
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Pune o greutate pe pedala ...
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
klaus |
![]()
Post
#110
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
razvy82 |
![]()
Post
#111
|
![]() Membru Group: Members Posts: 110 Joined: 6 September 07 ![]() |
QUOTE(klaus @ 5 Oct 2007, 00:33) Multumesc pentru link. Din ce am citit , nu am de ce sa-mi fac griji in mod special , iar solutia mi se pare ok (chiar daca nu prea ma pricep la partea tehnica a unei masini) . |
--------------------
Dacia
Logan
Laureat 1.4MPI
- B71---
|
|
klaus |
![]()
Post
#112
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Si o masa acustica de pe pedala de ambreiaj de la Chevrolet Aveo. Cam ciudata solutia, da' de, solutii si solutii...
Attached thumbnail(s) P1010072_resize.jpg ( Size: 536.03k ) Number of downloads: 755 |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
eac |
![]()
Post
#113
|
![]() Membru cititor Group: Members Posts: 41 Joined: 9 June 05 From: Braila ![]() |
Salut!
N-am mai fost pe aici de multa vreme si nu am mai postat de si mai multa... Acum abia am citit tot acest topic din scoarta in scoarta si ma simt dator sa povestesc si patania mea si eventual sa imi spuna cineva ce s-ar fi putut intampla. Am Loganul de vreo 2 ani jumate si nu a avut nici o vibratie in pedale. In aceeasi saptamana cu mine, un amic si-a cumparat si el un Logan. La el pedala de acc era f. f. "slaba" comparativ cu pedala mea (o sa vedeti de ce fac precizarea asta), dar am zis ca la el este slaba pt ca "asa face toate" in timp ce a mea nu e pt ca "asa face toate" si gata, s-a inchis subiectul. Asta pana deunazi cand un caine cat un bivol a decis ca-mi trebuie alta bara. Buuun, dar fiind el "marisor", traficul intens, evitarea imposibila, iar viteza de peste 100km/h a reusit sa-mi indoaie si cadrul ala de sub motor, de marginea caruia, sub masina, este prinsa bara protectie. Astia in service au decis sa nu indrepte ci sa schimbe cadrul. Cred ca pt asta a trebuit dat jos motorul, dar nu sunt sigur pt ca nici nu ma prea pricep si nici nu am aprofundat problema. Am banuit ca au umblat la motor din cauza celor constatate ulterior: 1. pedala mea de acceleratie este la fel de moale ca si a amicului mentionat (prilej de ironii din partea lui) 2. sunt si eu mandrul posesor al faimoasei vibratii pe care atat de multi o aveau ca incepusem sa fiu invidios ![]() Intrebare: Ce naiba s-a putut intampla?????? Caci dupa ce am tinut mai bine de 2 ani piciorul pe pedala aia (ei, vorba vine!) va spun sigur ca nu era asa bleaga si nici nu vibra. Catusi de putin. Eram convins ca pe undeva era un arc pe care nu s-au mai obosit sa-l monteze, dar singurul loc pe la parghiile alea de la acceleratie unde vad o ureche in care s-ar putea prinde un arc, nu are nici cea mai mica urma de uzura, ca semn ca a fost un arc vreodata acolo. Asa ca repet, cum naiba era asa tare pedala inainte de interventia minune de la service? V-am plictisit cu ditai postul? Imi cer mii de scuze, dar n-am mai postat de mult. Seara buna si vibratii putine... in pedale... |
--------------------
Dacia
LGN Ambition
2005 v0.1
- BR-xx-xxx So what !?!
|
|
razvy82 |
![]()
Post
#114
|
![]() Membru Group: Members Posts: 110 Joined: 6 September 07 ![]() |
Ca tot a fost readus in actualitate acest topic prin postul lui eacdoresc sa revin si eu cu o constatare facuta asupra masinii mele. Precum stiti ma plangeam si eu nu demult timp (ca na,..masina nu are inca nici luna de cand a fost cumparata) de acea vibratie a pedalei , vibratie care pe mine ma deranjeaza destul de mult. Ce am observat in ultimul timp (dar probabil ca toti stiti acest lucru) , este ca daca accelerez mai "bland" (adica nu bag piciorul in aceeleratie , ci accelerez f usor , crescand incet viteza) , pedala nu-mi mai vibreaza. Cum ma grabesc cu acceleratia , cum "se da" si pedala la mine
![]() PS: sper ca nu v-am plictisit cu postul meu lung ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
Laureat 1.4MPI
- B71---
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#115
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Asa este la toata lumea
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
C@talin |
![]()
Post
#116
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
Exact,te vei obisnui
![]() |
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
eac |
![]()
Post
#117
|
![]() Membru cititor Group: Members Posts: 41 Joined: 9 June 05 From: Braila ![]() |
Sunt convins ca toti ne vom obisnui, mai mult sau mai putin, dar cum eu ma obisnuiesc f. greu cu coincidentele, nu pot sa nu ma intreb cum de pana a duce masina in service, pedala a fost mai tare decat acum (destul de substantiala diferenta) si nici nu a vibrat de cand am luat-o (iunie 2005).
Asa cum am remarcat vibratia in primele 5min dupa plecarea de la service, in conditiile in care NU STIAM ca e o meteahna a Loganului si nu citisem inca topicul pe forum, as fi remarcat-o cu siguranta in acesti ani. S-aveti sporuri!!! ![]() |
--------------------
Dacia
LGN Ambition
2005 v0.1
- BR-xx-xxx So what !?!
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#118
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Oricum se poate reduce vibratia prin montarea unei greutati.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
eac |
![]()
Post
#119
|
![]() Membru cititor Group: Members Posts: 41 Joined: 9 June 05 From: Braila ![]() |
Pai tre' sa devin si eu om cu greutate, ce sa fac!?!
![]() Puteti sa-mi spuneti cam de cate zeci (sute?) de grame vorbim? Sau nu este f. stricta masa in discutie? |
--------------------
Dacia
LGN Ambition
2005 v0.1
- BR-xx-xxx So what !?!
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#120
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
In principiu se calculeaza greutatea in functie de ce transmite pe acolo ... la nivelul nostru se testeaza cu greutati diferite pana se ajunge la efectul dorit. Eu am folosit o greutate de cablu de ambreiaj, cu rezultate multumitoare pentru mine. Nu am cantarit-o. Modul de montare folosit de mine este in link-ul dat de Klaus.
This post has been edited by IRONICK: 21 Oct 2007, 19:08 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 04:11 |